Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MACIEK / 2016-12-30 10:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w Katowicach Piotrowicach tragedia często przerywa jak podłącze 2 komputery to praktycznie muszę z jednego zrezygnować.Ogólnie jestem nie zadowolony za 2 miesiące kończy się mi umowa przejdę do Vectry może będzie lepiej
    WadySame
    Ponad 10 lat 100 zł miesięcznie tel.int.
  • ~Rozczarowana / 2016-12-28 18:14
    Ocena: 2.25 / 5

    Jeszcze kilka lat temu UPC było ok. W tej chwili to jakaś porażka. Niestety, nie mając tej świadomości, przedłużyłam umowę w lipcu.

    1. Człowiek, który przyszedł zamontować nowy dekoder nie mógł uruchomić TV, trochę się wkurzyłam (od tamtej pory telewizor włączał się gdy chciał), bo dopóki facet go nie ruszył to działał bez zarzutu chociaż to stary trup. Widocznie coś poruszył i się zepsuło, no trudno tv już jest na śmietniku. Ale nic to - facet był tak przerażony, że prawie płakał i prosił by tego nie zgłaszać bo go zwolnią. Co tam się dzieje, że pracownicy tak się zachowują?

    2. Z wyjątkiem pierwszej faktury przez kolejne miesiące musiałam reklamować abonament, bo ciągle naliczali zbyt wysoki. Zgłaszałam to na infolinii - każdy konsultant zapewniał, że już będzie dobrze, że zapisano, odnotowano, poprawiono i ....lipa! Gdy to nie skutkowało, to odwiedziłam biuro stacjonarne - też niby poprawiono, naliczono właściwie, "odjęto" różnicę.... a i tak kolejna faktura przyszła zbyt wysoka. Do tego dostawałam smsy z windykacji, że zalegam z płatnością na "odjętą" kwotę. Za każdym razem oczywiście musiałam zapłacić więcej z góry, a w kolejnym miesiącu miano uwzględnić różnicę. Nic z tego, nigdy nie otrzymałam zwrotu za nadpłacony abonament. Już nie chce mi się użerać. Ostatnio usłyszałam, że miałam niby włączony inny pakiet i to dlatego. Ale to przecież nie moja wina!!! Umowę podpisałam na co innego - to nie klient ponosi odpowiedzialność za poprawność danych w ich systemie.
    Po 4 miesiącach wreszcie przyszła faktura opiewająca na kwotę zgodną z ustaleniami.

    3. Internet: do końca poprzedniej umowy działał bez najmniejszego zarzutu - chociaż był słabszy. Teraz działa już tylko gdy chce. Są dni, że zrywa co 10-15 minut.

    4.Horizon Go: pomijam fakt, że nie można oglądać wszystkich kanałów z pakietu (bo podobno umowy licencyjne zbyt wysokie itp.), ale też można osiwieć jeśli chodzi o ciągłość emisji.
    W niektóre dni można oglądać 24 godziny bez przerwy, w inne działa tylko przez kilka godzin (a potem ciągle trzeba restartować), a już następnego dnia nie odbiera żaden kanał.

    Ogólnie nie polecam tego usługodawcy:

    -brak kompetencji u pracowników infolinii (a wiem o czym mówię bo kilka lat pracowałam w call-center)
    -brak skuteczności działu reklamacji
    -wadliwie działające usługi (klient płaci za pełen produkt, a go nie otrzymuje)

    Chaos, chaos................chaos !!!


    Zaletytylko telewizja
    WadyInternet, HorizonGo, BOK
  • ~Przemek / 2016-12-23 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Po złożeniu zamówienia ktoś je zamknął i nie bylo telefonu że nikt nie przyjedzie nie podłączy. Strata czasu. Nie szanują ludzi
  • ~spyder / 2016-12-19 21:10
    Ocena: 1.50 / 5
    To co się obecnie dzieje w UPC to jest poprostu kpina i czasy PRL-u. Klienta mają za dno totalne i szacunku nawet najmniejszego. Od 10 lat jestem związany z UPC i stawiałem ich za wzór jako firma. Jednak obecnie poprostu nie poznaje tej firmy. Brak szacunku i dobrego wychowania wobec klienta to jedno natomiast jakość usług i sprzęt to drugie. Stałem sie rok temu jak mi się wydawało szczęśliwym posiadaczem cuda zwanego Horizon. Od tego czasu rozmowa z biurem obsługi abonenta stała sie główną pozycja na fakturze rozmów komórkowych. Non stop problemy i z telewizją i z internetem. Człowiek płaci kupę kasy jednak tak naprawdę nie wiem za co. W końcu powiedziałem dość i z nowym rokiem pożegnam się z tą firmą. Nie mam nerwów i czasu na użeranie sie z BOA i nie pozwolę siebie traktować jak gowniarza z piaskownicy a tak niestety UPC traktuje swoich klientów. W dzisiejszych czasach to niedopuszczalne. Odradzam wszystkim wiązanie się umową z tą firmą chyba, że stać ich na wyrzucanie pieniędzy na coś czego nigdy nie otrzymają.
    ZaletyObecnie brak
    Wadyszkoda nerwów na ich wymienianie
  • ~afipi / 2016-12-17 14:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, to raz. Po połączeniu z konsultantem okazuje się, że osoba po drugiej stronie nie jest odpowiedzialna/nie wie jak pomóc, to dwa - i podaje nowy numer do nowego działu - jeszcze więcej czekania. Mimo obietnic dwóch różnych konsultantów, że ktoś kompetentny oddzwoni, brak reakcji ze strony UPC przez tydzień. Poziom obsługi/przyjazność klientom oceniam jako bardzo zły.
  • ~paweł / 2016-12-13 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Do telewizji nie mam zastrzezen ale internet to padaka mam niby 120m/s a na testach wychodzi od 15-40m/s zalezy od dnia.Jak nic sie nie poprawi zrywam umowę.
  • ~Greg / 2016-12-12 18:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Umowę z UPC mam od roku i gdyby tylko się dało, to bym zerwał natychmiast! Nic nie działa poprawnie od samego początku. Dekoder Horison wadliwy, pilot katastrofalny, sygnał tv raczej ok, natomiast internet mam podobno wypasiony bo 120, ale tylko podobno! Tnie się nawet na zwykłej muzie podanej na amplituner (bez korzystania z kompa)!!! Firma rośnie, bo ponoć wchłonęła Multimedia, ale zupełnie nie dba o klienta. Obsługa klienta i podejście do jakichkolwiek uwag czy reklamacji jest niezwykle aroganckie, a sposób komunikacji z epoki jaskiniowej. Da się zauważyć, a wręcz razi przepaść pomiędzy niskim poziomem technicznym oferowanej usługi, a oczywiście wysokiej ceny. Doczekać do zakończenia umowy i nie wracać !!!
    Podobnie jak niemal wszyscy tu piszący odradzam korzystanie z usług UPC, bardzo nierzetelnej firmy!!! Unikać!!!
    Zalety???
    WadyDrożyzna! Wadliwy dekoder i pilot! Słaby sygnał internetowy! Arogancka obsługa klienta, a to w przypadku kiedy uda się po wielkich trudach dodzwonić!
    1 rok
  • ~Maciej / 2016-12-11 18:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Na początku lat dwutysięcznych UPC działało dobrze ale potem było już tylko gorzej. Firma stawała się coraz większa i coraz mniej pamiętała o klientach i o nich nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji oraz jej rozwiązania oczywiście negatywny dla mnie. Poza tym obserwowałem coraz niższy poziom techniczny oferowanej usługi i oczywiście rosnące ceny. Arogancja UPC spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę bo mam swoje zasady a oszust nie może być partnerem. Po drugie zawsze wypowiem się negatywnie o tym dostawcy usług i uzasadnię to merytorycznie.
    Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
    ZaletyDostępność w starych aglomeracjach miejskich
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki, brak dbałości o lojalnego klienta.
    Korzystałem razem ponad 10 lat i nigdy więcej.
  • ~and2 / 2016-12-11 04:17
    Ocena: 1.25 / 5
    To co ta firma wyprawia obecnie przechodzi wszelką krytykę. Wciska klientom dekoder Horizon, ktory zawiesza się codziennie permanentnie, w najważniejszym czasie potrafi się wyłączyć , odświeżanie sprzętu trwa ok. 15-30 minut. Internet obecnie rwie się cały czas, oglądasz film, i d..pa , w danym momencie film się zawiesza i czekamy ,aż pojawi się sygnał, albo trzeba cały sprzęt odświeżyć , zgłoszenia są przyjmowane i tylko tyle, żadnych efektów zgłoszeń nie widać. Odradzam każdemu , chyba ,że ktoś lubi się użerać . Cena za usługi nieproporcjonalna do jakości .
    ZaletyNie widzę
    WadyPermanentna wada dekodera telewizyjnego oraz problem z internetem .
    Miesięcznie kosztują usługi 150 zł , nowy dekoder działa od kilku miesięcy i już mam dość.
  • ~nick / 2016-12-10 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne nieporozumienie! Horizon to najgorsza padaka na rynku ostrzegam. Obsługa bez szacunku i lekceważąca!
    Ostatnia umowa z tymi ludźmi.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2016-12-10 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma!! Internet co chwila się rozłącza. Obsluga telefoniczna jest chamska, nieprofesjonalna. Kiedy się dzwoni w sprawie braku internetu, to zmieniają paramerty na mniejsze, szydzą z Klientów, nie dość że trzeba się nasłuchać muzyczki zanim się połączy, to jeszcze to chamstwo od strony obsługi.
  • ~Karolina / 2016-12-09 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 3 dni rozłącza mi internet co chwile jest ograniczony dostęp. Na stronie pokazuje ze nie ma awarii w mojej okolicy, śmieszne. Nie da się do nich dodzwonić,ogólnie lipa. Rozumiem problemy ale za cos się płaci nie
  • ~Jan / 2016-12-08 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa średnio dwa razy na dobę, bez powodu, do obsługi nie da się dodzwonić, firma zwyczajnie kłamie przedstawiając swoją ofertę.
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy mi dnia
  • ~KLIJENTKA / 2016-12-07 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPC jakość programów nawet w miarę dobra internetu również, natomiast jeżeli chodzi o obsługę to wymaga wioelu poprawek, osoby tam pracujące są bardzo opryskliwa czas oczakiwania na połaczenie z konsultantem dość długi, a opiekunowie budynków po podpisanu umowy już wogule mają problem z pomocą abonentowi . TA FIRMA TO LIPA PRZEZ DUĄE L
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA MASA A NAJWIĘKSZA TO OBSŁUGA
    NIEDŁUGO ALE JUŻ WIEM NA CO ICH STAĆ
  • ~Damian / 2016-12-05 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarię, brak internetu, telewizji, dekoder horizon to jest jakaś totalna pomyłka!!!!!!!!!! Przy odtwarzaniu nawet nagranych filmików dekoder nie wyrabia z obróbka video i widać piksele, no po prostu śmiech na sali.
    Jakie to się stało gówniane to po prostu krew mnie zalewa.
    Kończy się umowa i uciekam stąd jak najdalej.
    Nigdy więcej UPC, nikomu nie polecam się tu znaleźć.
    ZaletyŻADNE
    WadyCiągle awarię, żenująca i kłamliwa obsługa klienta, częste braki internetu, telewizji, beznadziejny dekoder horizon, droga sieć, same minusy!!!
    5 lat korzystam z UPC, płace 160 zł za ciągle awarię. Po**balo.
  • ~hts / 2016-12-02 21:43
    Ocena: 2.50 / 5
    po zakonczeniu umowy z 60mb spadla do 30mb,do tego przerywanie czeste internetu
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Maciej / 2016-12-02 15:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dluzszego czasu mam problem z tym dziadowym upc internet ledwo co chodzi od 2tygodni byl umnie 4 razy monter i mowil ze to wina upc utylizacja trwa juz tez nie wiadomo ile scierwo jakich duzo ostnio
    ZaletyBrak
    WadyObsluga inernet to lazarz firma ktora dyma ile moze
    13 lat pierw byl aster dzialal jak talala upc to szmelc problemy od startu
  • ~Administracja sertwerowni firmowej / 2016-12-01 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni spokoju i znaowu
    Żeby nie było że ktoś chwali naprawy:

    6097 packets transmitted, 5875 received, +56 duplicates, 3% packet loss, time 6106507ms

    Takich pingów należy spodziewać się na łączu biznes!!!!
    NIE POLECAMY a pijar UPC prosimy o trochę krytyki do siebie samych i nie pisanie bzdur!!!!

    NAPRAWDĘ JEŻELI CHCESZ MIEĆ INTERNET W FIRMIE NA DOBRYM POZIOMIE UNIKAJ FIRMY UPC!!!!!
    ZaletyKOMPLETNIE BRAK
    WadyBRAK USŁUG , BRAK JAKIELKOWIEK REAKCJI NA TAKI STAN SIECI, CIĄGLE TYLKO AWARIE!!!!
    3 umowa 24miesiące
  • ~Warszawa-Wola / 2016-11-29 12:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet 250 mb/s, najnowszy router - po 3-ch miesiącach praktycznie braku internetu mam spowrotem to co miałem, czyli osiągi na maksa, pingi 8-12, nie ma już makabrycznych skoków co kilkadziesiąt sekund. Nowy router/modem "wifi conect box" do wifi rewelacyjny (dwie częstotliwości i trzecia tzw. sieć gościnna. Trochę dziegciu na koniec: fakt, że po pierwszym zgłoszeniu problemów czekałem miesiąc czasu, aż upc się przyzna, że ma poważne problemy techniczne w moim rejonie; ponieważ miałem cały czas "jakiś tam niby internet", to nie dostałem złotówki odszkodowania, ale za to dostałem słowo przepraszam i telefon z serwisu, że wszystko powinno być ok.
    Porównuję w okolicy Netię i Orange/neostradę - te dwie są niestety jakieś 10 lat za upc.
    Żeby mnie nie oskarżano o kryptoreklamę to proszę przeczytać mój post tutaj 09.10.2016 o godz.: 17.27 - zupełnie inny ten post :)
    ZaletyTeraz: stabilność, doskonały modem do wifi, szczególnie, jak kilka osób korzysta w domu z wifi
    WadyTrochę są drodzy, ale jakość nie do pobicia ze wspomnianą konkurencją
    kilka lat
  • ~Administrator SERWERÓW firmowych / 2016-11-27 12:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Od półtorej miesiąca ciągłe zaniki internetu. Wrocław okolice placu Grunwaldzkiego. Firma ma spore problemy z Utylizacją pakietów (sprzedaje więcej produktu niż jest w stanie obsłużyć). Pazerna polityka firmy zmusza nas do wypowiedzenia umowy z winy dostawcy i poszukania lepszego stabilniejszego usługodawcy w tym rejonie. Szkoda, ale kilka lat było dobrze. Widocznie chęć zysku przerosło firmę UPC. Z żalem ale nie POLECAMY!!!!!
    ZaletyMiła obsługa zirytowanego klienta biznesowego
    WadyZaniki internetu i ciągłe awarie co najmniej 2-3 razy w tygodniu w godzinach szczytu(17-21).
    Jest to nasza 3 umowa (na 2 lata)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016