Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lubin / 2017-08-09 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile pikselizacja obrazu,interner muli,na inffolini ba pytanie czy płace za to że nie mogę korzystać z interneru i telewizji usłuszałem że płacę a dostęp do usług,instalatorzy jedyne co potrafia zaradzić to prucie ścian bo wina kabli.Jedno wielkie dno
  • ~Grg / 2017-08-09 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam upc. Co chwile się wiesza a przesył danych jest tragiczny
    Bytom
  • ~Kuba / 2017-08-06 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w grach przez 3 minuty 50 pingu a potem po 4000 pingu przenosze sie do play, NIE KUPUJCIE TEGO BO STRACICIE PIENIADZE
    ZaletyTE GOWNO NIE MA ZADNYCH ZALET
    WadyWSZYSTKO CO MOZLIWE
    Wodzislaw Slaski
  • ~Tomass / 2017-08-05 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    DNO!!! pierwsza umowa z nimi OK nie było większych problemów za to druga umowa to porażka nowy dekoder horizon ciągle się wiesza internet muli tak że strony czasem ledwo się ładują i do tego kanały tv też się zawieszają dzwonisz na obsługę opierdo.... ich to na chwile jest spokoju za to potem znowu to samo a jak chcesz zerwać umowę to musisz im zapłacić bo oni po swojej stronie nie widzą żadnej winy, abonament jest wysoki w stosunku co w nim jest bo na dobrą sprawę nie ma tu żadnych rozsądnych kanałów ale za to wiecznie problem z odbiorem usług.
    NIE POLECAM UPC!!!!
    SĄ TAŃSZE I CIEKAWSZE PROPOZYCJE NA TV I INTERNET!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyFATALNY ODBIÓR USŁUG I CENY USŁUG NIE SĄ ADEKWATNE DO ICH JAKOŚCI
    pierwsza umowa dwa lata teraz druga ważna jeszcze jeden rok ( męczarni) abonamet 140 zł
  • ~Jan Lis / 2017-08-04 11:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez 4 lata korzystałem z internetu UPC. Po 2-letniej umowie zaproponowano mi identyczne warunki w identycznej cenie, na co (przez własną opieszałość, przyznaję) się zgodziłem. Po kolejnych 2 latach jedyne, na co mogłem liczyć to nieco większa prędkość internetu za tą samą cenę co skłoniło mnie do zmiany dostawcy i rezygnacji z UPC. I samo pożegnanie z UPC trwało ponad pół roku.
    W niewyjaśnionych okolicznościach "zaginął" dokument podpisany w salonie UPC o rezygnacji z usług, więc nie informując mnie nadal były naliczane opłaty. Zapłaciłem zaległe opłaty wcześniej upewniając się telefonicznie, czy po uregulowaniu zaległości umowa zostanie zerwana i nie zostaną naliczone dalsze opłaty. Niestety okazało się że konsultant rzucił słowami na wiatr i dwa miesiące później dostałem sms o kolejnej zaległej fakturze. Nie płaciłem jej tak długo, aż otrzymałem sms z "groźbą" o tym, że brak wpłaty spowoduje zerwanie umowy (co mnie bardzo cieszyło). Zadzwoniłem do konsultanta jeszcze raz, i upewniłem się ponownie, że wpłacenie tej faktury i zwrot sprzętu spowoduje zamknięcie sprawy. Wysłałem kasę, wysłałem sprzęt, upewniłem się czy dotarł, pani konsultant przeprosiła za niedogodności i zapraszała ponownie. Kolejne 2 tygodnie po tym wszystkim dostałem wezwanie do zapłaty 50zł za "nieterminowy zwrot sprzętu" (swoją drogą, nie widzę innego celu w odzyskiwaniu sprzętu wartego dzisiaj pewnie mniej niż 30zł, niż właśnie możliwość ściągnięcia tej opłaty od części ludzi). Okazało się że umowa w rzeczywistości została zakończona przed moimi dwoma poprzednimi telefonami do UPC. W ani jednej, ani drugiej umowie nie zostałem poinformowany o tym fakcie ani o tym, że zostanie naliczona kara - co więcej, pani w ostatniej rozmowie zapewniała że sprzęt został wysłany w terminie a nawet gdyby nie zdążył dotrzeć, ona odnotowuje w systemie że został już wysłany i kara na pewno nie zostanie naliczona.
    Tak więc UPC, któremu zapłaciłem w sumie około 4500 zł za średniej prędkości internet z przerwami w działaniu 1-2 dni w miesiącu i kilkoma większymi awariami, na do widzenia wyruch**o mnie na te ~150zł, które szczerze mówiąc przelałbym im z góry gdyby mogło mi to oszczędzić frustracji i ponad godziny rozmowy (occzywiście, k**** mać, płatnej rozmowy) z konsultantami.
    Zaletydziałający internet przez 25-28 dni w miesiącu, no spoko całkiem
    Wadynajwiększą jest legalność i istnienie tej firmy
    Warszawa
  • ~Panpan / 2017-07-30 19:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Co chwile nie ma internetu. Jeśli chodzi o granie to się po prostu nie da bo co chwilę wywala internet
    Bytom
  • ~Exusługobiorca / 2017-07-28 14:13
    Powiem szczerze. Z wielką ulgą żegnam się z UPC i przechodzę na światłowód. Najpierw po reklamacjach o bezpodstawne podnoszenie ceny w czasie mojej nieobecności w kraju i złożeniu skargi do UOKiK kazali mi się czniać i zrezygnować z usług. Po złożeniu wypowiedzenia telefony się urywały abym pozostał, coś tam dają więcej, coś tam dają gratis ale widać że im się pali grunt pod nogami, monopolistą już nie są i na przedbiegach przegrywają cenowo i z jakością usług ze światłowodem. Za cenę 149 (abonament w UPC 132zł) mam dwa razy szybszy internet 300Mb, TV pakiet bogaty, gratis połączenia na telefon stacjonarny i komórkowy do wszystkich, tablet w prezencie. Można ? Można !!! Bye, bye UPC. Miałem się czniać, to się czniam i dodam więcej. Cała wspólnota mieszkaniowa złożyła wypowiedzenia za tak wspaniałą usługę jaką oferuje UPC.
    ZaletyMiałem bo BYLI monopolistami. Rynek się zmienił. O wyborze decyduje klient
    WadyNajdroższa cena do jakości usług. Jadą po bandzie tracąc coraz więcej klientów
    7 lat
  • ~Gizmond90 / 2017-07-23 13:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam na Zaaranżowanym na mieszkanie strychu kamienicy we Wrocławiu , ze wzgledu , że nie miałem kablowego połączenia korzystałem wczesniej z LTE firmy reklamującej sie jako "najlepszy dostawca". oczywiscie okazało sie to nic nie wartym smieciem. Internet działał jedynie kolo godziny 23.... od 12- 23 mogłęm tylko pomarzyć o przynajmniej płynnym ładowaniu sie Google

    Zacząłem szukać alternatywnych dostawców 1 wybór NETIA - ok ok pociągniemy , ale nie wiecej niz 1mb/s... podziękowałem biorąc pod uwage ze miałbym płacic 49 zł

    2 wybór UPC , Przez telefon pan doradca gwarantował mi minimum 60% predkosci. pomyslalem 260 mb x 0,6 = 156 mb... ok biorę ! Najwyżej zrezygnuje w ciągu 14 dni.
    Na nastepny dzień przyjechał pan monter ( cud chłopak - znał sie na rzeczy ) w niecałe 30 minut pociągnął ( w pojedynke ) kabel z 2 pieter niżej i dociągnął jakoś do mojego mieszkania pieknie chowając kable ktore w żaden sposób nie psują mojego " feng-shui"

    Wziął sie za konfiguracje , troche mu to zajeło ale jak mówił " chce wyciągnąć z tego jak najwiecej " i po jakis kolejnych 30 minutach podpisalismy umowe i pan sie pożegnał.

    Zacząłem testować wifi około 80 mb ... wyczytałem w netu , ze to normalka ze po kablu powinno być max. Niezrazony kupiłem kabla i robiąc dokładnie tak jak pan monter pieknie pociągnąłem do wszystkich domowych sprzętów.

    I tak :
    PC 260mb/s upload 20/s
    Telewizor 260mb/s upload 20/s
    Konsola 260 mb/s upload 20/s
    Laptop odciążony przez kable ciągnie coś około 190 na wifi upload również 20/s

    Tak oto mam swojego nowego ulubionego dostawce , Ktory mimo ze umowa jest DO 260mb w jakis dziwaczny sposob zagwarantował mi taką predkość , co wczesniej sie nie zdarzało np w firmie od kudłatych kulek.

    ( nic nie warte lte - 90 zł , w pełni działajacy super net - 69 zł )
    ZaletySzybki montaż na nastepny dzien , internet w kilka chwil bez oczekiwania na aktywacje !
    WadyBrak !
    Wrocław
  • ~Adam / 2017-07-21 01:11
    Internet z UPC posiadam od kwietnia 2017 r. z początku to nawet nie źle "hulał"a potem ..... muł po szyję. co ja nie robiłem.Pokazywał na testach że ma 12 Mb/s, a kupiłem do 60 Mb, a rzeczywista wartość nie przekraczała 1 Mb, stronę otwierał a film?, filmy buforował z 10 min zanim dało się je obejrzeć, jak nie dłużej. Na forach posłuchałem paru "magików" i co się okazało: miałem kartę Wi-fi standard B/G, zmieniłem Wi-fi na USB standard-N. W Ruterze przestawiłem szerokość kanału z 20 Mhz na 40 Mhz, ustawiłem standard tylko - N, poszukałem w miarę dobrego mało zaśmieconego kanału (eksperymentalnie)i ........... Na testach 41 Mb, buforowanie zanim zacznę coś oglądać wynosi góra 5 do 10 sekund zależy od strony, nie wiem dla czego, ale musi się rozpędzić zanim złapie 5,2 MB/s, no i czeka mnie wymiana laptopa , bo ten co mam, ma już swoje dziesięć lat i może stąd takie a nie inne problemy z siecią, zanim zaczniemy rwać włosy z głowy, zobaczmy co posiadamy, lub mamy złe ustawienia komputera i rutera, stare sterowniki do kart sieciowych,stary sprzęt, itd, bo wina może być po naszej stronie. Najlepsza karta Wi-Fi ma standard AC.
    ZaletyOdpukać ale jeszcze nigdy nie zerwało połączenia
    Wadyjak pisałem na początku a teraz brak
    posiadam od Kwietnia 2017 r koszt 49 zł za do 60Mb/s Lublin
  • ~aobonent / 2017-07-19 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Gratulacje dla UPC ich "Dobra Zmiana" powoduje tak upierdliwe korzystanie z usług, że mając u nich dużo usług będę rezygnował zaraz po zakonczeniu umowy.
  • ~Wnerwiony / 2017-07-18 19:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Nic z ludzlmi z leczyckiej nie mozna zalatwic maja wszystko i wszystkich w d.... Caly czas odsylaja mnie na ich dziadowska infolinie a jak internet ledwo chodzi tak ledwo chodzi .Dziekuje za takie troszczenie sie o klienta jestem zmuszony zerwac z nimi umowe.
    Bydgoszcz
  • ~Ted / 2017-07-17 17:25
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC to totalna porażka pod względem obsługi klienta. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem i wymaga wiele czasu i anielskiej cierpliwości. Kiedy uda się w końcu skontaktować z działem obsługi, to należy wziąć kolejną poprawkę na deklaracje o szybkim usunięciu usterki. Generalnie olewanie klienta to ich standard
    ZaletyCena usług w normie
    WadyAwaryjność, ignorancja klienta, fatalna organizacja pracy całej instytucji
  • ~LUKE / 2017-07-14 18:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Czy w Gdańsku to straszne patałachy od dwóch miesięcy nie potrafią podłączyć osiedla na Brzeźnie nowa inwestycja na Krasickiego.
    Dziwię się że taki deweloper jak Invest Komfort nie potrafi od dwóch miesięcy wyegzekwowac od dostawcy internetu UPC usługi internetowej i tv na osiedle,chyba będzie trzeba się przerzucić na TPSA
    WadyNie potrafia podlaczyc sie kablem do osiedla od ponad 2 miesiecy
  • ~Mikołaj / 2017-07-11 16:43
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest firma, która nie znosi jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi. Próbowałem zrezygnować z jednego numeru telefonu, (miałem 4 numery). Jaką drogę przebyłem i ile nerwów straciłem nie jest warte opisywania. Po roku naliczania za niechciany numer wyłączyli go przy rocznicy umowy jak powiedziałem, że nie przedłużę umowy. Oczywiście pieniędzy nie zwrócili. W tym roku naliczyli mi przy rocznicy abonament bez promocji. Jest lipiec i sprawa jest dalej nie wyjaśniona, choć przy każdej fakturze się upominam. Wyjątkowi oszuści. Nie polecam.
  • ~Lenka / 2017-07-10 21:30
    A więc tak jeżeli chodzi o jakość internetu i tv nie mam zastrzeżeń gdyż sama sobie taki pakiet wybrałam więc tu nie ma co narzekać. Natomiast jeżeli chodzi o składanie reklamacji to koszmar. Składałam reklamację ze względu na to iż bezpodstawnie naliczono mi opłaty instalacyjne w momencie gdy tylko zmieniałam adres nadawania. Zgłosiłam to miała być rozpatrzona reklamacja, ale oczywiście pod nawałem obowiązków zapomniałam się upomnieć o wynik tej reklamacji. Co najśmieszniejsze po kilku miesiącach znów złożyłam taką reklamację że kiedyś naliczono mi opłatę instalacyjną, i co się okazało poprzednia reklamacja nigdy nie została przyjęta. Oczywiście minęło ponad 12 miesięcy więc już nie ma dowodów na to że operator telefonii nie wykonał poprawnie swoich obowiązków. Pozdrawiam tych cierpliwych co nadal korzystają z UPC...
    Zaletybędąc długoletnim klientem korzystna cena pakietów
    WadyUPC- kontakt telefoniczny
    4 lata
  • ~piotr / 2017-07-09 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ta firma to masakra... parametry uslug na krytycznie niskim poziome, obsluga klienta jak w sklepie GS za komuny. Calkowity brak kompetencji i ignorancja, zalezy im tylko na oplatach abonamentowych, reszta nic ich nie interesuje.
    Zaletybrak
  • ~natalia / 2017-07-05 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno słowo może tylko opisać jakość usług UPC. ŻENUJĄCY.
    Jakość odbioru pozostawia wiele do życzenia - oglądając Tv, często jest problem z sygnałem na niektórych kanałach, deklarowana prędkość internetu znacznie różni się od tej proponowanej w umowie. Na dodatek czas oczekiwania na rozmowę jest OKROPNIE długi, oczywiście przełączają Ciebie od pracownika do pracowika. Właśnie skońćzyłam taką rozmowę po 30 minutach!!! Rozmawiałam z 4 innymi osobami, aby dojść do sedna. Dodatkowo, kiedy końćzyła mi sie umowa dostałam telefonicznie bardzo fajną propozycję - gdzie przez kilka m-cy miałam mieć HBo za darmo, natomiast później okazało się, ze figa z makiem, w moim przypadku jednak się nie da! Oczywiście pisałam odwołania i domagałam się odsłuchu rozmowy z obsługą klienta, ale oczywiście na próżno. Żadna reklamacja nie została uznana. Gdyby nie fakt, że w moim bloku są jedynymi dostawcami w ŻYCIU bym z nich nie korzystała!!!!! NIE POLECAM NIKOMU KTO MA WYBÓR!!!
    ZaletyBRAK!!!
    Wadynieprofesjonalna obsługa, bardzo długi czas aby się skontaktować, słaba jakość usług, wysokie ceny, naciąganie n nieprawdziwe oferty
  • ~Anna / 2017-07-03 16:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli chodzi o siec UPC i łącznąść jest beznadziejna.
    U mnie w bloku gdzie znajdowala sie skrzynka z ta siecia - ciagly brak zasiegu.
    Bywaja momenty kiedy telefony stacjonarne wylaczaja.
    Ta siec to kpina.
    Moj transfer wifi nawet gdy siedze wiza wis skrzynki jest beznadziejna.
    A zeby sie dodzwonic, Masakra.
    Juz nie wspomne ile razy im sie zdazylo włączac - wylaczac internet, kablowke i siec telefonii u mnie w bloku (kazdemu kto mial ta siec) to jest po prostu nie dopomyslenia.
    LUDZIE !!! Reklamujcie i dzwoncie i ich JE**Cie !!! niech oni sie wezma do roboty !!!
    Wadyslaby zasieg
    brak profesjonalnej obslugi
    Kraków
  • ~Grazia / 2017-07-02 15:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Na przestrzeni lat korzystałam z kilku różnych dostawców Internetu. Bywały problemy, ale to, co dzieje się teraz w upc jest po prostu niewiarygodne. Mam najnowszy pakiet, najdroższy ze wszystkim co tylko można mieć, a Internetu w kółko nie ma. Bez przerwy się rozłącza. Był fachowiec. Stwierdził, że skorodowane wtyczki, wymienił na nowe. Dwa dni było ok, a teraz znowu. Reklamują prędkość jako 125 mb/s, a ja mam 11,4 mb/s!!!! Odradzam wszystkim. Wiem od znajomych, że też mają problemy. Drogie upc, CO SIĘ DZIEJE?!?! Kiedyś byliście na poziomie, a teraz?????
  • ~Ewa / 2017-07-01 10:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracownicy UPC oszukują w rozmowach telefonicznych klientów nie wykonują czynności do których się zobowiązują firma udaje że jest zainteresowana pomocą po tygodniu oczekiwania na sygnał nadal nie został przywrócony, zachowanie obsługi pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyżadnych
    Wadyjeżeli lubisz płacić za nic to polecam
    15 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016