WadyJedna z najgorzej zorganizowanych firm w tej branży najprawdopodobniej...
strona 128 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- nastepna »
-
~Klient UPC / 2017-10-03 12:30Ocena: 2.00 / 5
Jeden wielki SYF tym UPC mają. Nie polecam. Lepiej przejść do innej sieci. -
-
~eben / 2017-09-29 17:13Ocena: 1.50 / 5
Kończy mi się umowa. Dzwonię, pytam, czy dostane jakiś rabat. Gość proponuję mi obniżkę abonamentu o 30 zł + internet 100 mb + Eleven Sports. Powiedziałem, że się zastanowię i proszę o telefon za kilka dni. Po 2 dniach ponownie zadzwoniłem - odebrała panienka. W dość arogancki sposób poinformowała mnie, że to, co oferował kolega to była promocja, a teraz mogę dostać rabat 20 zł, o Eleven mogę zapomnieć. Pytam więc, czy gdyby kolega zadzwonił i powiedział, że tamte ustalenia nieważne to nie byłoby ośmieszenie tej firmy i złamanie podstawowych zasad handlowych? Pacta sum survanta, pani Siemiątkowska (czy jakoś tak). ZaletyNie dostrzegam.WadyDenerwująco długie oczekiwanie na konsultanta. -
~Karolina / 2017-09-29 09:19Ocena: 4.75 / 5
Bardzo miła obsługa, usługi działają bez zarzutu. Zalety- miła, pomocna obsługa,
- świetny internetWadynie zauważyłam póki co -
~asfs / 2017-09-24 16:25Ocena: 1.75 / 5
Czeste skoki pingu lub czasowy brak internetu.
Do tego fatalny i wpychany niemal na sile horizon.
Nie polecam. -
~ja / 2017-09-23 10:20Ocena: 1.25 / 5
Notoryczne problemy z Internetem ponad pol roku przepychanki pomiędzy serwisem abonenckim a liniowym. Jak już internet ogarneli to zaczęły się problemy z ich najlepszym dekoderem ZaletyDla samotnych dobra opcja często trzeba się kontaktować z nimi.Wady0 stabilnosci serwis często nie przychodzi w umówionym terminie1,5 roku -
~Niezadowolona / 2017-09-19 21:19Ocena: 1.50 / 5
Moje NIEzadowolenie wynika z tego, że od czasu kiedy korzystam z usług UPC, za każdym razem jest coś nie tak. Począwszy od problemów z zalogowaniem do ,,mojego UPC" i brakiem pomocy z strony daradców, kończąc na tym, że zasięg wifi jest tragiczny. Internet działa tylko i wyłącznie w pomieszczeniu, w którym znajduję sie router. Wychodząc z pokoju, w kolejnym pomieszczeniu można zapomnieć o najmniejszym połączeniu z siecią. Mimo zgłaszania problemu, nie została wszczęta żadna nawet najmniejsza chęć pomocy z strony doradcy/przedstawiciela UPC. -
~dodi / 2017-09-18 21:41Ocena: 1.00 / 5
UPC to firma która stosuje bandyckie metody specyficznego wymuszania zeległych płatności. Ja rozumiem blokowanie telewizji, telefonu oraz usług internetowych za pośrednictwem routera UPC w przypadku wystąpienia zaległości płatniczych usług OPC UPC. jednak blokowanie przeglądarki podłączonej do innej sieci WiFi jest olbrzymim nadużyciem i w sumie przestępstwem, które ogranicza możliwość korzystania z usług innego operatora.
Największe draństwo stosowane przez UPC, to zmiana ustawień, które nawet po uregulowaniu zaległości wymusza na użytkowniku usunięcie historii oraz wszelkich zakładek. Tak działa pseudo monopolsta, któremu się wydaje , że moze wszystko.
Ciekawe kto im daje na to przyzwolenie. Daje, bo ten proceder nie trwa od wczoraj.
infolinia, to cyrk na kółkach.
-
~RADEK / 2017-09-16 17:26
Od piątku brak telewizji, internetu, telefonu. Umówiona wizyta z serwisem sobota między 12.00 - 15.00 . Czekam i czekam. Niestety, nikt nie dotarł. Po kolejnym interwencji pan na Infolinii każe mi czekać do poniedziałku. I tak firma UPC zafundowała mi weekend bez telewizji, internetu i telefonu. Kalisz -
-
~Wkurzony Klinet / 2017-09-15 14:37Ocena: 1.00 / 5
Nie można się dodzwonić do BOK. Infantylny, monotonny i denerwujący kobiecy głos automatu zgłoszeniowego kieruje nas w fatalnie skonstruowane menu usług wplatając przy okazji
kwiatki w stylu "Tu UPC. Pomagamy się Tobie cieszyć każdą chwilą" - czy jakoś tak. Jajo można znieść wysłuchując na okrągło te nagrane komunikaty i ogarniać zawiłe menu (trzeba wpisywać swój numer ID lub PESEL) nie mając praktycznie żadnych szans na szybkie połączenie z żywym człowiekiem. Ciągle leci muzyczka i nudne "Przepraszamy. Czas oczekiwania na połączenie wynosi 10 minut". Kiedyś, jak nasza kablówka nie należała do UPC, telefon wykonywało się bezpośrednio do serwisu i sprawa była załatwiana błyskawicznie. No cóż, MAMY POSTĘP :) Serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tej podejrzanej i niesolidnej firmy. Wszystko scentralizowali, idioci. Nawet lokalne serwisy kierowane są przez "Cyntralę" :) DNOZaletyPraktycznie żadnychWadyDrogo
Fatalny serwis i obsługa klienta
Ciągle ta sama, szminkowana, oferta podawana w nieco zmodyfikowanej formie -
~adam / 2017-09-15 14:16Ocena: 1.25 / 5
Tragiczna firma. Umowa to jak podpisanie cyrografu. Oferują cudawianki, ale gdy przyjdzie płacić nagle duże rachunki to - aby zweryfikować umowę na podstawie przeprowadzonej rozmowy - zasłaniają sie brakiem archiwizacji rozmowy!!!
UWAGA.OSZUŚCI! Zerwanie umowy 2 tys złotych!!!WadyNie dbają o klienta. Tylko kasa.za długo -
~M / 2017-09-15 12:04Ocena: 2.50 / 5
Przy 120 mb/s prędkość bardzo słaba, zwłaszcza przy prostych czynnościach - otwieraniu stron internetowych. Internet szwankuje, niekiedy nie łapie wi-fi, cena wysoka i nieadekwatna do świadczonych usług -
~Marcin / 2017-09-14 11:25Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne Biuro Obsługi Klienta. Nie dość że numer jest ukryty w czeluściach strony żeby przypadkiem klient go nie znalazł, to jeszcze przekierowywanym jest się do beznadziejnych czatów na których zawsze "nie ma dostępnych konsultantów, przepraszamy". Po dodzwonieniu się czeka nas monotonny głos robot-baby każącej naciskać po 4-5 razy przyciski żeby niby przekierować tam gdzie trzeba, potem monolog 90 sekund jak rozwiązać problem, i dopiero po 6 naciśnięciu ma się przywilej czekania 20 minut na konsultanta znudzonego pracą i swoim życiem ZaletyMożna pozbyć się nadmiaru pieniędzy płacąc je tutaj za usługęWadyReszta -
~Radoslaw / 2017-09-11 16:37Ocena: 1.50 / 5
Praktyczny brak uslugi wskutek wadliwej instalacji (np. koniecznosc przeladowowania strony wielokrotnie przez 5-10 min, zeby zaladowac strone np. UPC). Technik UPC podczas wizyty stwierdzil wadliwa izolacje kabla zainstalowanego przez UPC wewnatrz sciany, ktora powoduje przerywanie sygnalu na kablu. Zamiast rozbijac sciane w celu naprawy, wypowiedzialem umowe i zawarlem nowa z innym dostawca, z lepszymi parametrami i podobna cena. Przy zerwaniu umowy UPC nie zgodzil sie z faktem, ze ich winy usluga nie jest dostarczana i wymaga kary za zerwanie umowy. Tlumaczenie UPC: awaria to calkowity brak internetu. -
~trint / 2017-09-07 21:39Ocena: 2.75 / 5
dość stabilny Internet odkąd podpisałem umowę nie miałem żadnej awarii Zaletystabilność
szybkośćWadydrogi
podatny na pogodę5lat -
~Marios / 2017-09-07 16:57Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej złodziejska i gowniana firma oferująca usługi tv w wawie .
Odradzam wszystkim .
Chamska obsługa klienta i drogo jak bykZaletyŻadnychWadyChamskie Boa , drogo7 lat -
~sylwia / 2017-09-06 21:32Ocena: 1.75 / 5
Brak internetu i telewizji nawet przez 2 dni, chamstwo na infolini -
-
~imnikoleek / 2017-09-06 20:41Ocena: 1.00 / 5
Ten internet jest jak ataki DDOS, nie wiadomo kiedy cie zatnie ale jak juz to na pare minut
Bardzo wysoki PING na serwerach polskich popimo ze są to serwery oddalone o pare set kilometrów i tak cie zatnie
Na tym internecie tak zwanym UPC nie da sie w jaki kolwiek sposób pracować ani spedzić miło czas
grajac w jakie kolwiek gry lub inne jak kto woli nie w to juz nie wnikam.Zaletynie stety nie ma tu zadnych zaletWadywady ehmm... za duzo wymieniacOd 3 lat -
~Kamila / 2017-09-06 16:01Ocena: 1.50 / 5
Niestety nawet jedna gwiazdka w opinii to za duzo. Od paru miesiecy nie ma nawet jednego dnia zeby internet dzialal jak nalezy i tylko czasem udaje sie uzyskac polaczenie z internetem i to dopiero w godzinach popoludniowych. Prakrycznie calymi dniami nie da sie kozystac z niego. Nikomu nie polecam bo nie da sie nawet uzytkowac takiego internetu z firmy upc ! Zawiodlam sie. ZaletyW opiniiWadyW opinii -
~Łukasz / 2017-08-29 19:39Ocena: 1.00 / 5
Nie ma dnia żeby internet normalnie chodził. Przerywa traci się... ping 9-12ms by nagle podskoczyć do 1200ms i znów spaść i tak co 5-10 sekund. po roku użerania się z wadliwymi skrzynkami mam dość wzywania co chwila obsługi i przekonywania ich screenami jak internet pracuje bo przy ich sprawdzaniu "wszystko działa prawidłowo". Pora zmienić dostawcę dziękuję dobranoc ZaletyBrakWadyWadliwe routery
Cena -
~Lukasz / 2017-08-27 18:45Ocena: 1.00 / 5
UPC to firma która kosztowała mnie wiele nerwów i stresu gdyż nie bieże odpowiedzialności za błędy lub świadome oszustwa swoich pracowników. Niezadowolonym klientom polecam składanie skarg do UKE (http://uke.gov.pl/). W moim przypadku po ich interwencji UPC natychmiast zmieniło swoje stanowisko o 180 stopni, choć poza moją skargą nie zaszła żadna okoliczność zmieniająca sytuację z prawnego punktu widzenia.
strona 128 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- nastepna »
