Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2017-09-15 12:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Przy 120 mb/s prędkość bardzo słaba, zwłaszcza przy prostych czynnościach - otwieraniu stron internetowych. Internet szwankuje, niekiedy nie łapie wi-fi, cena wysoka i nieadekwatna do świadczonych usług
  • ~Marcin / 2017-09-14 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne Biuro Obsługi Klienta. Nie dość że numer jest ukryty w czeluściach strony żeby przypadkiem klient go nie znalazł, to jeszcze przekierowywanym jest się do beznadziejnych czatów na których zawsze "nie ma dostępnych konsultantów, przepraszamy". Po dodzwonieniu się czeka nas monotonny głos robot-baby każącej naciskać po 4-5 razy przyciski żeby niby przekierować tam gdzie trzeba, potem monolog 90 sekund jak rozwiązać problem, i dopiero po 6 naciśnięciu ma się przywilej czekania 20 minut na konsultanta znudzonego pracą i swoim życiem
    ZaletyMożna pozbyć się nadmiaru pieniędzy płacąc je tutaj za usługę
    WadyReszta
  • ~Radoslaw / 2017-09-11 16:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktyczny brak uslugi wskutek wadliwej instalacji (np. koniecznosc przeladowowania strony wielokrotnie przez 5-10 min, zeby zaladowac strone np. UPC). Technik UPC podczas wizyty stwierdzil wadliwa izolacje kabla zainstalowanego przez UPC wewnatrz sciany, ktora powoduje przerywanie sygnalu na kablu. Zamiast rozbijac sciane w celu naprawy, wypowiedzialem umowe i zawarlem nowa z innym dostawca, z lepszymi parametrami i podobna cena. Przy zerwaniu umowy UPC nie zgodzil sie z faktem, ze ich winy usluga nie jest dostarczana i wymaga kary za zerwanie umowy. Tlumaczenie UPC: awaria to calkowity brak internetu.
  • ~trint / 2017-09-07 21:39
    Ocena: 2.75 / 5
    dość stabilny Internet odkąd podpisałem umowę nie miałem żadnej awarii
    Zaletystabilność
    szybkość
    Wadydrogi
    podatny na pogodę
    5lat
  • ~Marios / 2017-09-07 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej złodziejska i gowniana firma oferująca usługi tv w wawie .
    Odradzam wszystkim .
    Chamska obsługa klienta i drogo jak byk
    ZaletyŻadnych
    WadyChamskie Boa , drogo
    7 lat
  • ~sylwia / 2017-09-06 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak internetu i telewizji nawet przez 2 dni, chamstwo na infolini
  • ~imnikoleek / 2017-09-06 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet jest jak ataki DDOS, nie wiadomo kiedy cie zatnie ale jak juz to na pare minut
    Bardzo wysoki PING na serwerach polskich popimo ze są to serwery oddalone o pare set kilometrów i tak cie zatnie
    Na tym internecie tak zwanym UPC nie da sie w jaki kolwiek sposób pracować ani spedzić miło czas
    grajac w jakie kolwiek gry lub inne jak kto woli nie w to juz nie wnikam.
    Zaletynie stety nie ma tu zadnych zalet
    Wadywady ehmm... za duzo wymieniac
    Od 3 lat
  • ~Kamila / 2017-09-06 16:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety nawet jedna gwiazdka w opinii to za duzo. Od paru miesiecy nie ma nawet jednego dnia zeby internet dzialal jak nalezy i tylko czasem udaje sie uzyskac polaczenie z internetem i to dopiero w godzinach popoludniowych. Prakrycznie calymi dniami nie da sie kozystac z niego. Nikomu nie polecam bo nie da sie nawet uzytkowac takiego internetu z firmy upc ! Zawiodlam sie.
    ZaletyW opinii
    WadyW opinii
  • ~Łukasz / 2017-08-29 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia żeby internet normalnie chodził. Przerywa traci się... ping 9-12ms by nagle podskoczyć do 1200ms i znów spaść i tak co 5-10 sekund. po roku użerania się z wadliwymi skrzynkami mam dość wzywania co chwila obsługi i przekonywania ich screenami jak internet pracuje bo przy ich sprawdzaniu "wszystko działa prawidłowo". Pora zmienić dostawcę dziękuję dobranoc
    ZaletyBrak
    WadyWadliwe routery
    Cena
  • ~Lukasz / 2017-08-27 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to firma która kosztowała mnie wiele nerwów i stresu gdyż nie bieże odpowiedzialności za błędy lub świadome oszustwa swoich pracowników. Niezadowolonym klientom polecam składanie skarg do UKE (http://uke.gov.pl/). W moim przypadku po ich interwencji UPC natychmiast zmieniło swoje stanowisko o 180 stopni, choć poza moją skargą nie zaszła żadna okoliczność zmieniająca sytuację z prawnego punktu widzenia.
  • ~mario / 2017-08-27 16:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Aktualnie posiadam tylko internet, ale od kilku miesiecy po sprawdzeniu na speedtest.pl wg umowy 120m/s jest zaledwie 60. Jest to dosc irytujace bo przy ogladaniu eleven w necie tryb pełnoekranowy nie da sie ogladac. Zmniejszysz ekran i tak nadal delikatnie klatkuje opoźnia. Przy grach zauwazyłem wczesniej ping miałem na poziomie 20-25 obecnie jest 30-33.
    Gdansk
  • ~tomey / 2017-08-27 00:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałem kilka ciekawych opinii. Każdy marudzi że na wifi ma około połowę transferu niż powinien mieć. Oczywiście wypowiadają się osoby co nie mają pojęcia co oznacza www lub wifi. Liczysz ze na wifi bedzie taki sam transfer jak po kablu? Żart. To jakby liczyć że poczta polska dostarczy paczke lub list w ten sam dzień co go wyślesz... Wiem coś na temat infolinii upc i około 80% połączeń to problem ze sprzętem klienta lub brakiem umiejętności konfigurowania swoich prywatnych urządzeń. Zanim zaczniecie marudzić na dostawce i internet poczytajcie na internecie jak możecie skonfigurować swój router ewentualnie polecam połączenie kablowe ;) na telefonie i tak nie pobieracie plików paru Gb więc po co wam po wifi transfer 250 Mb? Żeby szybciej otwierać strony www? hahaha. Opinie mijają się tutaj z całą prawdą. Nikt nie wymaga od klienta wiedzy technicznej itp. Ale zanim ktoś zacznie oceniać firmę niech poczyta na internecie czy problem nie leży po ich stronie i spróbujcie najpierw naprawić problem po waszej stronie a dopiero po stronie Upc...( po coś ten internet jest a większość osób nawet nie wie gdzie jest przycisk "start" na pulpicie swojego komputera) Ludzie liczą że upc skonfiguruje wszystkie urządzenia prywatne klientów, nie ma problemu ale to wasz sprzęt więc cena za technika jest taka jak za informatyka, który wam to zrobi. Jedyna wada to dekoder horizon i tyle nic więcej.
    ZaletyPomoc techniczna upc.
    Parametry usług.
    WadyDekoder horizon
  • ~john / 2017-08-26 16:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest od czasu do czasu wylaczany i są przerywy w przekazie danych.
  • ~Dawid Czarnecki / 2017-08-23 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam NIKOMU UPC Zamówiłem internet z telewizja na środę wiec wziąłem sobie dzień wolny w pracy. Monter miałbyc między 9-11 niestety o 9:45 zadzwonił ze zespół mu się samochód (OK rozumiem złośliwość rzeczy martwych) ale zrobi wszystko żeby załatwić kogoś jak najszybciej na zastępstwo i cisza o 12 zadzwoniłem do niego z zapytaniem co dalej odpowiedział ze dojechał właśnie do firmy i zaraz będzie coś wiedział i znowu cisza o godz 15 zadzwoniłem na infolinie UPC pan w telefonie zapewniał mnie ze zrobi wszystko co w jego mocy żeby ktoś jak najszybciej się ze mną skontaktował i powiedział o której mniej więcej będzie i co??? Cisza
    O godz 17 zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie rozmawiałem z następnym panem który zapewnił mnie ze w przeciągu kilku minut napewno ktoś się odezwie i nie zgadniecie co się stało ..... NIC!!!! Dalej cisza ????????????????
    Wiec o 18 zacząłem pisać na czacie z panem Robertem powiedziałem cała sytuacje zaczął mnie przepraszać i powiedziałem ze jeżeli do 19 nikt się nie odezwie to proszę nikogo nie przysyłać ani nie chce z UPC żadnej umowy po czym pan Robert olał mnie i rozłączył czat o 19:03 napisał do mnie monter który dzwonił do mnie rano " Dzien dobry nie udalo sie znalezc zastepstwa, chcialbym z Panem ustalic termin na jutro jak pasuje. Probbowalem sie dodzwonic. Jutro na pewno ktos sie zjawi, ja dostane zastepcze auto.jaka godzina odpowiada? Jezeli nie bedzie Pana to moze Pan upowaznic jakas osobe. Pozdrawiam" I CO MAM UPOWAŻNIĆ PSA DO PODPISANIA UMOWY??? CZY ZNOWU WZIĄĆ DZIEŃ WOLNY W PRACY I CZEKAĆ NA CUD AŻ MOŻE KTOŚ SIĘ ZJAWI??? Kto mi teraz zapłaci za dzień wolny?? WSTYD ŻENADA
    NIE POLECAM NIKOMU UPC
    ZaletyŻadnych
    WadyCałe UPC TO TO JEDNA WIELKA WADA NIE POLECAM NIKOMU !!!! Nie dajcie się nabrać !!!!
  • ~Jaberwocky / 2017-08-15 17:03
    Mam UPC od momentu gdy przejęli ASTER. Nigdy nie było dobrze, ale zdzierżyłem wszystko, nawet to ze po rzekomym podniesieniu prędkości internetu wykazywana prędkość pozostała bez zmiany, za to cena poszybowała bo bo wzrosła realnie.
    Z biegiem lat ilość programów zdatnych do oglądania malała, pojawiały się za to takie które mnie nie interesują: sport, sport, sport.
    Ostatnio chciałem zrezygnować, ale na infolinii przekonano mnie że brak wielu programów to sprawa nieużywanego już w UPC dekodera. Wymiana bezpłatna, cena pakietu max extra HD i internetu 12Mb = 90 zł. Zgodziłem się na wymianę. Przyszedł pan technik i wymienił. Miałem dwa tygodnie na rezygnację, ale niech tam.
    Gdy przyszło do płacenia abonamentu okazuje się że wbrew otrzymanej od technika umowie mam zapłacić już nie 90 a 145 zł, bo policzono mi za montaż, a następne opłaty będą 125 zł.
    Na szczęście mam nie tylko umowę, ale też wyraźnie napisane w niej że to jednak 90 zł oraz, co najważniejsze, że umowa jest bezterminowa, co oznacza miesięczne wypowiedzenie. Właśnie je złożyłem.
    Przy okazji: internet skacze jak dziki koń z kolcem w tyłku, na bezprzewodowym wykazuje od 20Mb/s do ponad 90Mb/s, ale tylko na ich aplikacji. Przy każdej innej np. czeskiej mereni rychlosti pokazuje od 2,5Mb/s do 5Mb/s. I tak też to "chodzi".
    Dla sprawdzenia uruchomiłem punkt dostępowy w telefonie i...zdziwienie- jest 29 Mb/s.
    No cóż, półtora miesiąca wytrzymam.
    Zaletyżadnych
    Wadynędzna oferta TV, internet chodzi jak na dawnym modemie, no i próba oszustwa kwalifikująca sie do prokuratury.
  • ~jan41 / 2017-08-15 16:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeczytałem tu ok.40 opinii i zwątpiłem w to, że nadal mieszkam w Siemianowicach. Albo jestem "w czepku urodzony"? albo... nie wiem. Umowę z UPC mam prawie od samego początku.Teraz miałem: Kablówka Pakiet Selekt + Multiroom + internet 120 Mbs + telefon - za ok 170 zł. Poszliśmy z żoną do siedziby UPC w Katowicach i prosiliśmy o zweryfikowanie naszej sytuacji z uwagi na to, że jesteśmy "starymi" klientami a co jakiś czas cena lekko idzie w górę. Ponieważ nie mieliśmy wszystkich danych przy sobie Miła Pani zaproponowała nam spotkanie w Silesia City Center w sobotę (miała tam dyżur), a było to w czerwcu 2017 roku. Zaproponowała nam Pakiet Max na dekoderze Horizon z nagrywarką +Pakiet Multiroom HD + Planet Premium Mega Sport + Internet 120 Mbs (modem Connect Box) + telefon za miesięcznie ok 140 zł. Z tyn, że po minięciu Okresu Zobowiązania określonym powyżej w części "Wykaz świadczonych Usług" należy się przypomnieć... Wtedy nie będą podnosić ceny, a być może uda się zdobyć jakąś promocję... Ale to trzeba wiedzieć... Test na internet robię często. Dziś jest święto a wynik jest jak zawsze dobry: pobieranie 118,48, przesył 9,88. Jak widać nie mam na co narzekać. Raz tylko nie miałem internetu i to na samym początku. Po interwencji "facet" skorygował moje dane, poustawiał i do teraz mam spokój.
    WadyNie wiem dlaczego światłowód jest doprowadzony do budynku a z doprowadzeniem do mieszkań jest jakiś kosmiczny problem. Jestem co prawda "z rocznika wojennego", wtedy to byłoby zrozumiałe, ale dzisiaj? XXI wiek? Uważam to za wielką wadę!
    od czerwca 2017 roku.
  • ~Adka / 2017-08-14 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od UPC to jedna wielka porażka. Przy prędkości 250 Mb/s dostaliśmy router, który nawet takiej prędkości nie obsługuje, ładowanie stron i filmów to jakaś kpina. Gdy chcieliśmy wymienić router na taki który będzie działał szybciej to zostaliśmy wyśmiani. A cena po prostu kosmiczna w porównaniu do dostarczanych usług. Bardzo często zdarzało się, że nie było internetu i dopiero po zresetowaniu routera zaczynał działać. Kompletne olewanie klienta. Nie polecam.
    korzystanie z internetu od ponad 3 lat , 80 zł miesięcznie, UPC
  • ~matas2222 / 2017-08-13 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy ze stabilnością na wifi, mając internet 60Mb/s jest 2Mb/s
  • ~Bozena / 2017-08-12 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed wakacjami nie zaplacilam rachunku w upc...zdaza sie ...odlaczono mi internet i telewizje wrocilam rachuek zaplacilam juz tydzien temu przez moje upc
    Tak tydzien temu !!!!
    Do tej pory nie ma telewizji ani internetu
    Na infolini gadaja caly czas co innego a ja dalej nie mam co zrobic z tymi partaczami bo to oni maja racje nie ja podobno

    Pozegnam sie z nimi juz tuz tuz !!!!

    Do dupy jest upc !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDuzo by wymieniac
  • ~Janek / 2017-08-10 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Lepiej nie podpisywać z nimi umowy, bo można stracić trochę nerwów.
    Zaletybrak,
    Wadyzapłacisz więcej niż zakładasz
    kraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016