strona 126 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
-
~Jmk / 2017-11-07 18:49
Fatalna jakoś usług , połączenie kilkunastokrotnie wolniejsze niż deklarowane , połączenia się nieustannie rwą a na połączenie z infolinia o dowolnej porze dnia czeka się prawie pół godziny -
-
~exUPC / 2017-11-04 21:36
Ufff. Pozbyłem się dziada. Po siedmiu latach udręki pogoniłem badziew. Zresztą sami zaproponowali odejście po tym jak nie zgodziłem się na bezprawną podwyżkę. W tej samej cenie abonamentowej (159 zł) mam 300Mb na światłowodzie (realnie 310-320 Mb), multiroom, darmowy stacjonarny, darmową komórkę i xBox’a z 10 grami. Dla UPC do kosmos. Jak wypowiedziałem umowę to mało co się nie posrali. 6 telefonów w tygodniu, jakiś badziew w rodzaju Horizon i oszałamiające 150 Mb. Nigdy więcej UPC. ZaletyBrakWadyCzasu nie starczy aby wylicać -
~ravgal / 2017-11-04 18:56
Umowa podpisana , 15 minut działało po wyjściu "TECHNIKA" i przestało , "PRZEMIŁA PANI " w informacji powiedziała że technik przyjdzie za 3 dni. W epoce kamienia łupanego szybciej bizony łapali............ ZaletyBrak15 minut -
~Sylwek / 2017-11-02 22:01
Instalatorzy z UPC to Kompletna porażka kabel puszczony przez całe mieszkanie na podłodze ,drzwi z pokoju nie da się zamknąć gdyż leżał kabel.
Ciężko się w ogóle dogadać z tymi panami 4 było na instalacji .
Po prostu brak słów i ręce opadają jeden robił A trójka stała i Paliła papierosyZaletyZobaczymyWadyNajwiększą wadą są instalatorzy -
~Adam / 2017-10-31 19:23
Niestabilne polaczenie, dziala bardzo wolno mimo rzekomej 250mb/s. Umowa od 2 lat i napewno nie dluzej -
~KAZDAN63 / 2017-10-30 12:30
Internet 250/20 Mb/s posiadam od 01.08.2017r. (instalacja UPC w budynku jest nowa) . Po 38 dniach awarii uległ modem (piątek) który można powiedzieć w trybie ekspresowym (~3h) został wymieniony na nowy . http://www.speedtest.net/pl/ pokazuje niezależnie od pory dnia i nocy : PING - 13-15 ms , download - 246 Mb/s (duża stabilność na wykresie) , upload - 19,90 Mb/s (INTEL I218-V , REALTEK RTL8168 , 5m RJ-45 CAT6 , serwer SKYNET DC , 250km) . Przewód RJ-45 dołączony do modemu COMPAL CH7465LG to są jakieś kpiny i żarty . Realnie można osiągnąć prędkość pobierania 236 Mb/s (sprawa 1000&1024) tj. 29,5 MB/s (1GB w ciągu 35s) oczywiście o ile serwer na to pozwala . Na WI-FI sprawa ma się podobnie o ile modem nie stoi na podłodze , anteny widzą się bez przeszkód i w zależności od tego jaką kartą dysponujemy w komputerze . Jeżeli chodzi o dotrzymywanie parametrów technicznych łącza , to w moim przypadku można powiedzieć , że jest bardzo dobrze . Nie jest to internet dla gracza ze względu na PING (<5ms) . Byłby prawie idealny biorąc pod uwagę cenę (49 zł) gdyby było to 250/50 Mb/s . WadyWśród monterów instalacji zdarzają się pospolite chamy . -
~Mirko / 2017-10-29 14:10
Od paru miesięcy mam zaniżony transfer ciągłe wizyty serwisantów i obiecanki z biura obsługi klienta a internet zaniżony jak był tak jest .To moja ostatnia przygoda z UPC. -
~wow23 / 2017-10-25 13:32
Biuro obsługi klienta Katowice beznadzieja. Wmawiano mi że miałem rozwiązać umowę na gratisowe miesięczne HBO miesiąc przed podpisaniem umowy a tak muszę płakać i płacić dodatkowo jeden miesiąc. Coś nie bywałego 2 10 2017 podpisana umowa na tv, która miałem wypowiedzieć we wrześniu aby zachować miesiąc wypowiedzenia. Całkowity brak kompetencji, brak logiki itp szkoda słów. Dopiero na infolinii dało się załatwić. Pytanie po co ci ludzie tam siedzą chyba, że ich zadaniem jest odstraszanie potencjalnych klientów. Trzeba uważać co wciskają i sprawdzać bo potem jest tylko kłopot.Wypowiedzenia nie chcą podpisać odsyłają w siną dal okropne!!!!!. ZaletyInternet w miarę śmiga.WadyDekoder horizon się zawiesza. Zmiana kanałów wolnaTychy -
-
~Mateusz / 2017-10-23 00:09
Pisze ta opinie, poniewaz internet dziala bez zadnego zajakniecia. Co prawda dopiero drugi tydzien, ale jestem dobrej mysli. Serdecznie polecam. Szczecin - Pomorzany. Korzystam od 2 tyg. -
~wykałaczkawzamku / 2017-10-21 06:56
Sposób zakładania instalacji internetowej w jednym z mieszkań w Rzeszowie przy ul. Sienkiewicza to jeden wielki skandal ! Za pierwszym razem przybył osobnik (mienił się przełożonym wszystkich monterów) spóźniony 2 godz. rozdrażniony jak kobieta w czasie okresu , chamski i arogancki . Idywiduum owo bez cienia wstydu i zażenowania twierdziło , że ~3,5 m dwudziestoletniego przewodu nadaje się do wykorzystania w instalacji internetowej 60/6 Mb/s . Walił takie androny tylko dlatego , że miał do czynienia z kobietą i zapewne nie chciało się skończonemu leniowi wiercić otworu w ścianie (była sobota godz. 17) W między czasie odebrał 3 telefony od zniecierpliwionych klientów i po circa about 10 minutowej "wizycie" udał się w sobie tylko znanym kierunku . Następny delikwent (podwładny pierwszego) przybył we wtorek . Niby zapowiadało się , że sprawa pójdzie gładko , nagle ni to z gruchy ni to z pietruchy stwierdził , że nie otwiera się skrzynka na pierwszym piętrze co uniemożliwia przeciągnięcie przewodu.
Pomimo ekspresowego przełamania zamka i otwarcia skrzynki osobnik ów stwierdził , że nie wykona zleconej mu pracy i podobnie jak jego przełożony udał się tylko w sobie znanym kierunku ! Po rozebraniu zamka stwierdziliśmy , że tkwi w nim kawałek wykałaczki . Nawet średnio rozgarnięty człowiek potrafiący kojarzyć fakty stwierdzi , że obaj panowie działali w porozumieniu i rozmyślnie tj. drugi działał na polecenie pierwszego . Słowem : szczyt arogancji , chamstwa i umysłowego prostactwa . Ni mniejszym chciałem obydwu tych osobników pozdrowić przez "głęboki las" ! "Nam się przyjdzie jeszcze porachować ."
Ewidentne działanie na szkodę finansową i wizerunek UPC POLSKA !!! Towarzystwo do zwolnienia w trybie dyscyplinarnym lub rozwiązania umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym ! Tak właśnie tak panie prezesie De Kloet Frans-Willem . Jak za "najlepszych czasów" komuny (podobno obecnie nieboszczki) . Niech pan pokaże kto w pana firmie rozdaje karty i pośle owych osobników tam gdzie ich miejsce tj. na "zieloną trawę ." Ci ludzie to zakała , wstyd i hańba , aby mieli cokolwiek wspólnego z UPC POLSKA ! -
~veleno / 2017-10-20 19:25
Obsługa klienta to jakaś porażka, przekręcają co mogą, próbują ignorować wiadomości by tylko wyciągnąć więcej pieniędzy. Całkowity brak profesjonalizmu!
Jeśli chodzi o sprzęt to ciągle ma zakłócenia, co najmniej kilka razy dziennie internet się zawiesza, nigdy nie osiąga prędkości za którą się płaci - na kablu i przy najnowszej karcie sieciowej osiąga się 50% prędkości. Oczywiście odpowiedź firmy to ZAKUPIENIE nowego routera, mimo, że ten był nowy rok temu. Poza tym słyszę tylko, że oni nie widzą zakłóceń z ich strony. Jak tylko skończy się umowa to uciekam od nich jak najdalej się da.
Stałych klientów doi się jak da, dając o wiele gorsze warunki niż nowym.ZaletyBRAKWadyObsługa klienta - nieprzeszkolona, nieprofesjonalna, niepomocna.3 lata, 120zł -
~Jan / 2017-10-20 05:34
Firma oszukuje. Przepustowosc sie nie zgadza, czesto, internet wrecz nie dzial. Sami zmieniaja umowy, oczywiscie bezprawnie. Chamska obsluga. ZaletybrakWadyOszusci, tylko tyle mozna o nich powiedziec2 lata -
~Adam / 2017-10-16 18:29
Tak beznadziejnej firmy jeszcze nie widziałem. Zwiększyłem moc internetu do 120Mb/s po namowie Pana z infolinii, że to uzdrowi moje problemy. Internet mam średnio z prędkością 25Mb/s i to w centrum Warszawy. Kpina i paranoja. Ludziki na infolinii są niekompetentne, forma rozmowy poniżej zera. Jedynym ich rozwiązaniem na wszystko jest twardy reset routera, co zmusza mnie potem do długotrwałych procesów ustawiania wszystkiego od nowa: drukarki, komputery itp. Skandal i żenada. Nigdy więcej tego badziewia. ZaletyBrakWadyCzasu by zabrakło, żeby wymieniać. -
~Kasia / 2017-10-15 16:46
Tak chamskiej obsługi klienta jeszcze nie spotykałam w życiu.
Zamierzam zerwać umowę po miesiącu.
Żałuj tylko ze nie zrobiłam tego wcześniej.Kraków -
~Tutejszy / 2017-10-13 21:20
Niestety u tego operatora dzieją się cuda. Ostatnio pomimo opłaconego rachunku zostałem odłączony na 4 dni. Kontaktowałem się z CC nie chciano umówić mi wizyty technika powołując się na rzekome prace w mojej okolicy. Dopiero za trzecim połączeniem konsultant umówił serwis. Technik skontaktował się ze mną w dniu umówionego serwisu i poinformował że usługi już powinny działać podłączył mnie ponownie. Na pytanie o powód odłączenie technik nie był w stanie mi odpowiedzieć i sugerował złożenie reklamacji. Osobiście nie polecam wyboru tego operatora. Poczekam do końca zobowiązania i rozejrzę się na rynku bo ofert nie brakuje. -
~devros / 2017-10-13 14:03
Niestety drogawo ale niezawodnie od 6 lat, internet śmiga i obsługa klienta jak trzeba -
-
~Lidia / 2017-10-13 10:01
UPC zeszło na psy. Mówią co innego robią z ludżmi co chcą. Przy podpisywaniu umowy mowa jest, ze będę płaciła 123zł, pierwszy rachunek na kwotę 150zł /w tym opłata aktywacyjna 29.99 - pytam ile razy można płacić za aktywację- jest to przedłużanie kolejnej umowy co dwa lata - jest to złodziejstwo, oszukiwanie ludzi i wyłudzanie pieniędzy.Następny rachunek na kwotę 130.01zł nic z tego nie rozumiem. Ponad to mają wadliwy system rozliczania umowa przedłużona w terminie a oni naliczają 0.10zl zadłużenia twierdząc, że wystawiają faktury na początku miesiąca. Uważam że po przedłużeniu umowy w terminie UPC powinno dokonać korekty u siebie a nie obciążać klienta za swoją indolencję. Obsługa w biurze bardzo zła mówią co innego a potem okazuje się co innego, trzeba bardzo uważać co się podpisuje bo potem nie ma odwrotu i trzeba płacić. Poza tym mili ale nie kompetentni. To samo dotyczy konsultantów na infolinii, nie można się dogadać i nic załatwić, i tak naprawdę człowiek pozostawiony jest sam sobie i nie wie gdzie się udać. Zaletytelewizja ok.Wadyinternet mam 120 Mb wolno chodziDocyć długo, byłam w ASTER i byłam zadowolona, nie było takiego bałaganu i państwaw państwie. -
~Mirek / 2017-10-12 17:14
Straszne dziadostwo, jeszcze rano i w nocy działa ok, ale po południu jak ludzie wrócą do domów to Internet UPC zacina się strasznie, a niby mam prędkość do 125mb/s WadyZacina sieKraków -
~Mkmbmk / 2017-10-11 00:50
Czekam 3 tygodnie i dalej nie mam internetu. Ciagle wymowki. NIE POLECAN WadyBrak mozliwosci montazu. Nieprofesjonalna obsluga. -
~Krzysztof / 2017-10-09 17:04
Przykro mi bardzo , ale niestety te oceny są prawdziwe i zasłużone . Nie można nic dobrego o Państwa produkcie napisać . ZaletyJedyną zaletą Państwa produktu to tylko tyle , że jest - nic więcej .WadyDuże problemy z internetem , zdarzały się kilkakrotnie awarie z sygnałem od Państwa . Usterki były zgłaszane , przychodzili serwisanci stwierdzali , że wszystko jest ok i za takie stwierdzenie musiałem jeszcze 50 zł zapłacić .Niestety nie jest to w porządku .Jestem Państwa klientem od ponad 5 lat wcześniej również z przerwami byłem Państwa klientem, płacę miesięcznie ponad 160 zł .
strona 126 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »