Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dawid123578 / 2018-11-13 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Strona UPC nigdy nie działa, nie da się nic wywnioskować z tego co piszą w rachunkach, żądają płatności za usługi bez możliwości zobaczenia rachunku dodają różne płatne opcje o których nikt nic nie wie. Nie pozdrawiam i nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko wyżej wymienione
    MiejscowośćKraków
  • ~WITOLD / 2018-11-13 12:50
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam pakiet w UPC z którego jestem zadowolony.Na początku miałem problem z internetem ale zadzwoniłem do działu technicznego i pani mi kanały poustawiała i włączyła mi to 5Gb z którego jestem bardzo zadowolony.Internet mam 150 Gb a przez WIFI idzie około 120Gb.
    ZaletyJakość sygnału i obsługa klienta.
    WadyNa dzień dzisiejszy brak
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~ag / 2018-11-13 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    miałam dostać abonament (telewizja internet) za 50 zł a dostałam za 80 zł
    Szkoda czasu!!!
    Nie polecam chcąc pozyskać klienta obiecują dużo!!! I na tym koniec!!!
    Zaletybrak
    WadyBardzo niekompetentna obsluga
    MiejscowośćLublin
  • ~Grambolubie / 2018-11-12 07:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli działa to dział i nie ruszać bo nie nie daj boże coś się zepsuje, technicy upc to porażka 2 tygodnie oczekiwania na serwis, bo pierwszy nie miał kluczy do skrzyneczki. Okresowe przerwy w dostawie internety "bo konserwacje". Obsługa klienta i regulamin ma w dupie klientów 2 tyg nie masz neta? pracujesz z domu korzystając z internetu? nie masz jak pracować i nie zarabiasz? NIE MARTW SIĘ regulamin przewiduję taką sytuacje, proszę o to twoje -10zł do rachunku, powodzenia!
    Zaletyszybki internet, niskie opłaty
    Wadyzawodność, fatalna obsługa klienta, jeszcze gorsze wsparcie techniczne
    MiejscowośćPruszków
  • ~karlus74 / 2018-11-10 15:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nie widzę żadnych problemów, 1000-lecie Katowice
    średnio 149 / 9, ping 8
    modem po pewnym czasie obowiązkowy reset, ale to chyba normalne, od 15 lat tak robię u różnych operatorów,
    i te bredzenie, że musi być światłowód do samego modemu.... jak to mówią w orange - nie musi
    u mnie lata po starym koncentryku
    Zaletysame
    Wadybrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~piotr / 2018-11-10 08:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Instalacja sprawna i szybka.ale co do formalności związanych z rezygnacją z poprzedniego operatora internetu lub przeniesieniem numeru telefonu to żenada. przed podpisaniem umowy obiecują załatwienie wszystkich formalności od ręki a potem oszukują i zwodzą klienta narażając na zdublowanie opłat u starego i nowego operatora. Zostałem nabity butelkę przez mało kompetentnego ich przedstawiciela i czuję się oszukany. PIOTR
    MiejscowośćBykowina
  • ~chris / 2018-11-09 16:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Szeroka oferta - ok, ale permanentne awarie i słaby sygnał, od początku usługi, tj. od 6 lat.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Sergi / 2018-11-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    upc- to niepowazna firma
    2 razy zamawialem instalacja- i d..a, zadnego razu nie przyjechali, nawet nie zatelefonowali, ze nie przyjada, stracilem 2 urlopy. Odradzam. Oddzial Katowice.i
    MiejscowośćKatowice
  • ~G / 2018-11-08 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Na cale szczescie przez nieudolnosc monterow nie podpisalam umowy z UPC. Umawialam sie z Nimi kilkakrotnie, a Oni albo nie przychodzili, albo zmieniali termin zalozenia. Trwalo to 2 tygodnie. Zadzwonilam do UPC i zrezygnowalam, bardzo nieprofesjonalne podejscie do klienta. Az strach sie bac co byloby potem... Nie polecam
    MiejscowośćZawiercie
  • ~Marta / 2018-11-08 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero szacunku do klienta! Umawiaja sie, nie prztjezdzaja, maja problem zeby zmienic dane klienta bo oczywiscie ponylili sie z danymi. Jestescie beznadziejni.
    ZaletyFajne promocje
    WadyBrak poszanowania klientow
    MiejscowośćMikołów
  • ~Artur / 2018-11-06 18:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie wiem skąd oni biorą decodery ale to jajaś żenada, moja 10l lodówka szybciej reaguje na polecenia. Rozpacz
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Staszek / 2018-11-06 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno nie można doczekać się instalatora pomimo ustalonego terminu oraz rozmowy telefonicznej oraz ponaglaniu mija kolejna godzina i jak jaśniepana nie było tak nie ma odradzam komukolwiek styczność z tą nie poważną firmą, obsługa klienta oraz organizacja pracy na poziomie dna...
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    MiejscowośćKĘDZIERZYN-KOŹLE
  • ~neon / 2018-11-06 00:24
    Ocena: 5.00 / 5
    jak wam się nie podoba upc to weźcie sobie biedanet na ipv4 to będziecie się pienić co chwile i zostaniecie z dwiema umowami , w tej chwili upc wyprzedza innych dostawców neta o kilka lat świetlnych - a pozatym znając życie macie stare komputery z przed kilku lat bez 5ghz z kartą do 100mb/s - żałosne
    Wadybrak
    Miejscowośćkraków
  • ~Damian / 2018-11-04 19:52
    Ocena: 2.75 / 5
    W niedzielę już nawet nie próbuję obejrzec jakiegoś filmu czy serialu,bo jest to praktycznie niewykonalne.Internet zwalnia do poziomu,który uniemozliwia loading filmu ...w ogóe w weekend to szybkość neta to ponury żart...strony się ładują tak powoli,ze można iśc walnąć flaszkę,wrócić,nadal się będa łądowac a potem i tak dupa bo internet kaput.Myślałem,ze Vectra jest gówniana...ale UPC przebiło ich na kazdej płaszczyźnie.Nie polecam.P{s niby mi właczyli 5GHz,miało być na to samo hasło,ale hasło nie działa,nowego nie chcą podac hahaha xDKabaret
    ZaletyObsłyga klienta baaardzo spoko
    WadyLejek
    MiejscowośćRadom
  • ~Krzysiu / 2018-11-03 20:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to dno. Płacić ponad 70zł za coś czego średnio nie ma 4x w tygodniu albo jest z sideeffectem, że rozłącza się sam z siebie co 7minut. Modem potrafi się samemu wyłączyć ale w obsłudze klienta zachwalają, że mam szczęście, bo to był jak do tej pory najmniej awaryjny model. Czyli mam rozumieć, że inni dostali modemy, który po wyjściu serwisanta przestały działać na amen?
    ZaletyJaja sobie robicie?
    WadyZa mało miejsca, by je tutaj spisać
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Papryqarz / 2018-11-03 07:19
    Ocena: 2.50 / 5
    potrafi klikanascie razy dziennie przestac dzialac, nie warty swojej ceny
    MiejscowośćSzczecin
  • ~P / 2018-11-02 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    To coś, co UPC nazywa internetem, to kiepski i nieśmieszny żart, awaryjność jest na fatalnym poziomie, zarówno na Śląsku jak i w Małopolsce "internet" miewa najwyraźniej humory, bo potrafi przez tydzień działać tak, jakby połączenie było przerywane co dwie minuty przez nawet osiemnaście godzin dziennie, lepiej iść do Orange, "internet" w UPC nadaje się tylko do wypowiedzenia umowy.
    MiejscowośćKraków, Tychy, Katowice, Warszawa
  • ~Starogard Gdański / 2018-11-01 11:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch miesięcy jestem klientem UPC i niestety potwierdzam negatywne opinie, teraz żałuję, że skusiła mnie cena.
    Internet bardzo niestabilny, prędkość strasznie zaniżona. Druga sprawa, to bardzo konfliktowy monter, który z góry założył, że tam gdzie chciałem rozgałęźnik jest niemożliwe do wykonania, a po jednym telefonie okazało się, że jednak niemożliwe stało się możliwe.
    MiejscowośćSTAROGARD GDAŃSKI
  • ~miszczu / 2018-10-30 20:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio prawie cały dzien nie było internetu w kilku miastach.
    Infolinia zablokowana.
    Potem przyszedł SMS , że problem wiadomo - nie z ich winy.
    Zawinił pewnie miś Kolargol i skrzaty , tylko klient nie wie za co płaci.
    Ich strona działa tak wolno i ma tyle błędów , że dramat. Ładuje się z 3-4 minuty.
    Zawsze wszystkie czaty z konsultantem zajęte.
    Robi to z okropne wrażenie , nieprofesjonalne.
    ZaletyTerminowo wysyłają info o zadłużeniu.
    WadyUpiorne usługi i infolinia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karpiarz / 2018-10-29 05:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie zdążyłem sprawdzić usług UPC jak się już zdecydowałem na ich ofertę to okazało się że tam żądzi monter który z obsługą klienta jest na bakier.był u mnie dwa razy i niestety on próbował stawiać swoje warunki jak gdzie i którędy ma być założona instalacja pomimo innych ustaleń z biurem obsługi klienta.Po kilku próbach miły Pan z biura obsługi stwierdził że nie jest na tyle władny by zmusić montera do pracy..Stracili klienta.Podpisałem umowę z NC+ gdzie spotkałem z pełnym profesjonalizmem i normalnym monterem pozdr jacek
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016