Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kk / 2019-01-28 21:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet częściej nie działa niż działa. Porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2019-01-28 20:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Miałem zamiar wziąć naprawdę fajnie zapowiadający się pakiet internet+tv, elegancko na wybieraku wybrałem opcję, zamówiłem i rozpoczęły się schody, najpierw okazało się, że mieszkanie nie istnieje w ich bazie oraz zaproponowano umowę na inny numer mieszkania, rzekomo przypisany do tego, które najmuję. Osoba z infolinii pomimo mojej propozycji wysłania umowy najmu lub nr KW usilnie nalegała na kontakt z właścicielką/poprzednimi najemcami (bo przecież była jakaś umowa) żeby ustalić tamten nieprawidłowy nr mieszkania widniejący w ich bazie. Ostatecznie postawiłem na swoim, mieli dodać adres do "niestandardowych". Godzinę po umówionej instalacji i rzecz jasna braku przybycia instalatora, otrzymałem telefon, że jednak nie ma światłowodu w moim budynku i nie mogą dostarczyć żadnej usługi, a adres tylko dlatego widnieje w wyszukiwarce dostępnych, bo "ktoś" ma jeszcze jakąś starą analogową opcję, wersja nie pokrywa się z poprzednią wg, której mają w bazie dokładnie 14 mieszkań w tym budynku. Mimo tego, że Panie z infolinii ostatecznie jakoś tłumaczą się i okazują skruchę poprzez poruszający ton głosu, to wieje ogromnym bałaganem i niekompetencją. Po akcji trafiłem tutaj, cieszę się, że tak wyszło i nie mogłem podpisać umowy.
    Ps: Podczas zamawiania usługi Pani oszukała mnie, że promocja trwa jeszcze tylko przez dwa dni,a później będą gorsze oferty, bo te były świąteczne/noworoczne, teraz dostępna jest jeszcze tańsza, sportowa, na koniec Pani policzyła źle usługę multiroomu, zbyt tanio, także widocznie mało kto korzysta, bo nie znała cen, albo Pani dopiero zaczyna przygodę z UPC, ja kończę, zanim zacząłem.
    ZaletyNie poznałem.
    WadyBałagan i niekompetencja ukazały się jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Peter / 2019-01-28 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Od tygodnia nie ma dnia bez awarii. Oczywiście dowiedzieć się czegokolwiek nie ma gdzie i od kogo. Telefony nie odbierane w żadnym dziale. Jestem klientem od nirmal 6 lat i jestem zdziwiony bo dotychczas to bylł chyba jakościowo najlepdzy usługodawca w Warszawie.
    ZaletySzybkość/jakość
    WadyObsługa sbonenta, ostatnie awarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Asia / 2019-01-27 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka, ciągle problemy, muli.. 10 lat wstecz miałam lepszy niż teraz.
  • ~Mike / 2019-01-26 23:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem od czasów chemii i ciężko powiedzieć złe słowo.
    ZaletyPrędkość
    Stabilność
    Cena
    MiejscowośćPiastów
  • ~Cursik / 2019-01-26 18:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Cały czas przycina i przerywa, bardzo nie polecam tego dostawcy !
    ZaletyBRAK !
    WadyJak opisano w opiniach
    MiejscowośćWrocław
  • ~gusia / 2019-01-26 16:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w umowie- 120mbps a w rzeczywistosci 2mbps. jeszcze 50zl kary za wezwanie NIEUZASADNIONE pomocy technicznej. Nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy.
    ZaletyŻadne
    WadyWolny internet, brak pomocy, oszukiwanie klienta.
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~klient, kilkakanście mieszkań i aboname / 2019-01-25 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma uzyskała pozycje monopolisty na rynku.
    W moich nieruchomościach nagminne jest prowadzenie własnych kabli przez tą firmę "na żywioł" i działanie bez uzyskiwania jakichkolwiek pozwoleń od nikogo właścicieli nieruchomości, wspólnot, spółdzielni. Wystarczy,że ktoś nie domknie drzwi i już są i wiercą.
    Firma wykorzystuje wszelkich "kowboi" którzy z jakichs przyczyn muszą pracować za grosze i maja wiertarke i śrubokręt do wszelkich instalacji. Ci niezweryfikowani ludzie wczodzą do waszych domów!!! Czekamy na nowy temat na jakąś ludzką tragedię zgodnie z tak powszechnie praktykowaną zasadą "mądry Polak po szkodzie" (patrz escape roomy, Gdańsk).

    Obsługa klienta i procesy są na żenującym poziomie ale jak to w przypadku sytuacji monopolu nie ma innego wyboru.

    Przy kilkunastu abonamentach jakie mam firma nierre daje mi żadnego specjalnego traktowania, żadnego opiekuna klienta czy możliwości eskalacji problemów - BO PO CO?!

    Przykład niedziałajacych procesów (jest ich więcej) to zmiana konta prywatnego na biznesowe. Po zleceniu zmiany jak się zadzwoni jna infolinie trzeba wybrac czy się dzwoni w sprawie konta prywatynego czy biznesowego. Następuje przekierowanie. Obsługa klienta po stronie konta indywidualnego ma dostęp tylko do tego konta i nie widzi zlecenia zmiany. Obsługa klienta po stronie konyta biznesowego, do wizyty instalatora nie widzi tego konta. Sprubujcie się dogadać po jednej albo po drugiej stronie jak macie pytania. Jedynym rzwiązaniem jest jeśli klient zorganizuje trójstronna telekonferencje, przy czym czas oczekiwania na połączenie po każdej stronie to około 30 min. To pokazuje jak beznadziejna jest to sytuacja i niestety na opisana ecześniej sytuacje monopolu nie ma innej firmy ABC do której można by natychmiast w takiej sytuacji przejść.
    Jak ktoś myślał że monopol się skończył po odejściu komuny to się myli, jedno z drugim ma niewiele wspólnego.
  • ~Beata / 2019-01-24 23:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientką UPC z G.Śląska od wielu wielu lat, i mimo paru niedogodności to myślę że i tak nie ma dla ich usług i ofert konkurencji. Przykład pierwszy z brzegu, to instrukcje obsługi usług. Weszłam na stronę Netii aby coś sprawdzić i się załamałam, instrukcja do konfiguracji urządzeń ma 238 stron o_O Brawo kurna brawo. To się nazywa kontrast....
    MiejscowośćBytom
  • ~Paweł / 2019-01-23 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli ktoś zamierza się decydować na UPC to z całego serca ODRADZAM w ciągu miesiąca miałem tylko tydzień Internet A reszta to jedna wielka awaria niby mieli odciągnąć A i tak trzeba zapłacić za cały miesiąc.. sprawa skończy się w sądzie!!!! Żenada UPC najgorszy dostawca na świecie!!!!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie jakie mogą być
    MiejscowośćGdańsk
  • ~and / 2019-01-20 14:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam internetu od UPC dość dawna. Mam łącze 250 Mb/s dekoder Horizon. Pomiar prędkości przez Wi-Fi to około 26 Mb/s. Po kablu do 80 Mb/s. Oczywiście o umownych 250 Mb/s nie ma mowy. Od jakiegoś czasu strony Google Maps , You Tube a nawet Gmail otwierają się bardzo wolno. Laptop podłączyłem do innej sieci i nie widzę tych wad szybkości wczytywania stron. Zgłosiłem problem do UPS. Zadzwonił jakiś pan z UPC , któremu w szczegółach wyłuszczyłem problem. Wg niego nie jest to sprawa UPC bo gdy inne programy chodzą dobrze to problem jest po stronie właściciela Google. Jeżeli się to nie zmieni noszę się z zamiarem rozwiązania umowy. Myślę iż firma Google nie pozwoliła by sobie na takie usterki. Wina jest raczej po stronie UPC. Proszę o odpowiedź czy i u Was taki problem występuje ?
    Zaletybez uwag ????
    Wadyjw
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Adrian / 2019-01-19 18:59
    Ocena: 1.75 / 5
    CIESZYŁEM sie z upc dwa razy na starcie przy podpisaniu umowy i przy jej zakończeniu jeszcze bardziej ///
    firma nie dba o klientów OBSŁUGA DNO i dwa metry mułu
  • ~chodzik księżycowy / 2019-01-19 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w UPC od 15 lat.
    Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
    nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
    Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
    usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
    Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
    bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
    Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
    Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
    Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
    Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
    Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
    nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
    Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
    dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
    wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.

    ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
    WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-01-19 13:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Od wielu lat jestem z UPC. Owszem, mają "obsówy" z ofertą np. ten nieszczęsny "Horizon" ale samo łącze jest stabilne i bardzo pewne. Nie chcą dawać karty CI bo to by im podcięło strategię wciskania "Horizona". Awarie policzyć mogę na palcach jednej ręki.Stabilność i dynamika łącza mieści się w granicach błędu. Polityka cenowa dla nowych klientów jest wysoce dyskryminująca wieloletnich i stałych abonentów.To bardzo irytujące. Niskie kompetencje pracowników (takie mają wytyczne) powodują spore zamieszanie i brak zrozumienia po obu stronach. Ja musiałem się wykłócać że chcę płacić więcej a pracownik UPC z uporem maniaka mi tego odmawiał.Pierwszy raz się spotkałem z przypadkiem że firma nie chce zarobić. W końcu mnie "wysłuchano" i UPC łaskawie przyjęło moje pieniądze.Bywa i tak. Ogólnie nie jest źle bo inni mają gorzej.
    Zaletystabilność i mała liczba awarii
    Wadybrak elastyczności w negocjacjach np.ze starymi klientami. Wysokie ceny dla pozostających na umowach bezterminowych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2019-01-18 23:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja opinia jest taka że pracownicy upc mogli by rozwiązać problem ze skokami pingu a najgorsze jest to że dużo ludzi to zgłasza i żadnej zmiany ani informacji nic akurat tym jestem bardzo zawiedziony i denerwuje mnie to strasznie i tak pewnie ta opinia nic nie da ale warto napisać pozdrawiam
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Tomasz / 2019-01-18 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    masakraaaaa..... zmieniłem z 20 na 120 Mb i co, jest jeszcze wolniej.... mierzyłem róznymi testami, max to było 30Mb, te 120 to jakiś absurd ale prędkość to nie wszystko, no tak awaryjnego i haczącego się internetu to nigdy nie miałem !!! Nie da się nic zrobić, nawet wiadomości pocztać na popularnych portalach.. na modemach 20 lat temu tak to śmigało jak w UPC... ta sieć jest tragedią
    Zaletybrak, oszukują
    Wadywad tyle że miejsca zabraknie, ale nie chce mi się piać, czekam do końca umowy
    MiejscowośćSZCZECIN
  • ~mike / 2019-01-17 16:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet bardzo dobry . Cenowo wychodzi to słabo
    Zaletydobry internet
    Wadybrak szybkiej pomocy technicznej
    Cena
    MiejscowośćZAWIERCIE
  • ~UPC DNOO / 2019-01-17 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet gdy stoję przy ruterze nie ma internetu, ostrzegam wszystkich zastanawiających się usługami UPC będziecie żałować;( nawet gdy chce się zrelaksować grając w gry komputerowe nie jest to możliwe 8902ms:( Nie polecam tego "internetu" w ogóle UPC
    ZaletyNie ma zalet gówno warty Internet
    WadyW moim mieszkaniu stale nie ma internetu
    MiejscowośćOpolskie
  • ~Monia / 2019-01-16 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z ups właśnie bezczelnie odjechał nie czekając na otworzenie drzwi beznadziejna firma na co liczył ze za nim polecę obowiązkiem jego było dostarczyc paczkę do.rąk nie polecam
    WadyChamstwo bezczelność
    MiejscowośćMuszyna
  • ~Paulina / 2019-01-15 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA! Zarówno obsługa klienta jak i jakość, ginące konta klienta. Zmiana umowy i podwyższenie miesięcznych opłat po czym 3 miesiące rozpatrywanie reklamacji.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016