Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adam / 2019-02-08 15:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Serwis to porażka. Panowie są przemądrzali. Zmieniono mi hasło do wf nie informując. Po kolejnym zgłoszeniu przyszedł serwisant i zidentyfikował problem(hasło). Na moją prośbę, żeby przywrócić poprzednie powiedział "nie da się". Kiedy poinformowałam, że się da .....też nie zmienił. Mój problem polega na tym, że mam sprzęt, który mogę wyrzucić, gdyż hasła nie da się w nim zmienić z powodu wady wyświetlacza. Korzystam z Usług UPC od wielu lat. Wiem że internet jest niestabilny (radio gaśnie). Nigdy nie zgłaszałam tego problemu, bo w końcu sygnał wracał, ale za kwotę ponad 140 zł wolałabym być traktowana jak klient a nie petent.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sqrczybyk / 2019-02-07 22:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety jestem użytkownikiem waszych usług. Mimo, że connect box(chyba do tej pory mój najgorszy modem) jest obok komputera, połączenie jest zrywane praktycznie codziennie. Połączenie jest zrywane na około 1-2h. Nie pomagają liczne resety. Ostatni raz zdecydowałem się na ofertę od UPC.
    ZaletyJak już wyjątkowo zadziała to połączenie potrafi być szybkie.
    WadyCodzienne braki internetu dochodzące do 2 h.
    "Dławienie" się połączenia, ping potrafi skakać między 50ms a 900ms przez kilkanaście minut.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kraków / 2019-02-07 17:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet jaki miałam.obsluga nie jest kompetentna, dodzwonienie się w celu zgłoszenia awarii trwa wieki. Oczywiście możliwy kontakt przez internet - ale najpierw trzeba go mieć żeby się skontaktować.
    Pan w dziale technicznym nie potrafi pomoc, oczekiwanie na technika trwa wieki. Najbardziej żałosna firma na rynku. Przerost formy nad treścią. Obiecujecie gruszki na wierzbie, gdy przychodzi co do czego nie potraficie pomoc. Czekam na koniec umowy. Nie polecam Was znajomych
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~Przemysław / 2019-02-07 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu 2 godzin od podłączenia przez montera internetu + telewizji wszystko się zepsuło. Na infolinii kazali czekać kolejne kilka godzin. Za to człowiek płaci? Hańba nie polecam!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyCałe UPC to wada
    MiejscowośćKatowice
  • ~ibisa / 2019-02-07 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo,informuja o podwyzce 25 % i rzucaja sluchawka.
    "Informuje, jak sie panu nie podoba proszer rozwiazac umowe" I bach słuchawka
    MiejscowośćKraków
  • ~Jan / 2019-02-07 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usługciągłe awarie, niska jakoąść usług
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maciek / 2019-02-07 09:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Problemy właściwie mam dwa. Mianowicie z obsługą klienta (pani telefonicznie i na czacie potrafiła się rozłączyć) oraz z prędkością internetu. Mając interent nieby 300Mb nigdy nie miałem więcej jak 100Mb
    MiejscowośćBrzeg
  • ~asd / 2019-02-05 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko to tragedia, centrum Wrocławia, a internet co chwilę wgl się nie ładuje, a jeśli już to prędkość jest jakąś porażką. 10 lat temu u mnie na wsi na kompletnym zadupiu był bez porównania lepszy. U innych w mieście to samo. Wystarczy, że przełączę na plusa z fona i jest perfekt. Nikomu nie polecam, bo tylko idzie się denerwować zupełnie bez sensu.
    Zaletybrak
    Wadyinternet
    MiejscowośćWrocław
  • ~tka / 2019-02-03 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    na dzień 2019-02-03:
    - Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
    - Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
    - Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
    - Bezczelny namolny marketing
    - Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
    ZaletyTylko to że łatwo jest się wrobić w ich umowę? (o ile to zaleta)
    Wadyna dzień 2019-02-03:
    - Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
    - Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
    - Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
    - Bezczelny namolny marketing
    - Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kk / 2019-01-28 21:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet częściej nie działa niż działa. Porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2019-01-28 20:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Miałem zamiar wziąć naprawdę fajnie zapowiadający się pakiet internet+tv, elegancko na wybieraku wybrałem opcję, zamówiłem i rozpoczęły się schody, najpierw okazało się, że mieszkanie nie istnieje w ich bazie oraz zaproponowano umowę na inny numer mieszkania, rzekomo przypisany do tego, które najmuję. Osoba z infolinii pomimo mojej propozycji wysłania umowy najmu lub nr KW usilnie nalegała na kontakt z właścicielką/poprzednimi najemcami (bo przecież była jakaś umowa) żeby ustalić tamten nieprawidłowy nr mieszkania widniejący w ich bazie. Ostatecznie postawiłem na swoim, mieli dodać adres do "niestandardowych". Godzinę po umówionej instalacji i rzecz jasna braku przybycia instalatora, otrzymałem telefon, że jednak nie ma światłowodu w moim budynku i nie mogą dostarczyć żadnej usługi, a adres tylko dlatego widnieje w wyszukiwarce dostępnych, bo "ktoś" ma jeszcze jakąś starą analogową opcję, wersja nie pokrywa się z poprzednią wg, której mają w bazie dokładnie 14 mieszkań w tym budynku. Mimo tego, że Panie z infolinii ostatecznie jakoś tłumaczą się i okazują skruchę poprzez poruszający ton głosu, to wieje ogromnym bałaganem i niekompetencją. Po akcji trafiłem tutaj, cieszę się, że tak wyszło i nie mogłem podpisać umowy.
    Ps: Podczas zamawiania usługi Pani oszukała mnie, że promocja trwa jeszcze tylko przez dwa dni,a później będą gorsze oferty, bo te były świąteczne/noworoczne, teraz dostępna jest jeszcze tańsza, sportowa, na koniec Pani policzyła źle usługę multiroomu, zbyt tanio, także widocznie mało kto korzysta, bo nie znała cen, albo Pani dopiero zaczyna przygodę z UPC, ja kończę, zanim zacząłem.
    ZaletyNie poznałem.
    WadyBałagan i niekompetencja ukazały się jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Peter / 2019-01-28 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Od tygodnia nie ma dnia bez awarii. Oczywiście dowiedzieć się czegokolwiek nie ma gdzie i od kogo. Telefony nie odbierane w żadnym dziale. Jestem klientem od nirmal 6 lat i jestem zdziwiony bo dotychczas to bylł chyba jakościowo najlepdzy usługodawca w Warszawie.
    ZaletySzybkość/jakość
    WadyObsługa sbonenta, ostatnie awarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Asia / 2019-01-27 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka, ciągle problemy, muli.. 10 lat wstecz miałam lepszy niż teraz.
  • ~Mike / 2019-01-26 23:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem od czasów chemii i ciężko powiedzieć złe słowo.
    ZaletyPrędkość
    Stabilność
    Cena
    MiejscowośćPiastów
  • ~Cursik / 2019-01-26 18:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Cały czas przycina i przerywa, bardzo nie polecam tego dostawcy !
    ZaletyBRAK !
    WadyJak opisano w opiniach
    MiejscowośćWrocław
  • ~gusia / 2019-01-26 16:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w umowie- 120mbps a w rzeczywistosci 2mbps. jeszcze 50zl kary za wezwanie NIEUZASADNIONE pomocy technicznej. Nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy.
    ZaletyŻadne
    WadyWolny internet, brak pomocy, oszukiwanie klienta.
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~klient, kilkakanście mieszkań i aboname / 2019-01-25 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma uzyskała pozycje monopolisty na rynku.
    W moich nieruchomościach nagminne jest prowadzenie własnych kabli przez tą firmę "na żywioł" i działanie bez uzyskiwania jakichkolwiek pozwoleń od nikogo właścicieli nieruchomości, wspólnot, spółdzielni. Wystarczy,że ktoś nie domknie drzwi i już są i wiercą.
    Firma wykorzystuje wszelkich "kowboi" którzy z jakichs przyczyn muszą pracować za grosze i maja wiertarke i śrubokręt do wszelkich instalacji. Ci niezweryfikowani ludzie wczodzą do waszych domów!!! Czekamy na nowy temat na jakąś ludzką tragedię zgodnie z tak powszechnie praktykowaną zasadą "mądry Polak po szkodzie" (patrz escape roomy, Gdańsk).

    Obsługa klienta i procesy są na żenującym poziomie ale jak to w przypadku sytuacji monopolu nie ma innego wyboru.

    Przy kilkunastu abonamentach jakie mam firma nierre daje mi żadnego specjalnego traktowania, żadnego opiekuna klienta czy możliwości eskalacji problemów - BO PO CO?!

    Przykład niedziałajacych procesów (jest ich więcej) to zmiana konta prywatnego na biznesowe. Po zleceniu zmiany jak się zadzwoni jna infolinie trzeba wybrac czy się dzwoni w sprawie konta prywatynego czy biznesowego. Następuje przekierowanie. Obsługa klienta po stronie konta indywidualnego ma dostęp tylko do tego konta i nie widzi zlecenia zmiany. Obsługa klienta po stronie konyta biznesowego, do wizyty instalatora nie widzi tego konta. Sprubujcie się dogadać po jednej albo po drugiej stronie jak macie pytania. Jedynym rzwiązaniem jest jeśli klient zorganizuje trójstronna telekonferencje, przy czym czas oczekiwania na połączenie po każdej stronie to około 30 min. To pokazuje jak beznadziejna jest to sytuacja i niestety na opisana ecześniej sytuacje monopolu nie ma innej firmy ABC do której można by natychmiast w takiej sytuacji przejść.
    Jak ktoś myślał że monopol się skończył po odejściu komuny to się myli, jedno z drugim ma niewiele wspólnego.
  • ~Beata / 2019-01-24 23:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientką UPC z G.Śląska od wielu wielu lat, i mimo paru niedogodności to myślę że i tak nie ma dla ich usług i ofert konkurencji. Przykład pierwszy z brzegu, to instrukcje obsługi usług. Weszłam na stronę Netii aby coś sprawdzić i się załamałam, instrukcja do konfiguracji urządzeń ma 238 stron o_O Brawo kurna brawo. To się nazywa kontrast....
    MiejscowośćBytom
  • ~Paweł / 2019-01-23 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli ktoś zamierza się decydować na UPC to z całego serca ODRADZAM w ciągu miesiąca miałem tylko tydzień Internet A reszta to jedna wielka awaria niby mieli odciągnąć A i tak trzeba zapłacić za cały miesiąc.. sprawa skończy się w sądzie!!!! Żenada UPC najgorszy dostawca na świecie!!!!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie jakie mogą być
    MiejscowośćGdańsk
  • ~and / 2019-01-20 14:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam internetu od UPC dość dawna. Mam łącze 250 Mb/s dekoder Horizon. Pomiar prędkości przez Wi-Fi to około 26 Mb/s. Po kablu do 80 Mb/s. Oczywiście o umownych 250 Mb/s nie ma mowy. Od jakiegoś czasu strony Google Maps , You Tube a nawet Gmail otwierają się bardzo wolno. Laptop podłączyłem do innej sieci i nie widzę tych wad szybkości wczytywania stron. Zgłosiłem problem do UPS. Zadzwonił jakiś pan z UPC , któremu w szczegółach wyłuszczyłem problem. Wg niego nie jest to sprawa UPC bo gdy inne programy chodzą dobrze to problem jest po stronie właściciela Google. Jeżeli się to nie zmieni noszę się z zamiarem rozwiązania umowy. Myślę iż firma Google nie pozwoliła by sobie na takie usterki. Wina jest raczej po stronie UPC. Proszę o odpowiedź czy i u Was taki problem występuje ?
    Zaletybez uwag ????
    Wadyjw
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319