Żadnych pozytywów. W moim miejscu zamieszkania nie miałem wyboru, musiałem korzystać z tej sieci. Codziennie po kilka razy tracilem Internet LATAMI. Rozmowy telefoniczne beznadziejne - od razu straszył mnie zapłata 50pln za "serwis" gdyby było z mojej winy. Grzebania mi w skrzynce co 2 tygodnie, wymieniano routery co miesiąc, ale nie było czasu by wymienić uszkodzone kable na trasie...
Wieczny brak pomysłu na usunięcie "awarii", a w między czasie 5 krotnie musiałem się stawiać na policję z powodu przekrętów w Internecie z mojego IP, z którymi nie miałem nic wspólnego. To ciekawe. Ja nie mogłem korzystać ze swojego opłaconego Internetu, ale złodzieje w tym samym czasie mogli z niego robić przekręty...
NIE POLECAM!
WadyWszystko
MiejscowośćTychy
~Michał / 2019-04-08 23:23
Ocena: 1.75 / 5
Najczęściej zrywający się internet jaki miałem (wliczając mobilne i Neostradę piętnaście lat temu). Nie miałem miesiąca bez padu internetu, a wielokrotnie padał po parę razy w tygodniu. Do tego kiedy tylko mogą wciskają dodatkowe płatne usługi - a sam internet też jest dosyć drogi. Absolutnie nie polecam, ciężko chyba trafić gorzej.
Zaletyw miarę szybki
Wadybardzo zawodny, drogi, wciskają dodatkowe płatne usługi
MiejscowośćWarszawa
~barti / 2019-04-08 19:00
Ocena: 1.00 / 5
infolinia na ktora mozna zglosic awarie czynna do godziny 18 bardzo nieczytelna strona reklamacji
~oszukana przez upc / 2019-04-07 08:56
Ocena: 1.00 / 5
oszukują podczas przedłużania umowy przez telefon, nie podają wszystkich danych, a potem okazuje się, że dodatkowo wciskają usługi, o których nawet nie wspomnieli! radze omijać szerokim łukiem!!
Zaletybrak
Wadykłamstwa ciecia z infolinii
Miejscowośćwoj. opolskie
~ac / 2019-04-01 18:02
Ocena: 1.33 / 5
Od 15.03.2019roku czekam na przeniesienie numeru telefonu z Netii do UPC. Netia przekazała do dyspozycji UPC nr. telefonu w dniu 15.03.2019r. Konsultanci przyjmują zgłoszenia reklamacyjne i nic się nie dzieje.
Codziennie ponawiam zgłoszenie i za każdym razem konsultanci przyjmują je jako nowe zgłoszenie mimo tego,że było już wielokrotnie zgłaszane.
Lekceważą klientów. Najważniejsze, żeby podpisać umowę a potem klient idzie w ,,odstawkę''.
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta; zupełny brak reakcji na zgłoszone problemy techniczne.
MiejscowośćPodkowa Leśna
~Patrycja / 2019-04-01 10:15
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Od ponad godziny wiszę na infolinii, bo nie ma internetu, który jest niezbędny do pracy i nikt nie raczy odebrać telefonu!! Masakra, nie polecam nikomu! Niewiarygodne jest to, ze przez godzinę wszyscy konsultanci są zajęci!!
~Aleksander / 2019-04-01 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Internet - codziennie po kilka razy występują przerwy. Teoretyczny zasięg sygnału z dekodera 30 m - praktycznie w kuchni (linia łamana 10 m) już nie odbiera. Dekoder wymaga ciągłego resetowania.
Ich "Fachowcy" to partacze. Aby połączyć przewodem dekoder z istniejącego gniazdka, wnętrze gniazdka zostało zdemontowane, przewód przełożony przez otwór w gniazdka, a tym samym gniazdo i ramka wisi na przewodzie. Zdjęcie tej partaniny zamieszczę na You Toubie.
ZaletyŻadne
WadyInternet. Brak kontaktu z obsługą. Obiecują poprawę i nic z tego wychodzi.
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2019-03-29 16:05
Ocena: 4.50 / 5
Korzystam już chyba z 20 lat i nigdy mnie nie zawiódł
Zaletyniezawodność
Wadymoże to że najtaniej wychodzi w pakiecie
MiejscowośćKatowice
~C / 2019-03-27 22:28
Ocena: 4.25 / 5
Owszem zdarza się, że nagle nie ma internetu, ale to raczej maksymalnie 1-2 dni w miesiącu (szkoda, że nie informują o tym zawczasu). Jednak te opinie, które czytam są nieco wyssane z palca i administratorzy powinni to jakoś ogarnąć. Bo generalnie nie ma (póki co) oferty internetu, który byłby niezawodny 10000 dni bez przerwy. Więc jeżeli w jakiś losowy dzień urwało Ci neta, to zamiast dodawać bzdety na opiniuj.pl, lepiej weź kabel usb, podłącz telefon do komputera i przez te 5 godzin przeglądaj internet z transferu sieci (w tych czasach to nie jest wcale takie drogie). Faktycznie w umowie jest do 300 mb/s, ale jeszcze ani razu od czerwca 2018 roku nie miałem prędkości poniżej 250 mb/s. https://www.speedtest.net/result/8144720270 oto mój wynik.
Nie rozumiem jak UPC Internet może mieć niższą ocenę niż Orange Światłowód, kiedy najczęściej moi znajomi narzekają na Orange, następnie po mojej opinii przenoszą się do UPC i już więcej nie narzekają na internet. Wręcz śmieje się z ludzi, którzy nie mają internetu albo mają, ale powolny, a ja mam szybki internet prawie zawsze.
Dlatego szczerze i osobiście polecam UPC.
ZaletySzybki i dość niezawodny internet
WadyZdarza się, że w losowy dzień internetu nie ma
MiejscowośćWrocław
~Zuzanna / 2019-03-27 18:03
Ocena: 1.50 / 5
Pracownicy nie kompetentni, nie potrafią korzystać z telefonu kontaktowego aby zorientować się czy odbiorca jest obecny w domu.Nie dość, że człowiek płaci za przesyłkę to jej nie dostaje pod pretekstem, że nikogo nie zastał w domu.A awizo albo inną informacja gdzie paczka trafia to nie bo kurier niepiśmienny i nie raczy poinformować.Człowiek sam musi wydzwaniać i pytać gdzie jest jego przesyłka.No Proszę! w dwudziestym pierwszym wieku kurier pisać ani dzwonić nie umie SZOK
ZaletyNie ma
MiejscowośćBytom
~Klient z Łazisk / 2019-03-25 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Awaria za awarią 3 tygodnie czekania na technika a prędkości cwaniaki podają w umowie Do 500mb/s w praktyce 120 odradzam z roku na rok są coraz gorsi
ZaletyBrak
WadyDuża awaryjność
MiejscowośćŁaziska Górne
~Moja opinia o UPC / 2019-03-25 14:19
Ocena: 2.00 / 5
Internet z felerem - modem Compal CH7465LG-LC.
Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!
~ArKan / 2019-03-22 11:23
Ocena: 1.25 / 5
Za niezawodnośc dałbym 0 gwiazdek, ale się nie da
ZaletyBRAK
WadyAwarie od kilku do kilkunastu miesięcznie. Deklarowana prędkość osiągana zaledwie przy 10% pomiarów, najczęściej w okolicach 30-50% deklarowanej
~Opaws / 2019-03-21 12:31
Ocena: 1.50 / 5
Kiedyś bardzo fajnie działający internet, aktualnie jedno wielkie 0. Co chwila jakieś awarie, wieczorami problemy z ładowaniem sie stron czy filmów. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyPraktycznie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2019-03-21 11:20
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejna stabilność, ciągle przerywa, w każdym momencie dnia
MiejscowośćWarszawa
~Mistral / 2019-03-21 11:01
Ocena: 2.00 / 5
Mamy internet w UPC od 1,5roku i cały czas to samo brak internetu.No poprostu można wyjść z siebie i stanąć obok
MiejscowośćBydgoszcz oś Wyżyny
~Wojciech / 2019-03-20 16:06
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam UPC,problemy z łącznością,co chwila awarie,kicha.
ZaletyBrak
WadyProblemy, awarie często są
~lupus / 2019-03-19 15:44
Ocena: 1.50 / 5
upc ma klientów w dupie przez 4 dni wymieniają wzmacniacze A odbiorcy pozbawieni są sygnału
Wadyobsługa klienta chamska
Miejscowośćkatowice
~Oleksii / 2019-03-19 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem UPC ponad 4 lata. Na początku nie miałem żadnych problemów, myszlałem że to jest to bardzo dobra firma. Natomiast po 2 latach moje zdanie się zmieniło. Za kaźdym razem jak dzwonię do UPC nie dostaje konkretnej odpowiedzi, czasami mi się wydaje że nie są zainteresowani klientami. Bardzo często jest taka odpowidź „ja nie jestem od tego lub to nic nie mogę panu pomóc”. Teraz płacę za internet 89 zł. Zobaczyłem w ofertach że ten sam internet w tym samym miejscu kosztuje 69 zł. Zadzwoniłem żeby zapytać czy jest moźliwość zmienić ofertę na co straszyli mi karą. Przez to że w moim budynku jest tylko jeden prowajder internet czasami jest bardzo słaby. Nie polecam internet od firmy UPC.
ZaletyNie ma żadnych zaletów
~Luki / 2019-03-19 08:39
Ocena: 2.25 / 5
Ogólnie wrażenia wielu klientów jest takie samo, tzn. stałych, długoletnich klientów mają w głębokim poważaniu dając lepsze warunki nowym klientom niż lojalnym. UPC to lojalność ma gdzieś. Dlatego po raz kolejny przekonuję się, że w dobie dzisiejszych technologi nie można pozostać klientem na stałe związanym z jednym operatorem czy to TV kablowej czy GSM. Zmieniać co 2 lata by robić sobie dobrze.
ZaletyStabilne łącza, praktycznie brak awarii
WadyCeny, brak lojalności wobec klienta stałego - długoterminowego