Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2019-06-04 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to tragedia. Nie polecam nikomu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma ani jednego dnia, w którym internet działałby nieprzerwanie, a większość czasu kiedy już jest, to jest tak wolny, że nie można nic zrobić. Po ostatniej awarii, której naprawa trwała 2 dni (oraz miała być naprawiona do 17 - internet łaskawie zaczął działać o 21) jest tylko jeszcze gorzej. Jeśli internetu nie masz kilka godzin dziennie przez kilka dni z rzędu - tutaj to całkowicie normalne. Nie polecam płacić za coś, czego nie dostaniecie.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~kuki / 2019-06-04 11:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Słabo słabo, internet za taką cene powinien śmigać szybciej niż bugatti i jest jak kubica. Częste awarie uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, a przerwy w dostawie internetu są już na porządku dziennym. Nie polecam
    ZaletyNIE MA ZALET, jeden wielki szajs
    Wady-Częste przerwy w dostawie
    -Jak już raczy się pojawić to jest tak wolny, że szkoda gadać
    -Czarny ojciec odwiedza swojego bękarta częściej niż internet UPC moje mieszkanie a ja mu za to płace...
  • ~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-06-01 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać).
    ZaletyDuża oferta
    WadyCzęste awarię
    Słabo działająca infolinia
    Mają klienta w d..ie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2019-05-30 18:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Z tygodniowym wyprzedzeniem zarezerwowałem termin instalacji internetu 17-19:00. Oczywiście o 17:00 zadzwonili, że nie dadzą rady bo coś tam... (korki itp.) Zrezygnowałem z instalacji UPC. Nie podoba mi się podejście do klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~And2 / 2019-05-28 15:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Wi fi w UPC to jakieś nieporozumienie i firma o tym wie ,bo w umowie nie odpowiada za sygnał.Masz w umowie 300 MB internetu ,w rzeczywistości dostajesz 175 MB . Jak zgłaszasz problem to w zależności na kogo trafisz jesteś traktowany jak albo idiota, albo próbują ci wepchnąć większą prędkość lub dodatkowe kanały , jak by to miało pomóc w niezawodności .Cena dla stałych klientów dwa razy wyższa niż dla nowych , to jakieś nieporozumienie i prędzej to się zemści na firmie .Ja czekam jeszcze miesiąc na uruchomienie światłowodu w orange i po 10 latach znikam z tej firmy . Dekoder Horizon ,ponoć najlepszy zawiesza się co i rusz ,wyłączanie go i resetowanie to jego ukryte przed klientem cechy. Firma dzwoni tylko wtedy jak kończy się umowa i mami. Nie proponuje dla stałych klientów obniżek ,tylko wręcz namawia do zakupu jeszcze droższych pakietów.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość i sposób traktowania klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~Adam / 2019-05-27 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałbym 1 gwiazdke, gdyby to było możliwe. Od marca nie mam internetu, za który place. Mam za to 1Mbps zamiast 433 Zielona Góra
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Jakosc(a raczej jej brak)
    Brak jakichkolwiek informacji
    MiejscowośćZielona góra
  • ~Darek / 2019-05-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety 2 lata użytkowania, a 3 razy reklamacje już składałem. 3 razy wymieniali dekoder - kompletna porażka.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Wojciech / 2019-05-21 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Pizza / 2019-05-20 16:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa fatalnie. Przez większą część czasu trudno nawet YouTube oglądać. W miarę płynnie dotwarza filmy tylko w niskiej rozdzielczości a nawet wtedy potrafi się zacinać. Co kilka dni robię test wydajności łącza i może z raz czy dwa razy w miesiącu przekracza 20 Mb/sek. Zazwyczaj testy pokazują znacznie poniżej 10 Mb/sek. Płacę za 300 Mb/sek. Z tv jest trochę lepiej ale tylko trochę. Zazwyczaj da się oglądać ale bardzo często sygnał zanika na kilka lub kilkanaście sekund i ekran robi się czarny. Po tym czasie sygnał powraca. Da się oglądać ale jest to bardzo irytujące i spodziewałem się znacznie lepszej jakości świadczonych usług. Co do obsługi klienta to poniżej wszelkiej krytyki. Przez wiele lat korzystałem z internetu w Orange i myślałem, że nie można zapewniać obsługi klienta na niższym poziomie niż Orange. Można. Wystarczy podpisać umowę z UPC. Poza automatycznymi odpowiedziami na skrzynkę pocztową, że rozpatrzą reklamację w ciągu 30 dni nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na swoje zgłoszenia. Nikt nigdy nic nie odpisał, nie oddzwonił z wyjaśnieniem. Nic, absolutny brak kontaktu z UPC. Można sobie pisać kolejne reklamacje na ich adres i jedynie kolekcjonować automatycznie wygenerowane odpowiedzi o tym, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletyBardzo dobry marketing, komplet ulotek zachwalających usługi UPC w skrzynce pocztowej co kilka dni.
    WadyWszystko poza marketingiem (internet, tv, obsługa klienta)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ktos / 2019-05-18 23:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Najgorsza sieć jaka może byc. Minimum raz w miesiącu jakiś problem na sieci. Strata pieniędzy. Lepiej poszukać czegos lepszego.
    ZaletyCena
    WadyInternet
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Sqqq / 2019-05-16 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że nie można dac ujemnych ocen. Brak jakiejkolwiek jakości, oferta 250mbps A ja po kablu mam 15, dodam że komputer mam bardzo dobry, wifi 5.0ghz też porażka mimo posiadania flagowego telefonu z dobra kartą sieciową
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kurdemakaron / 2019-05-16 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    najgorszy internet, jaki kiedykolwiek miałem. 250mb/s? chyba 320kb/s... porażka i oszukaństwo... 1100 pingu
    Zaletybrak
    Wady- sama strona UPC ładowała się 5 minut...
    - Suberszybka prędkość roku 2019 - 320kb/s
    - najlepszy ping - 300/1100 pingu czyli nie pograsz sobie za bardzo
    - prawie zniszczyłem se myszke
    - tyle tego jest, że nie chce mi sie już wymieniać
    MiejscowośćŁuków
  • ~Damian / 2019-05-16 18:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko pięknie ładnie jak podpisujemy umowę. Po podpisaniu jej zaczynają się problemy ze stabilnością, prędkością i ciągłymi awariami. Cały czas zwalane jest, że to wina mojego sprzętu. Po poinformowaniu UPC o tym, że wezmę niezależny serwis który oceni czy to wina mojego sprzętu czy łącza i UPC zostanie obciążone w przypadku problemów z ich strony internet nagle zaczyna działać bez problemów. Jednym słowem jesteś wrogiem masz płacić nawet wtedy jak nie masz usług i się nie sprzeciwiać.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet
    Słaba telewizja
    Niestabilne łącza
    Ciągłe awarie
    MiejscowośćOpole
  • ~monia / 2019-05-15 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    pierwsza umowa Internet smigal.bezawaryjne.druga umowa Internet wolny,zrywa połączenie.moja ostatnia umowa.szukam nowego dostawcy.
    Zaletybrak
    Wadyfirma nie dba o starych klientów
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Tadeusz / 2019-05-09 08:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam UPC,naciągaja nowych klientów promocją,starych klientów mają w D.... Nowa umowa o na tych samych zasadach 40zl drożej.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Bartosz / 2019-05-08 15:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w centrum Wrocławia, oferta 350mb/s, światłowód wszystko pięknie na papierku. Trzy osoby w mieszkaniu nie mogą korzystać jednocześnie w tym samym momencie z internetu, ponieważ jest to awykonalne. Internet zacina, w godzinach popołudniowych nie potrafi załadować filmu, tylko wieczorem działa poprawnie i z pełną prędkością. Dzisiaj "wywaliło" internet w ciągu 5 minut jakieś kilkanaście razy, rozłącza i łączy na nowo i rozłącza i tak w kółko.
    Według Pana, który przyszedł sprawdzić co z ruterem stwierdził, że wszystko gra i z laptopem jest problem, kiedy nigdzie indziej takiej sytuacji nie miałem, a laptop nowy...
    ZaletyDobra cena
    Wadysłabe łącze
    traci zasięg
    MiejscowośćWrocław
  • ~MarkNawrotzki / 2019-05-04 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo prędkości internetu rzekomo dochodzącej do 250 Mb/s nieustanne problemy z grami/oglądaniem w PRZYSTĘPNEJ rozdzielczości
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slavin / 2019-05-04 00:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmierdziele siedzą na dupie a wifi które mam 5metrów obok siebie nie działa, albo przerywa
    Kontakt z klientem jest taki, że czekamy na linii conajmniej 15minut aż się z kimkolwiek skontaktujemy a ta pomoc i tak nic nie robi
    Nie polecam kupować tego ścierwa
    ZaletyNie ma
    WadyZbyt wiele do pisania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grazyna / 2019-05-02 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Kurier przywiósł przesyłkę ( bylam akurat w Łazience)- zobaczyłam tył odjeżdzajacego samochodu. Zadzwoniłam prosząc żeby wrócił- odmówił; poprosiłam o numer przełożonego odmówił i się rozłączył. Nie odebrał 3 kolejnych telefonów- dopiero telefon z innego numeru odebrał. Poprosiłam aby podał gdzie jest aktualnie to po przesyłkę door to door!!! przyjadę.
    Podał miejsce- galeria. Jak przesyłke odebrałam ( dość duża miałamobie ręce zajęte kazał!!! podpisać pokwitowanie w elektronicznym notesie wymagajacym uzycia obu rak- powiedziałam że zostawię przesyłke w samochodzi i ją pokwituję.
    Swierdził że właśnie przesyłkę za która zapłaciłam ponad 2800 KRADNĘ i prawie się zacząl ze mną szarpać próbując ja odebrać.
    Przesyłkę położyłam na ziemi i podpisałam odbór dodająć że był bardzo niegrzeczny; Pan kurier wymazał to i kazał mi podpisać ponownie; ponownie pod nazwiskiem dodałam że jest bardzo niekulturalny- znowu mój podpis wymazał, zagroził że zadzwoni po policję- bo kradne przesyłke i nie chcę odbioru podpisać ( sdam wymazywał kolejne moje podpisy; zadzwonił chyba do szefa. Nie pozwolił mi z nim rozmawiać ... t lumacząc że przesyłkję odebrałam i nie chcę jej pokwitować; Z szefem nie chiał mnie połączyc , powiedział że mogę zadzwonić do infolinii- takm i tak jest automat...
    W poczuciu totalnej bezkarności w końcu pozwolił mi podpisać bez info na temat jego zachowania
    Chyba w tej firmie nie słyszeli o obsłudze klienta i zapomnieli przeszkolić pana kuriera z kultury obsługi.
    Pan kurier doskonale wie, że nie ma żadnej mozliwości interwencji u kogokolwiek w firmie i liczy/ a w zasadzie jest pewien bezkarności.
    Klienta traktuje jak śmieć który utrudnia mu życie.
    Brawo kierownictwo UPS.
    Ja na 100% juz nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Nikomu tez nie radzę.
    Grazyna Rutkiewicz
    Zaletyżadnych
    WadyBardzo niegrzeczny, niekulturalny- delikatnie mówiąc- pan kurier. Wkurzony na cały swiat i klientów
    MiejscowośćBiałystok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2574
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016