MiejscowośćGdańsk
strona 102 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~epidemic / 2019-06-12 08:18Ocena: 1.25 / 5
Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego. -
-
~Mario / 2019-06-11 19:09Ocena: 1.00 / 5
Kolega mi powiedział jak chcesz mieć kłopoty to podpisz umowę z UPC.DZIADOSTWO PRZED PODPISANIEM UMOWY OBIECUJĄ WSZYSTKO A PUZNIEJ JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!!! ZaletyBrakWadyNiedotrzymanie słowaMiejscowośćLublin -
~Toja / 2019-06-10 21:29Ocena: 2.75 / 5
Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno ZaletyBrakWadyZnikające i zacinające kanały.MiejscowośćWarszawa -
~Witol / 2019-06-10 18:59Ocena: 1.00 / 5
Horizon,model dekodera o którym piszą wszyscy.POMYLKA!Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem !Czas wiszenia na słuchawce to 21 minut.Umowienie się ztechnikiem :będzie w przedziale czasowym od 12-15 albo 15-18.To znaczy ze ty pracujący zwolnij się z roboty i leżą plackiem czekając na niego.Szkoda ze się zdecydowałem na upc !! -
~Adam / 2019-06-09 12:03Ocena: 4.00 / 5
Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji. ZaletyB.dobra obsługa klientaWadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałówMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~wolak / 2019-06-09 11:56Ocena: 1.25 / 5
Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie. MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola -
~Tdk / 2019-06-08 09:02Ocena: 2.75 / 5
dobre dla nowych klientów, żenada dla aktualnych Zaletyszybkie łączeWadyczęste awarie
maksymalnie utrudniony kontakt z pomocą
nieszanowanie stałych klientów - masz dostępne tylko droższe opcje, nie da się kontynuować w tej samej cenie. Promocje są niedostępne dla aktualnych klientówMiejscowośćWarszawa -
~rozczarowany / 2019-06-06 15:15Ocena: 1.00 / 5
oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO MiejscowośćKraków -
-
~Adrian / 2019-06-05 21:39Ocena: 1.25 / 5
Totalna porażka. Już ponad 1,5 roku nie mogę swobodnie korzystać z internetu. Cały czas mnie zbywali pierdołami. A teraz tak się zabezpieczyli, że nie mogę zwyczajnie zadzwonić na infolinie poinformować o problemie (który występuje od kilkunastu miesięcy!!!), bo tonę w formularzach internetowych. I tak ich nigdy wszystkich nie wypełnię przez... brak internetu od dostarczyciela czyli UPC!!!! Porażka, nikomu nie polecam. Prawdopodobnie zgłoszę sprawę do Rzecznika Spraw Konsumenckich, a jestem wyjątkowo wytrwałym klientem. ZaletyBrakWadyNie sprawny internetMiejscowośćTychy -
~bogus / 2019-06-05 11:59Ocena: 5.00 / 5
nie narzekam działa bez zarzutu polecam działa lepiej niż z satelity na której zawsze jakies problemy bez roznicy Polsat czy nc niema jak kablowka upc Zaletyniemiałem zadnych awarii superWadybrakMiejscowośćGdańsk -
~Wiktoria / 2019-06-04 13:18Ocena: 1.00 / 5
Internet to tragedia. Nie polecam nikomu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma ani jednego dnia, w którym internet działałby nieprzerwanie, a większość czasu kiedy już jest, to jest tak wolny, że nie można nic zrobić. Po ostatniej awarii, której naprawa trwała 2 dni (oraz miała być naprawiona do 17 - internet łaskawie zaczął działać o 21) jest tylko jeszcze gorzej. Jeśli internetu nie masz kilka godzin dziennie przez kilka dni z rzędu - tutaj to całkowicie normalne. Nie polecam płacić za coś, czego nie dostaniecie. MiejscowośćSzczecin -
~kuki / 2019-06-04 11:23Ocena: 1.25 / 5
Słabo słabo, internet za taką cene powinien śmigać szybciej niż bugatti i jest jak kubica. Częste awarie uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, a przerwy w dostawie internetu są już na porządku dziennym. Nie polecam ZaletyNIE MA ZALET, jeden wielki szajsWady-Częste przerwy w dostawie
-Jak już raczy się pojawić to jest tak wolny, że szkoda gadać
-Czarny ojciec odwiedza swojego bękarta częściej niż internet UPC moje mieszkanie a ja mu za to płace... -
~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18Ocena: 1.00 / 5
nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam ZaletybrakWadynie działaMiejscowośćWarszawa -
~Krzysztof / 2019-06-01 15:18Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać). ZaletyDuża ofertaWadyCzęste awarię
Słabo działająca infolinia
Mają klienta w d..ieMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2019-05-30 18:31Ocena: 2.75 / 5
Z tygodniowym wyprzedzeniem zarezerwowałem termin instalacji internetu 17-19:00. Oczywiście o 17:00 zadzwonili, że nie dadzą rady bo coś tam... (korki itp.) Zrezygnowałem z instalacji UPC. Nie podoba mi się podejście do klienta. MiejscowośćKatowice -
~And2 / 2019-05-28 15:15Ocena: 2.75 / 5
Wi fi w UPC to jakieś nieporozumienie i firma o tym wie ,bo w umowie nie odpowiada za sygnał.Masz w umowie 300 MB internetu ,w rzeczywistości dostajesz 175 MB . Jak zgłaszasz problem to w zależności na kogo trafisz jesteś traktowany jak albo idiota, albo próbują ci wepchnąć większą prędkość lub dodatkowe kanały , jak by to miało pomóc w niezawodności .Cena dla stałych klientów dwa razy wyższa niż dla nowych , to jakieś nieporozumienie i prędzej to się zemści na firmie .Ja czekam jeszcze miesiąc na uruchomienie światłowodu w orange i po 10 latach znikam z tej firmy . Dekoder Horizon ,ponoć najlepszy zawiesza się co i rusz ,wyłączanie go i resetowanie to jego ukryte przed klientem cechy. Firma dzwoni tylko wtedy jak kończy się umowa i mami. Nie proponuje dla stałych klientów obniżek ,tylko wręcz namawia do zakupu jeszcze droższych pakietów. ZaletybrakWadycena, jakość i sposób traktowania klientówMiejscowośćKraków -
-
~Adam / 2019-05-27 22:58Ocena: 1.00 / 5
Dałbym 1 gwiazdke, gdyby to było możliwe. Od marca nie mam internetu, za który place. Mam za to 1Mbps zamiast 433 Zielona Góra ZaletyBrakWadyCena
Jakosc(a raczej jej brak)
Brak jakichkolwiek informacjiMiejscowośćZielona góra -
~Darek / 2019-05-26 00:52Ocena: 2.00 / 5
Niestety 2 lata użytkowania, a 3 razy reklamacje już składałem. 3 razy wymieniali dekoder - kompletna porażka. MiejscowośćNowy Sącz -
~Wojciech / 2019-05-21 08:00Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam MiejscowośćBydgoszcz -
~Pizza / 2019-05-20 16:13Ocena: 1.75 / 5
Internet działa fatalnie. Przez większą część czasu trudno nawet YouTube oglądać. W miarę płynnie dotwarza filmy tylko w niskiej rozdzielczości a nawet wtedy potrafi się zacinać. Co kilka dni robię test wydajności łącza i może z raz czy dwa razy w miesiącu przekracza 20 Mb/sek. Zazwyczaj testy pokazują znacznie poniżej 10 Mb/sek. Płacę za 300 Mb/sek. Z tv jest trochę lepiej ale tylko trochę. Zazwyczaj da się oglądać ale bardzo często sygnał zanika na kilka lub kilkanaście sekund i ekran robi się czarny. Po tym czasie sygnał powraca. Da się oglądać ale jest to bardzo irytujące i spodziewałem się znacznie lepszej jakości świadczonych usług. Co do obsługi klienta to poniżej wszelkiej krytyki. Przez wiele lat korzystałem z internetu w Orange i myślałem, że nie można zapewniać obsługi klienta na niższym poziomie niż Orange. Można. Wystarczy podpisać umowę z UPC. Poza automatycznymi odpowiedziami na skrzynkę pocztową, że rozpatrzą reklamację w ciągu 30 dni nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na swoje zgłoszenia. Nikt nigdy nic nie odpisał, nie oddzwonił z wyjaśnieniem. Nic, absolutny brak kontaktu z UPC. Można sobie pisać kolejne reklamacje na ich adres i jedynie kolekcjonować automatycznie wygenerowane odpowiedzi o tym, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. ZaletyBardzo dobry marketing, komplet ulotek zachwalających usługi UPC w skrzynce pocztowej co kilka dni.WadyWszystko poza marketingiem (internet, tv, obsługa klienta)MiejscowośćWarszawa
strona 102 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
