MiejscowośćSzczecin
strona 102 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Wiktoria / 2019-06-04 13:18
Internet to tragedia. Nie polecam nikomu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie ma ani jednego dnia, w którym internet działałby nieprzerwanie, a większość czasu kiedy już jest, to jest tak wolny, że nie można nic zrobić. Po ostatniej awarii, której naprawa trwała 2 dni (oraz miała być naprawiona do 17 - internet łaskawie zaczął działać o 21) jest tylko jeszcze gorzej. Jeśli internetu nie masz kilka godzin dziennie przez kilka dni z rzędu - tutaj to całkowicie normalne. Nie polecam płacić za coś, czego nie dostaniecie. -
-
~kuki / 2019-06-04 11:23
Słabo słabo, internet za taką cene powinien śmigać szybciej niż bugatti i jest jak kubica. Częste awarie uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, a przerwy w dostawie internetu są już na porządku dziennym. Nie polecam ZaletyNIE MA ZALET, jeden wielki szajsWady-Częste przerwy w dostawie
-Jak już raczy się pojawić to jest tak wolny, że szkoda gadać
-Czarny ojciec odwiedza swojego bękarta częściej niż internet UPC moje mieszkanie a ja mu za to płace... -
~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam ZaletybrakWadynie działaMiejscowośćWarszawa -
~Krzysztof / 2019-06-01 15:18
Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać). ZaletyDuża ofertaWadyCzęste awarię
Słabo działająca infolinia
Mają klienta w d..ieMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2019-05-30 18:31
Z tygodniowym wyprzedzeniem zarezerwowałem termin instalacji internetu 17-19:00. Oczywiście o 17:00 zadzwonili, że nie dadzą rady bo coś tam... (korki itp.) Zrezygnowałem z instalacji UPC. Nie podoba mi się podejście do klienta. MiejscowośćKatowice -
~And2 / 2019-05-28 15:15
Wi fi w UPC to jakieś nieporozumienie i firma o tym wie ,bo w umowie nie odpowiada za sygnał.Masz w umowie 300 MB internetu ,w rzeczywistości dostajesz 175 MB . Jak zgłaszasz problem to w zależności na kogo trafisz jesteś traktowany jak albo idiota, albo próbują ci wepchnąć większą prędkość lub dodatkowe kanały , jak by to miało pomóc w niezawodności .Cena dla stałych klientów dwa razy wyższa niż dla nowych , to jakieś nieporozumienie i prędzej to się zemści na firmie .Ja czekam jeszcze miesiąc na uruchomienie światłowodu w orange i po 10 latach znikam z tej firmy . Dekoder Horizon ,ponoć najlepszy zawiesza się co i rusz ,wyłączanie go i resetowanie to jego ukryte przed klientem cechy. Firma dzwoni tylko wtedy jak kończy się umowa i mami. Nie proponuje dla stałych klientów obniżek ,tylko wręcz namawia do zakupu jeszcze droższych pakietów. ZaletybrakWadycena, jakość i sposób traktowania klientówMiejscowośćKraków -
~Adam / 2019-05-27 22:58
Dałbym 1 gwiazdke, gdyby to było możliwe. Od marca nie mam internetu, za który place. Mam za to 1Mbps zamiast 433 Zielona Góra ZaletyBrakWadyCena
Jakosc(a raczej jej brak)
Brak jakichkolwiek informacjiMiejscowośćZielona góra -
~Darek / 2019-05-26 00:52
Niestety 2 lata użytkowania, a 3 razy reklamacje już składałem. 3 razy wymieniali dekoder - kompletna porażka. MiejscowośćNowy Sącz -
-
~Wojciech / 2019-05-21 08:00
Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam MiejscowośćBydgoszcz -
~Pizza / 2019-05-20 16:13
Internet działa fatalnie. Przez większą część czasu trudno nawet YouTube oglądać. W miarę płynnie dotwarza filmy tylko w niskiej rozdzielczości a nawet wtedy potrafi się zacinać. Co kilka dni robię test wydajności łącza i może z raz czy dwa razy w miesiącu przekracza 20 Mb/sek. Zazwyczaj testy pokazują znacznie poniżej 10 Mb/sek. Płacę za 300 Mb/sek. Z tv jest trochę lepiej ale tylko trochę. Zazwyczaj da się oglądać ale bardzo często sygnał zanika na kilka lub kilkanaście sekund i ekran robi się czarny. Po tym czasie sygnał powraca. Da się oglądać ale jest to bardzo irytujące i spodziewałem się znacznie lepszej jakości świadczonych usług. Co do obsługi klienta to poniżej wszelkiej krytyki. Przez wiele lat korzystałem z internetu w Orange i myślałem, że nie można zapewniać obsługi klienta na niższym poziomie niż Orange. Można. Wystarczy podpisać umowę z UPC. Poza automatycznymi odpowiedziami na skrzynkę pocztową, że rozpatrzą reklamację w ciągu 30 dni nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na swoje zgłoszenia. Nikt nigdy nic nie odpisał, nie oddzwonił z wyjaśnieniem. Nic, absolutny brak kontaktu z UPC. Można sobie pisać kolejne reklamacje na ich adres i jedynie kolekcjonować automatycznie wygenerowane odpowiedzi o tym, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. ZaletyBardzo dobry marketing, komplet ulotek zachwalających usługi UPC w skrzynce pocztowej co kilka dni.WadyWszystko poza marketingiem (internet, tv, obsługa klienta)MiejscowośćWarszawa -
~Ktos / 2019-05-18 23:35
Najgorsza sieć jaka może byc. Minimum raz w miesiącu jakiś problem na sieci. Strata pieniędzy. Lepiej poszukać czegos lepszego. ZaletyCenaWadyInternetMiejscowośćSosnowiec -
~Sqqq / 2019-05-16 20:23
Żałuję że nie można dac ujemnych ocen. Brak jakiejkolwiek jakości, oferta 250mbps A ja po kablu mam 15, dodam że komputer mam bardzo dobry, wifi 5.0ghz też porażka mimo posiadania flagowego telefonu z dobra kartą sieciową MiejscowośćGdańsk -
~kurdemakaron / 2019-05-16 19:08
najgorszy internet, jaki kiedykolwiek miałem. 250mb/s? chyba 320kb/s... porażka i oszukaństwo... 1100 pingu ZaletybrakWady- sama strona UPC ładowała się 5 minut...
- Suberszybka prędkość roku 2019 - 320kb/s
- najlepszy ping - 300/1100 pingu czyli nie pograsz sobie za bardzo
- prawie zniszczyłem se myszke
- tyle tego jest, że nie chce mi sie już wymieniaćMiejscowośćŁuków -
~Damian / 2019-05-16 18:24
Wszystko pięknie ładnie jak podpisujemy umowę. Po podpisaniu jej zaczynają się problemy ze stabilnością, prędkością i ciągłymi awariami. Cały czas zwalane jest, że to wina mojego sprzętu. Po poinformowaniu UPC o tym, że wezmę niezależny serwis który oceni czy to wina mojego sprzętu czy łącza i UPC zostanie obciążone w przypadku problemów z ich strony internet nagle zaczyna działać bez problemów. Jednym słowem jesteś wrogiem masz płacić nawet wtedy jak nie masz usług i się nie sprzeciwiać. ZaletyBrakWadyWolny internet
Słaba telewizja
Niestabilne łącza
Ciągłe awarieMiejscowośćOpole -
~monia / 2019-05-15 16:34
pierwsza umowa Internet smigal.bezawaryjne.druga umowa Internet wolny,zrywa połączenie.moja ostatnia umowa.szukam nowego dostawcy. ZaletybrakWadyfirma nie dba o starych klientówMiejscowośćwarszawa -
~Tadeusz / 2019-05-09 08:26
Nie polecam UPC,naciągaja nowych klientów promocją,starych klientów mają w D.... Nowa umowa o na tych samych zasadach 40zl drożej. MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
-
~Bartosz / 2019-05-08 15:38
Internet w centrum Wrocławia, oferta 350mb/s, światłowód wszystko pięknie na papierku. Trzy osoby w mieszkaniu nie mogą korzystać jednocześnie w tym samym momencie z internetu, ponieważ jest to awykonalne. Internet zacina, w godzinach popołudniowych nie potrafi załadować filmu, tylko wieczorem działa poprawnie i z pełną prędkością. Dzisiaj "wywaliło" internet w ciągu 5 minut jakieś kilkanaście razy, rozłącza i łączy na nowo i rozłącza i tak w kółko.
Według Pana, który przyszedł sprawdzić co z ruterem stwierdził, że wszystko gra i z laptopem jest problem, kiedy nigdzie indziej takiej sytuacji nie miałem, a laptop nowy...ZaletyDobra cenaWadysłabe łącze
traci zasięgMiejscowośćWrocław -
~MarkNawrotzki / 2019-05-04 01:24
Mimo prędkości internetu rzekomo dochodzącej do 250 Mb/s nieustanne problemy z grami/oglądaniem w PRZYSTĘPNEJ rozdzielczości ZaletyBrakWadyPrędkość internetuMiejscowośćWarszawa -
~Slavin / 2019-05-04 00:15
Śmierdziele siedzą na dupie a wifi które mam 5metrów obok siebie nie działa, albo przerywa
Kontakt z klientem jest taki, że czekamy na linii conajmniej 15minut aż się z kimkolwiek skontaktujemy a ta pomoc i tak nic nie robi
Nie polecam kupować tego ścierwaZaletyNie maWadyZbyt wiele do pisaniaMiejscowośćWarszawa -
~Grazyna / 2019-05-02 17:48
Witam
Kurier przywiósł przesyłkę ( bylam akurat w Łazience)- zobaczyłam tył odjeżdzajacego samochodu. Zadzwoniłam prosząc żeby wrócił- odmówił; poprosiłam o numer przełożonego odmówił i się rozłączył. Nie odebrał 3 kolejnych telefonów- dopiero telefon z innego numeru odebrał. Poprosiłam aby podał gdzie jest aktualnie to po przesyłkę door to door!!! przyjadę.
Podał miejsce- galeria. Jak przesyłke odebrałam ( dość duża miałamobie ręce zajęte kazał!!! podpisać pokwitowanie w elektronicznym notesie wymagajacym uzycia obu rak- powiedziałam że zostawię przesyłke w samochodzi i ją pokwituję.
Swierdził że właśnie przesyłkę za która zapłaciłam ponad 2800 KRADNĘ i prawie się zacząl ze mną szarpać próbując ja odebrać.
Przesyłkę położyłam na ziemi i podpisałam odbór dodająć że był bardzo niegrzeczny; Pan kurier wymazał to i kazał mi podpisać ponownie; ponownie pod nazwiskiem dodałam że jest bardzo niekulturalny- znowu mój podpis wymazał, zagroził że zadzwoni po policję- bo kradne przesyłke i nie chcę odbioru podpisać ( sdam wymazywał kolejne moje podpisy; zadzwonił chyba do szefa. Nie pozwolił mi z nim rozmawiać ... t lumacząc że przesyłkję odebrałam i nie chcę jej pokwitować; Z szefem nie chiał mnie połączyc , powiedział że mogę zadzwonić do infolinii- takm i tak jest automat...
W poczuciu totalnej bezkarności w końcu pozwolił mi podpisać bez info na temat jego zachowania
Chyba w tej firmie nie słyszeli o obsłudze klienta i zapomnieli przeszkolić pana kuriera z kultury obsługi.
Pan kurier doskonale wie, że nie ma żadnej mozliwości interwencji u kogokolwiek w firmie i liczy/ a w zasadzie jest pewien bezkarności.
Klienta traktuje jak śmieć który utrudnia mu życie.
Brawo kierownictwo UPS.
Ja na 100% juz nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Nikomu tez nie radzę.
Grazyna RutkiewiczZaletyżadnychWadyBardzo niegrzeczny, niekulturalny- delikatnie mówiąc- pan kurier. Wkurzony na cały swiat i klientówMiejscowośćBiałystok
strona 102 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »