ZaletyBrak
strona 8 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~darjjja / 2022-11-20 15:33
Złodzieje, zostaliśmy zmuszeni na lotnisku do opłaty za niezrobienie odprawy online mimo że nie dostaliśmy żadnej informacji o takim obowiązku.500zl za dwie karteczki wyglądające jak paragon. Złodziejska linia, nie polecam -
-
~Marcin / 2022-11-17 06:39
W dniu 19,10,2022 wracałem wraz z córką z Edynburga do Krakowa.
Lot był opóźniony o ponad 3 godziny.
Napisaliśmy wnioski o odszkodowanie chociaż wiele osób sugerowało że nie ma sensu.
Zwrot po 400 euro otrzymaliśmy w zaledwie kilka dni.
Bravo Ryanair !!!!
-
~MJ / 2022-11-16 11:41
Ryanair zagubił nam spacerówkę wartą dużo pieniędzy, miesiąc czasu byliśmy na urlopie i musieliśmy zakupić na miejscu nową. Ryanair nie odpowiadał na reklamacje, przekroczył czas odpowiedzi, musiałem sam dzwonić, dopytywać. A kiedy po wielu miesiącach w końcu uznali reklamacje, kazali podać numer konta do przelewu pieniędzy, to po dwóch dniach przypomniało im się, że jest jeszcze tak zwana Konwencja Montrealska, dzięki której nie zapłacą bo wózek/spacerówka miała już trzy lata. Dodam, że była na gwarancji i gdybym chciał ją sprzedać to jako używaną sprzedałbym ją za 800zl.
Odwoływałem się, dostałem maila od pani z Ryanair, że dla niej sprawa zamknięta i kończy temat.
Napisałem do Irlandii, ale oczywiście zero odpowiedzi.
Moim zdaniem, Ryanair jest zerem jako linia lotnicza w porównaniu z profesjonalnym podejściem i uznaniem swojej winny w porównaniu z innymi liniami.
Tanie linie, to wg mnie mało profesjonalny personel, brud i syf w samolotach, i oszukiwanie swoich klientów.
ZaletyBrakWadyBrud
Fatalna obsługa
Odrzucanie reklamacji
Nie akceptowanie reklamacji, mimo że wina jest ewidentnie po stronie linie
Brak profesjonalizmu
Zero w porównaniu do innych linii lotniczych -
~Adam / 2022-11-15 07:35
Brud i syf a do tego mało miejsca na nogi - jedne z najgorszych linii lotniczych jakie znam ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Sebastian / 2022-11-12 18:49
Obsługa lotu Lini ryanair w gdansku na bramce jest fatalna, bardzo opryskliwa i nie pomocna, a na miejscu poza trzema cwaniaczkami nie można z nikim kompetentnym sprawy załatwić WadyMalo pomocna obsługa bramki -
~Maria / 2022-11-05 12:38
Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.
Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.
Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.
Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócićZaletyBRAKWadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin -
~Edison / 2022-10-31 20:53
Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta! Zaletymiła obsługa w samolocieWadyobsługa klienta reklamacyjnego -
~A / 2022-10-30 15:07
Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU. -
-
~GFG / 2022-10-27 08:21
NAJGORSZA LINIA LOTNICZA ,NIGDY NIE SKORZYSTAM WIECEJ
UNIKAJCIE JAK OGNIA:((((ZaletyZADNYCH -
~Martyna / 2022-10-23 00:45
Mimo wszystkich posiadanych dokumentów nie wpuszczono mnie na pokład. Jak wielu innych osób. Obsługa wyrzuciła nas z lotniska. Musiałam zostać w Hiszpanii dwa dni dłużej poszukując informacji o brakujących dokumentach mimo , ze takie nie istniały. Wprowadzono mnie w błąd narażając na nie małe koszta i stratę czasu. Nie polecam nikomu. -
~Anty Rayaner / 2022-10-20 20:34
Wielki cyganski hu... wam q du... przenosicie lot do Mediolanu i w ostatniej chwili się dowiadujemy o tym wylot o 7 a prze liście na 16 30... obyście zbankrutowali ???????? ZaletyBrakWadyWszystko -
~Danielix / 2022-10-20 18:13
TRAGEDNIA ,DNO,ZENADA najpierw że kot opóźniony ile nie powiedzieli okazało się że z 22.30 na 1:55 sami znaleźliśmy te informacje na aplikacji o 1 powiedzieli ze lot odwołalny.Jest 3 w nocy wychodzimy z lotniska po odebraniu bagażu i sprawdzeniu paszportow TAK 2H trwało odbieranie bagażu.Wychodzimy na zewnątrz jest -2 stopnie 3 w nocy a my beż noclegu i 200 km od domu.Kobiety z dziećmi siedziały na walizkach i płakały.Okazlo się że wszystkie inne samoloty odleciały a w Edynburgu normalnie też lądują i to jest 3 taka sytuacja w tym miesiącu.NiGDY WIECEJ UNIKAJCIE JAK OGNIA.Ciekawe czy chociaż łaskawie wrócą pieniądze za bilety. ZaletyBrakWadyKpina z ludzi. -
~Wk...iony / 2022-10-20 13:15
Kontakt z tymi liniami to istna tragedia, lot odwołany, a pieniędzy za bilet zapewni nie zobaczę!!!!! Zalosne -
~Krzysztof / 2022-10-20 11:57
Złodzieje karzą dopłacać za bagaż ktory jest opłacony i wymiarowy. Na bramkach udają idiotow ze nie rozumieją i to ich nie obchodzi i albo zapłacę albo bagaż zostaje na lotniski ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Były klient / 2022-10-18 12:57
Od wczorajszego dnia jesteście dla mnie nikim innym jak ZŁODZIEJAMI. Trzymać ludzi na lotnisku przez kilka godzin, bez żadnej informacji, przekładać lot parę razy i ostatecznie odwołać, bo się nie chce pracować???? I radź sobie człowieku sam 1500km od domu. Dno i wodorosty!!! Nigdy więcej!!! Żegnam ozięble. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Lyolya / 2022-10-11 19:04
Wszystko poszło nam dobrze, lot powrotny był opóźniony na 2 g przez mgłę , ale to nie strasznie
-
-
~Asia / 2022-10-11 17:52
Karzą dopłacać za bagaż, który jest wymiarowy bo nagle według nich jest niewymiarowy i nie podyskutujecie, że odmierzany był co do centymetra. Oni wiedzą lepiej. Byle naciągnąć i tyle. ZaletyNa ten moment żadnychWadyNaciąganie na koszty, niejasne informacje. -
~Pala / 2022-09-26 16:23
Moja mama 4 tygodnie przed wylotem miała zabieg na oko gdzie był wpuszczany gaz. Jeżeli gaz nie znikie jest bezwzględny zakaz podróży samolotem bo może stracić wzrok. Przed wylotem odbyła się kontrola i lekarz kategorycznie zabronił podróży samolotem w obawie o utraty wzroku. W call center zostałam poinformowane ze jest możliwość otrzymania zwroty kosztów biletów w takich przypadkach. Więc wysłałam odpowiednie dokumenty. Nie dostałam odpowiedzi o odrzuceniu reklamacji tylko informację że koszty biletów są nierefudowane. Po ich e-mailach sierdzilam że oni nie czytają żadnych dokumentów i żadnych maili. Nie było nic odnośnie mojego przypadku. Oni po prostu maja przygotowane odpowiedzi i je wysyłają. Nawet się zgodzili ze stwierdzeniem 'If you takę Ryanair you are the lover we never give money back'. Nie rozumiem takuego traktowania klientow. -
~Podróżniczka / 2022-09-17 13:35
Lot został opóźniony, co nie jest niczym dziwnym, bo to się zdarza, ale bardzo nieprzyjemna była relacja obsługi lotu. Mimo ze wybiła godzina o której mieliśmy wylecieć, nie bylo zadnej informacji o opóźnieniu - ile wynosi i ze wg jest.
Jedyny komunikat pilota był taki, że za wolno wchodzimy i blokujemy przejście oraz ze mamy sie pospieszyć. Ani słowa o opóźnieniu - że jest, ile wynosi , ani tym bardziej przeprosin.
Wybierając tę linię lotniczą nie oczekiwałam luksusów, ale kultury już tak.
Niesmak pozostał. -
~Angelika / 2022-09-10 07:11
Lot Mediolan- Gdańsk. Zakończył się na lądowaniu we Wrocławiu. Stewardesy w samolocie ściemniały nas, ze zrekompensują nam to i dostaniemy nocleg i transport do Gdańska. Nie dostaliśmy nawet butelki wody. Na lotnisku powiedzieli, ze mamy działać na własna rękę ????. Po jakiejś godzinie lotnisko sie lituje (to nie ryainar- on do końca miał nas gdzieś) za co dziękujemy i zamawia nam busy, ale to nie był ich obowiązek. Nigdy już nie polecę to linia !!!! Dno WadyWad tyle, ze szkoda słów
strona 8 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »