UWAGA na podróżujących z dziećmi - obsługa klienta Ryanair to jakaś komedia!
Sytuacja dotyczy podróży z dziećmi i ich bagażu. Na oficjalnej stronie Ryanair jest WYRAŹNIE napisane, że "dzieci w wieku 2-11 lat mogą zabrać na pokład walizkę typu Trunki LUB PODOBNE WALIZKI INNYCH MAREK". Wszystko jasne? No nie dla Ryanair!
Na lotnisku w Hiszpanii pracownica próbowała wymusić dodatkową opłatę za walizki dziecięce, twierdząc, że MUSZĄ być marki Trunki. Gdy pokazałem jej zasady ze strony Ryanair - zasłoniła się nieznajomością języka polskiego!
Ale to dopiero początek absurdu. Po złożeniu skargi otrzymałem CZTERY RAZY tę samą automatyczną odpowiedź o standardowych wymiarach bagażu, kompletnie ignorującą problem bagażu dziecięcego.ZaletySam lot był OK
Ostatecznie nie zapłaciłem tej bezpodstawnej opłaty
Mają jasne zasady na stronie (szkoda że ich nie znają i nie stosują)
WadyPracownicy nie znają własnych przepisów
Próby wymuszenia nieuzasadnionych opłat
FATALNA obsługa klienta - bot wysyłający te same, bezsensowne odpowiedzi
Kompletny brak szacunku dla klienta
Stres i nerwy przy odprawie