strona 37 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Wczasowicz / 2019-04-28 15:50
Odradzam korzystania z usług tego przewoźnika.. Sprzedają więcej biletów niż maja miejsc w samolocie.. Następnie pod byle pretekstem nie wypuszczają po odprawie (30min do wylotu) na pokład.. Oczywiście potem zero pomocy.. Dziękuję za wspaniałe wakacje i widzimy się w sądzie! Przestrzegam! -
-
~Wiktoria / 2025-05-17 13:35
Tania i beznadziejna linia lotnicza. Anulowali nam miejsca wykupione 2 miesiace wczesniej bez zadnego powodu. Wiec teraz przy odprawie kupujemy miejsca przy korytarzu. ZaletyBrakWadyAnulacja miejsc -
~Wk...iony / 2022-10-20 13:15
Kontakt z tymi liniami to istna tragedia, lot odwołany, a pieniędzy za bilet zapewni nie zobaczę!!!!! Zalosne -
~Wodzu / 2023-01-30 20:24
Czeste opóźnienia obsługa waw modlińska porażka wiecznie musisz trzymać wszystko pod nogami pierwszeństwo wejścia to jakaś ściema szczególnie Pyrzowice ZaletyBrakWady100% -
~wojciech / 2020-04-23 09:01
Próbuję odzyskać koszty odwołanego lotu do Lizbony.Wypełniam formularz i wciąż mi wyskakuje komunikat ,że błędny numer lotu...to naprawdę bardzo nieuczciwe zagrywki. -
~XYZ / 2018-05-07 21:53
Jedno wielkie bagno ...
Kupione bilety 2 miesiące wcześniej, w dniu wylotu występowały turbulencje i czułam się jak w pralce dosłownie.. brudno i ciasno. Oczywiście podróż bez przygód nie byłaby sobą. Dwa dni przed odlotem do Wrocławia z Rzymu ciampino odwołali lot bez przyczyny. Ryanair zaoferował oddanie pieniędzy lub zmianę lotu na inny dzień oczywiście trzeba było dopłacić do ceny pokazanej w danym dniu ... na najbliższy lot trzeba było zapłacić 1000 zł ???? zabawne ... oczywiście wziąłam zwrot pieniędzy i kupiłam lot w liniach Wizzair. Takim sposobem tracą klientów. Jestem bardzo niezadowolona.ZaletyCeny tanie gdy kupi się dużo wcześniej.WadySmród,bród i ubóstwo. .. -
~Zachu / 2022-07-24 00:07
Sk***syny
Lot mial byc o 21.40 z Billund
Do Krakowa
Informacja o opoznienou zostala potwierdzona na pokladzie samolou po godzinie 23,
Po zapytaniu po godzinie 00.30
Daszych informacji nie było
Zenada i teagedia -
~załamana / 2022-05-16 14:59
Linie lotnicze odwołują loty na tydzień przed wylotem a później nie oddają pieniędzy za odwołane loty. Nigdy więcej nie kupię lotu od tego przewoźnika. Uważajcie, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów. Wobec ich polityki nie macie żadnych praw, zostaniecie bez wyjazdu, pieniędzy i z nadszarpniętymi nerwami. Zdecydowanie odradzam, to oszuści - napisałam 20 maili z prośbą o zwrot pieniędzy, który obiecywali, po 4 miesiącach nie dostałam ani złotówki i zmarnowałam czas. -
-
~Zażenowana pasażerka / 2018-09-18 15:24
Pewnie praca na pokładzie samolotu bywa męcząca i każdy może mieć gorszy dzień, ale niedopuszczalne jest to, że załoga jest pijana. Damska obsługa lotu w dniu 17W61998 była pijana, zablokowała 2 toalety i zrobiła sobie z nich palarnię (swoją drogą pani kierownik lotu wspaniale pachniała perfumami w postaci odświeżacza do kibla), a podczas lotu sama szefowa we wspaniały sposób zbierała do swojej różowej kieszonki pieniążki, które wypadły pasażerom- nawet nie raczyła ich oddać. Skandaliczne zachowanie, obsługa na najniższym poziomie, zero poszanowania dla pasażera. Wszystko robione z łaską. ZaletyBrakWadyFatalna, chamski, pijana, obsługa pokładowa. -
~Zenek / 2021-08-10 21:43
Poieram opinię innych nie liczy się dlanich klient tylko kasa raz nie puścimy drugi raz przyjdzie kupić bilet. Jeszcze przyjdzie czas że to oni będą prosić klienta aby zechciał skorzystac z ich uslugi. Dla mnie to porażka jak firma rajaner traktuje swoich klientów!!!!!!!!! ZaletyNie znamWadyJest ich mnóstwo -
~Zenon Żyto / 2022-06-15 17:57
Do dupy takie samoloty. Już mam lecieć i jakiś gówniarz mówi mi że opóźnienie. Szlak mnie jasny trafił. Już miałem tego panicza wyjaśnić jednak jakoś się powstrzymałem. Nie polecam. Nic do jedzenia nie mają a tyle kurna płaciłem. ZaletyBRAKWadySą z Irlandii, nie znają się, opoziają mi kurna lot. -
~ziggi / 2019-10-27 11:30
Oszusci,na karcie nie było mojego wykupionego bagażu 20kg ,dokupiłem okazało się że mam 1x20kg,malutkimi literami napisane było.Zapłaciłem dwa razy za bagaż 20kg ,wykupiony bagaż nie podlega zwrot.Ostatni raz złodzieje!!!!!!!! -
~Żaneta / 2018-07-01 09:55
Najgorsza firma. Podróż odwołali godzinę przed wylotem nikogo wcześniej nie informując. Porażka. Nigdy więcej -
~BARBARA / 2014-12-15 09:51
14 GRUDNIA 20014r wczoraj w niedziele moja 17 letnia corka z kolega mieli wykupiony lot do BIRMIGHAM niestety drzwi samolotu powyzszych lini nie chcialy sie zamknac prewieziono bagaze po 40 min i nastepnie przeprowadzili pasazerow do drugiego samolotu lot opoznil sie o dwie godz na pasie startowym nastapila awaria nastepnego samolotu gdzie interweniowala straz pozarna jakas masakra samolot byl tankowany juz z pasazerami jakas zenada przewoznik do niczego nigdy wiecej tych lini wole doplacic i nie ryzykowac zycia dzieci ZaletyzeroWadysame wady -
~kamila / 2011-09-07 23:17
nie polecam tych lini lotniczych. ostatnio jak lecialam mialam tylko bagaz podreczny ktory wazyl 8 kg, na lotnisku kupilam kilka rzeczy, obsluga przyczepila sie do tych rzeczy zakupionych po odprawie kazali mi schowac zakupy po czym zwazyli bagaz. byl oczywiscie za ciezki tak wiec zaplacilam 40 funtow!!!!nie bylam jedyna!!! Zaletyzadnych -
~Oszukany / 2013-10-28 11:01
22 października 2013 wykupiłem bilety lotnicze linii Ryanair na stronie internetowej za kwotę 199,96 funta. Wyciąg z banku niestety mówi coś innego a mianowicie: owe 199,96 funta zostało przeliczone na euro co stanowi 242,37 eu po czym przeliczone na złotówki a to już kwota ponad 1040 zł. Wobec powyższego zamierzam z tym pójść do prokuratury bo wiem, że nie jestem jedynym, który takiej przyjemności doznał. Pozdrawiam -
-
~Paula / 2015-11-14 05:25
Strona internetowa jak i mobilna w obsłudze najgorsza z jaką się spotkałam!!!!!!!!! -
~Tomasz - / 2017-07-27 12:31
Po przybyciu na lotnisko w Poznaniu dowiedzieliśmy się z rodziną że lot jest opuzniony o 15 min do Alicante -w sumie po 45 minutach wsiedliśmy na pokład samolotu.Obsługa zmęczona lotem z Alicante już miała dość wszystkiego -przynajmniej sprawiali takie wrażenie.Zapłaciłem za przelot w dwie strony 3,500 zł za 4 osoby i jeszcze na odprawie przez neta miałem dopłacić 200 zł za miejsca obok siebie,stwierdziłem że to przegięcie i po wylosowaniu miejsc siedzieliśmy jedno za drugim.W samolocie dogadaliśmy sie z wiarą odnośnie miejsc i udało się usiąść obok siebie.Przy lądowaniu poczułem bardzo mocny ucisk w uszach i do wieczora czułem jak bym miał wodę w uszach,tłumaczyłem sobie to tak że pierwszy mój lot i może tak musi być.Po miłym wypoczynku na słonecznych plażach Hiszpanii nastąpił ''czarny powrót do Polski''-odprawa przez neta,oczywiście porozrzucani po całym samolocie,spuzniony lot o 20 minut i gdy już znalezliśmy się w powietrzu córka zamówiła czekoladę na gorąco.Zmęczona życiem stewardesa podała córce kubek z nie domkniętym dekielkiem i córka poparzyła sobie nogi.Steward który asystował ''zmęczonej''chcąc pomóc wedle procedur ''ryanair'' został powstrzymany przez panią doktor, siedzącą nie daleko całej sytuacji-mówiąc żeby nie smarował tego żadnymi maściami tylko okłady lodem.PO INTERWENCI pani doktor ''steward''poleciał po pismo na którym musiała się podpisać w związku z jej zaleceniami.''Zmęczona ''stewardesa zapadła się pod ziemie i pojawiła się ''czeszka''stewardesa która rozumiała po polsku i nawet odpowiadała w bardzo przybliżonym języku do naszego dlatego nazwałem ją ''czeszka''Przez trzy godziny małżonka i pani Magda które siedziały obok córki trzymały jej lód na nogach wydawany przez ''Czeszke''w papierowych torebkach i w workach foliowych.Po przylocie na lotnisko udzielono nam fachowej pomocy przez ratowników straży pożarnej na ławicy w Poznaniu.Ratownik powiedział nam że najwięcej przypadków na tych liniach są poparzenia .Do końca tego'' czarnego lotu''ani razu nie przyszła ''zmęczona stewardesa''przeprosić z zaistniałej sytuacji i jestem bardzo zniesmaczony zachowaniem pracowników ryanair .Chciałbym jeszcze dodać że po wylądowaniu nie odczuwałem żadnego ucisku na bębenki i z całą pewnością lądowanie w Alicante było winą zbyt szybkiego schodzenia przy lądowaniu.To była moja pierwsza, a zarazem ostatnia przygoda z RYANAIR!!! NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyDODATKOWE KOSZTY PRZY ODPRAWIE /OPÓŹNIENIA W ODLOTACH /DROGIE-TANIE LINIE/ZAMULONA OBSŁUGA/BRAK PRZESZKOLENIA OBSŁUGI/MAŁO MIEJSCA W SAMOLOCIE/SPRZEDAŻ ZDRAPEK I INNYCH RZECZY W SAMOLOCIE/BRAK KOMUNIKACJI W JĘZYKU POLSKIM/ -
gilon / 2008-12-23 18:15
zostawili mnie na lotnisku bo odlecieli za wczesnie ZaletyniemaWadywszystkolatalem kilka razy
strona 37 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »