Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JPE / 2023-09-06 14:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Okropne traktowanie ludzi przez personel przy wejściu do samolotu na lotnisku w Gdańsku. Takie rzeczy tylko w Polsce.
    ZaletyNiska cena
    WadyPersonel
  • ~Kaja / 2022-03-25 11:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Kilka dni temu zamówiłam lot do Budapesztu przez aplikację. Po uiszczeniu płatności pokazał się błąd niewiadomego pochodzenia. Nie otrzymałam żadnego maila z biletami, tak samo w aplikacji nie pojawia się w ogóle ta rezerwacja, więc też niemożliwe jest zgłoszenie przez stronę, bo nie posiadam nr rezerwacji. Pieniądze były w blokadzie przez ok 3 dni i miałam nadzieję, że po prostu je zwrócą ze względu na błąd - w tym czasie aplikacja nie działała z powodu prac konserwacyjnych. Niestety, dzisiaj pieniądze zostały zaksięgowane, biletów nadal nie ma, a na moje maile nikt nie odpisuje. Oczywiście żadna infolinia nie działa. To jest po prostu żenada. Nawet nie wiem, gdzie mam się zwrócić o pomoc. Frustracja sięgnęła zenitu!
    ZaletyW miarę tanio
    WadyZero kontaktu
    Nie odpisują na maile
    Błędy w aplikacji
  • ~Kasia / 2022-06-08 11:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Szkoda żę na ten portal nie trafiłam przed rezerwacją biletów. Oszczedziłabym nerwów. Ryaner i FRU.pl Jedna banda oszustów. Od tej pory latam normalnymi liniami, za parę stów więcej
    WadySzkoda żę na ten portal nie trafiłam przed rezerwacją biletów. Oszczedziłabym nerwów. Ryaner i FRU.pl Jedna banda oszustów. Od tej pory latam normalnymi liniami, za parę stów więcej. Tzw. "Biuro" jest tylko w Modlinie bo w Warszawie by ich zlinczowali.
  • ~krys-marek / 2016-09-12 23:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeśli liczycie ,że te linie dowiozą Was o czasie to Wasz ogromny błąd . Spodziewajcie się ,że minimum 40 min macie do tył.W ostatniej chwili ogłoszą ,że mają opóżnienie 50 minut. Dla nich podróżny jest nie ważny . ODRADZAM te LINIE , nie warto kusić się na niską cenę.
    Zaletypersonel pokładowy stara się załagodzić wściekłość pasażerów w czasie wolnym , między wciskaniem różnych produktów ,łącznie ze zdrapkami
    WadyZero punktualności
  • ~Krystian / 2022-03-13 10:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia! Podczas mojej pierwszej podróży RyanAirem(pierwsze 2 loty) całkowicie zniszczyli jedną z walizek, rzucają jak popadnie, a podczas 2 podróży... No właśnie, do niej nawet nie doszło! Zmienili całkowicie termin obu lotów zaledwie 2tyg przed, żałosne!
    Zaletybrak
    Wadysamowolka
  • ~Krzysztof / 2021-07-22 11:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa lotniskowa tragedia!!!!! Tragedia, tragedia
    WadyNie da rady dogadać się z obsługą, przy próbie zakupu dodatkowego bagażu obsługa ma to gdzieś odpowiadając że nie ma czasu podejść do okienka
  • ~Lotnik / 2019-06-28 14:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalne gowno stworzone by rąbać klienta na kasę na każdym kroku. Prawie nigdy na czas. Nie polecam i już nie latam. Chyba ze lubisz jak ktoś bezczelnie rżnie Ciebie i Twoją rodzinę w każdą dziurę Twojego portfela.
    Dziękuję.
  • ~Lukasz / 2025-01-31 14:34
    Ocena: 1.75 / 5
    We czwartek odbywałem lot z Krakowa do Dublina. Wcześniej wykupiłem pakiet „Priority”, a więc bagaż podręczny oraz mały bagaż. Przy końcowej odprawie zostałem poproszony o umieszczenie mojego bagażu w stojaku, aby sprawdzić czy moja walizka spełnia wszystkie normy dotyczące rozmiaru. Walizka weszła swobodnie, jednakże góra walizki jest tak skonstruowana że wystawała poza ramę stojaka na około 2cm. Usłyszałem wtedy że muszę przepakować walizkę lub zostanie naliczona opłata za nadbagaż. Zapytałem dlaczego przez kilka ostatnich lat, od kiedy latam z tą samą walizką, nikt nigdy nie robił mi problemów ani w Krakowie, ani w Dublinie, usłyszałem że przepisy w Dublinie a Krakowie są inne. Jak wspomniałem wcześniej, od kilku lat mam tą samą walizkę, nigdy nie doświadczyłem podobnych problemów. Po odmowie wejścia na pokład bez uiszczenia opłaty za nadbagaż, zostałem zmuszony do zapłacenia 360pln, a następnie polecono mi oddać mój bagaż podręczny do luku bagażowego. W tej sytuacji poczułem się zwyczajnie okradziony, poniekąd wiem że pracownicy Ryanair pracujący przy odprawie muszą takie rzeczy robić aby uzyskać premię do swojego wynagrodzenia. Rozumiem że tym razem padło na mnie. Jest to tym bardziej irytujące że mój bagaż spełniał wszystkie wymogi, poza tymi nieszczęsnymi 2cm wystającymi poza ramę. Jak już wcześniej wspomniałem, używam tej walizki już kilka lat i nigdy wcześniej w Krakowie jak i Dublinie nikt z obsługi nie miał z tym problemu. Wygląda na to że panują w tej firmie podwójne standardy i ich ludzie dokonują oceny bagażu w zależności od nastroju. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, jednak po złożeniu zażalenia poprzez ich chat bota, gdyż nie istnieje możliwość rozmowy z człowiekiem, otrzymałem odpowiedź na maila że wszystko zostało zrobione według przepisów obowiązujących w firmie. Metody wyłudzenia pieniędzy od pasażerów opanowali do perfekcji, po zmonopolizowaniu europejskiego rynku lotniczego pasażerom w większości brakuje alternatyw. Dawno temu korzystałem z usług Aer Lingus, jednak od kiedy zawiesili loty pozostał mi tylko złodziejski ryanair. To naprawdę niedorzeczne że nie istnieją żadne konkurencyjne linie mogące przeciwdziałać monopolowi tych złodziei.
  • ~Madeline / 2018-04-23 12:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Maskara wiecznie opóźniony, zawsze brudno a siedzi się wygodniej na drzewie niż w tym samolocie. Szkoda ze akurat tylko te linie latają tak skąd mieszkam. Tragedia a ceny wysokie. Wizzair 100% lepsze. I te 20kg bagażu za 120 zł kpina skoro sama walizka potrafi ważyć 4-5 kg.
    ZaletyŻadnych
    WadyJak wyżej
  • ~Magda / 2022-05-18 16:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma, która nie wychodzi do klienta, nie wspiera a utrudnia. Po rezerwacji lotu okazała się inna cena i nie można było już edytować ani anulować, by zarezerwować na nowo. Po kotakcie telefonicznym z prośbą o pomoc - w zmianie - jakiejkolwiek- opcji zwrotu, anulacji i nowej rezerwacji, wymianie na inną opcję - WSZYSTKO BYŁO NA NIE - NIE POSZLI NA ŻADNĄ OPCJĘ WPSARCIA , KOMPROMISU I WYJŚCIA NA PRZECIW KLIENTOWI. POLECAM JEŚLI WSZYSTKO PÓJDZIE OK, ALE JEŚLI COŚ JEST NIE TAK I POTRZEBUJESZ WSPARCIA - NIE DOSTANIESZ GO OD TEJ FIRMY W ŻADNEJ FORMIE -ZWROTU, WYMIANY CZY CZEGOKOLWIEK.
    WadyFirma, która nie wychodzi do klienta, nie wspiera a utrudnia. Po rezerwacji lotu okazała się inna cena i nie można było już edytować ani anulować, by zarezerwować na nowo. Po kotakcie telefonicznym z prośbą o pomoc - w zmianie - jakiejkolwiek- opcji zwrotu, anulacji i nowej rezerwacji, wymianie na inną opcję - WSZYSTKO BYŁO NA NIE - NIE POSZLI NA ŻADNĄ OPCJĘ WPSARCIA , KOMPROMISU I WYJŚCIA NA PRZECIW KLIENTOWI. POLECAM JEŚLI WSZYSTKO PÓJDZIE OK, ALE JEŚLI COŚ JEST NIE TAK I POTRZEBUJESZ WSPARCIA - NIE DOSTANIESZ GO OD TEJ FIRMY W ŻADNEJ FORMIE -ZWROTU, WYMIANY CZY CZEGOKOLWIEK.
  • ~Marzena / 2023-08-17 07:36
    Ocena: 1.75 / 5
    W ciągu miesiąca leciałam dwukrotnie Ryanair i dwukrotnie był opóźniony o 4h, no jak ja kocham te linie.
    ZaletyZero, brak, null
    WadyNasrane z kontrolą walizek
    Wiecznie opóźnione loty
    Niemiła obsługa

  • ~Neka / 2018-05-27 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Juz kilka razy latalam linia Ryanair z katowice do edynburgha I z Krakow a do Edynburgha za kazdym razem bylo tragedia I czystosc, wygoda, Sam lot. Pozniej zrezygnowalam z tej lini I zmienialam na in a dzis jednak lecialam znow ta Lina liczac ze linia Ryanair ulegla zmienie I jest lepiej jednak pomylilam sie z mediolaniu do Polski mielismyy 1h I 20 mint opuznienia w samolocie siedzielismy jak idioci I nikt Nas nie poinformować dlaczego take opuznienia jest. Stuardesy tylko ciagle mowily ze mamy zachowac spokoj za kilka mint wylecimy. Rowniez Sam lot daje duzo do zyczenia, piloci Chyna dopiero ucza sie Lata. Nie Mowiac o niemile obsludze szczegolnie Panna Barbara. Nie polecam tej lini to byla moja ostatni lot ta linia juz nigdy wiecej!!!
    ZaletyBrak moze Cena
    WadyObsluga, czas, stuardesy szcegolnie Polki, Sam lot I przeciazenia latalam wczesniej innymi liniami I nigdy nie bylo AZ takich przeciazen odczowanych, czystosc
  • ~NZDM OFFICIAL / 2022-07-14 09:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Chciałbym się odnieść do zdarzenia które miało miejsce 02.07.2022 na lotnisku Wrocław. Konkretnie chodzi o obsługę lini lotniczych Ryanair. Ku przestrodzę innych podróżujących będę ten komentarz udostępniał co jakiś czas by nie zginął w gąszczu reszty opini. Może znajdą się jeszcze inni podrużujący w tym dniu z Pafos do tego portu lotniczego. Dlaczego łączę lotnisko z linią lotniczą Ryanair? Po gwałtownych burzach które miały miejsce tego dnia nasz docelowy lot Pafos - Katowice po jednym okrążenia lotniska został przerzucony do Wrocławia. Nic nadzwyczajnego. Na miejscu pilota nie usiadłbym na płycie w takich warunkach. Jednak to co miało miejsce po wylądowaniu na lotnisku w Wrocławiu przyprawia mnie o dreszcze. W 200 osobowym składzie który wysiadł były rodziny z dziećmi oraz starsze osoby. Każda z tych 200 osób chciała jak najszybciej dostać się do miasta docelowego. Co robi obsługa Ryanaira? Co godzinę zwodzi ludzi że za godzinę będą podstwione autobusy do Katowic. Pierwszy komunikat miał miejsce o 00:30. O godzinie 4:00 i stracie 3,5h obsługa stwierdziła w końcu szczerze poinformaować 200 osób że jaki kolwiek transport najwsześniej będzie o godzinie 06:00. Rodziny z dziećmi spały na podłodze lotniska, osoby starsze wyczerpane podróżą spały na siedząco. Co robi obsługa Ryanair? Rozdaje miedzy czasie wodę i rogaliki. Sprawa z dniem dzisiejszym trafia w odpowiednie ręce. Tego nie można tak zostawić. Zamiast być w domu około godziny 06:00 ponieważ mieszkam na Podkarpaciu byłem o 14:00. Pomijając fakt spóźnionego pociągu o 1,5h Wrocław- Katowice o 4:30 z dworca głównego. To co się tam wydarzyło było skandaliczne. Tak jak napisałem powyżej "dla zasady" by nauczyć pseudolinie lotniczą Ryanair oraz wyczulić lotnisko Wrocaław z kim współpracują i jakie procedury linia ta omija w razie takich sytuacji sprawa z dniem dzisiejszym trafia do mojego prawnika który podejmie odpowiednie kroki prawne w kierunku odszkodowania. Z czystego serca nie polecam każdemu kto kożysta z lini lotniczych Ryanair Wrocław. Zero profesionalizmu a nadewszystko poszanowania klienta.
    ZaletyJedna Jedyna. Tanie loty. Reszta to istne dno.
    WadySZEREG
  • ~Olo / 2021-10-25 17:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka z rozdzielaniem miejsc podczas gdy odprawiam w jednym czasie wszystkich pasażerów . Później robi się haos bo w czasie lotu ludzie zamieniają się aby razem siedziec. Ale przecież Ryanair chce zarobić na wszystkim nawet na niewygodnych siedzeniach . Najgorsza linia lotnicza
    ZaletyŻadnych
    WadyLosowane przydzielanie miejsc i rozdzielanie rodziny która raz leci . Brak podręcznych bagaży w cenie .
  • ~Patka / 2023-11-20 01:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Po przejściu przez bramki wszyscy pasażerowie utknęli zgnieceni w rękawie, czekając aż pracownicy otworzą przejście do samolotu. Gdy udało nam się dostać do środka a samolot wystartował zamówiłam kanapkę na ciepło, na którą cierpliwe czekałam podczas gdy pracownicy Obslugi dobrze bawili się w samolocie, okazało się za na pokładzie samolotu znajdują się znajomi Pani która przyjęła zamówienie w związku z tym razem z nimi udała się na tył samolotu. Dzięki nim poznałam nowe śmieszne żarty a podróż umiliły mi głośne śmiechu Obslugi. Poznałam też wiele gorących ploteczek o innych pracownikach Rayanair, którzy nie uczestniczyli w locie. Gdy padło hasło aby zapiąć pasy ponieważ będziemy lądować, miły Pan spytał się czy otrzymałam swoje zamówienie, gdy powiedziałam że nie natychmiast przyniósł mi zamówioną kanapkę, której jednak nie pozwolono mi zjeść, ponieważ zaczęliśmy lądować.
    ZaletyPrzystępna cena
    WadyCała reszta
  • ~Podróżniczka / 2022-09-17 13:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot został opóźniony, co nie jest niczym dziwnym, bo to się zdarza, ale bardzo nieprzyjemna była relacja obsługi lotu. Mimo ze wybiła godzina o której mieliśmy wylecieć, nie bylo zadnej informacji o opóźnieniu - ile wynosi i ze wg jest.
    Jedyny komunikat pilota był taki, że za wolno wchodzimy i blokujemy przejście oraz ze mamy sie pospieszyć. Ani słowa o opóźnieniu - że jest, ile wynosi , ani tym bardziej przeprosin.
    Wybierając tę linię lotniczą nie oczekiwałam luksusów, ale kultury już tak.

    Niesmak pozostał.
  • ~Skri1903 / 2017-07-12 22:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny nie są wcale takie niskie. Zarabiają na Nas - Polakach pracujących za granicą krocie. Porównywałem w okresie przedświątecznym loty z miejsc gdzie Polacy pracują i jadą do Polski na święta. Nie znalazłem tańszego bilety niż 250 euro. Natomiast loty np z Dublina do Madrytu - 25 euro. Z Londynu do Rzymu 20 euro. Czy nie jest oto chamstwo!!!!
    Zaletyduża siatka połączeń - ale mam nadzieje, ze bedą miec większa konkurencję. Zaczynają obrastac w piórka i być aroganccy. Nie szanują klienta. Zarobek przede wszystkim a potem dopiero klient. Ale takie podjeście żle się na ogól kończy.
    WadyBandycki system rozdzielania rodzin przy przydzielaniu losowym miejsc. Jest to próba wyłudzenia dodatkowych pieniędzy by rodzina była razem. CHAMSTWO!!!!!
    KATOWICE
  • ~sok / 2018-06-07 00:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot Stansted-Rzeszów 05.06.18, godz.11.45-15.20, to jedna wielka porażka. Tzn. sam lot ujdzie. Problem w tym że zamiast wylądować w Rzeszowie o 15.20, przekierowano nas do Warszawa-Modlin ze wzgledu na burzę. To jeszcze zrozumiem ale to ze koczowałam tam z maleńkim dzieckiem do godz.22.00 nie mieści się w głowie. Nikt pasażerów o niczym nie informował, dopiero po ostej wymianie zdań z pracownikami Ryanair o godz.19.00 zaczęto organizować taksówki do Rzeszowa. Dzieci miały mieć pierwszeństwo a jednak wyjechały jako ostatnie ponieważ panie z obsługi ogarnęła ciemnota i nie pomyślały że potrzebne są foteliki. Nie zapewniono podróżnym nawet butelki wody a pracownicy biura zdawało sie że mają niezły ubaw z calej sytuacji. Docinki typu "ja bym już dawno pojechała pociagiem" podnosiły ciśnienie zdenerwowamyn na maksa ludziom.Na kazde pytanie rozkladali ręce i nie umieli odpowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to nie ich wina ze tam trafilismy ale jednak takie zachowanie bylo skandaliczne. Powinny tam pracowac osoby umiejace porowadzic jakis dialog z ludzmi i choc troche empatyczne i zainteresowane sytuacja. Aż sie we mnie gotuje na wspomnienie tej podróży. Dodam jeszcze ze w domu bylam po 3 w nocy, a mieszkam 70km od Rzeszowa.
    ZaletyObsługa samolotu-bo chociaż te panie szeptaly do siebie "szkoda mi tych dzieci"
    WadyLinia Ryanair to jedna wielka wada.
  • ~Stefan / 2018-06-02 20:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot 6945 Barceloma Opóźnienie 1 godzina jak sie to ma do Waszej reklamy zawsze na czas. Poza tym lotnisko Modlin to gorzej niz dworzec PKS w Pcimu.....
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Volvak / 2023-03-08 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści. Napiszę krótko bo tylko tak można napisać. Kto kupuje to widzi jak działa ich strona internetowa. Szukasz lotu... cena X .... po zaakceptowaniu cena x+ coś co podwyższa cenę z księżyca. Bardzo ciekawe kupowanie klienta. Napiszcie od razu że cena za lot na wejściu to fikcja. Kliencie zobaczysz ją dopiero jak będziesz płacił.
    A co najlepsze jak będziesz kupować to w informacji uzyskasz że to ostatnie miejsca "hehe". Dopiero jak jesteś już przy ewentualnym wyborze miejsca widać jak kłamią. Samolot prawie pusty, a piszą że jest już właściwie Full. Żenada. Bilet "300zł" a zaraz robi się "700" z znikąd! Myślałem, że to co piszą na różnych portalach to wymyślone rzeczy przez konkurencję form lotniczych. Niestety to prawda.
    ZaletyPuki co brak
    WadyCygaństwo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960