Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2022-06-18 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    RyanAir w pogoni za zyskiem przekroczył wszelkie granice przyzwoitości.
    Sytuacja z 18.06.2022.
    Czekam przed bramką, lot ma być za pół godziny. RyanAir tradycyjnie by nabić sobie zyski sprzedał więcej biletów niż ma miejsc w samolocie. Tym razem jednak im się to nie udało, każdy zdążył na swój lot i zrobił się problem. Zamiast wziąć na klatę że ich szermana strategia nadsprzedaży i liczenia na to że ktoś się spóźni/nie dotrze/zmieni plany nie zawsze zadziała i w takim wypadku muszą wypłacić odszkodowania, Ryanair wykalkulował że zamiast zapłacić odszkodowanie taniej będzie sprowadzić większy samolot. Co oczywiście wygeneruje opoznienia. A więc 200 osób dotarło na lotnisko docelowe niespełna 2h wyłącznie przez ich chciwość.
    Na jakiekolwiek uwagi,taka sytuacja generuje dla wielu pasażerów dalsze dodatkowe koszty - choćby wynikające z rezerwacji późniejszych transportów z lotniska na miejsca docelowe, Ryanair uważa że dopóki nie wygenerował spóźnienia przekraczającego 3h, wszystko jest OK. Świadome powodowanie 2 godzinnego spóźnienia przez własną głupotę i chciwość nie jest ich zdaniem niczym złym, skoro prawo pasażera jasno tego nie zabrania.
    WadyNiepoważne podejście do klienta
  • ~Zenon Żyto / 2022-06-15 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dupy takie samoloty. Już mam lecieć i jakiś gówniarz mówi mi że opóźnienie. Szlak mnie jasny trafił. Już miałem tego panicza wyjaśnić jednak jakoś się powstrzymałem. Nie polecam. Nic do jedzenia nie mają a tyle kurna płaciłem.
    ZaletyBRAK
    WadySą z Irlandii, nie znają się, opoziają mi kurna lot.
  • ~Piotr / 2022-06-15 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    gowno! nigdy wiecej nie polece opoznienie 2 i pol godziny obsluga nieuprzejma!! gowno!! gowno z dupy!!!
    Zaletynie ma !! gowno!!!
    Wadyszkoda strzepic ryja
  • ~12345 / 2022-06-13 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brudno, opóźnienie, dodatkowe koszty za odprawę o których nie było mowy.Niewyraźne komunikaty w samym samolocie .Jednym słowom MASAKRA nigdy więcej ryanairem
  • ~wacek / 2022-06-12 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji nawet za podręczny bagaż trzeba zapłacic .Ktoś powinien się nimi zająć U mnie będą mieli sprawę w sądzie
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Kasia / 2022-06-08 11:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Szkoda żę na ten portal nie trafiłam przed rezerwacją biletów. Oszczedziłabym nerwów. Ryaner i FRU.pl Jedna banda oszustów. Od tej pory latam normalnymi liniami, za parę stów więcej
    WadySzkoda żę na ten portal nie trafiłam przed rezerwacją biletów. Oszczedziłabym nerwów. Ryaner i FRU.pl Jedna banda oszustów. Od tej pory latam normalnymi liniami, za parę stów więcej. Tzw. "Biuro" jest tylko w Modlinie bo w Warszawie by ich zlinczowali.
  • ~dami / 2022-06-07 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    unikać unikać unikać nigdy na czas. Ryanair jest jak indyjskie autobusy. Ciasno śmierdzi jeszcze brakuje żeby po pokładzie biegały kury i kozy. A może już są. ogólnie syf
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Pchela / 2022-06-06 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Łapią zwykłych podróżujących na bagażu o 2 centymetry za dużym niż wymagany. Jestem zwykłym klientem a nie oszustem który chce oszukać linię na za duży bagaż. A cena 200 zł jest wręcz nie ludzka za umieszczenie w luku bagażowym . Nikomu tej linii nie polecę. Tyle.
    ZaletyBrak
    WadyŁapanie na bagażu podręcznym o 2 centymetry za duży, płacąc za to 200 zł dodatkowo. I nie zaktualizowana strona dotyczącą restrykcji covidowych podczas odprawy przez internet.
  • ~Lukasz / 2022-06-05 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej gowniania linia lotnicza jaka jest możliwa. Nawet północnokoreańskie linie są lepsze niż Ryanair. Dramat.
    ZaletyŻadnych zalet. Absolutne dno.
    WadySame wady
  • ~Grzesiek / 2022-06-05 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmuszają ludzi do rezerwacji miejsca. Jak nie wykupisz to cała rodzine złośliwie rozrzuca po samolocie włącznie z dziecmi!!!
  • ~Andre / 2022-06-03 15:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupując bilety razem nie myśl ze będziesz siedział koło osoby z która podróżujesz. Uwaga przestrzegam przed wykupieniem miejsc. Wykupując zgadzasz się na brak zwrotu jeżeli ci zmienia miejsca przy odprawie. A ze można im naskoczyć to masz pewne ze ci zmienia i tak będziesz siedział osobno. Jeżeli z dzieckiem to maja obowiązek posadzić razem. Późniejsza korespondencja nie na sensu i tak cię maja w głębokiej d…. Typowe oszustwo na które się sam zgadzasz . A żeby było śmiesznie to powodem najczęściej używanym przez pracowników przy zmianie jest wyjaśnienie ze zamieniono samolot. Dla pasażera iinfo mało istotne bo i tak siedzeń w samolocie nie wymieniono a przeważnie startuje pusty . Info dla debili a później chyba maja niezły ubaw. Ogólnie w porównaniu do konkurencji bardzo słabo brudno i mało sympatycznie. Tanio tez nie jest jak się ogólnie uważa chyba ze jakiś strzał do Londynu w terminie w którym mało kto lata :) Sam się śmieje z siebie ze dałem się tak zrobić .
    ZaletyBrak
    WadyManipulowanie przy biletach i cenach . Brak zwrotów za wykupione usługi które nie zostały zrealizowane z winy ryaner
  • ~maria / 2022-06-02 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza linia lotnicza, fatalna strona internetowa
  • ~Rad / 2022-06-02 06:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia oszuści, szkoda się rozpisywać nie są tego warci
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Valdemar / 2022-06-01 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyjątkowe draństwo z przydzielaniem miejsc, gdy kupujemy bilet dla dwóch osób jednocześnie: żeby dostać miejsca koło siebie trzeba zapłacić specjalny haracz, jeżeli nie, to złośliwie nas rozsadzają. Unikam tej linii jak tylko się da.
  • ~Bator / 2022-05-18 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa okropna !!!
    Traktują jak śmiecia !
    Panie w słuchawce śmieją się szyderczo. Po czym się rozłączają.
    WadyTragiczna obsługa
  • ~Magda / 2022-05-18 16:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma, która nie wychodzi do klienta, nie wspiera a utrudnia. Po rezerwacji lotu okazała się inna cena i nie można było już edytować ani anulować, by zarezerwować na nowo. Po kotakcie telefonicznym z prośbą o pomoc - w zmianie - jakiejkolwiek- opcji zwrotu, anulacji i nowej rezerwacji, wymianie na inną opcję - WSZYSTKO BYŁO NA NIE - NIE POSZLI NA ŻADNĄ OPCJĘ WPSARCIA , KOMPROMISU I WYJŚCIA NA PRZECIW KLIENTOWI. POLECAM JEŚLI WSZYSTKO PÓJDZIE OK, ALE JEŚLI COŚ JEST NIE TAK I POTRZEBUJESZ WSPARCIA - NIE DOSTANIESZ GO OD TEJ FIRMY W ŻADNEJ FORMIE -ZWROTU, WYMIANY CZY CZEGOKOLWIEK.
    WadyFirma, która nie wychodzi do klienta, nie wspiera a utrudnia. Po rezerwacji lotu okazała się inna cena i nie można było już edytować ani anulować, by zarezerwować na nowo. Po kotakcie telefonicznym z prośbą o pomoc - w zmianie - jakiejkolwiek- opcji zwrotu, anulacji i nowej rezerwacji, wymianie na inną opcję - WSZYSTKO BYŁO NA NIE - NIE POSZLI NA ŻADNĄ OPCJĘ WPSARCIA , KOMPROMISU I WYJŚCIA NA PRZECIW KLIENTOWI. POLECAM JEŚLI WSZYSTKO PÓJDZIE OK, ALE JEŚLI COŚ JEST NIE TAK I POTRZEBUJESZ WSPARCIA - NIE DOSTANIESZ GO OD TEJ FIRMY W ŻADNEJ FORMIE -ZWROTU, WYMIANY CZY CZEGOKOLWIEK.
  • ~Karo / 2022-05-18 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa rzuca słuchawką, rozłącza się. Traktuje klienta jak śmiecia. Pierwszy raz miałam sytuację, że w miejscu obsługi klienta , ktoś rzuca słuchawką.

    Nie polecam dzwonić z jakimkolwiek problemem, bo tak i tak nic tym nie uzyskasz.
    WadyBezszczelna obsługa
  • ~Paulina / 2022-05-18 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Konsultacji bezczelni, przy problemie z rezerwacją rzucają słuchawką. Nie chcą pomóc, tylko „nie da się” lub wyśle Pani zdjęcie ekranu z problemem, wtedy mamy do 28 dni na rozpatrzenie problemu. Jak poprosiłam o rezerwacje , aby zrobiono za mnie skoro ja nie mogę , to usłyszałam cenę 240zł. Pani Julia rzuciła słuchawką. Traktowanie klienta poniżej normy .
  • ~Gerard / 2022-05-17 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdegustowany mocno, celowe wprowadzenie w błąd z cenami i zakresem usług. Cała obsługa nastawiona na to aby Klient się pomylił i zapłacił za coś dodatkowo. I jest to celowe. "Okradanie w białych rękawiczkach" Nie jasno określone ceny i zasady w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy. Dużo stresu, bardzo dużo co można czego nie można i za co ślubna klienta na kolejną kasę
    Dawno nie latałem ale samolot to latający stragan. Nie długo kosiarki do trawy będzie można nabyć albo opony zimowe
    ZaletyBrak
    WadyObsługa Klienta poniżej mułu
  • ~Vadym / 2022-05-17 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Za 40 minut ne zarejestrowali na lot. Z Warszawy do Szczecina. I powiedzieli że za 2 godziny trzeba być i wali ich to że ktoś dojeżdża.
    O zwrócenie wartości kasier powiedziała że spuznionym nie zwracamy.
    ZaletyNie polecam z korzystania. Lotów tej kampanii
    Lepiej zapłacić trochę droższy bilet i być spokojny. Pierwszy i ostatni raz korzystałem z usług tej kampanii. I nikomu ze znajomych nie polecę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4688
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3961
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026