Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

HDI Gerling opinie

Ocena na podstawie 50 opinii

2.38 / 5

  • Obsługa klienta
    2.18
  • Oferta
    2.47
  • Cena/Jakość
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Miki / 2018-03-12 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam przestrzegam przed ta firma.Wyliczyli mi odszkodowanie na 2040 zł,gdzie sama antrapa kosztowała 2440 a rzeczy do wymiany było 9 sztuk.Nagle zaproponowali mi 3000 zł zebym sie zgodził,oczywiscie wysmiałem ich propozycje oddałem samochód do serwisu gdzie koszt naprawy wyszedł ponad 11tys zł Dziekuje
    Zaletyżadnych
    Wadystaraja sie wykorzyctać na maxa zeby tylko nie płacić
  • ~Aga / 2017-09-18 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, chamska obsługa, olewają ludzi po całości i jeszcze bezczelnie zrzucają winę na osobę.
    Kraków
  • ~Bartek / 2016-11-18 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewanie klienta, absurdalnie zaniżone odszkodowania oc, rzeczoznawca moim skromnym zdaniem jest upośledzony psychicznie, kontakt z firmą praktycznie żaden i ta ich aplikacja która dopiero zaczyna funkcjonować po godzinie 22 z oprysklową i nie miłą panią. Odradzam ta firmę. Ich motto jest takie płacić i spadać. Takie firmy nie powinny istnieć. Ludzie nie dajcie się robić w balona i darujcię sobie ta firmę. Pozdrawiam i przestrzegam
    ZaletyAbsolutny brak zalet
    WadyJedną wada jest istnienie tej śmiesznej firmy.
  • ~Poszkodowany / 2016-10-03 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakas wielka pomylka... Zero zainteresowania klientem, wieczne odwlekanie, jezeli juz sie czlowiek do nich dodzwoni to nikt o niczym nic nie wie oni wedlug swoich teorii na wszystko maja czas no ale w rzeczywistosci i zgodzie z prawem to na wszystko maja czas okreslony widocznie sa niedouczeni, osoby pracujace tam malo rozgarniete w ogole takie firmy nie powinny istniec
    WadyCala ta firma jest jedna wielka wada...
  • ~anna / 2016-08-30 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!! 9 lat czekania na wyplate odszkodowania,wygrana sprawa sadowa,ponowne wyslanie pisma o wyplate odsetek,a oni pisza,ze nie zostana wyplacone i znowu wystapienie na droge sadowa,JEDEN WIELKI BURDEL!!!!NIE DARUJE,NI H..A !!!
  • ~Franciszek / 2016-06-21 22:04
    Nie otzymałem oferty ubezpieczenia samochodu przed upływem terminu ubezpieczenia. Gdy przegapiłem termin ubezpieczenia oplatę naliczyli okolo 25% więcej bo już nie moglem juz wypowiedzieć umowy. Zdecydowanie odradzam i nie polecam tej firmy.
  • ~Anna / 2016-06-21 12:36
    Ocena: 4.67 / 5
    Na wstępie plus za warunki ubezpieczenia: AC auta wykupiłam gdy miało aż 17 lat - mało który zakład ubezpieczeń daje taką możliwość i jeszcze za dobrą składkę.Podam dwa uszkodziłam przykłady z likwidacji szkody przez TUiR WARTA (HDI). Rok temu uszkodziłam sobie zderzak. Zrobiłam fotki które przesłałam zgłaszając szkodę online. Na drugi dzień miałam telefon z propozycją wypłaty (w moim przekonaniu bardzo korzystną)na którą przystałam. Po kolejnych 3 dniach odszkodowanie było na koncie.
    Druga sytuacja ze szkodą miała miejsce całkiem niedawno. W mojego brata auto (również ubezpieczone na marce HDI) uderzył kierowca pojazdu ubezpieczonego w MTU. Szkodę chcieliśmy załatwić przez nasz zakład ubezpieczeń, a że obecnie istnieje system Bezpośredniej Likwidacji Szkody pozwalający załatwić szkodę OC poprzez własnego ubezpieczyciela wieczorem zgłosiliśmy ją online w TUiR WARTA. Wysłaliśmy fotki, oświadczenie z miejsca zdarzenia, dowód rej. i prawko. Po niecałych 2 dniach dzwonił do brata (który zawsze bardzo sceptycznie podchodził do działania ubezpieczycieli) likwidator z propozycją wypłaty, która bardzo pozytywnie go zaskoczyła. Po kilku dniach kasa była na koncie.
    Lepiej załatwić tych szkód by się nie dało.
    Chciałabym się jeszcze odnieść do wpisów dotyczących godzin kiedy czynna jest infolinia do szkód. Nie rozumiem problemu że działa niby do 17-stej. Kto szkodę zgłasza prosto z miejsca stłuczki? Jakby ktoś nie wiedział to albo wzywa się policję, albo spisuje nawet na zwykłej kartce oświadczenie w który opisuje się całą sytuację z elementami uszkodzonymi i się ją podpisuje przez obie strony. Szkodę zgłasza się ze spokojem następnego dnia. Osobiście polecam zgłaszanie szkody online (choć jestem świadoma, że wiele starszych osób nie będzie korzystało z tej formy). I tak i tak trzeba dosłać dokumenty, a zgłaszając przez internet od razu się załączy co trzeba co znacznie przyspiesza załatwienie szkody.
    Zaletyskładki, warunki ubezpieczenia, terminowość i profesjonalność w załatwianiu szkody
    16 lat, kupione w Krotoszynie ul 56 PP Wlkp. 1d
  • ~Dorota / 2016-05-11 06:36
    zdecydowanie odradzam korzystać z oferty tej firmy, a jeżeli ktoś zawrze umowę radze archiwizować dokumenty przez okres kilku lat, po trzech latach wezwano mnie do zapłaty ubezpieczenia wraz z odsetkami strasząc windykacja - dobrze, ze nie wyrzucam dokumentów.
    Zaletybrak
  • ~Gość123 / 2016-04-25 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Straszna lipa z tej ubezpieczenia, dostałem po czasie przypomnienie o zbliżającym się końcu OC. Mam na chwilę obecną BRAK UBEZPIECZENIA DLA POJAZDU. Na dane do przelewu mam czekać do 2-tygodni po ukończeniu ubezpieczenia. A potem pewnie jeszcze na samo potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia...
  • ~poszkodowany / 2015-07-22 12:51
    Totalna porażka, terminy mają za nic, nic nikogo nie obchodzi, brak kontaktu z poszkodowanym, brak jakiejkolwiek informacji przez 30 dni.
    Wadybrak kontaktu, brak informacji olewanie klienta( poszkodowanego)
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 291
Hestia
Ocena: 1.47, ilość opinii: 269
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 238
Generali
Ocena: 1.87, ilość opinii: 148
MTU
Ocena: 1.70, ilość opinii: 119
AXA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 94
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 422
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 320
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.28, ilość opinii: 107
Netflix
Ocena: 3.00, ilość opinii: 101
Virgin Mobile
Ocena: 2.62, ilość opinii: 56