Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

easyJet opinie

Ocena na podstawie 34 opinii

1.55 / 5

  • Poziom cen
    1.75
  • Oferta
    1.50
  • Jakość obsługi
    1.41
  • Wygoda
    1.56

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~ktoś / 2022-05-06 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    opóźniają lot co chwilę a to o 5godz a to o 45 min a to o 5min więc nie polecam
    Wadymnóstwo
  • ~ktoś / 2022-05-06 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kraków można go zwiedzić przez te 6 godz nie nawiedzę tej Lini lotniczej
  • ~ktośek / 2022-05-06 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    tak super ze aż wcale nie polecam z całego serca
    Wadymnóstwo
  • ~Maciej / 2023-05-25 01:23
    Ocena: 1.00 / 5
    easyJet nie może uwierzyć, że w dzisiejszych czasach istnieją jeszcze usługi tak niskiego poziomu, a co najgorsze, świadczenie usług transportu lotniczego. dziś leciałem tą linią lotniczą z Berlina na Majorkę wylot z Berlina o 22:00. Odradzam wszystkim tego przewoźnika, obsługa kompletnie nieprzygotowana, start samolotu odbył się bez sprawdzania pasów bezpieczeństwa i przy otwartych stolikach. Niektórzy pasażerowie pod wpływem alkoholu zauważyli, że personel akceptuje brak ciszy, więc zorganizowali imprezę w trakcie lotu. Stewardesy nie odpowiedziały na prośbę pasażerów o ciszę. Poprosiliśmy o wodę na lekarstwa, otrzymaliśmy ją po 40 minutach od startu. Personel nie ma absolutnie żadnej kontroli nad tym, co dzieje się na pokładzie, można zrobić wszystko….. Dramat i szok najgorsza linia lotnicza, jaką kiedykolwiek leciałem…… atmosfera jak w tanim, brudnym barze. nurkowanie koszmar
    ZaletyBrak
    WadySłaba obsługa brak bezpieczeństwa
  • ~maja / 2022-05-06 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    spóźnił się 6godz (Kraków - Paryż) minimalne odszkodowanie 34zl przy ich cenach to praktycznie nic
    Wadydużo 6godz spóźnienia 34zl odszkodowania zanim te 34 zł się dostanie to brak jedzenia, brak picia nic a po 34 zł trzeba się prosić (06.05.22r)
  • ~Maniaczka / 2022-05-13 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzamy i nie polecamy. Pozwolimy sobie umieścić tu naszą opinie. Cały wpis będzie długi ponieważ tak wiele się działo, że to aż nie sposób w to uwierzyć. Wszystko zaczęło się kiedy razem z mężem i przyjaciółmi wybraliśmy się na tygodniowy urlop do Kefalonii liniami lotniczymi EASYJET już po przybyciu na lotnisko zaczęły się problemy. Okazało się, że parking który mieliśmy wykupiony z tych samych lini jest zamknięty, nikt nie raczył nas o tym poinformować. W związku z tym przez około 2h byliśmy zmuszeni szukać innego parkingu o 2 w nocy co nie było wcale takie łatwe. Kiedy w końcu nam się udało dostać parking 3 mile od lotniska zaczęły się przeprawy już na samym lotnisku. Ponad godzinna kolejka do odprawy bagażowej. Kolejka wychodziła poza lotnisko. Otwartych było 5 bramek na jakieś 5 lotów. Kiedy w końcu udało nam się nadać bagaże nasi przyjaciele musieli dać swój do inspekcji ponieważ bagaż nie spodobał się pracownikowi easyjet. Ostatecznie wszyscy razem z ogromnym opóźnieniem ruszyliśmy do odprawy osobistej. Tam zastała nas oczywiście kolejna kolejka. Pracownicy się wgl nie spieszyli. Na styk udało nam się dotrzeć na pokład samolotu po przebiegnięciu sporego odcinka do bramki nr 8. Po dotarciu do Kefalonii zadowoleni, .że wszystko się udało mimo całej przeprawy poszliśmy odebrać bagaże. Okazało się jednak że nasze bagaże były otwarte ale nam nic nie zginęło czego nie można powiedzieć o naszych przyjaciołach, którym został ukradzione dron. Walizkami była pootwierana z każdej strony a torba z dronem zniknęła. Zaczęły się protokoły i telefony na lotnisko do Manchesteru z którego odlatywaliśmy. Kradzież została również stwierdzona przez pracownika lotniska. Nic więcej nie mogliśmy zrobić na ten moment więc przez tydzień staraliśmy się zapomnieć o przykrych wydarzeniach i cieszyć się wakacjami. Nic nie trwa jednak wiecznie, przyszedł czas powrotu i tutaj zaczęły się kolejne ekscytujące sytuacje. Przy odprawie bagażowej dowiedzieliśmy się, że nasz lot Easyjetem do Manchesteru zostanie opóźniony o 2h, jak nie trudno się domyślić linie lotnicze nawet nie raczyły wysłać powiadomienia, że lot zostanie opóźniony. Wiadomo byliśmy niezadowoleni po przebojach jakie przeszliśmy ostatnio i zniesmaczeni, że znowu nas czeka przeprawa z easyjetem. Jednak jak się okazało później 2h opóźnienia nie byłyby wcale takie złe. Po niedługim czasie o dziwo dostaliśmy wiadomość z informacją o tym, że nasz lot został odwołany. Na lotnisku tylko kilka osób z obsługi, które same nie wiedziały co do końca się dzieje. Ostatecznie po dość długim czasie wkońcu została nam udzielona informacja, że konieczne jest by zmienili nasze karty pokładowe i polecimy ale do London Gatwick z pasażerami, którzy właśnie tam lecą. Na pokładzie 200 osób. Aż dziwne wydaje się to, że nagle znalazł się samolot, który był wstanie pomieścić pasażerów z dwóch osobnych lotów. Wystartowaliśmy opóźnieni ale dotarliśmy na miejsce. 200 osób czeka na wyjście z samolotu prawie 30 minut po czym okazuje się, że schody zostaną podstawione tylko do przedniego wyjścia. W trakcie lotu pilot poinformował również, że zostaną podstawione autokary, które zabiorą pasażerów do Manchesteru. Jednak na lotnisku nikt chyba nie został o tym poinformowany bo w informacji nic nie wiedzieli. Wkońcu udało nam się znaleźć kogoś z obsługi tej jakże beznadziejnej lini lotniczej i przekaz był oczywiście bardzo przejrzysty, trzeba czekać, a jakże inaczej. Wiec czekaliśmy aż wkońcu po jakichś 40 min o wylądowania dostaliśmy się do autokaru ale musieliśmy z niego wysiąść bo się okazało, że nie ma w nim więcej wolnych miejsc. Znalazły się 4 wolne miejsca w małym busie i 4.5 godzinna podróż do Manchesteru się rozpoczęła.
    ZaletyBrak
    WadyCałe morze wad
  • ~Mariusz / 2022-05-07 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia najgorsze linie lotnicze. Zwykli oszuści
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~ola / 2022-05-06 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    cudownie 6godzin opóźnienia i praktycznie brak odszkowania (34zl) tam ceny są kosmiczne
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Rina / 2022-08-17 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    2.06.2022 r. linia lotnicza EasyJet odwołała nasz lot powrotny z Marsylii do Berlina zaplanowany na 19.06.2022r. Dziś jest 17 sierpnia i nadal nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy za odwołany lot. Na moje zapytanie o termin zwrotu, pracownik EasyJet twierdził, że 10.06.2022r. linia lotnicza oddała pieniądze w transzach. Od 10 czerwca minęło 68 dni, a pieniędzy wciąż nie przesłali. Poprosiłam o szczegóły transakcji zwrotu. Do dziś nie otrzymałam informacji zwrotnej. Nierzetelny przewoźnik.
    ZaletyBrak
    WadyOdwołuje loty i nie zwraca za nie pieniędzy
  • ~Zbigniew / 2021-06-29 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, pazerni na każdy centymetr bagażu. Lecieliśmy we troje na Rodas. Mieliśmy wykupiony dodatkowy bagaż więc wzięliśmy tylko jeden podręczny bagaż okazał się o 5 cm za dlugi. Skasowali niby 25 euro. Przelicznik Euro/PLN 5.50 za euro. Najgorszy przewoźnik. Należy go unikać
  • ~zii / 2022-12-20 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, cały dzień spędziłem na skyscanner szukając biletu do Wietnamu.
    Gdy przechodzę do płatności wyświetla cene 8 razy wyższą.
    WadyOszuści, cały dzień spędziłem na skyscanner szukając biletu do Wietnamu.
    Gdy przechodzę do płatności wyświetla cene 8 razy wyższą.
  • ~arnika / 2011-05-21 13:42
    Easy Jet to najgorsze linie lotnicze z jakimi się spotkałam. Od trzech tygodni staram się zarezerwować u nich bilety dla kilkunastu osób. Karty Visa Electron, z których nie biorą prowizji nie przechodzą przez system. Bardzo uprzejmi konsultanci nie potrafią w niczym pomóc. Wydałam kilkaset złotych dzwoniąc do nich i próbując wyjaśnić różne problemy, których podczas robienia rezerwacji pojawia się bez liku. Pobierają opłatę nawet za wystawienie faktury (10 funtów za sztukę). W tym momencie mam zarezerwowanych 6 biletów. Potrzebuję jeszcze 10, ale po zrobieniu ostatniej rezerwacji nie mogę ukończyć kolejnej. Po trzech tygodniach prób pomyślnego ukończenia rezerwacji mam wrażenie, że to niekończąca się droga przez mękę. Uważąm, że świadczenie usług na takim poziomie to SKANDAL!!!! Co najgorsze, nie można się skontaktować z nikim poza konsultantami za 1,29 lub drożej za minutę połączenia. Jedyne co te pożal się Bożę linie lotnicze zapewniają to maksymalny poziom frustracji i poczucie beznadziei. MASAKRA!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyUsługi świadczone na skandalicznie niskim poziomie
  • ronin / 2010-04-19 21:47
    Kupiłem bilety z Luton do Krakowa już w marcu. Z powodu chmury popiołu wulkanicznego odwołano mój lot. Wypełnienie formularza o zwrot pieniędzy okazało się wręcz nie możliwe. Jest on zkonstruowany w taki sposób aby praktycznie nie dało sie go wypełnić. Na stronie pojawiały się też różnego rodzaju błędy. Ubezpieczenie gwarantowało mi oprócz zwrotu pieniiędzy możliwość zmiany daty lotu. Niestety tylko na odwołany lot( luton-kraków) i o 30 dni od orginalnej daty lotu. NIe było możliwosci przesunięcia daty lotu powrotnego(kraków-luton) Wypadało by abym najpierw wrócił z wakacji a dopiero póżniej na nie poleciał!!!
    204 funty
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 713
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 368
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803