Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~~były klient / 2013-02-21 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam UPC. Rutynowym działaniem jest ignorowanie i okłamywanie stałych klientów, narażanie na koszty nie związane z okazaniem usług (np. po odłączeniu usług w czasie wypowiedzenia umowy). Trzeba pilnie uważać na każdy szczegół umowy - przy każdej okazji UPC bezwzględnie wykorzystuje każdy kruczek w umowie wyłącznie na niekorzyść dla klientów. Dręczenie zniechęconych klientów natrętnym telefonicznym "namawianiem" do pozostania w UPC - oczywiście na warunkach związanych z podwyższoną opłatą za usługi. Nie ma możliwości negocjacji. Zasłużona negatywna opinia.
    Zaletyusługi działają
    WadyBrak szacunku do klientów
    2 lata
  • ~Barbara / 2015-06-21 22:08
    Najbardziej złodziejski dostawca internetu na rynku. Po 2 latach sami zmieniają umowę i podnoszą opłaty bo na czas nie wypowiedziało się umowy
    ZaletyBrak
    WadyPazerność na kasę
    Zrezygnowałam
  • ~iabr / 2012-12-30 10:48
    Do UPC nie sposób zgłosić telefonicznie awarię, czas oczekiwania 29 bm. ponad 20 minut i bez skutku; podczas oczekiwania na zgłoszenie się serwisanta możesz wysłuchać nieaktualne informacje dotyczące przerwy sprzed kilku dni oraz ofertę UPC na Twój koszt; Twoim problemem UPC się nie zajmie - ma na to 7 dni; przerwy w odbiorze telewizji tez Ci nie odliczy z powodu awarii np. dekodera, zasilacza bo wg nich wszystko było ok; to że nie możesz oglądać telewizji od 29.12.12 r. to nic i tak musisz zapłacić abonament
    Zaletygdzy się nie korzysta z usług UPC
    Wadymusisz płacić abonament także wtedy, gdy z winy awarii urządzeń nie mozesz korzystać
    1 rok o 1 za długo
  • ~Iza / 2012-09-05 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące temu podpisałam umowę z UPC i już żałuję. Dlaczego? Firma naciąga na dodatkowe usługi, które "za darmo" aktywuje po podpisaniu umowy i zarabia na tym, że klient zapomni zrezygnować w odpowiednim czasie. Podejrzewam, że wielu klientów zostało w ten sposób naciągniętych na dodatkowe opłaty. Nie cierpię takich firm - zamiast szanować klienta, który decyduje się na dobrowolny zakup jakiejś usługi u nich i sprawiać by był zadowolony i pozostał na dłużej, powodują, iż ten sam klient chce jak najszybciej zakończyć z nimi współpracę. Przez kolejne 22 miesiące muszę opłacać pakiet bezpieczeństwa UPC, dlatego iż nie złożyłam w porę rezygnacji z usługi, której nie chciałam, aby uaktywniali. Wzbogacą się na mnie o 110 zł w przeciągu dwóch lat, a po tym okresie stracą klienta na kolejne kilkanaście lat. UPC to firma, która nie dba o dobre kontakty z klientami i odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej postawić na firmę, która zajmuje się sprzedawaniem usług, które chcemy, a nie na taką, która nas zmusza do kupna usług, których nie chcemy swoimi podstępnymi zapisami w umowie.
  • ~krzepul / 2013-07-24 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony z UPC. Prędkość bardzo słaba, pomimo zapewnionej w umowie. Kontakt z BOA żałosny - nie wiem czy ktoś to w ogóle czyta. Polecam lokalnych dostawców. Teraz mam internet od firmy podpinającej światłowody pod Wrocławiem i wreszcie są to usługi na poziomie.
  • ~Limciu / 2013-08-11 18:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Jest inna ciekawostka w ofercie UPC. Napisali, źe do ich internetu można podłączyć max 5 urządzeń. Trąci to myszką, bo w erze tabletów, smart tv, smartfonów, drukarek wifi, w przeciętnym mieszkaniu urządzeń może być i kilkanaście. Konsultanci na infolinii informują, ze nie ma problemu, wszystko będzie działało. A co na ten temat regulamin ? REGULAMIN PRZEWIDUJE KARĘ za więcej niż 5 urządzeń. Wysokość kary jest określona w tabeli opłat i wynosi 5000 zł (PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH). Nie ma widełek - jest jedna kwota za to groźne wykroczenie przeciwko regulaminowi. Dostajesz router wifi od UPC (do którego mają wgląd i mogą sobie kopiować logi) i spróbuj powalczyć z nimi. Wygrają w każdym sądzie, bo podpisałeś taką UMOWĘ. Nikt cię silą nie zmuszał. W trakcie trwania umowy raczej nic ci nie grozi (kto będzie zabijał kurę znoszącą złote jajka ?). Ale spróbuj rozwiązać umowę ? To będzie cię kosztowało 5 tyś zł.
    ZaletyNiezła technicznie
    WadyNiebezpieczna fianansowo dla klienta
  • ~Marcin / 2014-08-04 22:38
    Ocena: 3.50 / 5
    UPC nie szanuje klientów przedłużających umowy. Ja teraz przy przedłużeniu umowy na Internet muszę płacić po raz kolejny za instalacje i aktywacje, ponieważ muszę mieć zmieniony modem. Nowy klienci są praktycznie zwolnieni z opłaty instalacyjnej.
  • ~MaXio / 2014-07-09 08:28
    Ocena: 2.50 / 5
    NIGDY WIĘCEJ UPC !!
    Jestem klientem od około 5 lat i obserwuję postępującą degradację/pogarszającą się jakość obsługi Klienta.
    Ci ludkowie w swej nadętej arogancji zapomnieli że to Klient jest podstawą egzystencji firmy !
    Od MIESIĄCA reklamuję nieotwierającą się w elektronicznej fakturze zakładkę bilingu rozmów międzynarodowych.Naliczyli mi jakieś kosmiczne kwoty, ale ZA CO ?? sprawdzić nie mogę bo zakładka się nie otwiera !!
    Mimo 4 rozmów z konsultantami i około 10 emaili sprawa do dziś nie została załatwiona !
    Powtarzają Wiejski Głupek mantrę: "Nasz dział techniczny zajmie się problemem" - i dalej nic.
    Jeden mądruś odpowiedział - odpowiedź była calkowicie nie związana z problemem - tak jakby chłoptaś w ogóle nie czytał czego sprawa dotyczy !
    Jak poradziłem matołkom by poprosili jakiegoś gimnazjalistę z zacięciem do komputerów, aby im ten problem rozwiazał, to przestali ostatnio w ogóle się odzywać - pewnie dlatego że gimnazjaliści na wakacje powyjeżdżali.
    Całe szczęście że umowa się kończy za 2 miesiące - dość mam lekceważenia, zwłaszcza że płacę za pakiet około 250 zł miesięcznie
    WadyBrak reakcji na reklamacje
  • ~mazak / 2013-07-27 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam ten chłam niestety od kilku lat. Na początku była wolniejsza prędkość, ale jakoś dawało radę. Moi rodzice chcieli podłączenia na 2 komputery w domu i dali nam router. Po kilku miesiącach internet na laptopie nie chciał działać, więc mama dzwoniła do BOKu, po czym dowiedziała się, że jest złodziejką i sami kupiliśmy sobie router i mamy internet na komputerze nielegalnie. Jak nielegalnie, skoro sami przyszli i założyli? :/ I na pytanie mamy, co ma w takim razie zrobić - odpowiedzieli jej, że musi zwiększyć prędkość O.o i teraz płaci więcej, po tej większej prędkości, ani widu ani słychu... nawet głupiego serialu w internecie nie można obejrzeć. Gdyby to było takie łatwe to umowa byłaby już dawno rozwiązana. NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, wolny internet, chamstwo
    ok. 8 lat
  • ~Migotka / 2013-12-06 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Bezkarność konsultantów.
    Firma nalicza niezgodne z ustaleniami telefonicznymi opłaty. Ustala dostarczenie dokumentów niezbędnych do dokonania wpłaty za usługi -korekty faktury- następnie potwierdza, że będą dostarczone. Grozi konsekwencjami za niezapłacone usługi i nadal nie dostarcza dokumentów.
    Zalety-
    Wadybrak możliwości porozumienia się z firmą
    2 miesiące
  • ~MS / 2017-01-10 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam i przestrzegam przed zawieraniem jakichkolwiek umów z firmą UPC. Stosuje bezprawne praktyki podnoszenia opłat bez aneksowania umów. Sprawa opisywana w mediach i na stronach UOKiK. Więcej w temacie powie Google po wpisaniu frazy "UOKiK: UPC musi zwrócić klientom pieniądze i zapłacić karę". Jedną sprawę już przegrali w sądzie, ale niestety się odwołali. Jeśli chcesz mieć spokój nie zawieraj żadnej umowy z tą firmą!!! Inaczej czeka Cię pisanie odwołań, skarg, reklamacji, telefonowanie na infolinie, wyłączanie dostępu do Internetu, wykłócanie się o włączenie bezprawnie odłączonej usługi. Omijajcie tą firmę z daleka!!!
    WadyStosowanie bezprawnych praktyk.
  • ~Nie podłączony / 2013-05-15 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe szczescie nie jestem klientem tego operatora. U mnie przygoda wygladała tak. Znalazłem oferte w internecie bo nie powiem wyglada ciekawie 15 Mb za 56zł bodajze, 3 pierwsze miechy za polowe ceny. Oferta 12 miesiecy. Mozna sie było umowic na godzine. Dzien i przedział dwugodzinny. Tutaj przyjemnosci sie zakonczyły. Czekałem jak osiol i sie nie doczekałem. Dzwonie do nich. Mowia bardzo im przykro tak sie złożyło. Umowilismy sie na drugi termin. Znow czekałem i nic. Znow nie zadzwonili nawet łaskawie. Zadzwoniłem i zwyzywałem ze jak moga internet oferowac skoro nawet z telefonu korzystac nie umieja. Skoro na dzien dobry tak traktuja klienta, to dobrze o nich nie swiadczy. Pozdrawiam
    Zaletyładnie wyglądajace oferty
    Wadywszystko poza zaletami
    dzieki Bogu nie doszło do podpisania umowy
  • ~niezadowolony225 / 2014-08-28 13:44
    Dramat to jest dopiero w momencie rozstania z UPC. Ja próbuję już od pół roku zakończyć współpracę ale co 5-6 tygodni pojawia się z ich strony kolejne absurdalne roszczenie i nawet dziś przysłali rachunek za korzystanie z tel za VII choć nie korzystamy z niego od II. Żądają zwrotu sprzętu, który dostali 3 miesiące wcześniej, kary umowne wzięte z "sufitu" , próba wyprostowania czegoś kończy się kolejnymi absurdalnymi roszczeniami, które zmieniają się zresztą w miarę przedstawiania dowodów/argumentów
    Zaletyw trakcie umowy działało
    Wadypróba zakończenia umowy to tylko nerwy i masę traconego czasu
  • ~peegii / 2014-09-07 11:58
    Ocena: 1.25 / 5
    upc gliwice NIE BRAC !!!!!!
    ZaletyBARK
    Wadywielka utrata pakietów, pinig z kosmosu, okresowe ale częste czarne dziury, a obsługa klienta jak z biedronki
    1,5 roku i kazdego dnia żałuje
  • ~pigor / 2013-11-15 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem UPC osiągnęła poziom firmy bandyckiej. Przysłali dwukrotnie serwis, który nie tylko nie usunął awarii, ale jeszcze zablokowali mi kablówkę i Internet oraz doliczyli za wizytę serwisu 50 zł do rachunku nie informując mnie o tym fakcie. Za ponowne uruchomienie usługi doliczyli kolejne 10 zł. Działają jak zawodowi bandyci.
    Zaletybrak
    Wadymoim zadaniem bezczelnie oszukują klientów.
    niestety za długo.
  • ~Piotr Miedziński / 2013-02-19 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat,

    Generalnie jestem już długo klientem i raczej problemów nigdy nie miałem z usługami dopóki nie zachciało mi się zmiany łącza na szybsze. Otóż dotychczas zawsze posiadałem 25Mb/s co powiem szczerze całkiem dobrze działało, ale skoro można mieć lepiej to czemu nie.Zaoferowano mi 120 Mb/s. Jakież było moje zdziwienie gdy po podłączeniu osiągam maksymalnie 50Mb/s a na co dzień 30Mb/s??
    To za co się płaci?? Oczywiście dodzwonić się do nich nie da!!
    Obsługują tylko - nowych klientów :)

    Nie dajcie się zwieść hasłom - internet 150 Mb/s to jest fikcja.
    Podejrzewam, że sami nie są w stanie zapewnić sobie takich łączy a co dopiero klientom.
    Zaletycena
    Wadyjakość
  • ~q / 2014-05-24 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC - firma bandycka.
    Jestem użytkownikiem ich usług od ok 10 lat. I faktem jest że nigdy nie miałem zastrzeżeń. Do czasu.......... Otóż w grudniu zapomniałem zapłacić jednego rachunku. Przez 10 lat wszystkie rachunki płacone w terminie i ten jeden zapomniany. I cóż się okazało. Firma UPC wysłała mi (podobno) upomnienie smsem. Po czym... odłączyła nternet, telefon, telewizję. Szlag mnie trafia na takie traktowanie Klienta. 10 lat płace im pier....e rachunki, raz zapomniałem a im się nie chce wykonać jednego telefonu do mnie i powiedzieć że jak nie zapłacę to mogą mi odłączyć wszystko. Pan na infolinii (bogu ducha winien chłopak musiał wysłuchać kilku niecenzuralnych słów) miał jedną odpowiedź: przecież powiadomiliśmy Pana smsem. Słyszycie? Pierd...nym SMSEM!!!!! WON Z TĄ FIRMĄ Z POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    Dzisiaj zadzwoniłem do UPC z prośbą żeby mi przesuneli termin płatności faktur - tak żebym mógł płacić w dniu kiedy dostaję pensję. Proste, nieskomplikowane rozwiązanie stosowane w każdej cywilizowanej firmie. Niestety okazuje sie że nie można. Wszyscy Klienci tej bandyckiej firmy mają wystawioną fakturę z tym samym dniem płatności. Cóż, zapewne firma nie wie co to znaczy jakość obsługi i szanowanie klienta.
    Jedyna dobra rzecz w tej całej sytuacji: kilka tygodni temu w moim bloku zainstalowała się kablówka innej sieci - więc jak sobie policzyłem tylko na mnie firma UPC straci w najbliższych dziesięciu latach ok 25 tys zł przychodu. I mam nadzieję że nie będę jedynym, który zrezygnował z usług tych nie szanujących klientów palantów!!!!
  • ~siwy / 2012-12-04 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA.LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NAMÓWIĆ NA WSPÓŁPRACE DLA MNIE NACIĄGACZE DOLICZAJĄ SOBIE DO ABONAMENTU CO CHCĄ I JAK CHCĄ KWOTY Z NIEBA NIBY PODWYŻKI BYŁY ALE ŻADNEGO INFO NIE DOSTAŁEM.JAK SPÓŻNIALEM SIĘ ZE SPLATĄ KILKA DNI TO SMSA DOSTAWAŁEM OD RAZU.RACHUNKI KOMPLETNIE NIECZYTELNE ,A DODZWONIĆ SIĘ DO NICH TO PRĘDZEJ NA SYBERIĘ SIĘ DODZWONIE.
    POZDR.
    ZaletyBRAK
    Wadywiele
    5 lat
  • ~Wiarygodny / 2012-11-16 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak był Aster było OK. A teraz UPC to głupole amerykańskie!! Teraz żądzą Krakowem na kablu ale do czasu!! obsługa niczym bambus z prowincji, nakręcony jak katarynka. Tracą klientów na rzecz naziemniej TV. Bo i jakość ta sama i za darmo. Net porażka do oferty a na telefon nie dajcie się wrobić bo i tak zabulićie za połączenia!!!
    Zaletybrak
    Wadyniezgodność z ofertą
    3 m-ce za 100 pln
  • ~wszystko inne byle nie upc / 2014-05-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    klamia, kradna, podpisujesz umowe a po miesiacu okazuje sie ze to inna oczywiscie na niekorzysc klienta
    Zaletynie ma
    Wadybanda oszustow, kretaczy i zlodziejaszkow, wifi nie dziala, czesto pada internet i telefon, klamia przy podpisywaniu umow
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4267
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3762
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1951
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179