Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 1.73
Parametry1.79
Cena2.00
Obsługa klienta1.49
Niezawodność1.63

Cyfrowy Polsat Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • Diablosche / 2014-04-17 14:13
    Nie polecam nikomu internetu Cyfrowego Polsatu ! Jest to jedna wielka kpina... Internet
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta3
    Niezawodność1
    Nie polecam nikomu internetu Cyfrowego Polsatu ! Jest to jedna wielka kpina... Internet rozłącza się parę razy dziennie.. Czasami trzeba czekać 15 min aby połączyć się ponownie.. ODRADZAM !
    WadyRozłącza się
    Okres użytkowania i cena2 miesiące 89.90 zł
  • Adam / 2014-04-13 23:53
    Jeśli ktoś korzysta dużo z internetu, ściąga filmy, muzykę z you tuba nie polecam,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry3
    Cena1
    Obsługa klienta2
    Niezawodność3
    Jeśli ktoś korzysta dużo z internetu, ściąga filmy, muzykę z you tuba nie polecam, ponieważ to jest internet limitowany. Transfer znika błyskawicznie i człowiek po 3 dniach zostaje odcięty niestety od internetu, można oczywiście dokupić i doładować swój limit ale to wtedy robi się z tego droga zabawa.Dla tych którzy mają dostęp i możliwość założenia stałego łącza kablowego nie polecam internetu w cyfrowym polsacie, ja odliczam miesiące do końca umowy i rezygnuję z tego gówna.
    Zaletybezprzewodowy
    Wadydrogi, szybko znikający transfer, limit danych
    Okres użytkowania i cenamam go 2 miesiące, cena 39,90 zł
  • Procent / 2014-03-21 08:55
    Naliczyli inne opłaty niż umawiano ! Pierwsza faktura miała być za samą aktywację
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Parametry5
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność4
    Naliczyli inne opłaty niż umawiano ! Pierwsza faktura miała być za samą aktywację (29zł) a przyszło do zapłaty około 100 PLN !!! Umowę podpisałem 22 stycznia. Za to że od dawna mam Polsat Cyfrowy wynegocjowałem w warunkach (telefonicznie - 3 rozmowy) następujące warunki:
    A- 3 miesiące pełne za darmo i końcówka lutego za darmo
    B- Obniżkę w cenie abonamentu o 10 zł (teraz każdy to dostaje)
    C- Antenę "kominową" za 25 zł
    (w mojej lokalizacji nie ma LTE więc nie korzystam z tej kombinacji "wspólny kabel z anteną satelitarną")

    Kupiony limit to 10GB

    Kurier przyniósł towar i umowę i tu była pierwsza przykrość - antena kosztowała więcej niż ustaliliśmy ale to oczywiście jak każdy - przełknąłem jak gorzką pigułkę...
    Potem było uderzenie pałą w głowę - faktura na 100 zł ! Oczywiście zaczęły się telefony do obsługi. Koleś nawet nie wiedział że mam płacić 39 zł bo zaczął wyliczać "49 plus opłata za niepełny miesiąc"...
    Przyjęto "sprawę"... Zaglądam do netu i od tygodnia wisi tam ciągle ta sama faktura a termin płatności niedługo upływa... Oczywiście robi się nieprzyjemnie i nerwowo.

    LIMIT
    Limit w ciągu dwóch dni podczas głównie instalacji i walki z routerem zużył się w ilości około 800MB. Zacząłem się zastanawiać czy wystarczy tych 10Giga. Naprawdę szybko to zeszło i dlatego postanowiłem poszukać w necie informacji na ten temat no i ... trafiłem tutaj
    Zaletyduża szybkość
    Wadylimit znika błyskawicznie
    Okres użytkowania i cena1 miesiąc !
  • kornela / 2014-03-17 17:59
    Zwykłe oszustwo.Zadzwoniła do mnie pani z ofertą przedłużenia umowy. Zaznaczyłam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Zwykłe oszustwo.Zadzwoniła do mnie pani z ofertą przedłużenia umowy. Zaznaczyłam że warunkiem przedłużenia jest dekoder z możliwością nagrywania.Ponieważ mam dość niski abonament musiałam dopłacić 50,-zł za dekoder który posiada taką funkcję, na co wyraziłam zgodę. Po otrzymaniu przesyłki okazało się że słynny dekoder posiada taką funkcję pod warunkiem dokupienia cyfr.portu za 180,-zł. Umowa ustna nie jest wiążąca(???). No cóż na szczęście pozostaje mi jeszcze możliwość zwrotu dziadostwa.Wielokrotne rozmowy tel. nic nie dały.
  • Wojtek / 2014-03-07 10:30
    Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry3
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków (po 100-120zł miesięcznie) nadeszła nareszcie pora rozstać się z tą firmą. Oczywiście niemal natychmiast po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie przyjemniaczek z działu utrzymania klienta i zaczął proponować "bardzo atrakcyjne, wręcz rewelacyjne warunki przedłużenia oferty". Okazało się, że pan proponuje mi teraz całe 20GB miesięcznie za jedyne 79,90zł (dotychczas miałem 10GB za 69,00zł) - po prostu szalenie atrakcyjna propozycja. Zacząłem marudzić, że to dla mnie żaden cymes i chyba podziękuję. Na to pan konsultant mówi, że dorzuci jeszcze 3GB od siebie ;-). Razem 23GB - poprosiłem o przesłanie oferty na mail ale okazało się, że to niemożliwe - pewnie mają problem z dostępem do internetu ;-) Podziękowałem za ofertę i powiedziałem, że się zastanowię. Zaraz po rozmowie zajrzałem stronę CP, a tam szok - oferta dla nowych klientów to 30GB za 79,90zł. Ten skur...syn próbował mi wcisnąć za za te same pieniądze o 7GB mniej jako super atrakcyjną ofertę! Tydzień później zadzwoniła do mnie tym razem pani i pyta czy przyjmuję ich wspaniałą ofertę. Ja jej na to, że szczytem chamstwa jest wciskanie wieloletniemu (2 lata pakiet telewizyjny i kolejne 2 lata LTE) klientowi takiego badziewia podczas gdy przypadkowa osoba z ulicy na dzień dobry dostaje od nich dużo lepszą ofertę. Pani po krótkiej konsultacji trochę podbiła propozycję - tym razem 33GB za 69,90zł. Poprosiłem o kilka dni na zastanowienie. I kilka dni później byłem zdecydowany jednak przedłużyć umowę o kolejne dwa lata. Zadzwoniłem do ich działu utrzymania klienta. A tam odebrał kolejny cwaniaczek, a może ten sam co przy pierwszej rozmowie: "teraz ma pan 10GB, mogę zaproponować 23GB za 79,90, co pan na to?" Ja na to, że poproszę o ofertę, jaką dostałem od jego koleżanki kilka dni wcześniej. Zapytał jaka to była oferta - przekazałem to co wcześniej usłyszałem od konsultantki. " Nie, nie, to nie możliwe, za 33GB musiałby pan zapłacić 130zł..." Odpowiedziałem że nie mamy o czym rozmawiać i zakończyłem rozmowę i temat przedłużenia umowy na LTE z Cyfrowym Polsatem. W mojej decyzji utwierdził mnie ostatni rachunek. Za przekroczenie dopuszczalnego transferu o 880MB muszę dopłacić 17zł. Jedna rada - jeśli tylko masz możliwość, unikaj LTE z CP bo przez dwa lata będziesz słono przepłacał. A jeśli kończy Ci się umowa, to nie wierz w ani jedno słowo tych miłych tzw. konsultantów bo zostaniesz nabity w butelkę.
    ZaletyDosyć duża szybkość - około 50Mb/s, chociaż to tylko połowa tego co obiecują.
    WadyNiskie limity transferu. Bardzo wysokie koszty po nawet niewielkim przekroczeniu limitu. Nieuczciwi konsultanci. 3-miesięczny termin wypowiedzenia umowy.
    Okres użytkowania i cena2lata - 69,00zł miesięcznie.
  • xxxxx / 2014-03-03 16:38
    NIE DAJCIE SIĘ NIGDY NABRAĆ NA ICH... ...OSZUSTWA!!!!!! zgodziłam się na ich super
    [...] pokaż całą opinię ↓ NIE DAJCIE SIĘ NIGDY NABRAĆ NA ICH...
    ...OSZUSTWA!!!!!! zgodziłam się na ich super szybki z mega transferem internet....który miał być przez 3 miesiące darmowy, ale musiałam odstąpić od umowy bo limit wyczerpał się już po 5 dniach...:-D więc w terminie 10 dni na odstąpienie od umowy napisałam rezygnacje. Cyfrowy Polsat miał mi zwrócić jeszcze 31 zł za poniesione przeze mnie koszty, ALE dzisiaj NIESPODZIANKA!!! okazało się, że musze zapłacić im za to że korzystałam z ich internetu aż 5 dni....gdzie podczas przedstawiania mi warunków umowy nie było w ogóle o tym wzmianki...(może klienci mają im zacząć wystawiać rachunki za telefon kiedy się do nich dzwoni....????) NACIĄGACZE I TYLE. NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ.
    Zaletydobra gadka naciągaczy...
    Wadyoszustwa, niedomówienia w umowie, niekompetencja pracowników
    Okres użytkowania i cena10 dni, za 31zł + koszty naciagaczy
  • misiek / 2014-02-26 13:12
    pierwszy i ostatni raz zakupiłem u nich internet,mam 10 gb plus 5 gb rozliczam sie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    pierwszy i ostatni raz zakupiłem u nich internet,mam 10 gb plus 5 gb rozliczam sie miedzy np.21.01.13a 22.02.13- od 10go juz mam transfer wykozystany ,gdzie nic nie sciagam wchodze przewaznie na strony społecznosciowe(mam je gratis w umowie) i co najlepsze transfer konczy sie przewaznie ok 10 kazdego miesiaca.aktywowałam limit plus aktywowali dopiero od nastepnego rozliczenia ,gdy zrezygnowałem z limitu aktywowali go niby odrazu nie od nastepnego rozliczenia i tak od 8 go 10 w ciagu 2 dni przekroczyłam nastepne 15 gb i zablokowali mi internet i mam 170 zl zapłacic plus 50 zl abonament . masakra az płakac sie chce.a o przekroczeniu sie limitu dowiedziałam sie na infolini bo na koncie moim prywatnym w polsacie nie ma nigdzie zadnej wzmianki itp.LUDZIE UWAZAJCIE BO TO NIEZLI NACIAGACZE. Miałem internet z dawnej ery z orange i nigdy nie miałem takiej jazdy.
    Zaletymasakra
    Wadynaciagacze
    Okres użytkowania i cenaod roku
  • kaen912 / 2014-02-26 08:21
    nie polecam internetu z cp przez 4 dni chodził dobrze a po 1-miesiącu namulał fb
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność5
    nie polecam internetu z cp przez 4 dni chodził dobrze a po 1-miesiącu namulał fb wogule się nieotwierał miałem 10gb i to przez 4 dni zużyło się nikomu nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    Okres użytkowania i cena3miesiące 98,90
  • kasiek / 2014-02-24 11:41
    Nie polecam nikomu. Monter przy instalacji internetu uszkodził połączenie telewizyjne.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Nie polecam nikomu. Monter przy instalacji internetu uszkodził połączenie telewizyjne. Następnego dnia i każdego kolejnego monter nie odbierał telefonu. Złożyłam reklamację ale nie wiadomo kiedy zostanie rozpatrzona, a to się równa brak internetu i telewizji przez najbliższe kilka dni. Zero profesjonalizmu. Jak tylko podpiszesz umowę to mają Cię w nosie.
    Zaletyżadnych
    Wadyzero prefesjonalizmu, nieodpowiedzialni monterzy,
  • -Grzes- / 2014-02-19 23:54
    HURA!!!!!!!! Jeszcze 5 minut i będę wolny od tego g...a z Polsatu. Jeszcze 5 min i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    HURA!!!!!!!! Jeszcze 5 minut i będę wolny od tego g...a z Polsatu. Jeszcze 5 min i koniec umowy. Teraz ostatni rachunek rozłożę sobie na 12 rat po 10 zeta/ms. Jak oni dostarczali usługę tak ja teraz zapłacę ostatni kwit. Tyle chociaż mojego !!!!
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyWSZYSTKO!!!!!!
    Okres użytkowania i cena2 lata udręki ,mam coś czego nie ma
  • krystek / 2014-02-05 20:42
    U nas internet działał należycie pierwsze siedem dni - od początku grudnia tracimy
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry2
    Cena2
    Obsługa klienta2
    U nas internet działał należycie pierwsze siedem dni - od początku grudnia tracimy nerwy i pieniądze na telefony do obsługi klienta /tam zawsze wszystko działa podobno bez zarzutu / .
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGŁE PRZERWY KILKA RAZY W CIĄGU DNIA CHOĆ PO KILKA MINUT .
    Okres użytkowania i cenaOd 23 listopada 2013
  • Albertovito / 2014-02-03 14:46
    LTE C.P. mam półtora roku.Ogólnie jest jak na moje potrzeby OK.Szybkość pobierania
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.75
    Parametry2
    Cena5
    Obsługa klienta1
    Niezawodność3
    LTE C.P. mam półtora roku.Ogólnie jest jak na moje potrzeby OK.Szybkość pobierania jest wystarczająca 4 do 15Mb a wysyłanie na ogół połowa tych wartości.Kiedyś na początku potrafił się sam rozłączyć sporadycznie i teraz ostatnio od nastania mrozów też to się zdarzało,ale od kilku dni znowu jest dobrze i jego prędkość się poprawiła - potrafi przekroczyć 20Mb.Mając własny modem Huawei398 płaciłem 29,90 za 4GB + 50GB nocnych.teraz przedłużyłem umowę i to samo mam za 24,90pln.
    Poprzednicy piszą nic nie ściągałem, ale trzeba pamiętać iż oglądanie YouTube czy innych obrazów też bardzo zżera transfer.
    Mnie te 4GB wystarcza na miesiąc a siedzę dużo w Allegro, różnego rodzaju stronach www, poczcie.jeśli zanosi się jakieś poważne ściąganie to robię to po 24-ej gdy mam dodatkowe 50GB.
    ZaletyTani abonament, mobilność, dobra szybkość/cena, mała awaryjność
    Wadysłabe wsparcie pomocy technicznej
    Okres użytkowania i cena1,5 roku posiadam tylko kartę sim - modem prywatny
  • janwlast / 2014-01-27 15:37
    5 dni przed terminem zapłaty abonamentu już są upierdliwe komunikaty na ekranie o
    [...] pokaż całą opinię ↓ 5 dni przed terminem zapłaty abonamentu już są upierdliwe komunikaty na ekranie o terminie wpłaty. to jest chore!
    Zaletyjuż zaczynam ich nie widzieć
    Wadyupierdliwość
    Okres użytkowania i cenanie chce mi sie pamietać
  • siarkozi@interia.pl / 2014-01-04 21:21
    witam jestem bardzo nie zadowolony z internetu w cp to znaczy mielismy zapłacic pierwsza
    [...] pokaż całą opinię ↓ witam jestem bardzo nie zadowolony z internetu w cp to znaczy mielismy zapłacic pierwsza rate 49.90 za internet i + 29.00 za aktywacje karty ale musieli jeszcze cos doliczyc tylko ze konsument nie wie co to i za co.na stronie icoku pisze ze mamy zapłacic 1 rate 137,59. dotego aktywowany jest jakis pakiet ipla mix gdy prubowalem wielokrotnie go dezaktywowac wyswietlal sie komunikat ze nie mozna teraz tego zrobic bo maja jakies problemy i przepraszaja i prosza aby spróbowac kiedy indziej TO SĄ JAJA. portale społecznosciowe i kozystanie z nich w moim pakiecie są nieograniczone nawet jesli wykozystalem swoje 10G no i co sie okazalo nie są za darmo na nic nie moglem sie zalogowac moim zdaniem to naciągacze którzy wprowadzają ludzi w bład i zyją na nas ludziach których wpuscili w maliny CYFROWY POLSAT TO OSZUSCI
    Okres użytkowania i cena1 mc
  • maciej122 / 2013-12-25 01:03
    witam jestem tak nie zadowolony z internetu w cp to znaczy przejdzmy do rzeczy mielismy
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry3
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    witam jestem tak nie zadowolony z internetu w cp to znaczy przejdzmy do rzeczy mielismy zapłacic pierwsza rate 49.90 za internet i + 29.00 za aktywacje karty ale cóz musieli jeszcze dozucic pare groszy nie wiadomo za co. czyli na icoku pisze ze mamy zapłacic 1 rate 120.00 zł czy to nie jest przesada jak z tego co wynika z umowy i tak jak pisałem 1 rate mielismy zapłacic 49.90+29.00=78.90. liczyc i czytac potrafie i sie w konia zrobic nie dam. bede do nich dzwonił i sie dowiadywał ale tu znowu następny problem bo jak zna zycie odbierze jakas krowa w tym cp i po pierwsze tak cicho mowi ze jej prawie nie słychac i po drugie zacznie gadac jakimis archaizmami i nie bedzie wiadomo o co jej chodzi. na dzien dzisiejszy jestem nie zadowolony z ich usług.
    Zaletyjak na razie nie ma zadnych
    Wadyprawie wszystko
    Okres użytkowania i cena1 miesiac
  • kamil / 2013-12-22 07:05
    nigdy więcej! Wybierając internt CP nie miałem wyjścia bo przeprowadziłem się pod
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.50
    Parametry3
    Cena2
    Obsługa klienta3
    Niezawodność2
    nigdy więcej! Wybierając internt CP nie miałem wyjścia bo przeprowadziłem się pod miasto i o kablówce mogłem zapomnieć. Oceniam ten produkt jako internet domowy. Mam pakiet 17GB i do zwykłego przeglądania internetu to wystarcza ale jak ktoś chce pościągać filmy czy muzykę albo siedzi na YT to zdecydowane za mało. Cena zabojcza bo 89zł i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że co chwila zrywa połączenie (mam modem w routerze). Instalowałem nowy soft, dzwoniłem do infolini, nic nie są w stanie zrobić. Mam dobry sygnał LTE ale co z tego jak strata na rourerze jest olbrzymia a do tego ciągle zrywa się połączenie. Szczerze odradzam tym co mają jakiś inny wybór. Nigdy nie testowałem mobilnie więć na ten temat się nie wypowiadam. Na koniec napiszę, że mam super sygnał LTE a na testach wychodzi max 35 Mb/s (z modemem wpiętym bezpośrednio do laptopa).... więc nie ma się co grzać na 100 czy 150 bo to mało realne
    Zaletymobliność
    Wadyzrywa połączenia na routerze, grzeje się, drogi
    Okres użytkowania i cenaponad rok, 89zł / miesiąc
  • shadow / 2013-12-16 22:18
    Mam internet w cp od 7 miesięcy i wszystko się zgadza z tym co piszecie, internet
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Mam internet w cp od 7 miesięcy i wszystko się zgadza z tym co piszecie, internet zamula choć mam pełny zasięg, nie mogę nawet połączyć się z e-mail, raz jest dobrze chodzi szybko i sprawnie a po paru minutach znów jest brak dostępu i trzeba wyciągać modem i wtedy jest ok na jakiś czas. Ostatnio przez kilka dni nie było wcale internetu dopiero po kilku telefonach nagle zaczął działać dobrze jednak tylko przez 3 dni i zaczęło się wszystko od nowa i nerwówka w domu, jesteśmy z rodziną niezadowoleni i zawiedzeni, nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadypowolny internet
    Okres użytkowania i cena7 miesięcy, 129.90 mies. abonament z laptopem
  • Zadowi / 2013-12-11 21:35
    Posiadam w CP internet mobilny ponad 3 lata i 50% tego czasu to wadliwie działające
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry2
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Posiadam w CP internet mobilny ponad 3 lata i 50% tego czasu to wadliwie działające łącze, po prostu ŻENZDA ŻENADA ŻENADA. Celowe działanie na szkodę klienta. Proponuję zbiorowy pozew przeciwko firmie pan Solorza.
    ZaletySuper jak działa.
    WadyNIESuper jak nie działa
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • l_ilith / 2013-12-10 18:13
    Nie polecam. Wzięłam od ich internet LTE. Niestety pomimo zapewnień nie ma u mnie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Nie polecam. Wzięłam od ich internet LTE. Niestety pomimo zapewnień nie ma u mnie zasięgu, kazano mi dokupić sobie antenę z tym że nie wiadomo cy to będzie działało. Postanowiłam skorzystać z prawa do rezygnacji z usługi w ciągu 10 dni. Dziś mija 8 miesięcy kiedy Cyfrowy Polsat nie jest w stanie rozwiązać umowy. Przy każdej rozmowie z nimi otrzymuję informację,że wszystko jest w porządku, rezygnacja przyjęta mam nie płacić, a oni mają tylko awarię systemu. Pięknie, taka duża firma i mają awarię systemu przez 8 miesięcy. Strzeżcie się, może ta awaria sytemu nalicza wam dodatkowe opłaty, miliony użytkowników, każdemu wyciągną po groszu i uskłada się większa suma
    ZaletyNie miałam szansy się z nimi zapoznać
    WadyAwaria systemu
    Okres użytkowania i cena8 długich miesięcy
  • Adamo / 2013-12-07 16:33
    Nie kupujcie tego! Nawet jak będzie coś działać to oszukują przy rozwiązywaniu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Nie kupujcie tego! Nawet jak będzie coś działać to oszukują przy rozwiązywaniu umowy. Gubią listy, naliczają kary umowne, byle tylko naciągnąć na jeszcze rok. Mnie naciągnęli a ja po roku zrobiłem tak: zrezygnowałem z ich telewizji, wypowiedziałem trzy telefony z Plusa ( to ten sam właściciel) , w firmie zmieniłem operatora komórek ( 24 telefony były z Plusa ) kazałem się gonić w szmaty. Opłaciło się Solorzowi na ten rok mnie naciągać? Nie wiem. Pewnie to ma w nosie i ze wzajemnością.
    ZaletyNie ma prawie żadnych
    WadyMa i to dużo
    Okres użytkowania i cenaNie mam, nie będę miał ,miałem za długo

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 5.00, ilość opinii: 2
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
Cybernet Chrzanów (małopolskie)
Ocena: 4.00, ilość opinii: 4
Megacentrum.com.pl
Ocena: 3.63, ilość opinii: 5
GTS Energis Multimo
Ocena: 3.44, ilość opinii: 53