Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 1.66
Parametry1.64
Cena1.95
Obsługa klienta1.52
Niezawodność1.54

Cyfrowy Polsat Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • eustachy / 2015-08-30 12:11
    Mam mieszane uczucia. Ostatnio miałem niski ping oraz wysoką prędkość. Ponad 50-60
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.25
    Parametry5
    Cena1
    Obsługa klienta4
    Niezawodność3
    Mam mieszane uczucia. Ostatnio miałem niski ping oraz wysoką prędkość. Ponad 50-60 mbps. A teraz nie wiem czemu prędkość spadła mi do 10-11 mbps i ping ponad 100 ms. Można test zobaczyć.
    http://www.speedtest.pl/test/113877012

    Lap mam w tym samym miejscu, a różnice są kosmiczne. Czasami łapie LTE, czasami na hsdpa+ leci. W zależności od pokoju, w ktorym jestem.
    Dodatkowo przeraża mnie to, że jak przekroczy się transfer to nie połączysz się z netem w ogóle - przynajmniej ja tak mam.
    Zaletyszybki, jak jest zasięg to szaleje elegancko.
    Wadylimity danych!!! brak dostępu po przekroczeniu limitu, brak zasięgu lte.
  • dark / 2015-08-28 01:36
    Zkupiłem oferte cyfrowego Polsatu 3 w 1 telewizje internet telefon ( łączenie usług )
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.75
    Parametry3
    Cena1
    Obsługa klienta4
    Niezawodność3
    Zkupiłem oferte cyfrowego Polsatu 3 w 1 telewizje internet telefon ( łączenie usług ) pierwsze miesiące miałem mieć gratis.. ok wszystko pięknie płynęło do mementu kiedymałem informacje od dostawcy 3 usługi nr. tel komórkowego o zaległości do zapłacenia ..zdziwiony -przecież zapłaciłem od razu 24 zł. za 24 mc-e jak abonamet wskazywał (1 zł na mc )
    jako młoda osoba zaczołem fedrowac temat i składac rekalmacje - UDANE. przeprosili i było ok do momentu kiedy dostałem fakturę elektroniczna do zapłacenia za internet ..o jeszcze powinnem mieć w darmowym okresie rozliczeniowym - co CIekawe ! na fakturze widniało ze posadam 5 GB internetu zamiast 20 GB co widniało na mojej umowie . .. - LUDZIE NIE POLeCAM - SPogladajcie na faktury wystawiane przez tą firme ..szczg . Starsze osoby uprzedzam !!
    Zaletymiało być tanio i przyjemnie - a sa problemy
    Wadymoże być bardzo drogo !!!
  • poe / 2015-08-24 06:20
    Absolutnie nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Telefon w Plusie mam na abonament od
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    Absolutnie nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Telefon w Plusie mam na abonament od 10 lat. Skorzystałem z promocji - zadzwonił do mnie konsultant i była to promocja 1 dniowa. Na drugą usługę otrzymałem 50% taniej - Internet LTE 30 GB na miesiąc z modemem mobilnym Huawei [ wartość około 500 zł ] oraz tabletem o wartości około 350 zł. Opłata z Internet 30 zł/ mc. Trzecią usługę - Telewizję Cyfrową Polsat otrzymałem za 1 zł wraz z dekoderem który trzeba zwrócić. 158 programów w tym 44 HD.

    Internet działa bardzo dobrze, modem jest niezawodny, nawet w lesie gdzie nikt nie ma zasięgu. Telewizja działa bez zarzutu, trzeba tylko dokupić sobie antenę [ 70 zł ]. Telefon bez limitu, Internet oraz telewizję cyfrową mam w sumie za 110 zł miesięcznie. Dodatkowo tablet, telefon [ ja wybrałem PS3 ] i modem na własność. Na rynku nie było i nie ma takiej oferty.
  • domel / 2015-08-23 21:14
    RÓWNIEŻ NIE POLECAM INTERNETU Z CYFROWEGO POLSATU/ PLUSA. Internet przez pierwsze 2, 3
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    RÓWNIEŻ NIE POLECAM INTERNETU Z CYFROWEGO POLSATU/ PLUSA. Internet przez pierwsze 2, 3 msce działa ok ale po tym okresie porażka transfer jaki w tej chwili osiągam to max 5mbs
    Zaletybrak
    Wady.................
    Okres użytkowania i cena6 mscy
  • cichada / 2015-08-22 13:52
    STANOWCZO NIE POLECAM !!! naliczają dodatkowe... ...usługi, których nikt nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    STANOWCZO NIE POLECAM !!! naliczają dodatkowe...
    ...usługi, których nikt nie włączał, od 4 mc próbuję je wyłączyć i nic. Kręcą, kręcą i kręcą, dzwoniłam już wszędzie, byłam we wszystkich punktach nikt nic nie wie, każdy plecie co innego. Po prostu porażka....banda złodziei - internet opłacony, a przysłali właśnie sms-a że kolejne 75 złotych. Mają burdel w papierach, nie da się z nikim dogadać. Dzwonisz z zapytaniem, a niewykwalifikowany pracownik nawet nie da ci do słowa dojść. Nic tylko zerwać umowę, z którą zapewne też będzie masa problemów...
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza obsługa jaką widziałam, zero pomocy, niewykwalifikowany personel, który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie.
    Okres użytkowania i cena2lata
  • naiwny / 2015-08-21 01:53
    Cyfrowy Polsat to rozbòj w biały dzień ktos powinien sie nimi porządnie zajac na po
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry2
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność3
    Cyfrowy Polsat to rozbòj w biały dzień ktos powinien sie nimi porządnie zajac na po przedluzeniu umowy nic miało mi sie nie zmienić wszystko po staremu tylko zmieniony pakiet nocny z 50 na 100gb no i ustawiłem w nocy pobierani i co? Pakiet nocny mię ruszony a pakiet dzienny wykorzystany dzwoniąc na pomoc techniczna po 20 min dopiero ktos raczył odebrać i sie dowiaduje ze pakiet nocny by funkcjonował trzeba przestawić router z lte na 3g Malo tego żeby kozystac z pakietu nocnego musimy miec pakiet dzienny inaczej nocny jest zablokowany. Czyli przedluzajac umowę zamiast dostać lepsza ofertę dostałem pseudo 50gb więcej z których żeby kozystac musze odwalać jakies plemienne rytuały teraz czekam na koniec umowy i ŻEGNAM cyfrowy Polsacie.
  • Paweł / 2015-08-20 19:37
    Ja mam gorszy problem z nimi, moja historia zaczęła się tak Najpierw poszedłem do
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Ja mam gorszy problem z nimi, moja historia zaczęła się tak
    Najpierw poszedłem do placówki żeby wymienić modem (Oczywiście na mojego tatę jest) napisał mi upoważnienie i wysłał do mnie, poszedłem z pakietem dokumentów i wymienili mi modem, a jak chciałem żeby mi podpisał że bierze takie dokumenty to nie mają obowiązku podpisywać. Zapytałem procedury co będzie z tym robił bo tam też xero dowodu było, niby wysyłają do głównej firmy. Dowiadywałem się i tak po kilku dniach dalej nie było tego, więc zgłosiłem skargę na tego konsultanta w placówce. Mieli dać znać po 30 dniach, ale nie dali po telefonach i kontrolowaniu ich okazało się że zadzwonili do niego i on telefonicznie im potwierdził że takie pismo było i że wysłał. Dziś mija ponad 60 dni, ani nie ukarali go ani nie wyjaśnili gdzie te ważne dokumenty są. Drugi problem kończy się umowa i ofertę dostałem lepszą więc chciałem żeby wysłali na adres i będzie podpisana umowa, ale żeby kurier był w odpowiednich godzinach, a on wpada na drugi dzień o 13 i dziwi fokę że nie ma właściciela (choć powinien zadzwonić przed przyjściem lecz tego nie zrobił) powiedział że jutro przyjdzie. Przyszedł w takich godzinach późnych że człowiek co musi wstać o 4 rano i wyspać się bo pracuje, to kurier wpada w nocy i daje umowę do podpisania, a mówiło się od 17:30 do 21:30. Bo umowę trzeba przeczytać, ale nie o takiej porze. Po odmówieniu podpisania umowy telefon dlaczego nie podpisał pan, Przekazywałem informacje do konsultanta że w tych i tych godzinach, a że kurier przychodzi kiedy chce i jak chce i nie dzwoni wcześniej to nie dotrzymanie warunków umowy (CP : aha no dobrze to przepraszamy za kłopot i dziękujemy) Następna sytuacja już zostałem upoważniony żeby za niego mógł załatwić sprawę przedłużenia, wszystko na tip top zrobiłem i miała umowa być w poniedziałek, a jak zadzwoniłem żeby się dowiedzieć to okazuje się że w ogóle nie poszła bo jakiś błąd systemu ich był i paczka nie poszła ani umowa do realizacji. Więc podziękowałem za tą umowę i pani odhaczyła co jest powodem i zgłosiła sprawę do działu reklamacji (Który jak ona mówiła mogliby mi zaoferować w ramach rekompensaty po tylu sytuacjach lepszą ofertę przedłużająca) Po ich telefonie oczywiście stwierdzili że dział utrzymania klienta (Ten co wcześniej nie wysłał paczki żeby podpisać umowę) jest od tego, a dział utrzymania klienta mówił że oni mogą zaoferować lepszą ofertę w ramach rekompensaty :). Przejdę do następnej sytuacji która mnie rozwaliła, po tygodniu akurat na urlopie byłem, a przed urlopem miałem dostać umowę tą która błąd systemu mieli, w trakcie urlopu dzwonił z reklamacji, a po urlopie pani z działu utrzymania klienta więc mówię co i jak a ona mówi że lepszej oferty niż tą co dostałem ona nie może zaoferować, tylko dział reklamacji w ramach rekompensaty może mi dać lepsza bo ta co ona daje to od kierownika już i lepszej nie będzie. Więc podziękowałem i powiedziałem po tych sytuacjach dziękuję za współpracę i do każdej umowy która będzie się kończyła będzie pisana rezygnacja z jakich powodów (Wyżej wymienione i niżej). Na wieczór dostaję sms, że jakaś paczka poszła z cyfrowego polsatu dla mnie i numer, dzwonię i się dowiaduje o co chodzi. Po godzinnej rozmowie pani doszła że umowa którą odmówiłem jednak poszła do realizacji (Z tą dziewczyna co mówiłem że dziękuję i powiedziałem o wymówieniach innych usług jak będą się kończyć wysłała zamówienie bez mojej zgody [Jestem upoważniony]) powiedziałem jej że mam świadka bo na głośniku z tamtą panią rozmawiałem i nie wyrażałem zgody na wysyłanie tej paczki to ta kazała nie podpisywać. Kurier dzwoni oczywiście na drugi dzień czy jestem w domu i czy jestem właścicielem, powiedziałem że w domu jestem, ale jestem synem i jestem upoważniony to kurier mówi że tylko do właściciela żeby podpisać umowę ( To powiedziałem że nic nie zamawialiśmy to się zaczął śmiać i mówi że tematu nie było i pożegnał się ) Wczoraj byłem wymienić modem który znów nie działał i dziś go podłączam i nie działa, okazuje się że po aktualizacji windowsa z 8.1 na windows 10 nie będzie mi modem podłączany do USB działał, tak mi konsultant z infolini powiedział i że jak podpiszę umowę to dostaję sprzęt który połączy się (Bo ten co mam ze starą umową i nawet jak wymienią to muszą na sprzęt podobny który max działa na windows 7, a jak działał na 8 to miałem szczęście) No i powiedziała mi ta pani że ona nic nie poradzi, rachunku mówię że nie zapłacę bo dwa miechy nie będę mógł korzystać bo dają mi sprzęt który nie chce działać z moim windowsem (to może kupię sobie komputer stary żeby korzystać) Powiedziała że nie mają obowiązku dawać mi lepszego sprzętu do tej umowy.
    A właśnie jeszcze jedno, jak byłem wymieniać ten modem wczoraj i powiedziałem gdzie jest pismo te upoważnienie i xero to powiedział że wysłał, powiedziałem że na dzień dzisiejszy nie ma a ja pójdę do sądu (odpowiedział że najlepiej by było) ale jak nagadałem mu że kredyty można brać i mój tata akurat prosił żebym go dał do słuchawki to go rozłączył po czasie i później sam zadzwonił bez klientów i przeprosił go, powiedział że to co mówią na infolinii to nie jest zawsze prawdą i jak chce może mu dać dowody wysyłki tych dokumentów jego i naprawdę nie chce mieć problemów bo to jego jedyny środek utrzymania. W słuchawce było słychać że jest czysty.
    Drodzy czytelnicy, proszę uważajcie z kim podpisujecie umowy bo jeśli chodzi o Cyfr Polsat to porażka. Nic załatwić, albo jak załatwić to wedle ich uznania, a nie klienta. Ewentualnie nie aktualizować komputerów do nowszych wersji bo nie będzie działał internet, a jak ma się starą umowę i nowej się nie podpisze tzn przedłużenia to oni twierdząc przez słuchawkę mają wyje.ane czy będę korzystał czy nie (Posiadamy 2 dekodery telewizji w tym jeden multiroom, 3 internety i 3 usługi w plusie) dla nas nie ma ani jednego rabatu ani lepszych ofert, nowy klient ma lepszą ofertę ;)
    ZaletyBrak zalet usług z cyfrowego polsatu
    WadyWszystkie jeśli chodzi o placówki i infolinie, robią co chcą, jak i nie chcą rozwiązywać problemów
    Okres użytkowania i cenaBardzo długo posiadam usługi w cyfrowym polsacie tzn telewizja a internet mam 2 lata
  • wkurzona / 2015-08-18 08:47
    Witam, jakies 10 minut temu dzwoniłam do konsultanta Cyfrowego Polsatu słyszałam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Witam,
    jakies 10 minut temu dzwoniłam do konsultanta Cyfrowego Polsatu słyszałam czekajac na lini cała rozmowe konsultantów , którzy dyskutowali sobie na temat jakis zmian a mnie czekajac na lini odrzucili. Kolejny konsultant był niegrzeczny i nietaktowny obrazajac mnie, ze taka sytuacja nie mia zajścia.
    Nie polecam Państwu ich usług sa nieodpowiedzialnymi pracownikami i dlatego też nie skorzystałam z ich usług.
    Zaletyżadnych
    WadyNieodpowiedzialni konsultanci telefoniczni Cyfrowego Polsatu. odrzucaja klienta czekajacego na lini a potem klientowi kłamia mówiąc ze nie było takiego zajscia.
    Okres użytkowania i cenaNiemam ale chciałam kupic po całym zajści nie zamierzam skorzystac.
  • tommy / 2015-08-15 19:03
    miało być bez limitu a tu jest 25 GB za 70 zł po wykorzystaniu pakietu prędkość
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry2
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    miało być bez limitu a tu jest 25 GB za 70 zł po wykorzystaniu pakietu prędkość spadła praktycznie do zera nie polecam nie dajcie sie namówic monter to nawet nie potrafił podłaczyć bo jak był internet to nie było telewizji totalna porażka i tydzień nerwów
    Zaletyw ramach pakietu bardzo dobra
    Wadysame wady
    Okres użytkowania i cena2 tyg
  • Sebastian / 2015-08-15 16:58
    Witam,mam pytanie. Czy też ktoś ma taki problem, że gdy nie używa dłużej komputera,
    [...] pokaż całą opinię ↓ Witam,mam pytanie. Czy też ktoś ma taki problem, że gdy nie używa dłużej komputera, internet rozłącza, mimo że na HIlinku jest ciągle że połączony? Trzeba rozłączyć i znów połączyć i tak co jakiś czas.
    Zaletyok
    WadyRozłącza się po dłuższym nieużywaniu kompa
    Okres użytkowania i cenaPół roku
  • supcio / 2015-08-15 09:47
  • Gute man / 2015-08-13 23:05
    Przy podpisywaniu troche niescislosci odnosnie internetu be limitu na a chwile place 35
    [...] pokaż całą opinię ↓ Przy podpisywaniu troche niescislosci odnosnie internetu be limitu na a chwile place 35 zl mam internet bez limitu o predkosci od 10 do 20 mb nie narzekam narazie puki co dziala niby mam 25 gb ale po tym limicie dalej dziala i hula bez zarzutow
    Okres użytkowania i cenaPol roku 35
  • Filipusis / 2015-08-11 12:36
    Cieżko się dogadać, internet słabo chodził, rachunki nie czytelne, spóźnienie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Cieżko się dogadać, internet słabo chodził, rachunki nie czytelne, spóźnienie płatności przynajmniej o 1 dzień i odrazu kilka telefonów dziennie "kiedy będą pieniądze"i na koniec: naliczanie dodatkowych oopłat i brak możliwości odwołania się od nich bo podobno było tak napisane w umowie. NIE POLECAM!
    Zaletybak
    Wadyj.w.
    Okres użytkowania i cena3 lata: 59,99 internet, 59,99 telewizja + 39,99 kolejna telewizja
  • Adam eS / 2015-08-10 21:38
    hej, LTE to naprawdy fajny bajer, ja korzystam już od dłuższego czasu. Nie przycina,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.50
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta4
    Niezawodność4
    hej, LTE to naprawdy fajny bajer, ja korzystam już od dłuższego czasu. Nie przycina, działa sprawnie a w porównaniu do innych technologii bije je na głowę. Nawet w komórkach już od dłuższego czasu działa świetnie.Ja codziennie oglądam mnóstwo filmów i gram więc coś na ten temat moge powiedzieć
    Czy akurat z CP? Hm tego nie wiem, zasięg mają najlepszy. No ale zawsze można sobie taki pakiecik wypróbować jeśli ktoś ma ochotę, bisi(kropka)pl/lte
    I samemu dać opinię
    Zaletyszybki, duży zasięg, komfortowy, małe lagi
    Wadywłaściwie brak, sama przyszłość
    Okres użytkowania i cena3 lata, próbuję go darmowo
  • wbabski / 2015-08-07 16:40
    Fatalna jakość połączenia - czasami pojawi się dobry transfer, ale nawet 4-5 kresek
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Fatalna jakość połączenia - czasami pojawi się dobry transfer, ale nawet 4-5 kresek w zakresie LTE może dawać raptem 0,3 MBPS. Często transferu po prostu wogóle nie ma - i to w centrum KAtowice
    Zaletybrak
    Wadyfatalna jakość sieci
    Okres użytkowania i cena10 miesięc . 60 PLN miesięcznie
  • Ja + inni dali się nabrać / 2015-08-04 21:11
    http://www.speedtest.pl/test/112708927 0.3 Mb/s to jest predkość tego internetu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    http://www.speedtest.pl/test/112708927 0.3 Mb/s to jest predkość tego internetu wieczorami i w weekendy + limity lejki brak pomocy itd .
  • mr.poloko / 2015-08-04 15:37
    Internet
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Internet
    Zaletynie ma.
    Wadyzmniejszanie prętkości , początek pięknie (normalne) dalej już tylko gorzej 20 g miesiecznie a działa tak że aż szkoda słów co chwile zwiesza się a już nawet nie mówie o filnie jakim kolwiek który co chwile się zwiesza z taka "super" prędkością
    Okres użytkowania i cenapół roku
  • Crissis / 2015-07-31 19:36
    mam to g---o od maja,maksymalna prędkość to do6 mb,nie bierzcie tego,na pytania
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    mam to g---o od maja,maksymalna prędkość to do6 mb,nie bierzcie tego,na pytania reklamacyjne nie odpowiadają konkretnie, nie ma pomocy ze strony CP,przy braniu go z punktu plusa nikt nie informuje że do 7 dni,możesz zrezygnować,odpowiadają na reklamacje paragrafami,konsultanci są niemili,nie starają się nawet ciut pomóc,jedyne motto które zrozumiałem wiozłeś to PŁAĆ.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość,brak pomocy ze strony CP,niemili konsultanci
    Okres użytkowania i cena3-mc
  • Paweł / 2015-07-29 13:06
    Gośka ja tez oddalem po czasie i tez kara 350 zl..oczywiście odwoluje się od tego bo
    [...] pokaż całą opinię ↓ Gośka ja tez oddalem po czasie i tez kara 350 zl..oczywiście odwoluje się od tego bo pracuje za granica a po drugie w wynku tej sprawy przypomniało mi się, ze Pani w ich salonie powiedziała ze po rozwiązaniu umowy dostane korespondencje ze mam oddac dekoder!!!byłem u niej i potwierdzila to ze tak powinno byc..kompletne zero informacji i powiadomienia.zadnego ponaglenia ,ostrzeżenia od razu kara ...ale spoko przeczytałem umowę i w ptk.15 oczywiście jest mowa ze dekoder trzeba oddac 30 dni po skończeniu umowy ale nie mam tam mowy o tym ze: gdy dekoder nie zostanie oddany w terminie zostaniemy obarczeni kara finansowa i jaka jest jej wysokość i skad oni sobie wymyślili cene 350 zl,za pudelko warte gora 100zl....skoro tak to oni nas naciagaja bo i tak glupi polak zapłaci....
    przeczytaj umowę ..jeśli nie rozwiązali z nami umowy z naszej winy nie powinnismy ponosci zadnych oplat..a o zwrocie dekodera powinni nas powiadomić ewentualnie poinformować o karze jak jest a tu w umowie ani słowa....
    Zaletynie ma zalet...
    Wadytragedia oszustwo!!!
    Okres użytkowania i cenamam ponad 7 lat
  • ANTY LTE Z PLUSOPOLSATA / 2015-07-25 10:52
    W okresie testowym , w którym miałem czas na rozwiązanie umowy było wszystko OK . Po
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Cena5
    W okresie testowym , w którym miałem czas na rozwiązanie umowy było wszystko OK .
    Po okresie testowym totalna KICHA !!!!!!!!!!!!! .Warto kliknąć w linka

    http://www.speedtest.net/pl/results.php?sh=2c489cd9c7f0ad9f0743186ff93499c5&am p;ria=0

    wyniki mojego speedtesta na przestrzeni kilku miesięcy , PLUSOPOLSAT ze swoim zasranym internetem okradają mnie , mimo że płacę im prawdziwymi pieniędzmi .
    Srower LTE kaszani się i już nie ważne jest czy wykorzystałem mój limit czy nie .
    W nocy jest średnio , a w dzień do dupy .
    Kilkanaście reklamacji iiii ? odpowiedzi wymijajace i nie na temat.
    Mam ustawić prawidłowo antenę , mimo ,że mieszkam blisko nadajnika i mam sygnał
    na maxa . Totalna ignorancja , chamstwo i złodziejstwo .
    Wszyscy moi znajomi , rodzina zostali ostrzeżeni przed tym syfem .

    OMIJAĆ ZŁODZIEI


    ZaletyNIE MA
    WadyWSZYSTKIE JAKIE MOŻNA SOBIE WYOBRAZIĆ
    Okres użytkowania i cena11 miesięcy w ofercie smartdom

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 4.75, ilość opinii: 4
Internet TeleŻet
Ocena: 4.38, ilość opinii: 2
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
Gigakablówka Netia
Ocena: 4.21, ilość opinii: 23
CYBERNET WMW
Ocena: 4.13, ilość opinii: 8