Jestem klientką mBanku 23 lata znam go na wskroś już tyle lat. Moja opinia o Nim od momętu ostatniej zmiany właścicielskiej to:
Jeden z najgorszych banków w Polsce. Brak poszanowania dla starych klientów, najgorsze warunki produktów finansowych. Żałuję że przyciągnęłam do banku tylu znajomych i rodzinę.
Przestroga dla nowych potencjalnych klientów - nic nie trwa wiecznie a bank należy zmieniać jak najczęściej.
Zaletybrak zalet
~Natalia / 2024-04-22 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać mojego problemu to się rozłączyła. Kolejny raz zadzwoniłam to Pani mnie przełączy bo u niej tego nie załatwię. Wisiałam na linii 15 minut i już nikt nie odebrał. Porażka
~ES / 2024-04-19 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie dbają o wieloletnich klientow. Konsultanci niewiele potrafią lub nie chcą pomóc. Proste pytania wymagają pisania pism, wniosków i dlugiego czekania na odpowiedź. Nie doczekalam się odpowiedzi na reklamację,którą miałam dostać pocztą. Kontakt z mBankiem to stres i strata czasu.
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Piotr / 2024-04-18 20:54
Ocena: 1.33 / 5
Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze
Zaletybrak
Wadydużo
~Katarzyna / 2024-04-17 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką wiele lat i ostatnio jest to po prostu porażka co tam się wyprawia. Konsultant odbiera po 40 min i okazuje się że niestety nic z nim tak naprawdę załatwić sie nie da. Z byle gównem leć do placówki oddalonej 80 km.
~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna
ZaletyBrak
WadyWszystko
~dkjdk / 2024-04-12 16:36
Ocena: 3.33 / 5
Obsługa banku jest lepsza osobiście w oddziale, niż przez bota który od jakiegoś czasu został zmieniony zamiast standardowej obsługi przez pracownika banku.
ZaletyStrona internetowa, aplikacja
WadyOpłaty za kartę debetową ect., darmowy bank dla Ukrainców. Infolinia z botem, który nie zawsze działa jak powinien
~jeg / 2024-04-12 13:53
Ocena: 2.33 / 5
MBANK staje się coraz bardziej zachłanny, obecnie wprowadził opłaty m.in. za karty debetowe pomimo, że bezpłatnie korzysta z w wielu milionów zł zdeponowanych na rachunkach bieżących.
WadyPo prostu chciwość
~Zbyszek / 2024-04-12 11:05
Ocena: 3.00 / 5
Byłem z m-Bankiem od początku, ale od 3.04.2024 mnie na nich nie stać,nie będę płacił za coś co u konkurencji jest za 0zł lub zdecydowanie taniej.
ZaletyKiedyś były zalety i bardzo fajne konto
WadyBardzo nieatrakcyjne opłaty za konto , kartę i bankomaty
~Nie zadowolony klient / 2024-04-11 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem mBanku od 2010 r. Kiedyś najlepszy bank. Teraz najgorszy z predyspozycjami lichwiarskimi. Nadszedł czas by podziękować za współpracę.
ZaletyBrak
WadyWysokie koszty utrzymania konta
Brak dostępnych bankomatów. Żeby w 21W jechać specjalnie do bankomatu w placówce banku żeby wpłacić lub wypłacić swoje ciężko zarobione pieniądze. Tragedia
~Gogo / 2024-04-11 06:31
Ocena: 1.00 / 5
Błąd że tam człowiek założył konto nie polecam
ZaletyBrak zalet
WadyDużo wad
~Gogo / 2024-04-11 06:28
Ocena: 1.00 / 5
Bank do bani blokowanie pieniędzy mając pismo od komornika rezygnuje z tego konta ten bank to pomyłka
ZaletyZero
WadyZero
~Vipkardynal / 2024-04-10 20:29
Ocena: 2.00 / 5
Obsluga na mLinii tragedia. Konsultanci slabo przeszkoleni. Jest to tym bardziej irytujące, bo na polaczenie czeka sie nawet do godziny, a ich bot „Marek” jest w polowie upośledzony.
ZaletyBrak zalet
WadyObsluga klienta niedouczona.
~Zbigniew Kucharski / 2024-04-05 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę zbędne przerwy w banku uniemożliwiające transakcje. (Nie zakładajcie tam konta bankowego????
ZaletyBrak
WadyCały bank
~Marcin / 2024-04-04 16:57
Ocena: 1.00 / 5
mBank zatrudnia głupków więc będzie tylko coraz gorzej. Niekompetentni konsultanci z którymi nawet błahej sprawy nie można załatwić. Ci młodzi ludzie nie interesują się swoją pracą. Nie wiedzą jak działa aplikacja banku. Nie rozróżniają płatności kodem blik, od blika zbliżeniowego. Podczas rozmowy rozłączają się aby zasięgnąć informacji bo nie wiedzą jak odpowiedzieć klientowi. Stadko baranów i głąbów. Co ci ludzie robią w banku ?
ZaletyBrak
WadyMłodzi konsultanci i błędy w systemie.
~Robert / 2024-04-03 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa drogie koszty utrzymania konta nie polecam nikomu
~KZ / 2024-04-03 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Podobnie jak "były klient" wysłali przelew na 2000 usd bez uzgodnienia ze mną, zablokowali konto przed samymi świętami, osoba pracująca w mbanku zadecydowała do kogo wyśle przelew. Złożyłam reklamację, zobaczę co te głąby odpowiedzą. Totalni ignoranci. Niedługo też będę podpisywać się " były klient mbanku". Ten bank to porażka.
Zaletybrak
Wadyignorancja pracowników wobec klienta, wolne załatwiane spraw.
~były klient / 2024-04-03 15:32
Ocena: 2.00 / 5
W banku od ponad 10 lat. Kiedy doszło do reklamacji.... nie uznali jej. mimo, iż Pani na infolinii zapewniała, że przelew dojdzie- nie doszedł. Bank po swojej stronie w ogóle nie widzi problemu, Pani wprowadziła w błąd ale to nic. Mimo informacji, że sprawa była istotna potraktowali nas z góry. Po wymianie maili uznali w niewielkim stopniu swoją winę i w ramach rekompensaty dali UWAGA całe 5 złoty. Ciągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach (wzrastają).
ZaletyStrona internetowa
WadyCiągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach
~torelli / 2024-04-03 12:26
Ocena: 2.33 / 5
Po wielu latach właśnie zlikwidowałem u nich rachunki. Żałosne oprocentowanie kont (nawet"oszczędnościowych"), wysokie opłaty. Teraz niby reklamują nowe, bezpłatne konta, ale to dopiero jak zaczął się odpływ klientów- czemu nie wcześniej ???
Póki nie zmienicie polityki autoryzacji rozmów z konsultantem słabo wasze oferty będą mnie interesowały.
Dzwoni Pani/ Pan z ofertą przedstawiają się i po chwili zapraszają mnie do aplikacji mobilnej w celu zaakceptowania rozmowy.
Nie jest to ani atrakcyjne dla osoby, która wcale nie czeka na kontakt z nową ofertą mBank ani nie buduje poczucia bezpieczeństwa.
POMYSŁ:
Wystarczający był by SMS, lub wysłany z Państwa strony alert po 3 sekundach od rozpoczęcia rozmowy na aplikacje : Dzwoni do Ciebie nasz przedstawiciel, dane identyfikacyjne konsultanta.
W historii aplikacji pozostaje ostanie połączenie.
Ale ja w trakcie rozmowy , nie muszę logować się do aplikacji.
Jak dzwonicie do ludzi w godzinach pracy ...to też nie twórzcie procesy komfortu dla odbiorcy oferty.