Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.22
Parametry2.26
Cena2.60
Obsługa klienta1.92
Niezawodność2.09

Netia Szybki Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • Lon / 2015-04-17 23:27
  • wkurzony / 2015-04-16 08:42
    Nie warto. W momencie podpisywania umowy powiedziałem jakie kanały i jakie usługi mnie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nie warto.

    W momencie podpisywania umowy powiedziałem jakie kanały i jakie usługi mnie interesują, a mimo to po miesiącu jestem zaskoczony dodatkowymi kosztami.
    Przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi zapoznania się z regulaminem, ani nie udzielono odpwiedzi na temat kar umownych (część umowy). Przy reklamacji Netia twierdzi, że zostałem zapoznany z regulaminem.
    Przy podpisywaniu umowy zostałem wprowadzoony w błąd co do nagrywania programów na urządzenie zewnętrzne.
    Netia Player przy formatowaniu powoduje, że dysk przestaje być widoczny dla dekodera i dla PC - Netia twierdzi, że nie mozna udowodnić że to ich wina.
    Kanały zawieszają się, a internet ma max 30% deklarowanej prędkości.
    Kupujesz dysk zewnętrzny aby nagrywać, a mimo to musisz płacić 15 zł m-cznie - u konkurencji za 10 zł masz nagrywarkę HD i nie musisz nic kupować.
    Uważam, że w umowie powinien być zapis o możliwości odstąpienia od niej po 14 dniach od świadczenia usług, a nie od dnia jej podpisania.
    Skoro nie możemy liczyć na rzetelność przedstawicieli Netia oraz na ich jakość usług to powinniśmy mieć czas na przetestowanie ich usług.
    Okres użytkowania i cenamiesiac
  • mafi / 2015-04-12 09:02
    Uważajcie na usługi Netii. Po dwóch latach usługi TV nagle stwierdzili że u mnie nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Uważajcie na usługi Netii. Po dwóch latach usługi TV nagle stwierdzili że u mnie nie ma możliwości technicznych i wypowiedzieli mi umowę. Pod moim adresem są dwie usługi TV ale z DIALOGU ( obecnie NETIA) i tam wszystko śmiga ale u mnie nie da rady.Jest różnica miedzy sprzętem z Dialogu a obecną Netia.Netia to porażka !!!!!!!!!!!!!!! Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Ja zaliczyłem kilka razy gdy dzwoniłem efekt rozłączania gdy dział techniczny nie potrafił mi pomóc. Wszystko zwalają na klienta. A TECHNIK TERENOWY FAJNIE TOBIE SŁODZI LECZ W DUPIE MA TAK NAPRAWDĘ CAŁOŚĆ !!!
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa klienta i zachowanie konsultantów
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • Najgorszy internet to tylko od operator / 2015-04-11 18:19
    Kto chce mieć dobry internet to nie wybierajcie Neti bo to jest wielkie GÓWNO !!!!!!
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Kto chce mieć dobry internet to nie wybierajcie Neti bo to jest wielkie GÓWNO !!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOJ SPORO
    Okres użytkowania i cena3 lata I płacę 49 za jebane 10 mb
  • lolka / 2015-04-09 11:04
    ja mam netie od 3 miesiecy i jest spoko, szybko chodzi i sie nie zacina. narazie nie mam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.25
    Parametry4
    Cena4
    Obsługa klienta4
    Niezawodność5
    ja mam netie od 3 miesiecy i jest spoko, szybko chodzi i sie nie zacina. narazie nie mam zastrzezen
    Zaletyszybkosc lacza
    Okres użytkowania i cena3 miesiace
  • Max / 2015-04-07 10:41
    Netia to masakra nie podpisujcie umowy na linii TPSA!!!! Zmieniłem miejsce zamieszkania
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Netia to masakra nie podpisujcie umowy na linii TPSA!!!!
    Zmieniłem miejsce zamieszkania i tak naliczyli mi karę bo doszli do wniosku, że nie wiadomo czy musiałem się przeprowadzać??
    Złodziejstwo!!! Jak chciałem internet to pięknie obiecywali, jak ja się musiałem przeprowadzić to mnie jeszcze oskubali.
    ZaletyBrak
    Wadyto że istnieją i okradają pożądnych ludzi
    Okres użytkowania i cena7 miesięcy
  • Maciek / 2015-04-04 12:40
    Na etapie negocjacji wszystko pięknie, po czym brak usługi na łączu. Zostałem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry1
    Cena3
    Obsługa klienta2
    Niezawodność1
    Na etapie negocjacji wszystko pięknie, po czym brak usługi na łączu. Zostałem poinformowany, że mam sprawdzić i zresetować router, co juz zrobiłem wielokrotnie, następnie w tajemniczych okolicznościach pojawiła się usługa o parametrach 512/128kbs. Łącze ORANGE, a netia zapewniała, że będę na nim miał 20MBs, lepszej jakości niż ORANGE (tam od czasu do czasu pojawiały się problemy no i po co ta opłata za dzierżawę?). Jak na razie wygląda na to, że za kilka dni (dałem czas do końca tygodnia) anulujemy DROPSS i wrócimy do NEO.
    ZaletyNiezłe gadane sprzedawców
    Wadypo prostu nie działa...
    Okres użytkowania i cena7 dni
  • stary / 2015-04-03 12:49
    Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia - oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji, kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam - operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku:
    antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem
    można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.
  • dzinks / 2015-04-02 11:53
    Witam, Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Witam,
    Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu oceniam na poziomie dostatecznym. Po odmowie przedłużenia umowy (na takich samych warunkach bo niestety nie było korzystniejszej oferty) zaczalem dostawac głuche telefony z numeru 221238439. W ostatnich dniach liczba połaczeń siegała 12 dziennie. Musiałem zablokować numer. Szczerze niepolecam zwłaszcza ze względu na uciążliwości związane z nachalnymi sprzedawczykami,
    Wadynachalni sprzedawcy!!!
  • naiwny / 2015-04-02 09:54
    W styczniu 2015 r stałem się klientem Dropssa w marcu złożyłem wymówienie. Firma
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    W styczniu 2015 r stałem się klientem Dropssa w marcu złożyłem wymówienie. Firma naciąga na koszt, za wysłanie e-meila z zapylaniem dolicza ok. 5zł. Ciągłe zrywanie internetu, koszmar.
  • zawiedziony cd / 2015-04-02 09:49
    No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje
    [...] pokaż całą opinię ↓ No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje innym) jego podłączenie do PC - dział. Jako, że był w systemie NTSF to trzeb ago było sformatować na Netia Player. Po tej komendzie dekoder odinstalował dysk i ani inny dekoder ani PC już nie chciały z nim współpracować. Na szczęście, udało mi się naprawić sytuację programem Format32.
    Czy Netia znów będzie twierdzić, że ich sprzęt jest dobry i że nie odpowiadają za uszkodzenia nie swoich urządzeń?

    Odnośnie podłączenia dekoderów (multiroom) to jeżeli nie uda się tego zrobić poprzez wi-fi (np. dwie ściany) to pozostaje poprowadzenie kabla lub połączenie poprzez odpłatne (9 zł) urządzenie montowane do gniazdka elektrycznego.
    Wadydługo by wymieniać,
    Okres użytkowania i cena2 tyg.
  • sc / 2015-04-01 13:49
    lipa, lipa, kał i mocz. Pani na infolini obiecała mi internet 50. instalator
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry1
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    lipa, lipa, kał i mocz. Pani na infolini obiecała mi internet 50. instalator podłączył mi neta i okazało się że jest 20 i więcej w moim miejscu zamieszkania nie można uzyskać. Za oszustwo są wyroki ale daje sobie spokój.
    Instalator oszczędny puścił mi kabel przez środek pokoju - liga mistrzów.
    W UPC zapłaciłem 15 zł więcej i internet mam 250.
    Pierwsze spotkanie z Netią mam nie miłe. Może za kilka lat przekonam się do zmiany operatora ale na razie jestem na NIE!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszstwo i instalacja - amatorka
    Okres użytkowania i cenazrezygnowałem po godzinie
  • zawiedziony / 2015-03-31 19:01
    Niedawno popełniłem błąd - podpisałem umowę z Netią na Internet i TV. W czasie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry2
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Niedawno popełniłem błąd - podpisałem umowę z Netią na Internet i TV. W czasie podpisywania umowy zapytaliśmy się o ewentualne warunki jej zerwania, ale nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Nie przedstawiono nam warunków umowy. Na pytanie o dekoder z możliwością nagrywania otrzymaliśmy odpowiedź, że takiego nie ma gdyż do Netia Player można dołączyć pamięć zewnętrzną np. pendrive i nagrywać filmy. Po zakupie 64GB pendrive filmy były nagrywane i odtwarzane, ale dekoder zawieszał się dopóki pendrive był podłączony. Zgłosiłem do do operatora, a w międzyczasie spróbowałem formatowania w dekoderze. Próba jego sformatowania uszkodziła go. Okazało się, że nagrywać filmy można tylko na dysku zewnętrznym, o czym nie zostaliśmy wcześniej poinformowani. Jednak zaznaczono, że nie każdy będzie działać, a nie chciano podać przykładowych modeli, które nie będą kolidowały z dekoderem. Skazany wiec jestem na ciągłe próby i dodatkowe koszta. W emarkecie Netia są dyski nawet 1 TB, ale w specyfikacji Netia Player optymalna wielkość to 40-750GB. Zapomniano też dodać, że nagrywając program nie możemy oglądać nic innego, ani odtworzyć tego na innym urządzeniu. To po co takie nagrywanie i to jeszcze na dysku zewnętrznym? Reklamacji w sprawie pendrive nie uwzględniono bo nie można stwierdzić co i kiedy go uszkodziło. Gdyby uszkodzenie było nie z ich winy to reklamowałbym u sprzedawcy. Dla porównania w Vectra mieliśmy dekoder, który umożliwiał jednoczesne nagrywanie i oglądanie innego kanału. Można też było jednocześnie nagrywać dwa różne kanały i oglądać nagrany na dekoderze film. Gdy podpisywaliśmy umowę z Vectra obiecano nam trzy miesiące za 1 złotówkę. Gdy po miesiącu dostaliśmy normalny rachunek to po naszej reklamacji dostaliśmy dwa pozostałe, a obiecane, miesiące za złotówkę. Jestem rozczarowany Netią i raczej będę czekał na możliwość zerwania umowy niż jej kontynuowanie. Firma zapomina, że mamy znajomych, którzy też mają znajomych, a którzy mogą być ich klientami. Nie polecam. W jednej z odpowiedzi na zgłoszenie problemu operator zasugerował poszukać w Internecie jaki konkretny dysk polecają inni klienci. Nie dowiedziałem się tego, za to zauważyłem jak wiele negatywnych opinii ma ten operator.
    Zaletypłacisz za pakiety
    Wadybezsensowne i pepraktyczne nagrywanie; brak chęci ugody
    Okres użytkowania i cena2 tygodnie
  • Mariusz / 2015-03-31 13:57
    Ja polecam mam neta 50mb dwa dekodery TV i wszystko śmiga aż miło .mieszkam w
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.00
    Parametry4
    Cena4
    Obsługa klienta4
    Niezawodność4
    Ja polecam mam neta 50mb dwa dekodery TV i wszystko śmiga aż miło .mieszkam w Dąbrowie Górniczej
    Zaletydobra cena
    Wadybrak
    Okres użytkowania i cenaabonament mam 12 lat aten produkt 2 miesiące 120 zł
  • Kathy / 2015-03-30 17:31
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
    ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
    WadyAbsolutnie wszystko.
    Okres użytkowania i cena2mce, przepłaciłam w nerwach.
  • xxx / 2015-03-27 14:41
    Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa
    [...] pokaż całą opinię ↓ Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa miała być uruchomiona po 30 dniach. Mija już 60 dni i nic ! Natychmiastowo wypowiadam umowę i nie polecam, nigdy więcej Netii !!!
    Zalety-
    Wadybrak czegokolwiek po 2-óch miesiącach, miał być internet po 30-tu dniach, nie ma nic
  • Rafael / 2015-03-25 00:12
  • nie doszły klient / 2015-03-24 20:54
    Jak by udało im się podpiąć neta do mnie w terminie krótszym niż 42 dni to może
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Jak by udało im się podpiąć neta do mnie w terminie krótszym niż 42 dni to może moja opinia była by inna. Do tego kontakt z biurem obsługi tak kiepski że chyba BYŁA TP jest lepsza
    Zaletyobietnice,cena
    Wadynie sprawdzają własnych możliwości technicznych
  • Irek / 2015-03-24 02:24
    Firma badziew. Jak usługa działa to OK, ale jak przestanie to i tydzień można czekać
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Firma badziew. Jak usługa działa to OK, ale jak przestanie to i tydzień można czekać na naprawę. Wierzyłem, że to normalna firma, ale jestem w tym bagnie jeszcze kilka miesięcy.

    NIE POLECAM!!!
    Zaletynieco niższa cena
    Wadypołączenie się rwie, długi czas na usunięcie usterki, bardzo zła obsługa klienta
    Okres użytkowania i cena1,5 4oku
  • Razielogus / 2015-03-23 22:56
    Drewniane łącze, częste problemy z zanikiem sygnału, internet często wywala i zamula
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Drewniane łącze, częste problemy z zanikiem sygnału, internet często wywala i zamula niewiarygodnie. Niestety jestem póki co skazany na tego dostawcę ponieważ mieszkam jeszcze z rodzicami, ale w przyszłości nie mam zamiaru płacić za bubel którym jest łącze netii. Jedna wielka kpina z klientów.
    Zaletycena
    Wadysłaba stabilność łącza, problemy techniczne, obsługa klienta jest fatalna

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 4.75, ilość opinii: 4
Telpol - Internet
Ocena: 4.50, ilość opinii: 3
Internet TeleŻet
Ocena: 4.38, ilość opinii: 2
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
CYBERNET WMW
Ocena: 4.00, ilość opinii: 7