Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.23
Parametry2.28
Cena2.61
Obsługa klienta1.92
Niezawodność2.11

Netia Szybki Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • FCD / 2014-11-20 02:46
    Nigdy nie podpisujcie umowy z Netią. Oszuści. Wcześniej umowa z TP 10 Mb/s na stałym
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Nigdy nie podpisujcie umowy z Netią. Oszuści. Wcześniej umowa z TP 10 Mb/s na stałym IP zawsze było tyle. Oczarowany ceną podpisałem z oszustami umowę teraz max 3,4 Mb/s też na stałym IP - odpowiedź po reklamacji- zapewniamy do 10 a że jest tylko 3 to wina łączy - dziwne bo są te same. Chrońcie, powiadamiajcie, ostrzegajcie innych żeby nikt inny nie wszedł w gówno zwane NETIA
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
    Okres użytkowania i cenabardzo długo
  • jaga / 2014-11-20 01:59
    polecam, pierwszy dostawca internetu z którego jestem zadowolona. nie ma awarii a net ma
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    polecam, pierwszy dostawca internetu z którego jestem zadowolona. nie ma awarii a net ma taką prędkośc a jaką płacę w umowie.
    Zaletyszybki, tani
    Okres użytkowania i cena6 miesiecy, 39 złotych
  • kalvin2613 / 2014-11-19 22:34
    Ja z netią jestem 4 lata. W trakcie tego okresu była jedna awaria z tym że internet
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.50
    Parametry5
    Cena4
    Obsługa klienta4
    Niezawodność5
    Ja z netią jestem 4 lata. W trakcie tego okresu była jedna awaria z tym że internet nadal był tylko wolniejszy. Oczywiście faktura korygująca została przysłona. Mam od nich 50 MB i zawsze jest w granicach 47. Ping też do 50, tak że jestem z ich usług zadowolony. Zgodzili się nawet na zmiane technologi z ADSL 20 na vdsl 50 w trakcie trwania umowy nie zmieniając jej długości. W mojej opinii polecam ich jako dostawce internetu.
    ZaletyBrak awarii i dobry kontakt z działem technicznym
    WadyBrak
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • lala / 2014-11-19 15:22
    Netia = banda OSZUSTÓW!!!!! 3 lata temu podziękowałem, rozwiązałem umowę i
    [...] pokaż całą opinię ↓ Netia = banda OSZUSTÓW!!!!!
    3 lata temu podziękowałem, rozwiązałem umowę i odesłałem ruter.Zamknąłem firmę. W tym roku przysłali fakturę na firmę na kwotę 360zł i od razu przekazali do firmy windykacyjnej, która wydzwania do mnie i straszy sądami jak nie zapłacę. Nie mam zamiaru płacić za ich wymyślone faktury. Chcę oddać sprawę do Sądu. Czy ktoś jeszcze mam takie problemy? Może w grupie będzie łatwiej. Nie dam się zastraszyć oszustom!!
  • Magda / 2014-11-14 22:01
    Witam przeczytałam opinię gdzie wspomniano o Pani Agnieszce... nie wiem czy o tej samej
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    Witam przeczytałam opinię gdzie wspomniano o Pani Agnieszce... nie wiem czy o tej samej mówimy, ale też Pani Agnieszka jest moim opiekunem umowy. Jestem bardzo zadowolona z telefonu jak i internetu. W chwili obecnej korzystam z pakietu firma 6.0 i internet 20 Mbit/s dla firm i jestem bardzo zadowolona. Internet działa z szybką prędkością. Mam bardzo dobry kontakt z Panią Agnieszką . A coś co uwielbiam w Netii jest to pomoc w biurze .. naprawiłam już sobie zmywarkę telewizor i kino domowe na ich koszt,ZA DARMO :)
    Zaletyszybki internet, dobry kontakt opiekunem umowy, pomoc w biurze
    Okres użytkowania i cena7 miesięcy, Pakiet Firma 6.0 i Internet 20 Mbit/s 119zł miesięcznie
  • królowa / 2014-11-14 10:22
    Mi w neti najbardziej podobaja się oferty promocyjne i pakiety uslug, a takze pakiety
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.25
    Parametry4
    Cena5
    Obsługa klienta4
    Niezawodność4
    Mi w neti najbardziej podobaja się oferty promocyjne i pakiety uslug, a takze pakiety programow tv - bardzo fajnie dobrane tematycznie kanaly, w korzystnej cenie. Mam od nich neta i tv i do tej pory wszystko gra.
    Zaletykorzystne pakiety, dyzy wybor kanalow tv
    Wadynie wszedzue dostepne uslugi - trzeba sprawdzac przed podpisaniem umowy!!
    Okres użytkowania i cena6 m-cy
  • szczęściarz / 2014-11-13 14:42
    Podziękowałem za usługę a firma nadal wysyła ludzi do podłączenia telewizji i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Podziękowałem za usługę a firma nadal wysyła ludzi do podłączenia telewizji i internetu na mój adres. Oprócz tego dzwonią codziennie i namolnie wymuszają podpisanie umowy. Cieszę się że nie mam nic wspólnego z tą firmą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyNATRĘTNI, UPIERDLIWI
  • nn / 2014-11-13 13:41
    Katastrofa popołudniami nie można otworzyć strony, zamula na potęge!
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry1
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Katastrofa popołudniami nie można otworzyć strony, zamula na potęge!
    Zaletybrak
    Wadyprędkość w reklami 150 , rzeczywista 1,5
  • Michał / 2014-11-13 11:50
    Witam jestem w netii miesiąc, i już od pierwszego tygodnia umowy wyczekuję z
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry2
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Witam jestem w netii miesiąc, i już od pierwszego tygodnia umowy wyczekuję z utęsknieniem jej końca. Beznadziejny kontakt, kompletne olewanie sprawy oraz gburowatość pracowników to tylko niektóre z cech tej "sieci". Dla przykładu podam pewną sytuację. Nie mam internetu co środę od początku zawarcia umowy i nie pomaga, że dzwonię mówię, że internet za, który bądź co bądź płacę jest mi w tym dniu najbardziej potrzebny. W słuchawce słyszę standardowe "A zresetował pan modem?" i cenne rady w stylu "proszę sprawdzić czy nie wypiął pan kabla i nie włożył go do innego wejścia". Po całej rozmowie słyszę tylko standardowe i oklepane "Pana zgłoszenie zostanie wysłane i potraktowane jako priorytet, na pewno to naprawimy. A ja kończę bez internetu w następną środę. Z racji, że mieszkam w dużym mieście, przy wyborze dostawcy muszę kierować się jego zasięgiem na osiedle na którym mieszkam. Jedyne sieci jakie do mnie docierają to Netia i miejski ineternet, który oferuje radiówkę tylko o prędkości maks 6mb/s. Jak tylko zakończy się umowa od razu przenoszę się do miejskiego, który choć wolniejszy nie może być gorszy, bo od netii to naprawdę nie wiem jaka sieć mogłaby być gorsza. Zachęcam Was do rozważenia zawarcia z nimi umowy, bo patrząc na pozostałe opinie możecie sami stwierdzić jakie netia ma podejście do klienta. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
    Zaletyczasem jest internet
    Wadypopatrzcie na recenzje
    Okres użytkowania i cenamiesiąc
  • beno1951 / 2014-11-12 21:21
  • netsret / 2014-11-12 19:37
    absoutnie niewiarygodni, transfer absolutnie nie odpowiada temu co obiecują, łącze
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    absoutnie niewiarygodni, transfer absolutnie nie odpowiada temu co obiecują, łącze się rwie, przerzuca człowieka z jednego na drugie, jeden wielki dom wariatów, łącze niby 18 mbps a filmik na you tubie laduje się 15 minut i do tego rwie się jak stare kalesony, odradzam, obecnie szukam tego normalnego,
    Zaletybrak
    Wadycuda, łącze szybkie ale wolniejsze niż za króla ćwieczka, ale u nich wszystko gra
    Okres użytkowania i cena6 m
  • Tomasz Flaga / 2014-11-06 15:03
    Uwaga przy zwrocie urządzeń po skończonej umowie! Po zakończonej umowie (marzec)
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Uwaga przy zwrocie urządzeń po skończonej umowie!
    Po zakończonej umowie (marzec) wysłałem do Netii router i modem, pakując to do jednej przesyłki. W sierpniu Netia "obudziła" się informując, że rzekomo nie wysłałem im modemu. Nie pomogły moje wyjaśnienia - Netia upierała się, że w przesyłce był tylko router. Fakt, że miałem potwierdzenie nadania przesyłki nic nie znaczył.
    Musiałem zapłacić 238 zł "kary" za to, ze pracownik magazynu Netii zgubił mój modem.
    Dlatego proponuję: wysyłajcie wszystko w osobnych przesyłkach, albo dołączajcie spis wysyłanych urządzeń. Inaczej Netia wykorzysta niewiedzę klienta i upomni się o nieswoje pieniądze.
    Reklamacje są raczej nieskuteczne. Po długiej wymianie korespondencji, konkluzja pani z działu reklamacji Netii była następująca: "Nie kieruję się logiką, tylko regulaminem".
    No comment.
    Zaletybrak
    Wadybałagan, dział obsługi klienta i dział reklamacji ma niskie kompetencje, sankcjonują błędy własnej firmy
    Okres użytkowania i cenanie dotyczy
  • izabela / 2014-11-06 10:32
    Rany jak trudno wyrwać się z macek tej "firmy". Szczęśliwi ,że to już
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Rany jak trudno wyrwać się z macek tej "firmy". Szczęśliwi ,że to już koniec dotarliśmy do terminu kiedy możemy wypowiedzieć umowę. I klops. Umowa kończy się 31.11. wypowiedzenia zgodnie z informacją uzyskaną od głosu w słuchawce musieliśmy dostarczyć na miesiąc przed końcem umowy czyli 31.10. Firma otrzymała faxem, e-mailem i pocztą pisma 31.10 po 7 dniach (6.11) otrzymujemy informację od aroganckiej panienki, że umowa wygasa 31.12 bo mają wielki BURDEL i pisma do nich nie dotarły na czas czyli 31.10, nie liczy się stempel pocztowy , data na faxie czy e-mailu.
    Dlaczego chcemy wyrwać się z macek tej organizacji:
    1. Częste ( generalnie co 2 miesiące) i długie przerwy w internecie ( do miesiąca, awaria w centrali),
    2. czcze gadanie z głosem w słuchawce (przedłużanie rozmów),
    3. brak rekompensat w rachunkach za brak usługi,
    4. w trakcie rozmowy telefonicznej proszę żądać aby wasze zgłoszenie awarii było odnotowane, gdyż po 2 dniach zgłaszania awarii głos w słuchawce poinformował mnie, że nie ma adnotacji o problemie,
    5. zapisywać z kim, kiedy i o której się rozmawia,
    6. kłamstwa firmy odnośnie szybkości internetu, gdyż doskonale wiedzą, że korzystając z kabli nie mogą przyspieszyć szybkości ponieważ max jest 1 gb, wiem to od techników,
    7SZANOWNI KLIENCI NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA OBIECANKI TO WSZYSTKO MIJA SIĘ Z PRAWDĄ.
    Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że kończymy współpracę z TĄ organizacją i polecam to innym.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • Pan X / 2014-11-05 20:50
    Witam, opowiem wam moją historię z Netią... Po namolnym dzwonieniu kilka razy dziennie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    Witam, opowiem wam moją historię z Netią... Po namolnym dzwonieniu kilka razy dziennie konsultantów, dla świętego spokoju odebrałem. Zadzwoniła do mnie Pani Agnieszka i przedstawiła ofertę ( bądź co bądź całkiem dobrą)Umówiłem się z nią na kolejną rozmowę za 2 dni. Poczytałem wasze opinie, właśnie na tym forum, które bądź co bądź nie są pochlebne. Prowadzę firmę, lubię ryzyko więc zaryzykowałem. Pani Agnieszka oznajmiła,że internet będzie na liniach starej Tepsy ale dwa razy szybszy.Minimalna prędkość 15 Mbit/s. Pani podała mi swoje imię i nazwisko oraz numer komórkowy. Minął miesiąc, drugi... i nadszedł czas przepięcia. Zadzwoniłem do mojej Pani Agnieszki, pomogła mi przy pierwszej instalacji internetu i... od tego momentu żałuje potwornie żałuje...,że nie zrobiłem tego wcześniej. Internet miał mieć prędkość 20 Mbit/s a ma 25 Mbit/s. Wszystko działa jak należy. Jestem ciekawym człowiekiem, więc postanowiłem poszukać mojej Pani Agnieszki na portalu społecznościowym. Pewnie nie tylko ja zastanawiam się jak wygląda konsultant z którym rozmawiam i obdarzam dużym kredytem zaufania. Po długim poszukiwaniu odnalazłem, miała nawet wpisane na profilu, że pracuje w Netii( więc raczej nie wstydzi się firmy).Okazała się śliczną dziewczyną, z którą nie tylko rozmawiał bym o ofercie ale również zatrudnił do pracy albo poszedł na kawę. Co do awaryjności to niestety nic się nie psuje, a szkoda bo bym z moją Panią Agnieszką porozmawiał a tak pretekstu nie mam. Na zakończenie Netia to nie taki straszny diabeł jak go malują, łatwo obsmarować, trudniej napisać coś dobrego.
    Zaletyszybki internet, miła obsługa
    Okres użytkowania i cena6 miesięcy, 20 Mbit/s 49,90zł netto
  • pastor / 2014-11-02 09:00
    NETIA- jeżeli ktoś zastanawia się czy wybrać Netię czy innego usługodawcę
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    NETIA- jeżeli ktoś zastanawia się czy wybrać Netię czy innego usługodawcę oferującego internet to nie ma się nad czym zastanawiać i wybrać cokolwiek tylko nie Netia!
    Podpisałem umowę z Netią w połowie października, nad tele do infolini spędziłem już kilka godzin. Internet oferowali do 20 mb, średnio to 9mb, a czasami 3-4 MB. Reklamacji u nich techniczny nie przyjmuje jak jest 8 w górę to ja się pytam po cholerę oferta 20 mb.!!!jeżeli nie potrafią tego dotrzymać. Częste zrywania połączenia i skoki prędkości pobierania to norma bez względu czy korzystam po kablu czy wifi. Kolejna żenada to prędkość wysyłania która waha się w przedziale 0,03 -0,45 i tu w skokach są lepsi od Małysza. Reasumując gdy miałem wcześniej internet w Dialogu, choć to teraz ta sama firma, aż takiej żenady nie było!!!
    Jeżeli macie inny wybór niż Netia to się nie zastanawiajcie, ja 2 lata muszę się przemęczyć bo 10 dni na odstąpienie od umowy minęło, gdy mnie zbywali bajkami o tym że techniczny poprawi przesył.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    Okres użytkowania i cenatrzy tygodnie
  • Agiss / 2014-10-31 23:56
    Netia spełniła wszystkie moje oczekiwania, internet został sprawnie podłączony i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.25
    Parametry4
    Cena5
    Obsługa klienta3
    Niezawodność5
    Netia spełniła wszystkie moje oczekiwania, internet został sprawnie podłączony i działa w porządku aż do dzisiaj. Nie było żadnych awarii ani usterek. Jestem bardzo zadowolona i polecam ich usługi innym.
    Zaletyszybkość internetu, brak awarii
    Wadyciężko dodzwonić się ze zwykłym pytaniem na infolinię
  • Gatts / 2014-10-29 17:10
    Poprzednio korzystałem z UPC ale niestety się zawiodłem głównie za sprawą wysokich
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.50
    Parametry5
    Cena4
    Obsługa klienta4
    Niezawodność5
    Poprzednio korzystałem z UPC ale niestety się zawiodłem głównie za sprawą wysokich opóźnień w grach online.Niestety ale konsultanci z ,którymi miałem kontakt byli nie kompetentni ,wmawiali mi że problem leży po mojej stronie.Zmieniłem na Netię i mam spokój a UPC straciło swojego abonenta bo nie potrafi zapewnić właściwych parametrów łącza.
    Porównanie:
    UPC czasy opóźnień nawet 1500ms i to często
    Netia czasy opóźnień 50ms maksymalnie
    ZaletyParametry łącza/czasy opóźnień
    WadyTelewizja mogła by byćtańsza
    Okres użytkowania i cenaJuż 4 lata
  • tar / 2014-10-29 17:08
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez większych problemów to jednak zabolało mnie to, że po jej zakończeniu i przeniesieniu umowy na czas nieokreślony opłata za internet podskoczyła mi o prawie 50 zł za 1 mb! Taką politykę mają nadal, ale o tym będzie niżej. Kiedy zdecydowałem się znów podpisać z nimi cyrograf przenosząc przy okazji telefon z tepsy i podbijając net do 20 mb z routerem za złotówkę (wymaganym ze względu na zmianę standartu adsl) liczyłem, że będzie względnie normalnie. Minął koniec okresu rozliczeniowego a tu netu i routera ani widu, ani słychu. Kiedy już przyszedł router to okazało się, że zamiast internetu 20 mb najszybsze co mogą mi zaoferować to 10 mb bo tylko na tyle niby pozwalała moja sieć telefoniczna (mieszkam 400 metrów od cyfrowej centrali tepsy niemal w centrum Warszawy i tepsa świadczyła u siebie taką prędkość) ale żeby to było możliwe to w innej taryfie droższej (!) o 10 zł miesięcznie. Lub 1mb po tej samej czyt. starej cenie. Kiedy już przyszła faktura za router to okazało się, że zamiast rabatu 99 zł dostałem rabat na 1 zł o fakturę na 99 zł. Moje boje na BOKu Przynosiły bardzo mizerne efekty. A o tym jaki panuje tam chaos świadczy fakt, że UWAGA - zgubili moją umowę. Dopiero jak pofatygowałem się osobiście do ich nory na Taśmowej to zrobili sobie ksero... Zrobiła to zresztą ta sama babka, z którą zawierałem umowę. Jak już była awaria to oni nic konkretnego nie mogli zrobić "bo linia tepsy". Z telefonem stacjonarnym wyszły takie jaja, że zamiast mieć taniej niż w tepsie (bo to dlatego przeniosłem od nich numer) to rachunki wychodziły sporo drożej choć ze stacjonarnego korzystałem mało i bardziej zależało mi na utrzymaniu numeru będącego w rodzinie od lat 80. W końcu zrezygnowałem z niego przed końcem umowy płacąc im karę i ponosząc miesięczną opłatę na rzecz tepsy za użytkowanie linii pod internet bo okazało się to dla mnie bardziej korzystne finansowo niż trzymanie tego numeru.
    Miałem to nieszczęście, że chociaż wtedy kablówkę miałem w Aster to mój blok jako jedyny na ulicy miał tylko podciągniętą telewizję bez internetu. Jak tylko wchłonął go UPC to z miejsca dostałem konkretną ofertę dla starego klienta Aster, której trzymam się do dziś bo choć mam "tylko" 25 mb net i telewizję z pakietem Select Extra HD bez HBO i innych bzdetów to i tak płacę za to mniej niż 80 zł. Zresztą tę umowę zawarłem jeszcze przed końcem udręki z netią, pod koniec której miałem zresztą prawdziwe oblężenie telefoniczne, żebym tylko znów dał się uwiązać na parę lat. Oczywiście mieli dla mnie super extra hiper ofertę. Po przedstawieniu mi tego co dało mi UPC zarzucali mi wręcz kłamstwo. Ale znów się zaczęło.
    Po dzisiejszym trzecim już nagabywaniu mnie telefonicznie (Choć wcześniej mówiłem wyraźnie NIE) utwierdziłem się w przekonaniu, że chodzi im tylko o odebranie klientów konkurencji. Na ich późniejszą obsługę kładą laskę. Chodzi im tylko o WYRWANIE KLIENTÓW UPC. Jak się zapytałem co się stanie po zakończeniu umowy to miła pani powiedziała mi, że wzrośnie opłata za internet (jak to w netii o czym pisałem powyżej) i jeśli chcę to MOGĘ SOBIE WTEDY PÓJŚĆ DO INNEJ FIRMY. Pozostawię te sugestię bez komentarza. Po za tym brak w kablu telewizji analogowej więc dochodzą różne przepychanki z multiroomem czego nie ma w UPC i nie było w ASTER (które jest poprzednikiem gigakablówki). A i jeszcze próbowali mi sprzedać jakieś bujdy o tym, że mogę sobie wybrać te kanały w telewizji, które mi odpowiadają co jest znów kłamstwem bo musiałem wydusić informację, że tak naprawdę chodzi im o kilka pakietów z kanałami (jak podstawowy, rozszerzony i z bajerami) co jest i u konkurencji. Omijam szerokim łukiem mając na względzie moje dawne przeboje z netią.
    Zaletybrak, brak, brak
    WadyNastawienie na sprzedaż a nie na obsługę posprzedażową, kłamstwa na infolinii sprzedażowej i pomocowej, brak znajomości swojej infrastruktury, ogólny bałagan w firmie
    Okres użytkowania i cenabyło 4 lata. O 4 lata za długo i za drogo
  • wroclaw / 2014-10-21 17:55
    Niestety miałem nieszczęście podpisać umowę na telewizję osobistą ,jest to
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.75
    Parametry3
    Cena5
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Niestety miałem nieszczęście podpisać umowę na telewizję osobistą ,jest to najgorsza usługa jaką do tej pory miałem , więcej problemów niż oglądania,na pomoc nie ma co liczyć bo zbywają .Jeżeli cenicie sobie spokój i zdrowe nerwy to UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ !!!Szczerze odradzam i NIE POLECAM !!!.
    Zaletynie widzę
    Wadyzawieszanie się urządzeń , brak wsparcia , niegrzeczna obsługa ,
    Okres użytkowania i cenadwa miesiące
  • tomek44 / 2014-10-21 10:41
    Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie to padają im jakieś urządzenia w mojej lokalizacji. Musi technik przyjechać i coś tam zresetować. Oczywiście żeby skłonić pana technika do przyjazdu konieczna jest osobista wizyta w firmie i solidny ochrzan znajdującej sie tam i nudzącej się panienki. Co burza to się muszę zwalniać z pracy - żadne telefony do BOK (biuro olewania klienta) nic nie dają, żadne maile podobnie. Trzeba tam samemu pójść i błagać o usunięcie awarii. Zastanówcie się 5 razy zanim z nimi podpiszecie umowę - pewnie dotyczy też samej NETII. Wyjątkowo asertywni dranie !!!!
    Zaletybrak
    Wady100% asertywność BOK
    Okres użytkowania i cena4 lata

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 4.75, ilość opinii: 4
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
Cybernet Chrzanów (małopolskie)
Ocena: 4.25, ilość opinii: 6
Megacentrum.com.pl
Ocena: 3.63, ilość opinii: 5
GTS Energis Multimo
Ocena: 3.44, ilość opinii: 53