Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.22
Parametry2.27
Cena2.60
Obsługa klienta1.92
Niezawodność2.10

Netia Szybki Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • wiesław / 2015-01-27 14:42
    Ostrzega jeśli Netia to w oczach pojawic się powinien czerwony kolor
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Ostrzega jeśli Netia to w oczach pojawic się powinien czerwony kolor ostrzegawczy.Przepracowałem 40 lat w Polsce mając w życiu prywatnym i słuzbowym wiele razy z urzędami, ale takiego chamstwa i arogancji jak w Netii naciągania klientów na kasę po raz pierwszy spotkałem.Ostrzegłem i ostrzegam znajomych przed tymi naciągaczami.
    ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy.
    WadyTrzymają się klienta jak"RZEP PSIEGO OGONA"
    Okres użytkowania i cena2 lata 79 zł
  • xxxx / 2015-01-25 18:18
    Posiadam umowe na telewizje plus itnernet, jednakkorzystam tlyko z internetu. Jest to
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry2
    Cena2
    Obsługa klienta4
    Niezawodność1
    Posiadam umowe na telewizje plus itnernet, jednakkorzystam tlyko z internetu. Jest to pakietm Max 20 czy jakos tak. Teoretycznie predkosc maksymalna powinan wynosić 20Mb/s, jednak najwyższa jaką zarejestrowałem kiedyś w nocy to było niecałe 8Mb/s. Ostatnimi czasy(od jakiś 3 miesięcy) w ciągu dnia zrywa mi połączenie na 10-30 minut pare razy dziennie. Był też przypadki, że internetu nie miałem pare dni. Po zgłoszeniu przyjechał monter, sprawdził, poweidział że u mnie wszystko okej,a internet powinien niedługo być. Na drugi dzień internet się pojawił ale prędkość wynosiła 0,5Mb/s. Nie na taką prędkość była umowa! Wiem że wumowie jest napisane MAKSYMALNA prędkość, jednak 0,5 to jest chyba jakaś przesada. Postanowiłem podziękować tej firmie i już więcej nie mieć z nią do czynienia. Są tańsze, stabilniejsze i lepsze opcje niż Netia. Pozdrawiam z Gliwic.
    Zaletyprzez słuchawkę bardzo mili
    Wadyniestabilne i wolne połączenie, duża ilość "awarii"
    Okres użytkowania i cenaod 2011, Płacę koło 120 zeta miesięcznie
  • holi / 2015-01-24 08:28
    ja tam niewiem co macie do Neti umnnie wszystko okej telewizja marzenie jakosciowo 100 x
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    ja tam niewiem co macie do Neti umnnie wszystko okej telewizja marzenie jakosciowo 100 x razy od upc lepsza obraz cena tez dobra za 100MB /s + TELEWIZJA I ROZMOWY BEZ limitu płace 95 zł

    upc za ten pakiet bym zapłacił 179zł i gorszy obraz telewizora

    niewiem czemu ludzie piszą ze klatkuje umnie czegos takiego nie ma chyba hajtuje konkurencja chyba ze klopoty , wytepuje winy telewizorai laptopa, kompa pozdrawiam hejterów z kokurencji
    Zaletydobra cena ,miła obsluga ,
    Wadynarazie brak
    Okres użytkowania i cena4 msc za 95zł
  • vr5 / 2015-01-23 15:01
    Mam w Netii od lata 2014 pakiet: DSL, telewizja, telefon stacjonarny. Na łączach
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.25
    Parametry4
    Cena4
    Obsługa klienta2
    Niezawodność3
    Mam w Netii od lata 2014 pakiet: DSL, telewizja, telefon stacjonarny. Na łączach Dialogu, więc gdy to działa - po prostu działa. Połączenie internetowe do 20Mbit/s - zwykle osiąga właśnie 20 Mbit/s, może tylko czasem YouTube dziwnie się ślimaczy. Telewizja - nie narzekam, ale niekiedy zdarza się, że w bardzo dynamicznych scenach widać, że obraz klatkuje i rozsynchronizowuje się z dźwiękiem. Interfejs telewizji jest nieprzystosowany do telewizorów analogowych, niemniej działa. Telefon stacjonarny - oczywiście bez zarzutu, tu nie ma co komentować. Za to gdy coś w Netii nie działa, może być naprawdę ciężko dotrzeć do kogoś, kto cokolwiek w tej sprawie zrobi. Czas uruchomienia mojej umowy był REKORDOWO długi i żadna siła nie była go w stanie skrócić (cóż, "awaria masowa", system informatyczny, dla którego jesteśmy niczym, no i nieśmiertelna biurokracja), poza tym zdarzył się też tygodniowy całkowity brak połączenia (oraz parę krótszych, ale również denerwujących) - nici ze zdalnej pracy. Oczywiście dostałem rekompensatę. Najgorszy jest ten kosmiczny dystans między KORPORACJĄ a szarym żuczkiem, jakim człowiek dla niej jest. Zanim system firmy sobie uświadomił, że sprzęt Dialogu dawno zwróciłem, dostałem fakturę na 400zł za niezwrócenie starego sprzętu... Tego, że biura obsługi w ogóle nie są tak naprawdę biurami obsługi i w kolejce do infolinii, gdzie może będzie ktoś w stanie pomóc (a może i nie), czekają tak samo, jak każdy szary obywatel - nie ma co komentować; niedokładnie cytując innego obywatela - Bareja by na to nie wpadł. Dużo wykonują zewnętrzne firmy, więc czasem mamy "czeski film, nikt nic nie wie" i w sumie nawet żal się wyżywać na szeregowych pracownikach biura. Tym z nich, którzy ze mną wytrzymali, serdecznie życzę mnóstwa wytrwałości w obsługiwaniu zdesperowanych (jak ja kiedyś) klientów.
    ZaletyNa dobrych łączach zwykle działa bezproblemowo
    WadyBywa, że padnie na amen, wtedy znikąd pomocy
    Okres użytkowania i cena6 miesięcy, 85zł/mies. brutto
  • Marcin K. / 2015-01-20 18:10
    Jestem użytkownikiem Dropss'a po llu. Cena 49 pln. Wcześniej Multimo (Telestrada) z
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.50
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta3
    Niezawodność5
    Jestem użytkownikiem Dropss'a po llu. Cena 49 pln. Wcześniej Multimo (Telestrada) z telefonem za 96 pln. Jakość ta sama pingi troszeczkę lepsze od poprzedniego dostawcy. Nie narzekam, po rezygnacji z Multimo i przeniesienia telefonu do dostawcy voip (HaloNet), rachunki spadły o prawie 50% (96 a 49,90 to różnica...). Osobiście nia mam zastrzeżen. Problemy były po podpisaniu umowy (wcisnęli na siłę Hbo Go, zbyt długo przenosili usługe od poprzedniego dostawcy, błędy przy pierwszym logowaniu do ebok). Beznetu byłem około 13 godz, jak tpsa odłączała Multimo i podłaczali pod llu. Ogólnie jest ok.
    Zaletycena, stabilność, prędkość
    Wadykonsultanci, bajzel w papierach, długie przenoszenie 'linii'
    Okres użytkowania i cena2 mies - 49,9pln/ mies.
  • anula1718 / 2015-01-19 21:18
    Skąd netia bierze swoich "kompetentnych" pracowników? Bo zmianie warunków
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Skąd netia bierze swoich "kompetentnych" pracowników? Bo zmianie warunków umowy zmieniono mi sprzęt z dsl na vdsl. Na infolinii poinformowano mnie, że stary sprzęt mogę zostawić w POK, natomiast pani pracująca tam odmówiła mi tego! U was każdy ma swoją wersję, mówi co innego.
    Jak przychodzi to zawierania umowy to jesteście mili, a jak pojawiają się problemy z łączem to nagle dowiaduję się, że nie jestem klientem netii tylko jakiegoś dropsu! Podczas zawierania umowy nie było o tym mowy! Z infolinii netii odsyłano mnie do dropsu, z dropsu do netii, nikt nic nie wie. Robicie z klientów idiotów! Żałuję przedłużenia z wami umowy! Oby te dwa lata szybko przeleciały, nigdy więcej! Ostrzegam wszystkim przed tą firmą!
    Dodam, że zamiast prędkości do 50mb/s mam 21 mb/s. To chyba trochę za mało??
    Nie pozdrawiam.
    Wadyczęste awarie, niekompetentni pracownicy, słaba prędkość
  • Zuza / 2015-01-19 20:50
    Nikomu nie polecam tej firmy , znowu od kilku godzin brak HBO GO (za który płacę)i ten
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nikomu nie polecam tej firmy , znowu od kilku godzin brak HBO GO (za który płacę)i ten notoryczny brak usługi. Pozwoliłam sobie zadzwonić z reklamacją więc panienka przez czterdzieści minut przegoniła mnie po całym mieszkaniu - wyłącz - włącz -odczekaj - wprowadź klucz itd....
    Firma to dno i brak profesjonalizmu .Jeżeli ktokolwiek zastanawia się czy podpisać z nimi umowę - z mojej strony wielkie ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNETIA JEST WADĄ
  • NIE POLECAM! / 2015-01-19 14:24
    Nie polecam i ostrzegam! Netia jest dobra dopoki nie chcecie sie od niej uwolnic. Umowe
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Nie polecam i ostrzegam! Netia jest dobra dopoki nie chcecie sie od niej uwolnic. Umowe na usluge swiadczenia internetu podpisalam z firma Dialog z Lodzi. W miedzyczasie Netia wykupila Dialog i chcac nie chcac stalam sie jej klientem. Na sam internet nie moge narzekac, wszytsko dzialalo bez wiekszych zarzutow. Problemy zaczely sie kilka miesiecy po rozwiazaniu umowy. 2miesiace przed koncem umowy zlozylam wypowiedzenie mailowo, otrzymalam potwierdzenie jego otrzymania i adres, na ktory musze zwrocic ich router, co tez zrobilam. Wszystko zalatwilam jeszcze miesiac przed koncem umowy, poniewaz wyprowadzilam sie z Lodzi wiec z internetu i tak nie moglam korzystac. I o Netii zapomnialam. W listopadzie zadzwonil wlasciciel mieszkania, w ktorym mieszkalam w Lodzi informujac mnie ze w skrzynce znalazl 3 listy z Netii!! Okazalo sie ze Netia przyslala fakture na 470zl za NIEZWROCONY router i list z pogrozkami, ze jesli tego nie zaplace to skieruje sprawe na droge sadowa! Nie dostalam zadnej informacji na maila (jak to bylo do tej pory z kazda faktura) tylko 3 listy na adres domowy! Od razu probowalam skontaktowac sie z ich Call Center co oczywiscie nie bylo mozliwe, poniewaz moj numer klienta i pesel, ktory trzeba podac dzwoniac do nich okazaly sie nie istniec! Zadzwonilam do ich sprzedazy, oczywiscie polaczono mnie w ciagu kliku sekund i czego sie dowiedzialam? Zeby "obejsc" te ich blokade (takiego slowa uzyl Pan ze sprzedazy, wiec jestem pewna ze jest to ich celowe dzialanie, zeby utrudnic kontakt z Call center) nalezy po podaniu nr klienta wciskac # az uzyska sie polaczenie. Zadzialalo. Rozmawialam z kims z dzialu reklamacji, wyjasnilam wszytko i TYLKO dlatego ze mialam jeszcze potwierdzenie z poczty o nadaniu paczki z numerem paczki udalo sie mi to odkrecic. Po kilku dniach dostalam maila potwierdzajacego, ze router sie JEDNAK znalazl i ze wystawia note korygujaca. Jakie bylo moje zdziwienie, kiedy po tygodniu zadzwonil do mnie windykator! I znow telefon do ich obslugi klienta, tym razem jednak nie przebierajac w slowach wygarnelam im wszytko i obiecalam ze skieruje sprawe do UOKiK jak sie ode mnie nie odczepia. Poskutkowalo. W kazdym badz razie ODRADZAM tych zlodzieji i oszustow! Trzymajcie sie od nich z daleka a tym ktorzy juz maja z nimi podpisana umowe radze wszytsko zalatwiac mailowo i przede wszytkim zachowac potwierdzenie z poczty o nadaniu przesylki w razie zwrotu ich produktow! Jestem pewna ze niejedna osobe juz w ten sposob naciagneli, bo jak mozna udowodnic, ze sie router wyslalo bez papierka z poczty?? Najgorsza firma z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia! Jednym slowem typowy polski naciagacz!
  • Oszukany / 2015-01-14 18:43
    STANOWCZO NIE !!! DLA TYCH OSZUSTÓW !!! Nie dajcie się oszukać jak ja .
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    STANOWCZO NIE !!! DLA TYCH OSZUSTÓW !!! Nie dajcie się oszukać jak ja .
    ZaletyBajkopisarze
    WadyWszystkie jakie są .
  • daria / 2015-01-14 15:14
    Odradzam stanowczo. Błąd życiowy podsumowujacy 2014 rok podpisuje umowę z Netia- mój
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Cena2
    Odradzam stanowczo. Błąd życiowy podsumowujacy 2014 rok podpisuje umowę z Netia- mój nowy dostwca neta (nie powielajcie mojego błędu). Instalacja 26.12.2014. Po 9 dniach pierwsza awaria, zlaszam ja 5 grudnia usuwaja 10 dni. Od 15 grudnia znow moge sie cieszyć moim super szybkim netem...swiatlowody...super. tym razem działa 5 dni. Znów awaria. Zglaszam 20 grudnia 2014, usuwaja po zaledwie 20 dniach czyli od od stycznia znow mam neta. Na 46 dni umowy tylko przez 14 mam lacze a POWODEM SĄ POPRZECINANE KABLE W PIWNICY. Zglaszam rezygnacje skoro nie sa w stanie zabezpieczyc swojej instalacji przed wandalami/złodziejami (o czym zreszta pracownicy ich infolinii mnie sami wielokrotnie informowali, że rejon gdzie mieszkam jest ciagle z ich kabli okradany). Netia przyjmuje rezygnacje, ale nalicza kare za zerwanie umowy 500 pln twierdzac że to nie ich wina oni dostarczaja ... do piwnicy....a ze ktos kradnie to cóż oni moga. Nie ma z kim rozmawiac, każdy z ich pracownikow ma inna wersje wydarzeń, mijaja sie z prawdą, rzucają sluchawka, czuja sie bezkarni. Został UOKiK, i z niego skorzystam, tylko naprawde szkoda mi wlasnego czasu i nerwów. Pierwszy raz spotkalam się z tak ponizajacym podejsciem do konsumenta.stanowcze NIE dla Netii!!!!!!!


    Zaletybrak
    Okres użytkowania i cena46 dni, 49 pln/mc
  • janos / 2015-01-13 17:11
    netia wchodząc na rynek na mazowszu "lizała palce" kto potrzebował telefonu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    netia wchodząc na rynek na mazowszu "lizała palce" kto potrzebował telefonu i jakoś to działało bez większych problemów, po przejściu na V-MAX wiecznie problemy i jak w tepsie brak możliwości technicznych i rzeczywiście tak jest, bo nawet przez ostatni miesiąc telefon nie działał i technik nie był w stanie nic zrobić, ale po rozwiązaniu umowy 22.10.2014 roku i oddaniu nibysprzętu do magazynu w Kopytowie k/Błonia tydzień póżniej raptem dnia 23.12.2014 roku wystawili fakturę za połączenia telefoniczne na kwotę 6.70 zł (słownie: sześć złotych siedemdziesiąt groszy,którą otrzymałem 12.01.2015 roku z terminem płatności do 2.01.2015 roku. Więc wszystkich nieświadomych uświadamiam z jaką firmą mogą mieć do czynienia i życzę powodzenia.
    Zaletybrak
    Wadydo oceny przez zainteresowanych
    Okres użytkowania i cenamiałem od początku istnienia netii w Raszynie tj. od 1997r.
  • Paweł Wu / 2015-01-13 11:38
    Pracują tam chyba ludzie którzy zamiast mózgu mają cegły, odpisują na reklamację
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Pracują tam chyba ludzie którzy zamiast mózgu mają cegły, odpisują na reklamację na zasadzie Ctrl+C Ctrl+V każdemu to samo, zero indywidualnego podejścia do problemu Klienta
    Zaletybrak
    Wadywada jest sama firma internetia
    Okres użytkowania i cena20 miesięcy 49,90
  • konik / 2015-01-11 21:31
    Brat nieszczęsny podpisał umowę na dwa lata. Naciągacze. Internet po linii
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Brat nieszczęsny podpisał umowę na dwa lata. Naciągacze. Internet po linii telefonicznej kapie ledwie. Telefon niby działa ale wyjątkowo drogi. Taniej wychodzi komórka. Zaleciłem zakończenie umowy. Uciekajcie od NETII jak najdalej. Życzę im bankructwa przy obecnej polityce cenowej.
    Zaletyżadnych
    Wadytyle, ze brakuje tutaj miejsca
  • tylko stałe łacze !!! / 2015-01-11 16:15
    co tu durzo pisac zoabczcie sami płace za 10 Mb a mam 0,64 mb dzwonie co 2 -3 dni
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    co tu durzo pisac zoabczcie sami płace za 10 Mb a mam 0,64 mb dzwonie co 2 -3 dni zgłaszam awarie dzien dwa normalnie do 8 a potem znow to samo i takmw koło GORĄCO POLECAM !!!!!! na szczescie konczy mi sie umowa juz nigdy wiecej !! tylko stałe łacze nigdy ADSL syffff
    ZaletyZadnych drogo ! ciagłe problemy , koniecznosc wykupienia internetu + telefonu a poco dzis komus tel stacionarny smiech
    Wadywszytskie mozliwe oszukuja na predkosci
    Okres użytkowania i cena2lata
  • Porobiony / 2015-01-11 15:15
    OSZUŚCI , KRĘTACZE , ZŁODZIEJE . Nie polecam a nawet odradzam z nimi kontaktu -
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    OSZUŚCI , KRĘTACZE , ZŁODZIEJE .
    Nie polecam a nawet odradzam z nimi kontaktu - obiecają wszystko a dają niewiele !!!
    ZaletyKonsultanci to bajeranci - kłamią jak z nut !
    WadyOszuści !!!
    Okres użytkowania i cenanie ważne
  • Joanna / 2015-01-10 11:53
    Skandal,skandal,skandal,żeby połaczyć się z konsultantem wysłuchałam 40 minut
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry3
    Cena2
    Niezawodność1
    Skandal,skandal,skandal,żeby połaczyć się z konsultantem wysłuchałam 40 minut koncertu,nie dotrzymuja terminu usuniecia ustrki,bardzo uprzejmi konsultanci,którzy nic nie mogą,całkowita porażka
  • Feba22 / 2015-01-09 19:07
    Porażka!!!! Od wczoraj próbuje się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta w celu pomocy
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Porażka!!!! Od wczoraj próbuje się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta w celu pomocy przy konfiguracji sieci na Windows 8.1 i co i cisza! Próbowałam się skontaktować przez Facebooka, to "szanowni państwo" odpisali, że muszę cierpliwie dalej dzwonić. Pani w punkcie stacjonarnym odpowiedziała "nie ja pierwsza i nie ostatnia i na jaki numer dzwoniłam, że nie mogę się połączyć".. ano na taki jaki podali.

    Jak był Dialog, nie było takich problemów.
    Zaletyewentualnie cena
    Wadywszytsko
    Okres użytkowania i cenaDialog od prawie 8 lat
  • Anton / 2015-01-09 09:23
    Niby tanio ale czy na pewno? Niekoniecznie. Wcześniej miałem dialog i był ok, ale przy
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry2
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Niby tanio ale czy na pewno? Niekoniecznie.
    Wcześniej miałem dialog i był ok, ale przy zmianie czegokolwiek musiałem przejść na Netię i zaczęło się...
    Umowa miała rozpocząć się po 2 miesiącach od zamówienia - technik przyjechał ze sprzętem po 3 tygodniach od rozpoczęcia świadczenia usługi (czytaj 3 tygodnie nie miałem sieci mimo że umowa już obowiązywała) - łaskawie pomniejszyli rachunek, choć i tak jestem na minusie licząc koszt wszystkich połączeń z BOK. Teraz znów zmieniałem umowę - sytuacja się powtarza... znów jestem bez sieci, znów technik nie jest w stanie do mnie trafić (a mieszkam w sporym mieście, top 10 największych polskich). Oczywiście technika spławiania i "dział techniczny pracuje" to standard. Fakt że jak już zacznie działać to działa w miarę stabilnie (nie dużo gorzej niż u konkurencji) ale jakiekolwiek awarię to droga przez mękę, podobnie jak odczekiwanie na instalacje, zmiany itp. Nawet jeśli okres od zamówienia do planowanej realizacji jest dłuższy niż 1 miesiąc to nie należy się nastawiać że będzie na czas...
    Zaletycena
    Wadypodejście do klienta, nie trzymają się terminów, wszystko trzeba reklamować na papierze.
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • Ja / 2015-01-08 19:33
    Mendy społeczne ćpuny i alkoholiki. Internet / tv raz na jakiś czas znika i pojawia
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.50
    Parametry3
    Cena5
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Mendy społeczne ćpuny i alkoholiki.

    Internet / tv raz na jakiś czas znika i pojawia się dopiero po upomnieniu.
    Ostatnio podbili rachunek wedle uznania. Po telefonie do centrali powiedzieli, że przyślą sprostowanie. Po dwóch tygodniach w biurze powiedzieli, że się rozmyślili.

    Tak. Nie polecam.
    ZaletyZ ich usług można zrezygnować.
    Okres użytkowania i cenaZa długo i za drogo.
  • Styles / 2015-01-07 17:04
    Ja mam neta od Netii. Wreszcie nie przepłacam - za miesiąc daję tylko niecałe 40
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.50
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta4
    Niezawodność4
    Ja mam neta od Netii. Wreszcie nie przepłacam - za miesiąc daję tylko niecałe 40 zeta. I uważam, że nie am sensu więcej! Poza tym, ponieważ zamawiałem teraz, pierwsze 6 miesięcy mam w ogóle za 1 zł. No niech mi ktoś powie, ze można taniej, naprawdę!
    Zaletytanio!
    Wadybrak
    Okres użytkowania i cenaod tygodnia

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Telpol - Internet
Ocena: 5.00, ilość opinii: 2
Gissnet.pl
Ocena: 4.75, ilość opinii: 4
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
CYBERNET WMW
Ocena: 3.83, ilość opinii: 6
Megacentrum.com.pl
Ocena: 3.63, ilość opinii: 5