Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.22
Parametry2.27
Cena2.61
Obsługa klienta1.91
Niezawodność2.10

Netia Szybki Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • Gatts / 2014-10-29 17:10
    Poprzednio korzystałem z UPC ale niestety się zawiodłem głównie za sprawą wysokich
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.50
    Parametry5
    Cena4
    Obsługa klienta4
    Niezawodność5
    Poprzednio korzystałem z UPC ale niestety się zawiodłem głównie za sprawą wysokich opóźnień w grach online.Niestety ale konsultanci z ,którymi miałem kontakt byli nie kompetentni ,wmawiali mi że problem leży po mojej stronie.Zmieniłem na Netię i mam spokój a UPC straciło swojego abonenta bo nie potrafi zapewnić właściwych parametrów łącza.
    Porównanie:
    UPC czasy opóźnień nawet 1500ms i to często
    Netia czasy opóźnień 50ms maksymalnie
    ZaletyParametry łącza/czasy opóźnień
    WadyTelewizja mogła by byćtańsza
    Okres użytkowania i cenaJuż 4 lata
  • tar / 2014-10-29 17:08
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez większych problemów to jednak zabolało mnie to, że po jej zakończeniu i przeniesieniu umowy na czas nieokreślony opłata za internet podskoczyła mi o prawie 50 zł za 1 mb! Taką politykę mają nadal, ale o tym będzie niżej. Kiedy zdecydowałem się znów podpisać z nimi cyrograf przenosząc przy okazji telefon z tepsy i podbijając net do 20 mb z routerem za złotówkę (wymaganym ze względu na zmianę standartu adsl) liczyłem, że będzie względnie normalnie. Minął koniec okresu rozliczeniowego a tu netu i routera ani widu, ani słychu. Kiedy już przyszedł router to okazało się, że zamiast internetu 20 mb najszybsze co mogą mi zaoferować to 10 mb bo tylko na tyle niby pozwalała moja sieć telefoniczna (mieszkam 400 metrów od cyfrowej centrali tepsy niemal w centrum Warszawy i tepsa świadczyła u siebie taką prędkość) ale żeby to było możliwe to w innej taryfie droższej (!) o 10 zł miesięcznie. Lub 1mb po tej samej czyt. starej cenie. Kiedy już przyszła faktura za router to okazało się, że zamiast rabatu 99 zł dostałem rabat na 1 zł o fakturę na 99 zł. Moje boje na BOKu Przynosiły bardzo mizerne efekty. A o tym jaki panuje tam chaos świadczy fakt, że UWAGA - zgubili moją umowę. Dopiero jak pofatygowałem się osobiście do ich nory na Taśmowej to zrobili sobie ksero... Zrobiła to zresztą ta sama babka, z którą zawierałem umowę. Jak już była awaria to oni nic konkretnego nie mogli zrobić "bo linia tepsy". Z telefonem stacjonarnym wyszły takie jaja, że zamiast mieć taniej niż w tepsie (bo to dlatego przeniosłem od nich numer) to rachunki wychodziły sporo drożej choć ze stacjonarnego korzystałem mało i bardziej zależało mi na utrzymaniu numeru będącego w rodzinie od lat 80. W końcu zrezygnowałem z niego przed końcem umowy płacąc im karę i ponosząc miesięczną opłatę na rzecz tepsy za użytkowanie linii pod internet bo okazało się to dla mnie bardziej korzystne finansowo niż trzymanie tego numeru.
    Miałem to nieszczęście, że chociaż wtedy kablówkę miałem w Aster to mój blok jako jedyny na ulicy miał tylko podciągniętą telewizję bez internetu. Jak tylko wchłonął go UPC to z miejsca dostałem konkretną ofertę dla starego klienta Aster, której trzymam się do dziś bo choć mam "tylko" 25 mb net i telewizję z pakietem Select Extra HD bez HBO i innych bzdetów to i tak płacę za to mniej niż 80 zł. Zresztą tę umowę zawarłem jeszcze przed końcem udręki z netią, pod koniec której miałem zresztą prawdziwe oblężenie telefoniczne, żebym tylko znów dał się uwiązać na parę lat. Oczywiście mieli dla mnie super extra hiper ofertę. Po przedstawieniu mi tego co dało mi UPC zarzucali mi wręcz kłamstwo. Ale znów się zaczęło.
    Po dzisiejszym trzecim już nagabywaniu mnie telefonicznie (Choć wcześniej mówiłem wyraźnie NIE) utwierdziłem się w przekonaniu, że chodzi im tylko o odebranie klientów konkurencji. Na ich późniejszą obsługę kładą laskę. Chodzi im tylko o WYRWANIE KLIENTÓW UPC. Jak się zapytałem co się stanie po zakończeniu umowy to miła pani powiedziała mi, że wzrośnie opłata za internet (jak to w netii o czym pisałem powyżej) i jeśli chcę to MOGĘ SOBIE WTEDY PÓJŚĆ DO INNEJ FIRMY. Pozostawię te sugestię bez komentarza. Po za tym brak w kablu telewizji analogowej więc dochodzą różne przepychanki z multiroomem czego nie ma w UPC i nie było w ASTER (które jest poprzednikiem gigakablówki). A i jeszcze próbowali mi sprzedać jakieś bujdy o tym, że mogę sobie wybrać te kanały w telewizji, które mi odpowiadają co jest znów kłamstwem bo musiałem wydusić informację, że tak naprawdę chodzi im o kilka pakietów z kanałami (jak podstawowy, rozszerzony i z bajerami) co jest i u konkurencji. Omijam szerokim łukiem mając na względzie moje dawne przeboje z netią.
    Zaletybrak, brak, brak
    WadyNastawienie na sprzedaż a nie na obsługę posprzedażową, kłamstwa na infolinii sprzedażowej i pomocowej, brak znajomości swojej infrastruktury, ogólny bałagan w firmie
    Okres użytkowania i cenabyło 4 lata. O 4 lata za długo i za drogo
  • wroclaw / 2014-10-21 17:55
    Niestety miałem nieszczęście podpisać umowę na telewizję osobistą ,jest to
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.75
    Parametry3
    Cena5
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Niestety miałem nieszczęście podpisać umowę na telewizję osobistą ,jest to najgorsza usługa jaką do tej pory miałem , więcej problemów niż oglądania,na pomoc nie ma co liczyć bo zbywają .Jeżeli cenicie sobie spokój i zdrowe nerwy to UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ !!!Szczerze odradzam i NIE POLECAM !!!.
    Zaletynie widzę
    Wadyzawieszanie się urządzeń , brak wsparcia , niegrzeczna obsługa ,
    Okres użytkowania i cenadwa miesiące
  • tomek44 / 2014-10-21 10:41
    Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie to padają im jakieś urządzenia w mojej lokalizacji. Musi technik przyjechać i coś tam zresetować. Oczywiście żeby skłonić pana technika do przyjazdu konieczna jest osobista wizyta w firmie i solidny ochrzan znajdującej sie tam i nudzącej się panienki. Co burza to się muszę zwalniać z pracy - żadne telefony do BOK (biuro olewania klienta) nic nie dają, żadne maile podobnie. Trzeba tam samemu pójść i błagać o usunięcie awarii. Zastanówcie się 5 razy zanim z nimi podpiszecie umowę - pewnie dotyczy też samej NETII. Wyjątkowo asertywni dranie !!!!
    Zaletybrak
    Wady100% asertywność BOK
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • QVX / 2014-10-12 16:59
    Piszę o nowej ofercie Gigakablówka - na sieci dawnego Astera. Niestety nie mogę jej
    [...] pokaż całą opinię ↓ Piszę o nowej ofercie Gigakablówka - na sieci dawnego Astera. Niestety nie mogę jej ocenić merytorycznie z uwagi na dziwną politykę Netii, która nie pozwoliła na jej zainstalowanie.
    W skrócie miałem Netię w innym miejscu, a we wrześniu przenosiłem się do do jednego z miast z Gigakablówką. A ponieważ równocześnie kończyła się umowa z Netią, to pomyślałem, że zawrę nową na Gigakablówkę akurat tam dostępną.
    Gdzież tam? Okazało się, że oferta jest nie dla mnie. W końcu wyszło szydło z worka. Oferta jest przede wszystkim dla tych, którzy są w UPC, a 5.09.2011 byli w Asterze. Pozostali muszą poczekać, a szczególnie obecni klienci Netii.
    ZaletyNie znam
    WadyKiepska polityka sprzedaży
  • vico / 2014-10-10 13:37
  • dot / 2014-10-09 10:50
    Porazka! zaglaszam awarie, ze co dzien sa zaklocenia, programy sie zawieszaja lub w ogole
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Porazka! zaglaszam awarie, ze co dzien sa zaklocenia, programy sie zawieszaja lub w ogole wszystko znika, pan kaze zadzwonic gdy sie to bedzie dzialo, to sprawdzi polaczenie. Dzwonie wiec w trakcie awarii, pan pol godz trzyma mnie na telefonie, sprawdza, wypytuje, przerywa lacze, lacze nie wraca przez dlugi czas, pan mowi ze no faktycznie cos nie tak, wysle serwis do wymiany. Dostaje sms ze w ciagu 48godz sie zjawia, po ponad 48godz dostaje sms: "dzial techniczny informuje o zamknieciu zgloszenia awarii. z informacji w naszym systemie wynika, ze usluga dziala prawidlowo." No krew mnie zalala po prostu... jakas kpina. Nadal tv sie zawiesza, obraz znika, net sie przerywa na pol godz, restart wszystkiego nie pomaga. Oby do konca umowy i nigdy wiecej!!!!!
    Okres użytkowania i cenaprawie rok, 69,90
  • Grudziądz / 2014-10-03 20:57
    Netia? Banda złodziei. Internet w normalne dni powiedzmy jako tako działa, chociaż
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Netia? Banda złodziei. Internet w normalne dni powiedzmy jako tako działa, chociaż bywa różnie. Ale weekendy... tu zaczynają się schody. Dobrze jest, jeżeli internet w ogóle DZIAŁA. A kiedy już działa, to nie ma co liczyć, że ten błogi stan będzie trwał dłużej, niż kilka minut. Aha, no i warto wspomnieć, że powracający internet jest dużo wolniejszy, niż powinien. Zresztą takie oszustwa, to norma, trzeba ciągle kontrolować, czy na pewno mamy prawidłową prędkość. A na pomoc ze strony firmy nie ma co liczyć. Najlepiej klęknąć przed laptopem i błagać o litość. NIKOMU nie polecam!!!
    Zaletynie działa (a nie, sorry, to wada, no tak)
    Wadynie działa, psuje się, zmniejsza prędkość, zrywa połączenie, weekendy i wieczory to KATORGA, a nie internet
    Okres użytkowania i cenazdecydowanie zbyt długo i zdecydowanie zbyt wiele płacę co miesiąc za te szczątki internetu, które dostaję
  • bv / 2014-10-02 18:49
    netia to jakaś kpina, nie polecam!!! podczas podpisania umowy obiecywali nie wiadomo ile
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    netia to jakaś kpina, nie polecam!!!
    podczas podpisania umowy obiecywali nie wiadomo ile a jak umowa podpisana to 3 miesiące czekania, aż łaskawie podłączą, jak w końcu podłączyli to na wszystkich testach internetowych wychodzi prędkość o wiele, wiele niższa niż ta która była w umowie.
    Przedstawiciele obiecują gratisy, a po dzwonieniu do nich mówią, że to już nie obowiązuje...
    Szwindel, chamstwo i żenada
  • ene / 2014-10-01 20:40
  • piotr / 2014-09-30 22:24
  • miłosz / 2014-09-30 00:09
    internet mam w netii od dawna i nigdy nie miałem żadnych awarii. Prędkość też była
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    internet mam w netii od dawna i nigdy nie miałem żadnych awarii. Prędkość też była zawsze zgodna z tą która zamawiałem.
    Zaletyszybki
  • Niezadowolony / 2014-09-28 19:10
    netia to skur*wysyństwo 2 kata miałem internet z dailogu niestety Netia go przejeła i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    netia to skur*wysyństwo
    2 kata miałem internet z dailogu niestety Netia go przejeła i teraz masa problemów z łącznością i opłaty wzrosły ot tak
    ZaletyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci
    WadyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci
    Okres użytkowania i cena2 lata 129 zł
  • ula / 2014-09-26 18:37
  • Janek / 2014-09-25 13:17
    Gigakablówka, czyli nowość w bardzo starym stylu. Dalej chcą oszukiwać i naciągać.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry3
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Gigakablówka, czyli nowość w bardzo starym stylu. Dalej chcą oszukiwać i naciągać. Kolejność podłączenia:
    - najpierw podpisz zlecenie podłączenia (do wglądu regulamin promocji - umowa nie)
    - za dwa dni dostaniesz na e-maila umowę (czyli masz kota w worku)
    - umowa nie przewiduje żadnej odpowiedzialności Netii za brak internetu, za internet z wielokrotnie niższą prędkością itd. Odpowiedzialność jest tylko klienta.
    - ukryte dodatkowe opłaty za "bezpieczny internet" czyli ingwilację klienta (inaczej śledzenie) na jego koszt.
    W sumie ci sami ludzie i nic się nie zmieniło.
    Zaletyniska cena
    Wadykolejne próby oszustwa i naciągania
  • anka / 2014-09-25 11:52
    TRAGEDIA - nigdy więcej umowy z tą firmą! Telefon działał ok (w sumie ciężko
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta2
    Niezawodność1
    TRAGEDIA - nigdy więcej umowy z tą firmą! Telefon działał ok (w sumie ciężko byłoby coś tu popsuć), ale internet to jedno wielkie nieporozumienie. Notoryczne problemy z połączeniem doprowadzały mnie do szału, nareszcie mi się skończyła umowa i uciekam od netii jak najdalej.
    Okres użytkowania i cenaponad 2 lata
  • Dorian / 2014-09-24 11:01
    Prześlę list, który napisałem do obsługi klienta, będzie to najlepsza opinia:
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry3
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Prześlę list, który napisałem do obsługi klienta, będzie to najlepsza opinia:

    "Witam,
    Byłem Waszym klientem przez dłuższy czas, pracowałem nawet w Waszej korporacji jako doradca klienta biznesowego.
    Na obu płaszczyznach jednak się zawiodłem, ale chcę poruszyć część pierwszą:
    Sytuacja wymagała tego, żebym zmienił mieszkanie w drugiej części marca i kiedy znałem już swój prawidłowy adres, zadzwoniłem do Was, aby zmienić adres sygnału internetowego. Jednak mimo wcześniejszych zapewnień podczas zakładania internetu (sygnał miał być niemalże natychmiastowo przeniesiony), zostałem poinformowany, że muszę czekać do końca kwietnia ponieważ netia kupiła Dialog i są opóźnienia z przełączaniem sygnału (!, śmieszne rzeczy, ta wymówka nie wyszła, chyba, że się cofnąłem w czasie) kolejne kłamstwo. Fakt, że na co dzień pracuję przy komputerze ponieważ jestem webmasterem - freelancerem i muszę mieć stały dostęp do internetu, zmuszony byłem podziękować za dostarczane usługi.
    Wysłałem więc jeszcze tego samego dnia list polecony priorytetowy z prośbą o wyłączenie sygnału (byłem już dawno po zakończeniu umowy, po prostu nadal chciałem korzystać z internetu jednak bez umowy na zasadzie comiesięcznego przedłużania bo różnie bywa.)
    No i tu zaczęły się schody. Wysłałem list i cisza. Dostałem kolejną fakturę a po telefonie na infolinie dostałem informację, że muszę jeszcze czekać. Czekałem prawie miesiąc i po 24 dniu miesiąca dostałem ZGODĘ (dziękuję za łaskę, nie byłem zobowiązany umową, jednak dostałem zgodę na wyłączenie sygnału). W międzyczasie przyszła kolejna faktura chociaż internetu nie używałem już od ponad miesiąca a co lepsze mieszkałem dawno gdzie indziej więc ktoś sobie mógł korzystać z internetu na mój koszt. Dostałem telefon od doradcy klienta indywidualnego, albo jak kto woli - konsultantki z propozycją... nowej umowy! Opowiedziałem jej całą sytuację, ale oczywiście stwierdziła, że jest to niemożliwe. Zapytałem czy sygnał został już odcięty, wtedy Pani powiedziała, że już to dla mnie sprawdza, po czym wyłączyła mikrofon, zapytała się swojego szefa gdzie ma mi to sprawdzić, zadzwoniła według wskazówek na 801 802 803, podała swój numer konsultanta po czym mogła uzyskać dla mnie takie informacje, włączyła mikrofon i powiedziała, że ekhm. Tak jest zgoda a sygnał zostanie wyłączony... za miesiąc po tym jak przyjdzie kolejna faktura.
    Niestety sytuacja finansowa nie pozwoliła mi płacić jednocześnie za internet w domu oraz internet, którego nie mam a mam jeszcze inne rachunki. Kilkukrotnie pisałem i dzwoniłem z pytaniem jak to możliwe, że jestem zmuszany płacić za coś czego nie używałem i co najlepsze, dawno temu prosiłem o wyłączenie, ale nie dostałem nigdy jasnej odpowiedzi. Po prostu musiałem czekać na koniec miesiąca rozliczeniowego (który w tym przypadku trwał dwa i pół miesiąca. Zanim internet został w netii rozłączony, musiałem wyjechać z kraju i wróciłem w dniu dzisiejszym.
    Uwaga! Co zastałem w skrzynce - Kara 300 zł za brak zwróconego urządzenia NETIA SPOT.
    Przytoczę słowa Pani konsultantki przy zakładaniu internetu:
    - Dostaje Pan router Netia spot w PROMOCYJNEJ CENIE takiej i takiej, pod warunkiem comiesięcznej wpłaty 5 zł.
    Co śmieszniejsze, kiedy pracowałem jako doradca, też byłem pewny, że ja ten router sprzedaję a nie wypożyczam.
    Rozłączanie sygnału trwało prawie 3 miesiące. Łączny czas od rozłączenia do listu i wymaganego terminu odesłania urządzenia przeze mnie wynosił jakieś 10 dni. PARANOJA.
    Ale już mniejsza z tym - Netia spot jest spakowany i gotowy do wysyłki w niemalże nienaruszonym stanie.

    Tu pytanie numer 1: Czy w przypadku odesłania w tej chwili routera, kara będzie umorzona?
    Pytanie numer 2: Do kogo, gdzie, pod jaki adres, do jakiego wielmożnego Pana mam kierować się z wyjaśnieniem sytuacji i deklaracją, że zaległe faktury za korzystanie zostaną zapłacone przeze mnie, jednak w terminie miesiąca od dzisiejszej daty?
    Znów mam pisać list priorytetowy, który zostanie odczytany po miesiącu a po kolejnym miesiącu zostanie wyznaczony termin na miesiąc wcześniej przez co dostanę odsetki, czy może mam jechać osobiście i prosić na kolanach?

    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź."
    ZaletyMomentami szybki
    WadyRozłączał się w najmniej spodziewanych momentach, obsługa klienta, ogólne zdzieranie pieniędzy i masa kłamstw
    Okres użytkowania i cenaMaj 2013 - Marzec 2014 + 3 miesiące płacenia w prezencie.
  • Agnieszka / 2014-09-23 18:16
    Internet od Netii mogę polecić tylko masochistom - setki zdenerwowanych klientów nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry2
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Internet od Netii mogę polecić tylko masochistom - setki zdenerwowanych klientów nie mogą się mylić! Za czasów Dialogu byłam zadowolona z mojego internetu, zdarzały się sporadyczne awarie, jednak szybko było to naprawiane. Po przejęciu firmy przez Netię zaczęły się cyrki. Potrafi zrywać połączenie w losowych momentach, co najmniej 4 razy do roku zdarzają się awarie, podczas których nie ma internetu łącznie przez 10-12 godzin dziennie (działa przez kilka godzin, potem następne 3-5 go nie ma i tak w kółko) - trwa to najczęściej minimum 2 tygodnie zanim zostanie naprawione. W lipcu przez 2,5 tygodnia praktycznie nie miałam internetu. Posiadam aktualnie MAX 20MB, który w rzeczywistości nie przekracza 12-13mb. Skoki pingów często uniemożliwiające granie też nie są rzadkością. Jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy/grania/czegokolwiek innego niż przeglądanie stron i sprawdzanie maili, poszarpie sobie tylko nerwy przy Netii.
    Zaletyto, że w ogóle działa?
    Wadyogólnie jak działa
    Okres użytkowania i cena9 lat, na początku Dialog, po jego przejęciu Netia
  • Tomko71 / 2014-09-23 17:22
    Trzymać się od Netii z daleka! Przez ponad miesiąc nie miałem dostępu do internetu w
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Trzymać się od Netii z daleka! Przez ponad miesiąc nie miałem dostępu do internetu w sklepie, po zmianie z TP SA okazało się, że jest... drożej, ponieważ wbrew temu co zamówiłem powłączali mi jakieś linie telefoniczne z planem taryfowym, jakieś pakiety bezpieczeństwa i oczywiście nie da się tego odkręcić tylko trzeba składać reklamację, której nie uznają i możesz sobie iść do sądu jak ci się nie podoba. Technika do naprawy awarii przysłali po 3 TYGODNIACH od momentu zgłoszenia, uważają ,że miesięczny brak dostępu do sieci (centrum Krakowa) nie jest dostatecznym powodem do rozwiązania umowy i straszą opłatą wyrównawczą, na biuro obsługi klienta, praktycznie nie da się dodzwonić, daaaawno nie miałem do czynienia z tak badziewną firmą i dziwię się, ze jeszcze funkcjonują na rynku
    Zaletybrak
    Wadysame
    Okres użytkowania i cenapół roku
  • dziubson / 2014-09-23 12:20
    Może w natłoku tylu hejtów moja opinia będzie miłą odmianą. Otóż jestem w miarę
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.00
    Parametry4
    Cena4
    Obsługa klienta4
    Niezawodność4
    Może w natłoku tylu hejtów moja opinia będzie miłą odmianą. Otóż jestem w miarę nowym klientem Netii i jak na razie mam same pozytywne odczucia. Obsługa z uśmiechem na twarzy i anielską cierpliwością przeprowadziła mnie przez całą papierologię oraz proces podłączania usługi. Odpowiedzieli na wszelkie moje pytania i wyjaśnili kruczki. Dzięki temu uzyskałem satysfakcjonują mnie ofertę, a dodatkowo dorzucili mi fajny tablet (chyba do końca września mają taką promocję). Usługa działa prawidłowo, a ja mogę się cieszyć internetem i tv. Dlatego uprzedzam, żeby nie skreślać Netii z góry
    Zaletystabilność usług, obsługa, atrakcyjna promocja

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 4.75, ilość opinii: 4
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
Cybernet Chrzanów (małopolskie)
Ocena: 4.25, ilość opinii: 6
Megacentrum.com.pl
Ocena: 3.63, ilość opinii: 5
GTS Energis Multimo
Ocena: 3.44, ilość opinii: 53