Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.13
Parametry2.45
Cena2.20
Obsługa klienta1.72
Niezawodność2.16

UPC Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • MB / 2014-07-25 14:09
    Potwierdzam. UPC nie szanuje stałych klientów. Na przedłużenie umów proponuje dużo
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.75
    Parametry4
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność3
    Potwierdzam. UPC nie szanuje stałych klientów. Na przedłużenie umów proponuje dużo mniej korzystne warunki od dotychczasowych (w czasie gdy usługi telekomunikacyjne ciągle tanieją).
    Nie interesują ich potrzeby klienta. Są zainteresowani tylko sprzedażą kolejnych usług.
    Zaletyw miarę stabilny internet
    Wadyczasami obniżone pasmo/transfer
    Okres użytkowania i cena4 lata, ostatnia umowa to (3x0PLN + 9x60PLN)/12 mc za 30 Mb
  • Łukasz / 2014-07-23 16:23
    UPC reklamuje się gdzie się tylko da - moja skrzynka emailowa aż pęka od reklam UPC.
    [...] pokaż całą opinię ↓ UPC reklamuje się gdzie się tylko da - moja skrzynka emailowa aż pęka od reklam UPC. Niestety, to są dziady a nie porządna firma. W centrum miasta powiatowego, w mojej lokalizacji, nie świadczą usług - aż dziw bierze, bo na tej samej ulicy, 50 metrów w lewą i 50 metrów w prawą stronę od mojego budynku, UPC dostarcza łącza internetowe! Wystarczyłoby podciągnąć nie więcej, jak 100 metrów kabla UTP z któregoś z punktów, abym miał łącze z UPC - niestety, nikt nie umie (nie chce?) się tym sająć. Tak właśnie wygląda "profesjonalizm" UPC...
    Zaletynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
    Wadynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
    Okres użytkowania i cenanie mam, bo dzięki "profesjonalizmowi" UPC nie mogę go kupić
  • agnes / 2014-07-22 18:56
    Są tak beznadziejni, ze brak słów. Oszustwl w biały dzień. Wylaczaja uslugi 2 dni
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Są tak beznadziejni, ze brak słów. Oszustwl w biały dzień. Wylaczaja uslugi 2 dni przed terminem platnosci po to zeby wgarnac za aktywacje!!!!. Uciekac jak najdalej!!!
    Zaletyzero!!!
    Wadynie starczy miejsca na wypisanie!!!!
  • Sebastian / 2014-07-20 12:23
    Uwaga na oszustów z UPC!!! Na początku skorzystałem z oferty internetu 60mb/s. UPC
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Uwaga na oszustów z UPC!!! Na początku skorzystałem z oferty internetu 60mb/s. UPC chwali się internetem bezprzewodowym ale tak naprawdę gwarantują tylko internet po kablu. Kiedy pojawił się problem z softem w ruterze Techicolor i prędkość spadła z 50mb/s które odbierałem przez wifi do 18mb/s oświadczyli, że wifi to nie ich sprawa bo po kablu prędkość jest dobra czyli 70% z prędkości 60mb/s. Przez ponad miesiąc po kablu odbierałem 18mb/s zamiast 60mb/s za które płacę 60zł msc. Po złożeniu kilku reklamacji w tej sprawie okazało się że nie chcąmi wymienić rutera pomimo jego wady z softem to do tego jeszcze chcą mi dać jednorazowo tylko 10zł obniżki abonamentu za okres kiedy korzystałem z internetu po kablu z prędkością tzy razy mniejszą niż ta za którą płacę. Oszuści i nic więcej !!!!!!!!
    Zaletymiła obsługa żeby zdobyć nowego klienta
    Wadyjesteś już ich klientem to nie licz na żadną pomoc
    Okres użytkowania i cenainternet od 10 msc oraz TV i telefon od 3 msc
  • Daniel / 2014-07-12 13:18
    Nigdy więcej UPC. Nie szanują klienta. Korzystałem z ich usług przez klika lat, bo
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Nigdy więcej UPC. Nie szanują klienta. Korzystałem z ich usług przez klika lat, bo nie miałem innego wyjścia z racji zamieszkania. Skończyła mi się umowa i chciałem podpisać nową w niższej cenie. Okazuje się, że nie mogę. To jakiś żart.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO A ZWŁASZCZA POSZANOWANIE DOTYCHCZASOWEGO KLIENTA
    Okres użytkowania i cena5 lat 155 zł
  • Mixer / 2014-07-09 15:09
    Jestem abonentem Astera a później UPC od ponad 10 lat. Mam u nich internet, telewizję
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Jestem abonentem Astera a później UPC od ponad 10 lat.
    Mam u nich internet, telewizję i telefon.
    Ostatnie miesiące to dramat:
    1) Permanentne awarie techniczne i brak dostępu do usług, awaria co kilka dni na wiele godzin a ostatnia awaria trwa już 4-ty dzień.
    2) Niedostępność obsługi klienta
    3) Od kilku miesięcy UPC nie generuje comiesięcznych faktur tylko "rozliczenia" - nawet nie wiem czy to jest legalne (może jakiś US się zainteresuje).
    4) Pakiety minut na telefonie stacjonarnym - nigdy nie wykorzystuję całości miesięcznego limitu a mimo to zawsze część połączeń mam naliczone po cenie z poza limitu.
    5) Najwyższe ceny na rynku za uslugi.
    Jak tylko skończy mi się obecna umowa zmieniam UPC na innego operatora. Zdecydowanie NIE POLECAM.
    Wadyfatalna jakość usług, wyjątowo trudny dostęp do obsługi klienta
    Okres użytkowania i cenaponad 10 lat
  • MaXio / 2014-07-09 08:28
    NIGDY WIĘCEJ UPC !! Jestem klientem od około 5 lat i obserwuję postępującą
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.50
    Parametry3
    Cena2
    NIGDY WIĘCEJ UPC !!
    Jestem klientem od około 5 lat i obserwuję postępującą degradację/pogarszającą się jakość obsługi Klienta.
    Ci ludkowie w swej nadętej arogancji zapomnieli że to Klient jest podstawą egzystencji firmy !
    Od MIESIĄCA reklamuję nieotwierającą się w elektronicznej fakturze zakładkę bilingu rozmów międzynarodowych.Naliczyli mi jakieś kosmiczne kwoty, ale ZA CO ?? sprawdzić nie mogę bo zakładka się nie otwiera !!
    Mimo 4 rozmów z konsultantami i około 10 emaili sprawa do dziś nie została załatwiona !
    Powtarzają Wiejski Głupek mantrę: "Nasz dział techniczny zajmie się problemem" - i dalej nic.
    Jeden mądruś odpowiedział - odpowiedź była calkowicie nie związana z problemem - tak jakby chłoptaś w ogóle nie czytał czego sprawa dotyczy !
    Jak poradziłem matołkom by poprosili jakiegoś gimnazjalistę z zacięciem do komputerów, aby im ten problem rozwiazał, to przestali ostatnio w ogóle się odzywać - pewnie dlatego że gimnazjaliści na wakacje powyjeżdżali.
    Całe szczęście że umowa się kończy za 2 miesiące - dość mam lekceważenia, zwłaszcza że płacę za pakiet około 250 zł miesięcznie
    WadyBrak reakcji na reklamacje
  • miszczek / 2014-07-08 14:02
    Niedawno pożegnałem się z UPC. Miałem dosyć ciągłych awarii i niemiłych
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry2
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Niedawno pożegnałem się z UPC. Miałem dosyć ciągłych awarii i niemiłych konsultantów na infolinii. Na szczęście moja umowa dobiegła końca i mogłem zmienić dostawcę. Wybrałem Netię, zaproponowała najlepszą ofertę, zobaczymy czy się sprawdzą.
    Wadyawaryjność, zła obsługa
  • z Krakowa NH / 2014-07-04 11:28
    Witam. Mam internet UPC od ponad 10 lat (dokładnie nie pamiętam), internet śmiga jak
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.25
    Parametry5
    Cena2
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    Witam. Mam internet UPC od ponad 10 lat (dokładnie nie pamiętam), internet śmiga jak należy,same plusy. Z obsługą nie ma żadnego problemu, zawsze bardzo miło:), kontakt bez problemu. Jedyny minus, to ostatnio brak godnych uwagi ofert co chodzi o cenę, żądna różnica w pakietach, a kiesyś mieli lepsze oferty. Może się doczekam ech... Polecam wszystkim UPC!!! Pozdrawiam.
    ZaletyPrędkość jak w umowie.
    Wadyza drogie pakiety
    Okres użytkowania i cenapona 10 lat, za 1 zł
  • scorpio / 2014-06-27 18:26
    Nigdy więcej UPC i ich "tzw" usług. Po pierwsze jestem klientem UPC 10 lat.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Nigdy więcej UPC i ich "tzw" usług. Po pierwsze jestem klientem UPC 10 lat. Niestety do dnia dzisiejszego mamy sygnał analogowy. Ponad rok temu rozważałem rezygnację z kablówki z uwagi na lepszą ofertę, choćby Polsatu - cenową, programową i jakościową. Ale Konsultanci UPC zapewniali że będziemy mieli sygnał cyfrowy. W kwietniu okazało się że dostaliśmy informację że będziemy mieli dalej sygnał analogowy i jak się komuś nie podoba może wypowiedzieć umowę... Po miesiącu firma UPC poszła na całość i podwyższyła abonament z 55zł na 65zł nie zmieniając ani jakości sygnału ani oferty programowej. Konsultant uświadomił mi że UPC dopłaca do sygnału analogowego i musieli podnieść cenę. Pytam się a co mnie to obchodzi?!? Skoro dla nich jest drogo i nieopłacalnie niech zmienią na sygnał cyfrowy. Logiczne. Tak właśnie firma UPC traktuje wieloletnich klientów. Płać i milcz.
    A teraz kilka uwag na temat ich świadczonych usług. Nie było tygodnia żeby z jakimś kanałem nie był problem. A to brakowało dźwięku, a to brakowało obrazu albo w ogóle nie było i jednego i drugiego. Dzwonienie na infolinie i działo technicznego wymaga anielskiej cierpliwości. 10-15 a czasem 20 minut czekając na to żeby ktoś łaskawie odebrał a licznik i koszty oczywiście się naliczają.
    UPC żeby ułatwic klientom kontakt umożliwiło komunikację za pomocą live chatu ale tylko dla osób które chcą zamówić nowe usługi. Starzy klienci muszą płacić. Żadna osoba z UPC nie zadzwoni do klienta - niech sami dzwoni i płaci. Dla porównania gdy zgłaszałem problem w firmie Sony z moja PS3 pamietam ze konsultant załatwil za mnie wszystko dzwonil do mnie na koszt firmy i na bierząco mnie o wszystkim informował. UPC nie rozumie że klient jest najwazniejszy.
    Przez 6 miesiecy kilkukrotnie zgłaszałem problem z eurosportem. Obraz był powiekszony przez nadawce i nawet znaczek z nazwa kanału nie miescil sie na ekranie TV - wyobrazcie sobie mecz tenisa gdzie zawodnik biegnie w jedna lub druga strone i znika z pola widzenia... paranoja.
    Na koniec wypowiedzenie umowy wysłane jeszcze tylko miesiac i nagle telefony z UPC sie urywaja ze moga mi obnizyc abonament o 20zł !!! Wow padłem z wrazenia. Opamietali sie po tylu miesiacach jak zobaczyli ze miarka sie przebrała i straca klienta. Powiedziałem gdzie moga sobie wsadzic te 20zł i ze nie zycze sobie nigdy wiecej tel z ich strony. Wszystkim serdecznie odradzam tę firmę bo jak juz podpiszecie umowe bedziecie dla nich płacacymi, nic nie wartymi smieciami.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, obsługa klienta rodem z prl, problemy techniczne, uboga oferta programowa
    Okres użytkowania i cena10
  • idler73 / 2014-06-25 06:46
    Posiadam UPC, od ponad roku, przed kablówką, miałem przez 7 lat neostradę, chciałem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry3
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Posiadam UPC, od ponad roku, przed kablówką, miałem przez 7 lat neostradę, chciałem mieć taniej i mam za swoje.

    Wady.

    1. Bardzo wysoka awaryjność sieci w mojej lokalizacji, brak dostępności usług 3-4 razy w miesiącu, przez kilkanaście godzin na dobę. Najczęściej między 6.00 - 17.00.
    2. Spadki prędkości. Co prawda umowa mówi o prędkości do 15 mb/s (więcej nie potrzebuję), więc realna prędkość może spaść do 12, nawet 10 mb/s. Tym czasem bardzo często spada do 512, a nawet 256 kb/s. Po wielu interwencjach przyczyna nie ustalona do dzisiaj.
    3. Fatalna obsługa klienta, oczekiwanie na zgłoszenie doradcy sięga niekiedy 30 minut. Obsługa pozbawiona wiedzy technicznej, natomiast mocno nastawiona na sprzedaż.
    4. Dołączony router/modem Technicolor TC 7200, o ile działa dość stabilnie o tyle możliwości konfiguracji są zerowe.

    Zalety:

    1. Nie znajduję.

    Szczerze odmawiam korzystania z usług internetowych UPC.
    Okres użytkowania i cena14 miesięcy
  • derlo / 2014-06-23 16:22
  • Michał / 2014-06-21 11:36
    Absolutnie wystrzegajcie się UPC. Pół biedy że połączenie od czasu do czasu rwie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry3
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Absolutnie wystrzegajcie się UPC.
    Pół biedy że połączenie od czasu do czasu rwie się bez powodu.
    Pół biedy że transfer jest zwykle 4 razy mniejszy niż wykupiony. To da się przeżyć.

    Największy problem to że gdy chcesz cokolwiek załatwić, musisz się zetknąć z biurem obsługi klienta które najwyraźniej ma 10 razy za mało ludzi. Wielokrotnie zdarzało mi się czekać na połączenie z konsultantem kilka minut, tylko po to żeby dostać informację że połączenie zostało zakończone.
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki
    Okres użytkowania i cena2 lata, 120 złotych miesięcznie
  • bbcbb / 2014-06-20 22:27
    mam Internet 60mb nigdy nie miałem z nim problemów nawet drobnej usterki
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Parametry4
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność5
    mam Internet 60mb nigdy nie miałem z nim problemów
    nawet drobnej usterki
    Zaletystabilny
    Wadyobsługa,droga instalacja
    Okres użytkowania i cenarok internet + tv 115 zł
  • wkurzony-fest / 2014-06-20 11:26
    O ile jakość usługi jest w miarę OK, to obsługa klienta przez infolinię jest
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry3
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność3
    O ile jakość usługi jest w miarę OK, to obsługa klienta przez infolinię jest fatalna. Oczekiwanie 25min na dostępność konsultanta po czym komunikat "Dziękujemy za telefon"... i połączenie zostaje zakończone. Szlag trafia człowieka.
    Wadyobsługa klienta przez infolinię jest fatalna
    Okres użytkowania i cena24mieś
  • solo / 2014-06-19 11:52
    Witam, przez ładnych parę lat byłem abonentem sieci ASTER i nie miałem żadnych
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Witam, przez ładnych parę lat byłem abonentem sieci ASTER i nie miałem żadnych problemów, gdy firma przejęło UPC wtedy zaczęły się schody ale było jeszcze w miarę, problemy zaczęły się dopiero gdy zmieniałem mieszkanie i chciałem przenieść usługi pod nowy adres, wtedy usłyszałem że firma UPC nie świadczy pod tym adresem usług, więc poprosiłem o rozwiązanie umowy, owszem UPC rozwiązało ze mną umowę ale jednocześnie oświadczyło że nie dotrzymałem warunków umowy i będzie naliczona kara. Do czasu otrzymania odpowiedzi z UPC płaciłem rachunki i nawet zwrócili mi nadpłatę jednakże po upływie 2 miesięcy otrzymałem sms że nie zapłaciłem kary związanej z rozwiązaniem umowy nic nie dały moje pisma i telefony, pani z siedziby w UPC była takk dobrze zorientowana że dziecko w przedszkolu lepiej wie jak i co. Moja noga nie powstanie nigdy więcej w żadnym salonie. podpisałem umowę z inną firmą o świadczeniu usług typu telewizja, internet telefon i w umowie mam jasno że w przypadku przeniesienia usług pod inny adres a firma nie będzie mogła zagwarantować tam usług umowa zostaje rozwiązana bez ŻADNYCH SANKCJI.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNiefachowa obsługa w salonach UPC ( OPRÓCZ SALONU NA JP II w Warszawie), na infolini mało kompetentne osoby, itak dalej można wymieniać
    Okres użytkowania i cenamiałem przez 2 lata, za 160
  • Karol / 2014-06-18 13:35
    Najgorszy internet jaki mialem, w1 mieszkaniu router nie pozwalal grac ani ogladac nic
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Najgorszy internet jaki mialem, w1 mieszkaniu router nie pozwalal grac ani ogladac nic online, poniewaz blokowal porty, w 2 mieszkaniu ciagle zwiechy internetu, ogromne pingi, gdy wiecej niz 1 osoba korzystala z internetu nagle jakosc byla tragiczna, nie polecam!!!
    Zalety--------
    Wadyduze pingi, zwiechy
    Okres użytkowania i cena8 miesiecy
  • m / 2014-06-17 09:44
  • Anonimek / 2014-06-12 12:08
    Widzę, że strasznie ludzie tutaj psioczą na UPC, trochę mnie to dziwi, może ja mam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    Widzę, że strasznie ludzie tutaj psioczą na UPC, trochę mnie to dziwi, może ja mam takie szczęście, możliwe. Od 1,5 miesiąca mam łącze 60/6 i cały czas mam takie transfer!!! nie miewam 40/4 czy 50/5 tylko 60/6 a nawet i 60/7 czasem!!! Może mam po prostu szczęście - zresztą facet który to instalował gdy popatrzył na test łącza sam się zdziwił że osiąga 100% swojej mocy, mówił że pewnie po południu spadnie ale po południu nie spada, jestem bardzo zadowolony z tego faktu :)
    ZaletySzybkość łącza taka jaka być powinna
    WadyBrak
    Okres użytkowania i cena1,5 miesiąca, 111zł wraz z telefonem, telewizorem i internetem
  • sohana / 2014-06-04 16:50
    Właśnie mnie wykiwali na opłacie za instalację. Zamawiałam przez internet i miało
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Właśnie mnie wykiwali na opłacie za instalację. Zamawiałam przez internet
    i miało to kosztować zl 39,90 a obiązono mnie kwotą zł 89,90. Reklamacji
    oczywiście nie uznano co mam myśleć o tej firmie.
    Internet też nie trzyma deklarowanej szybkości ma być 60mb/sek a jest 40 mb/sek.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe a najgorsza jest nieuczciwość
    Okres użytkowania i cena13 m-cy

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 5.00, ilość opinii: 3
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
Cybernet Chrzanów (małopolskie)
Ocena: 4.25, ilość opinii: 6
tooway.pl
Ocena: 3.73, ilość opinii: 7
Megacentrum.com.pl
Ocena: 3.63, ilość opinii: 5