Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.17
Parametry2.47
Cena2.25
Obsługa klienta1.77
Niezawodność2.20

UPC Internet

Kategoria: Dostęp do internetu

Dodaj opinię

  • Klips / 2014-10-29 23:14
    Uważam, że ich usługi de facto realizowane to porażka. Miałem wcześniej Astera
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.75
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność4
    Uważam, że ich usługi de facto realizowane to porażka. Miałem wcześniej Astera przez kilka lat, z którego byłem bardzo zadowolony i myślałem sobie "UPC pewnie lepsze, ale co tam Aster też daje radę". Po czym wykupili Astera i się zaczęło. Płaciłem za 60Mb/s z czego dostawałem 14Mb w porywach może 20Mb. No dobra, rozumiem DO 60Mb.Moja umowa dawno się skończyła, więc w pewnym momencie postanowiłem "odświeżyć" swoją usługę. A tu proszę, okazuje się, że za tyle co płacę, powinienem mieć 120Mb i to bez zobowiązań. Więc dzwonię/piszę do nich, a tu okazuje się, że tak, jest taka oferta, ale nie dla frajera, który od lat im płaci i tak, mogę dostać ofertę - 10 złotych mniej przy umowie na 18 miesięcy. Dobrze, że konkurencja o mnie pomyślała - niemal dwa razy taniej, za dwa razy więcej ze zobowiązaniem na 6mscy. Tyle ile zamówiłem, tyle dostaję. Bye Bye UPC.
    Zaletymała awaryjność
    Wadyfatalna obługa klienta, niski przesył danych w stosunku do oferty, wysokie ceny w porównaniu z konkurencją
  • Gatts / 2014-10-29 16:44
    Jedynie download zasługuje na plus w tej firmie nie biorąc po uwagę telewizji.Przez
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.25
    Parametry3
    Cena3
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Jedynie download zasługuje na plus w tej firmie nie biorąc po uwagę telewizji.Przez cały okres użytkowania miałem problemy gdy korzystałem z gier online - w moim przypadku World of Warcraft bo pingi jakie osiągałem minimalnie wynosiły 60ms i to w nocy.Tak od godziny 9 tej do północy czasy opóźnień potrafiły wynosić 1500ms z tego powodu strasznie się zawiodłem.Niestety kontakt z konsultantami nic nie wniósł i za każdym razem wmawiali mi że problem jest po mojej stronie.W tej chwili korzystam z usług konkurencyjnej firmy , z którą nie mam problemów a czasy opóźniej w wyżej wymienionej grze wynoszą 30ms
    ZaletyDownload
    WadyWysoki ping w grach , Upload
    Okres użytkowania i cenaMiałem dwa lata
  • agathen / 2014-10-26 01:53
    tragedia, zmieniłam abonament na 2 razy szybszy i droższy, a dotałam roter który nei
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    tragedia, zmieniłam abonament na 2 razy szybszy i droższy, a dotałam roter który nei daje połowy sygnału co stary, nei mogę podpiąc własnego bo wyskakje konflikt - generalnie przy 1 okazji rezygnuję z usługi - po 9 latach korzystania z UPC
  • Ela / 2014-10-24 20:29
    Bardzo nie poważna firma. Dwukrotnie próbowałam podpisać umowę i w obydwu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.50
    Parametry4
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Bardzo nie poważna firma. Dwukrotnie próbowałam podpisać umowę i w obydwu przypadkach osoba przyjmująca zlecenie, źle sporządziła umowę. Za pierwszym razem składałam zamówienie telefonicznie, i pan zwyczajnie oszukał mnie co do treści umowy. Monter, który przyszedł podłączyć pakiet (telewizje, telefon i internet) spędził u mnie 1,5 godziny po czym podstawił umowę do podpisania, na szczęście ją przeczytałam. Za drugim razem oszukano mnie w punkcie sprzedaży, do mojej umowy dodano usługi, na które wyraźnie nie wyraziłam zgody. Jeśli w umowie musiały pojawić się dodatkowe usługi (robią tak np. w Play-u) to z pewnością powinnam być o tym poinformowana. Próbowałam zadzwonić na infolinie i wyjaśnić sprawę, ale po 15 min. dowiedziałam się, cytuje "Czas połączenia uległ wydłużeniu. Połączenie nie może być zrealizowane.". Z drugiej strony jeżeli UPC oszukuje tak każdego klienta to trudno się dziwić, że nie można się do nich dodzwonić...
    Zaletyniska cena,
    Wadydwie próby oszustwa
  • Isa / 2014-10-23 21:05
    Jestem bardzo zawiedziony z usług UPC, pracownik który do mnie przyszedł zakładać
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.50
    Parametry3
    Cena4
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Jestem bardzo zawiedziony z usług UPC, pracownik który do mnie przyszedł zakładać internet nie miał bladego pojęcia o tym jak to się robi, przy czym na sama instalację internetu musiałem czekać ponad miesiąc(własnie z powodu niekompetentnego montera).Do tego dochodzą częste problemy z internetem. Jest mi przykro z powodu ,że jeden z głównych dostawców internetu w Polsce nie dba o swoich klientów...
    ZaletyNawet atrakcyjne oferty
    WadyBardzo duża niekompetentność pracowników
    Okres użytkowania i cena6 miesięcy
  • Jun / 2014-10-22 22:09
    Kurcze jestem trochę w szoku po tylu negatywnych opiniach. Własciwie w upc jestem od
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.00
    Parametry5
    Cena2
    Obsługa klienta4
    Niezawodność5
    Kurcze jestem trochę w szoku po tylu negatywnych opiniach. Własciwie w upc jestem od zawsze, wielu wielu lat. To prawda, że mają drogo w porównaniu do innych co mnie ostatnio skłaniało i wciąż skłania do odejścia,ale jakoś usług mają świetną. Nie wierzę, że ludzie mając 10-150mb mają 3mb łącze? Ja mam 30 i co nie zrobię testu to rzeczywiście to 30mb mam. Awarie są mega rzadko i szybko naprawiane, wifi działa bez zarzutu... Jedynie umowy utrzymaniowe są do kitu, nie oferują nic w niższej cenie niż mam.
    Zaletyszybie i niezawodne łącze, rzadko awarie, dobrej jakości obsługa techniczna
    Wadycena
    Okres użytkowania i cenaz 8 lat jak nie dłuzej, teraz płacę 90zł...
  • hektor / 2014-10-19 22:22
    Sprawa wadliwego softu w Technicolorze 7200 jest od dawna powszechnie znana, nawet
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry1
    Cena5
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Sprawa wadliwego softu w Technicolorze 7200 jest od dawna powszechnie znana, nawet UPC.Obiecywana przez nich jego zmiana po kilku miesiącach w końcu nastąpiła w październiku i jak to w sprzęcie który od początku ma wady konstrukcyjne niczego nie poprawiła.Dotyczy to szczególnie oferty na 60 Mb/sek.Dalej, mimo dobrej mocy sygnału,osiągane transfery bezprzewodowo są skandalicznie niskie i niestabilne.Zdarzają się bardzo wysokie pingi i utrata plików.Nie polecam tej oferty.
  • Wojtek / 2014-10-19 15:48
    Drogi, ale dobry i szybki internet, rzadko były problemy - korzystałem z usług firmy
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.75
    Parametry5
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność4
    Drogi, ale dobry i szybki internet, rzadko były problemy - korzystałem z usług firmy dość sporo. Niestety, po jednej "akcji" zmieniłem radykalnie zdanie i raczej już więcej nie skorzystam.

    "Akcja" była taka: Przy przeprowadzce zrezygnowałem z usług. Poszedłem do placówki podpisać odpowiedni papier, gdzie pracownik powiedział mi, że mojego modelu modemu nie muszę oddawać, więc nie oddałem i wyprowadziłem się z mieszkania. Dwa miesiące później dostałem SMS, że jednak muszę oddać modem, bo zostaną naliczone opłaty. Próbowałem się skarżyć, lecz nie miałem żadnego dowodu na to, że ich pracownik mi powiedział to co powiedział. Więc skasowali mnie za ten nieoddany modem. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • Marek / 2014-10-19 14:20
    UPC to wielcy oszuści. Pobierają za telefon, z którego nie korzystam. Gdybym ja
    [...] pokaż całą opinię ↓ UPC to wielcy oszuści. Pobierają za telefon, z którego nie korzystam. Gdybym ja odliczył sobie nienależną kwotę przy rozliczeniu PIT-u to bym był przestępcą podatkowym, a oni w świetle prawa oszukują klienta. Ostatnio zakupiłem nowy telewizor i wymagany był lepszy dekoder, owszem wymienili i w tej chwili płacę 153 zł. ale umowę mam do czerwca 2015r. i nie dbają o to, by zatrzymać abonenta. ODRADZAM PODPISYWANIE UMOWY Z UPC. TO SĄ OSZUŚCI
    Okres użytkowania i cenaCzerwiec 2013r.
  • niewiadomokto / 2014-10-18 15:47
  • janusiek / 2014-10-16 11:59
    Polecam większych awarii nie było wsumie od 6 lat miałem jedna awarie która
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.25
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta3
    Niezawodność4
    Polecam większych awarii nie było wsumie od 6 lat miałem jedna awarie która pozbawiła mnie usług od 8 rano do 15 a tak poza tym nic złego się nie dzieje
    Zaletyjakość usługi
    Wadyarchaiczne pakiety tv (tylko 2?)
    Okres użytkowania i cena6 lat
  • as / 2014-10-16 00:28
    Jestem już klientką od ponad 5 lat i ogólnie nie narzekam. Oczywiście jak wszędzie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.75
    Parametry5
    Cena5
    Obsługa klienta4
    Niezawodność5
    Jestem już klientką od ponad 5 lat i ogólnie nie narzekam. Oczywiście jak wszędzie bywają awarie, ale generalnie szybko są usuwane, a reklamacje uznawane. Trochę kłopot jest dodzwonić się do BOK ale są tez inne kanały łączności - np. maile, na które o dziwo dość szybko odpowiadają (najczęściej następny dzień roboczy. Ostatnio przedłużałam umowę - są trochę oporni na krótkie związki :) i z reguły trzeba się uwiązać na 2 lata by dostać ciekawa ofertę. Generalnie ja jestem jednak usatysfakcjonowana.
    Zaletymało awarii, dobra oferta
    Wadykontakt z BOK
    Okres użytkowania i cena5lat
  • syli / 2014-10-15 23:25
    To są jakieś jaja. Wypuścili wadliwego softa, który zamulił połączenie. Zamiast
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Parametry4
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    To są jakieś jaja. Wypuścili wadliwego softa, który zamulił połączenie. Zamiast 120 mam 3 (po zabawie w ustawieniach w porywach mam 18)... i tak od bodajże kwietnia br. Wmawiali nam, że to wina naszego sprzętu. Beznadziejne podejście do klientów. Ogólnie najlepiej załatwiać wszystko osobiście, bo na słuchawkach najczęściej (ale nie zawsze) siedzą ludzie nieogarnięci, którzy proponują beznadziejne warunki w związku z przedłużeniem umowy.
    ZaletyOsobisty kontakt z obsługą o wiele lepszy niż przez telefon.
    Wadybeznadziejne zaplecze techniczne, wadliwy sprzęt, brak podejścia do Klienta
    Okres użytkowania i cena10 lat
  • bozena / 2014-10-14 18:55
    porażka. upc w ogóle nie dba o klientów. chcąc mnie utrzymać jako klienta zniżyli
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    porażka. upc w ogóle nie dba o klientów. chcąc mnie utrzymać jako klienta zniżyli mi płatność ze 139,99 do 134,00. hurra będę mogła zacząć oszczędzać od przyszłego m-ca !
    wpadła mi w ręcę promocja WIELKA REWIA USŁUG niestety tylko wybrani mogli z niej skorzystać . wszystkie pakiety o połowę taniej. oferta przeznaczona tylko do utrzymania klienta - ale mi się już nie należał.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    Wadyza dużo by pisać
    Okres użytkowania i cenaok 4 lat
  • małgosia / 2014-10-14 17:58
    cieszę się, że mogę wejść na podobną stronę i teraz już z tylko czytać a nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    cieszę się, że mogę wejść na podobną stronę i teraz już z tylko czytać a nie ciągle sama się udzielać i żalić. od dwóch miesięcy mam Netię. tv i 100mb...chodzi mi ok 95mb.. w upc miałam teoretycznie 60mb a realnie...18mb :) mieli mnie gdzieś, a gdy złożyłam rezygnację to obiecali że podniosą prędkość do 120zł za jedyne 18zł dopłaty :) jakby ktoś chciał kontakt do ph z którym podpisałam umowę i jak obiecał tak jest niech odpowie na ten post
    Zaletynic
    Wadywszystko
    Okres użytkowania i cenajuż nie mam ale za ''nic'' płaciłam 105zł
  • PAWEŁ Z LUBLINA / 2014-10-14 16:25
    Oszuści i olewają klienta Było 3 "fachowców"który jeden z nich założył
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Oszuści i olewają klienta
    Było 3 "fachowców"który jeden z nich założył dekoder
    i działa ok ale router jest do kitu. Na umowie pisze 30 Mbs bez limitu a jest 3.40 Mbs a czasami 1.69 Mbs porażka !!!
    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet i niemiła obsługa
    Okres użytkowania i cenaposiada go 2 miesiące i kosztuje 70
  • upcrobert / 2014-10-12 20:26
    UPC – płacę za 30 MB/s – mam 2 do 3. Reklamacje? szkoda czasu, brak kompetencji,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    UPC – płacę za 30 MB/s – mam 2 do 3. Reklamacje? szkoda czasu, brak kompetencji, wymyślają cuda byle tylko nie przyjść i sprawdzić. Dramat. Amatorszczyzna, brak poszanowania wieloletniego klienta. Liczy się tylko namówienie na nową umowę. Stracone pieniądze. Oszuści. Płacisz za 30 dostajesz 3 (max). Ostrzegam – nie bądź frajerem, nie podpisuj umowy z oszustami z UPC! Robert, Kraków, ul.Komandosów (centrum miasta!).
    Zaletybrak
    WadyKradną 90% prędkości transferu. Dostaniesz 10% ochłap i nawet nie pogadasz - mają cię w D.
  • Masakra / 2014-10-11 10:08
    Zamówiłam internet przez stronę internetową na wtorek. Tego samego dnia zadzwonili do
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Parametry2
    Cena2
    Obsługa klienta1
    Niezawodność1
    Zamówiłam internet przez stronę internetową na wtorek. Tego samego dnia zadzwonili do mnie pytając o mozliwość przesunięcia pod koniec tygodnia ponieważ nie mają wcale wolnych terminów (chociaż na stronie internetowej były). Rozumiem, początek roku dla studentów, niech będzie.
    W piątek mieli być między godziną 19 a 21
    Grubo po 20 dostałam telefon o odwołanej wizycie gdyż pan zakładał internet u klienta i DWA modemy uległy uszkodzeniu i nie ma na stanie.
    Ja się pytam - dlaczego modem, który miał być przeznaczony dla mnie uległ uszkodzeniu? Rozumiem, że mój modem założyli komuś innemu? To nie mają zapasowych w razie takich wypadków?
    Zapytałam o możliwość wizyty następnego dnia. Miałam otrzymać telefon zwrotny
    Rankiem następnego dnia zadzwoniono do mnie, że nie jest to możliwe i muszę czekać znów do poniedziałku.
    ZaletyZalety? Ktoś odebrał telefon z obsługi klienta! Nie spodziewałam się!
    WadyTylko wady.
  • kamil / 2014-10-10 18:56
    Porażka. Wifi 3-4 mega a ma być 60. Płacę za 60 mb a nawet po kablu nie zobaczyłem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.25
    Parametry1
    Cena1
    Obsługa klienta1
    Niezawodność2
    Porażka. Wifi 3-4 mega a ma być 60. Płacę za 60 mb a nawet po kablu nie zobaczyłem więcej niż 40 na speedtest. Oszuści...
    ZaletyJest w miare ok, tylko po kablu
    Wady.... No właśnie TYLKO po kablu, przez wifi internet upc - porażka
    Okres użytkowania i cena2 miesiące - 90 zł
  • froggy121 / 2014-10-08 01:02
    Korzystam z usług UPC (internet+tv) 13 miesiąc, jak dotąd nie zdarzyły się żadne
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.00
    Parametry4
    Cena2
    Obsługa klienta5
    Niezawodność5
    Korzystam z usług UPC (internet+tv) 13 miesiąc, jak dotąd nie zdarzyły się żadne awarie ani niedogodności. Raz miałem przerwę 12 godzinną w działaniu TV ze względu na prace modernizacyjne. Obsługa na infolinii jest miła i pomocna, ale czasem trudno się dodzwonić - jeden raz na trzy zdarzyło mi się, że czekałem dłużej niż 5 minut. Internet 60 działa 5,5, z telewizją żadnych zarzutów, nie gubi sygnału ani nie ma zakłóceń nawet w zimie w czasie opadów czy burz. Za opóźnienia nawet jednodniowe naliczają odsetki.
    ZaletyNiezawodność, pomocna infolinia
    WadyCena wymaksowanych pakietów
    Okres użytkowania i cena13 miesięcy

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Gissnet.pl
Ocena: 4.75, ilość opinii: 4
SzpiegPC
Ocena: 4.27, ilość opinii: 11
Cybernet Chrzanów (małopolskie)
Ocena: 4.25, ilość opinii: 6
Megacentrum.com.pl
Ocena: 3.63, ilość opinii: 5
GTS Energis Multimo
Ocena: 3.44, ilość opinii: 53