Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 174
  • ~Jadzia / 2013-01-10 17:15
    Nigdy nie spotkałam się z tak nieuczciwą Firmą i tak nieuczciwymi przedstawicielami. Podpisałam z nimi umowę na 2 lata, podpisując umowę informowałam przedstawiciela, że wynajmuje mieszkanie i że na pewno będę się przeprowadzać. Przedstawiciel powiedział, iż nie ma problemu z przeniesieniem usług w każde miejsce w kraju. Po 15 miesiącach kupłam mieszkanie i tu zdziwienie.. tam gdzie kupiłam mieszkanie UPC nie świadczą usług. Konsultant UPC informuje mnie że mam przesłać dokumenty że kupiłam mieszkanie i odesłać sprzęt oraz zapłacić za następny miesiąć rozwiążemy umowę bez żadnych kosztów. Wszystko zrobiłąm jak mi kazał Konsultat i co? Po trzech miesiącach wysyła mi UPC, że mam zapłacić 300 zł z tytułu kary za rozwiązanie umowy. Straszą sądem. Kolejne rozmowy kończą się na tym, że Pani Konsultant mówi mi, że ich Spółka jaki okres Klient przebywa w miejscu instalacji i z jakich przyczyn go opuszcza. Mam zapłacić i koniec. Innymi słowy mają to w d.... bo juz nie będziesz ich klientem . Nikomu nie polecam. Dla mnie to poprostu NACIĄGACZE.
    ZaletyNIe ma
    15
  • ~mir / 2014-02-18 19:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Umowa skończyła się w ub roku. Przez przypadek dowiedziałem się o ofercie dla dotychczasowych klientów.
    Niestety nie obejmowała mnie bo powodowałoby to obniżenie mojego rachunku o 2 złote :)
    Chwilę po tym spojrzałem na ofertę dla nowych klientów.
    W kwocie którą płacę, pakiet z nagrywarką, 6 x szybszy internet i czasowe obniżenie (6 miesięcy) rachunku o 40 zł.
    Czy może być lepszy przykład na totalne olewanie "starych" klientów?
    Podziękowałem wypowiedzeniem i zachęcam do tego samego.
    Zakup czegokolwiek ma być przyjemnością. Pozostawianie niesmaku zniechęca do jakiejkolwiek oferty.
    Wolę sam skompletować swoje potrzeby nawet gdyby to miało kosztować więcej lub spowodowało ograniczenie możliwości.
    W przeciwnym razie czułbym się jak wydymany dureń.
    Firma nie ma pojęcia o lojalności.
    ZaletyTechnicznie niezła usługa
    WadyObsługa klienta dramatycznie zła
    5 lat 146 zł
  • ~Potencjalny klient / 2013-02-14 18:17
    Aktualna i do bólu szczera moja opinia o UPC.
    Chciałem stać się nowym klientem UPC. Kilkanaście dni temu złożyłem zamówienie na usługę poprzez internet i otrzymałem miłego emaila o przyjęciu zamówienia, terminie wizyty montera itd. I to wszystko z miłych wieści.
    EFEKT - monter się nie zjawił, na emaile o przyczyny nikt z UPC nie odpisał do dziś. To się nazywa szanowanie nowego klienta. Niedotrzymanie obietnic, warunków zamówienia czy brak zwykłej ludzkiej kultury aby coś wyjaśnić czy przełożyć termin, świadczy o lekceważącym podejściu do klienta.
    Jeżeli UPC ma takie podejście na dzień dobry - to włącza się sygnał ostrzegawczy jak traktują klientów którzy już złożyli cyrograf na umowie.
    Moja opinia - jest wprost proporcjonalna do jakości obsługi mojej osoby - czyli jak jak najbardziej n e g at y w n a.
    Zaletyniestety nie znalazłem żadnych
    Wadyduże prawdopodobieństwo nierzetelności w świadczeniu usług, oczywiście tak zrobione w białych rękawiczkach poprzez klauzule w umowach, regulaminach itp. aby klient był na przegranej pozycji
    może i szczęśliwie nie kupiłem tegoż produktu
  • ~czerwonysztandar / 2013-05-15 18:45
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC jest firmą działającą wbrew etyce zawodowej, gdzieś na granicy oszustwa i naciągania.
    Nastawiona na łowienie i łupienie klientów. Jeśli chcesz założyć internet - nie ma łatwiejszej drogi. kMożesz to zrobić bez kolejki w biurze, możesz dodzwonić się w pół sekundy a możesz to zrobić przez stronę. Po podpisaniu umowy, znajdziesz się w zupełnie innym świecie: zauwazysz, że nie ma kontaktu do obsługi technicznej, że Twoje problemy z netem lub generalnie z ich infrastrukturą są TWOIMI problemami i że załatwienie najprostszej sprawy to dni całe.
    Ale miało być o internecie: mam wykupioną opcję 60MB, a net działa wolniej niż ten który miałem uprzednio w Vectra (nominalnie 6MB).
    Ale UPC na wytłumaczenie: należy wykonać testy z użyciem ich komputera, ich programu testującego i korzystając z ICH serwera dostępowego. Wówczas (o dziwo) udaje się osiągnąć podawane przez nich parametry. Ale TYLKO wówczas. A przecież my (użytkownicy) chcemy korzystając z internetu, przeglądać nie tylko serwer plików UPC.....
    Inna ciekawostka: technik w trakcie instalacji dostarczył mi router z wifi - pomimo że nie chciałem (bo nie ma innych). Ciekawostka - wifi nie można wyłączyć inaczej niż przez kontakt z działem technicznym - o którym było wyżej... ITD
    Ogólnie dramat i porażka.
    Jednak nie to że jakość usług jest niska, skłoniło mnie do napisania tego ostrzeżenia. Najważniejsze to sposób działania firmy UPC. Dla mnie to jest jakaś banda, wyłudzająca pieniądze. To należy piętnować, i właśnie to robię. Ku przestrodze
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwe praktyki biznesowe UPC. Dramatycznie zła pomoc techniczna. Brak zainteresowania klientem.
    13 miesięcy. Kupiłem w pakiecie, więc nie podaję. Ważne tylko, że cena wzrosła w trakcie Umowy - kolejna sztuczka UPC
  • ~KamilXIV / 2012-12-26 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Z internetu z UPC korzystam od kilku ładnych lat. Do czerwca tego roku korzystałem z 30mb za około 60zł. W wakacje podpisałem umowę na internet 60mb w podobnej kwocie. I tak marnej jakości usługi się nie spodziewałem. Oczywiście to jest prędkość do 60mb, ale żebym całymi dniami pingi w grach miał po 150-200? Prędkości na speedteście za dnia to od 2 do 15mb. Nie wiem czy to przez to, że zaoferowali ludziom za duże prędkości, ale nigdy w życiu już nie skorzystam z ich usług. Nie ma znaczenia czy połączenie bezpośrednie czy wifi, za dnia w nic nie zagrasz po sieci. Prędkość ściągania za dnia są nawet dobre. Pamiętam, że dużo lepiej to chodziło na lokalnym, stabilnym łączu 4/4 mb. PORAŻKA
    Zaletyniska cena za wysoką prędkość (szkoda że tylko na papierku)
    Wadybrak jakiejkolwiek stabilności, mieszkam w centrum miasta a internet chodzi jak mu się podoba
    korzystam z łącza upc od ponad 4 lat
  • ~Tamango / 2013-01-26 18:21
    Witajcie poszkodowani.Mnie rowniez wprowadzono w blad.Co innego mowiono przed podpisaniem umowy a co innego dostalem jak ja podpisalem.
    Rozwiazalem z nimi umowe za co policzono mi kare 2000zl. Chce wystapic do Sadu o anulowanie tej kary.Szukam innych w takiej samej sytuacji aby zrobic grupowe oskarzenie.Mysle ze UPC bardzo oszukuje swoich klientow.
    Zaletyzadne
    Wadyslaby internet
    4 miesiace 240zl
  • ~Atta / 2012-10-22 11:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Największym dramatem jest próba połączenia się z biurem obsługi. Zjadło mi prawie 15 zł. zanim udało mi się z kimkolwiek połączyć. A potem jeszcze kazali mi zapłacić za usługę, chociaż zawinił instalator.
  • ~jeszcze klient / 2013-07-28 10:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Piszę tak informacyjnie aby innych nie oszukali jak Mnie. Wypowiedziałem umowę z miesięcznym wypowiedzeniem tak by z końcem tego miesiąca usługi zostały odłączone. Zmieniam operatora ze względów kosztowych. Napisałem wypowiedzenie w czerwcu specjalnie poszedłem do biura obsługi w warszawie (kolejka, że ho ho) aby Pani zerknęła na rozwiązanie umowy (nie chciałem płacić żadnych kar) Pani potwierdziła mi na kopii przyjęcie wypowiedzenia zerknęła i powiedziała że to wszystko. Teraz po prawie Miesiącu przychodzi odmowa przyjęcia wypowiedzenia ze względu na brak numeru klienta :(.
    Muszę korzystać jeszcze miesiąc :( Oczywiście z nową ofertą dzwonili 15 razy ale nikt nie powiedział abym poprawił wypowiedzenie. Trzymają klienta nogami i rękami. NIE polecam. NA 5 lat użytkowania nie miałem problemów technicznych i miałem raczej dobre zdanie na temat UPC. Problemy jakie miałem dotyczyły raczej problemów z błędnymi fakturami. Trzymanie klienta za wszelką cenę zmieniło moje zdanie o tej firmie o 180 stopni. Proszę Państwa z UPC klienta nie trzyma się umowami, a jakością i ceną.
    Zaletybrak problemó technicznych
    WadyCzęste błędy w fakturach, korektu są długo wystawiane. Zawalnie problemu na system. bo firma to działa bdb.
    od stycznia 2008
  • ~MariuszR / 2012-12-30 16:41
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC dyma ludzi jak tylko sie da ..na wszystkim , majac unich yelefon , dopisują sobie jakieś dziwne opłat ,ktorych nie ma na rachunku, a jeśli chcesz uzyskać szczegółowy rachunek musisz zapłacic, Ogólnie złodziejska firma, nie polecam , co kilka miesięcy dodaja sobie 2 lub 3 zł . nie informując Cie o tym . Totalna załśc , złodzieje i nic wiecej ..teraz jak nie mozna odpisac internetu czekam tylko do konca umowy i mowie IM DOWIDZENIA ! namawiaja na brani szybkiego internetu który z szybbkim ma wspolną tylko nazwe !!
    Zaletyw miare stabilny
    Wadynaciagaja oszukuja na rachunkach
    5 lat
  • ~Mike / 2013-04-02 16:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Zwykle nie piszę opinii negatywnych, ale tym razem jestem załamany. Wynajmuję mieszkanie, gdzie właściciel podłączył kiedyś Internet z AsterCity, które teraz zostało przejęte przez UPC. Właściciel nie mógł się porozumieć z UPC. Najpierw faktury nie dochodziły mailem, gdy zażądał papierowych to nie przychodziły albo przychodziły z opóźnieniem.

    W efekcie powstało kilkudniowe opóźnienie w płatności. UPC jedno, co szybko robi to odłącza. I tu się zaczyna dramat. Po zapłaceniu chciałem zadzwonić, żeby włączyli, ale żeby dodzwonić się do infolinii trzeba znać login i kod, więc się odbiłem. Następnie dzwonił właściciel lokalu, ale niestety login i kod który miał podany nie działał.

    W końcu jakimś cudem udało mi się napisać maila jako niby potencjalny klient (jako aktualny musisz znać kod). Po tygodniu "karnego" odłączenia po opóźnieniu płatności w końcu włączyli. W ubiegłym miesiącu sytuacja się powtarza - faktura przychodzi jako duplikat z opóźnieniem, następnie szybko odłączają. Przelew idzie w piątek 22go marca. Ponieważ przez weekend nie włączają we wtorek przed świętami dla pewności piszę maila z prośbą o włączenie. Nadchodzi wielka sobota - już wiem, że wolne ziutki nie podłączą na święta. A miałem ściągnąć sobie filmy. Piszę do nich drugiego maila. Przychodzi do mnie list z automatu, że wydłużają termin rozpatrzenia poprzedniego maila z 4 dni na dłużej - ale nie piszą na ile. Dziś jest wtorek 2 kwietnia. W swieta filmow nie sciagnalem. Od 11 dni pieniądze za internet są już u nich na koncie, przez ponad 1/3 miesiąca usługa nie jest świadczona, a ja nadal jestem na łączu zapasowym z Play, które kosztuje sporo.

    Nie mogę zadzwonić do nich na infolinię bo kod nie działa. Mogę jedynie cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś przerwie "karne" odłączenie, lub napisać kolejnego maila z prośbą.

    Trochę się głupio czuję w roli proszącego klienta. Tak się zastanawiam, że skoro nie świadczą usługi to w zasadzie zerwali ze swojej strony umowę i nie muszę im nic więcej płacić prawda?
    WadyOlewanie klienta
  • ~Nick / 2012-07-03 15:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Pozytywne opinie o UPC pochodzą chyba tylko od osób, u których nigdy nie wystąpiły żadne problemy natury technicznej, czy finansowej ze strony tego beznadziejnego dostawcy. Przez 5 lat korzystałem z usług Aster i wszystko było w porządku. To co kryje się pod marką UPC to niskiej jakości i wadliwy sprzęt przenoszony od klienta do klienta, żenująca obsługa telefoniczna i bezpośrednia (brak podstawowej wiedzy i wciąż powtarzane jak mantra zlepki wyuczonych komend - konsultantów mógłby bez żadnej straty zastąpić system IVONA.Po 3 miesiącach użerania się z niedziałającym dekoderem i dziesiątkach złotych wydanych na telefon do BOK (puszczanie ofert reklamowych dzwoniącemu ws. porady technicznej to jawne sk*****ństwo) zrywam z nimi umowę i nie chcę mieć nic więcej do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt, obsługa klienta, obsługa techniczna, "promocje",
    3 miesiące (UPC) - 130 zł/mc, wcześniej 5 lat Aster
  • ~Zagłębiak / 2015-12-12 12:43
    Witam. Dostałem SMS od UPC "Z okazji świąt mamy dla ciebie kolorowy parasol na niepogodę! Odbierz go w najbliższym salonie UPC."
    Tak więc zasuwam do salonu po odbiór gadżetu, pani sprawdza mnie z dowodu, czy umowa jest na mnie i pyta na jaki chciałbym zamienić pakiet
    (posiadam tylko internet 60MB),więc mówię że przyszedłem tylko po parasol, chociaż parasol nie był mi niezbędny, ale jak dają, to biorę, na co Pani, że parasole są tylko dla zmieniających umowę, o czym oczywiście w SMS-ie nie było mowy.
    TAK FIRMA UPC BUDUJE ZAUFANIE DO SIEBIE.
  • ~Adela / 2013-05-23 12:28
    UPC żałuję,że dałam się namówić.
    internet założyli szybciutko i umowę też w 1,8/minutę,osiem sekund/ podpisaliśmy,a potem tak jak wszyscy, problemy.
    Telefony :odsyłają od Kajfasza do Jonasza.czeka się przy telefonach po 9 minut,a potem znowu sekretarka informuje,że następne 7 minut,że nie ma instalatora,że nie ma konserwatora,a to ,że panowie pracują do 17 i sto innych wymówek,aby pokazać że klienta się ma w czterech literach.Po prostu dramat.Odradzam wraz z sąsiadką w tej samej sytuacji,zakładanie komukolwiek kablówki z internetem w UPC,sa to oszuści i naciągacze,łąwiący klienta czczymi obietnicami o cudownym internecie,niskich cenach,telewizji kablowej jak marzenie i cudach na kiju a potem nas mają w wielkiej dupie
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~johan / 2013-03-20 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałbym podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi działania serwisu.
    mam pakiet z internetem 120 mb/s problem jednak jest taki że według pomiaru maksymalny transfer jaki udało mi się osiągnąć to 57Mb/s przy ściąganiu, więc zadzwoniłem do serwisu i przysłano mi technika ze swoim komputerem który po podłączeniu do mojej sieci pokazywał transfer powyżej 100 mb/s więc wyciągnąłem mój drugi komputer(laptop) aby także na nim wypróbować transfer wynik był ok 50 mb/s, w tym wypadku zakwestionowałem te wyniki z komputera serwisanta i uznałem że najlepiej będzie sprawdzić to na jeszcze jednym komputerze tym razem od sąsiada.serwisant jednak w tym czasie już wypisywał płatną usługę i nie był zainteresowany przetestowaniem tego na jeszcze jednym komputerze ponieważ uznał że wynik na jego komputerze jest miarodajny .Obciążył mnie kwotą 50 zł za usługę ,a problem pozostał . a serwisant oddalił się . sąsiad po podłączeniu swojego komputera otrzymał wynik taki sam jak ja w moich dwóch komputerach, czyli trzy komputery przeciw jednemu. chciałbym zapytać czy tak powinna wyglądać usługa serwisowa upc która nie rozwiązuje problemu tylko kasuje pieniądze? co ja mam o tym myśleć?chciałbym jednocześnie dodać że sprzęt mój i sąsiada to komputery spełniające wymagania sprzętowe narzucone przez upc a karty sieciowe zainstalowane to karty 1Gb
  • ~Klient UPC / 2012-12-11 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem szczęśliwcem,bo jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z UPC. Byłem klientem od samego początku powstania tego, nie wiem jak to nazwać, operatora,dostawcy,akwizytora, komiwojażera czy może "Zdzisia z piwnicy". Po tylu latach doświadczeń czas już było powiedzieć sobie dość.
    Subiektywna ocena:
    telewizja(analog)pakiet min.- jakość nie do przyjęcia, to z kawałka przewodu jest lepsza, po interwencji serwisanta było dobrze przez dwa dni(powtarzalność zadziwiająca jak na 6 wizyt)
    internet(wifi 25MB)-transmisja 25 tylko na przewodzie, bez"kabelka" max 19,Pani proponująca mi zmianę zapomniała dodać, że moje "pudełko" więcej nie puści, sporadyczne zaniki łączności
    telefon stacjonarny- nie mam,
    Podsumowanie:
    za takie pieniądze (87zł) można oczekiwać czegoś więcej
    Czarę goryczy przelał, w ramach zatrzymania "starego" klienta, dekoder z t.dyskiem, który był tak głośny, że w nocy denerwowało to domowników. Oczywiście odstąpiłem od umowy w ciągu 10 dni i go zwróciłem w POK, a co później się działo "to bezcenne".
    PS
    Ponoć są miejsca, gdzie jest wszystko w porządku i z telewizją i z internetem, a nawet telefonem, tylko łazik dopiero zaczął jeździć po Marsie i tam jeszcze nie dotarł.
    Zaletyprędkości Internetu, oczywiście proponowane
  • ~Beata / 2012-10-03 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro obsługi nieobsadzone prze bandę kretynów nie potrafiących wyjaśnić najprostszej sporawy. Nie życzę nikomu załatwiania z nimi spraw. Kolejna sprawa to rachunki - nie raczą ich nawet wysłać ale powiadamiania o braku wpłaty owszem.
    Zanim podpiszecie umowę z UPC radzę głęboko się zastanowić.
    Zaletybrak
    WadyObsługa, prędkośc Internetu to ściema
    75 zł/mies od 6 miesięcy
  • ~Bianka / 2013-04-24 17:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Niekompetentni pracownicy na każdym kroku, próby wyłudzania nienależnych opłat na dwie odrębne faktury za jeden pakiet, zakłócenia i problemy techniczne po każdej wizycie technika, czy zmianie parametrów. Biuro obsługi klienta to już zupełna katastrofa, a łączność telefoniczna i mailowa w zasadzie nie istnieje :( Dno!
    Zaletybrak
    Wadyprawie same - głównie niekompetencja personelu, brak mozliwości kontaku z biurem obsługi
    za długo
  • ~cyber / 2012-05-16 09:24
    Nie polecam tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię, z pytaniem jak złożyć rezygnację, dostałem instrukcję oraz adres mailowy i przesłałem dokument z zachowaniem 45-dniowego okresu wypowiedzenia. Gdy poszedłem zwrócić po wszystkim dekoder powiedziano mi że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło, bo pani na infolinii podała zły adres mailowy. Stwierdzili że nie mają takiej rozmowy nagranej i nie mają podstaw do uwzględnienia rezygnacji zatem musiałem zapłacić za dodatkowe dwa miesiące abonament, z którego nie korzystałem wierząc że UPC ma kompetentnych ludzi udzielających informacji. Pomyliłem się, firma niegodna polecenia. Dodam że byłem wieloletnim abonentem tej firmy.
  • ~gi3zo91 / 2013-12-08 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej internetu w UPC. To jest jakaś porażka. Każdego dnia zawsze występują zerwania połączenia. W ciągu minuty potrafi kilka razy na kilka sekund zerwać połączenie. Nie wspominam o telefonie bo to kolejna żenada. Jedynie na plus to telewizja. Czekam do końca umowy i żegnam tą firmę na zawsze.
  • ~11paulinae11 / 2015-09-26 19:36
    Nigdy nie miałam do czynienia z gorszą firmą. Traktują klientów niepoważnie i bez szacunku. Nie mamy internetu w domu od środy, technik przychodził już dwa razy, nic nie naprawił, za każdym razem miał przyjść danego dnia i nie przychodził, po czym, odwołując nasze plany, w ostatniej chwili dostawaliśmy wiadomość, że technik nie przyjdzie i będzie dnia następnego. Co to ma być? Dodzwonić się do nich też graniczy z cudem, czeka się na linii dwadzieścia minut (płacąc oczywiście) ODRADZAM z całego serca.
strona 1 z 174
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179