Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zdzich / 2014-12-01 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnie zagranie UPC: Wziąłem od tych wydrwigroszy internet. Aby być w zgodzie z umową na czas nieokreślony - zapłaciłem więc 100zł za instalację. W lokalu już było ich gniazdko więc ta "instalacja" polegała na włożeniu wtyczki. Po miesiącu przyszła informacja, że podwyższają sobie miesięczną opłatę - jak się komuś nie podoba, to może zrezygnować. Stówka oczywiście przepada. Najlepsze, że jakby się nawet chciało zostać u nich, ale, by uniknąć wyższych opłat, na niższej taryfie - trochę wolniejszym internecie, to trzebaby zapłacić kolejną stówkę... Za "opłatę instalacyjną"... To złodziejstwo, nie sądzicie? Mogą tak sobie zrobić 5 razy w roku i nic Was przed tym nie chroni. DORADZAM OMIJAĆ BEZCZELNE TOWARZYSTWO Z UPC SZEROKIM ŁUKIEM. Ja już po złożeniu wypowiedzenia :-) Udało mi się też zniechęcić już jedną rodzinę przed wykupieniem pakietu usług u nich, ale plany na przyszły rok mam znacznie ambitniejsze... Komuś, kto mnie okradł nie może to wyjść na dobre.
  • ~Jolanta / 2015-03-03 19:48
    ODRADZAM I OSTRZEGAM przed UPC!!!! Wii Fii zrywa połączenie, TV +dekoder z nagrywarką nie nadaje się do użytku z racji wadliwego sprzętu (w ciągu 2 miesięcy dekoder wymieniany 5 razy. Nadal niesprawny, UPC nie odpowiada na zgłoszenia i nie rozpatruje reklamacji a jedynie ostrzega przed zablokowaniem usług!!
    Zaletybrak
    Wadyusługa niezgodna z umową
    4 miesiąc
  • ~Kris / 2015-09-10 20:42
    Amatorstwo na calego. Konsultanci ignoranci, nie znajacy die na swojej robocie. Od 6 dni nie mam internetu. Faktura zaplacona. Udalo mi sie ustalic ze w skrzynce przylaczenioeej inni fachowcy upc pozrywali okablowanie, a ci w biurze maja w dupie to zeby to sprawdzic. Utrudniaja kontakt z serwisantem ktoty dziala jako podfirma i sam potwierdzil ze to wina pozrywanych kabli. Jak ktos bedzie chcial podpisac umowe z upc niech walnie sie najpierw w leb i wybije sobie ten pomysl
    ZaletyBrak
    WadySame
    Ok 2 m-ce
  • ~Maciej / 2017-02-04 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam,
    Przestrzegam przed usługą Internet w firmie UPC.
    O ile na początku firma UPC była nowoczesną, szybką, rozwijającą się firmą tak teraz to równia pochyła.
    Jakość świadczonego Internetu bardzo mocno odbiega od tego co w umowie.
    Łącze 120 to realnie, maks. 30Mb/s i to też nie zawsze.
    Połączenia są notorycznie zrywane, bardzo często (kilka razy w tygodniu) zdarzają się spadki prędkości do 1Mb/s.
    Obsługa klienta na bardzo niskim, żenującym poziomie.
    Czas reakcji na awarię liczony w tygodniach.
    Odpowiedzi na reklamację liczone w miesiącach.
    Spychologia i próby spychania winy na klienta w nadziei że ten się nie zna i to kupi.
    Dodatkowo proszę uważać na wyłudzanie pieniędzy za wizytę tzw. "techników".
    Taka wizyta nic nie wnosi, a "technik" potrafi tylko podłączyć urządzenie do prądu i ustawić kanały. To całe jego kompetencje.
    Szczerze odradzam.
    Pozdrawiam,
  • ~marcines / 2015-02-27 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    upc to podła firma,4 lata korzystałem, ostatnie 2 lata iternet zamiast 30mb, byl 0,3do 3 mb. technik po wezwaniu na swoim notebocku pokazał mi 30 mb, na moich 2uch komputerach z czego jeden nowy, dopiero rozpakowany 0,3 do 3mb,pan wystawia rahunek 50zl,ja nie podpisuje,kończę współpracę zgodnie z umową,jestem przekonany ze zapłaciłem wszystkie opłaty oprucz tej 50 która sie nie należy,jakze się mylę gdy przychodzi polecenie zapłaty i info ze jak nie zapłacę 50 to dług sprzedadzą innej firmie z tytłu nie dopełnienia umowy promocyjnej,który wynosi prawie 2000.NIE KORZYSTAJCIE Z UPC!!! W INNEJ FIRMIE UDAŁO SIE NA MOICH KOMPUTERACH OSIĄGNĄĆ 30MB ZA NIŻSZĄ CENĘ.UIEKAJCIEEEE Z TĄD!!!!
    ZaletyNIE MA
    Wady
    4LATA 95ZL
  • ~Monika / 2015-09-08 21:32
    Ocena: 3.50 / 5
    Śledzę opinie o upc i podpisuję się obiema rękami pod opiniami negatywnymi. Jest super jak płacisz co miesiąc faktury i nie wymagasz. Byłam zadowolona z oferty i usług UPC, tego nie mogę zaprzeczyć. Problem zrobił się w chwili, gdy musiałam zmienić miejsce zamieszkania a UPC nie mogło tam przenieść swoich usług. Choć podczas podłączenia miałam zapewnienie, że z przeniesieniem nie będzie problemu. Poda pani miejsce i po kłopocie. Niestety tak to nie działa. Byłam dziewięc lat klientem UPC a teraz muszę zapłacić jeden tysiąc czterysta złotych kary za zerwanie umowy nie z mojej winy. to upc nie może świadczyć usług w miejscu do któego muszę się przeprowadzić. Karę za to ponoszę ja. jak mi napisano upc nie interesuje, że ja się przeprowadzam. a mnie nie interesuje ze nie mogą mnie podlączyć w miejscu mojego zamieszkania. niestety w drugą stronę to nie działa
    Zaletypłacisz faktury, jest ok
    9 lat
  • ~papapaździerz / 2013-02-20 07:33
    UPC to oszuści, którzy manipulują szybkością transmisji internetowej zaniżając ją dwa, trzy razy, włażą na połączenia telefoniczne, włażą w ustawienia indywidualne (ich) dekodera Mediabox, co powoduje brak dostępu do funkcji "UPC na żądanie", przerywają ciągłość oglądania telewizji powodując krótkotrwałe przerwy, łżą przy próbie wyjaśniania niedogodności z konsultantami technicznymi, nie mają żadnego skutecznego nadzoru realizacji usługi telekomunikacyjnej.
    Zaletybrak
    Wadybrak uczciwości handlowej
    pół roku, za 100 zł go kupiłem
  • ~Piotrek / 2012-07-06 09:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia. Wciskają na siłę usługi, których się nie zamówiło i maksymalnie utrudniają rezygnację. Konsultanci bezczelnie kłamią. Faktury często nie dochodzą, a później klient jest straszony komornikiem.
  • ~Sebastian / 2014-07-20 12:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwaga na oszustów z UPC!!! Na początku skorzystałem z oferty internetu 60mb/s. UPC chwali się internetem bezprzewodowym ale tak naprawdę gwarantują tylko internet po kablu. Kiedy pojawił się problem z softem w ruterze Techicolor i prędkość spadła z 50mb/s które odbierałem przez wifi do 18mb/s oświadczyli, że wifi to nie ich sprawa bo po kablu prędkość jest dobra czyli 70% z prędkości 60mb/s. Przez ponad miesiąc po kablu odbierałem 18mb/s zamiast 60mb/s za które płacę 60zł msc. Po złożeniu kilku reklamacji w tej sprawie okazało się że nie chcąmi wymienić rutera pomimo jego wady z softem to do tego jeszcze chcą mi dać jednorazowo tylko 10zł obniżki abonamentu za okres kiedy korzystałem z internetu po kablu z prędkością tzy razy mniejszą niż ta za którą płacę. Oszuści i nic więcej !!!!!!!!
    Zaletymiła obsługa żeby zdobyć nowego klienta
    Wadyjesteś już ich klientem to nie licz na żadną pomoc
    internet od 10 msc oraz TV i telefon od 3 msc
  • ~staszek / 2015-10-19 15:50
    upc to banda oszustow nigdy ci nie dadza tego co podpisujesz w umowie jezeli sie sprzeciwisz to cie zastraszaja i groza nie podpisujcie z nimi nigdy zadnej umowy to banda oszustow
  • ~szpilka / 2012-05-09 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet z UPC założyłam jakieś 2 tygodnie temu. Od tego czasu serwis był już u mnie dwa razy. Internet i telefon notorycznie nie działają. Jeśli chcę załatwić coś w necie, muszę dosłownie czatować na chwile, kiedy połączenie jest aktywne.

    Na infolinii siedzą niedouczeni i bezczelni studenci, z którymi rozmowa jest gorsza niż z 2-letnim dzieckiem. Przykład: zgłaszam niedziałający Internet, a pani mówi do mnie: proszę w Internecie sprawdzić to i to... - Proszę pani, ale ja właśnie zgłosiłam brak Internetu... - To proszę iść do kawiarenki. Pozostawię to bez komentarza.

    Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że kiedy nie działa net, to trzeba dzwonić na infolinię, za którą trzeba zabulić z własnej kieszeni. W rezultacie mój rachunek telefoniczny podskoczył już o prawie 100 zł i a firma UPC ma to głęboko w poważaniu.

    Umowy oczywiście wypowiedzieć nie można mimo tak ordynarnego niewywiązywania się UPC z warunków umowy. ODRADZAM wszystkim, którzy choć przez chwilę pomyślą o necie u tego dostawcy. Ja uciekam stąd, jak tylko będę mogła!
  • ~Xeno / 2012-10-02 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Predkosc oczywiscie sporo nizsza niz zadeklarowana, zdarzaja sie okresy z pingami ok 200+ms, duze opoznienie przy nawiazywaniu polaczen http. Kiepski produkt od monopolisty. Infrastruktura UPC to prowizorka i laczenie roznych przejetych sieci. Odczucia bardoz negatywne
  • ~Barbara / 2015-05-04 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Korzystałam z UPC kilka lat. Z uwagi na chamskie podnoszenie abonamentu bez mojej wiedzy teraz chcę zrezygnować i .... od dwóch miesięcy jestem atakowana telefonami w różnych porach dnia. Napisałam wypowiedzenie umowy. Że nie chcę już z nimi mieć nic wspólnego (oferty na rynku są o niebo lepsze) i nie życzę sobie kontaktu z ich strony ale telefony jak nie milkły, tak nie milkną.
    ZaletyJakie zalety ? Kucha śmiechu i nic więcej
    WadyNamolność, natręctwo, słaba jakość usług, chamstwo konsultantów
    Zrezygnowałam
  • ~Byni / 2013-02-12 14:15
    Ocena: 1.50 / 5
    wykupiony transfer 60MB/s pracyje max. na 4,5 MB/s
    jak przychodził monter to było 16 MB/s i monter był bardzo zadowolony.
    Uwaga na ceny przy zawieraniu umów za te same usługi ceny mogą być dwukrotnie wyższe
  • ~Cichywkret / 2017-02-07 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To UPC to są jakieś jaja. Począwszy od zle sporządzonej umowy, naliczenie opłat dodatkowych nie wiem za co. W koszcie który płacę mialo byc 120mb internetu + 3 miesiace za darmo. Reklamacja złozona 3 miesiace temu. Wykonane 100telefonow. Kłamia jak najęci. Wiekszych przekrętów sie nie da spotkac. Serdecznie nie pozdrawiam. Ponadto internet sie zrywa ciagle.
    WadyWszystko co z nimi zwiazane
  • ~cobrarti / 2011-01-22 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    jedyne co działa w tym dziadostwie jakim jest UPC to telewizja, i to też pod warunkiem, że dekoder HD (u nich ponoć najlepszy) akurat nie ciągnie jakiegoś nowego softu - bo i on się wiesza... Internet to chyba jakaś usługa oferowana przez tę dziadowską firmę na siłę... Nawet przez okres umowy obowiązkowej nie działał jak należy, 25 MB/s - bzdura!!! nawet 17-18 niezbyt często osiąga, a od około pół roku prawie nie działa w ogóle w określonych godzinach... kolejni tzw "serwisanci", sprawdzenia i kolejne "w domu jest wszystko ok - to wina sieci - zgłosimy i naprawi się - spoko"... i nadal awarie, a wieczorami - co wieczór - przerwy w dostawie... właśnie jestem po kolejnym telefonie do tych niekompetentnych ludzi - kolejny serwisant na kolejną wizytę... po jego wizycie zrywam z nimi umowę - mam w głębokim poważaniu takie "usługi" za 2 stówki miesięcznie... Firma ta sprawia wrażenie, jakby kilku cwaniaczków od reklamy zatrudniło bandę niedouczonych tzw. "informatyków" i tak interes się jakoś kręci... stanowczo nie polecam - wręcz odradzam!!! strata pieniędzy, nerwów, i ...pieniędzy - bo co człowiekowi po telefonie w pakiecie, skoro nie działa wraz z siecią...
    ZaletyŻadnych!!! pomarzyć można o plusach...
    Wadywszystko!!! od obsługi klienta po niekompetentny serwis. Warunków z umowy nie potrafią wypełnić - chyba nawet się nie starają.
    od listopada 2009r
  • ~forma / 2012-08-19 21:44
    Ocena: 1.25 / 5
    porazka. Kretacze na calej lini. Wciskaja uslugi na sile a potem twierdza ze sie ktos na nie zgadzal. Chyba im klineci uciekaja skoro tak robia. Internet gubi polaczenia, wiesza sie modem - 5 razy wymieniany i nic !!! Obluga klienta oczywiscie nic nie wie, nic nie zalatwi, nic nie umie itd. Sa lepsze firmy na poziomie. NIE POLECAM. CHYBA ZE KTOS CHCE MIEC PROBLEMY.
    Wadyw sumie wszystko co zwiazane z upc
    od 3 lat
  • ~Internet w upc to ściema. / 2015-08-12 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma robi dużo szumu marketingowego, ale tak naprawdę jakość usług jest mierna. Ja mam dłuższy czas Internet w UPC o prędkości 60/6Mbs . Długo miałem problemy z uzyskaniem stabilności połączenia, po wymianie routera Thomsonna na Ubee EVW3226, potem na Technicolor, potem na Ubee EVW3226, potem na cisco epc3925, potem na cisco 3208 problem ze stabilnością ustąpił. Dodam, że zarówno Cisco epc3925 jak i cisco 3208 działają stabilnie. Zmieniłem cisco epc3925 tylko dlatego bo UPC zablokowało w tym routerze opcję bridge, która uniemożliwia przekierowanie publicznego IP na mój router Asus. Operacja ciągłych wizyt serwisowych trwała 4 miesiące - raz poprawiali kable w budynku, raz poprawili je wewnątrz mieszkania i od czasu do czasu wymienili powyżej wymienione urządzenia na inne (routery/modemy).
    Po tym jak dostałem długo oczekiwane Cisco 3208 przystąpiłem po raz kolejny do testów i udawało mi się pobierać co niektóre pliki po FTP z prędkością około 60 mbps. Ale co się okazuje? UPC nie ma wykupionych rezerw pasma do wymiany ruchu międzyoperatorskiego na tyle mocnych, abyśmy byli w stanie wykorzystać łącza UPC w połączeniach zagranicznych i wielu operatorach krajowych. W efekcie mamy tylko zestawione szybkie połączenie do ich centrali, ale dalej wyjście na świat jest mocno okrojone (Sugeruje sprawdzić test z Orange). Dlatego, też większość plików będziecie ściągać z prędkością poniżej możliwości technicznych łącza. Ostatnio poprosiłem o test Internetu 120/10 Mbp/s i wyniki są masakryczne. Jedynie z uniwersytetu warszawskiego mogłem pobrać pliki z prędkością prawie 120 Mbs. Inne uniwersytety na świecie Niemcy, USA, które dysponują znacznie szybszymi łączami osiągały transfery do 20-60 Mbps. Więc na zdrowy rozum po co mi Internet 120 Mbps w UPC skoro i tak nie mogę go wykorzystać? Infrastruktura UPC nie jest na to gotowa. Skoro UPC nie ma wykupionych przepustowości na węzłach wymiany ruchu międzyoperatorskiego Internet nie będzie nam działać tak jak nam się marzy. Posiadam też super szybkie serwery dedykowane ulokowane we Francji z łączami 10 Gbit. Z pracy ściągam z nich dane z prędkością 400 Mbps, w domu z prędkością 20 Mbps, a przecież mam łącze 120 Mbps. Sam konfigurowałem te serwery i nie ma na nich żadnych limitów. Nie może być też mowy o kiepskim sprzęcie w domu. Mam kilka laptopów i stacjonarny komputer z Lanem 1 Gbit. Cała sieć Lan w mieszkaniu jest gigabitowa. Na laptopach nie korzystam z WiFi od UPC, gdyż mam własny router Asus RT-Ac68u, który jest najszybszym routerom wifi na świecie. Prędkość wifi na tym sprzęcie to 1900 Mbps. Żeby nie było, że to może mój router był jakiś wąskim gardłem to także podłączałem komputery (z osobna) bezpośrednio do urządzeń od UPC.
    Ostrzegam wszystkich, ze korzystając z routera Ubee/technicolor/thomson nie jesteście w stanie wykorzystać w pełni łącza. Strony będą wczytywać się powoli. Te urządzenia są strasznie niestabilne i się zawieszają. Ich procesory są bardzo słabe, a firmware jest skopane. Niezależnie od trybu w jakim paruje Ubee - router/most to urządzenie będzie się Wam zawieszać. Większość z Was tego nie zauważy, ale to urządzenie podczas obciążenia np. BitTorrent już przy 10 Mbps downloadu praktycznie co chwilę zrywa pingi. Zawiesza się również podczas steamingów do youtube, rozmów skype itd. Sugeruję kupić własny router i wsiąść od UPC zwykły modem cisco 3208 (zużywa tylko 9 watt prądu). UPC ma też cisco 3212 – (pobiera 10 Watt), ale to równie dobre urządzenie. Jeśli zależy Wam na routerze od UPC to polecam też cisco epc3925 (14 Watt), który dysponuje też 5 Ghz wifi z 40 Mhz kanałem (mniejsze zakłócenia i podwójny szyna danych w N). Pamiętacie też, że na infolinii będą Wam ścieniać, że Cisco jest dla klientów biznesowych, że nie ma ich na magazynie, że są wycofane itd. Ja walczyłem o te cisco 4 miesiące. W końcu powiedziałem twardo, że żądam cisco 3212 lub 3208 albo zmieniam na Vetra i je otrzymałem. Naprawdę dużo nerwów mnie to kosztowało i dużo straconego czasu na serwisantów. Z tego co wiem Internet w Vectra daje routery/modemy cisco z defaultu, więc jak możecie zmieniać (nie macie lojalki) to może warto się zastanowić nad ich ofertą.

    W moim asusie RT68u jest opcja włączenia QOS (piorytetowanie ruchu z opcją ograniczenia przepustowości), którą włączyłem ze względu na to, że gdy wysycam prawie całe pasmo tracę na stabilności łącza (zrywa pingi). Dlatego polecam więc włączyć tą opcję. Niestety żadne z urządzeń UPC nie oferuje na tyle dobrego QOS, aby było można tam je włączyć. W moim Asusie ustawiłem QOS na łącze 110/9 Mbps, dzięki czemu nie wysycam pasma na max i nie tracę pakietów.
    Koniecznie wyłączcie też usługę WIFI-free, bo to spowalnia Wasz Internet i jest niebezpiecznie. Wifi nie jest z gumy i jeśli ktoś będzie łączył się przez wasz punkt dostępu (wasze urządzenie) to prędkość będzie spadać. Aby wyłączyć wifi –free trzeba się zalogować do panelu klienta i tam to wyłączyć (nie da się tego zrobić bezpośrednio na routerze). Nie wiem czy wiecie, ale dużo routerów jakie oferuje UPC ma dziurawe oprogramowanie, którego UPC nie załatało. Wystarczy np. odwiedzić stronę internetową, na której znajdzie się złośliwy kod, aby uniemożliwić Wam korzystanie z Internetu. Przy włączeniu usługi wifi-free może to zrobić ktokolwiek, kto zaloguje się przez Wasz punkt dostępu. Jeśli macie włączoną usługę telefonu ryzykujecie, że ktoś będzie Was podsłuchiwać. Rozmowy Voip w UPC nie są zaszyfrowane. Sniffery sieci mogą potencjalnie nasłuchiwać waszą aktywność w Internecie. Wszędzie tam gdzie połączenie nie jest szyfrowane i wprowadzacie dane do poczty np. o2.pl, może zostać przechwycone przez Hakera.
    3 lata
  • ~JOANNA WÓJCIK / 2013-08-26 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE, OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!! I BANDA ZŁODZIEI!!!! UCIEKAC JAK NAJDALEJ!!!!!!!!!! RACHUNKI MIELISMY MIEC NA 119ZŁ A MAMY NA 300!!!!!!!!!! PAKUJA NAM KANAŁY KTÓRYCH NIE CHCEMY!!!!!!!!!! UWAGA!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH!!!!!!!!!
    WadyWSZYSTKIE!!!!!!!!!!!
    ROK 119
  • ~marmis7028 / 2012-10-14 15:03
    Ocena: 1.67 / 5
    nie ma w Polsce większych przekrętów a znam wielu !!!!!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    rok , kupiłem za 69 ale teraz płace 139 ale oni twierdzą że nic o tym nie wiedzą
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1950
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179