Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2013-11-25 21:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność współpracować. Konsultanci podają błędne dane, a przy odstąpieniu od umowy są duże problemy. Długo by pisać, a szkoda mi czasu. Jeżeli ktoś rozważa UPC to jestem z tych co zdecydowanie nie polecają.
    Zaletyczasami działał internet
    Wadyniekompetentna obsługa, dezinformacja, sprzeczne dane podawane zarówno telefonicznie jak i pisemnie, nie przychylne stanowisko względem klienta, pracownicy nie posiadają podstawowych umiejętności komunikacji.
    1 rok, 69zł miesięcznie
  • ~olivia / 2016-01-07 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam UPC internetu.Ludzie uważajcie na oszustów którzy czarują jakie to UPC jest wspaniałe. Niestety my naiwni z początku wzięliśmy ofertę i męczymy się z tym internetem już przez 2 lata. Na szczęście umowa się kończy i dzięki Bogu bo nie da się z takim lipnym internetem wyżyć.I tak mam dużo cierpliwości ze wytrzymałam w tym czymś 2 lata czego bardzo żałuje. Jeśli jest awaria zapomnij nawet się nie pofatygują żeby cokolwiek zrobić,nie wiem kto tam pracuje ale jest to porażka.Awarie trwają czasem przez cały dzień. PROMAX najlepszy ♥ i od przyszłego miesiąca wita w moim domu :) NIGDY UPC NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ. Pozdrawiam.
    Zaletynie posiadacie ani jednej
    Wadyzbyt dużo,żeby przedłużyc umowe z wami ździerstwo i tyle w temacie
    zdecydowanie za długo niestety i cena nie jest tu warta komentarza...
  • ~ping / 2013-08-29 14:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Gdy wszystko działa i nie trzeba nic załatwiać, to jest świetnie, ale niech tylko coś się zepsuje albo nie daj Boże trzeba do nich zadzwonić, zaczyna się przepychanka. Fatalna obsługa klienta. Odsyłanie od jednego do drugiego. Obiecują, ze oddzwoni ktoś kompetentny, nie oddzwania. Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Różnicowanie dostępności urządzeń dla obecnych i nowych klientów (np. odmowa wymiany dekodera na moduł CI+). Często trzeba straszyć wypowiedzeniem, aby coś uzyskać. Ukrywanie promocji przed klientami.
  • ~Rozczarowana / 2012-10-21 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki mi się przytrafił. Mieszkam w Warszawie, w dzielnicy Włochy. Na osiedlu mam do wyboru jedynie UPC i Neostradę. Tragedia. Od dwóch dni nie ma już internetu. Bez przyczyny. Wcześniej co wieczór tak samo zarywało mi internet. Konsultanci w ogóle nie potrafią pomóc. Technicy przyjechali, powiedzieli, że jestem skazana na takie coś i nic nie poradzili. Płacę co miesiąc kasę za internet którego nie mam! ODRADZAM! Banda złodziei.
    Okazuje się, że na osiedlu założyli jakąś felerną instalację, która nie potrafi obsłużyć takiego łącza. I co na to technicy? Rozkładają ręce! Dlaczego nie może tam się pojawić nikt z konkurencji? Wystarczy porządna instalacja, a nie prowizorka!
    ZaletyNIE MA!
    WadyW treści
    Od kilku lat
  • ~złoty / 2013-02-28 18:53
    Ocena: 1.50 / 5
    awaria goni awarie!,
    czlowiek potrzebuje internet do pracy a Ci bezczelnie wylacza na caly dzien i tak dla zasady co jakis czas zrobia abys nie mial za dobrze
    nie polecam, szkoda nerwow
    Zaletylogotyp
    Wadywszystko
    dlugo, za dlugo
  • ~axelf / 2013-02-21 21:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna niekompetencja ze strony pani obsługującej infolinię.
    Problem ze zmianą źle wpisanego kodu pocztowego urasta do rangi co najmniej państwowej.
    Podwójne fakturowanie za ten sam czas użytkowania Internetu.
    Obsługa gorsza niż za komuny.
    TO JEST NASZ FANTASTYCZNY UPC
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, niekompetencja pań obsługujących
    6
  • ~czero / 2013-05-03 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalni złodzieje ! Płacę za internet 25Mb ale sprawdzona prędkość nie przekracza nawet 1 Mb. Czasami w porywach przy małym obciążeniu sieci mam to co w ofercie. Reklamuję , a oni piszą że jak zlecę im przyście sprawdzające i wszystko będzie ok to zapłacę 50 zl. Ze speed testów robię zrzuty ekranów i zapisuje na dysku jako dowód, ale na nich to nie robi wrażenia,liczy się ich autorytarna ocena .
    Zaletybrak,
    Wadyniepweny internet częto muszę resetowac ruter, telewizja denna, słaba oferta z filmami do zamówienia
    3 lata 150 zł
  • ~gregory / 2012-10-02 11:03
    Ocena: 1.50 / 5
    dramat - nie polacam - oszukają cię w każdej możliwej chwili
    Zaletybrak
    Wadyoszukają, net się zrywa, doliczają co chcą
    5msc
  • ~holi / 2015-01-25 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    witam upc to banda oszustów pod kazdą skalę przyklad za telewizje płaciłem 111zł z starym dekoderem a teraz jest 91 zł nowym nie zmiejszyli rachunku bo poco lepiej kase brac oszukiwac jako staremu klientowi promocje nie przysługuja musisz wziasc za wiecej kasy doliczaja ci do rachunku 20zł więcej telewizja odnich jest pozal sie boze obraz fatalny porównujac Netie są za murzynami jakoscią

    w upc za słabszą jakosc płaciem 169zł miałem 3 opcje telewizje +internet 120 MB /s upload z dupy 10MB /s + telefon bez limitu

    a obecie neti płace za ten sam lepszy w neti 100MB/s i upload 50 MB/s + telewizje i telefon bez limitu płacę 95zł jakosc mam 1 klasa jak widać , zero awari do tego mam filmy wypozyczalni za free a upc ma za 20 zł Myprime i oszukją nowych HBO jak nie wył masz naliczane 35zł do rachunku nie mozesz zrezygnowac bo kara

    Neti masz ze automatu sa wył płatne dodatki HBo itp jedynie co ty musisz wył neti to bezpieczny interenet to wszystko

    stary dekoder player Neti jest 100x razy lepszy od nowego horizona ktory ma mało funkcji nie mozna ogladac swoich filmów z netu a Neti playerze mozna ogladac filmy HD z netu i dotego jest narzucana wola 500GB a w neti playerze bez limitu decydowanie Netia niszczy konkurencyjnego horizona mozna wymeniac godzinami ich wady upc

    upc

    nie jestem zadnym konkurencji botem itp jedynie prawda po uzytkowaniu 8 lat
    Wadyrobienie klientow w chu ,umowy ,slabsza jakosc ,ceny z kosmosu ,proces rezygnacji nie odbieranie poczty listów ,mozna tu pisać godzinami o wadach
    8 lat kiedys 120 zł i rezygnacja kijowych usług
  • ~Kaffar / 2012-11-10 08:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet do bani na Psim Polu - Różanka. Ciągle długi ping 200ms!! To sygnał za słaby to za mocny. Ciągłe ścieranie się z infolinią. Serwisant mówił, że takich zgłoszeń jest mnóstwo a UPC ma na to wy-ne. Cała infrastruktura na Psim polu do wymiany. Najważniejsze by abonament klient zapłacił.A promocje są tylko dla nowych klientów.
    Zaletyjest bo jest
    Wadybrak zalet, cena, jakość pozostawiaja wiele do życzenia
    za długo, 119zł kpina
  • ~Laura / 2013-11-17 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy to się dopiero zaczynają gdy odejdziecie z UPC i będą musieli zwrócić nadpłatę abonamentu. Mi zwracają od lipca - w czerwcu rozwiązałam umowę, a jest listopad. Terminowość obowiązuje tylko klienta, UPC czuje się bezkarne.
    Zaletykiedyś były , teraz już od dawna brak
    Wadyniesumienność , brak szacunku dla klienta
    byłam ich wieloletnia klientką aż odkryłam VECTRE
  • ~leszek / 2013-03-25 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miał być internet 60 MB a jest 3,75 kbps - można od biedy przeglądać strony WW. Kto lubi sobie pograć w necie to nie pogra. Reakcja serwisu taka sama jak u innych internautów- u nas wszystko w porządku ,proszę sprawdzić to i to. Sprzęt UPC ma chyba sprzed 20 lat i co mogli na nim wyciągnąć to wyciągnęli.Więc kto jest użytkownikiem netu z UPC
    nich się nie spodziewa żadnej poprawy.Postaram się zerwać umowę z tą firmą bo niestety na poprawę usługi się nie zanosi
    Zaletyostrzegam iternautów przed ta firma
    Wadyinternet od godziny 15 nie do uzytku DC sprawnosc/utrata pakietów/ nawet 75 %
    10 miesiecy Pakiet Fiber power 145zł
  • ~Leszek Biela / 2013-03-17 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem w UPC pakiet 60 mb. do południa ze 30+ wyciąga a po popołudniu dno absolutne od 4 do 15 mb/s . I ciągłe DC po popołudniu. Kto lubi horrory temu polecam UPC.
    mam 10 miesięcy ,to pakiet Fiber Power za 145 zł
  • ~Mateusz / 2015-12-21 18:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Jak szybko zamówiłem, tak szybko zrezygnowałem. Zamówiłem w czwartek i umówiłem się, że technik z podłączeniem przyjdzie dnia następnego między 13, a 15. Przygotowałem mieszkanie na instalację, zmieniałem swoje plany i oczekiwałem ekipy. Około godziny 16 mieszkanie przywróciłem do normalnego stanu, a sam pojechałem na zakupy przedświąteczne. Godzina 17 telefon, czy mogą przyjechać za jakiś czas. Nie, bo mieliście być Panowie między 13-15. Dopiero co dostaliśmy zlecenie, mieliśmy awarię i u jednego klienta siedzieliśmy 5 godzin. potem oddzwoniłem do ekipy, czy da rade na sobotę z rana ok 8 rano. Po jakimś czasie dostaję telefon, że dyspozytor przydzielił inną ekipę między 9, a 11. To samo, czekam z gotowym mieszkaniem. Godzina 13, telefonu wcześniejszego brak jak dnia poprzedniego. Nie czekając dalej pojechałem na zakupy. Wróciłem, posiedziałem, a o godzinie 16 dzwoni telefon. Możemy przyjechać o 19? Mieliście być Panowie 9-11. Dopiero zlecenie dostaliśmy. Nie, nie będziecie mi Panowie wiercić w sobotę wieczorem, kiedy chcę po całym tygodniu i pracującej sobocie odpocząć, może w poniedziałek? Dobrze 100% między 12-13 będziemy u Pana. Na pewno? 2 razy już mnie olano, a ponoć teraz nie możecie wiercić od poniedziałku. 100% Będziemy. Poniedziałek godzina 11 dzwonię się upewnić, czy aby na pewno ekipa się zjawi. Słabo gościa słyszałem, ale zrozumiałem, że mam zadzwonić na centralę i coś mi wytłumaczą. Dałem sobie spokój. Przez 4 dni monterzy UPC olali mnie 3 razy. Nie mam zamiaru marnować jeszcze na nich pieniędzy. Wybiorę innego dostawcę. Najśmieszniejsze jest to, że w sobotę kolega 2 bloki dalej też miał montaż w godzinach 15-17 i mimo, że ja montaż miałem mieć pierwszy, to i tak pojechali najpierw do niego. On ma UPC, a ja zostałem z niczym. Miałem mieć montaż w promocji za 10 PLN. Gdybym płacił standardowo 90 PLN pewnie by się zjawili szybko.
    Zaletybrak
    WadyOlewanie klienta przez instalatorów.
  • ~Mike1604 / 2013-05-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan z obsługi nie dość powiedzieć że nieuprzejmy a zwyczajnie chamski!!
    Nie da się normalnie rozwiązać sprawy próbują człowieka wyprowadzić w pole.
  • ~Mixer / 2014-07-09 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem Astera a później UPC od ponad 10 lat.
    Mam u nich internet, telewizję i telefon.
    Ostatnie miesiące to dramat:
    1) Permanentne awarie techniczne i brak dostępu do usług, awaria co kilka dni na wiele godzin a ostatnia awaria trwa już 4-ty dzień.
    2) Niedostępność obsługi klienta
    3) Od kilku miesięcy UPC nie generuje comiesięcznych faktur tylko "rozliczenia" - nawet nie wiem czy to jest legalne (może jakiś US się zainteresuje).
    4) Pakiety minut na telefonie stacjonarnym - nigdy nie wykorzystuję całości miesięcznego limitu a mimo to zawsze część połączeń mam naliczone po cenie z poza limitu.
    5) Najwyższe ceny na rynku za uslugi.
    Jak tylko skończy mi się obecna umowa zmieniam UPC na innego operatora. Zdecydowanie NIE POLECAM.
    Wadyfatalna jakość usług, wyjątowo trudny dostęp do obsługi klienta
    ponad 10 lat
  • ~Piotr D. / 2013-07-22 21:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Podejscie do klienta jest skandaliczne , wylaczyli mi na 4 dni i internet i tv ponoc w zwiazku z modernizacja budynku. Zrobili to bez zadnego uprzedzenia . Przyszedl ich czlowiek chamowaty w kontakcie pogrzebal w skrzynce i 4 dni przerwy . 4 rozmowy z ich dzialem technicznym masakra kazdy konsultant mowil co innego, zero wiedzy na temat zaistnialej sytuacji. Zero przeprosin , przy pierwszej okazji wymawiam umowe.
    Nie mozna przy takiej obsludze pracowac .
    Zalety...
    WadyZero szacunku dla klienta.
    Rok 120 zl
  • ~podsapieniec / 2013-11-08 12:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam niekończący się problem z UPC. Kłopoty zaczęły się gdy zawiesiłem internet na dwa miesiące. Początkowo nie wykonali polecenia. Musiałem interweniować 3 razy w tym 2 razy osobiście. Następnie pojawił się zamęt w rachunkach. W koło naliczają mi opłatę za miesiąc gdy internet był wyłączony i opłatę za zawieszenie usługi którą już zapłaciłem. Nie wystawili bieżącej opłaty. A najlepsze jest to że na stronie UPC gdzie jest moje saldo konta kwota całkowicie odbiega od rzeczywistości i oni nic z tym nie mogą zrobić. Bardzo trudno dodzwonić się do biura obsługi ale na dział sprzedaży nie ma problemu. To najlepiej pokazuje szacunek firmy do klienta.
    ZaletyMało awarii łącza,
    WadyBeznadziejna obsługa, patologiczne konto klienta na UPC
    Od 2011 roku. Cena abonamentu stale pnie się w górę
  • ~slawek / 2012-09-05 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Drodzy użytkownicy UPC od dnia 01.07.2012 zmienił sie regulamin świadczonych usług do tego czasu mieliśmy prawo wypowiedzenia umów. Rzekomo o tym fakcie zostałem poinformawany e-mailowo - sprawdzałem brak e-maila u mnie, poprosiłem w ramach reklamacji o kopie wysłanego do nie e-maila. Efekt - wysłano mi ulotkę informacyjną. Czuje się oszukany, okradziony ze swoich praw.
    Zaletydostępnośc
    Wadycena,
    120 mam od roku
  • ~sohana / 2014-06-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie mnie wykiwali na opłacie za instalację. Zamawiałam przez internet
    i miało to kosztować zl 39,90 a obiązono mnie kwotą zł 89,90. Reklamacji
    oczywiście nie uznano co mam myśleć o tej firmie.
    Internet też nie trzyma deklarowanej szybkości ma być 60mb/sek a jest 40 mb/sek.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe a najgorsza jest nieuczciwość
    13 m-cy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179