Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kic / 2014-01-11 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziwnie funkcjonująca firma. Po okresie promocyjnym chciałem zejść z szybkości i zarazem ceny dostarczanego przez UPC internetu. Okazuje się, że na info linni konsultant nie ma takich uprawnień. No to wypowiedziałem umowę.Internet został odłączony. Brawo. Następnie chciałem już jako nowy klient zamówić tą mniejszą prędkość internetu, która jest na stronie www.upc.pl dla każdego nowego klienta. I co ? I nie można, bo nowym klientem zostaje się po 3 miesiącach od odstąpienia od umowy. Piękna strategia ! A czym się kończy dla UPC - przejściem do innego ISP.
    Pozdrawiam strategów z UPC ! Brawo !
    Zaletyniewielkie
    Wadywielkie
    7 lat
  • ~klient upc / 2012-11-08 10:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na "promocje" w UPC! Mają na celu tylko wyciągnięcie kasy od naiwnych. Opłaty rosną masakrycznie, a poziom usług pozostawię bez komentarza. BOK to kompletna porażka. Z daleka od promocji!!!!
  • ~Michał / 2012-09-18 09:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ponad rok temu kupiłem neta poprzez telefoniczną obsługę klienta. Przyjechał kurier z umowa i po podpisaniu zabrał.
    Umowa miała być na 60zł (zgodnie z ustaleniami przez telefon bez żadnych promocji) a po 3 miesiącach okazało się że musze płacić 110zł. Odmówiono mi odsłuchania nagrania z rozmowy miedzy mną a osobą z którą zawierałem umowę. Nie przyjęto mojej skargi/reklamacji ustnie ani e-mailowo. Poweidzieli że przyjmują jedynie na piśmie po wysłaniu pocztą polską. Później okazało się że mieli małą awarię na serwerze i nie mogą odzyskać nagrania mojej rozmowy z konsultantem!
    Po mimo iż mnie oszukali zerwanie umowy przyczyniło by się do zapłacenia kary, czyli opłaty kazdego miesiąca do końca trwania umowy.

    Nie polecam, a jak już ktoś musi u nich kupić niech idzie osobiscie do obsługi klienta i nagra całą rozmowę na komórkę jako dowód gdyby i was oszukali.
    Zaletybrak
    Wadyprzekłamania w umowie, brak przyjecia reklamacji, kiepska obsluga klienta,
    1 rok, miało być 60zł a jest 110zł
  • ~pawi555 / 2013-02-12 16:17
    Przez 2 lata męczę się z tą cholerną kablówką. Telewizja- kanałów tyle co kot napłakał, internet mam 50mb/s a chodzi jak by było 5mb/s, telefonu to praktycznie nie ma. Częste awarie a do BIO się nie dodzwonisz. MASAKRA NIE POLECAM A NAWET ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
    2 lata
  • ~qoko / 2013-01-30 21:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Wszystko ok, jednak przy zerwaniu umowy należy uważać na to czy czasem za parę miesięcy nie zadzwoni do nas firma windykacyjna ( i ku naszemu jeszcze większemu zdziwieniu) nie poinformuje nas o konieczności uiszczenia opłaty za wyrównujący miesiąc wypowiedzenia. A my przecież taką fakturę/faktury już zapłaciliśmy, jednak okazuje się, że jeszcze za jakiś okres naliczona jest kolejna. Skoro zamawiam elektroniczną fakturę, która ma mnie informować o konieczności zapłaty, to czemu ona nie przychodzi również w okresie wypowiedzenia? Nie każdy klient nałogowo loguje się na panel użytkownika, sprawdzając co musi zapłacić. Osoba, z którą rozmawia się na ten temat przed zerwaniem umowy powinna o tym poinformować- a UPC(nie pierwszy raz) tego nie robi.
  • ~qqqPL / 2013-01-12 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam, prędkość ściągania jest bliska zeru, co chwila połączenie się urywa. Zdecydowanie ODRADZAM. Obsługa klienta bardzo się spóźnia.
  • ~Daniel / 2014-07-12 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPC. Nie szanują klienta. Korzystałem z ich usług przez klika lat, bo nie miałem innego wyjścia z racji zamieszkania. Skończyła mi się umowa i chciałem podpisać nową w niższej cenie. Okazuje się, że nie mogę. To jakiś żart.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO A ZWŁASZCZA POSZANOWANIE DOTYCHCZASOWEGO KLIENTA
    5 lat 155 zł
  • ~piotr dudkiewicz / 2013-03-20 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam UPC- żenująco niski poziom obsługi stałego Klienta jakim byłem, wymuszanie nienależnych opłat.
    Żenujące....
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalna, żenująca obsługa Klienta
    10 lat
  • ~Piotrek / 2014-04-08 10:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam !!! Na codzien zajmuje sie sieciami komputerowymi. Gdy nagle mi modemo router UPC przestal przyznawac adres zewnetrzny na moim routerze - zadzwonilem do UPC na pomoc techniczna w celu wyjansienia. Konsultant wmawial mi przez pol godizny ze klamie i ze ta usluge mam wylaczona od roku i nie moglem jej miec dostepnej jeszcze kilka dni temu. Zamiast pomoc zostalem potraktowany jak klamca i splawiony mowiac kolokwialnie.
    Zaletyzadne
    WadyDrodzy, niekompetetni ludzie w pomocy technicznej, zarzucaja klamstwo klientom.
    niestety 6 lat i nowy klient dostaje taki sam pakiet za pol ceny - placilem 200 zl miesiecznie
  • ~Adam / 2012-05-16 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy chciałem zwrócić sprzęt do tv kablowej UPC po 2 latach,uznały że pilot jest podrapany poprzecierany i to dla nich jest równoważne z uszkodzonym, chociaż działał, ale po dwóch latach i tak był za dobrze utrzymany przecież to jest pilot i cały czas w rękach się trzyma i się obciera, naliczyli mi 60 zł. Mogłem kupić taki pilot za25 zł wszędzie. Oszukują w żywe oczy, internet nigdy niema tej prędkości co się należy, zawsze jest trochę mniej, niech każdy co posiada internetu z upc sprawdzi tutaj http://www.speedtest.pl/ ,czasami w ogóle dochodzi do 2-3 mbs. I co do telewizji też dodam, w reklamach pisze 23 kanały HD ale one w żadnym pakiecie nie mają więcej jak 4 kanały HD, jak idziesz do nich to takie bzdury ci wciskają że w głowie nie mieści. u nich najlepiej jest tak- zapłacić w terminie i nic się nie odzywać, to wtedy są super bo reklamami nie dokuczają. Chętnie bym i z internetu też zrezygnował ale u nas w bloku one są jedynymi dostawcami kablowego internetu.
    Zaletyprofesionalne monopolisci
    Wadyich przepisy
    6 lat
  • ~ariel / 2013-07-20 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien po zlozeniu rozwiazana umowy na internet zadzwonila konsultantka probojaca za wszelka cene przekonac mnie do zmiany decyzji.Kiedy odmowilem nastepnego dnia tak ograniczono mi szybkosc ze ledwo otwiera mi strony.Dodzwonic sie do konsultanta jest wrecz niewykonalne.Probowalem 2 razy tylko melodyjki itp a z karty ponad 10 pln.Przestrzegam wszystkich przed ta firma.
    Zaletyzadnych
    Wadyzlodziejstwo
    4 lata
  • ~Danka / 2014-04-24 20:11
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC - Nigdy więcej. Umowa na internet, monter przynosi nie taką umowę ja ustalono (oczywiście na moją niekorzyść) Na infolinii jedyne, co potrafią wymyślić to "może pani w ciągu 10 dni odstąpić od umowy i zamówić nową". Tak robię, ale nie zamawiam nowej. Odstąpienie nie wprowadzone do systemu, przychodzi faktura. Znów korowód z infolinią. przychodzi korekta faktury i świstek, że nie zalegam z żadnymi płatnościami. Za pół roku - SMS z działu windykacji, że "wiszę" im 84 złote. Bajzel na kółkach
    Zaletynie udało mi się odnaleźć
    WadyTotalny chaos w osłudze klienta
  • ~Edyś / 2013-09-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC wprowadziło podwyżkę bez poinformowania mnie o niej, kiedy dzwoniłam z reklamacja totalna olewka, nikt nie jest pomocny, albo przełączają, albo połączenie pada, albo rozmawiają, aby człowieka zbyć. Twierdzą, ze mogą wprowadzic podwyżke bez mojej zgody bo nie mam z nimi umowy???????????? Co za traktowanie klienta, tylko po to zagrywka, żeby sie z nimi związać na następny rok czy 2 lata?
    Internet na początku działał ok, w ostatnich miesiącach często sie rozłącza, nie można połączyc. I to kosztuje 87 zł za sam Internet??? Porażka!
  • ~jack / 2013-11-19 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    UWAGA NA TZW OPIEKUNOW BLOKU.JESTEM UZYTKOWNIKIEM UPC OD SAMEGO POCZATKU TJ OKOLO 20 LAT.MIALEM TELEWIZJE I INTERNET POSTANOWILEM DODAC JESZCZE TELEFON .W ROZMOWIE Z PRZEDSTAWICIELEM UPC USTALILEM WARUNKI NOWEJ UMOWY I ZOSTALEM UMOWIONY Z MONTEREM.PAN PRZYSZEDL W UMOWIONYM TERMINIE WYMIENIL ROUTER I TO BYLA JEGO PRACA JAKA WYKONAL PODCZAS MONTAZU.PRZEDSTAWIL WARUNKI PROMOCJI DAL UMOWE DO PODPISANIA I TYLE GO WIDZIALEM.PRZEZ PIERWSZE DWA MIESIACE MIALEM PLACIC PROMOCYJNIE 80,00 ZL.PO OTRZYMANIU FAKTURT OKAZALO SIE ZE NIE TYLKO NIE MA PROMOCJI ALE JESZCZE MUSZE ZAPLACIC ZA MONTAZ 75,00 ZL.ZLOZYLEM REKLAMACJE W UPC W ODPOWIEDZI OTRZYMALEM PISMO W KTORYM UPC POINFORMOWALO MNIE ZE NALEZY CZYTAC UMOWE KTORA SIE PODPISUJE A TO CO MOWI PRACOWNIK JEST NIEWAZNE.
    JEST TO OSTATNIA MOJA UMOWA Z UPC . ZA DWA LATA ZEGNAM SIE Z TYMI OSZUSTAMI NIE POLECAM NIKOMU DODAM JESZCZE ZE INTERNET MIAL MIEC 128 MB A MA LEDWO 70 MB. NATOMIAST NA PRZEPISANIE NUMERU TELEFONU CZEKA SIE 2 MIESIACE
  • ~janusz / 2013-05-13 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC blokuje nagrywanie programów swoim klientom . Jak masz nowoczesny TV z kartą CI+ bez fury kabli pilotów chińskich tunerów to UPC wspaniałomyslnie zablokuje ci nagrywania na dysk. Co z tego że dysk jest przypisany do TV i tego nie przekopiujesz. UPC zmusza klientów do kupowania tego chińskiego badziewia i stawiania tego na meblach. Jak masz plazme czy LED bez kabli to z UPC musisz wrócić do dziadostwa. Każdą satke (mam) nagrywam na dysk kiedy chce i jak chce (z karta CI+) . UPC nie dorosło no rynku nowoczesnych TV tylko do podłączania tunerów do starych pudeł .
    Kontakt z nimi to udreka - tylko z peselem lub numerem klienta.
    Zaletybrak
    Wadynie mozna nagrywać programów w bezkablowych rozwiązaniach z CI+
    na szczęście nie kupiłem !
  • ~KLIENT/PRACOWNIK / 2016-01-06 14:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed wzięciem usług od tego operatora. Obecnie został przeforsowany przetarg na obsługę techniczną i wygrała firma bez zasobów ludzkich. Jakość i czas instalacji tragedia. obecnie pracownicy uciekają z firm, które jeszcze współpracują z nimi. Niedługo nie będzie wsparcia technicznego. Serwis liniowy będzie strajkować. Radzę się zastanowić, piszę to jako były pracownik i użytkownik.
    Zaletybrak
    Wadyzarząd polski
    2 lata
  • ~Mariusz / 2013-04-19 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!
    Niestety, ale nie mamy zbyt wielkiego wyboru i musimy wybierać to, co jest. UPC okazało się kolejną firmą korzystającą z tego, że nie są w porządku do klienta.
    Po podpisaniu z nimi umowy na dwa lata między innymi na telewizją po kilku miesiącach okazało się, że dokonali zmian w dekoderach nieposiadających twardego dysku z możliwością nagrywania bieżącego programu. Ja posiadam od lat swój prywatny taki dysk i nie mogę teraz skorzystać z niego. Nikt mnie się o to nie pytał nikt mnie o tym nie poinformował teraz każą mi wymienić dekoder i mam płacić o 20 zł więcej miesięcznie, jeżeli chcę nagrywać. Niestety nie mogę zrezygnować z ich usług jeszcze przez 1,5 roku.
    Radzę poszukać czegoś innego!!!
    6 miesięcy
  • ~naiwna / 2012-12-13 21:30
    Ocena: 1.50 / 5
    boże, że ja wcześniej nie przeczytałam tych opinii.... dramat każda jedna opinia jest zgodna z prawdą. Niestety podpisalam pakiet na dwa lata ktory nie ma nic wspolnego z cena ktora byla ustalona a ta krora jest wystawiona. PORAZKA i jeszcze jak mam dzwonic do nich to dostaje białej gorączki
    3 miesiace 115 zl
  • ~Patryk / 2013-04-18 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się absolutnie oszukany! Zamówiłem internet w promocji. Mówiąc krótko powinienem zapłacić 33 zł za internet + 25 zł opłaty instalacyjnej. Dostałem fakturę na 82.40zł i nawet nie mogę się dowiedzieć dlaczego mam aż tyle do zapłacenia. Mam nadzieję, że da się te sytuację wyjaśnić. Uważajcie na UPC, umowę zawierają na inną kwotę, a przy rozliczeniu wymagają innej, wyższej. Pozdrawiam!
  • ~zephyr / 2013-02-20 18:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Od ponad roku mam UPC trzy w jednym (telefon, internet, telewizja), piszę tą opinię po to by OSTRZEC WSZYSTKICH, przed tą firmą! Na początku, przez cztery miesiące, wszystko działało super, prędkość 25mb, telewizja i telefon, po pół roku zaczął internet zwalniać, zrywać połączenie, nie można było przejrzeć internetu, dzwonić z tel, jedynie tylko telewizja działała. Postanowiłem zadzwonić do service'u, pan z bok stwierdził że są problemy z parametrach mojego łącza (widać że pan przeszedł kurs NLP, manipulacji) i umówił na wizytę technika. Technik przyjechał, naprawił, ale na 5 godzin, później to samo. Przez dłużysz czas nie miałem czasu nawet tam zadzwonić, w końcu po trzech miesiącach dzwonię znowu, to samo pan z service stwierdził i umówił technika, wziąłem urlop na tego technika, technik przyjechał, naprawiał i naprawiał, biegał w kółko i sprawdzał, wymienił modem, strasznie był przerażony! (TAK JAKBY TA AWARIA PRZEWYŻSZAŁA JEGO WIEDZĘ, wyczułem to bo jestem architektem oprogramowania), ale naprawił na 30 minut do dziś dnia ma łącze, które raz na 2 godziny musi się zerwać na 30min, przy dobrym humorze, chyba samego UPC (BYWA GORZEJ, NAPRAWDĘ) :) Przy okazji jak nie działa net to i nie działa telefon.
    DZWONIĆ MI SIĘ JUŻ TAM NIE CHCE, NIE CHCE CZASU MARNOWAĆ NA TECHNIKA I TO CAŁE UPC!!!!
    Czekam na październik 2013, bo wtedy kończy się moja umowa i z 30 dniowym wyprzedzeniem składam KLAROWNĄ REZYGNACJĘ!!!
    Nawet teraz jak piszę tą opinię to zerwało mi łącze ;)

    PS na fakturach też oszukują, na samym początku przypisali mi 100 pln za wizytę montera, którego u mnie nie było :) i którego nie zamawiałem :) nawet to Service'u nie dzwoniłem, a przypomnę że na początku wszystko działało super :) PARANOJA!!!!
    Zastanawiam się czy UPC nie podać do sądu!!! muszę to skonsultować z prawnikiem!!!
    Proszę zauważyć że jak państwo dzwonicie do upc, związku z awarią to każdy servisant mówi to samo! oni są przygotowani na spławienie i mydlenie oczu klientom.

    Krótko pisząc ODRADZAM UPC, CZYSTY MARKETING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam, strzeżcie się UPC!
    Zaletyzaletą upc są same WADY!!!
    WadyService, jakość usług, ciągłe awarie, oszustwa na fakturach!,
    ponad rok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1950
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179