Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krajol / 2013-01-18 14:16
    Ostrzegam wszystkich przed zawieraniem umów z UPC.To jest jedno wielkie naciągactwo na każdym kroku,począwszy od umowy.Te wszystkie promocje mają ukryte kruczki.Np.promocja z końca ub.roku miała byc przez 2m-ce za 95 zł,a później za 115 zł.Już pierwsza f-ra przyszła w wysokości 147 zł.Okazało się,że HBO,które jest w 1m-cu promocji,później automatycznie wchodzi w pakiet i jesli sie nie zgłosi wyłączenia w ciągu tego 1m-ca,niestety nie mozna zrezygnować.Tzn.można oczywiście po zapłaceniu kary.Zastanawiam się,gdzie można zgłosić te machloje UPC,bo wg.mnie to jest zwykłe naciąganie ludzi.Dlaczego np.nie ma przejrzystej informacji o HBO?Jeśli jest więcej osób w ten sposób naciągniętych ,to może razem coś zdziałamy.Myślę o RMF-ie lub TVN ewentualnie o NIK-u.
  • ~kris / 2013-01-31 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam. W chwili rozwiązania umowy należy uważać z czego się rezygnuje gdyż nawet jeżeli się z czegoś nie korzystałeś i za to nie płaciłeś a jest w umowie należy złożyć z tego pisemną rezygnację. UPC o niczym nie informuje że jeżeli rezygnujesz z ich usługi to musisz zrezygnować z każdej indywidualnie.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    6 lat
  • ~Krzysztof / 2014-08-21 04:05
    Ocena: 1.00 / 5
    płacę za 60 Mb/s ( chodzi o Wifi) a otrzymuję 3 max 4 Mb/s bo producent routera nie ma sterowników i UPC też ich nie ma do niektórych modeli routerów- PROBLEM W CAŁEJ POLSCE . Czekamy od maja ja i parę bloków/ osiedli. NIE polecam NIE polecam upc, bardzo słabo, ODRADZAM
    Wady+10
    2 lata , 60pln
  • ~oszukany / 2012-11-15 18:43
    Ocena: 2.25 / 5
    BANDA J..NYCH OSZUSTÓW
    Zaletyszybki internet
    Wadywciskają na siłę dodatkowo płatne "usługi", o których nie informują i nie ma jak z nich zrezygnować
    za długo
  • ~Równy / 2012-09-19 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowe cwaniactwo i naciąganie klientów ! W rozmowie telefonicznej jedno, na umowie drugie. Dodatkowo oczywiście konieczność pamiętania o rezygnacji z uruchomionych przez nich usług bo inaczej płacenie do końca umowy !
    Pani w rozmowie telefonicznej zapewniała, że minuty za telefon są darmowe. Na pierwszej fakturze już zostałem wyprowadzony z błędu. 46 zł na dwa lata. Kara za zerwanie umowy - 2000 zł. Nigdy więcej UPC !
  • ~sylwio / 2012-11-07 20:12
    uwaga na upc, w ostatnim czasie próbują mnie oszukać na jakąś podwyżkę abonamentu, nie dosyć że płacę 100 miesięcznie nie dostałem żadnych zmian usług (które podobno były wysyłane) nic nie podpisałem to naliczyli mi jakieś 36 zł dodatkowego abonamentu.
    NIGDY W ŻYCIU NIE PROPONUJĘ NIKOMU TEJ FIRMY.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK INFORMACJI DLA KLIENTA , DBAJĄ O SWOJE DOBRO A KLIENTA MAJĄ JAKO "0"
    1,5 ROKU
  • ~Cyr4x / 2012-12-10 12:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Uwaga na promocje!!!! Podpisałem 2 listopada umowę na dwa lata na multiroom SD (drugi dekoder cyfrowy na drugi telewizor). Dostałem "w prezencie" HBO wraz z opcją HBO HD przez miesiąc za darmo (kapnąłem się dopiero jak zobaczyłem odkodowane HBO na dekoderze). Oczywiście zamawiając serwisanta na infolinii nikt mnie o takim dodatku nie poinformował (a gdzieżby, przecież trzeba naciągnąć wieloletniego klienta!). Rychło, po kilku dniach od instalacji, zadzwoniłem żeby wyłączyć HBO, bo nie korzystam, więc po co mam później dopłacać. Nie można, bo dopiero po 10 dniach od uruchomienia. Zostawiłem więc sprawę na później. Mój błąd, przegapiłem termin do końca listopada i zadzwoniłem dzisiaj, tj. 10 grudnia. Już się pogodziłem z naliczeniem mi abonamentu za HBO za grudzień, trudno, mój błąd. Jakież było natomiast moje zdziwienie, gdy pani na infolinii oznajmiła, że wyłączy mi to HBO w drodze wyjątku, bo tak naprawdę zgodnie z umową można było to zrobić do 2 grudnia. Jakbym zadzwonił kilka dni później - byłoby to niemożliwe i musiałbym płacić za nie oglądane HBO do końca 2-letniej umowy! Przecież to jest jakaś paranoja! Niektórzy powiedzą - to się czyta co się podpisuje. Owszem, czyta się, ale zamawiając usługę A spodziewam się umowy na usługę A, a nie na A i podstępnie dodaną B! W ogóle kiedyś UPC miało umowy na rok, teraz na każdą jedną promocję minimum dwa lata i kilkuletni klient nie może dostać tak dobrych warunków jak nowy, a powinien nawet lepsze!
    ZaletyNawet nieźle cenowo, uptime internetu prawie 100%, uptime telewizji też duży.
    WadyUmowy tylko na 2 lata (a kiedyś były roczne), po zmianie z 25 mbit na 60 mbit w speedteście są o połowę gorsze wyniki (sic!)
    kilka lat
  • ~Mario_Bross / 2013-08-31 13:03
    Uważam ich za złodziei - wszystko jest ułożone tak, żeby klienta ograbić zwłaszcza jeśli chce się z nimi rozstać. Wielokrotnie zostałem wprowadzony przez konsultanta w błąd jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy. Uważam ich za iszustów - i NIGDY nic z nimi nie będę miał wspólnego.
  • ~klara / 2013-02-08 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC NIE SZANUJE swoich klientów. Internet muli, a jak zadzwoniłam do nich w tej sprawie czekałam 20 min na połączenie z konsultantem. Musiałam się rozłączyć bo nikt nie odbierał. Strata czasu i pieniędzy!!!!!!!!!!!!

    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
  • ~marek / 2013-01-25 20:24
    NIE ZAWIERAJCIE UMOWY Z UPC !! Oszuści, nie informują o całkowitych kosztach usłu, naliczają kary w wysokości 4000zł !!!!!!
  • ~mni / 2012-10-30 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niesty, ale internet nie działa po kilka razy w tygodniu, a BOK - to katasrofa. Zadzwoniłam dziś, a Konsultant nie dość, że nie umie mi wytłumaczyć salda, to mówi, że on nie może ze mną tyle rozmawiać! SZOK!! Są mili - przy sprzedaży, potem _Kliencie radź sobie sam. Nie spotkałam się nigdzie indziej z taką niekompetencją.
    Zaletyżadne
    Wadyduże opłaty - za niską jakość
    13 lat - i czas to zmienic
  • angelaw. / 2012-05-16 17:40
    Częste przerwy w dostawie usługi, transwer o połowę wolniejszy niż w umowie, kontakt z biurem obsługi przez automatyczną infolinię, aby uzyskać połączenie z konsultantem trzeba poświęcić 20 min i to przynajmniej 3 razy aby uzyskać jakąkolwiek informację. Technik usuwa awarię średnio po upływie tygodnia. Totalny haos.
    Byłam klientem Aster (został kupiony przez UPC). Było super a teraz jest dramat.
    Zaletynie znajduję
    Wadybrak zainteresowania wywiązaniem się z umowy
  • ~Aggggaaa / 2012-11-15 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Oszuści. Bezpodstawnie doliczają jakieś kwoty do rachunku. Nie polecam! Nie polecam! Nie polecam!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała firma UPC i jej funkcjonowanie
    5
  • ~Barbara P. / 2015-06-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna otrzymać zakaz prowadzenia działalności, bo nie radzi sobie z obsługą klientów. Jedną prostą reklamację załatwiają ponad rok. Naliczają opłaty nie figurujące w załączonym do umowy cenniku. Zwrot niesłusznie pobranych opłat trwa 7 miesięcy. Zamówienie usługi jest proste, rezygnacja z usługi - już nie. Nie mają pojęcia ani o podatkach, ani o prawie cywilnym - takiej masy tępoty długo by szukać. Generalnie firma jest nastawiona na wyciąganie pieniędzy, a nie na świadczenie usług. Jedyne co im się udaje, to blokowanie usług.
    Zaletyszybkość podłączenia
    Wadywyłącznie
    14 miesięcy
  • ~bemowo warszawa / 2013-01-31 17:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Totalne dno. Po tym jak uzyskają twój podpis na umowie zlewają klienta ciepłym moczem. aroganccy w kontakcie mailowym, załatwienie czegoś przez telefon graniczy z cudem. z mojego doświadczenia z tą firmą nie polecałbym jej nikomu.
  • ~ela / 2012-09-07 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC POLSKA - jest to chyba najgorszy operator usług telekomunikacyjnych. Odnowiłam miesiąc temu umowę z upc na promocję 3 w 1, dodam, że jestem wieloletnim klientem. Od niestarannej instalacji, poprzez wymianę modemu, do wymiany złącz w lokalu oraz generalnej awarii w skrzynce na bloku - wszystkie możliwe przyczyny wizyt serwisantów, a ja od miesiąca nie dysponuję dobrze działającą telewizją i internetem, telefonu nawet nie sprawdzałam, bo modem stale nie łączy. Ostatnio czyli wczoraj dowiedziałam się, że awaria jest na głównym kablu w skrzynce i może go usunąć tylko SERWIS LINIOWY, którego wzywa serwisant tzw domowy. Jaja! z kolei serwis liniowy ma tydzień na usunięcie awarii :( I co dalej? Nic - czekam. Jeśli do 7 dni nie naprawią - nie bacząc na koszty kończę z firmą UPC. Próbowano również nabrać mnie na płacenie za gratisowe pakiety - ale nie dało się - po zgłoszonej rezygnacji jednak doliczyli do faktury - więc zadzwoniłam drugi raz i obiecali, że odliczą. Masakra, nie szanują w ogóle klienta, mam dosyć tych godzin spedzonych przy telefonie do pomocy technicznej, chaosu i nieudolności. Jeszcze trochę i dojrzeję do zmiany. Nie polecam nikomu.
  • ~essen / 2012-05-10 03:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystalem z Internetu firmy Aster, bylo w porzadku. Ostatnio firma byla wykupiona wlasnie przez UPC. Teraz jest fatalnie. 29 kwietnia przestal dzialac internet, zadzwonilem do nich, mowia cos jest nie tak z sygnalem i ktos musi przyjechac z obslugi technicznej i bedzie dopiero za 6 (!!!!) dni. Pytam czy ja mam siedziec przez prawie tydzien bez Internetu, to mowia ze niestety. Umowilem sie na poniedzialek na godzine 15 ze bedzie osoba do naprawy. Nikt nie przyjechal, dzwonie do UPC, mowia ze udalo sie jakims cudem naprawic bez przyjazdu, chociaz wczesniej mowione co innego. Dwa dni pozniej znow nie ma Internetu. Zeby przez 10 dni nie bylo Internetu w 21 wieku takiego czegos w Afryce nie da sie spotkac. Pobieraja miesiecznie 110 zl. Nic gorszego nic UPC nie sa sie wyobrazic. ODRADZAM.
    ZaletyNiestety brak
    WadyFirma internetowa nie umie podlaczyc Internetu
  • ~guslar / 2013-09-09 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem wieloletnim klientem UPC, niestety totalna zlewka brak jakichkolwiek promocji dla długoterminowych klientów. Przykład: na dzień 9 września 2013 nowy klient dostaje 250Mb za PLN 85 propozycja dla "długodystansowca" to PLN 160 plus opłata instalacyjna !!!
    Zaletydobre pokrycie usługi w dużych miastach
    Wadyzlewanie stałych klientów
    coś około 8 lat
  • ~herman / 2013-05-25 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie robią z ludzi wariatów, dopisują usługi,olewają klientów.
    Przestarzały sprzęt,nędzne parametry,wysoki koszt.
    Płać i płacz!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    1 rok
  • ~ja / 2012-08-21 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem UPC bylem od dawna, wlasciwie od 1998 roku jakos. KIedys to byla najlepsza firma dysponujaca najlepszym jakosciowo internetem, ktory nie przerywal. Obecnie jest to firma moloch - w ktorej nikt nie wie o co chodzi bo jest tak duzo pracownikow(kazdy sobie zaprzecza). Internet przerywal mi 2 lata, po podlaczeniu nowego modemu - internet przestal dzialac. Technik Wam szybko podlaczy internet, ale gorzej bedzie jak bedziecie mielie klopoty- wtedy ich szybko juz nie rozwiaze. Weźcie lepiej osiedlową kablowke - bedzie taniej, predkosc nie bedzie tak oszukana (UPC nigdy nie ma predkosci tych ktore podaje, zapomnijcie o tych 60 MB/s) a jak bedziecie mieli jakies awarie - to na osiedlu Wam szybciej zrobią niż przez taki moloch - gdzie na polaczenie z konsultantem czeka sie wieki a co mowic na naprawienie problemu- a faktury?ja nie mam zamiaru za ten szajs placic, ale inni płacą a neta nie maja.
    Zaletyszybkie podlaczenie
    Wadyuslugi nie dzialają !
    klient od okolo 14 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3762
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1950
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179