Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2022-02-20 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowana niedziela!!!Ludzie skąd wy bierzecie osoby na stanowisko konsultanta jeszcze tak beznadziejnych konsultantów nie widziałem nigdy w życiu na żadnej infolinii w żadnym banku!!!Kompetentni nie pomocni a do tego nieuprzejmi!Właśnie w dniu jutrzejszym zamykam konto w Inteligo i nigdy w życiu nie polecam go żadnemu z moich znajomych nie mogłem dostać się do swoich pieniędzy aby zrobić zwrot środków które przyszły mi na moje konto błędnie ludzie zastanówcie się co wy robicie!!!!!!
    ZaletyZalety chyba śmiesznie jesteście!!!!!!
    WadyNie kompetentna obsługa niemiła a żeby dodzwonić się na infolinię musicie poświęcić ci ludzie cały dzień!A konsultanci dalej nic wam nie pomogą!!!!!
  • ~Janek / 2021-01-28 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie odbierają telefonów, próba wielokrotnego kontaktu telefonicznego, steata czasu ze sluchawką w ręce. Brak sprawnej obsługi
  • ~Janusz / 2021-01-10 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia sie na infolinie bo wiecznie wszyscy konsultanci zajęci a ja jak gupi wpisuje swój pesel i numer klienta w telefon i tak 3 razy aż braknie miejsca.Strona może jest ładna i czytelna ale nic poza tym bo nie można załatwić sprawy przez internety (np.zmiana miejsca zamieszkania) tylko trzeba wysyłać im listy. Bank zatrzymał sie na 2000 r.
    ZaletyStrona WWW
    WadyObsługa klienta
  • ~Janusz / 2022-06-27 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
    ZaletyŻart ?
    WadyDramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
  • ~jek56 / 2022-10-08 21:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinia inna niż większość . Pozytyw od 8 lat. prosty jasny intuicyjny interfejs . Możliwość otwarcia kilku rachunków. Bezpośredni dostęp do obligacji sp (obecnie nie bardzo do skorzystania) . Stabilność pod każdym względem , oprocentowań nie liczę bo to domena nbp. Wszystko załatwia się przez internet , rzadkie placówki , nigdy z tym nie było problemu . Ostatni bank z potwierdzaniem ze zdrapkami, świetne dla dla tradycjonalistów . Kontakt z obsługa telefoniczną czasem 15 - 30 min. do przeżycia, dziewczyny profesjonalne . Jestem bardzo zadowolony po kolorowym i smarkatersko-dziecinnym m banku . Prośba do prezesów , nie zmieniajcie niczego, a przynajmniej nie za wiele. oceniam jako świetny dla stabilnych , średnich klientów.
    Zaletystabilność , świetny interfejs, nienachalność , internetowy , niezawodny, bezkosztowy .
    Wadyraczej nie nie widzę , może życzenie - konto walutowe ?
  • ~K. / 2022-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Całodobowa infolinia? Połączenie się konsultantem graniczy z cudem. To nie są minuty, a godziny czekania! Byłam klientem tego Banku przez kilkanaście lat i wystarczy. Dziękuję
  • ~Katarzyna / 2022-10-02 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    wisze kolejne poł h wciagu dnia na fonie zeby odblokowac konto. To jakis zart???? Jest pozny wieczor niedziela. Gdzie sa pracow nicy?? Ponoc czynne 24 h w kazdy dzien tygodnia!!! Likwiduje konto! Mam dosc
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~kitula987 / 2014-09-29 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    żałosne
    Zaletyżadnych , oszustwo.., ma być darmowe , a raptem znikają pieniądzeza jakieś opłaty!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyWszystkie jakie są Możliwe, ale tak robi PKO BP!!!!
  • ~klientka od początku istnienia / 2017-09-13 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostałam nową kartę i nie jestem w stanie jej aktywować, bo od 3 dni wyskakują mi przeróżne błędy! Wiszę trzeci dzień na telefonie i nic... czy tam w ogóle ktoś odbiera telefony??? dzisiaj pół godziny, wczoraj 25 minut, w poniedziałek 3 razy po 15 minut!
    Zaletywygoda, jeśli nie ma jakiegoś problemu
    Wadybrak placówki stacjonarnej czy choćby okienka (np. w PKO)
  • ~Konrad / 2017-08-18 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Pomimo wielokrotnego podjęcia próby dodzwonienia się na infolinię ta sztuka mi się nie udała, gdy wybiło 30 min oczekiwania przy nudnej muzyce rozłączyłem się. Nie polecam tego banku, chyba że potrzebujecie czegoś co Wam podniesie ciśnienie....
  • ~Krystian / 2022-07-30 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby zmienić numer telefonu do autoryzacji trzeba im wysyłać listy pocztą. Bank zatrzymał się w 19 wieku - odradzam z całego serca.
    Zaletybrak
    WadyWczesny PRL
  • ~krzysztof / 2022-06-03 10:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po wielu latach będę zmuszony do zmiany banku. Oferta, a w szczególności oprocentowanie konta oszczędnościowego 0,01% jest żenujące.
    WadyOprocentowanie kont oszczędnościowych i lokat
  • ~Krzysztof / 2022-06-23 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykają konta nie informując o tym. Firma Inteligo to żart! omijajacie szerokim łukiem. Dramat po całej lini, śmieszni są.
    Zaletyżadnych
    WadyWszytsko co złe - opóźnieni w rozwou debile
  • ~Krzysztof / 2023-01-31 16:13
    Ocena: 3.67 / 5
    konto nie ma oprocentowania ani lokat jakaś kpina.
    ZaletyBrak oplat
    WadyBrak lokat i oprocentowania rachunku oszczędnościowego
  • ~kwk / 2022-09-16 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    nie można z www zlikwidować lokaty - tylko mozna przez telefon - ale ustawienie hasła czy próba zalogowania się w serwisie telefonicznym nie jest możliwa z powodu kilkusekundowych czasów ustawionych na IVR, na wprowadzenie konta i hasła. Masakra.
  • ~Lecim / 2020-11-03 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, od 3 miesięcy nie mogę zamknąć u nich konta. Przylepiają się jak gówno do buta i nie chcą się odkleić. Zamknięcie konta tylko listownie, obecnie 3 wnioski odrzucone, jutro podejście numer 4. Infolinia też dramat, dzwoniąc do nich można w międzyczasie zrobić obiad. Zresztą po połączeniu też nie lepiej, na infolinii ludzie niekompetentni, którzy nie potrafią podać innych informacji niż stan konta i kiedy do kiedy należy zrobić przelew by nie było problemu z kontem. Najwyższe opłaty za najtańsze konto w Polsce. Ale nie daj boże wejdziesz na limit konta, to codziennie smsy dostajesz na numer telefonu, po kasę wiedzą jak wyciągnąć łapę.
    Zaletybrak
    Wadytrzymają klienta i robia pod górę z zamknięciem konta, wysokie opłaty za konto
  • ~legendlite / 2021-06-02 15:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia tego PAŃSTWOWEGO molocha to D N O
    Nie sposób sie do nich dodzwonic a jak juz po 30 minutach sie uda to najpierw musisz odłuchac pierdolenia o Rodach Srodach natomiast konsultant nie umie odpowiedziec na towje pytanie
    KAZDY, powtazam KAZDY państwowy bank powinien byc zaorany z partyjnych prezesów a potem sprzedany tym prywatnym instytucja ,które potrafią robic bankowe interesy
    MEGA LIPA
  • ~magda / 2022-06-03 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 tygodni próbuję uzyskac dostęp do konta dziecka, które przeszło z formy junior. Wykonałam już KILKANAŚCIE telefonów, KAŻDY z konsultantów mówi co innego. KAŻDY. Ludzie z łapanki. Zero kompetencji. Dostępujeszcze nie mamy. Jedni mówią, ze mamy czekać na telefon, drudzy że mamy dzwonić. Masakra. Oczywiście nikt nie dzwonił do nas. NIE POLECAM szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynie ma żadnej pozytywnej rzeczy
  • ~maja / 2022-05-23 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia...wnioskowalam o limit kredytowy wieczne telefony na koncu glupia baba kazala mi isc z jakims dokumentem do oddzialu pko w oddziale nie istnieje jako klient bo to pko nie inteligo.oddzwonilem to nastepna dzida tepa stwierdzila ze to jakas oszustka ta ktora mnie wyslala do odddzialu.no porazka.wniosek sami usuneli bez rozpatrzenia.debile w h...
  • ~malgorzata / 2024-07-27 15:07
    Ocena: 5.00 / 5
    NAJLEPSZY BANK TO INTELIGO JESTEM W NIM OD PONAD 20 LAT
    ZaletyCOKOLWIEK POTRZEBA , ZAŁATWIAM OD RĘKI TELEFONICZNIE ,ZAWSZE JEST ZAŁATWIONE JESTEM BARDZO ZADOWOLONA
    WadyZERO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1507
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1200
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 844
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892