Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Kategoria: Banki

BZWBK 24

Ocena (ilośc opinii: 89)
OGÓLNA 1.95
Obsługa klienta1.90
Oferta1.91
Prostota obsługi2.04

Dodaj własną opinię »

  • Tadeusz / 2016-01-31 11:21
    Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał
    [...] pokaż całą opinię ↓ Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią i do tego kłamią, nie dopuszczają do wiadomości,że bankomat-wpłatomat też się psuje i okrada ludzi. Nie polecam.
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • klawy / 2016-01-25 20:24
    ej no słabo tam jest, mialem konto i zmienilem bo opłaty duze, teraz Raiffeisen od
    [...] pokaż całą opinię ↓ ej no słabo tam jest, mialem konto i zmienilem bo opłaty duze, teraz Raiffeisen od prawie roku, wszystko sprawnie,obsluga dobra, place malo a zarabiam, polecam konto
  • kasia / 2016-01-01 21:08
    Koszmar jestem klientką Banku w Białej, obsługa bez znajomości przepisów, nie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Koszmar jestem klientką Banku w Białej, obsługa bez znajomości przepisów, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania, musi dzwonić po informacje do ?
    Zaletycentrum miasta
    Wadybrak kompetencji obsługi
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
  • klientka / 2015-12-11 13:08
    Moim zdaniem NIE WARTO! Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z
    [...] pokaż całą opinię ↓ Moim zdaniem NIE WARTO!
    Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w
    Okres użytkowania i cenabłąd i fuzja banków
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
  • Gosia / 2015-11-12 13:42
    Jestem klientką tego banku od około 10 lat. Bardzo zadowolona. Przejrzysty interfejs.
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jestem klientką tego banku od około 10 lat. Bardzo zadowolona. Przejrzysty interfejs. Trochę go ostatnio podkręcili, niepotrzebnie, ale to co podstawowe najważniejsze ma być przejrzyste - zostało. Żeby załatwić jakieś rzeczy w placówce, nigdy nie było problemu. Nigdy nie było kolejek. Niemalże wszystko internetowo załatwiam.
    ZaletyPrzejrzysty interfejs. Niskie opłaty (mam konto <30)
    WadyCzęste zmieniające się regulaminy opłat. Placówki banku czynne do 17:00.
    Okres użytkowania i cena10 lat
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
  • Klient / 2015-09-08 10:38
    To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie
    [...] pokaż całą opinię ↓ To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.
    WadyDrogo, brak bilonu, prowizje za wszytko!
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • ina / 2015-08-25 08:18
    Katastrofa - jestem klientem od czasu przejęcia KredytBanku przez BZWBK i widać
    [...] pokaż całą opinię ↓ Katastrofa - jestem klientem od czasu przejęcia KredytBanku przez BZWBK i widać masakryczne różnice - zmiana taryfikatora regularnie co 2-3 m-ce, przedtem przez 3 lata miałam wszystko stałe, ba nawet nastąpiła jedna zmiana na korzyść klienta, tu odwrotnie - pozabierane przywileje, co chwila mail zapowiadający zmiany, a Ty człowieku szukaj w tych drobnych tabelkach co uległo tym razem modyfikacji.
    Na chacie nie można uzyskać żadnej konkretnej odpowiedzi, nr tel. jaki podają 19999 wieje grozą, bo żaden operator nie podaje kosztu połączenia z taką numeracją, ustalenie tego w Plusie zajęło 45 min. Jeden wielki minus....
    Zaletybrak
    Wadyj.w. brak najmniejszej dbałości o klienta
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • dawna klientka / 2015-07-24 20:43
    Jeśli chodzi o obsługę w banku bzwbk w zielonej górze w filii obok mc'donalda jestem
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jeśli chodzi o obsługę w banku bzwbk w zielonej górze w filii obok mc'donalda jestem bardzo rozczarowana. Bank pracuje do godziny 17, kiedy pilnie potrzebowałam wyciągnąć z konta walutowego funty jakiś miesiąc temu zjawiłam się w banku kolo godziny 15.20 byłam w kolejce jako druga, przede mną Pan w kolejce sprawę załatwiał ok 40 minut w tym czasie za mną ustawiła się dość spora kolejka a Pan który obsługiwał najprawdopodobniej dopiero się uczył gdyż szło to dość mozolnie i co chwilę podchodził ktoś i mu pomagał. Jednak dążę do tego iż Pani siedząca obok widząc spora kolejkę oraz fakt że bardzo się przyciągało nie zrobiła nic!!! A ponadto kiedy dobił am się do okienka godzinę przed zamknięciem banku stwierdziła że funtów mi nie da bo ' ona już sobie policzyła pieniążki ". Ja rozumiem gdybym przyszła 5 minut przed zamknięciem. Ale nie dość ze straciłam prawie godzinę to jeszcze nie zostałam obsłużona. Ponadto prócz obsługi również nie jestem zadowolona z oferty i ciągłych kosztów nie wiadomo za co gdzie konto miało być całkowicie darmowe. Na szczęście już zmieniłam bank.
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi5
  • Kamil Szczepański / 2015-06-24 22:57
    Nie polecam, bankowość internetowa i mobilna w tym banku to jakaś porażka nie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nie polecam, bankowość internetowa i mobilna w tym banku to jakaś porażka nie dorównują innym jeżeli chodzi o możliwości. Polecam mBank :)
    Zalety-
    WadyKiepska bankowość mobilna, niemiła obsługa
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • Alicja / 2015-06-16 08:31
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i
    [...] pokaż całą opinię ↓ Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i nie straszcie tym bankiem. Zapraszam do oddziału w Sieradzu, bardzo miła i fachowa obsługa. Pracująca tam pani Dorota to profesjonalistka i nie tylko ona. Po przejściu z KB do BZWBK zaproponowano mi nowe konto 1 2 3.
    Zaletyprowadzenie konta i przelewy bezpłatne, nagrody za wpływy i za wykonanie przelewów, niewielka opłata za kartę.
    Wadywypłaty z bankomatu tylko tego banku bezpłatne. opłata roczna za limit kredytowy nawet gdy z niego nie korzystam
    Ocena
    OGÓLNA 4.67
    Obsługa klienta5
    Oferta4
    Prostota obsługi5
  • Sebastian / 2015-06-11 17:12
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej
    [...] pokaż całą opinię ↓ Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!

    Zaletybrak
    WadyLenistwo, zlodzieje
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • klientka / 2015-06-05 15:47
    BARDZO NIEKOMPETENTNY PERSONEL, JESTEM KLIENTKĄ ODDZIAŁÓW W BIALYMSTOKU, WPROWADZAJA W
    [...] pokaż całą opinię ↓ BARDZO NIEKOMPETENTNY PERSONEL, JESTEM KLIENTKĄ ODDZIAŁÓW W BIALYMSTOKU, WPROWADZAJA W BŁĄD NT OPŁAT (OBIECUJA BEZPŁATNE PROWADZENIE, A POTEM NALICZAJĄ SIE OPLATY ), BANK NIE ODPOWIADA NA REKLAMACJE (CZEKAM OK. MIESIACA I NIKT SIE DO MNIE NIE ODEZWAŁ ). NA RAZIE MUSZĘ JESZCZE ODCZEKAĆ, AZ POROZWIAZUJA MI SIĘ LOKATY, A POTEM SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAM TEN BANK I INNYM TEZ RADZĘ,NIGDY WIECEJ NIE ZDECYDUJE SIE NA ŻADEN PRODUKT W TYM BANKU
    ZaletyKIEDYS KORZYSTNE OPROCENTOWANIE
    WadyZBYT WYSOKIE KOSZTY, BRAK SZACUNKU DLA STAŁYCH KLIENTÓW, LICZY SIE TYLKO POZYSKANIE NOWEGO
    Okres użytkowania i cenaOK.5 LAT
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi2
  • aer / 2015-05-25 21:45
    nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed
    [...] pokaż całą opinię ↓ nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed podpisaniem umowy.niezetalna obsluga
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • WiolkaTK / 2015-05-04 19:51
    (Tychy) Już w życiu nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem!!!! Tak jak
    [...] pokaż całą opinię ↓ (Tychy) Już w życiu nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem!!!! Tak jak większość z was tutaj pisze - też mam taką sytuację, że mnie oszukali i zdzierają nie wiadomo za co!Oprócz tego, że nikt w żaden sposób nie poinformował mnie, że status mojego konta się zmienia(z <30 na konto z normalnymi wszystkimi opłatami!!!!!), a gdy poszłam zrezygnować z konta pani łaskawie poinformowała mnie, że taki status konta jak ja mam już dawno nie obowiązuje/nie istnieje itp...... a na moje hasło, że ja więcej dokładam do tego konta, bo muszę je opłacić zaproponowała mi KONTO ZA ZERO!!!!!! i... na moje nieszczęście skusiłam się, bo miało to być konto zapasowe-na ewentualne oszczędności(jednak dodam, że nieoprocentowane!!!! o czym też mnie nie poinformowała). Więc istniało to konto dwa miesiące, dostałam kartę.... nic na koncie nie było, bo już wcześniej opłaty wszystko "zeżarły" i w końcu udałam się do banku, by na dobre zamknąć konto. Półtora miesiąca po zamknięciu konta - KONTO ZA ZERO (CZYLI WSZYSTKO ZA ZERO OPŁAT!!!!!) (A DODAM JESZCZE, ŻE PRZY ZAMYKANIU KONTA W KASIE WYPŁACILI MI NAWET PIENIĄDZE - 27GROSZY, KTÓRE NIE WIEM SKĄD MI SIĘ NALEŻAŁY), dostałam sms, że mam zadłużenie na koncie!!!! i że mam się kontaktować z jakąś placówką BZWBK, no więc dzwonię z zapytaniem ZA CO JESTEM WINNA BANKOWI I CO TO ZA ZADŁUŻENIE? Pani uprzejmie mnie poinformowała, że takich informacji nie może udzielać telefonicznie, więc mam się zgłosić do jakiegoś oddziału banku OSOBIŚCIE!!! A ja jej mówię, ze jakbym mogła, to bym się zgłosiła, ale nie mogę, bo pracuję w takich samych godzinach jak banki!!!! i dlatego dzwonię, to mi powiedziała, że jej przykro i do widzenia!
    (Oświęcim) Będąc z dzieckiem na rehabilitacji w tym mieście biegiem targałam do banku bo ponoć czynny do 17:00, wpadłam do oddziału o 16:50 z wywieszonym jęzorem i mówię, że mam jakieś zaległości czy coś i chciałabym się dowiedzieć z jakiego tytułu, a że dzwoniłam już do oddziału WBK pani mnie poinformowała, że mam się zgłosić osobiście, gdyż nie mogą udzielać takich informacji telefonicznie... i te baby w oddziale w Oświęcimiu w śmiech!!! Nie wiedziałam o co im chodzi... podałam dowód osobisty, pani sprawdziła w systemie, no rzeczywiście jest zadłużenie na koncie, a konto nie jest zamknięte!!!! Ja takie oczy! Jak to nie zamknięte jak dokumenty potwierdzające zamknięcie mam i zamknięcie karty i dowód wypłacenia mi 27groszy!!! To mi powiedziała, że jak jest zadłużenie na koncie to konto nie jest zamknięte!!!!! Kłerwa, czujecie to?????????? No ja pierdole OSZUŚCI!!!! Konto za zero!!! Jakie kurde zero???????? Okazało się, że pani w Tychach zapomniała mi powiedzieć, że będzie opłata za kartę w kwocie 7,50!!!!!!!! KARTA NIGDY NIE BYŁA UŻYTA ANIE AKTYWOWANA!!!
    DLA ŚWIĘTEGO SPOKOJU ZAPŁACIŁAM.... I POWIEDZIAŁAM IM, ŻE NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU I NIE CHCĘ MIEĆ Z NIMI NIC WSPÓLNEGO! TO MI POWIEDZIAŁA, ŻE MUSZĘ JECHAĆ DO TYCHÓW ZAMKNĄĆ KONTO!!!!!
    Czujecie to??? Bo ona nie może tego zrobić, bo konto było zakładane w Tychach i rezygnacja była w Tychach, więc i tak muszę OSOBIŚCIE jechać do TYCHÓW!!!! Ona może(ale nie musi)przyjąć do kasy 7,50, ale mam sobie zadzwonić do Tychów z informacją, że zapłaciłam zadłużenie i że mają zamknąć konto!!! I może telefonicznie przyjmą mi to..... Powiedziałam, że byłam przekonana że system bankowy banku WBK jest jeden i wspólny, więc czemu oni tutaj na miejscu nie mogą mi kliknąć krzyżyka w miejscu, gdzie ma być, że konto zamknięte, to odpowiedziała, że wcale to nie jet jeden system i niestety ona może tylko zaznaczyć, że przyjęła opłatę, ale nie może (kurna mać!!!) zamknąć mi konta!!!!! Druga pracownica siedząca w okienku obok powiedziała, że przecież to my możemy zadzwonić do Tychów, by sobie kliknęli w systemie że taka i taka zapłaciła i że konto mają zamknąć.... Zadzwoniła, poinformowała ich.....i niby kliknęli w odpowiednią krateczkę....Jednak mam się jeszcze upewnić telefonicznie, a najlepiej OSOBIŚCIE w Tychach, że konto mam zamknięte!!!!
    ABSURD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GONI ABSURD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • klient 8 lat / 2015-04-24 15:10
    Nie polecam - co chwila zmiana opłat i prowizji na niekorzyść klienta, wysokie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nie polecam - co chwila zmiana opłat i prowizji na niekorzyść klienta, wysokie oprocentowanie, ciągła zmiana rodzai kont i ofert, człowiek nie nadąża co jest a czego nie ma, z chwilą zamknięcia konta nadal jest aktywne, brak stałości warunków zwolnień z opłat, itp.
    Konto darmowe <30 darmowe było do 26 rou życia a nie do 30-go.
    ZaletyReklamacje są uwzględniane pozytywnie, bezpieczne przelewy, obsługa ok
    WadyDużo
    Okres użytkowania i cena8 LAT
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Obsługa klienta4
    Oferta2
    Prostota obsługi3
  • Maciek / 2015-04-18 21:13
    Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak teraz uważam że BZ WBK otwiera ranking najgorszych banków. Przez zupełny przypadek około sześć miesięcy temu zobaczyłem , że bank zaczął mi pobierać różne dodatkowe opłaty (karta bankomatowa, prowadzenie konta i jakieś ubezpieczenie) uzbierało się tego wszystkiego około 20 złotych miesięcznie. Gdy zadzwoniłem na infolinie z pytaniem co jest grane skoro do tej pory nie było takich kosztów pani odpowiedziała mi, że zmieniły się regulaminy i dostałem taką informację droga elektroniczną (nie mailem lecz po zalogowaniu się do BZWBK24). Zrobione po cichu, ale pomyślałem no cóż trzeba było sprawdzać wiadomości. Poszedłem bo oddziału by zrezygnować z konta (grudzień 2014) a tam zaoferowano mi zupełnie darmowe konto „Godne Polecenia” wraz z darmową kartą. Zgodziłem się bo mieszkając zagranicą potrzebowałem tego konta jedynie do przelewów gotówki z zagranicznego konta na bieżące wydatki w Polsce. Jakie było moje zdziwienie, jak po raptem dwóch miesiącach znów zaczęli mnie obciążać za kartę ale tym razem już nie 5 zł jak poprzednio, a 7 zł… Czara goryczy się przelała i postanowiłem zrezygnować z usług tych oszustów. Zgłosiłem reklamację, że nie zgadzam się na nowy regulamin i stawki za usługi i zażądałem zwrotu pobranych opłat wraz z ustawowymi odsetkami. Na szczęście kilka dni temu zwrócili pieniądze bo musieli. Pozostało mi jeszcze kilka rat kredytu u nich a później już nie chcę o nich słyszeć! Na marginesie kursy walut maja najgorsze z możliwych a dodatkowo przy wymianie pobierają prowizję. Reasumując moje „wylewności” to odradzam wszystkim jakiekolwiek interesy z tymi naciągaczami!
    Zaletybrak
    Wadyjest ich wiele
    Okres użytkowania i cena16 lat
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi2
  • Krzys6106 / 2015-04-10 20:31
    Jestem klientem drugi raz BZWBK. Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jestem klientem drugi raz BZWBK.
    Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
    Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
    Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
    Ponadto stale kolejki.
    ZaletyBRAK
    WadyLekceważenie klienta, Szczeniackie metody Zarządu
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta2
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • zawiedzony / 2015-03-03 13:04
    dla mnie tez przyszedł czas na zamkniecie konta w wbk po przejęciu przez Santander( to
    [...] pokaż całą opinię ↓ dla mnie tez przyszedł czas na zamkniecie konta w wbk po przejęciu przez Santander( to jest winna zejscia tego banku "na psy" nie polaczenie z KB jak ktos wcześniej napisał) w tym roku to jakas maskra co chwil jakie oplaty za przelewy ,za karte i ubezpiecznie kiedyś pobierali 1 zl później 3 zlote co miesiąc dziś patrze juz 5 zl ,czas likwidować bo ma juz tego dosyć ,przenoszę sie do innego pewnie jakiegos polskiego bo juz wole dac sie skubać np bankowi spółdzielczemu niz Hiszpanom którzy wyprowadzą zyski poza Polskę .Szkoda kiedyś bardzo sobie ich chwaliłem .
    Zaletykiedys spor dzis brak
    Wadyoplaty ,oplaty ,oplaty !!!
    Okres użytkowania i cena10 lat
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • poszkodowany ! / 2015-02-01 20:21
    Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych
    [...] pokaż całą opinię ↓ Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych problemów.A od kiedy KB24 przejął BZWBK S.A to same problemy.W zeszłym roku pewnego dnia poszedłem by wypłacić gotówkę z mojej emerytury.Więc zrobiłem opłaty,zapłaciłem rachunki i mało co mi zostało pieniędzy.Więc za kilka dni poszedłem ponownie do banku by wypłacić trochę gotówki z limitu kredytowego.Bankomat nie wypłacił mi żadnych pieniędzy,ponieważ miałem ujemne saldo,bo bank ten zdublował wypłaconą przeze mnie kwotę pieniędzy,którą wypłaciłem za pierwszym razem.Zaraz zglosiłem reklamację w oddziale .... banku BZWBK ,nawet mi nie dali potwierdzenia.Więc po powrocie do domu jeszcze raz przesłałem zgłoszenie reklamacji.Bank popełnił błąd przez co zostałem nagle bez środków do życia.Więc następnego dnia udałem się do innego banku i zaciągnąłem szybko kredyt.Bo pracownik banku oznajmił,mi,że nawet 30 dni potrwać może rozstrzygnięcie reklamacji.Minęło kilka dni nagle otrzymałem sms-a,że bank mi reklamację uznał.Ale ja doznałem szkody,więc zapytałem o rekompensatę.Bank odpisał po 3 tygodniach informując,że brak pieniędzy w bankomacie nie ma związku z moją szkodą oraz wnioskiem o kredyt.Więc skontaktowałem się z prawnikiem,który mnie poinformował bym wysłał pismo do centrali banku z wezwaniem do wypłaty rekompensaty oraz dołączył kopię umowy kredytowej,więc tak zrobiłem i wysłałem listem poleconym.Mijały dni,tygodnie cisza.Kolejnego m-ca idę do bankomatu by wypłacić emeryturę za kolejny miesiąc i nagle patrze a bank mi pobrał niesłusznie odsetki za rzekome ujemne saldo,które miałem tylko z winy banku.Więc znów kolejna reklamacja,którą wysłałem emailem do banku.Potem cisza i oczekiwanie znów czy bank uzna moją reklamację.Mijają 2 tygodnie od zlożenia mojej tej drugiej reklamacji a ja żadnych informacji z banku nie otrzymałem.Więc po 12 dniach się loguję na koncie BZWBK patrzę a tam informacja,że reklamacja uznana oraz dokonana korekta.I znów cisza.Przeczekałem 30 dni tak jak mi doradził prawnik ,a ze CENTRALI BANKU nie otrzymywałem odpowiedzi,w sprawie mojej rekompensaty ,więc złożyłem wniosek i wraz z dokumentami i opłatą 50 zł wysłałem do ARBITRA BANKOWEGO.Nagle 45 dni od wysłania pisma do CENTRALI BANKU w..... W SPRAWIE ZAPŁATY REKOMPENSATY otrzymuję pismo od RZECZNIKA KLIENTA BANKU BZWBK,mimo,że się od decyzji banku nie odwoływałem,bo bank mi reklamację obie uznał.Rzecznik Klienta poinformował mnie również ,że rekompensata mi się nie należy,napisał,że nie widzi związku przyczynowo-skutkowego z powodu braku pieniędzy w bankomacie z moją szkodą.Z tresci wynikało,że rekompensata ze strony banku mi się nie należy.Więc zadzwoniłem do ARBITRA 2 dni temu informując,że otrzymałem kolejne pismo od RZECZNIKA KLIENTA z odmową wypłacenia rekompensaty,więc poprosił bym kopie tego pisma wysłał do ARBITRA.Więc wyślę jutro i zobaczymy co dalej będzie,gdyż arbiter już wysłał mój wniosek do banku oni mają czas 14 dni by dać odpowiedz arbitrowi.Konsultując się z prawnikiem ,przedstawiając sprawę usłyszałem,że pozycja banku jest nie do obrony,że mi się rekompensata należy.Skoro bank podpisał ze mną aneks do umowy o limit kredytowy,pobiera za to ode mnie prowizję roczną, a uniemożliwił mi skorzystanie z niego,gdy potrzebowałem dodatkowo pieniędzy na utrzymanie,nagle zostawił mnie bez środków do życia,że musiałem szybko zaciągnąć kredyt w innym banku ,to w tej sytuacji jest mi winien zapłacić odszkodowanie.Bo ja z powodu pomyłki banku teraz spłacać muszę az 2 kredyty,nie mogę już korzystać z limitu kredytowego.Gdyby nie wina banku teraz spłacałbym tylko jeden kredyt i miał nerwy z żoną spokojne.Ale za kilka m-cy zamykam konto w tym banku,innych też kont nie zamierzam zakladać po tym co mnie spotkało.Ten bank z tego co widzę bo otrzymuję na konto na stronie online banku informację,że co m-c podnoszą prowizję i opłaty.Nigdy więcej żadnych kont w bankach,bo klient jest dla nich tylko dojną krową!A przez to co mnie spotkało od 3 miesięcy codziennie sprawdzam czy mi pieniądze z konta nie znikają.Ja w ciągu 30 dni złożyłem aż 2 reklamację,bank dokonał aż 2 pomyłek w ciągu niecałe 30 dni.Nawet za klienta decydują,przysyłając pisma jako odwołanie,mimo,że nawet się do RZECZNIKA KLIENTA nie odwoływałem.Czekam tylko na orzeczenie w sprawie mojej szkody od ARBITRA,mam nadzieję,ze będzie pozytywna i bank się nie wywinie,skoro nie wywiązał się ze swojego zobowiązania względem mnie klienta należycie.A za 5 miesięcy powiem ADIJOS TEMU BANKOWI BZWBK !KOSZMAR ,NAWET NIE BĘDĘ PISAŁ ILE MI TEN BANK ZSZARGAŁ NERWÓW !Radzę trzymać się od tego banku jak najdalej !
    ZaletyZERO
    WadySAME
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi2
  • MarcinD. / 2015-02-01 00:47
    Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na
    [...] pokaż całą opinię ↓ Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na reklamacje przepraszają i twierdzą, że to pomyłka. Debile chyba liczą na to, że ktoś nie kontroluje swoich finansów. Ciekawe, czy jakbym wziął od kasjerki kasetkę z kasą i kiedy mnie złapią, stwierdzę, że się pomyliłem uniknę odpowiedzialności? Banda złodziei i oszustów. "Bank", gdzie nic nie robisz, tylko pilnujesz, czy Ci znów nie wygarnęli z konta jakiejś kasy. Zamykam konto i jak najdalej od tych bandytów!!!
    Zaletybrak
    Wadyod roku tragedia!!!
    Okres użytkowania i cena10lat
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1

Najlepsze w kategorii

Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
ING Bank
Ocena: 3.58, ilość opinii: 22
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
VW Bank direct
Ocena: 3.11, ilość opinii: 20
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2

Kategorie