Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 1.95
Obsługa klienta1.93
Oferta1.90
Prostota obsługi2.01

BZWBK 24

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

  • Kamil Szczepański / 2015-06-24 22:57
    Nie polecam, bankowość internetowa i mobilna w tym banku to jakaś porażka nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie polecam, bankowość internetowa i mobilna w tym banku to jakaś porażka nie dorównują innym jeżeli chodzi o możliwości. Polecam mBank :)
    Zalety-
    WadyKiepska bankowość mobilna, niemiła obsługa
  • Alicja / 2015-06-16 08:31
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.67
    Obsługa klienta5
    Oferta4
    Prostota obsługi5
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i nie straszcie tym bankiem. Zapraszam do oddziału w Sieradzu, bardzo miła i fachowa obsługa. Pracująca tam pani Dorota to profesjonalistka i nie tylko ona. Po przejściu z KB do BZWBK zaproponowano mi nowe konto 1 2 3.
    Zaletyprowadzenie konta i przelewy bezpłatne, nagrody za wpływy i za wykonanie przelewów, niewielka opłata za kartę.
    Wadywypłaty z bankomatu tylko tego banku bezpłatne. opłata roczna za limit kredytowy nawet gdy z niego nie korzystam
  • Sebastian / 2015-06-11 17:12
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!

    Zaletybrak
    WadyLenistwo, zlodzieje
  • klientka / 2015-06-05 15:47
    BARDZO NIEKOMPETENTNY PERSONEL, JESTEM KLIENTKĄ ODDZIAŁÓW W BIALYMSTOKU, WPROWADZAJA W
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi2
    BARDZO NIEKOMPETENTNY PERSONEL, JESTEM KLIENTKĄ ODDZIAŁÓW W BIALYMSTOKU, WPROWADZAJA W BŁĄD NT OPŁAT (OBIECUJA BEZPŁATNE PROWADZENIE, A POTEM NALICZAJĄ SIE OPLATY ), BANK NIE ODPOWIADA NA REKLAMACJE (CZEKAM OK. MIESIACA I NIKT SIE DO MNIE NIE ODEZWAŁ ). NA RAZIE MUSZĘ JESZCZE ODCZEKAĆ, AZ POROZWIAZUJA MI SIĘ LOKATY, A POTEM SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAM TEN BANK I INNYM TEZ RADZĘ,NIGDY WIECEJ NIE ZDECYDUJE SIE NA ŻADEN PRODUKT W TYM BANKU
    ZaletyKIEDYS KORZYSTNE OPROCENTOWANIE
    WadyZBYT WYSOKIE KOSZTY, BRAK SZACUNKU DLA STAŁYCH KLIENTÓW, LICZY SIE TYLKO POZYSKANIE NOWEGO
    Okres użytkowania i cenaOK.5 LAT
  • aer / 2015-05-25 21:45
    nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed podpisaniem umowy.niezetalna obsluga
  • WiolkaTK / 2015-05-04 19:51
    (Tychy) Już w życiu nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem!!!! Tak jak
    [...] pokaż całą opinię ↓ (Tychy) Już w życiu nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem!!!! Tak jak większość z was tutaj pisze - też mam taką sytuację, że mnie oszukali i zdzierają nie wiadomo za co!Oprócz tego, że nikt w żaden sposób nie poinformował mnie, że status mojego konta się zmienia(z <30 na konto z normalnymi wszystkimi opłatami!!!!!), a gdy poszłam zrezygnować z konta pani łaskawie poinformowała mnie, że taki status konta jak ja mam już dawno nie obowiązuje/nie istnieje itp...... a na moje hasło, że ja więcej dokładam do tego konta, bo muszę je opłacić zaproponowała mi KONTO ZA ZERO!!!!!! i... na moje nieszczęście skusiłam się, bo miało to być konto zapasowe-na ewentualne oszczędności(jednak dodam, że nieoprocentowane!!!! o czym też mnie nie poinformowała). Więc istniało to konto dwa miesiące, dostałam kartę.... nic na koncie nie było, bo już wcześniej opłaty wszystko "zeżarły" i w końcu udałam się do banku, by na dobre zamknąć konto. Półtora miesiąca po zamknięciu konta - KONTO ZA ZERO (CZYLI WSZYSTKO ZA ZERO OPŁAT!!!!!) (A DODAM JESZCZE, ŻE PRZY ZAMYKANIU KONTA W KASIE WYPŁACILI MI NAWET PIENIĄDZE - 27GROSZY, KTÓRE NIE WIEM SKĄD MI SIĘ NALEŻAŁY), dostałam sms, że mam zadłużenie na koncie!!!! i że mam się kontaktować z jakąś placówką BZWBK, no więc dzwonię z zapytaniem ZA CO JESTEM WINNA BANKOWI I CO TO ZA ZADŁUŻENIE? Pani uprzejmie mnie poinformowała, że takich informacji nie może udzielać telefonicznie, więc mam się zgłosić do jakiegoś oddziału banku OSOBIŚCIE!!! A ja jej mówię, ze jakbym mogła, to bym się zgłosiła, ale nie mogę, bo pracuję w takich samych godzinach jak banki!!!! i dlatego dzwonię, to mi powiedziała, że jej przykro i do widzenia!
    (Oświęcim) Będąc z dzieckiem na rehabilitacji w tym mieście biegiem targałam do banku bo ponoć czynny do 17:00, wpadłam do oddziału o 16:50 z wywieszonym jęzorem i mówię, że mam jakieś zaległości czy coś i chciałabym się dowiedzieć z jakiego tytułu, a że dzwoniłam już do oddziału WBK pani mnie poinformowała, że mam się zgłosić osobiście, gdyż nie mogą udzielać takich informacji telefonicznie... i te baby w oddziale w Oświęcimiu w śmiech!!! Nie wiedziałam o co im chodzi... podałam dowód osobisty, pani sprawdziła w systemie, no rzeczywiście jest zadłużenie na koncie, a konto nie jest zamknięte!!!! Ja takie oczy! Jak to nie zamknięte jak dokumenty potwierdzające zamknięcie mam i zamknięcie karty i dowód wypłacenia mi 27groszy!!! To mi powiedziała, że jak jest zadłużenie na koncie to konto nie jest zamknięte!!!!! Kłerwa, czujecie to?????????? No ja pierdole OSZUŚCI!!!! Konto za zero!!! Jakie kurde zero???????? Okazało się, że pani w Tychach zapomniała mi powiedzieć, że będzie opłata za kartę w kwocie 7,50!!!!!!!! KARTA NIGDY NIE BYŁA UŻYTA ANIE AKTYWOWANA!!!
    DLA ŚWIĘTEGO SPOKOJU ZAPŁACIŁAM.... I POWIEDZIAŁAM IM, ŻE NIE POLECĘ NIKOMU TEGO BANKU I NIE CHCĘ MIEĆ Z NIMI NIC WSPÓLNEGO! TO MI POWIEDZIAŁA, ŻE MUSZĘ JECHAĆ DO TYCHÓW ZAMKNĄĆ KONTO!!!!!
    Czujecie to??? Bo ona nie może tego zrobić, bo konto było zakładane w Tychach i rezygnacja była w Tychach, więc i tak muszę OSOBIŚCIE jechać do TYCHÓW!!!! Ona może(ale nie musi)przyjąć do kasy 7,50, ale mam sobie zadzwonić do Tychów z informacją, że zapłaciłam zadłużenie i że mają zamknąć konto!!! I może telefonicznie przyjmą mi to..... Powiedziałam, że byłam przekonana że system bankowy banku WBK jest jeden i wspólny, więc czemu oni tutaj na miejscu nie mogą mi kliknąć krzyżyka w miejscu, gdzie ma być, że konto zamknięte, to odpowiedziała, że wcale to nie jet jeden system i niestety ona może tylko zaznaczyć, że przyjęła opłatę, ale nie może (kurna mać!!!) zamknąć mi konta!!!!! Druga pracownica siedząca w okienku obok powiedziała, że przecież to my możemy zadzwonić do Tychów, by sobie kliknęli w systemie że taka i taka zapłaciła i że konto mają zamknąć.... Zadzwoniła, poinformowała ich.....i niby kliknęli w odpowiednią krateczkę....Jednak mam się jeszcze upewnić telefonicznie, a najlepiej OSOBIŚCIE w Tychach, że konto mam zamknięte!!!!
    ABSURD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GONI ABSURD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • klient 8 lat / 2015-04-24 15:10
    Nie polecam - co chwila zmiana opłat i prowizji na niekorzyść klienta, wysokie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Obsługa klienta4
    Oferta2
    Prostota obsługi3
    Nie polecam - co chwila zmiana opłat i prowizji na niekorzyść klienta, wysokie oprocentowanie, ciągła zmiana rodzai kont i ofert, człowiek nie nadąża co jest a czego nie ma, z chwilą zamknięcia konta nadal jest aktywne, brak stałości warunków zwolnień z opłat, itp.
    Konto darmowe <30 darmowe było do 26 rou życia a nie do 30-go.
    ZaletyReklamacje są uwzględniane pozytywnie, bezpieczne przelewy, obsługa ok
    WadyDużo
    Okres użytkowania i cena8 LAT
  • Maciek / 2015-04-18 21:13
    Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi2
    Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak teraz uważam że BZ WBK otwiera ranking najgorszych banków. Przez zupełny przypadek około sześć miesięcy temu zobaczyłem , że bank zaczął mi pobierać różne dodatkowe opłaty (karta bankomatowa, prowadzenie konta i jakieś ubezpieczenie) uzbierało się tego wszystkiego około 20 złotych miesięcznie. Gdy zadzwoniłem na infolinie z pytaniem co jest grane skoro do tej pory nie było takich kosztów pani odpowiedziała mi, że zmieniły się regulaminy i dostałem taką informację droga elektroniczną (nie mailem lecz po zalogowaniu się do BZWBK24). Zrobione po cichu, ale pomyślałem no cóż trzeba było sprawdzać wiadomości. Poszedłem bo oddziału by zrezygnować z konta (grudzień 2014) a tam zaoferowano mi zupełnie darmowe konto „Godne Polecenia” wraz z darmową kartą. Zgodziłem się bo mieszkając zagranicą potrzebowałem tego konta jedynie do przelewów gotówki z zagranicznego konta na bieżące wydatki w Polsce. Jakie było moje zdziwienie, jak po raptem dwóch miesiącach znów zaczęli mnie obciążać za kartę ale tym razem już nie 5 zł jak poprzednio, a 7 zł… Czara goryczy się przelała i postanowiłem zrezygnować z usług tych oszustów. Zgłosiłem reklamację, że nie zgadzam się na nowy regulamin i stawki za usługi i zażądałem zwrotu pobranych opłat wraz z ustawowymi odsetkami. Na szczęście kilka dni temu zwrócili pieniądze bo musieli. Pozostało mi jeszcze kilka rat kredytu u nich a później już nie chcę o nich słyszeć! Na marginesie kursy walut maja najgorsze z możliwych a dodatkowo przy wymianie pobierają prowizję. Reasumując moje „wylewności” to odradzam wszystkim jakiekolwiek interesy z tymi naciągaczami!
    Zaletybrak
    Wadyjest ich wiele
    Okres użytkowania i cena16 lat
  • Krzys6106 / 2015-04-10 20:31
    Jestem klientem drugi raz BZWBK. Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta2
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Jestem klientem drugi raz BZWBK.
    Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
    Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
    Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
    Ponadto stale kolejki.
    ZaletyBRAK
    WadyLekceważenie klienta, Szczeniackie metody Zarządu
  • zawiedzony / 2015-03-03 13:04
    dla mnie tez przyszedł czas na zamkniecie konta w wbk po przejęciu przez Santander( to
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    dla mnie tez przyszedł czas na zamkniecie konta w wbk po przejęciu przez Santander( to jest winna zejscia tego banku "na psy" nie polaczenie z KB jak ktos wcześniej napisał) w tym roku to jakas maskra co chwil jakie oplaty za przelewy ,za karte i ubezpiecznie kiedyś pobierali 1 zl później 3 zlote co miesiąc dziś patrze juz 5 zl ,czas likwidować bo ma juz tego dosyć ,przenoszę sie do innego pewnie jakiegos polskiego bo juz wole dac sie skubać np bankowi spółdzielczemu niz Hiszpanom którzy wyprowadzą zyski poza Polskę .Szkoda kiedyś bardzo sobie ich chwaliłem .
    Zaletykiedys spor dzis brak
    Wadyoplaty ,oplaty ,oplaty !!!
    Okres użytkowania i cena10 lat
  • poszkodowany ! / 2015-02-01 20:21
    Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi2
    Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych problemów.A od kiedy KB24 przejął BZWBK S.A to same problemy.W zeszłym roku pewnego dnia poszedłem by wypłacić gotówkę z mojej emerytury.Więc zrobiłem opłaty,zapłaciłem rachunki i mało co mi zostało pieniędzy.Więc za kilka dni poszedłem ponownie do banku by wypłacić trochę gotówki z limitu kredytowego.Bankomat nie wypłacił mi żadnych pieniędzy,ponieważ miałem ujemne saldo,bo bank ten zdublował wypłaconą przeze mnie kwotę pieniędzy,którą wypłaciłem za pierwszym razem.Zaraz zglosiłem reklamację w oddziale .... banku BZWBK ,nawet mi nie dali potwierdzenia.Więc po powrocie do domu jeszcze raz przesłałem zgłoszenie reklamacji.Bank popełnił błąd przez co zostałem nagle bez środków do życia.Więc następnego dnia udałem się do innego banku i zaciągnąłem szybko kredyt.Bo pracownik banku oznajmił,mi,że nawet 30 dni potrwać może rozstrzygnięcie reklamacji.Minęło kilka dni nagle otrzymałem sms-a,że bank mi reklamację uznał.Ale ja doznałem szkody,więc zapytałem o rekompensatę.Bank odpisał po 3 tygodniach informując,że brak pieniędzy w bankomacie nie ma związku z moją szkodą oraz wnioskiem o kredyt.Więc skontaktowałem się z prawnikiem,który mnie poinformował bym wysłał pismo do centrali banku z wezwaniem do wypłaty rekompensaty oraz dołączył kopię umowy kredytowej,więc tak zrobiłem i wysłałem listem poleconym.Mijały dni,tygodnie cisza.Kolejnego m-ca idę do bankomatu by wypłacić emeryturę za kolejny miesiąc i nagle patrze a bank mi pobrał niesłusznie odsetki za rzekome ujemne saldo,które miałem tylko z winy banku.Więc znów kolejna reklamacja,którą wysłałem emailem do banku.Potem cisza i oczekiwanie znów czy bank uzna moją reklamację.Mijają 2 tygodnie od zlożenia mojej tej drugiej reklamacji a ja żadnych informacji z banku nie otrzymałem.Więc po 12 dniach się loguję na koncie BZWBK patrzę a tam informacja,że reklamacja uznana oraz dokonana korekta.I znów cisza.Przeczekałem 30 dni tak jak mi doradził prawnik ,a ze CENTRALI BANKU nie otrzymywałem odpowiedzi,w sprawie mojej rekompensaty ,więc złożyłem wniosek i wraz z dokumentami i opłatą 50 zł wysłałem do ARBITRA BANKOWEGO.Nagle 45 dni od wysłania pisma do CENTRALI BANKU w..... W SPRAWIE ZAPŁATY REKOMPENSATY otrzymuję pismo od RZECZNIKA KLIENTA BANKU BZWBK,mimo,że się od decyzji banku nie odwoływałem,bo bank mi reklamację obie uznał.Rzecznik Klienta poinformował mnie również ,że rekompensata mi się nie należy,napisał,że nie widzi związku przyczynowo-skutkowego z powodu braku pieniędzy w bankomacie z moją szkodą.Z tresci wynikało,że rekompensata ze strony banku mi się nie należy.Więc zadzwoniłem do ARBITRA 2 dni temu informując,że otrzymałem kolejne pismo od RZECZNIKA KLIENTA z odmową wypłacenia rekompensaty,więc poprosił bym kopie tego pisma wysłał do ARBITRA.Więc wyślę jutro i zobaczymy co dalej będzie,gdyż arbiter już wysłał mój wniosek do banku oni mają czas 14 dni by dać odpowiedz arbitrowi.Konsultując się z prawnikiem ,przedstawiając sprawę usłyszałem,że pozycja banku jest nie do obrony,że mi się rekompensata należy.Skoro bank podpisał ze mną aneks do umowy o limit kredytowy,pobiera za to ode mnie prowizję roczną, a uniemożliwił mi skorzystanie z niego,gdy potrzebowałem dodatkowo pieniędzy na utrzymanie,nagle zostawił mnie bez środków do życia,że musiałem szybko zaciągnąć kredyt w innym banku ,to w tej sytuacji jest mi winien zapłacić odszkodowanie.Bo ja z powodu pomyłki banku teraz spłacać muszę az 2 kredyty,nie mogę już korzystać z limitu kredytowego.Gdyby nie wina banku teraz spłacałbym tylko jeden kredyt i miał nerwy z żoną spokojne.Ale za kilka m-cy zamykam konto w tym banku,innych też kont nie zamierzam zakladać po tym co mnie spotkało.Ten bank z tego co widzę bo otrzymuję na konto na stronie online banku informację,że co m-c podnoszą prowizję i opłaty.Nigdy więcej żadnych kont w bankach,bo klient jest dla nich tylko dojną krową!A przez to co mnie spotkało od 3 miesięcy codziennie sprawdzam czy mi pieniądze z konta nie znikają.Ja w ciągu 30 dni złożyłem aż 2 reklamację,bank dokonał aż 2 pomyłek w ciągu niecałe 30 dni.Nawet za klienta decydują,przysyłając pisma jako odwołanie,mimo,że nawet się do RZECZNIKA KLIENTA nie odwoływałem.Czekam tylko na orzeczenie w sprawie mojej szkody od ARBITRA,mam nadzieję,ze będzie pozytywna i bank się nie wywinie,skoro nie wywiązał się ze swojego zobowiązania względem mnie klienta należycie.A za 5 miesięcy powiem ADIJOS TEMU BANKOWI BZWBK !KOSZMAR ,NAWET NIE BĘDĘ PISAŁ ILE MI TEN BANK ZSZARGAŁ NERWÓW !Radzę trzymać się od tego banku jak najdalej !
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • MarcinD. / 2015-02-01 00:47
    Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na reklamacje przepraszają i twierdzą, że to pomyłka. Debile chyba liczą na to, że ktoś nie kontroluje swoich finansów. Ciekawe, czy jakbym wziął od kasjerki kasetkę z kasą i kiedy mnie złapią, stwierdzę, że się pomyliłem uniknę odpowiedzialności? Banda złodziei i oszustów. "Bank", gdzie nic nie robisz, tylko pilnujesz, czy Ci znów nie wygarnęli z konta jakiejś kasy. Zamykam konto i jak najdalej od tych bandytów!!!
    Zaletybrak
    Wadyod roku tragedia!!!
    Okres użytkowania i cena10lat
  • Klient BZ / 2015-01-24 10:16
    Totalna kpina. Zamknięcie r-k trwało pół roku(!), naliczali za to opłaty. Nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Totalna kpina. Zamknięcie r-k trwało pół roku(!), naliczali za to opłaty. Nie księgują wpłat na konto(!) a później przekazują rzekomą zaległość do działu windykacji(!)
    ZaletyBrak
    WadyNiedoświadczona obsługa ZŁODZIEJE
    Okres użytkowania i cena3
  • KJ / 2015-01-07 22:39
    Masakra non stop jakies zmiany regulaminu naliczania prowizji i oplat... teraz 60zl
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Masakra non stop jakies zmiany regulaminu naliczania prowizji i oplat... teraz 60zl rocznie za posiadanie karty PARANOJA mama XXI wiek czas zamknac konto wiele innych bankow bedzie szczesliwych zeby zajac sie moimi pieniedzmi za darmo OSZUSCI
    Zaletybrak
    Wadyprowizje, ciagle naliczanie dodatkowych oplat, brak informacji
    Okres użytkowania i cenaklient baki 12 lat
  • TB / 2015-01-05 12:20
  • gość / 2014-12-29 15:02
    Masakra. Za każdym razem gdy mam iść do tego banku biorę kilka godzin wolnego w
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Masakra. Za każdym razem gdy mam iść do tego banku biorę kilka godzin wolnego w pracy. Obsługa jest FATALNA, WOLNA i NIEWYSZKOLONA. Zamknęłam rachunek (oczywiście wcześniej płacąc symulację opłat) ale po kilku miesiącach, mimio potwierdzenia pracownika o zamknięciu okazało się, że jest otwarty i ciągle naliczaja się opłaty (liczne SMS poinformowały mnie o tym). Żenada. Czekam właśnie na obsługę dobre 45 minut.. i nic... 3 okienka zajęte... jedno się zwolniło ale pani wyszła. BZ WBK w Warszawie.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • Łukasz / 2014-12-15 15:57
    Odradzam BZWBK. Jestem ich klientem od 10 lat. Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta3
    Oferta3
    Prostota obsługi2
    Odradzam BZWBK. Jestem ich klientem od 10 lat. Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale wszędzie są ukryte opłaty. Ogólnie polityka banku jest taka, aby Cię maksymalnie oskubać. Teraz mam Konto Godne Polecenia. Pracownicy nie mówią o ukrytych opłatach, np. karta do konta jest bezpłatna, ale płaci się za ubezpieczenie owej karty. "Na siłę" wciśnięto mi limit kredytowy - darmowy jak zapewniała miła pani. Owszem limit darmowy był, ale tylko przez rok. Po roku, mimo iż ani razu z niego nie skorzystałem, bank pobrał 50 zł za "wznowienie". Oczywiście w dokumencie potwierdzającym przyznanie limitu, nie ma ani słowa o opłacie za wznowienie. Ponadto od lutego 2015 r., pobierane będą opłaty za karty. Wkurw... mnie tym maksymalnie i już założyłem konto w innym banku.
    ZaletyDuża ilość placówek i bakomatów, przynajmniej w moim mieście.
    Wadyukryte opłaty, wciskanie klientom usług których nie potrzebują
  • kokomo / 2014-12-12 07:48
    Niestety bank nie dba o swoich klientów, oferuje wyższe marże swoim klientom niż nowo
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Niestety bank nie dba o swoich klientów, oferuje wyższe marże swoim klientom niż nowo przychodzącym. Niestety stracili w ten sposób wieloletniego klienta i dodatkowo zyskali antyreklamę każdemu odradzam ten bank. Likwiduję konto i idę do innego banku po kredyt, gdzie indziej z otwartymi rękami Cię przyjmują. Bank BZWBK to zwykli oszuści!
    Zaletybrak
    Wadywysoka marża dla stałych klientów, obsługa na niskim poziomie, interfejs centrum24
  • klient / 2014-10-27 22:41
    Jestem zbulwersowana obsługą w banku BZWBK. Jestem stałym klientem, korzystającym z
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Jestem zbulwersowana obsługą w banku BZWBK. Jestem stałym klientem, korzystającym z obsługi kasowej w banku- jednak dziś nie mogłam podjąć pieniędzy z rachunku, ponieważ w banku z racji zmiany programu znikły i pełnomocnictwa. Dokumentacji papierowej bank nie posiada. Wiem ze na pewno zlikwiduję konto.
    Klientka
    Zaletybyły w Kredyt Banku
    Wadyniedoświadczeni pracownicy
  • monika / 2014-10-27 19:44
    Przez ostatnie 16 lat byłam zadowoloną klientką Kredyt banku, który został
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Przez ostatnie 16 lat byłam zadowoloną klientką Kredyt banku, który został wchłonięty przez bzwbk.
    Najpierw bzwbk zmusiło mnie do posiadania karty paypass, dopiero po zmianie przepisów wyłączyli mi tę usługę, teraz zmusza mnie do robienia przelewów WYŁĄĆŻŃĘ przez telefon komówkowy.
    Ciemnogród?? O komputerach nie słyszeli??
    Zaletybrak
    Wadyjw
    Okres użytkowania i cenapółtora roku

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
ING Bank
Ocena: 3.74, ilość opinii: 21
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
VW Bank direct
Ocena: 3.11, ilość opinii: 19
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2