Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.39
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2021-11-05 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa konta przez internet podobna jak w innych bankach, dostęp internetowy do konta został zablokowany, ale jednoznacznego komunikatu nie było. Po wielu próbach logowania dzwoniłem na infolinię. Niestety, kontakt przez infolinię fatalny. Bardzo długi i zawiły "wstęp" , następnie długi okres oczekiwania na konsultanta, kilka razy po kilkunastu minutach oczekiwania odpuściłem, w końcu udało się rozmawiać z konsultantem, który był bardzo opryskliwy, niewyraźnie i szybko mówił, na prośbę, żeby powtórzył wolno i wyraźnie odpowiada zniecierpliwiony "przecież mówię wyraźnie". Sposób obsługi na infolinii niewygodny - wysyłane jest hasło sms, które trzeba odczytać w trakcie rozmowy, a przecież w pośpiechu łatwo jest przypadkowo zerwać połączenie i powtarzać te ceregiele od początku. Mnóstwo dodatkowych pytań weryfikujących, bo jedna z odpowiedzi podobno nie była prawidłowa ( czy robiłem przelew blikiem , a nie robiłem, bo nawet ne mam IKO, robiła tylko żona). W sumie załatwienie odblokowania konta trwało kilka godzin.
    ZaletyDebet w koncie
    WadySłabe oprocentowanie , fatalna obsługa na infoliniii
  • ~Ana. / 2021-12-15 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, ile sie czeka na infolinii!!!!!! to juz ostatecznie utwierdzilo mnie w przekonaniu, że rezygnuję z tego konta!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~ARKADIUSZ / 2022-01-24 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka nie polecam
    dodzwonic się nie można przelewy potwierdzana przez telefon nie wiadomo kiedy
    przelewy do innych banków idą bardzo długo
    Zaletybrak
    Wadyprzelewy potwierdzane przez tel
    długi czas oczekiwania na przelew do innych banków
  • ~Artmaster5 / 2023-08-08 21:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam, najlepsze konto internetowe

    .

  • ~baca / 2023-05-20 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i kompletna ignorancja. !! Kiedy syn skończył 13 lat straciłem dostęp do wpłacanych pieniędzy . Drugi tydzień walczę z tym niemieckim " porządkiem" żeby udowodnić że mój syn to mój syn i nie jestem oszustem. !! Rozmawia się z nimi jak z robotami bez własnego rozsądku. Powtarzają wdrukowane przepisy. Dopiero jak postraszyłem bezmyślnego konsultanta zgłoszeniem na policję i sprawą sądową okazało się po 5 minutach ciszy że jednak jest jakieś rozwiązanie sprawy. Jak tylko odzyskam pieniądze zabieram wszystkie konta do innego banku a najpewniej do " skarpety" bo tam najbezpieczniej.
    ZaletyDo tej pory jakieś były.
    WadyZerowe oprocentowanie , marny kontakt ,brak chęci zrozumienia problemu.
  • ~Bart / 2023-04-13 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest parodia z czasem oczekiwania na połączenie z konsultantem...jest 21 wiek....
  • ~Basia / 2022-11-13 18:07
    Ocena: 4.00 / 5
    W sumie jestem zadowolona z obsługi. Moja sprawa została załatwiona w ciągu 2 dni. Nie zmienia to faktu, że dzwoniąc na infolinię trzeba było swoje odczekać i wpisać po drodze parę haseł dostepu. Telefon odebrała babeczka, która była dla mnie miła, wysłuchała w czym problem. Sprawę przekazano dalej i po 2 dniach wszystko działało jak należy. A i dzwoniłam w sobotę wieczorem, więc w weekendy też pracują.
  • ~Cora / 2021-03-01 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że jest to "konto internetowe" nie można wypowiedzieć umowy w sposób zdalny, tylko trzeba osobiście, ale na dodatek nie jest to proste, bo nie wszystkie placówki obsługują "takie rozwiązanie", tylko wybrane placówki, których listy nie można znaleźć w internecie, a więc pożegnanie się z kontem jest bardzo uciążliwe. Nie odpisują na zapytania czy wiadomości, a reklamacje rozpatrują na zasadzie "kopiuj-wklej" bez wgłębiania się w temat. Ponadto, mimo że zawiadamiają o możliwości zgłoszenia sprzeciwu do regulaminu i rozwiązania umowy, to jednak nie podają w jaki sposób można wyrazić taki sprzeciw, a wysłanie sprzeciwu w wiadomości mailowej wg Inteligo "nie ma skutków prawnych" i powoduje to naliczenie kolejnych opłat, przeciwko którym się sprzeciwiało. Obsługa jest na żenującym poziomie, koszty prowadzenia konta coraz wyższe, bez wzrostu oprocentowania rachunku
    Zaletybrak
    Wadybrak jasnej i konkretnych informacji, błędne podawania pouczenia, obsługa na niskim poziomie, brak wsparcia, wysokie koszty utrzymania konta,
  • ~ela / 2022-08-01 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z tą infolinią, Do NFZ dodzwoniłam się szybciej. Od godziny nikt nie odbiera. To nie jest normalne w nowoczesnym banku
    Zaletybrak
    Wadyokropna infolinia
  • ~ewa / 2022-03-19 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    14 lat temu zlikwidowałam konto w tymże banku a dziś dostaje maiala,że uwaga !!!! mam zadłużenie na koncie do którego nie mam kart, hasła...NIC. To samo ma mój partner, mimo likwidacji konta wciąż dostaje maile o zadłużeniu. Najgorszy bank EVER !!!!!!!!!!!
  • ~Grzegorz / 2022-04-08 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Po 1,5 godziny dodzwoniłem sie do konsultanta. Likwiduję konto w Inteligo
    ZaletyZenada
    WadyBrak możliwości dodzwonienia sie
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 01:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta woła o pomstę do nieba, o wszystko się trzeba prosić, wszystko to jest problem. Mailowo nie da sie nic załatwić, z każdą sprawą odsyłają na infolinię, dodając „ Gdyby pojawiły się dodatkowe pytania, zachęcam do ponownego kontaktu.”. Mam nadzieję, że PKO BP jak najszybciej wygasi ten „parabank”.
    Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki
  • ~Halina / 2022-06-12 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad godzinę czekałam na połączenie z konsultantem poprzez nr infolinii i nikt nie odbiera. I to w dodatku w późnych godzinach wieczornych w niedzielę, gdzie nie sadzę by telefony się urywały. Automat prosi o oczekiwanie i ta idiotyczna muzyczka. Nie wiem po co infolinia, skoro nikt nie odbiera.
  • ~Halina46 / 2017-10-08 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to absolutny skandal!!!
    Czy tych konsultantów nikt nie kontroluje? Może ktoś podpowie co robić?
  • ~Henryk / 2023-07-27 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno , od 3 miesięcy od daty złożenia wniosku nie mogę zamknąć konta ciągłe weryfikacje i nic, a opłaty pobierają i straszą windykacją.
    WadyNigdy więcej
  • ~Hermes / 2021-04-16 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie 30 minutowe czekanie by połączyć się z kimś kto nic nie może, żal nie usługa, będę zamykał to konto jakie faktycznie było fajne 20 lat temu i zatrzymali się i stoją a czas płynie - nie polecam, omijać szerokim łukiem
    Zaletybyły 20 lat temu
    Wadytak dużo że długo było by kronikę wad spisywać i pomijać przekleństwa
  • ~jacek / 2023-08-23 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA NIEUDACZNIKÓW , zalogowali mnie do mojego konta na NIEPOPRAWNE DANE WERYFIKACYJNE !!!

    następnie po 20 minutach gdy zadzwonił następny konsultant , podałem TAKI SAME dane weryfikacyjne i został mi zablokowany dostęp do konta !!!! a byłem w trasie !
    Po złożeniu REKLAMACJI droga elektroniczną gładkim językiem napisali że to nie widzą problemu, po kilku miesiącach ten sam problem :( i związane mam ręce ! brak dostępu do zgromadzonych środków:(
    WSZYSTKO PRZEPROWADZONE ZA POŚREDICTWEM KARTY KODÓW, nieważne blokada !!!!

    NIE POLECAM maja klienta w dupie TOTALNIE ! , oprocentowanie to jakaś TRAGEDIA !, brak oddziałów lokalnych !, utrudniony kontakt !, system bezpieczeństwa to KPINA
    Zaletybrak zalet same wady !!
    Wadymaja klienta w dupie TOTALNIE ! , oprocentowanie to jakaś TRAGEDIA !, brak oddziałów lokalnych !, utrudniony kontakt !, system bezpieczeństwa to KPINA
  • ~Jakub / 2022-02-20 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowana niedziela!!!Ludzie skąd wy bierzecie osoby na stanowisko konsultanta jeszcze tak beznadziejnych konsultantów nie widziałem nigdy w życiu na żadnej infolinii w żadnym banku!!!Kompetentni nie pomocni a do tego nieuprzejmi!Właśnie w dniu jutrzejszym zamykam konto w Inteligo i nigdy w życiu nie polecam go żadnemu z moich znajomych nie mogłem dostać się do swoich pieniędzy aby zrobić zwrot środków które przyszły mi na moje konto błędnie ludzie zastanówcie się co wy robicie!!!!!!
    ZaletyZalety chyba śmiesznie jesteście!!!!!!
    WadyNie kompetentna obsługa niemiła a żeby dodzwonić się na infolinię musicie poświęcić ci ludzie cały dzień!A konsultanci dalej nic wam nie pomogą!!!!!
  • ~Janek / 2021-01-28 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie odbierają telefonów, próba wielokrotnego kontaktu telefonicznego, steata czasu ze sluchawką w ręce. Brak sprawnej obsługi
  • ~Janusz / 2021-01-10 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia sie na infolinie bo wiecznie wszyscy konsultanci zajęci a ja jak gupi wpisuje swój pesel i numer klienta w telefon i tak 3 razy aż braknie miejsca.Strona może jest ładna i czytelna ale nic poza tym bo nie można załatwić sprawy przez internety (np.zmiana miejsca zamieszkania) tylko trzeba wysyłać im listy. Bank zatrzymał sie na 2000 r.
    ZaletyStrona WWW
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1435
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796