Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.39
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~virescens / 2014-04-15 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Po ostatnich modyfikacjach interfejsu z najlepszego do najgorszego w obsłudze banku .
    ZaletyZasady prowadzenia konta
    WadyNowy interfejs to jakaś kosmiczna pomyłka
    8 lat
  • ~wiejan / 2014-01-03 20:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Serwis po ostatnich modyfikacjach całkowicie popsuty.Brak możliwości wyświetlenia wszystkich transakcji oczekujących - zlecenia stałe są gdzie indziej( jakby nie były przygotowanymi do realizacji przelewami, na dodatek w odwrotnej kolejności. kilka pasków przewijania przy rachunkach. Całkowita amatorszczyzna. Byłem z tym kontem od początku ale teraz pewnie odejdę.
    Zaletypolski właściciel
    Wadykirunek rozwoju i brak ergonomii
  • ~kolo / 2014-10-31 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    A w moim przypadku bank szuka DZIURY W CAŁYM w kwestii uznania praw do nagrody (w programie poleceń). Wszystko wygląda na jedno wielkie OSZUSTWO. Pozostaje walczyć do upadłego i ostrzegać wszystkich znajomych aby trzymali się z daleka od tego pseudo-banku. Program ma wyłącznie na celu zwabienie nowych klientów, chociaż moim zdaniem DZIWNE I ZAWIŁE PRAKTYKI jakie później wobec nich stosuje, równie szybko ich zniechęci.
    Zaletynic nie trwa wiecznie-moja przygoda z inteligo też
    Wadyto jedna wielka... WADA
    mam go już ZBYT DŁUGO
  • ~krysia / 2014-10-31 16:04
    Ocena: 5.00 / 5
    super konto. mam od 2 lat i nigdy nie miałam z nim problemów. przynajmniej nie wciskają innych rzeczy. Polecam
    Zaletyinternetowe, szybkie, łatwe w obsłudze
    Wadybrak
    2
  • ~Mirek / 2015-06-09 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W sumie potwierdzam że Inteligo się stacza i niestety dziadostwo !
    Nie dawno brałem udział w programie mam mamInteligo i polecenia osoby okazuje się ze gwarantowana nagroda to bajka którą można wsadzić sobie miedzy książki bank się stacza i jest coraz gorszy serwis - dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem .
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    10lat
  • ~Piotrek / 2015-08-24 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne konto oczekiwanie az ktos laskawie odbierze telefon jest przegieciem a jak juz ktos odebral to czkelem 10 min az laskawie pani sprawdzi w komputerze dlaczego debetu nie mam. I propo debetu na stronie napisane jest ze w 90 sekund a mi powiedziano ze mam do 5 dni sobie czekac jakies jajca z ludzi robia odradzam kazdemu
    ZaletyBRAK
  • ~Rafał / 2013-11-29 21:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie rewelacyjne konto. Wcześniej mnie nie zadowalało ze względu na koszta przelewów internetowych w wysokości 0.99 ale to było moja wina, gdyż konto mam założone od 2005r.a system jest z tamtej epoki. Do dziś dnia wiele się zmieniło a szczególnie po roku 2010. Zacząłem szperać w necie i dowiedziałem się że jest to również za free ale trzeba zadzwonić na infolinię i porozmawiać z ludzmi. Więc to uczyniłem podając dane tj. identyfikator i hasło telefoniczne. Więc wszystko zostało zmienione po dane nieaktualne oraz system , który nie pobiera opłat. Wydaję się śmieszna opłata 0.99gr za przelew do innych banków ale jeśli się ma ich 30 w skalo miesiąca to już nie wydaję się takie śmieszne. Kontakt z bankiem okazał się na najwyższym poziomie beż żadnych problemów. Więc po tym wszystkim jestem bardzo happy.
    ZaletyProstota, brak kosztów, rzetelny bank
    WadyNa razie nie odkryłem, może są jakieś ale ja osobiści narazie nie znam ich
    od 2005r.
  • ~szepard / 2014-07-01 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w Inteligo od samego początku. Po przejęciu przez PKOBP rozpoczął się proces degradacji. Jest coraz gorzej w zakresie np. tworzenia nowych interfrejsów, mało czytelnych. Np. nie można stosować małych liter w przelewach deklarowanych co znacznie zaciemnia ich obraz na listach. Tłumaczenie, że lepiej się czyta małe znaki nie dociera do twórców. Na gorsze zmienią się również mało czytelne zasady prowadzenia rachunku.
    Zaletynie miałem problemów z Konsultantami
    Wadyulepszxenie, które okazało się pogorszeniem funkcjonowania serwisu
  • ~A.C. / 2013-10-31 15:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Znowu błędy po modernizacji. Kiedy wreszcie ten bank się ogarnie. Teraz podawane są od czapy daty spłaty debetu! To poważna kolejna zresztą wpadka inteligo.
  • ~CYRUS / 2013-10-01 21:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie jestem zadowolony z"podwójnych"treści SMS po ostatniej modernizacji-wprowadzają w błąd!!
    ZaletyBłyskawicznie odbierają telefony w BOK
    Wadyopłaty, serwis SMS
    inteligo mam od 6 lat
  • ~dziadygho / 2014-05-21 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    inteligo ma od niedawna wplatomaty i to jest ich najwikeszy plus tzn kiedys nie mieli, ostatnio wprowadzili wiec teraz nie ma na co narzekac.
    Zaletywplatomaty, obsluga klienta, na infolinii i facebooku
    Wadykonta walutowe
    10 lat
  • ~lewykrewy77 / 2014-05-21 16:10
    Ocena: 4.33 / 5
    a ja posiadam konto też coś 9 lat i nie narzekałem nigdy i nadal nie narzekam. Ciesze się najbardziej, ze sa wplatomaty, ktroe wlasnie w ostatnim roku wprowadzono wiec ten argument, ze ostatnie lata to koszmar do mnie nie trafia
    Zaletyinternetowosc, wplatomaty, iko
    Wady-
    ok 9 lat
  • ~Mania / 2008-12-12 11:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Oferta Inteligo jest raczej słaba - dla mnie niedopuszczalna jest opłata za przelewy do innych banków a co dopiero w takiej wysokości jak tutaj (1 zł za przelew);
    po za tym oprocentowanie RORu - za 4 lata bank naliczył mi 0,78 zł odsetek - co prawda nie trzymam tam jakichś wielkich kwot ale jest to śmiech na sali;
    z obsługi klienta nie korzystam - staram się unikać
    za to bardzo podoba mi się interfejs - praca w koncie jest bardzo prosta
    Zaletyintuicyjny interfejs
    Wadypłatne przelewy
    4 lata
  • ~Prezes_dembi / 2013-09-09 11:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam konto w inteligo. ogolnie z prowadzenia konta jestem zadowolony. Minusy tego konta, kiedy byś nie dzwonił na infolinie nie dodzwonisz sie możesz siedzieć po godzinie słuchając posranej muzyczki.
    i nic nie załatwisz przez serwis infolini. ogolna ocena 5/10
    Wadybrak mozliwości kontaktu z infolina oczekiwania po 1-2 godziny bez rezultatów
    8lat
  • ~solid / 2009-04-05 20:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Szybkie operacje mimo braku biur, jest OK
  • ~Tamara / 2016-08-11 20:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Od ponad dwóch miesięcy próbuję odblokować dostęp do konta w internecie - to skandal. Jak już się dodzwonię i zaloguję i odpowiem na pytania poprawnie to mi odpowiadają że w systemie widać ze wcześniej podałam niepoprawne dane i zbywają mnie i tak w kółko coś nie tak. Mówili że się ktoś skontaktuję i nikt nie dzwonił. Mam już dosyć. Czy wy nie widzicie że przez takie coś tracicie klientów.
  • ~Wujo / 2013-09-06 14:14
    Mam konto w inteligo od 6 lat. Generalnie mnie zadowala w pełni, jedyne co to wkurzająca jest autoryzacja podpisem przy płaceniu kartą. Wprowadźcie PIN przy płaceniu i będę zadowolony w 100%
  • ~-niezadowolony / 2023-09-06 07:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak możliwości wypłaty środków mimo złożonej dyspozycji. Wysłane pisma i kilkanaście telefonów. W rozmowie tel każdy konsultant ma inną wersję . Przestrzegam przed tym bankiem chyba ,że ktoś lubi prosić się o swoje pieniądze. Kilka prób odzyskania środków zakończone niepowodzeniem .
  • ~Adam / 2020-12-28 09:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Kiedyś to był bardzo nowoczesny bank (20 lat temu) niestety od dwudziestu lat pracownicy banku siedzą na zgniłych laurach i sycą się jeszcze dawnym sukcesem.

    Bank dla ludzi którzy wymagają jedynie by móc zrobić przelew, i zapłacić kartą. Klienci oczekujący czegoś więcej niestety muszą szukać gdzie indziej
    ZaletyProstota obsługi
    W sumie nie drogi (karta jedynie 4 zł lub 0)
    WadyPrzestarzały bank
    Brak możliwości zdefiniowania polecenia zapłaty na stronie banku (jedynie u operatora)
    Brak jakiejkolwiek funkcjonalności typu menadżer finansów, budżet itp.
  • ~Adam / 2021-09-20 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii po ponad dodzinie się poddałem.
    Nie ma czegoś takiego jak pomóc przez telefon a oddziału nie mają bo to konto internetowe.
    Pamiętam jak miałem jakiś czas temu problem i też nie było możliwości się dodzwonić.
    Chcecie być zdrowi to zdała od Inteligo!
    ZaletyKiedyś było tanio a dzisiaj tak jest też w innych bankach
    WadyInfolinia na której nikt nie odbiera
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1435
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796