Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.39
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~wielkopolanin / 2012-05-02 14:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Przez dłuższy czas szukałem alternatywy dla konta w mBanku, która spełniałaby moje 3 warunki:
    - bliskość do wpłatomatu,
    - niska opłata za kartę,
    - w miarę wygodny interfejs.

    Ponieważ mieszkam w mniejszym mieście, liczba potencjalnych banków była nieco okrojona, a zależało mi także na dostępie do "tradycyjnej placówki" (w razie problemów czy wątpliwości). Ostatecznie wybrałem konto w Inteligo, które jest częścią PKOBP. Zdecydowałem się na to konto, ponieważ niemalże "pod ręką" mam możliwość wpłaty w okienku w oddziale banku (wpłata jest bez prowizji, trzeba tylko poczekać w kolejce , obsługa przez internet jest wygodna i nie ma raczej na stronie skomplikowanych opcji, a poszczególne sekcje są wyraźnie oddzielone (osobny guzik na listę dostepnych rachunków, link do opcji z przelewami i oszczędnościami, doładowaniami telefonów itp.).

    Opłata za debetówkę jest wprawdzie nieco wyższa niż w mBanku (Inteligo - 4 zł, mBank - 2 zł), ale jeśli zrobi się zakupy za 100 zł nie płacimy za kartę w danym miesiącu ani grosza. Prowadzenie rachunku jest za darmo, nie ma też opłat za przelewy wychodzące do innych banków. Jeśli chodzi o hasła, można korzystać z list kodów jednorazowych albo wybrać hasła smsowe (zależy, które są wygodniejsze). Natomiast zdziwiło mnie to, że w Inteligo można całkowicie wyłączyć transakcje zbliżeniowe na debetówce MasterCard - trzeba tylko wpisać limit transakcji 0,- zł i taką karta ma całkowicie zablokowane transakcje bezstykowe. W mBanku niestety nie można było tego zrobić, a tutaj da się bez problemu Co jest w Inteligo na minus? Żeby korzystać z wszystkich bankomatów w kraju trzeba zapłacić 4,- zł za abonament, ponadto oprocentowanie konta oszczędnościowego które można sobie dodatkowo uruchomić nie jest zbyt wysokie (od 3% w górę).

    Podsumowując, Inteligo poleciłbym raczej osobom, które wolą wpłacać gotówkę w okienku zamiast we wpłatomatach, albo osobom (które tak jak ja) mają utrudniony dostęp do takich maszyn (niestety w mniejszych miastach jest ich b. mało). Uważam, że z tego konta będą bardziej zadowolone osoby, które dokonują podstawowe czynności w internecie, np. robią przelewy, doładowują komórkę albo płacą za zakupy w sklepach internetowych.
    Zalety- darmowe wypłaty z bankomatów PKOBP, eservice i BZWBK,
    - w miarę wygodny interfejs obsługi konta,
    - możliwość wyłączenia transakcji zbliżeniowych (na karcie debetowej MasterCard),
    - darmowa infolinia 0800 (można bez kosztów połączyć się z konsultantami i uzyskać pomoc),
    - kurier przywozi umowę do domu, można ustalić godzinę jego wizyty,
    Wady- brak wpłatomatów (jedyna opcja to przelew z innego rachunku albo wpłata w okienku w oddziale PKO BP),
    - brak w ofercie karty debetowej Visa z chipem (mają tylko debetową Visę z paskiem magnetycznym bez chipa albo debetowego MasterCarda z chipem i transakcjami zbliżeniowymi).
  • ~wielkopolanin / 2014-01-27 22:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Moja ostatnia opinia o tym koncie była wystawiona dwa lata temu (zachęcam najpierw do lektury mojego komentarza z dn. 2012-05-02 14:30), nadszedł więc czas na weryfikację pierwotnych oczekiwań.

    Po kilkunastu miesiącach "związku" z Inteligo potwierdzam, że jest to konto przeznaczone dla mniej wymagających internautów - czyli osób, które sporadycznie robią przelewy internetowe (niewielka liczba miesięcznie), robią od czasu do czasu zakupy internetowe (dostępna w wielu sklepach szybka płatność Płacę z Inteligo) i szukają taniej karty debetowej. Wiele z rzeczy o których wspomniałem w swojej opinii pozostało bez zmian (raz jeszcze odsyłam do mojej opinii z maja 2012 r.), dlatego też tym razem chcę się skupić na zmianach w ofercie i kilku zgrzytach, które ujawniły się przez okres użytkowania.

    Pierwszy i ogromny minus, który pojawił się kilka tygodni temu - nowy wygląd systemu transakcyjnego, który zastąpił prosty i ascetyczny interfejs w postaci strony z dodatkowymi ikonkami prowadzącymi do poszczególnych sekcji (rachunki, karty, kredyty, ubezpieczenia...) oraz skrył niektóre rzeczy (np. dane dotyczące prób błędnego logowania są ukryte w ustawieniach, dalej trzeba klikać do sekcji dostępowej; inna irytująca cecha to uporczywe wyświetlanie się prośby o zgodę na marketing - zawsze gdy wchodzę do ustawień system ponownie zachęca mnie do wyrażenia zgody, chociaż ciągle klikam "nie"). Kolejny minus to lista kart debetowych. Na mojej oprócz karty debetowej, która jest aktywna, pojawiły się także te, które zostały już zastrzeżone (po co?). Następna cecha irytująca mnie jako internautę to niepotrzebne gadżety na stronie głównej, po zalogowaniu się do konta - po co umieszczać kalendarz z widokiem miesiąca czy listą ostatnich transakcji, skoro można to wygodniej sprawdzić w tabeli z historią konta? I to by było na tyle.

    Jeśli chodzi o plusy, trzeba przyznać, że bank rzadko zmienia taryfę opłat (co jest o tyle dobre, że nie trzeba tak jak u konkurencji, codziennie nerwowo zaglądać i weryfikować czy jakieś opłaty nie pójdą nagle w górę). Nadal prowadzenie konta jest darmowe, nie ma żadnego limitu jeśli chodzi o wymagany tzw. osad. Można mieć kilkaset złotych na koncie lub symboliczną setkę - za prowadzenie nic się nie zapłaci. Zmiany pojawiły się w kartach debetowych. Wcześniej były dostępne karty tradycyjne, bez płatności zbliżeniowych. Teraz można otrzymać tylko kartę z tą funkcją, na chwilę obecną nie ma możliwości zablokowania płatności PayWave czy PayPass. Karta może być darmowa, pod warunkiem wykonania kilku (lub jednej) transakcji na kwotę co najmniej 100,- zł (czyli np. zakupy, tankowanie na stacji itd.). Jeśli nie wykona się tego limitu, za kartę płaci się w danym miesiącu 4,- zł.

    Drugi plus. W dalszym ciągu można korzystać z sieci bankomatów PKO BP i BZ WBK - razem to kilka tysięcy maszyn, zatem wybór bankomatów jest duży. Pojawiły się ostatnio dla klientów Inteligo wpłatomaty (takie jak w mBanku) - korzystanie z nich jest darmowe. Z reguły wpłatomaty można znaleźć przy oddziałach PKO BP, najlepiej jednak sprawdzić ich dostępność w swojej miejscowości na stronie internetowej Inteligo. Sądzę, że wpłatomaty PKO są dobrym rozwiązaniem dla nielubiących kolejek w oddziałach tego banku :) Jakby co, wpłaty w kasach są nadal darmowe, a pieniądze są widocznie na rachunku już po paru minutach.

    Trzeci plus to płatności aplikacją mobilną IKO. Przyda się posiadaczom smartfonów, którzy instalując ją na telefonie mają opcję płacenia za zakupy bez karty płatniczej, robienia przelewów, historii rachunku czy też kontroli stanu środków. Aplikacja i korzystanie również darmowe.

    Jak wiadomo, czasem nawet internauta musi porozmawiać z żywym przedstawicielem banku, zatem chcę jeszcze dodać kilka słów na temat kontaktu z obsługą Inteligo. W dalszym ciągu bank ma dla klientów darmową (co jest rzadkie) infolinię 0800 i serwis telefoniczny pod tym samym numerem. Konsultanci potrafią dość szybko i sprawnie pomóc w sprawie z którą się dzwoni, podobnie funkcjonuje obsługa e-mailem.

    Podsumowując, czy pomimo wspomnianego zgrzytu jeśli chodzi o "unowocześniony" interfejs systemu transakcyjnego dalej będę korzystać z tego banku? Sądzę, że tak, tym bardziej, że opłaty od dłuższego czasu pozostają na niezmiennym poziomie oraz powoli, ale konsekwentnie pojawiają się innowacje, które minimalizują mój kontakt... z kolejkami do kas w PKO (IKO i wpłatomaty). I dodam też mały komplement za sprawną obsługę telefoniczną i mailową, tym bardziej, że rozmowa dotyczy MOJEGO problemu i nie słyszę od pracownika na samym wstępnie prób namawiania mnie na jakiś kredyt czy ubezpieczenie.
    Zaletyw dalszym ciągu tania karta debetowa, bezpłatne prowadzenie konta, b. duża liczba darmowych bankomatów (sieci PKO BP i BZ WBK), darmowa aplikacja IKO do płatności bez użycia kart debetowej, darmowe wpłatomaty w większych miejscowościach
    Wady"unowocześniony" wygląd systemu transakcyjnego, który nie przypadł mi do gustu
    prawie 2 lata
  • ~Kasia Lena / 2013-05-08 20:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałam SMSa, że zapłacono moja kartą, która spoczywała w moim portfelu a ja nie ruszałam się z domu. Jak wygooglowałam nazwę z SMSa, to okazało się, ze to jakiś obcojęzyczny portal, na który nigdy w życiu nie wchodziłam. Zadzwoniłam do banku, zastrzegłam kartę i transakcję a dziś cooo? Kasa z konta ściągnięta!!!To po co ja płacę 10 zł miesięcznie od lat za te SMsy, żeby bank zarobił, bo jak po kilku latach ta usługa wreszcie mogła się na coś przydać to.... jw.!!!!NIE PŁAĆCIE ZA SMSY, bo to i tak psu na budę i prezesom na wypłatę.
    WadySMSy po to,żeby brać kasę,
    konto mam od początku jego istnienie w Polsce, jak właścicielem był jeszcze bank niemiecki, nie pamięam od kiedy.
  • ~Powell / 2013-09-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego konta od czasu zmiany serwisu na nowy, ciągle są na nim błędy nie pozwalające na przeprowadzenie transakcji (np. zakladanie lokaty) a wysłanie informacji mailowych o tych błędach nie skutkuje żadną odpowiedzią ze strony inteligo. Przez kilka lat był to dobry serwis jednak dziś zdecydowałem ze szukam czegoś innego, banku gdzie traktuje się klienta poważnie a nie udaje ze się nic nie dzieje. Jak w tak poważnej instytucja jaką jest bank można było wdrożyć niedziałający serwis zawierający masę błędów.
    powyzej 6 lat
  • pl.j / 2012-08-16 02:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Inteligo to moze nie najlepsza oferta jesli chodzi o ceny jego uslug ale za to w pelni profesjonalny bank, ktory od samego poczatku budzi moje zaufanie bo mimo ze jest tylko internetowy to wszystko dziala w nim tak jak powinno i nie mam wlasciwie zadnych zastrzen oprocz ograniczen ktore napotykam ale ktorych jestem swiadomy bo taka podpisalem umowe. NIE ZASKAKUJE MNIE W NIM NIC NA NA MINUS CO NAJWYZEJ NA PLUS choc sa banki online ktore maja lepsza oferte np. Millenium choc tu juz czekaja na nas pewne haki marketingowcow z millenium np. zaskakujace wysokie oplaty przy pewnych czynnosciach bankowych . CZYLI NA POCZATEK POLECAM. NA PEWNO NOZNA SIE ZNALEZC W INTELIGO BEZ PROBLEMOW BO WSDZYSTKO DZIALA W NIM JASNO, PROFESONALNIE, OBSLUGA TELEFONICZNA JEST OK I 24 NA DOBE.NAPRAWDE COOL.
    ZaletyProfesjonalizm: szybko i sprawnie dzialajacy interfejs intern., , swietne wsparcie telefoniczne 24h/ dobe.
    WadyDostep do gotowki tylko przez siec wybranych bankomatow, brak wplatomatow.
    10lat
  • ~Marcin / 2013-09-10 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po "modernizacji" banku, straciłem możliwość wykonywania przelewów na 5 dni (jak na razie, pewnie będzie więcej). Tragiczna obsługa klienta. Bank, kiedyś był ok, jak widać wszystko się zmienia.
    Zaletyżadnych
  • Amrod / 2008-05-05 12:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto w Inteligo założyłem w 2001 roku. Skorzystałem chyba z wszystkich produktów: debet, kredyt, fundusze, zakup ubezpieczenia. Mogę powiedzieć, że to po prostu dobry bank.

    W pewnym okresie były problemy z funkcjonowaniem ich systemu. Zostałem raz czy dwa na stacji benzynowej z pełnym bakiem i bez możliwości zapłaty za paliwo, ale już od dawna takie sytuacje się nie pojawiają.

    System bardzo przyjazny, prosty w obsłudze. Kartę kodów jednorazowych chętnie zamieniłbym na kody SMSowe, ale w sumie nie sa ona bardzo przeszkadzające. Trzeba po prostu pamiętać o jeszcze jednym kawałku plastiku.

    Niezrozumiałe są dla mnie pewne ograniczenia dla rachunku zawierającego kredyt odnawialny, na przykład nie da się dla niego ustawić zleceń stałych itp. Każde przelanie środków z/na niego wymaga podania kodu z listy haseł jednorazowych.
    Zalety+ prosta obsługa
    + całkiem niskie koszty, choć są tańsi
    + szeroki zakres usług (zadłużenie, inwestycja, ubezpieczenie, doładowanie telefonu)
    Wady- fundusze wyłącznie z PKO TFI
    - karta kodów zamiast haseł smsowych
    Konto do 2001 roku
  • ~lidkad1 / 2008-03-20 11:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest to moje pierwsze konto internetowe.Korzystam z niego od 2004 r i jestem z niego bardzo zadowolona, prosty w obsłudze,tani,dostępne pieniązki we wszystkich bankomatach bezpłatnie . Może są lepsze ale mnie ten bardzo pasuje, polecam.
  • ~Archie / 2013-11-27 12:36
    Zamknięcie konta pachnie dramatem, wszystko zablokowane ale informacji od 2 miesięcy od wysłania pisma brak.Totalne lekceważenie klientów którzy zrezygnowali z ich usług. Żałuję że zrobiłem to tak późno
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kontaktu z klientem, obsługa klienta marnej jakości (wynikająca raczej z politykli firmy)
    10 lat
  • ~Esti / 2012-02-05 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto w Inteligo ponad 6 lat. Najpierw było to tylko wspólne konto z mężem, potem ewoluowało i mam dwa. Posiadam jeszcze kilka kont bankowych i muszę przyznać, że na ich tle Inteligo wygląda najlepiej.
    Świetna, pomocna infolinia,
    Bardzo dobry i łatwy w obsłudze dostęp on-line.
    Możliwość uzyskania dość dużego kredytu w rachunku,
    pełna kontrola przez sms

    Problematyczna jest trochę zmiana danych np. numeru telefonu lub numeru dowodu.
    Trzeba w takich przypadkach pisać oficjalne pisma i wysyłać pocztą, co troszkę przedłuża wszystko.
    Zaletyproste, przyjazne użytkownikowi, posiada wiele opcji dodatkowych
    Wadybrak dostępu osobistego, czasami bywają awarie i dobrze mieć wtedy inne konto.
    6 lat
  • ~teretoto / 2010-09-13 03:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Konto inteligo to konto w 99% internetowe. Jeżeli mieszkasz za granicą. Jest to jak najlepsze rozwiązanie, gdyż wszelkie formalności załatwisz przez Internet. Ale ma to także swoje wady.
    Jeżeli zgubisz kartę bankomatową a nie masz nikogo zaufanego do którego możesz przelać pieniądze z konta to umrzesz z głodu, gdyż trudni żyć przez 14 dni bez grosza przy duszy. Nie ma możliwości wypłacenia pieniędzy z konta w oddziale jakiegokolwiek banku. Można jedynie wpłacać bez prowizyjnie w bankach PKO BP.
    Plusem w banku jest bardzo duża oferta różnorakich rozwiązań technicznych. Choćby możliwość wysyłania za darmo faksu, e maila z potwierdzeniem płatności. Łatwość w otrzymaniu kredytu do 10 tyś zł (nie wymagane oświadczenie o dochodach) bank opiera się na historii rachunku.
    Łatwa obsługa strony internetowej. Bezpieczeństwo gwarantuje karta z kodami jednorazowymi.
    Bezpłatność tego konta jest dość naciągana. Aby konto było bezpłatne saldo na rachunku musi wynosić zawsze powyżej 99 zł Podobnie jest z kartą do konta. Tu musimy wykonać transakcje bezgotówkowe za min. 100 zł. Tak więc konto nie jest bezpłatne. Gdyż bank czerpie korzyści finansowe z tych operacji. Konto jest nieoprocentowane w chwili obecnej. Więc jest to na zasadzie, albo sam wypracujesz dla nas zysk a my to nazwiemy Za darmo albo zapłacisz a wtedy zwał jak zwał.
    Bank nie udziela kredytów hipotecznych. Także nie udostępnia dokumentacji w języku angielskim dla zagranicznych pracodawców, choć na infolinii powiedziano mi, że bank respektuje zagraniczne dochody.
    Nie ma też żadnych ułatwień dla rodaków pracujących w UK, co mnie dziwi, gdyż Interligo to odnoga PKOBP a PKOBP uruchomiło bezpłatne przelewy z Natwest.
    Ogromnym minusem jest to, że nic nie dostajemy gratis za transakcje kartą, jak to ma miejsce w większości banków. Nie dostaniemy zwrotu 1% od wykonanych transakcji, ani nie pozbieramy punktów za transakcje które potem będziemy mogli wymienić na nagrody.
    Nie ma harmonogramu spłaty kredytu. Kredyty spłacone wcześniej nie skutkują zmniejszeniem się odsetek.
    Uwaga na debet w koncie. Większość banków proponuje jeden kredyt odnawialny nazywany często debetem. I Polacy się nauczyli, że debet to wszystko. NIE. Debet to kredyt który musi być spłacony do zera w danym miesiącu. Jeżeli się spóźnisz, zeżrą cie odsetki i kary jakie Interligo na ciebie nałoży. Kredyt odnawialny to kredyt którego nie musisz spłacać w ciągu miesiąca. Interligo proponuje te dwa kredyty. Dlatego ważne by wiedzieć z jakiego się chce skorzystać.
    Przeniesienie konta z innego banku do Inteligo. Większość banków idzie swoim klientom na rękę i z automatu przyznaje np. kredyt odnawialny jaki klient miał w poprzednim banku. W przypadku Inteligo będziemy musieli zacząć wszystko od nowa. To też nie opłaca się przenosić konta, tylko po prostu zamknąć stare i otworzyć nowe. Mniej załatwiania i biurokracji.
    Jak wspomniałem na samym początku, Inteligo jest dobrym bankiem dla mieszkających za granicą. Jednak wiedzieć należy, że konta nie otworzymy będąc za granicą. Inteligo ma w wykazie miast Lublin, Lębork, Lądek Zdrój ale nie Londyn
    W ocenie ogólnej daje bankowi 5/5 za szatę graficzną i innowacyjne rozwiązania. 3/5 za opłaty.
    ZaletyWszystko przez internet, fajna szata graficzna, wiele ciekawych rozwiązań
    WadyOpłaty których niby nie ma ale są, Brak fizycznego kontaktu z bankiem. brak możliwości wypłaty pieniędzy inną drogą niż bankomat. Brak wpłatomatów
    2 lata
  • ~bb / 2008-12-01 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ZABRALI MI BEZPODSTAWNIE DEBET, PRZY OKAZJI Wprowadzajac mnie w błąd, Drogo ja cholera!! przechodzę do ALiora :)
    Zaletysmsy wysyłane po każdej transakcji
    Wadykoszty i inne
    4 lata
  • ~Klient / 2015-03-05 10:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli jesteś znudzony życiem i masz mnóstwo wolnego czasu - zakładaj konto w Inteligo. Tam mają promocje - czekanie min 1h na połączenie z konsultantem, który przełączy Cię do innego konsultanta zaledwie po następnej godzinie oczekiwania.
    Zaletykomunistyczny moloch po połączeniu z PKO
    Wadybrak zalet
    2
  • ~lenin72 / 2013-02-13 23:47
    Moim subiektywnym zdaniem Inteligo to dziady - bezpłatne bankomaty i bezpłatne prowadzenie konta ma każdy inny bank i nie jest to żadna rewelacja. Wszystko jest ładnie i pięknie doputy dopuki nie zdarzy się jakaś sytuacja wynikająca z ewidentnej winy tej instytucji - oczywiście reklamacje nic nie dają ,a na infolinii siedzą tępe "maszynki" powtarzające tylko : "bardzo mi przykro". Na koncie już tylko trzymam niewiele ponad 100 zł.( bo za darmo) - chce żeby ta banda miała co robić obsługując moje konto.

    DNO
    ZaletyZadne
    Wadywszystko
    kilka lat
  • ~mario / 2011-08-03 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z kilku banków. Miałem m.in. kredytówkę w Millenium, były tam jakieś zgrzyty, ale generalnie OK. Coś mnie podkusiło, żeby ja zamknąć i otworzyć konto w Inteligo. Bankomaty bez granic, możliwość powiązania kredytówki i karty debetowej, możliwość korzystania z dwóch operatorów kart (master i visa) w ramach jednego konta, to były argumenty które były dla mnie istotne i zadecydowały.
    Zamówiłem, odpaliłem, przelałem na konto 3500 i tu się zaczęły schody. W momencie odpalenia konta pańcia poinformowała mnie, że jest możliwość wnioskowania o kartę kredytową. Generalnie nie interesował mnie jakiś wypasiony limit bo główne konto i kredytówkę mam w innym banku, ale jak proponują - to i niech tam... Oczywiście wniosek poprzez internet. Łyknęli moje pełne dane, pełne dane żony, a po wstępnej weryfikacji zaproponowali limit powyżej 10.000 (mnie pasił ponad połowę mniejszy i taki odhaczyłem). Następnego dnia informacja sms, że odmowa - bez uzasadnienia, bez żadnej informacji czy jakieś dane pomyliłem itp. Dodam, że nie mam żadnych obciążeń, czy zaległości, a historię moją mogą sobie weryfikować dziesiątki lat w tył. Dodam, że oboje wykazaliśmy dochody wyższe kilka razy niż średnia krajowa i NIE, BO NIE...
    Biorąc powyższe pod uwagę uważam, że wyłudzili celowo moje i żony dane i prawdą pewnie jest, że głównym dochodem banku jest łapanie frajerówm na błędach i pobieranie od nich opłat, prowizji i kar.
    Czekam jeszcze kilka dni na odpowiedź, ale nie spodziewam się kokosów więc znikam z tego banku (muszę jeszcze doczytać, ale mam chyba 14 dni na wypowiedzenie - wg infolinii).

    Z tego co zauważyłem, nie mam debetu (w sumie kij z nim), a konto chyba nieoprocentowane.
    Infolinia mało kompetentna i "sprawiająca wrażenie" - może celowo - niedoinformowanej. Zasugerowali mi ofertę, która - jak się akazało - nie może być zrealizowana (chociaż nie wiem czemu). Broń boże nie zlecajcie przelewania poborów na to konto, dopóki sie nie zorientujecie, jak to wszystko hula (z kontekstu rozmów wynikało, że to by ich ucieszyło, ale nic w zamian). Nie chce mi się pisać o szczegółach, ale w ciągu 48 godzin chyba z 5-6 razy korespondowałem pisemnie i drugie tyle łączyłem się z infolinią. Robią straszną łaskę, a to przecież oni na nas zarabiają, a nie my na nich...
    ZaletyOkazało się, że praktycznie żadnych bonusów - z tych których oczekiwałem - i strach pomyśleć, jak będą działać te, które niby mam...
    WadyInfolinia mało kompetentna i "sprawiająca wrażenie" niedoinformowanej. Sugerowanie oferty, która - jak się okazało - już na wejściu nie mogła być zrealizowana. Nieodparte uczucie na wejściu, że człowiek wdepnął w g...
    Rozczarowałem się w ciągu 24 godzin
  • ~Niedyk / 2009-08-16 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Inteligo to bank żerujący na zaufaniu. Rok temu wziąłem na remont mieszkania 6000 kredytu na 10 rat. Spłaciłem co do grosza nawet przed terminem i o nim zapomniałem. Po dwóch miesiącach bank zabrał mi z konta 90 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciałem i nie było mnie na niego w tej chwili stać bo straciłem dodatkowe źródło dochodu. Na nic zdały się moje prośby i groźby bank uznał, że z kredytu korzystać nie muszę, ale 90 zł i rosnące odsetki spłacić muszę. Uważam, że to zwykłe złodziejstwo i na pewno przeniosę się do innego banku, a wszystkich naiwnych ostrzegam, jeśli trafi im się okazja żeby Cię złupić to zrobią to bez skrupułów choćbyś był Bogu ducha winny.
    ZaletyŻadnych ekstra, których by nie miały inne banki
    WadyWykorzystywanie zaufania, żeby Cię złupić.
    5 lat za darmo
  • ~Piotr z W-wy / 2014-11-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    KIEDYŚ WZIĄŁEM DEBET 200)ZŁ< SPŁACIŁEM I Ci Złodzieje okradają mnie nadal,
    Zrobili to dwukrotnie na sumę 400zł, nie odpowiadają na maile , więc sprawa trafi do Sądu. Dość Złodziejstwa.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~TheReakMan / 2014-05-20 08:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Konto posiadam ponad 9 lat, wszstko bylo ok, ale ostatnie 2 lata to juz koszmar. Posiadalem debet odnawialny i zaczely sie cuda, blokowanie srodkow z powodu 3 groszy, jedyne wyjscie - biec do banku i wplacac te grosiki zeby odblokowlai konto, gdzie bvla juz wyplata, ale sami sobie tych 3 groszy zabrac nie mogli. Koszmarna obsluga telefoniczna, ciagle jakies dodatkowe oplaty, wogole niejasne zasady. Serwis stal sie nieczytelny.Musialem sie prosic o to by nie przedluzali mi juz kredytu na nastepny rok, nie mogli uwierzyc ze chce splacic juz teraz, zaraz natychmiast. NIEPOROZUMIENIE! rezygnuje z tego banku w najblizszym czasie
    Zaletybrak
    Wadynieczytelny serwis, niesympatyczna i niekompetentna obsluga
    9
  • ~:( / 2015-06-02 07:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekając na połączenie z infolinią można się zestarzeć. Bank bez
    własnych placówek powinien mieć infolinię bez zarzutu, a tu klops.
  • ~mbo / 2013-02-14 16:28
    Brak wpłatomatów w przypadku konta wirtualnego to duza niekonsekwencja.
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1937
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1426
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1171
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 896
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 785
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 781
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4129
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3745
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2785