Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

2.20 / 5

  • Prostota obsługi
    2.39
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-07-06 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia Inteligo to dno. Nie odbierają telefonów
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania zakończony porażka. Po godzinie zrezygnowałem
  • ~Marek / 2016-06-21 14:07
    Korzystam z Inteligo około 15 lat,
    i myślałem ze ten niby bank coś chce zrobić dla własnych klientów, ale niestety wielkie rozczarowanie,
    cokolwiek się tam o coś wnioskuje to zawsze odmowa!!!
    Zaznaczam ze nie jestem przestępcą finansowym i spłacam swoje zobowiązania
    " w terminie" no możne pośliznę się o dwa dni.:)(czasami)
    ale jakiekolwiek składanie wniosków o podwyższenie debetu jest negatywne (przez 15 lat).nie wspomnę o pożyczkach
    i innych produktach .
    Dodatkowo zawsze obciążają konto za sms-y z info o saldzie , korzystanie z karty, i jeszcze jakieś o których nie wiem.
    Reasumując Konto INTELIGO - Nikomu nie polecam i STRZEŻCIE się TEGO!!!
    WadyAll-inclusive
    15
  • ~Mariusz / 2019-11-26 11:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Wszystkie problemy, również dotyczące aplikacji IKO zawsze udało mi się rozwiązać poprzez infolinię. Owszem, czasem chwilę muszę poczekać na zgłoszenie operatora, ale nigdy dłużej niż 5 minut.
    Raz, już jakiś czas temu miałem lekki zgrzyt, gdy wysłana karta płatnicza zaginęła gdzieś, ale stosunkowo szybko od mojego zgłoszenia wysłano mi nową.
    ZaletyMiła obsługa na infolinii, stosunkowo krótki czas oczekiwania na infolinii, w razie potrzeby przełączają do innego działu, zlikwidowano podawanie drażliwych danych przez telefon.
    Wadywysyłka kart (płatniczych, kodów) listem zwykłym.
  • ~Marta / 2021-07-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA. Zablokują konto z niewiadomych przyczyn a potem każą się kontaktować z infolinią, której nikt nie obsługuje!!!!!!! ODRADZAM TEN BANK !!!! Pozostawią bez środków do życia. Jeśli dysponujesz tylko 1 kontem masz problem!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyszkoda czasu na wymienianie
  • ~Matylda / 2022-02-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenujace jest to ze bank przetrzymuje pieniadze ,jesli zgubicie kody telef.to juz nie dostaniecie sie do swoich pieniędzy nigdy!!!!!Konsultanci na infolinii niekompetentni,niemili,nawet niepomocni!Nigdy w zyciu nikomu nie polece Inteligo za żadne skarby na swiecie !!!!
    ZaletyZero zero zero
    WadyZenada!!!!!!!
  • ~max / 2022-08-01 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    kkkkk...aaaa nikt nie odbiera od 30min tylko melodyjka leci. obsługa klienta zero a chcę tylko zaaktualizować numer dowodu osobistego.
    Zaletybrak
    Wadynikt nie odbiera
  • ~mcl5 / 2023-01-14 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem całkowicie swoją opinię na temat Inteligo. Bez żadnego powodu zablokowano mi dostęp do serwisu WWW (nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego) i do tego problemy z nadaniem pin-u do nowej karty do bankomatu. Tak, że nie mam dostępu do swoich własnych pieniędzy i zostałem z nieopłaconymi rachunkami i bez środków do życia. Zastanawiam się nad zmianą banku.
    ZaletyKiedyś same zalety.
    WadyTeraz same wady.
  • ~Metalika / 2023-05-29 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem się pojawił w momencie kiedy moje konto firmowe jest już zamknięte a Urząd Skarbowy przelał mi zwrot podatku za 2022r. Bank Inteligo zablokował mi możliwość przelania ze starego konta na moje aktualne konto firmowe, nadmieniam że nie mam żadnych zobowiązań pieniężnych wobec Inteligo. Od 2-msc dzwonię na infolinię, piszę maile z prośbą o zwrot pieniędzy a konsultanci tylko zapewniają mnie że pieniądze zostaną mi zwrócone. Odnoszę wrażenie że zostałem OKRADZIONY przez Inteligo.
    ZaletyProste w obsłudze
    WadyBanksterka
  • ~Michal / 2021-11-30 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo czekałem na połączenie z konsultantem. Ostatecznie po 30 min odpuściłem. Masakra!
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Mike / 2018-09-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Te same problemy: na infolinii nikt NIE odbiera. Karty nie mogę zamówić on-line. Zamykam konto.
  • ~Mirosława / 2018-06-12 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i kilo mułu! Wszystko ładnie i pięknie dopóki nie pojawią się problemy które na infolinii są nie do rozwiązania w prosty sposób!

    NOTORYCZNE problemy z kodami z kart kodów. Pomimo posiadania niezdrapanych kodów na karcie kodów, system usilnie twierdzi że wszystkie kody z karty zostały już wykorzystane, na infolinii twierdzą to samo. Pytam się jak to to możliwe? Chcesz aktywować nową kartę kodów? Nic trudniejszego! Spróbuj tylko zadzwonić z innego numeru niż ten podany w danych (zgubiłeś telefon, ukradli itp, itd) i staje się to niemożliwe pomimo podania miliona lub tryliona informacji na temat swojej osoby (nazwisko, pesel, dane dowodu osobistego itp). Zmiana danych osobowych w tym numeru telefonu? Nic trudniejszego! Nie zmienisz numeru telefonu dzwoniąc z innego numeru telefonu niż ten podany w danych bo przecież nie posiadasz obecnie aktywnej karty kodów która by Ci to umożliwiła gdyż rzekomo wszystkie kody zostały z niej wykorzystane pomimo że fizycznie nie są zdrapane. I tak tworzy się błędne koło. Zaznaczam po raz kolejny - w trakcie rozmowy podajesz trylion informacji na swój temat a i tak konsultant powie Ci że na tej podstawie nie jest w stanie stwierdzić że Ty to Ty.

    Zmieniasz dane w tym numer tego nieszczęsnego numeru telefonu, pisemnie, wysyłając dyspozycję zmiany osobowych na ich adres korespondencyjny. Liczysz zapewne że to koniec Twoich problemów? Nic bardziej mylnego! Nikt Twojego numeru telefonu nie zmieni ot tak po otrzymaniu przesyłki! Po aż 1,5 tygodnia od otrzymania przez nich przesyłki (sprawdziłam datę doręczenia po numerze przesyłki) dzwonią do Ciebie w czasie Twojej pracy co uniemożliwia odebranie. Oddzwonienie to następna spychologia - konsultant nie zmieni Twojego numeru telefonu na ten który złożyłeś w pisemnej dyspozycji zmiany numeru telefonu poświadczonej Twoim podpisem ponieważ to on musi zadzwonić do Ciebie a nie Ty do niego!? Na pytanie kiedy taka próba z ich strony nastąpi, w dokładnym przedziale, odpowiedzi nie uzyskasz! Masz grzecznie czekać, zwolnić się z pracy i być gotowym na odebranie telefonu!

    Spróbuj także kilkukrotnie zalogować się na swoje konto z adresu IP innego aniżeli ten dotychczas używany (przeprowadziłeś się, jesteś na wakacjach, etc) to zablokują ci ten kanał dostępu "Ze względów bezpieczeństwa". Jakich dokładnie? Tego się nie dowiesz tylko musisz posłusznie zadzwonić na infolinię i kajać się o odblokowanie dostępu.

    Bank najwidoczniej wychodzi z założenia że to Ty jesteś dla nich a nie oni dla Ciebie. Na każdym etapie prowadzonych rozmów z konsultantami zawsze dają Ci do zrozumienia że to oni mają przewagę nad Tobą oraz nastawienie domniemania nieuczciwości z Twojej strony.

    Co najlepsze, w całym tym czasie oczekiwania, masz zablokowaną możliwość dyspozycji swoimi pieniędzmi. Podkreślam - SWOIMI pieniędzmi!
  • ~MrTtrs / 2022-08-01 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini można wisieć godzinami i tak nikt nie odbiera. Na listy nie odpowiadają, a ostatni list z potwierdzeniem odbioru wrócił do mnie.
    Wadytragiczna obsługa klienta...
  • ~Natalia / 2021-09-14 16:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo mało przyjazny bank. Kontakt mocno ograniczony, pan w słuchawce mówi że ma takie procedury i mam cie w d... Nie polecam !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Niedoszła klientka / 2017-08-28 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełniłam formularz zakłądania konta - żeby potwierdzić moje dane, miał zadzwonić konsultant, bo inaczej ani rusz. Próbowali trzy razy, ale raz nie mogłam rozmawiać i poprosiłam o kontakt o konkretnej godzinie. Dwa razy dzwonili wcześniej, kiedy nie mogłam rozmawiać i kontakt więcej nie nastąpił. Dodzwonienie się na ich infolinię graniczy z cudem (telefon prawie poparzył mi ucho), a na e-mail z pytaniem o zakładanie konta nie odpisali ani słowem.

    Zaletyza darmo, mała opłata za kartę
    Wadytrudności w założeniu konta, dodzwonienie się na infolinię w ciągu przyzwoitego czasu graniczy z cudem, problemy z kontaktem
    konta nie założyłam, bo konsultanci nie potwierdzili wypełnionych przeze mnie danych, a innego rodzaju potwierdzenia danych (np. poprzez drobny przelew z innego swojego konta) brak
  • ~Niezadowolony / 2017-10-11 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie na infolinie czekam ponad 30 minut i nic nikt nie odbiera
    Rafał
    WadyOlewanie klientów.
  • ~Olek / 2013-12-14 17:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajna opcja ROR-u, wszystko można załatwić przez internet, jest też możliwość złożenia atrakcyjnych lokat :)
    Zaletydostepnośc w kazdej chwili
    kilka lat
  • ~Olm / 2018-02-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonic sie normalnie nie mozna identyfikator pozniej haslo i jeszcze nie ma tematu o co sie chcialo zapytac
  • ~outeligo / 2022-03-29 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Kompletna żenada żeby nie rzec op__r_dol, na 10 prób kontaktu w ciągu doby za każdym razem 4-5 minut wiszenia na łączu z monitem "przepraszamy, prosimy o oczekiwanie". Nie ma jak inaczej odblokować dostępu do konta, kompletny olew klienta, nikt do niczego się nie poczuwa. Likwidować i uciekać, tfu!!!!
    Zaletynull
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2021-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar i tragedia. Dodzwonić się nie da rady pod żaden z numerów, zamiast tego, można sobie godzinami słuchać irytującej muzyczki. W czasach, kiedy jesteś zabezpieczony na kilka różnych sposobów i możesz potwierdzić swoją tożsamość, na swoim koncie internetowym, nie możesz zmienić nr. telefonu, bo trzeba to zrobić telefonicznie. Ale jak to zrobić telefonicznie, skoro nie można się dodzwonić? Ano nie można. Koniec tematu. Jutro idę do banku i Bóg mi świadkiem, że jeśli tam będą mi robić z tym problemy, zacznę wyzywać. Tak wygląda wygodne bankowanie według Inteligo. Naciąganie klientów na koszty, nie odbieranie telefonów, zmuszanie do wizyt w banku. W czasach Internetu. Udowodniliście mi, że niepotrzebnie czekałem z szukaniem konta u konkurencji. Usługa żenująco słaba. Odradzam.
    ZaletyNie stwierdzam.
    WadyDodałbym jeszcze niejedno zdanie, ale po co?
  • ~Paweł / 2022-08-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796