strona 6 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Paweł / 2022-08-19 10:47
Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra -
-
~Piotrek / 2021-08-13 16:16
Wiekszosc komenarzy to absolutne bzdury polaczenie z konsultantem w ok. godz. 16 - 7 minut, uzywam od wielu lat, konkurencja to dno :D
-
~PiT / 2021-09-30 19:57
Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie. ZaletyBrakWadyObsługa jak za komuny. -
~Przemysław / 2023-11-07 12:44
Jeśli chodzi o funkcjonowanie inteligo w walucie PLN to jest dobrze, inne konta posiadam także w mBanku który w przeciwieństwie do inteligo oferuje rachunki walutowe które nie działają jak należy... Czasami można wykorzystać możliwość płatności kartami do inteligo w strefie EUR poza Polską w której bywam około 2 miesiące w roku (gdy odmówi karta mBanku), jednak przy bardziej egzotycznych walutach karty się także wieszały i Panią na infolinii to dodatkowo bawiło... ZaletyBardzo tanie usługi przy tym wachlarzuWadyProblemy przy walutach innych niż PLN, rzadko także EUR, brak rachunków walutowych -
~qqr / 2022-08-10 12:44
Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów. -
~R7270 / 2022-08-19 17:30
Bank rodem z PRL, bardzo utrudniony kontakt, trzeba kontrolować prowadzone przez nich konto ponieważ znikają środki z konta beż dyspozycji klienta ZaletyBrak zalet :-(WadyInteligo z PKO BP to jeszcze PRL a już XXI wiek -
~Remigiusz / 2022-12-29 21:35
Totalna porażka. Infolinia odbiera po kilku godzinach oczekiwania. Nie mają pojęcia jak rozwiązać problem. Konto można zlikwidować tylko listownie. Tak też uczynię. Jedna wielką porażka.... ZaletyBrakWadyTotalne Dno -
~Rico / 2022-06-21 18:30
Szczerze odradzam zakładanie jakichkolwiek kont w tym banku.
Serwis www - tragiczny, strona wygląda jak w latach 90-tych
Oprocentowanie - w innych bankach rachunki oszczędnościowe są na 2%, tu mamy całe 0,01%
Lokaty - gorzej być już nie może, w innych bankach 5-7%, tutaj mamy 0,5%
Obsługa klienta - infolinia jakieś 30 do 60 minut czekania, na maile odpisują w ciągu 24-48 h
ZaletyRachunek bez wychodzenia z domuWadyWszystko jest wadą, ten bank to pomyłka -
-
~Smutny Klient / 2017-08-01 18:56
60 minut czekam na połączenie z infolinią hop hop... może napiszę list?
Aby wypowiedzieć umowę trzeba napisać list buahha a potem odpisują że podpis się nie zgadzaZaletybrakWadysame wady15 lat -
~Stefan / 2021-11-12 20:18
beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!! ZaletybrakWadyjw -
~steven / 2017-10-10 18:56
Skandal 30 minut czekam aby ktoś łaskawie odebrał połączenie na infolinii ZaletybrakKlient od 2005 roku - jutro zamykam konto w tym żałosnym banku -
~tasior / 2022-07-05 15:42
Zacofany technologicznie bank. Jeśli oni mają potrzebę kontaktu, to robią to wyłącznie przez internet/telefonicznie, w drugą stronę wyłącznie papierowo. Nie potrafią wysłać maila na Gmaila, a konsultanci za każdym razem z wielkim zaskoczeniem udają, że taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca. Oczywiście sprawdzenie logów ich własnego serwera pocztowego również ich przerasta. ZaletyJest opcja rezygnacji z ich uslug -
~teq / 2021-08-06 13:46
Inteligo / PKO BP - jestem zadowolona. Odzyskali moje pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy online (Amazonu). Bankowość online - jest bardzo dobra, spełnie oczekiwania. Tak trzymać.
Poniższe opinie, jak widzę, to opłacona, sfrustrowana konkurencja - pożal się Boże. -
~Tom / 2023-04-18 17:32
Bardzo drogo, oprocentowanie 0 na koncie przeznaczonym do oszczędzania. Inne banki dają 6, 7 i nawet 8%. Inteligo da Ci 0%. Zalety20 lat temu pewnie jakieś zalety mieli. Od tego czasu peron odjechał.WadyCieżko się dodzwonić. Oprocentowanie - brak. Szkoda trzymać cokolwiek w tym banku. -
~Tomasz / 2023-11-18 23:02
Od 7 dni nie potrafią zmienić mi adresu e-mail. Kody SMS nie działają do zmiany e-mail. Centrala nie potrafi tego ogarnąć. Jeśli jesteście "bambikami" to "czas zejść ze sceny". WadyMinimalizm, może brak finansowania na rozwój. -
~trusaki / 2023-04-06 16:36
Wszystko było zgodnie z umową (więc nie postrzegam tego jako żaden +) do czasu aż próbowałem będąc za granicą zmienić numer telefonu.
Terminy realizacji usług zlewane, od 2 marca (dziś jest 6 kwietnia) nie byłem w stanie odblokować konta (zablokowana apliikacja IKO poprzez niewazny nr telefonu) - więc bank bedzie pokrywał wszystkie roszczenia, których nie byłem w stanie w tym czasie zrealizować. Nie odpuszczę. -
-
~Winozaur / 2015-02-12 14:09
Ten bank to nieporozumienie. Nie mam w nim konta na szczęście ani jakichkolwiek relacji i generalnie dziwię się, że ktoś ma tam swoje pieniądze. Przede wszystkim nie działa infolinia...pod żaden nr nie można się dodzwonić; nie odpowiadają na maile. Najśmieszniejsze jest to,że nawet odrzucają połączenia alarmowe... Pewne jak w banku raczej nie dotyczy Inteligo ZaletybrakWadyjwnie udało mi się kupić produktu (pomimo usilnych starań) -
~Wojciech / 2022-11-19 11:50
A można dać pół gwiazdki? Korzystałem wiele lat, obecnie Inteligo jest jak moloch, co ma w d... potrzeby klientów. Nie dość, że nie ma konta walutowego i PKOBP rżnie klienta na spreadzie, to blokują karty i przelewy z powodu widzi mi się to embargo to przelewy do banku nieprzyjaznego jedynej słusznej racji stanu. I zostałem z zablokowaną kartą bez możliwości dodzwonienia się na infolinię, ponieważ nie obsługuje niesłusznej zagranicy. Proszę troszeczkę to żartem traktować, ale czarę przepełniło umówienie się na wypłatę pieniędzy i zablokowanie mi z tego powodu karty. Czas zabrać swoją firmę z dala od tego bagna. Na koniec pani z infolinii powiedziała że parokrotnie dzwonili do mnie i nie odbierałem, szkoda że godziny jej pracy oscylowały tak koło 2 w nocy zagranicą. ZaletyBrakWadyDinozaur -
~Wojtek / 2021-02-02 21:06
Nie wiem czy o tym samym banku piszemy i czytamy ale ja zastrzeżeń żadnych nie mam.
Przeciwnie obsługują mnie od wieluZaletywszystko na czasWady brak -
~wojtek / 2023-02-02 16:41
Koszmar. Zamknąłem konto 2 miesiące temu i wciąż nie mam zwrotu pieniędzy.
Nie ma z kim rozmawiać a reklamację wg nich ustawowo są rozpatrywane w ciągu 30 dni.ZaletybrakWadynie ma z kim rozmawiać w razie problemów
strona 6 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »