Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.19
  • Obsługa klienta
    2.06

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-08-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra
  • ~Piotrek / 2021-08-13 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wiekszosc komenarzy to absolutne bzdury polaczenie z konsultantem w ok. godz. 16 - 7 minut, uzywam od wielu lat, konkurencja to dno :D
  • ~PiT / 2021-09-30 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa jak za komuny.
  • ~Przemysław / 2023-11-07 12:44
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o funkcjonowanie inteligo w walucie PLN to jest dobrze, inne konta posiadam także w mBanku który w przeciwieństwie do inteligo oferuje rachunki walutowe które nie działają jak należy... Czasami można wykorzystać możliwość płatności kartami do inteligo w strefie EUR poza Polską w której bywam około 2 miesiące w roku (gdy odmówi karta mBanku), jednak przy bardziej egzotycznych walutach karty się także wieszały i Panią na infolinii to dodatkowo bawiło...
    ZaletyBardzo tanie usługi przy tym wachlarzu
    WadyProblemy przy walutach innych niż PLN, rzadko także EUR, brak rachunków walutowych
  • ~qqr / 2022-08-10 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów.
  • ~R7270 / 2022-08-19 17:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank rodem z PRL, bardzo utrudniony kontakt, trzeba kontrolować prowadzone przez nich konto ponieważ znikają środki z konta beż dyspozycji klienta
    ZaletyBrak zalet :-(
    WadyInteligo z PKO BP to jeszcze PRL a już XXI wiek
  • ~Remigiusz / 2022-12-29 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Infolinia odbiera po kilku godzinach oczekiwania. Nie mają pojęcia jak rozwiązać problem. Konto można zlikwidować tylko listownie. Tak też uczynię. Jedna wielką porażka....
    ZaletyBrak
    WadyTotalne Dno
  • ~Rico / 2022-06-21 18:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam zakładanie jakichkolwiek kont w tym banku.

    Serwis www - tragiczny, strona wygląda jak w latach 90-tych
    Oprocentowanie - w innych bankach rachunki oszczędnościowe są na 2%, tu mamy całe 0,01%
    Lokaty - gorzej być już nie może, w innych bankach 5-7%, tutaj mamy 0,5%
    Obsługa klienta - infolinia jakieś 30 do 60 minut czekania, na maile odpisują w ciągu 24-48 h

    ZaletyRachunek bez wychodzenia z domu
    WadyWszystko jest wadą, ten bank to pomyłka
  • ~Smutny Klient / 2017-08-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    60 minut czekam na połączenie z infolinią hop hop... może napiszę list?

    Aby wypowiedzieć umowę trzeba napisać list buahha a potem odpisują że podpis się nie zgadza
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    15 lat
  • ~Stefan / 2021-11-12 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~steven / 2017-10-10 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal 30 minut czekam aby ktoś łaskawie odebrał połączenie na infolinii
    Zaletybrak
    Klient od 2005 roku - jutro zamykam konto w tym żałosnym banku
  • ~tasior / 2022-07-05 15:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Zacofany technologicznie bank. Jeśli oni mają potrzebę kontaktu, to robią to wyłącznie przez internet/telefonicznie, w drugą stronę wyłącznie papierowo. Nie potrafią wysłać maila na Gmaila, a konsultanci za każdym razem z wielkim zaskoczeniem udają, że taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca. Oczywiście sprawdzenie logów ich własnego serwera pocztowego również ich przerasta.
    ZaletyJest opcja rezygnacji z ich uslug
  • ~teq / 2021-08-06 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Inteligo / PKO BP - jestem zadowolona. Odzyskali moje pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy online (Amazonu). Bankowość online - jest bardzo dobra, spełnie oczekiwania. Tak trzymać.
    Poniższe opinie, jak widzę, to opłacona, sfrustrowana konkurencja - pożal się Boże.
  • ~Tom / 2023-04-18 17:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo drogo, oprocentowanie 0 na koncie przeznaczonym do oszczędzania. Inne banki dają 6, 7 i nawet 8%. Inteligo da Ci 0%.
    Zalety20 lat temu pewnie jakieś zalety mieli. Od tego czasu peron odjechał.
    WadyCieżko się dodzwonić. Oprocentowanie - brak. Szkoda trzymać cokolwiek w tym banku.
  • ~Tomasz / 2023-11-18 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 7 dni nie potrafią zmienić mi adresu e-mail. Kody SMS nie działają do zmiany e-mail. Centrala nie potrafi tego ogarnąć. Jeśli jesteście "bambikami" to "czas zejść ze sceny".
    WadyMinimalizm, może brak finansowania na rozwój.
  • ~trusaki / 2023-04-06 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko było zgodnie z umową (więc nie postrzegam tego jako żaden +) do czasu aż próbowałem będąc za granicą zmienić numer telefonu.
    Terminy realizacji usług zlewane, od 2 marca (dziś jest 6 kwietnia) nie byłem w stanie odblokować konta (zablokowana apliikacja IKO poprzez niewazny nr telefonu) - więc bank bedzie pokrywał wszystkie roszczenia, których nie byłem w stanie w tym czasie zrealizować. Nie odpuszczę.
  • ~Winozaur / 2015-02-12 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to nieporozumienie. Nie mam w nim konta na szczęście ani jakichkolwiek relacji i generalnie dziwię się, że ktoś ma tam swoje pieniądze. Przede wszystkim nie działa infolinia...pod żaden nr nie można się dodzwonić; nie odpowiadają na maile. Najśmieszniejsze jest to,że nawet odrzucają połączenia alarmowe... Pewne jak w banku raczej nie dotyczy Inteligo
    Zaletybrak
    Wadyjw
    nie udało mi się kupić produktu (pomimo usilnych starań)
  • ~Wojciech / 2022-11-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    A można dać pół gwiazdki? Korzystałem wiele lat, obecnie Inteligo jest jak moloch, co ma w d... potrzeby klientów. Nie dość, że nie ma konta walutowego i PKOBP rżnie klienta na spreadzie, to blokują karty i przelewy z powodu widzi mi się to embargo to przelewy do banku nieprzyjaznego jedynej słusznej racji stanu. I zostałem z zablokowaną kartą bez możliwości dodzwonienia się na infolinię, ponieważ nie obsługuje niesłusznej zagranicy. Proszę troszeczkę to żartem traktować, ale czarę przepełniło umówienie się na wypłatę pieniędzy i zablokowanie mi z tego powodu karty. Czas zabrać swoją firmę z dala od tego bagna. Na koniec pani z infolinii powiedziała że parokrotnie dzwonili do mnie i nie odbierałem, szkoda że godziny jej pracy oscylowały tak koło 2 w nocy zagranicą.
    ZaletyBrak
    WadyDinozaur
  • ~Wojtek / 2021-02-02 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem czy o tym samym banku piszemy i czytamy ale ja zastrzeżeń żadnych nie mam.
    Przeciwnie obsługują mnie od wielu
    Zaletywszystko na czas
    Wady brak
  • ~wojtek / 2023-02-02 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar. Zamknąłem konto 2 miesiące temu i wciąż nie mam zwrotu pieniędzy.
    Nie ma z kim rozmawiać a reklamację wg nich ustawowo są rozpatrywane w ciągu 30 dni.
    Zaletybrak
    Wadynie ma z kim rozmawiać w razie problemów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 908
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807