Mam u nich konto EXTRA (299zł) od dwóch lat i przez pierwszy rok wszystko chodziło przyzwoicie. Jednak, z czasem, usługa systematycznie siadała, a to, co dzieje się z nią ostatnio, zmusiło mnie do ostrzeżenia potencjalnych klientów WEBD przed wyrzuceniem pieniędzy i dorobieniem się ostrej nerwicy. Panowie z WEBD mają chyba obecnie 2 razy więcej klientów niż ich sprzęt jest w stanie uciągnąć. Dlatego nerwica zdecydowanie gwarantowana, bo jeśli komuś zależy na stabilności, to wtedy częste komunikaty o braku odpowiedzi serwera będą się mu śniły po nocach. Mój serwis ma na siebie zarabiać, jestem więc zmuszony przenieść go razem z domeną gdzieś indziej. Na dodatek w zeszłym tygodniu wszystko padło kompletnie na dwie doby. I to akurat jestem jeszcze w stanie zrozumieć, bo innym firmom takie wpadki też się zdarzają. Jednak jedna taka duża awaria na rok, to nic w porównaniu z tymi ciągłymi, kilkuminutowymi przerwami w działaniu serwera. Mając firmowy serwis na takim serwerze tylko sobie wstyd robię i tracę klientów :(ZaletyDobre parametry (pojemność, limity, zarządzanie kontem)
WadyAwaryjnością przebija niejeden darmowy hosting
2 lata, 299zł/rok