Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Webd.pl opinie

Ocena na podstawie 51 opinii

3.19 / 5

  • Wsparcie techniczne
    2.96
  • Parametry
    3.29
  • Wydajność
    3.16
  • Cena/Jakość
    3.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Arek Karasek / 2016-09-02 12:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeden z najlepszych serwisów z serwerami i innymi usługami tego typu. Parametry bardzo dobre, obsługa rewelacyjna :) Bardzo fajny program partnerski i właściwie żadnych błędów, zawieszeń czy awarii.
    I to wszystko właściwie za grosze. Cena - jakość - rewelacja :)
    ZaletySzybkie serwqery, rewelacyjna obsługa klienta, cena w stosunku do jakości - na szóstkę
    Wadynie zauwazyłem
  • ~Jacek / 2016-08-30 16:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Po wielu przebojach z firmami hostingowymi wylądowałem na Webd.pl, z którego nie ukrywam, że jestem mocno zadowolony. Na wsparcie techniczne zawsze mogę liczyć, w razie czego sami pomagali mi w ogarnianiu niektórych rzeczy związanych z hostingiem. I co najważniejsze, jeszcze nigdy nie został u mnie przekroczony limit CPU podczas gdy na mojej stronie jest spora "rotacja" ludzi. Do tego nie płacę dużo, nawet przy najdroższej opcji nie jest to wysoki koszt.
    Mogę z powodzeniem polecić.
    ZaletySzybka pomoc techniczna
    Korzystam od ponad roku
  • ~Jonasz Osmenda / 2016-08-23 13:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Zaczynałem od hostingu mini, z czasem wspołpraca tak mi sie spodobala że wciąż zakładam nowe serwisy (własne i znajomych) Teraz używam hostingu medium i jestem coraz bardziej zadowolony.

    parkowanie domeny, podpiecie pod serwer wszystko jest robione za mnie jeśli tylko o to poproszę.
    ZaletyPomoc techniczna, kontakt, ceny
  • ~klient / 2015-10-08 18:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Pomoc 24/7 nie istnieje , w weekendy nie robią nic, a jak odpiszą w ciągu kilku dni to jest super, przez dwa miesiące ciągłe awarie na webd -przerzucone na inny serwer lub locahost wszystko działa
    Problemy z wordpressem i woocommerce notoryczne co chwile "coś" a "support" odpowie za 2-3 dni i poprawi jak mu wyślesz krok po kroku w czym problem.
    Olewania klienta. Cena niska no ale co z tego :( Kiedyś byliśmy bardzo zadowoleni po ostatnich notorycznych problemach przenosimy sie wraz z klientami przy najbliższej okazji,bo ręce opadają.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta, brak szybkiej reakcji na problemy, zawodność,
    2lata
  • ~Antrykot / 2015-07-24 14:25
    Ocena: 4.50 / 5
    Odswieze temat, bo nie do konca zgadzam sie z wczesniejszymi opiniami. Upadki kiedys sie zdarzaly, owszem, ale mam u nich pakiet Medium z Wordpressem i Joomla, dziala bez problemu, ustabilizowalo sie. Technicy zawsze pomocni
    ZaletyPomoc technikow, cena
    WadyBrak ruby on rails
    Od 2012, 69.90
  • ~Slawo / 2014-12-02 23:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Najtańszy hosting jaki znam. Niestety poza miejscem na serwerze nic dobrego tam nigdy nie znalazłem. Jak chciałem przenieść swój serwis to okazało się, że webd.pl nie pozwala na samodzielne ustawianie zadań CRONa. Owszem, po kilku zapytaniach ustawiono mi ... jedno zadanie, które za chwile zostało zablokowane z powodu ... zbyt dużego obciążenia dla serwera. Nadmienię, że takich zadań ok. 10 mam ustawionych od 7 lat na superhost.pl i nie ma problemu.
    Ponadto co jakiś czas zdarzają się awarie i brak połączenia z serwerem. Może po przenosinach serwerowni do warszawy teraz coś się poprawiło.
    Na małe strony bardzo dobry i tani hosting, ale tylko tyle.
    Zaletynajtańsi na rynku
    Wadynie można korzystać z crona i z wielu innych funkcji
    ok. 5 lat, 39,90zł/rok za hosting MINI
  • ~Tomik / 2014-01-08 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza miernota z jaką miałem nieprzyjemność się zetknąć.
    Gdzie ja miałem oczy, albo raczej co ja na nich miałem wykupując u nich hosting jeszcze wtedy za 2 stówy !? W opinie w sieci przecież się nie wierzy, a tu jak byk każdy pisze że w webd problemy u nich są tak oczywiste jak śmietanka do kawy. Są permanentne! Pal licho, że co najmniej 2 dni w tygodniu poczta i moje strony nie działają. WEBD to najlepszy przykład jak się zlewa klienta. Telefon z pewnością musieli wyłączyć bo nic poza obelgami nie ma co im przekazywać.
    Poczta nie działa ... bo tą też pewnie wyłączają gdy zalewa ich morze skarg. Zerowe wsparcie techniczne. Dobra rada, trzymaj się z daleka jak chcesz zachować choć strzępek nerwów.
    ZaletyNIE MA! BRAK! ŻADNYCH NIE STWIERDZONO!
    Wady110% WAD !
    ponad 1.5 roku
  • ~Maxell / 2007-11-07 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam u nich konto EXTRA (299zł) od dwóch lat i przez pierwszy rok wszystko chodziło przyzwoicie. Jednak, z czasem, usługa systematycznie siadała, a to, co dzieje się z nią ostatnio, zmusiło mnie do ostrzeżenia potencjalnych klientów WEBD przed wyrzuceniem pieniędzy i dorobieniem się ostrej nerwicy. Panowie z WEBD mają chyba obecnie 2 razy więcej klientów niż ich sprzęt jest w stanie uciągnąć. Dlatego nerwica zdecydowanie gwarantowana, bo jeśli komuś zależy na stabilności, to wtedy częste komunikaty o braku odpowiedzi serwera będą się mu śniły po nocach. Mój serwis ma na siebie zarabiać, jestem więc zmuszony przenieść go razem z domeną gdzieś indziej. Na dodatek w zeszłym tygodniu wszystko padło kompletnie na dwie doby. I to akurat jestem jeszcze w stanie zrozumieć, bo innym firmom takie wpadki też się zdarzają. Jednak jedna taka duża awaria na rok, to nic w porównaniu z tymi ciągłymi, kilkuminutowymi przerwami w działaniu serwera. Mając firmowy serwis na takim serwerze tylko sobie wstyd robię i tracę klientów :(
    ZaletyDobre parametry (pojemność, limity, zarządzanie kontem)
    WadyAwaryjnością przebija niejeden darmowy hosting
    2 lata, 299zł/rok
  • ~2 letni partner / 2007-11-07 09:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Abstrahując od kwestii awarii technicznych, które się zdarzają, generalnym problemem WEBD jest skandaliczna obsługa klientów - ktoś im świetnie wymyślił system komunikacji z klientami... ale dla robotów. Brak ludzkiej twarzy obsługi skutkuje tym, że właśnie przenoszę strony klientów do innego operatora, bo CPanel to mają wszyscy i żadna to z ich strony rewelacja, natomiast gdy coś się kolokwialnie mówiąc "sypnie" to nie ma reakcji. Czasami mam wrażenie że za tym niezłym stosunkiem cena/jakość kryje się jedna osoba, która nieszczególnie potrafi być jednocześnie techniczna, marketingowa, pijarowa i sprzedażowa bo to po prostu niemożliwe i dlatego czas stamtąd znikać zanim w ogóle cały WEBD w wyniku kryzysu przestanie istnieć.
    Zaletyniska cena
    Wadyniska jakość obsługi, częste awarie, eksperymenty w ciągu dnia roboczego
    2 lata, 299 zł za rok
  • ~Maksymilian / 2007-09-03 15:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem z tą firmą prawie 2 lata. Na początku było wspaniale. Szybki i pomocny support, niezawodne serwery. Jednak od około 2 miesięcy ciężko nazwać hostingiem ich firmę. Poszli na ilość. Oferują więcej niż mogą dać. Chwalą się około 11000 obsługiwanych kont. Niepokoiły mnie ciągłe przestoje mojego serwisu więc zleciłem niezależne badanie uptime serwera. Byłem w szoku. Wynosił on 64%. Średnio co 4 minuty serwer tracił kontakt na 1,5 minuty. Moi goście uciekali z mojego serwisu będąc zdenerwowanymi ciągłymi komunikatami "przekroczono czas połączenia".
    Właściciele webd zachłanni pieniędzy sprzedali więcej kont niż mogli zaoferować.
    Szczerze odradzam, zaoszczędzicie sporo nerwów.
    ZaletyNiska cena
    WadyUptime 64%
    19 miesięcy
  • ~Bery / 2007-05-05 12:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Webd.pl w ofercie pominął listy mailingowe do najtańszego zestawu. Inne firmy już to mają. Mimo wszystko to bardzo tani i dobry hosting. Polecam
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.81, ilość opinii: 28
Webserwer.pl
Ocena: 2.65, ilość opinii: 13
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794