Mam internet z Vectry i telewizje, do telewizji nie doczepie się ale intenet to porażka ping wysoki niestabilny niby DO 600mb dochodzi pobieranie z reguły w granicy 500mb ale i tak cały czas lagi. Totalne dno z ich strony mieli do mnie dzwonić w tym tygodniu i na razie cisza.... Mam pytanie czy jest jakiś sposób by zerwać z tymi oszustami umowę bez ponoszenia kosztów z tego tytułu?
ZaletyBrak
Wadynapisałem wyżej
MiejscowośćRybnik
~Kuba / 2021-10-26 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie korzystałem z gorszego światłowodu.
Już nawet mobilny internet jest bardziej stabilny niż PON po kablu. Śmiech na sali i je**ny żart. Nigdy nie polecę nikomu.
ZaletyMożliwość rezygnacji.
WadyWszystko.
MiejscowośćGdynia
~qwertyuiop / 2021-10-24 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Wieczny brak internetu a jeżeli już jest to chodzi tak wolno że muszę czasem 2 minuty czekać! Brak kontaktu z obsługą. Jak się łączysz to włącza się sekretarka i wyciągają kasę za połączenie i płacisz większy rachunek. Grać się nie da bo jest 7k pingu albo są lagi! Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyStrasznie powolny internet
Fatalna obsługa klienta
MiejscowośćRacibórz
~justyna / 2021-10-23 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Niedawno Vectra przejęła nas po Multimediach. Problem od samego początku, najpierw z umową, później z montażem, teraz z internetem. Powinnam mieć 450 mb/s....a mam 50-90 mb/s. Piszę, dzwonię, proszę. Mówią, żeby testować, zmienić kabel, że moja karta sieciowa nie daje rady (wczesniej nie bylo zadnych problemow).Jak zerwac z nimi umowe, skoro nie wywiazuja sie z umowy. Montujac gwarantowali taka predkosc.
Dno, dno i jeszcze raz dno.
Odradzam i to bardzo. Żaden dostawca nie zalicza tylu wpadek co vectra. Przerwy w połączeniu, prędkość zamiast obiecanej 150mb na kablu osiąga max 10 i to w porywach. WiFi na ich genialnych routerach to wieczoramiax 1mb, a normalnie nie przekracza 0,5. Odradzam każdemu kto zastanawia się nad wyborem tej pożal się Boże firmy. Ponadto konsultanci to absolutni laicy z wiedzą na poziomie przedszkolaka i to nie każdego.
ZaletyZERO ZALET
WadyNie kompetencja, slaba jakość, brak wiedzy i wysoka cena
MiejscowośćKudowa-Zdrój
~nienawidzę vectry / 2021-10-23 19:17
Ocena: 1.00 / 5
internet z vectry ciągle ścina jest drogi a obsługa to dramat vectra zdaniem najgorszy internet
Zaletyzero
Wadydrogi internet ciągle ścina
MiejscowośćBielsko-Biała
~Bartek / 2021-10-21 23:42
Ocena: 1.50 / 5
Notorycznie przycina, wywala internet, nie da się normalnie funkcjonować. Tragedia
Zaletybrak
WadyBardzo słaba jakość internetu
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Alek / 2021-10-21 18:38
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra sieć zawsze działa internet dobże bardzo polecam vectre
MiejscowośćSzczytno
~Aleut / 2021-10-20 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Dno kompletne dno .Firma kogucik oni nie potrafią najprostszej sprawy załatwić w trzy tygodnie.Najlepiej trzymać się od nich jak najdalej.
WadyA do z
~Katarzyna / 2021-10-19 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!! zero kontaktu z obsługą klienta tylko automatyczna sekretatka gdzie nie można nic wyjaśnić. Naliczono mi kare za nie oddanie sprzętu na czas w kwocie 320 zl. A sprzęt oddany był w terminie. Działanie internetu i telewizji poprzez modem okropne a rachunki o połowę wyższe niż u konkurencji. Szczerze odradzam sama problemy . Dno i brak szacunku do klienta
MiejscowośćChełmno
~Mitigaro / 2021-10-19 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Firma fatalna. Jeśli macie możliwość skorzystania z ich usług-UCIEKAJCIE.
Mam problem z płatnością, doliczyli mi dodatkową opłatę nie informując mnie wcześniej o tym fakcie. Pani z biura obsługi poinformowała mnie błędnie o stanie mojego salda i w związku z tym zapłaciłam mniej. Okazało się później, że mam niedopłatę, za którą nie dość że musiałam zapłacić odsetki to jeszcze została mi doliczona kara w wysokości 5,00 zł. Kontrakt z BOK to kpina!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
MiejscowośćPoznań
~Sztyfyn / 2021-10-19 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałem internet z Vectry, umówiłem się na montaż od godziny 14 do 16. Technicy nie dotarli więc o 16 zadzwoniłem na infolinię i zostałem poinformowany, że dotrą w czasie pół godziny. Nie dotarli do 17 więc zadzwoniłem ponownie i zostałem poinformowany, iż dziś nie przyjdą ponieważ nie mają przy sobie umowy. Wynika z tego, że na infolinii przy pierwszym kontakcie zostałem oszukany, bardzo miło. Wizyta została przełożona na za 6 dni i tym razem technicy byli nawet przed czasem. Po pewnym czasie dokupiłem telewizję i dziś do godziny 12 miał nastąpić jej montaż. O 12 skontaktowałem się z infolinia i dowiedziałem się, że takiego zamówienia nie ma u nich w systemie i mam złożyć zamówienie na nowo(i czekać kolejny tydzień na montaż oczywiście), najlepiej telefonicznie. Podsumowując Vectra kpi sobie z przyszłych i obecnych klientów, a wśród konsultantów pracujących na infolinie znajdują się oszuści. Nie polecam nikomu korzystania z ich usług, nie oferują nic poza nieprzyjemnościami i zmarnowanym czasem.
ZaletyPo zamontowaniu usługi działają
WadyNie montują usług
MiejscowośćGrudziądz
~użytkownik / 2021-10-19 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem podpisywanie umowy z tym dostawcą to związek z problemami internet jest zawodny router trzeba co chwile resetowac lub recznie zmieniać kanał zeby działało wifi dodatkowo prędkość internetu to śmiech na sali za te pieniądze mozna wybrac innego operatora i być zadowolonym uzytkownikiem
Zaletybrak
Wadyszybkosc internetu, pomoc techniczna która umie tylko resetowac router i zmieniać kanał
MiejscowośćBędzin
~Szymi / 2021-10-18 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno. Internet przy ruterze jako tako, ale obsługa klienta to żart. Jeśli chcemy się połączyć z obsługa klienta, to godzina może być za mało.
MiejscowośćWieluń
~Beata / 2021-10-18 08:17
Ocena: 4.25 / 5
Spoznilam się mocno że zwrotem sprzętu po Multimedia, kara została anulowana, fakt, że miałam w tym okresie operację, ale po przedstawieniu dokumentów Dyrekcja Vectry wykazała się ludzkimi uczuciami kasując naliczona karę.
Nie ma kolejek w biurze obsługi, mili i kompetentni pracownicy,
ZaletySzybko, sprawnie, uprzejmie
WadyInternet zanika, są przerwy, na szczęście krótkotrwałe
MiejscowośćGDYNIA
~Nautilus / 2021-10-16 16:05
Ocena: 4.50 / 5
Nie wiem na co wy patrzycie oceniając internet ale mi Vectra śmiga aż miło.
Dodam że mieszkam w Poznaniu i mam internet 600/60 i rzadko się zdarza by było mniej w testach.
Awarie się zdarzają wszędzie miałem wcześniej Inea internet i tam przynajmniej jedna awaria w miesiącu była .
W vectra nie było więcej awarii w ciągu miesiąca.
Dodam jeszcze że korzystam z Steam,Epic,Blizard i gry online bez problemów działają .
Zaletyszybkość
dobry ping
Wadyw moim przypadku brak światłowaodu w moim miejscu zamieszkania.
MiejscowośćPoznań
~Adam / 2021-10-16 11:12
Ocena: 1.25 / 5
Telewizja internet często się zacinają pomoc techniczna po oczekiwaniu na połączenie ok 40min i tak nic nie poradzi oprucz resetu urządzenia takie jak pilot dekoder szybko się psują
~Maja / 2021-10-16 10:47
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam.
Zaczęło się od tego, że regularnie zrywa się internet. Początkowo był problem, żeby do vectry w ogóle się dodzwonić. Kiedy już łaskawie odebrali i przysłali technika, ten stwierdził, że wszystko jest w porządku i to rzekomo wina przestarzałego sprzętu, który nie łączy się z szybszą 5G.
Aktualnie mamy nowy sprzęt, jesteśmy połączeni z 5G - a problem jest dokładnie taki sam.
MiejscowośćGdańsk
~Papio / 2021-10-15 17:26
Ocena: 3.75 / 5
Sami akceptują nową umowę bez zgody klienta
Utrudniają rezygnację z usługi
Ostatnio coraz częściej internet pada
Nie polecam
MiejscowośćWarszawa
~Magda G / 2021-10-12 18:41
Ocena: 2.50 / 5
Mam umowę z Vectrą już na drugim mieszkaniu i mam dokładnie ten sam problem. W pokoju, w którym jest ruter działa ok, natomiast w pozostałych pokojach co chwilę gubi sieć. Myślałam, że to wina mieszkania, jednak na nowym mieszkaniu jest dokładnie taka sama sytuacja. Druga sprawa - cena. Zawierałam umowę na 49 zł z groszami. Okazuje się, ze pierwsza faktura była na tyle, druga faktura już na 50,99 a trzecia na 54,99. Argumentują to, ze przy zmianie na e-fakturę będzie taniej tyle, ze na ich wspalaniałej apce nawet nie mogę tego zmienić. Ja nie mam czasu latać po mieście po biurach Vectry aby mi nie przysyłali faktury papierowej. Trzecia sprawa - obsługa kleinta! WTF - bot, który przez 10 minut opowiada mi rzeczy, których nie chcę słuchać, udało się połączyć z kosnultantem, który jak usłyszał, ze chcę wypowiedzieć umowę to przełączył mnie znowu na bota! Serio, ja nie mam czasu ani chęci na użeranie się z kimś, kto ma klienta w dupie. Już więcej z nimi nie podpiszę umowy i nie polecam.