Złodzieje i krętacze. Wciskają gówniane routery, w których zasięg to żart i łączy tylko na jeden pokój. Rozłącza wi-fi, nie działa w ogóle pół dnia nawet na wzmacniaczu zasiegu. Przesyłanie to 2042kb. Śmieszna obsługa klienta wmawia, ze to wina grubej sciany. Kolejny zart jak widać. Najbardziej jak się da nabierają starszych ludzi żeby płacili za te ich śmieszne usługi. Jeszcze robią problemy z rozwiązaniem umów. Wstyd.
Bardzo długie czekanie na połączenie,specjalne przerywanie połączeń telefonicznych. Brak oddzwaniania. Problem właściwie niemożliwy do załatwienia
ZaletyŻadne
~Jailer / 2021-08-22 15:37
Ocena: 1.00 / 5
zakłamanie i ołuda.Zero szacunku do klienta.Kontakt tylko z botami.Internet tragedia.Szybszy mam w tel.
Zaletynie ma zadnych zalet
Wadycala vectra to jedna wielka wada
~localsone / 2021-08-20 09:16
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam ciągłe awarie brak kontaktu poprostu masakrycznie xD
Wadywszystko xD
MiejscowośćRadom
~Iwona / 2021-08-19 23:24
Ocena: 3.00 / 5
Podczas awarii nie ma możliwości zgłoszenia braku internetu. Nikt nie odbiera telefonu. Brak dbałości o jakość.
MiejscowośćMrągowo
~zosia / 2021-08-18 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta poniżej zera, konsultanci rozłączają się bez słowa, jeżeli powie się krytykę w ich kierunku.
Zaletyzero
~Edyta / 2021-08-18 17:18
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 16 lipca 2021 r. podpisałam aneks do umowy. Pani konsultantka przekonywała mnie o zaletach i korzyściach po podpisaniu nowego aneksu. Tą zaletą miał być między innymi nowoczesny dekoder, do którego - po zadaniu kilku pytań na temat jego funkcjonalności - nie byłam w pełni przekonana. Jednak pani konsultantka zapewniła mnie, że jeśli nie spełni on moich oczekiwań będę mogła – w ramach obowiązującej mowy – wymienić go na inny, lepszy model. Pierwsze moje zgłoszenie dotyczące działania a raczej niedziałania dekodera nastąpiło niedługo po podpisaniu aneksu. Pan z pomocy technicznej objaśnił, że muszę odłączyć wtyczkę zasilającą, odczekać 10 sekund, włożyć z powrotem i będzie działać. Tak też się stało. Niestety tę procedurę powtarzam niemal każdego dnia. W dniu 30 lipca br. ponownie zadzwoniłam na infolinię Vectra S.A. i kolejny raz zgłosiłam niedziałanie dekodera oraz m.in. zawieszanie się pilota – nie mogłam przełączać kanałów, zwiększyć głośności itp. I powołałam się na zapewnienia pani konsultantki, że mogę wymienić dekoder na inny model. Nic to nie dało. W dniu 31 lipca br. złożyłam reklamację. W dniu 4 sierpnia br. po raz kolejny skontaktowałam się z infolinią i złożyłam kolejne zgłoszenie w powyższej sprawie. W dniu 10 sierpnia dostałam odpowiedz na reklamację z dnia 31 lipca br. dotyczącą przyznania zwrotu 4,02 za nieprawidłowości w świadczeniu usługi telewizyjnej w okresie od 30.07.2021 r. do 31.07.2021. Moje problemy zaczęły się niedługo po podpisaniu aneksu i trwają do chwili obecnej. Odpisałam, że mój problem nie został rozwiązany, po czym otrzymałam e-maila – żebym nie zapomniała w terminie uregulować pozostałej wartości z faktury i w przypadku zainteresowania zmianą aktualnie obowiązujących warunków umowy abym skontaktowała się z Centrum Telemarketingu oraz zostałam poinformowana, że wszelkie pozostałe wątpliwości w przedmiotowej sprawie zostały wyczerpująco wyjaśnione w piśmie o numerze 40034/2021 z 10.08.2021r. Sprawa ciągnie się do lipca, a firma Vectra S.A. uważa, że korespondencyjnie naprawiła mi dekoder. Super podejście do klienta.
Wadydekoder zawiesza się non stop
MiejscowośćWarszawa
~Maciek / 2021-08-17 20:21
Ocena: 2.00 / 5
11 sierpnia zaczęły się kłopoty w funkcjonowaniu TV i Internetu. Warszawa Bemowo tak dla ścisłości. W końcu 13 sierpnia jakaś pani z biura obsługi zadzwoniła i powiedziała, że to ich wina jest słaby sygnał, umówiła technika na 17 sierpnia godz. 18-20. Dzień wcześniej Vectra przysłała SMS z przypomnieniem, żebym był w domu i czekał na Technika. Poświęciłem czas, siedziałem w domu - Technik nie dotarł. Zero informacji, że nie przyjdzie - w końcu coś się mogło stać, umarł mu chomik i facet jest w żałobie - doskonale to rozumiem. Chyba że te ich telefony działają tak samo jak ichnia TV czy Internet...
Zaletyczasem działa
Wadynie można liczyć na to, że będzie działało jak będzie potrzebne.
MiejscowośćWarszawa
~Sławek / 2021-08-17 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Vektra internet tragedia przerwy co dzień dla tego zerwałem umowę
ZaletyBrak
WadyInternet
MiejscowośćBydgoszcz
~PoCoZabralemVectre / 2021-08-14 16:47
Ocena: 1.50 / 5
Jedno wielkie gówno. Internet dwa tygodnie po podłączeniu awaria. Telewizja przez te dwa tygodnie to z 5 dni nie było Tv. Dwie karty zabrałem i jedna nie działa przez dobre kilka godzin i mam czekać 24 godziny lol
bardzo nie polecam, operator niskiej jakości i chyba najgorszy w trójmieście z jakim miałem do czynienia
Zaletybrak
Wadywadliwy internet o niskiej prędkości, zdecydowanie niższej niż deklarowana i bardzo irytujący, kłamliwy support
MiejscowośćGdynia
~Anonimowsky / 2021-08-12 15:08
Ocena: 1.25 / 5
Uważajcie na vectre, automatycznie przedluzaja umowe, przy czym nie mozna oddac sprzetu przy rozwiazywaniu, czekaja az czlowiek sie zapomni.
W dodatku jakosc internetu fatalna, przerywa, spada transfer w losowych porach, czasem problemy z dns.
MiejscowośćWarszawa
~HWD(V) / 2021-08-11 15:46
Ocena: 1.00 / 5
masakra nigdy więcej. co chwila powiadomienia że prowadzone prace w panstwa regionie i brak internetu za który naliczana jest opłata w ciągu 31 dni bez internetu byliśmy 6 składaliśmy reklamacje i żadnie obniżenia faktury odliczając dni bez internetu u nich bez echa połączyć sie na czacie graniczy z cudem, serwis to wirtualna sekretarka jedynie jeżeli chcemy zakupić usługi zgłasza się konsultant w ciągu 5sek gdy chciałem porozmawiać o problemach technicznych odrazu przekierowuje do tej wirtualnej sekretarki. DNO!!
Zaletyjeżeli chodzi o kupno usług odbierają szybciej niż mój pies dobiega do furtki
Wadyszkoda ze za obsługe nie idzie dać 0 gwiazdek jezeli problemy techniczne czy pytania o reklamacje ze wzgledu na brak internetu to tylko automatycza sekretarka. Olewanie
MiejscowośćŻory
~Graz_ / 2021-08-11 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia na temat Vectra -zdecydowanie negatywna.
Juz sam sposob wypowiadania umowy i dostarczanie telewizji w formacie analogowym jest sprzeczny z prawem.
Vectra przyslala 9 siernia informacje o tym,ze wypowiadaja umowe o dostarczenie tej telewizji z dniem ostatniego sierpnia 2021 roku czyli nie zachowujac terminu nawet miesiecznego,nie mowiac nawet o innych terminach kodeksowych takiego wypowiedzenia umowy ze strony Vectry.
Zaletynie ma zalet od poczatku kiedy Vectra przejela dawna tv kablowa o nazwie Orbisat malzenstwa Ojcowiczow.Porownanie ofert Vectry w kolejnych latach z oferta innych firm tego typu w Polsce to zenada,tamte oferuja programy ciekawsze niz Vectra,bez wylaczen etc.
WadyNiestety porownanie Vectry z innymi formami tego typu wypada na jej niekorzysc.Informowanie starych ludzi ( mieszkamy tu na osiedlu Boguszowice ponad 35 lat),ze za niespelna miesiac musza sobie kupic drogi telewizor ( gdyz dekodery Vectry sa praktycznie nic nie warte prawdopodobnie)swiadczy o braku poszanowania nas klientow przez Vectre.I sytuacja kiedy "chodzily plotki" o likwidacji analogu nie ma tu nic do rzeczy.
MiejscowośćRybnik
~Hefalumpek / 2021-08-10 09:21
Ocena: 1.75 / 5
Żenada. Internet raz/ dwa razy w tygodniu przestaje działać. Infolinia to banda kłamców. Ponoć traktują awarie priorytetowo i do 2-3h powinno działać. Po zgłoszeniu dostaję sms, że naprawią po 7-8h.
ZaletyJak działa, to działa sprawnie
WadyRaczej nie działa
MiejscowośćCieszyn
~vectratochuj / 2021-08-08 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcesz sobie zagrać online na tym internecie to nie radze ponieważ będziesz miał 2000 pingu
WadyDuża cena
2000 pingu w grach online
MiejscowośćWarszawa
~Rolf / 2021-08-07 23:49
Ocena: 2.00 / 5
Niestety: fatalna obsługa, kłamstwo i naciąganie ludzi finansowe.
Vectra dwa miesiące przed zakończeniem regulaminowym umowy naliczyła 830 zł kary za wypowiedzenie. Wypowiedziałem umowę, jako notarialny pełnomocnik taty, który choruje na alzheimera i nie jest w stanie nawet włączyć TV. Niestety Vectra nie wykazała życzliwości i zrozumienia. Tylko zachłanna nas pieniądze.
WadyKiepska jakość. Serwisant był u nas 5 razy...
Zachłanność na pieniądze, niekompetencja BOK.
Nie polecam
MiejscowośćRzeszów
~Sławek / 2021-08-07 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Jest to najgorsza kablówka jaką miałem non stop przerywany internet nie polecam zrezygnowałem z z usług
ZaletyBrak zalet
WadyInternet tragedia
MiejscowośćBydgoszcz
~BleX / 2021-08-05 16:24
Ocena: 5.00 / 5
Dobry net w grach tak mniej niż 10ms Polecam!!! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeenojalubieplackitakbtwatyjelubiszaoktospk