Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Trewur / 2021-09-14 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługi klienta to nie ma, chyba że chodzi o płatności, wtedy sami się odzywają. Częste awarie, brak internetu. Nie polecam.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Marcin / 2021-09-12 22:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Sergio / 2021-09-12 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zly internet, jak i obslyga.ne polecam .mala jakosc .glygo oczekiwanie.
    ZaletyZly
    MiejscowośćBiałystok
  • ~dario / 2021-09-11 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra (Telemarketer)+48 58 765 69 93 naciąga klientów
    MiejscowośćKielce
  • ~alix / 2021-09-09 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    złe podejście do klienta, żałosna pseudo pomoc wirtualna -nie polecam vectry
  • ~Rado / 2021-09-08 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Słaba komunikacja oraz częste awarie. Pracując potrzebuję stałego dostępu do sieci, a ta jednak czasem zawodzi. Chyba przejdę do konkurencji
    MiejscowośćPolice
  • ~Maroi / 2021-09-08 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Cały czas przeskakuje mi na pilocie wciskając co drugi program oszaleć można zróbcie coś z tym
    ZaletyDobrze
    WadyDobrze
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Michał / 2021-09-07 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza.
    ZaletyDziała w podstawowym zakresie.
    WadyKlient płaci za niedziałające usługi - odpowiedz Vectra: "nie zarejestrowano awarii ..."
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ana66 / 2021-09-06 11:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle braki Internetu,słaba oferta programów zagranicznych,brak kontaktu z obsługą techniczna w szczegolnosci..i mój "ukochany " twór...rozmowa z AUTOMATYCZNA SEKRETARKA????????????
    MiejscowośćRadom
  • ~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej.
    ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.
    WadyInternet dramat.
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~Jan / 2021-09-03 23:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Średnio co 3 tygodnie od podpisania umowy wywala internet w piątek od około 18 i tak do soboty popołudnia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Leon / 2021-09-01 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowałem trzy tygodnie i trochę czasu swojej pracy, próbując połączyć się z Vectrą i za każdym razem, gdy miałem umówione spotkanie, technik nie przychodził bez uprzedzenia. Wszystko, co mógł zaoferować Dział Obsługi Klienta, to wyznaczenie nowego terminu wizyty technika na następny tydzień.
    Zaletynie ma
    Wadynie potrzebuja nowych klientow
  • ~Tomek / 2021-08-31 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązywanie problemów przez VECTRE jest na bardzo niskim poziomie, nie potrafią przyznać się do problemów i ich rozwiązać. Nie polecam tego dostawcy
    Zaletybrak
    Wadybrak
    MiejscowośćPruszków
  • ~Ewelina / 2021-08-30 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jak traktują klienta to porażka jednym słowe aby jak najdalej od vectry nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe płaci sie za nic i jeszcze za niekompetentnych pracowników obciążają za przybycie montera
    MiejscowośćChełm
  • ~Janek 64 / 2021-08-30 12:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Pomimo wielokrotnych prób nie jestem w stanie przebić się przez boty i automatyczne sekretarki pierwszy i ostatni raz z tą firmą, nigdy więcej wojny i vektry!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćGdańsk
  • ~zawiedziony klient / 2021-08-29 20:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Połączenie bardzo często przerywa (kilka razy w tygodniu). Czasami jedynym wyjściem jest restart routera. Zasięg wi-fi też bardzo słaby i często niewystarczający na pokrycie niewielkiej kawalerki. Telefoniczny kontakt z infolinią praktycznie nie możliwy. Raz udało mi się połączyć z konsultantem przez Strefę Klienta, ta niestety zawiesiła się w trakcie rozmowy, więc na wiele się to nie zdało.
    WadyPrzerywane połączenie. Słaby zasięg. Brak kontaktu z serwisem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~damin / 2021-08-29 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    internet często się zacina, ponad to jest bardzo powolny, czasem nie mogę nawet korzystać ze stron typu youtube, facebook, po prostu ów internet mi na to nie pozwala, jestem bardzo nie zadowolony z vectry
    Zaletynie ma
    Wadywolny internet
    często się zacina
    bardzo wolno się pobiera pliki
    często dochodzi do sytuacji że internet nie jest dostępny przez 5-10 min i to pare razy dziennie
    Miejscowośćsłubice
  • ~izzy / 2021-08-29 18:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Od czterech dni są nieustanne zakłócenia - zarówno jak i w telewizji kablowej, jak i w internecie. Internet się rozłącza co pół godziny/co godzinę, nie ma połączenia w ogóle przez dobre dwadzieścia minut, czasem i nawet trudno z powrotem się połączyć. Na telewizję przychodzą dziwne powiadomienia o sprawdzeniu podłączenia dekodera czy kabli, kiedy wszystko jest dobrze połączone. Okropna sprawa, nigdy takiego czegoś nie doświadczyłam. Wczoraj i w piątek próbowałam się dodzwonić na infolinię ale nikt nawet nie odebrał więc no. Kicha.
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćRadom
  • ~Marko / 2021-08-29 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie z tej pseudo firmy. Usług brak, tajemnicze doliczenia na fakturach, dzieci z obsługi klienta kompletnie naćpane nie mają pojęcia, o co chodzi, awaria całej sieci codziennie. Wygrałem już dwie sprawy przeciwko vectrze, trzecia w toku i będzie także wygrana. Tych złodziei należy usunąć z rynku i powsadzac do więzienia za oszustwa.
    ZaletyBRAK
    WadyTo, że istnieją wciąż jako firma i marnują tlen
    MiejscowośćWarszawa
  • ~G. N. / 2021-08-29 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle problem z połączeniem internetowym, problem ze sprzętem. Pomoc techniczna raczej nieosiągalna, bo po prostu nie można się dodzwonić. Zgłoszenie usterki przez internet, które "na chwilę obecną nie ma", to raczej żart!!!
    MiejscowośćRuda Śląska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016