Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4532 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mac / 2022-01-14 17:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Przerwy w dostawie internetu bardzo częste. Po zgłoszeniu na infolinii i pomocy technicznej działa Przez jakiś czas i zaś to samo. Ruter wymieniony już 3 razy.
    ZaletyBył tam gdzie nie było innego do wyboru operatora:)
    WadyBardzo częste przerwy w dostawie internetu. W miesiącu kilka a nawet kilkanaście razy a płacimy dalej tyle samo
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Daria / 2022-01-14 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g** z jakim miałam doczynienia zero informacji, infolinia tragiczna.. byle podpisać umowę a potem się martw człowieku. Zrezygnowałam z usług tej firmy w sierpniu do tej pory nie można się odczepić od nich. Prostego pisma nie potrafią napisać na infolinię to mówią co chcesz usłyszeć potem nikt nic nie wie. A i sama usługa pozostawia wiele życzenia internetu brak godzinami, słaba prędkość, tv brak kanałów brak sygnału.. tylko dzwonić potrafią żeby dołożyć sobie do rachunku.. a dzwonią o każdej porze dnia i nocy, kosmos !!!!! Nie polecam
    MiejscowośćPiła
  • ~Katsa / 2022-01-14 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści.Rodzice mieli się przeprowadzić i zamierzali zmienić operatora.Ktos zadzwonił z propozycją oferty i mój tata(87 lat) podobno zawarł umowę telefoniczną na droższy pakiet. Rodzice nie korzystają dużo z internetu,oglądają parę programów TV.Za rezygnację z tej umowy przez telefon Vectra zażądała 1600zl. Rodzice zdecydowali się przenieść tv i internet na nowy adres. Rachunek przyszedł ponad 100% drożej. Trudno jest im coś załatwić osobiście a Vectra nie chce rozmawiać z nikim innym. Musi być właściciel. Nie sprawdzali dlaczego drożej, myśleli że to koszt przełączenia.Teraz prz drugim rachunku zalogowałam się na stronę Vectry i okazało się że płacą dalej za dwa mieszkania.Dekoder z poprzedniego mieszkania oddany w listopadzie ale opłaty za tv i internet dalej sa ściągane.
    Så związani umową do 2023r ale już nie mogą się doczekać żeby skończyć i nigdy więcej żadnej oferty z Vectry.
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Boyar / 2022-01-13 22:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie ma za wielkiego wyboru, dostawca w miarę wywiązuje się z umowy
    Zaletycena
    Wadyspadek prędkości o 50% wieczorami a piątek, sobota to o nawet 80%, Jitter 3 - 4 ping 16 - 18 a było i 83 problemy z dodzwonieniem się do obsługi tech.
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Weronika / 2022-01-12 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyrk na kółkach. Chcąc zamówić dadatkowy dekoder sami nie wiedzieli ile to kosztuje. Każdy konsultant podawał inna cenę. Odsyłają z działu od działu. Od 15 zł po 35.
    MiejscowośćGłubczyce
  • ~Kuba / 2022-01-12 14:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Od roku pracuję zdalnie i od tego momentu zdarzyły się 4 albo 5 awarii. Numer telefonu mają jak naganiają na większe pakiety ale jeszcze się nie zdarzyło żeby powiadomili o awarii albo przeprosili za brak internetu przez cały dzień.
    Pakiet w miarę tani i na co dzień prędkość ok
    MiejscowośćWrocław
  • ~Radek / 2022-01-12 10:06
    Ocena: 4.75 / 5
    Jest ok, dwie awarie w ciagu roku, predkosc czasem z 600 spada na 300 ale jest ok za takie pieniadze.
    Zaletycena
    Wadyspadajaca prędkosc głownie wieczorami
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Wiewiórka / 2022-01-11 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Firma beznadziejna nie polecam korzystania z jej usług .Najlepiej co im wychodzi to wyłudzanie pieniędzy. Mają ogromny bałagan w dokumentacji i systemie. pracownicy większość zgłoszeń mailowych nie wprowadzają do systemu firmy co skutkuje krzywdzącymi naliczeniami np za nieterminowe oddanie sprzętu .
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja ,błędy w naliczeniowe ,wyłudzanie pieniędzy ,bałagan w systemie firmy
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Miodek / 2022-01-11 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga. Przestrzegam przed podpisaniem umowy z tym usługodawca. Przy rezygnacji nie wpisują tego w ogóle w system. Umowa leci dalej o czym klient nie ma pojęcia. Przy próbie oddania sprzętu nie przyjmują go! Po kolejnych wielu telefonach przyjmują wypowiedzenie z data jaka im pasuje. Potem każą płacić za nie oddanie sprzętu w terminie. W dodatku błędnie zawyżają rachunki. Ta firma to jeden wielki oszust. Radzę się dobrze zastanowić nad korzystaniem ich usług. Teraz muszę się z nimi sądzić. Po mimo że mam twarde dowody idą w zaparte. NAPRAWDE NIE WARTO!!!
    WadyOszust i naciàgacz
    MiejscowośćSłupsk
  • ~outsider / 2022-01-08 16:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzymać się jak najdalej od tej firmy - od 21.12.2021 mam przerwy w dostępie do netu (dużo takich komentarzy widziałem), telefonów chyba z 15, zgłoszeń też, wymiana modemu, i jakaś rekonfiguracja i tylko gorzej, ale na infolinii: "modem jest zalogowany wszystko jest ok". 05.01.2022 umawiano mi technika, ale niestety po stronie vectry system padł i mieli oddzwonić i nic, to dzisiaj zadzwoniłem i co - nie umówimy technika, chyba że Pan zapłaci - no jakaś kpina - tak się dba i rozwiązuje problemy techniczne - tylko się uczyć. Także jak najdalej od tego cudu techniki XXIw.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2022-01-08 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem światłowód, potwierdzili dostępność usługi pod wskazanym adresem, po czym pojawia się Ukrainiec z koncentrykiem pod pachą i chce go instalować. To już przestaje być śmieszne, na to są paragrafy. Nigdy więcej żadnego kontaktu z vectrą.
    ZaletyBrak
    WadyDopuszczają się oszustw byleby upolować jelenia.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Daro / 2022-01-07 22:11
    Ocena: 3.00 / 5
    W godzinach nocnych około 21.00 spadek do 10MB/s a płacę za 300MB/s totalne dno. Jestem w trakcie szukania innego dostawcy internetu. Jeśli chcesz kupić internet od "WECTRY" szukaj innego godnego dostawcy. Nie polecam tej "firmy"
    ZaletyNi8e ma zalet.
    WadyBrak 300MB/s a jest jedynie 10MB/s
    MiejscowośćKłodzko
  • ~ODRADZAM VECTRE / 2022-01-05 11:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Po wygaśnięciu umowy nękają (tel, sms, email, pisma papierowe) ws. rzekomej kary umownej, GDY KLIENT WCIĄŻ MA PRAWO do zwrotu sprzętu (180 dni wg. umowy). Nie wspominają o tej możliwości, tylko żądają zapłaty. Stwarzają wrażenie, że kara umowna jest przesądzona. Imho działają celowo na niekorzyść klienta, żeby pozbyć się elektro-złomu i wycisnąć kasę.

    ODRADZAM. Jedyny dostawca internetu, z którym był taki problem. Jakoś inni albo kulturalnie przypomnieli o obowiązku zwrotu albo po prostu w ogóle tego nie żądali. Z małego zagadnienia organizacyjnego zrobili wielki konflikt o kasę i mam poczucie, że jest to celowe.
    Zaletynie ma
    Wadyniska kultura biznesowa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dawid / 2022-01-04 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągły brak internetu czy to dzień czy noc. Człowiek potrzebuje coś zrobić na komputerze i nie może.
  • ~cmck / 2022-01-04 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE MA GORSZEGO INTERNETU NIZ INTERET Z VECTRY, NIE POLECAM NIKOMU
  • ~Ryszard / 2022-01-04 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria, za awarią. Brak kablówki na zmianę z internetem . Mam od roku. Tak z 6 awarii. Od 29.grudnia nie mam internetu. Pan technik miał być łaskawie w dniu 04.01. Nawet nie zadzwonił. Pomóc techniczna kolejna wizyta na 08.01. Jasne będę siedział w sobotę...kpina
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjnosć
    MiejscowośćStargard
  • ~niczek / 2022-01-04 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet jaki miałem dotychczas,brak jakiejkolwiek poprawy po ponad 5 przyjściach pracownika,utrata pakietów oraz łączności z internetem conajmniej 5 razy na dzien
    Zaletybrak
    Wadyutraty pakietów,łączności
    MiejscowośćKnurów
  • ~OKJA / 2022-01-04 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA TO OSZUŚCI

    NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
    INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
    TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!

    w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.

    UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ.
  • ~Martucha / 2022-01-03 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W godzinach 14.00 - 16.00 miałam umówioną wizytę montera. Czekałam w domu, a gość po prostu nie pojawił się, a na dokładkę nie raczył mnie nawet o tym poinformować telefonicznie. I teraz mam dalej czekać aż umówią mnie na kolejną wizytę. Po prostu żenada i kpina. Firma Vectra trzyma oczywiście stronę instalatora i twierdzi, że on był i nikogo nie zastał w miejscu zamieszkania. Twierdzi też, że nie mógł w żaden sposób się ze mną skontaktować. Jestem zniesmaczona takim postępowaniem i robieniem klienta w tzw. "balona". Nie wiem jak to będzie dalej, ale nie polecam tej firmy nikomu. Gdybym wcześniej wiedziała, o tego typu poczynaniach tej firmy, to na pewno nie podpisałabym umowy.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, po podpisaniu umowy totalne zbywanie klienta, brak szacunku do klienta, nierzetelne wyjaśnianie reklamacji
  • ~aga / 2022-01-03 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak zainteresowania ze strony Vectry aby rozwiązać problem. Obsługa na infolinii niekompetentna. Po podpisaniu umowy totalna ignorancja klienta.
    Zaletybrak
    WadyBrak zainteresowania aby rozwiązać problem, który leży po stronie Vectry.
    MiejscowośćLegionowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2089
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307