Nie polecam. Przerwy w dostawie internetu bardzo częste. Po zgłoszeniu na infolinii i pomocy technicznej działa Przez jakiś czas i zaś to samo. Ruter wymieniony już 3 razy.
ZaletyBył tam gdzie nie było innego do wyboru operatora:)
WadyBardzo częste przerwy w dostawie internetu. W miesiącu kilka a nawet kilkanaście razy a płacimy dalej tyle samo
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Daria / 2022-01-14 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze g** z jakim miałam doczynienia zero informacji, infolinia tragiczna.. byle podpisać umowę a potem się martw człowieku. Zrezygnowałam z usług tej firmy w sierpniu do tej pory nie można się odczepić od nich. Prostego pisma nie potrafią napisać na infolinię to mówią co chcesz usłyszeć potem nikt nic nie wie. A i sama usługa pozostawia wiele życzenia internetu brak godzinami, słaba prędkość, tv brak kanałów brak sygnału.. tylko dzwonić potrafią żeby dołożyć sobie do rachunku.. a dzwonią o każdej porze dnia i nocy, kosmos !!!!! Nie polecam
MiejscowośćPiła
~Katsa / 2022-01-14 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze i oszuści.Rodzice mieli się przeprowadzić i zamierzali zmienić operatora.Ktos zadzwonił z propozycją oferty i mój tata(87 lat) podobno zawarł umowę telefoniczną na droższy pakiet. Rodzice nie korzystają dużo z internetu,oglądają parę programów TV.Za rezygnację z tej umowy przez telefon Vectra zażądała 1600zl. Rodzice zdecydowali się przenieść tv i internet na nowy adres. Rachunek przyszedł ponad 100% drożej. Trudno jest im coś załatwić osobiście a Vectra nie chce rozmawiać z nikim innym. Musi być właściciel. Nie sprawdzali dlaczego drożej, myśleli że to koszt przełączenia.Teraz prz drugim rachunku zalogowałam się na stronę Vectry i okazało się że płacą dalej za dwa mieszkania.Dekoder z poprzedniego mieszkania oddany w listopadzie ale opłaty za tv i internet dalej sa ściągane.
Så związani umową do 2023r ale już nie mogą się doczekać żeby skończyć i nigdy więcej żadnej oferty z Vectry.
WadyWszystko
MiejscowośćGdańsk
~Boyar / 2022-01-13 22:22
Ocena: 2.25 / 5
Nie ma za wielkiego wyboru, dostawca w miarę wywiązuje się z umowy
Zaletycena
Wadyspadek prędkości o 50% wieczorami a piątek, sobota to o nawet 80%, Jitter 3 - 4 ping 16 - 18 a było i 83 problemy z dodzwonieniem się do obsługi tech.
MiejscowośćSuwałki
~Weronika / 2022-01-12 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Cyrk na kółkach. Chcąc zamówić dadatkowy dekoder sami nie wiedzieli ile to kosztuje. Każdy konsultant podawał inna cenę. Odsyłają z działu od działu. Od 15 zł po 35.
MiejscowośćGłubczyce
~Kuba / 2022-01-12 14:01
Ocena: 2.50 / 5
Od roku pracuję zdalnie i od tego momentu zdarzyły się 4 albo 5 awarii. Numer telefonu mają jak naganiają na większe pakiety ale jeszcze się nie zdarzyło żeby powiadomili o awarii albo przeprosili za brak internetu przez cały dzień.
Pakiet w miarę tani i na co dzień prędkość ok
MiejscowośćWrocław
~Radek / 2022-01-12 10:06
Ocena: 4.75 / 5
Jest ok, dwie awarie w ciagu roku, predkosc czasem z 600 spada na 300 ale jest ok za takie pieniadze.
Zaletycena
Wadyspadajaca prędkosc głownie wieczorami
MiejscowośćSzczecin
~Wiewiórka / 2022-01-11 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!! Firma beznadziejna nie polecam korzystania z jej usług .Najlepiej co im wychodzi to wyłudzanie pieniędzy. Mają ogromny bałagan w dokumentacji i systemie. pracownicy większość zgłoszeń mailowych nie wprowadzają do systemu firmy co skutkuje krzywdzącymi naliczeniami np za nieterminowe oddanie sprzętu .
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja ,błędy w naliczeniowe ,wyłudzanie pieniędzy ,bałagan w systemie firmy
MiejscowośćSłupsk
~Miodek / 2022-01-11 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga. Przestrzegam przed podpisaniem umowy z tym usługodawca. Przy rezygnacji nie wpisują tego w ogóle w system. Umowa leci dalej o czym klient nie ma pojęcia. Przy próbie oddania sprzętu nie przyjmują go! Po kolejnych wielu telefonach przyjmują wypowiedzenie z data jaka im pasuje. Potem każą płacić za nie oddanie sprzętu w terminie. W dodatku błędnie zawyżają rachunki. Ta firma to jeden wielki oszust. Radzę się dobrze zastanowić nad korzystaniem ich usług. Teraz muszę się z nimi sądzić. Po mimo że mam twarde dowody idą w zaparte. NAPRAWDE NIE WARTO!!!
WadyOszust i naciàgacz
MiejscowośćSłupsk
~outsider / 2022-01-08 16:00
Ocena: 1.25 / 5
Trzymać się jak najdalej od tej firmy - od 21.12.2021 mam przerwy w dostępie do netu (dużo takich komentarzy widziałem), telefonów chyba z 15, zgłoszeń też, wymiana modemu, i jakaś rekonfiguracja i tylko gorzej, ale na infolinii: "modem jest zalogowany wszystko jest ok". 05.01.2022 umawiano mi technika, ale niestety po stronie vectry system padł i mieli oddzwonić i nic, to dzisiaj zadzwoniłem i co - nie umówimy technika, chyba że Pan zapłaci - no jakaś kpina - tak się dba i rozwiązuje problemy techniczne - tylko się uczyć. Także jak najdalej od tego cudu techniki XXIw.
MiejscowośćWarszawa
~Jarek / 2022-01-08 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem światłowód, potwierdzili dostępność usługi pod wskazanym adresem, po czym pojawia się Ukrainiec z koncentrykiem pod pachą i chce go instalować. To już przestaje być śmieszne, na to są paragrafy. Nigdy więcej żadnego kontaktu z vectrą.
ZaletyBrak
WadyDopuszczają się oszustw byleby upolować jelenia.
MiejscowośćGdynia
~Daro / 2022-01-07 22:11
Ocena: 3.00 / 5
W godzinach nocnych około 21.00 spadek do 10MB/s a płacę za 300MB/s totalne dno. Jestem w trakcie szukania innego dostawcy internetu. Jeśli chcesz kupić internet od "WECTRY" szukaj innego godnego dostawcy. Nie polecam tej "firmy"
ZaletyNi8e ma zalet.
WadyBrak 300MB/s a jest jedynie 10MB/s
MiejscowośćKłodzko
~ODRADZAM VECTRE / 2022-01-05 11:10
Ocena: 1.50 / 5
Po wygaśnięciu umowy nękają (tel, sms, email, pisma papierowe) ws. rzekomej kary umownej, GDY KLIENT WCIĄŻ MA PRAWO do zwrotu sprzętu (180 dni wg. umowy). Nie wspominają o tej możliwości, tylko żądają zapłaty. Stwarzają wrażenie, że kara umowna jest przesądzona. Imho działają celowo na niekorzyść klienta, żeby pozbyć się elektro-złomu i wycisnąć kasę.
ODRADZAM. Jedyny dostawca internetu, z którym był taki problem. Jakoś inni albo kulturalnie przypomnieli o obowiązku zwrotu albo po prostu w ogóle tego nie żądali. Z małego zagadnienia organizacyjnego zrobili wielki konflikt o kasę i mam poczucie, że jest to celowe.
Zaletynie ma
Wadyniska kultura biznesowa
MiejscowośćWarszawa
~Dawid / 2022-01-04 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły brak internetu czy to dzień czy noc. Człowiek potrzebuje coś zrobić na komputerze i nie może.
~cmck / 2022-01-04 21:29
Ocena: 1.00 / 5
NIE MA GORSZEGO INTERNETU NIZ INTERET Z VECTRY, NIE POLECAM NIKOMU
~Ryszard / 2022-01-04 19:16
Ocena: 1.50 / 5
Awaria, za awarią. Brak kablówki na zmianę z internetem . Mam od roku. Tak z 6 awarii. Od 29.grudnia nie mam internetu. Pan technik miał być łaskawie w dniu 04.01. Nawet nie zadzwonił. Pomóc techniczna kolejna wizyta na 08.01. Jasne będę siedział w sobotę...kpina
ZaletyBrak
WadyAwaryjnosć
MiejscowośćStargard
~niczek / 2022-01-04 18:33
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet jaki miałem dotychczas,brak jakiejkolwiek poprawy po ponad 5 przyjściach pracownika,utrata pakietów oraz łączności z internetem conajmniej 5 razy na dzien
Zaletybrak
Wadyutraty pakietów,łączności
MiejscowośćKnurów
~OKJA / 2022-01-04 16:47
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA TO OSZUŚCI
NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!
w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.
UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ.
~Martucha / 2022-01-03 19:26
Ocena: 1.00 / 5
W godzinach 14.00 - 16.00 miałam umówioną wizytę montera. Czekałam w domu, a gość po prostu nie pojawił się, a na dokładkę nie raczył mnie nawet o tym poinformować telefonicznie. I teraz mam dalej czekać aż umówią mnie na kolejną wizytę. Po prostu żenada i kpina. Firma Vectra trzyma oczywiście stronę instalatora i twierdzi, że on był i nikogo nie zastał w miejscu zamieszkania. Twierdzi też, że nie mógł w żaden sposób się ze mną skontaktować. Jestem zniesmaczona takim postępowaniem i robieniem klienta w tzw. "balona". Nie wiem jak to będzie dalej, ale nie polecam tej firmy nikomu. Gdybym wcześniej wiedziała, o tego typu poczynaniach tej firmy, to na pewno nie podpisałabym umowy.
Zaletybrak
Wadynieterminowość, po podpisaniu umowy totalne zbywanie klienta, brak szacunku do klienta, nierzetelne wyjaśnianie reklamacji
~aga / 2022-01-03 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Brak zainteresowania ze strony Vectry aby rozwiązać problem. Obsługa na infolinii niekompetentna. Po podpisaniu umowy totalna ignorancja klienta.
Zaletybrak
WadyBrak zainteresowania aby rozwiązać problem, który leży po stronie Vectry.