strona 87 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~Dzm / 2022-02-14 17:42
Dziś 14 lutego 2022 godz 17.40 znów brak internetu. -
-
~Stasiu / 2022-02-14 03:53
Sam internet jest beznadziejny, obojętnie o której godzinie bym go nie używał za każdym razem mi wywala bądź bardzo muli,o gra to ja nawet nie wspomnę mój ping to głównie od 300-500.
zalecam najlepiej nie wZaletynie maWadyjest zbyt wiele wad by wymienićMiejscowośćZabrze -
~Gargantuan / 2022-02-12 22:41
Ta sieć to niestety tragedia, zwłaszcza teraz kiedy praca zdalna wciąż trwa, bez zapowiedzi na zmiany. ZaletyBrakWadyPrzerwy w połączeniuMiejscowośćCzeladź -
~Maniek / 2022-02-12 13:35
Dno. Omijać szerokim łukiem. Non stop wiesza się internet. Obsługa klienta nie istnieje. Usterki naprawiają w nieskonczonosc a klient płaci tak naprawdę za brak usług. MiejscowośćRadom -
~IssSt / 2022-02-12 12:27
Yebane gówno. Jak nie awarie to skoki pingu z 20 do 70 w ciągu 2 sekund i potem spadki. Albo stały ping w grach powyżej 100 bo tak... Człowiek ma jeden dzień wolny żeby sobie pograć to jeszcze to mu zepsują... Powinni im jakieś kary dopier**** za to co odpier***** to by się nauczyli szanować klienta albo robić wszystko tak jak powinno być. Nie polecam jak macie możliwość podpięcia czegoś innego to wybierzcie to bo znajomy na radiówce ma co prawda wyższy ping o 10 ale nie ma żadnych skoków czy problemów... MiejscowośćTczew -
~Zenon / 2022-02-11 16:29
Nie podłączają ,jak trzeba.Podlaczenie trwa nawet i miesiąc.Zrezygnujesz z ich usług to naliczą od razu 230 zł.Plus znajdują następne kwoty 120 zł.Chamstwo i złodzieje.Po czasie dwóch tygodni straszą windykacja. ZaletyBrakWady.Po miesiącu czasu czekasz na podłączenie.Chamstwo.MiejscowośćBielsko-Biała -
~Adik / 2022-02-11 14:29
Vectra to porażka cały czas jakieś awarie i zero kontaktu i rekompensaty za brak internetu ZaletyBrakWadyBardzo duzoMiejscowośćRybnik -
~DamianO / 2022-02-11 13:27
Absolutnie nie polecam dla graczy. Ciągłe awarie każdego dnia. Zalety0000000000000000000WadyCodzienne awarieMiejscowośćGdańsk -
-
~blendisi / 2022-02-10 21:04
Od początku umowy zamiast zapisanych w umowie download 600mb, jest zazwyczaj max 250mb, czyli net nie osiąga nawet prędkości minimalnej deklarowanej tj 300 mb. Do tego dość częste awarie i to nie chwilowe. -
~Gregory Baum / 2022-02-10 18:52
Ciągłe awarię. Dłuższe lub krótsze przerwy w dostawie internetu to chyba norma Vectry. Szkoda nerwów.. MiejscowośćElbląg -
~Clyens / 2022-02-10 17:17
Najgorszy dostawca jakiego można mieć. „Planowane awarie” planować na środek tygodnia, środek dnia gdzie ludzie zarabiają i uczą się zdalnie to jest szczyt chamstwa, w dodatku zero przeprosin tylko mail z reklamą by więcej dokupić pakietów. NIE POLECAM! ZaletyBRAKWadyPocząwszy do ARCHAICZNEGO modemu i routera, kończąc na TOPORNYM i z ery średniowiecza menu TV to w sumie WSZYSTKO u tego dostawcy jest najgorsze jakie tylko może byćMiejscowośćElbląg -
~Ola / 2022-02-10 16:38
Masakra, zero informacji o awarii a na infolinii odsyłają od jednego do drugiego... awarię przeciągają cały czas i przedluzaja co 2 h, czlowiek na zdalnej pracy nie ma jak zarabiać,porażka.. dobrze że mogę już zrezygniwać z ich usług
Nie polecam !ZaletyJest ich co raz mniej, zeroWadyWszystkoMiejscowośćElbląg -
~Jan Wan / 2022-02-10 10:05
To że jest awaria to ja jeszcze mogę zrozumieć ale że zero informacji z strony operatora to już jest żenujące zachowanie Zaletyco raz trudniej jest mi znaleśćWadyobsługa klientaMiejscowośćElbląg -
~Łukasz / 2022-02-10 08:54
Awaria za awarią poganiana awarią.
Dobrze że oni nie obsługują elektrowni jądrowych bo byśmy mieli drugi Czarnobyl i to ze 3 razy w miesiącuZaletyŻadnychWadyNon stop awarieMiejscowośćElbląg -
~Burak z internetu / 2022-02-09 20:44
Otóż jestem graczem, więc to będzie recenzja kierowana tylko do osób które też są graczami. Więc zacznę od tego że przez Vectrę będziecie mieć co chwila słaby ping. Oprócz tego co chwila konsola nie łapie internetu (mimo faktu że mam połączenie kablowe) przez co aby zagrać multiplayer lub też w ogóle zagrać (część gier wymaga połączenia z internetem) muszę czekać łaskawie aby mi internet zaczął działać
Ogółem podsumowując, odradzam, no chyba że jesteś masochistąZaletyBrakWadySłabe łączę
Ciągłe domniemane awarie
Robienie z ludzi przez operatora debiliMiejscowośćXYZ -
~Moo / 2022-02-09 11:35
Wszystko zaczęło się 5/01 kiedy to miał się zjawić Pan monter między 12-14 i zamontować światłowód. Jak się w końcu okazało Pan postanowił nikogo nie informować i po prostu sobie na zlecenie nie przyjść. Po wielokrotnych telefonach, od 14 do około godziny 18, po wielokrotnym zrzucaniu mnie przez konsultantów do bota (który nawiasem mówiąc chciał mój numer klienta którego wówczas nie posiadałam jako, że umowa nie została jeszcze podpisana) w końcu trafił się człowiek który przepisał mi montaż na 13/01 co już niestety dawało dwa dni wymuszonego dla mnie urlopu. Nie minął nawet miesiąc kiedy zaczęły się pierwsze problemy - największa awaria pojawiła się 7/02 kiedy po prostu internet stwierdził że go nie ma bo nie. Pan z infolinii po upewnieniu się ,że nie działa tylko u mnie "a wszyscy dookoła nie mają problemu" umówił wizytę technika na 9/02 między 8-10. Dnia 8/02 w godzinach popołudniowych internet zaczął działać tak o sam z siebie, postanowiłam jednak nie odwoływać technika by zobaczył czy na pewno ze sprzętem i podłączeniem wszystko jest w porządku. Następnego dnia o 6.00 dostałam nawet wiadomość przypominającą o wizycie technika w godzinach porannych i zapewne nikogo nie zaskoczę gdy powiem, że technik się nie zjawił, bez jakiejkolwiek informacji a internet znowu nie działa :) Po kolejnej walce z infolinią, tym razem okazało się ,że technik dzień przed wizytą poinformował że się na zleceniu nie pojawi bo jest to problem w budynku a nie w moim mieszkaniu. Szkoda tylko, że poinformował swoją firmę a nie mnie. I żeby było zabawnie, dzień w którym technik stwierdził problem w całym budynku, ja wówczas miałam internet. :) W sumie dość zabawne ,że jednego dnia awaria jest w jednym mieszkaniu a następnego w całym bloku, światłowodowy covid nie ma co :) Zdecydowanie nie polecam :) Zaletyzdecydowanie brakWady- bardzo częste awarie Internetu
- tragiczna obsługa klienta
- brak informacji o "zmianach planów techników"
- brak informacji o rzekomych "awariach ogólnych"
-MiejscowośćWarszawa -
-
~Paweł / 2022-02-08 18:00
Jako wieloletni klient mam spore doświadczenie z ta firma tak jak nie miałem zastrzeżeń tak teraz mam ciągle a to brak internetu a to router gubi zasięg a to prędkość o wiele niższa niż w umowie... do zniesienia... ale to że nie wysyłają nagminnie faktur a później doliczają sobie odsetki to jak to nazwać? Oczywiście reklamacja przyjęta lecz Dział Windykacji jest innego zdania i próbuje mnie okrasc :) nie polecam najgorszy wybór jaki może tylko być. ZaletyBrakWadyWada to brak pozytywówMiejscowośćKatowice -
~Damian / 2022-02-07 14:50
Podpisałem umowę w salonie Play, korzystając z kompleksowej usługi. Niestety to był błąd. Po tych wszystkich latach kiedy słyszałem wiele złych rzeczy dot. usług Vectry, myślałem że coś uległo zmianie po wejsciu we współpracę z np. siecią Play.
To jest zdecydowanie najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Łącze nie zawsze działa jak należy, router gubi zasięg, nie można się połączyć z infolinią, bo jedyne co tam czeka to automat obsługowy, czyli tzw. wirtualny konsultant.
Jednymi słowy totalne szambo. Nikomu nie polecam. Jak tylko skonczy mi sie umowa to do końca życia będę się trzymał z daleka oraz będę odradzał każdemu, komu będęmiał okazję odradzić.ZaletyZero zalet!!!Wady- częste awarie i problemy z dostawą internetu
- brak profesjonalnej i należytej obsługi dla kilienta (obsługa tel tylko przez 'virtualnego konsultanta')
- wysoce zawodny router (bez możliwości wymiany)MiejscowośćWrocław -
~Bzyk / 2022-02-06 17:31
Co chwilę jakieś awarie i przerwy w nadawaniu. Rozmawiałem z pracownikami i zażądałem wywiązywania się z umowy, ponieważ place zabonament za pełny m-c usług. Powinni odliczyć od sumy dni w których nie było tv. Wyśmiano mnie. Wypowiedziałem umowę a że m-c był opłacony chciałem zwrotu wpłaconych środków. Kazano mi przynieść jakieś śmieszne zaświadczenia od prawników a chodziło o 62 zł. Ludzie idźcie do UPC jakość odbioru nieporownywalna WadyCiągle awarie -
~thommy181 / 2022-02-06 16:33
Po połączeniu Vectra i Multimedia pośrednio korzystam z usług tej sieci. Wszystko jest OK w miarę dopóki usługi działają. 1.1.2022 r. podpisałem aneks do umowy na mocy którego miałem mieć usługi dostępne w cenie promocyjnej przez 24 miesiące. Przez styczeń wszystko było OK, w lutym spośród między innymi multiroom'u, pakietów premium działa tylko 1 telewizor i to z brakami w programach, drugi ma wyłączone wszelkie kodowane stacje i nic nie da się zrobić. Tylko tyle, że napisałem reklamacje. Telefonicznie dowiedziałem się, że reklamacja ma być pisemna, że napisano gdzieś prośbę do innego działu o przywrócenie usług. Również w reklamacji napisałem, że żądam zwrotu kosztów. Dalej nic się nie działo, zatelefonowałem ponownie gdzie dowiedziałem się, że właściwie niepotrzebnie dzwonię, że mam czekać na rozpatrzenie pisma. Jako, że nie odbieram usług, które opłaciłem zacząłem dzwonić po innych działach. Od działu technicznego dowiedziałem się, że oni nic nie zrobią bo w ogóle nie widać w systemie, że jest umowa i widnieje, że mam tylko 1 odbiornik bez multiroom, gdzie bodaj od 4 lat mam 2 telewizory na kartę dekodującą. Póki się nie okaże, że mam umowę na 2 odbiorniki nie włączą nic ani nie doprowadzą do świadczenia usług. Umowa była z działem utrzymania klienta, więc najpierw twierdzono, że tej pani co z panem robiła umowę nie ma w pracy, potem, że jest weekend i trzeba czekać. Najlepiej czekać na rozaptrzenie pisaa reklamacyjnego, na co jest 30 dni. Wszyscy pracownicy mają gdzieś, że usługi nie są świadczone za umową. Po zalogowaniu do eBOK okazuje się, że połowa zamówionych pakietów w ogóle nie widnieje w systemie. Rzekomo to wina Pani, której akurat nie ma w pracy. Nie polecam nikomu. Gdy była tylko Multimedia też było ciężkawo, ale w ciągu 2 godzin można było załatwić problem albo zamówić technika gdy coś nie szło. Teraz gdy jest Multimedia + Vectra kłopotów jest o 300% więcej. Każdy z pracowników, z którymi się rozmawia twierdzi, że to nie jego wina tylko kogoś z innego działu. ZaletyBrak zalet. Po połączeniu Vectra + Multimedia Polska cała masa problemów spada na klienta. BOK to nieśmieszny żart. Biura stacjonarne istnieją, ale kolejki jak za komuny po schabowego. Pracownicy czy to na telefonie czy stacjonarnie opryskliwi i niekompetentniWadyUsługi oferowane mają się nijak do tych w umowie. Usługi zamówione i opłacone nagle są odłączane i nie widać ich w systemie. Próba wyjaśnienia w BOK kończy się tym, że trzeba pisać reklamacje i czekać 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Każdy z pracowników spycha odpowiedzialność na kogoś z innego działu. Raz się dowiediałem, że niepotrzebnie dzwonię, bo powinienem czekać na rozpatrzenie sprawy.MiejscowośćSzczecin
strona 87 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »