MiejscowośćGdynia
strona 82 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »
-
~klient / 2022-04-25 22:50Ocena: 2.25 / 5
Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi -
-
~JAN / 2022-04-25 13:53Ocena: 1.25 / 5
NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE POD WZGLEDEM ZAŁATWIANIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM
PAN NA DZIALE TECHNICZNYM NIEUPRZEJMY , NIEGRZECZNY , BUTNIE I LEKCEWAŻĄCO TRAKTUJE KLIENTA
USZKODZENIE Z WINY VECTRY NAPRAWIAJA PO TRZECH DNIACH NIE ZWAŻAJĄC , ZE INTERNET POTRZEBNY NA CELE SZKOLNICTWA -ZAJECIA ONLINE
PAN W CHAMSKI WRĘCZ SPOSÓB POKRZYKUJE I POUCZA KLIENTA GROŻĄC , ŻE SIE WYŁACZY I NIE UMÓWI TECHNIKA
NIKOMU NIE POLECAM WIAZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄZaletySZYBKA INSTALACJA I NAMOLNE NAMAWIANIE DO ZAŁOOŻENIA VECTRY
BUCHACHAWadyDŁUGOTERMINOWE ZAŁATWIANIE SPRAWY USZKODZEŃ , BARDZO NIEDOGODNY SPOSÓB WYSZUKIWANIA PROGRAMÓW, ZRYWANIE POŁACZEŃMiejscowośćZabrze -
~ujowa vectra / 2022-04-25 12:21Ocena: 1.00 / 5
Bardzo częste zrywanie połączenia oraz wyłudzanie pieniedzy od klietnów przy rozstaniu się z tą śmieszną firma!
Nie polecam! -
~vyr / 2022-04-24 16:41Ocena: 3.00 / 5
informacja o zmianach w ofercie programowej to idzie powoli .nie są informacje aktualne . Zaletyśrednia cenaWadyczasem wstępują awarie w przekazie obrazu i przerwy .Miejscowośćkalisz -
~frytek / 2022-04-24 14:38Ocena: 1.50 / 5
nie polecam cały czas się zacina i jest duże opóźnienie MiejscowośćBartoszyce -
~Ala / 2022-04-22 18:01Ocena: 4.00 / 5
Wystąpiła dziś awaria Vectry na moim osiedlu. Po kilku godzinach bez internetu i telewizji zadzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam info, iż prace naprawcze zostały zakończone i wszystko powinno działać. Po wykonianiu resetu urządzeń niestety nie działa. Okazało się, że będzie potrzebny technik. Niestety najbliższy możliwy termin za 4 dni. Paranoja. MiejscowośćKielce -
~Michał / 2022-04-21 16:16Ocena: 1.00 / 5
zrezygnowałem z vectry pol roku. W vectrze Internet mimo takiej ceny przerywał, nie dało sie oglądać filmow, co chwile trzeba bylo dzwonić o restart po ich stronie. Tv to dno, brak dobrych pakietów sportowych, serialowych lub sa mega drogie. Do tego dochodzi przedmiotowe traktowanie klientow, dla nich liczy sie tylko nowy klient zeby naciągnąć na umowe! Teraz jestem w UPC, o 10 zl drozsze ale internet 14 razy szybszy (tak, 14x!:) ) + wszystkie pakiety sportowe w tym HBO i nertflix :) no to chyba nie musze juz nic dodawac gdzie jest lepiej.
co bardziej neguje to zrezygnowałem najpierw Internetu, wysłałem sprzet dzien po terminie kary nie dostałem ponieważ negocjowałem jeszcze umowę na tv ale z tv tez zrezygnowałem i kare za zwrot po terminie juz dostałem :)Zaletybrak!Wadycena, jakosc!MiejscowośćGdańsk -
~Jaś Fasola / 2022-04-20 22:52Ocena: 1.00 / 5
Dekoder Smart4K to totalna porażka - do września 2021 roku do kwietnia 2022 zakładałem ok. 40-stu zgłoszeń pomocy technicznej, gdzie po każdym zgłoszeniu otrzymuję te same porady tj. reset dekodera, zmiany kanałów WiFi oraz odczyta danych diagnostycznych z dekodera - i nie pomaga moja informacja, że nic to nie daje i że korzystam z połączenia Ethernet itp. itd. Ponadto złożyłem w tym samym czasie ok. 12 reklamacji z czego 8 zostało uznanych poprzez bonifikaty w opłatach.
Tylko że nadal nie da się oglądać TV poprzez ten dekoder występują liczne stopklatki, komunikaty na ekranie "serwer aplikacji nie odpowiada", zamrożenia ekranu uniemożliwiające wykonywanie jakichkolwiek funkcji za pomocą pilota.
Wizyty techników odbywają się poza godzinami naszej obecności w mieszkaniu, a po każdej takiej wizycie otrzymujemy informację że usterki zostały usunięte albo ich nie stwierdzono.
Nasze prośby o wymianę dekodera na HD w miejsce 4K - z przyczyn leżących po stronie Vectry - są ignorowane, albo proponuje się nam wymianę odpłatną.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćElbląg -
-
~AN-Słonko / 2022-04-20 18:12Ocena: 5.00 / 5
Internt posiadam od 10 LAT.Ogólnie dzialanie w poorządku. ZaletyInternet działa w porząduWadyzdarza się, ze się zacinaMiejscowośćWarszawa -
~Krystian / 2022-04-20 16:44Ocena: 3.00 / 5
Internet działa ok, dość stabilnie. Ale załatwić jakąś formalność w BOK bądź telefonicznie masakra.
Obsługa klienta jest też ważny aspektem w sprzedawaniu usług!!! -
~Małgorzata / 2022-04-20 15:31Ocena: 1.25 / 5
Tragedia, chyba 3 raz w tym tyg jest awaria vectry na mojej ulicy a pracuję zdalnie. Nikt z obsługi nie może nic zrobić, nie odbierają telefonu. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGdańsk -
~turniej fortnite / 2022-04-19 19:26Ocena: 1.00 / 5
vectra ssie nie da sie nic zrobic nie polecam za zadne skarby swiata Zaletynie maWadywszystkoMiejscowośćMiedziana Góra -
~Marzena / 2022-04-19 10:37Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka. Obsługa klienta to dramat. Zainwestujcie w szkolenia dla swoich pracowników bo nie mają żadnego pojęcia jak pracować z klientem. Po dwóch latach korzystania z usługi, zostałam namówiona na zwiększenie pakietu, mówiłam pani przez tel, że to ma być tylko na rok bo później się przeprowadzam do miejsca gdzie vectra już nie obsługuje i tej usługi nie będzie dało się przenieść. Pani zapewniała, że po tym roku będzie można spokojnie zrezygnować bez konsekwencji. Co się okazało? Otóż nie można zrezygnować i przez rok mimo, że nie używałam kablówki zostałam zmuszona do płacenia za usługę... Pisałam z firmą wiele maili, ale oczywiście nic nie dało się załatwić. Teraz już minął termin i mogłam zrezygnować z przedłużania umowy, co oczywiście zrobiłam w określonym czasie, a vectra nadal śle mi maile, że jeśli nie skontaktuje się z nimi to umowa zostanie automatycznie przedłużona... Już nie wspomnę o tym, że kobieta która przyjmowała ode mnie dekoder i u której rezygnowałam z oferty chciała mnie namówić na jakiś pakiet, mimo, że słyszała historię o tym, że vectra nie obsługuje miejsca, w którym teraz mieszkam!!! DRAMAT! Dodatkowo była bardzo niemiła i obrażona, że w ogóle przyszłam. Mam w domu papiery z rezygnacją i że oddałam dekoder, a ta firma nadal wysyła mi maile jak bym była ich klientem. To jest nękanie! Sprawa zostanie zgłoszona. ZaletyżadnychWadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Maxo / 2022-04-18 19:26Ocena: 1.00 / 5
Gówno skończone nie działa co 5 minut wywala grałem turniej przestało działać w każdej grze.
Najgorszy internet to vectra, która nie powinna istenieć ha tfu na vectreZaletyNie maWadyWszytko -
~Katarzyna / 2022-04-18 16:05Ocena: 1.75 / 5
Robią sobie z klientów żarty. Podwyższyli kwotę do zapłaty nie informując nas o tym, w efekcie naliczyli dodatkowy rachunek na 200zl. Teraz wysłali maila z informacją o niezapłaconym rachunku (choć płacimy co miesiąc)znowu z Wyższa kwota ! Jedna wielka porazka, porą się z nimi pożegnać. MiejscowośćLegionowo -
~53jaro / 2022-04-16 05:09Ocena: 1.50 / 5
Dekoder 4730cdx.To porażka :
-zagmatwana obsługa ,,niepotrzebne funkcje ,zawiesza się ,nieczytelny interfejs na ekranie Tv, pilot ( klawiatura cyfrowa przestawiona na dół pilota -niewygodne przy obsłudze jedną ręką),przycisk EPG powinien posiadać wystającą górkę (łatwiejsza lokalizacja pozostałych przycisków w nocy. Sumując poprzednie były prostsze w obsłudze i bardziej niezawodne. NIE POLECAM.
Bez zmiany kabli nie można reklamować jako światłowodowy Internet !!!!!Zaletylepsza widoczność godziny na dekoderzeWadyjwMiejscowośćLegnica -
-
~Pawel / 2022-04-15 13:49Ocena: 1.00 / 5
Dramat. W życiu nie widziałem gorszego dziadostwa -
~Paweł / 2022-04-14 21:19Ocena: 1.00 / 5
Dno, rwie o każdej porze dnia i nocy. Tony nerwów i zero pomocy z BOK… NIE POLECAM!!! Unikać za wszelkę cenę. Zalety??!WadySieć rwie, oszuściMiejscowośćWrocław -
~Martyna / 2022-04-14 14:37Ocena: 1.00 / 5
Podczas oglądania program się zawiesza, a po kilku, kilkunastu minutach wyskakuje lądowanie strony i "brak połączenia z internetem", trzeba wyłączać TV bądź zmienić program na którym wszystko działa, nie wliczając zacinania kanałów, które jest cały czas.
Jak wcześniej przez 2 msce mąż użerał się z nimi bo instalacja przebiegła nieprawidłowo (nie otrzymaliśmy dekodera) na umowie było jasno napisane że kable są 2 do internetu routera i TV, a oni twardo się wykłócali i pisali na meila odpowiedź, że reklamacja nie uwzględniona bo wszystko było zainstalowane zgodnie z umową (co śmieszyło nas) a jednakowo ręce nam opadały, dopiero po nieustannym zgłaszaniu przez męża tego problemu po tych 2 mscach sami zadzwonili i załatwili sprawę z dekoderem do TV żeby te programy jednak były (ponieważ wzięliśmy telewizję i internet) nie zmienia to faktu że przez 2 msce nie korzystaliśmy z TV ponieważ nie mieliśmy odpowiedniego podłączenia które miało być jak zapewniał nas konsultant przy zawarciu wstępnej umowy przez telefon (mąż sam mógł kupić taki kabel i sam podłączyć TV, ale wtedy nie udowodniłby im że to oni popełnili błąd) to teraz jest TV ale baaaardzo słaba przez te zacinanie i wyłączanie programu które jest strasznie irytujące, nie wspominając że po rozmowie z konsultantem mąż zmienił ustawienia (połączenie internetu by TV działało, ponieważ ustawione było tylko łączę Wi-Fi) nie pomogło dalej jest to samo....
Z pewnością nikomu nie polecam korzystać z usług Vectry, gdyby nie trzymającą nas umowa i koszty z jej zerwaniem już dawno by jej nie było u nas w mieszkaniu
NIE POLECAM!!!MiejscowośćSzczytno -
~M / 2022-04-14 12:22Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Dostałem maila, że od 1.04 zmieniają warunki umowy i mam płacić 7 zł więcej za te same usługi. Napisali, że jak się zgadzam to mam nic nie robić, a jak się nie zgadzam to złożyć rezygnację i umowa zakończy się pod koniec marca. Złożyłem rezygnację na samym początku marca, a miałem czas do jego końca. Ustawili date zakończenia 30.04. Jak tylko to zobaczyłem zadzwoniłem na infolinię i pytam o co chodzi. Pierwszy konsultant powiedział, że sprawdzi i zaraz do mnie wrócił po czym po 15 minutach oczekiwania na jego powrót się rozłączył, a drugi po powrocie po 10 minutach powiedział, że on nie może nic zrobić i przekazuje to do działu rezygnacji i dostanę odpowiedź na email tego samego albo następnego dnia. Po tygodniu odpowiedzi nie otrzymałem więc pojechałem do ich siedziby i tam pani powiedziała, że nic nie może zrobić, bo nie ma dostępu do systemu i ona mogłaby tylko jakbym składał rezygnację osobiście a nie przez internet. Oddałem wtedy router i zgłosiłem reklamację. Po dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, że reklamacja nie zostaje uznana, bo nie podałem przyczyny rezygnacji (NIE BYŁO TAKIEGO POLA W FORMULARZU REZYGNACJI) i, że nalicza mi opłatę za kwiecień, czyli za miesiąc kiedy już nie korzystałem z usług i w którym oddałem sprzęt, i dodatkowo policzą na podstawie nowej umowy na którą się nie zgadzałem i zamiast 50 zł chcą ponad 60. Nie polecam nikomu, dno dna. WadyOszuściMiejscowośćLublin
strona 82 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »
