Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2022-03-10 17:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to gówno nie da sie,normalne grać mam bardzo dobry komputer gamingowy lecz ten w Fortnite na najniszych ustawienach mam 10 fps na batel royal na trybie kreatywnym w Fortnite od40fpsdo80fps w Counter-Strike Global Offensive mam na najniszych ustawieniach mam od20fpsdo60fps w minecraft na janiszych ustawieniach jest od 70do120fps ale jak cos to nie wymagająca gra dlatego taki przeskok do grania nie polecam jedynie telewizja jest spoko ale czasami wywala a PS jeszcze dosyc często wywala internet do online nie polecam.
    Miejscowośćwielkopolskie
  • ~Jakub / 2022-03-10 15:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Wreszcie się zmobilizowałem i rezygnuję na koniec marca z tego"interesu".Nie chodzi mi nawet o jakość internetu/mi wystarcza,że jest/-ale o traktowanie starych klientów,których mają tam,gdzie słońce nie dochodzi.Dzisiaj podpisałem umowę z Netią/obym nie żałował/i pod koniec miesiąca z przyjemnością zaniosę im wypowiedzenie-koniec z podwyżkami ceny.
    ZaletyU mnie akurat awarie i zaniki zdarzają się rzadko,mozna zrozumieć
    WadyZłe traktowanie starych klientów
  • ~Asieńka / 2022-03-10 13:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Umowa wstępna zawarta przez telefon. Wizyta montera umówiona na za pięć dni. Upewniam się że będzie to tylko montaż dekodera beż kucia w ścianach. Na pół godziny przed umówiona godziną dzwoni pan monter czy usługa jest aktualna. Potwierdzam. Przyjeżdza- pierwszy foch gdy proszę uprzejmie o założenie maeczki. Potem okazuj się ze potrzebny jest klucz do piwnicy- nie mam piwnicy więc nie mam klucza i nie mam sąsiadów żeby poprosić o klucz. Zanim zdążyłam pomyśleć jak wybrnąć z sytuacji pań zabrał swój ekwipunek i wyszedł. Dziś dzwonię ponownie relacjonuje cały przebieg wizyty- rozmowa jest nagrywana- pan w infolinii zaczyna tracić zasieg- halo...halo... I połączenie zerwane. Nikt nie oddzwania. Obsługa- TRAGEDIA!!!
    ZaletySame wady
    WadyJak wyzej
  • ~Ja / 2022-03-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów naciągają ludzi na umowę a potem nie raczą podłączyć usług z technikiem nie mają kontaktu ustalają kolejne terminy na podłączenie i nikt się nie pojawia . Najbardziej beznadziejna firma z jaką się spotkałam do brania kasy pierwsi ale do wywiązania się z umowy ostatni. Porażka Nie polecam
    WadyMilion
  • ~kuku / 2022-03-09 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka o złotwke bedą nekac a jak wylączają internet i TV to nawet nie informują Nie polecam dobrze ze konczy mi sie umowa nie przedłuze drozyzna a kupe programow zakodowanych za co tu płacic
    Miejscowośćkielce
  • ~eliot / 2022-03-08 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak. Jako nowy niedoszły klient chciałem podpisać umowę z Vectra. Na internet i telewizję. Odwiedziłem salon miesiąc wcześniej dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. Powiedziano mi abym przed końcem umowy z obecnym operatorem, przyszedł i umówimy się na wizytę montera i tak dalej i tak dalej. Więc gdy nadszedł czas końca umowy z moim operatorem, zadzwoniłem osobiście do Vectry. Uzgodniłem wszystko z konsultantem. 7 marca między 18:00 A 20:00 miał być u mnie monter aby wszystko podłączyć. Oczywiście montera nie było. Gdy o 18:30 zadzwoniłem do Vectry, konsultant szyderczym tonem powiedział żebym cierpliwie czekał. Więc czekałem i się nie doczekałem. Dzisiaj czyli 8 marca zadzwonił do mnie konsultant z Vectry z którym uzgadnialem wszytskie rzeczy niezbędne do podpisania umowy. Konsultant powiedział że monter napisał notatkę że nikogo nie było w domu i nie odbierałem telefonu. Bardzo ciekawe gdyż od 16 czekałem na wizytę montera, nikt nie dzwonił, nikt nie pukał. Konsultant stwierdził że wyjaśni to, skonsultuje się z monterem i zadzwoni. Jak to pisze mamy godzinę 19:24 i do tej pory nie otrzymałem informacji od Vectry. Tak oto mili państwo traktuje Vectra potencjalnych klientów, wręcz boję się pomyśleć jak traktuje obecnych klientów. Oczywiście z usług Vectry nigdy już nie skorzystam, a osoby które przyczyniły się że zostałem zrobiony w wała, mam nadzieję że kiedyś tak samo zostaną potraktowani przez inne osoby. Przez takie właśnie osoby Vectra traci renomę. Nie będę przebierał w słowach i dodam że tyczyło się to rejonu Elbląg i Pasłęk. Osoby zaznajomione mogą wiedzieć jacy monterzy pracują w elbląskim oddziale Vectry. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele by zmieścić
    MiejscowośćPasłęk Elbląg
  • ~Kamila / 2022-03-08 12:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!!!
    Vectra to jakich chłam.
    Nie potrafią rozwiązywać racjonalnie problemów, obsługa jest totalnie nieprofesjonalna i sami zupełnie nie wiedzą co maja robić.
    Podpisałam umowę z vectra na 1,5 roku.
    Z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zmienić mieszkanie, gdzie vectra nie obsługuje swoich kabli. Na początku mówili że nie ma problemu, że przeniosą usługę pod wskazany adres. Okazało się podczas instalacji że nie ma takiej możliwości i że pracownicy Vectry źle mnie poinformowali. Teraz muszę płacić za coś z czego nie korzystam! Oddział vectry nie potrafił dać mi jakiekolwiek innego wyboru oprócz płacenia i nie korzystania lub podpisania nowej umowy mobilnej na 2 lata (chyba jakiś żart) i wzruszał ramionami.
    Internet sam w sobie totalnie zacina i bardzo często nie wywiązywali się z usług które były w umowie! Cena do jakości… porażka. Lepiej zdecydujcie się na UPC, są bardziej wiarygodni.
    Jednym słowem oszuści. Uważajcie!
    ZaletyW sumie żadnych!
    WadyJakość usług do ceny
    Brak możliwości rozwiązania problemu
    Niedoinformowany i nieprofesjonalny personel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2022-03-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim to badziewie. Nie podpisujcie umowy z vectrą!!! Internetu nie ma po kilka godzin dziennie, Dział obsługi klienta działa jedynie kulawo na Messenger, obsługiwany przez ludzi, którzy kompletnie nie są w temacie. Serwis i dział reklamacji to fikcja.
    ZaletyNie ma
    WadyKilkugodzinne przerwy w internecie. Nie ma dnia aby nie było 'awarii'. Serwis nie istnieje. Dział obsługi klienta nie istnieje. Modem przedpotopowy, chyba go wzięli z muzeum. Typowa firma krzak.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Grzegorz mrowinski / 2022-03-06 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to największe gówno na świecie płaciłem za ich nieudolność kary
    ZaletySą badania nieudaczników
    WadySą debilami
    MiejscowośćKatowice
  • ~BARBARA / 2022-03-06 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj 3.03.2022 podpisałam kolejną umowę z vectrą. Pan który przyjechał zainstalować nowe dekodery bo starych nie chcieli mi zostawić,był chamski, gdyż nie chciał w niczym pomóc ani doradzić bo za ustawianie kanałów itp. biorą pieniądze .Pan oświadczył, że nic nie musi robić. Chciałam zostawić stare dekodery bo na nich się znałam. Pani w okienku powiedziała, że ja muszę wymienić na nowe. Teraz od 2 dni się szarpię z ustawieniem kanałów.W pn jadę z reklamacją.Dodatkowo, ludzie którzy pracują dla vectry są mało sympatyczni dla klienta, chyba,że chodzi o nowego klienta bo starego mają gdzieś głęboko.
    WadyNie mogę na pilocie od dekodera zaakceptować ulubionych programów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-03-05 11:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta a zwłaszcza pomoc techniczna - NIE ISTNIEJE!!! Dobrze, że w moim mieście jest punkt Vectry i można na miejscu załatwić wszystkie sprawy. Nie polecam! Jeżeli macie wybór, to omijajcie Vectrę z daleka!
    ZaletyCena i dosyć dobra jakość internetu
    WadyFatalna pomoc techniczna i obsługa stałych klientów
    MiejscowośćSuwałki
  • ~CHMIELEX / 2022-03-04 22:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Zapłaciłam 60zł za zainstalowanie modemu i podłączenie telewizora. Facet powiedział ,że to za dużo podłączania i sobie poszedł. Telewizji nie mam tylko internet. Ledwo zaczęła się współpraca z Vectrą. Zero szacunku do klienta. Teraz trzeba bawić się w reklamację i walczyć o zwrot pieniędzy. SZCZEGÓLNIE ZA MONTAż.
    WadyMontaż
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kwiatek / 2022-03-04 19:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Vectra nie dba o abonentów, którzy juz są ich klientami. Moim zdaniem zalezy im tylko na nowych klientach. Infolinia to porażka. Chcialam zgłosic awarie dekodera. Przez infolinie to praktycznie niemożliwe. Dobrze że w mojej miejscowości jest biuro vectry. Pani bardzo mila przyjęła zgłoszenie. Zlecenie na następny dzień. Pan który przyjechal po próbach zresetowania urządzenia stwierdzil ze padl twardy dysk. Dekoder powinien wymienic ale niestety nie ma ich na stanie. Trzeba czekać tydzień. To przeciez nie jego wina. Dbajcie bardziej o klientów bo będą rezygnowac z waszych usług.
    MiejscowośćNamysłów
  • ~ntr / 2022-03-04 15:54
    Ocena: 3.25 / 5
    widać wszyscy operatorzy dają TVP wold do oferty i inne kanały A vectra nic jak robiły multimedia polska zawsze .
    Zaletydobra cena
    Wadybrak informacji o tym czy news 24 będzie w ofercie 2022 kiedy ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~Józef / 2022-03-04 07:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet stabilny i bez zaników-konsultant z infolini namówił mnie na zwiększenie prędkości,co okazało się nie potrzebne-nie zmienił się czas otwierania stron.Cenowo niekorzystny-ostatnio podnieśli cenę do 62 zł/z rabatami/za transfer do 450mb.Gdyby nie obawa,że wpadnę we większe"bagno",to był zrezygnował.
    ZaletyStabilność i bezawaryjność
    WadyCena-w porównaniu z innymi dostawcami.
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Wojciech / 2022-03-03 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, użytkuję vectrę od 2015 roku, dno i metr mułu.
    Internet nigdy nie działa tak jak trzeba, zawsze jest jakiś problem. Połączenia kablowe, wszystko zgodnie z ich instrukcją a na koniec okazuje się, że na dachu do połowy "DS" byłem podłączony zamiast do 16 to do 8 (cokolwiek to znaczy ale tak powiedział technik), podłączył i jak ręką odjął. Ale na infolini będzie gadanie, ze ma pan 50% deklarowanej prędkości z umowy to wszystko jest OK. Jawnie oszukują ludzi, procedury rozmowy na temat internetu tak wyćwiczone, że jak małpy w cyrku to powtarzają w kółko.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, jakość usług
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~P. / 2022-03-03 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmarna firma, która oszukuje ludzi. Dostaje nowe faktury za usługi prawie rok po rezygnacji ze wszystkich usług. Obsługa klienta nie istnieje.
    A jak byłem klientem to częste awarie.
    Na tę firmę nie ma skali, ujemne gwiazdki by się przydały.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, awaryjność, oszukiwanie klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~HuzianaJózia / 2022-03-03 10:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to żart. Automat nie potrafi udzielić prostych informacji i nie chce połączyć z konsultantem. Co to w ogóle za pomysł. To nie jest wprowadzanie usprawnień tylko brak szacunku dla klienta.
    Sama jakość internetu również zostawia sporo do życzenia. Router ciężko się łączy z urządzeniami. Bardzo często problemy z prędkością. A 2 miesiące po założeniu internetu dzwoni pani z Vectry z propozycją usprawnienia działania łącza za dodatkową opłatą. Czyli dobrze wiedzą że wydają wadliwy produkt i próbują dodatkowe opłaty ściągnąć od ludzi?
    I jeszcze ciągłe telefony o różnych porach dniach z ofertami.
    ZaletyŁadny router, kabel też nienajgorszy
    WadyObsługa klienta nie istnieje
    Jakość internetu
    Bardzo wątpliwa polityka firmy
    MiejscowośćLegnica
  • ~xYZ / 2022-03-02 20:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Stary klient równa się śmieć. Tylko podwyżki i obniżenie standardów. Żadnej nagrody za lojalność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzysiek / 2022-03-02 19:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Vectra to jakiś żart, firma krzak.
    Brak internetu od 17-02-2022 po wykonaniu instrukcji z maila, sprawdzeniu podłączenia, resetowaniu routera zero poprawy, więc zostało to zgłoszone i został umówiony technik. W wyznaczonych godzinach nikt się nie zjawił - zmarnowałem 2h. W ebok pojawiła się informacja, że proszą o cierpliwość.. dobra. Minęło kilka dni, piszę co to za tajemniczy status odpisali, że problem został rozwiązany zdalnie tylko u mnie nadal nic nie działa. Tak więc został umówiony kolejny technik na 02-03-2022 16-18 i uwaga znów się nie pojawił internetu nadal nie ma 0 informacji FIRMA KRZAK zmarnowałem kolejne 2h.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016