MiejscowośćLegionowo
strona 80 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2022-04-18 16:05
Robią sobie z klientów żarty. Podwyższyli kwotę do zapłaty nie informując nas o tym, w efekcie naliczyli dodatkowy rachunek na 200zl. Teraz wysłali maila z informacją o niezapłaconym rachunku (choć płacimy co miesiąc)znowu z Wyższa kwota ! Jedna wielka porazka, porą się z nimi pożegnać. -
-
~53jaro / 2022-04-16 05:09
Dekoder 4730cdx.To porażka :
-zagmatwana obsługa ,,niepotrzebne funkcje ,zawiesza się ,nieczytelny interfejs na ekranie Tv, pilot ( klawiatura cyfrowa przestawiona na dół pilota -niewygodne przy obsłudze jedną ręką),przycisk EPG powinien posiadać wystającą górkę (łatwiejsza lokalizacja pozostałych przycisków w nocy. Sumując poprzednie były prostsze w obsłudze i bardziej niezawodne. NIE POLECAM.
Bez zmiany kabli nie można reklamować jako światłowodowy Internet !!!!!Zaletylepsza widoczność godziny na dekoderzeWadyjwMiejscowośćLegnica -
~Pawel / 2022-04-15 13:49
Dramat. W życiu nie widziałem gorszego dziadostwa -
~Paweł / 2022-04-14 21:19
Dno, rwie o każdej porze dnia i nocy. Tony nerwów i zero pomocy z BOK… NIE POLECAM!!! Unikać za wszelkę cenę. Zalety??!WadySieć rwie, oszuściMiejscowośćWrocław -
~Martyna / 2022-04-14 14:37
Podczas oglądania program się zawiesza, a po kilku, kilkunastu minutach wyskakuje lądowanie strony i "brak połączenia z internetem", trzeba wyłączać TV bądź zmienić program na którym wszystko działa, nie wliczając zacinania kanałów, które jest cały czas.
Jak wcześniej przez 2 msce mąż użerał się z nimi bo instalacja przebiegła nieprawidłowo (nie otrzymaliśmy dekodera) na umowie było jasno napisane że kable są 2 do internetu routera i TV, a oni twardo się wykłócali i pisali na meila odpowiedź, że reklamacja nie uwzględniona bo wszystko było zainstalowane zgodnie z umową (co śmieszyło nas) a jednakowo ręce nam opadały, dopiero po nieustannym zgłaszaniu przez męża tego problemu po tych 2 mscach sami zadzwonili i załatwili sprawę z dekoderem do TV żeby te programy jednak były (ponieważ wzięliśmy telewizję i internet) nie zmienia to faktu że przez 2 msce nie korzystaliśmy z TV ponieważ nie mieliśmy odpowiedniego podłączenia które miało być jak zapewniał nas konsultant przy zawarciu wstępnej umowy przez telefon (mąż sam mógł kupić taki kabel i sam podłączyć TV, ale wtedy nie udowodniłby im że to oni popełnili błąd) to teraz jest TV ale baaaardzo słaba przez te zacinanie i wyłączanie programu które jest strasznie irytujące, nie wspominając że po rozmowie z konsultantem mąż zmienił ustawienia (połączenie internetu by TV działało, ponieważ ustawione było tylko łączę Wi-Fi) nie pomogło dalej jest to samo....
Z pewnością nikomu nie polecam korzystać z usług Vectry, gdyby nie trzymającą nas umowa i koszty z jej zerwaniem już dawno by jej nie było u nas w mieszkaniu
NIE POLECAM!!!MiejscowośćSzczytno -
~M / 2022-04-14 12:22
Oszuści. Dostałem maila, że od 1.04 zmieniają warunki umowy i mam płacić 7 zł więcej za te same usługi. Napisali, że jak się zgadzam to mam nic nie robić, a jak się nie zgadzam to złożyć rezygnację i umowa zakończy się pod koniec marca. Złożyłem rezygnację na samym początku marca, a miałem czas do jego końca. Ustawili date zakończenia 30.04. Jak tylko to zobaczyłem zadzwoniłem na infolinię i pytam o co chodzi. Pierwszy konsultant powiedział, że sprawdzi i zaraz do mnie wrócił po czym po 15 minutach oczekiwania na jego powrót się rozłączył, a drugi po powrocie po 10 minutach powiedział, że on nie może nic zrobić i przekazuje to do działu rezygnacji i dostanę odpowiedź na email tego samego albo następnego dnia. Po tygodniu odpowiedzi nie otrzymałem więc pojechałem do ich siedziby i tam pani powiedziała, że nic nie może zrobić, bo nie ma dostępu do systemu i ona mogłaby tylko jakbym składał rezygnację osobiście a nie przez internet. Oddałem wtedy router i zgłosiłem reklamację. Po dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, że reklamacja nie zostaje uznana, bo nie podałem przyczyny rezygnacji (NIE BYŁO TAKIEGO POLA W FORMULARZU REZYGNACJI) i, że nalicza mi opłatę za kwiecień, czyli za miesiąc kiedy już nie korzystałem z usług i w którym oddałem sprzęt, i dodatkowo policzą na podstawie nowej umowy na którą się nie zgadzałem i zamiast 50 zł chcą ponad 60. Nie polecam nikomu, dno dna. WadyOszuściMiejscowośćLublin -
~Maraz / 2022-04-13 15:34
Jestem klientem juz pare naście ładnych lat ,co jakis czas są problemy ,a to dekoder sie wieszał ,a to programy wieszające sie bez przyczyny ,a ostatnio któryś juz miesiać pod rzą dostaje rachunki zawyżone .Pisze wyjąsniam i dostaje odpowiedzi ,ze to system ze to że sio i nic w zamian .Wczoraj to samo rachunek zawyzony kawy juz nie muszę pić ćiśnienie podwyzszone ....ogolnie żenada nie ma z kim gadac i co oglądać ot tyle o wielkiej vectrze mam do napisania . ZaletybrakWadyopisaneMiejscowośćZabrze -
~Maraz / 2022-04-13 15:33
Jestem klientem juz pare naście ładnych lat ,co jakis czas są problemy ,a to dekoder sie wieszał ,a to programy wieszające sie bez przyczyny ,a ostatnio któryś juz miesiać pod rzą dostaje rachunki zawyżone .Pisze wyjąsniam i dostaje odpowiedzi ,ze to system ze to że sio i nic w zamian .Wczoraj to samo rachunek zawyzony kawy juz nie muszę pić ćiśnienie podwyzszone ....ogolnie żenada nie ma z kim gadac i co oglądać ot tyle o wielkiej vectrze mam do napisania . ZaletybrakWadyopisaneMiejscowośćZabrze -
-
~DB / 2022-04-12 17:32
Przez ponad rok zgłaszaliśmy do biura Vectra bardzo słabą jakość internetu.Nie ma dnia żeby internet działał dobrze.Zerwane połączenia co kilka sekund.To jest kpina.Wypowiedzieliśmy umowę ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćGdansk -
~Zawiedziona / 2022-04-11 23:57
Internet zrywa ,pusje sprzęt,zero poprawy od roku ponad ,co raz gorzej internet nie działa blokuje ,zacina,zrywa połączenia DRAMAT . Może Rzecznik Konsumenta pomorze bo umowa przedłużona na kolejne 2 lata a poprawy zero a reklamacji nikt tu nie uzna .Czekam na poprawę internetu . ZaletyBrakWadyStrony się ładują 10 minut,zrywa net bez przerwy.MiejscowośćWrocław -
~Zawiedziona / 2022-04-11 23:55
Internet zrywa ,pusje sprzęt,zero poprawy od roku ponad ,co raz gorzej internet nie działa blokuje ,zacina,zrywa połączenia DRAMAT . Może Rzecznik Konsumenta pomorze bo umowa przedłużona na kolejne 2 lata a poprawy zero a reklamacji nikt tu nie uzna .Czekam na poprawę internetu . ZaletyBrakWadyStrony się ładują 10 minut,zrywa net bez przerwy.MiejscowośćWrocław -
~ODRADZAM / 2022-04-10 15:14
Totalna porażka. Pakują forsę chyba tylko w budżet reklamowy i sprzedaż, ale nie ma na sprzęt albo obsługę klienta. Gdy już uda się klientowi wepchnąć umowę to zapominają o nim, jakość jest żenująca, obsługa klienta i reklamacje to spychologia.
Imho to firma budowana jako wydmuszka, żeby inny dostawca ją przejął. To jedyne wytłumaczenie dlaczego nie dbają o klienta ani postrzeganie marki. Tak jakby liczyły się tylko wielkości w statystykach - wolumen sprzedaży, liczba klientów, deklarowany obszar dostępności usługi.ZaletyNie ma zalet. Internet działa różnie, ale to żadna zaleta, że w ogóle działa płatna usługa.WadySame wady, czegokolwiek by tknąć.MiejscowośćWawa -
~Tolo / 2022-04-10 13:34
Brak promocji dla wieloletnich klientów, obsługa klienta ŻADNA. Namawiają na podwyższenie abonamentu, ale nie są w stanie dowieźć prędkości Internetu w abonamencie niższym. Co chwilę albo awarie, albo prędkość poniżej 50% deklarowanej. Kiedyś w okolicy Targówka monopolista, teraz na szczęście pojawili się inni dostawcy. Nie polecam. MiejscowośćWarszawa -
~Ber / 2022-04-10 08:02
Odradzam Vectra jest de best, weźmiesz raz to będzie się ciągało jak smród za dupom i tego gówna się nie pozbędziesz, porażka powiedzieć to nic nie powiedzieć, polecam oglądającym sport będą na pewno zadowoleni pod warunkiem ze mają większą ilość telewizorów albo brak balkonu. Zaletyniema żadnych oprócz wyciągania kasy z kieszeniWadynie idzie ich spisaćMiejscowośćUstka -
~blick20134 / 2022-04-09 22:36
Porażka zmieniam mieszkanie a vectra każe sobie płacić 99 zł za przeniesienie usługi bo mam podpisaną umowę, gdybym ją zerwała zapłaciła bym jeszcze więcej. Odradzam brania vectry jak ktoś chce oglądać kręcące się kółko na ekranie proponuję nagrać na pen drajwie i pościć na telewizorze niż płacić za to 60 złotych ZaletybrakWadymnóstwoMiejscowośćSławno -
~Beata / 2022-04-08 15:23
Od prawie dwóch tygodni mam problem z internetem (w tym czasie odbyłam kilkanaście rozmow telefonicznych), były 4 wizyty techników i 2 wizyty w punkcie stacjonarnym. Problem zaczął się od wymiany modemu na nowy z szybszym internetem. Całkowita bezradność pracowników Vectry. Nie polecam ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWarszawa -
-
~Dorota / 2022-04-08 08:04
Ja już tylko czekam na koniec umowy.Nie mogę korzystać z usługi z powodu ciągłych awarii.Na początku umowy było ok
Teraz wszystko działa marnie.ZaletyUmowa na czas okreslonyWadyCiągle awarieMiejscowośćStarachowice -
~Stevie G / 2022-04-08 01:37
Internet zrywa sie średnio co 2dni jeśli ma kaprys potrafi kilka razy w ciągu 1-2h.
Ciągłe skoki pingu w grach jaki i opóźnienia.
Czasami zdarza się niedostępność wifi przez co ruter trzeba robić (hard resset).
Niektóre witryny długo się ładują i gdyby nie to że nie wziąłem umowy na okres nieokreślony to musiałbym się z nimi bujać rok lub 2lata.
Nie godni polecenia. Kolega z telefonią u nich często nie ma zasięgu gdzie inne marki mają.ZaletyCzasami można pogadać z miłą panią.Wady-zrywanie sie wifi, -zrywanie sie internetu po kablu, -restetowanie ruteru, -słaba łącznośćMiejscowośćŚwinoujście -
~chorąży / 2022-04-07 20:39
co chwilę utrata pakietów, utrata łącza na +30 sekund, uciążliwe w grach, niemal całkowicie rujnuje rozgrywkę. Nie polecam i odradzam tego dostawce ZaletybrakMiejscowośćBiałystok -
~Ona / 2022-04-07 07:01
Wieczny brak sieci, najgorszy dostawca internetu! Obsługa klienta to porażka ZaletyBrakWadyDługoby wymieniaćMiejscowośćŚwiętochłowice
strona 80 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »