strona 80 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Andrzej / 2022-03-21 17:23
Do ~YebcVectre
Piszesz że twoje wpłaty za usługę nie wpływają do Vectry.
Ja od wielu lat opłacam usługi w Vectrze przez bankowość
internetową ze swojego konta bankowego na podane przez nich
ich konto bankowe. Pieniądze zawsze dochodzą i mam ich
potwierdzenie. Dodatkowo mój bank przesyła mi dowód wpłaty
z mojego konta na ich. TU nie może być żadnego oszustwa. -
-
~Odradzam Vectrę / 2022-03-21 12:24
Vectra to tępe switche, które wyłudzają kasę za elektro-złom. Nie przypominają o umownym obowiązku zwrotu routera, ale po minięciu terminu to już potrafią przypominać o karze umownej nawet po kilka razy na tydzień. Dla mnie to celowe działanie na szkodę klienta, by ten wpadł w pułapkę i poniósł szkodę. Zaletyniska cena za ujową usługę i obsługęWadyvectra to jedna wielka wada -
~spartan 1971 / 2022-03-21 10:37
odradzam zawarcie jakiejkolwiek umowy z tą firmą nierzetelna, olewają klienta internet mega wolny obsługa klienta głucha co się do nich mówi MASAKRA ZaletybrakWadynierzetelnośćMiejscowośćKielce -
~YebcVectre / 2022-03-21 09:19
NIE polecam. Chyba ze chcecie szukac swoich pieniędzy w powietrzu. Oplacone 2 faktury przez ich strone którą polecają do płatnosci. I co? Kwota za 2 faktury przepada. Mimo ze mam dowody wplaty mówią ze pieniądze do nich nie wpłyneły po czym wylączają mi cały pakiet. Tv+int+tel. Dowody wpłaty wysłane do @windykacji zeby widzeli ze mam opłacone rachunki. Niestety to nic nie pomaga. Mówią ze oni nie mają zednych wpłat. Zmieńcie debile te płatnosci za pomoca blue m.... ktore tak reklamujecie bo tak naprawde ta aplikacja wyłudza pieniadze ktorych ni jak nie mozna odnalesc. Dodam tylko ze bylo dzwonione do filmy blue m... i oni wyslali mi potwierdzenia wplaty do vectry. Moze vectra zaczela grac ludzi pieniedzmi na gieldzie? Tydzien przetrzymają kase od okolo 500 osób i juz cos mozna wykombinowsc zeby zarobic. Do dzis nie mam ani kasy ani tv ani internetu. Pismo o rozwiązaniu tej smiesznej pozaterminowej umowy wyslane do buraków z vectry. ZaletyBrak.WadyGubią pieniądze za opłacone faktury po czym blokują dostep do tv i internetu.MiejscowośćGlieice -
~Ja / 2022-03-20 15:15
Ocena ogólna: zero profesjonalności, usługi często wyłączanie w weekendy,brak telewizji i Internetu, ceny zmieniane bez poinformowywania klienta ZaletyBrakWadyWymienione w opiniachMiejscowośćTuchola -
~Paulina / 2022-03-19 11:13
Dzień dobry, gdybym mogła wstawiłabym zero gwiazdek. Oszustwo na potęgę, internetu nie mam w ogóle 5G, tylko 2,4G, pracownicy twierdzą, że to wina sprzętu. Dodatkowo co chwilę przerywa Internet, plus oczywiście Internet jest tylko w jednym pokoju. Nigdy więcej, nigdy! Nigdy u Vectry niczego już nie kupię. ZaletyBrakWadyWszystko,MiejscowośćGdańsk -
~Szemny / 2022-03-18 17:21
Monter przyszedł, ewidentnie mu się nie chciało podłączać, "dowidzenia dowidzenia" i zostaniemy bez internetu. ZaletySzybkie bezprzewodowe podłączanie kabljWadyKoszmarna obsługa, wybredni monterzyMiejscowośćKatowice -
~Totalna porażka / 2022-03-18 16:45
Dopóki płacisz za usługi wszystko jest ok. W momencie gdy chcesz rozwiązać Umowę zaczynaja się problemy. Doliczają koszty, wydłużają okres wypowiedzenia, na infolinii każdy mówi co innego i dodatkowo nie rejestruje reklamacji. Sama infolinia to jakaś porażka. Pracownicy niekompetentni. Chcesz załatwić jakąkolwiek sprawę to minimum 1h z życia wyjęta. Prędkość gwarantowana internetu tylko na papierze. Sformułowanie prędkośc do ... mówi o wszystkim. Nigdy więcej! ZaletyInternet połączony z telewizjąWadyzakłócenia internetu przez nadajniki sąsiadów, słaba prędkość, słabe WIFI, przed kontaktem z infolinią trzaba brać silne psychotropyMiejscowośćBiałystok -
-
~Iska / 2022-03-17 15:30
Internet ten z kabla jest super i działa szybko, ale na wifi to już jest mega słaby mamy 3 pokoje i w jednym to nawet jest 4,5 mbs, i się zawiesza co chwile. Porażka WadyWifi beznadziejneMiejscowośćElbląg -
~Sajan Tak / 2022-03-17 14:00
Najgorsza usługa internetowa, z jaką kiedykolwiek się zetknąłem. Nie są elastyczni, nierzetelni, obsługa klienta nie zna swojego produktu, informacje błędne i wprowadzające w błąd. ZaletyBrakWadyWieleMiejscowośćPruszcz Gdański -
~Mateusz / 2022-03-16 22:15
Częste awarie, internet często jest spowolniony bez żadnej wyraźnej przyczyny, xawiechy w godzinach pracy i te ich śmierdzące telefony "płać więcej jak chcesz mieć szybszy internet" specjalnie blokują jak ktoś nie chce ich miernej nowej oferty? MiejscowośćWarszawa -
~zaorac vectre / 2022-03-15 18:18
brak obsługi klienta, brak obsługi technicznej, internet się zrywa kilka-kilkanaście razy dziennie, poziom firmy jest poniżej żałosnego Zaletyczłowiek się cieszy jak umowa się kończyWadykażdy element vectra to wadaMiejscowośćGdańsk -
~MyCyLy / 2022-03-15 16:40
Miałem od Vectry internet przez 5 lat i na szczęście pojawiła się możliwość zmiany na innego dostawcę.
W Vectrze częste awarie i najgorsza obsługa jaką kiedykowliek widziałem (na infolinii bot, który i tak nie odpowie na pytanie, Telemekreterzy potrafili dzwonić i ściemniać, że kończy mi się umowa [którą miałem na czas nieokreślony] tylko po to bym podpisał umowę na czas okreśłony).
Oprócz tego cenowo konkurencja wygląda lepiejZaletydobre prędkościWadyawarie bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej
bot na infolinii
natrętni telemarketerzy
cenaMiejscowośćGdańsk -
~Chrzando / 2022-03-15 15:01
Internet ok, jednak obsługa klienta w tym wirtualne badziewie które i tak nie odpowie na zadane pytania są tragiczne. Już nie mówiąc o nocie odsetkowej 0.27 groszy naliczonej po ostatniej wpłacie. -
~Dorota / 2022-03-15 13:37
Najgorsza obsługa z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie wiem co się dzieje z BOK ale mija prawie miesiąc i nie mam odpowiedzi odnośnie złożonej reklamacji. Oprócz tego przyjęte zgłoszenie odnośnie rwania internetu rozpatrują już 2 tygodnie a przy takim internecie nie da się pracować. Nie polecam! MiejscowośćWarszawa -
~Zofia / 2022-03-15 10:39
Bardzo dobra pomoc, wnikliwa, dziękuję
Pan Mateusz Szymański.. Dobra jakość obsługi.MiejscowośćToruń -
-
~Marek / 2022-03-15 08:20
Fatalne podejście do klienta, zamiast ludzi elektroniczne boty, zero możliwości kontaktu telefonicznego, brak odzewu na e-maile. Brak możliwości rozwiązania umowy, przysyłają opłaty za niezwrócony sprzęt w terminie, choć był zwrócony prawidłowo. Oszustwo i naciąganie. Odradzam. ZaletyBrak -
~Marek / 2022-03-13 13:32
Netflix był na rok za darmo, jak skończyła się promocja nie było żadnej wiadomości o zakończeniu promocji.Ale już była naliczana suma za ten kanał.Rachunek wynosił mnie 200zl...za co...za ten chłam który nadają?.Internetu ciągle nie ma...tv również....Porażka ZaletyJAKIE ZALETY?...RACZEJ SAME WADYMiejscowośćŻory -
~Jacco36 / 2022-03-12 13:38
Jest ok tylko nie ma niektórych kanałów telewizji naziemnej ZaletyDobreWadySrednieMiejscowośćOstaszewo -
~Andrzej / 2022-03-12 10:01
Problem , który zgłosiłem został profesjonalnie i kompetentnie rozwiązany przez miłego pracownika Waszej firmy. Był to Pana KACPER HINC.
Jego instrukcje pozwoliły na telefoniczne i szybkie rozwiązanie problemu.
Dziwi mnie tylko fakt,że musiałem osobiście interweniować i prosić o przywrócenie wykupionej kilka lat temu prędkości mojego internetu. Ciekawe jak długo ( zaznaczam,że nie sprawdzałem tego,bo nikt mnie o tym nie pouczył - teraz będę) pozbawiony byłem wykupionej usługi.
Dopiero Pan Kacper poinformował mnie, że przy tego typu modemie, który posiadam powinienem raz na dwa , trzy tygodnie odłączać go od źródła zasilania i wykonać reset.ZaletyDOBRA I MIŁA OBSŁUGAMiejscowośćOlsztyn
strona 80 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »