Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-03-21 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Do ~YebcVectre

    Piszesz że twoje wpłaty za usługę nie wpływają do Vectry.
    Ja od wielu lat opłacam usługi w Vectrze przez bankowość
    internetową ze swojego konta bankowego na podane przez nich
    ich konto bankowe. Pieniądze zawsze dochodzą i mam ich
    potwierdzenie. Dodatkowo mój bank przesyła mi dowód wpłaty
    z mojego konta na ich. TU nie może być żadnego oszustwa.
  • ~Odradzam Vectrę / 2022-03-21 12:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to tępe switche, które wyłudzają kasę za elektro-złom. Nie przypominają o umownym obowiązku zwrotu routera, ale po minięciu terminu to już potrafią przypominać o karze umownej nawet po kilka razy na tydzień. Dla mnie to celowe działanie na szkodę klienta, by ten wpadł w pułapkę i poniósł szkodę.
    Zaletyniska cena za ujową usługę i obsługę
    Wadyvectra to jedna wielka wada
  • ~spartan 1971 / 2022-03-21 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam zawarcie jakiejkolwiek umowy z tą firmą nierzetelna, olewają klienta internet mega wolny obsługa klienta głucha co się do nich mówi MASAKRA
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność
    MiejscowośćKielce
  • ~YebcVectre / 2022-03-21 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE polecam. Chyba ze chcecie szukac swoich pieniędzy w powietrzu. Oplacone 2 faktury przez ich strone którą polecają do płatnosci. I co? Kwota za 2 faktury przepada. Mimo ze mam dowody wplaty mówią ze pieniądze do nich nie wpłyneły po czym wylączają mi cały pakiet. Tv+int+tel. Dowody wpłaty wysłane do @windykacji zeby widzeli ze mam opłacone rachunki. Niestety to nic nie pomaga. Mówią ze oni nie mają zednych wpłat. Zmieńcie debile te płatnosci za pomoca blue m.... ktore tak reklamujecie bo tak naprawde ta aplikacja wyłudza pieniadze ktorych ni jak nie mozna odnalesc. Dodam tylko ze bylo dzwonione do filmy blue m... i oni wyslali mi potwierdzenia wplaty do vectry. Moze vectra zaczela grac ludzi pieniedzmi na gieldzie? Tydzien przetrzymają kase od okolo 500 osób i juz cos mozna wykombinowsc zeby zarobic. Do dzis nie mam ani kasy ani tv ani internetu. Pismo o rozwiązaniu tej smiesznej pozaterminowej umowy wyslane do buraków z vectry.
    ZaletyBrak.
    WadyGubią pieniądze za opłacone faktury po czym blokują dostep do tv i internetu.
    MiejscowośćGlieice
  • ~Ja / 2022-03-20 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena ogólna: zero profesjonalności, usługi często wyłączanie w weekendy,brak telewizji i Internetu, ceny zmieniane bez poinformowywania klienta
    ZaletyBrak
    WadyWymienione w opiniach
    MiejscowośćTuchola
  • ~Paulina / 2022-03-19 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, gdybym mogła wstawiłabym zero gwiazdek. Oszustwo na potęgę, internetu nie mam w ogóle 5G, tylko 2,4G, pracownicy twierdzą, że to wina sprzętu. Dodatkowo co chwilę przerywa Internet, plus oczywiście Internet jest tylko w jednym pokoju. Nigdy więcej, nigdy! Nigdy u Vectry niczego już nie kupię.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko,
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Szemny / 2022-03-18 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Monter przyszedł, ewidentnie mu się nie chciało podłączać, "dowidzenia dowidzenia" i zostaniemy bez internetu.
    ZaletySzybkie bezprzewodowe podłączanie kablj
    WadyKoszmarna obsługa, wybredni monterzy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Totalna porażka / 2022-03-18 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopóki płacisz za usługi wszystko jest ok. W momencie gdy chcesz rozwiązać Umowę zaczynaja się problemy. Doliczają koszty, wydłużają okres wypowiedzenia, na infolinii każdy mówi co innego i dodatkowo nie rejestruje reklamacji. Sama infolinia to jakaś porażka. Pracownicy niekompetentni. Chcesz załatwić jakąkolwiek sprawę to minimum 1h z życia wyjęta. Prędkość gwarantowana internetu tylko na papierze. Sformułowanie prędkośc do ... mówi o wszystkim. Nigdy więcej!
    ZaletyInternet połączony z telewizją
    Wadyzakłócenia internetu przez nadajniki sąsiadów, słaba prędkość, słabe WIFI, przed kontaktem z infolinią trzaba brać silne psychotropy
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Iska / 2022-03-17 15:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ten z kabla jest super i działa szybko, ale na wifi to już jest mega słaby mamy 3 pokoje i w jednym to nawet jest 4,5 mbs, i się zawiesza co chwile. Porażka
    WadyWifi beznadziejne
    MiejscowośćElbląg
  • ~Sajan Tak / 2022-03-17 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa internetowa, z jaką kiedykolwiek się zetknąłem. Nie są elastyczni, nierzetelni, obsługa klienta nie zna swojego produktu, informacje błędne i wprowadzające w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Mateusz / 2022-03-16 22:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste awarie, internet często jest spowolniony bez żadnej wyraźnej przyczyny, xawiechy w godzinach pracy i te ich śmierdzące telefony "płać więcej jak chcesz mieć szybszy internet" specjalnie blokują jak ktoś nie chce ich miernej nowej oferty?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zaorac vectre / 2022-03-15 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    brak obsługi klienta, brak obsługi technicznej, internet się zrywa kilka-kilkanaście razy dziennie, poziom firmy jest poniżej żałosnego
    Zaletyczłowiek się cieszy jak umowa się kończy
    Wadykażdy element vectra to wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~MyCyLy / 2022-03-15 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem od Vectry internet przez 5 lat i na szczęście pojawiła się możliwość zmiany na innego dostawcę.
    W Vectrze częste awarie i najgorsza obsługa jaką kiedykowliek widziałem (na infolinii bot, który i tak nie odpowie na pytanie, Telemekreterzy potrafili dzwonić i ściemniać, że kończy mi się umowa [którą miałem na czas nieokreślony] tylko po to bym podpisał umowę na czas okreśłony).
    Oprócz tego cenowo konkurencja wygląda lepiej
    Zaletydobre prędkości
    Wadyawarie bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej
    bot na infolinii
    natrętni telemarketerzy
    cena
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Chrzando / 2022-03-15 15:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet ok, jednak obsługa klienta w tym wirtualne badziewie które i tak nie odpowie na zadane pytania są tragiczne. Już nie mówiąc o nocie odsetkowej 0.27 groszy naliczonej po ostatniej wpłacie.
  • ~Dorota / 2022-03-15 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie wiem co się dzieje z BOK ale mija prawie miesiąc i nie mam odpowiedzi odnośnie złożonej reklamacji. Oprócz tego przyjęte zgłoszenie odnośnie rwania internetu rozpatrują już 2 tygodnie a przy takim internecie nie da się pracować. Nie polecam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zofia / 2022-03-15 10:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra pomoc, wnikliwa, dziękuję
    Pan Mateusz Szymański.. Dobra jakość obsługi.
    MiejscowośćToruń
  • ~Marek / 2022-03-15 08:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalne podejście do klienta, zamiast ludzi elektroniczne boty, zero możliwości kontaktu telefonicznego, brak odzewu na e-maile. Brak możliwości rozwiązania umowy, przysyłają opłaty za niezwrócony sprzęt w terminie, choć był zwrócony prawidłowo. Oszustwo i naciąganie. Odradzam.
    ZaletyBrak
  • ~Marek / 2022-03-13 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Netflix był na rok za darmo, jak skończyła się promocja nie było żadnej wiadomości o zakończeniu promocji.Ale już była naliczana suma za ten kanał.Rachunek wynosił mnie 200zl...za co...za ten chłam który nadają?.Internetu ciągle nie ma...tv również....Porażka
    ZaletyJAKIE ZALETY?...RACZEJ SAME WADY
    MiejscowośćŻory
  • ~Jacco36 / 2022-03-12 13:38
    Ocena: 3.75 / 5
    Jest ok tylko nie ma niektórych kanałów telewizji naziemnej
    ZaletyDobre
    WadySrednie
    MiejscowośćOstaszewo
  • ~Andrzej / 2022-03-12 10:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Problem , który zgłosiłem został profesjonalnie i kompetentnie rozwiązany przez miłego pracownika Waszej firmy. Był to Pana KACPER HINC.
    Jego instrukcje pozwoliły na telefoniczne i szybkie rozwiązanie problemu.
    Dziwi mnie tylko fakt,że musiałem osobiście interweniować i prosić o przywrócenie wykupionej kilka lat temu prędkości mojego internetu. Ciekawe jak długo ( zaznaczam,że nie sprawdzałem tego,bo nikt mnie o tym nie pouczył - teraz będę) pozbawiony byłem wykupionej usługi.
    Dopiero Pan Kacper poinformował mnie, że przy tego typu modemie, który posiadam powinienem raz na dwa , trzy tygodnie odłączać go od źródła zasilania i wykonać reset.
    ZaletyDOBRA I MIŁA OBSŁUGA
    MiejscowośćOlsztyn
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016