po prostu gówno mozesz miec odpalona jedna rzecz a nadal jest tragicznie
Zaletynie ma
MiejscowośćNakło nad Notecią
~UKKILLERS1 / 2022-05-26 21:11
Ocena: 1.25 / 5
Vectra to po prostu syf. Gram w grę (World of Tanks) i mnie do bitwy wczytuje za długo. Ciągłe lagi, teleportacje. Nic się nie da zrobić. A umowa mi się kończy za 2 lata... Raz po prostu mi się coś zepsuło to na naprawę czekałem "TYLKO" 7 dni...
ZaletyK**wa to nie ma zalet poza ceną i telewizją która jest spoko (no ale co można zwalić w telewizji)
WadyZła obsługa klienta
Tragiczna jakość internetu
Naciąganie na kasę
MiejscowośćLegionowo
~ThinAsPaper / 2022-05-26 20:51
Ocena: 1.00 / 5
10m od modemu jestem, i nie mam zasięgu we własnym mieszkaniu, beznadziejne łącze i serwery które wywala co 15 minut
ZaletyNie istnieją
Wadytragiczne usługi
~Małgorzata / 2022-05-25 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Co to jest za syf przez trzy dni bez naprawy a internetu i telewizji ????????????????????
ZaletyŻadnej
WadyOlewanie ludzi
MiejscowośćChełmek
~Markoo / 2022-05-25 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, robot z którym nie idzie się dogadać nie łączy z konsultantem. Ciągle awarie internetu. Dla nowych klientów internet za ta sama cenę o połowę szybszy. Kpina!!! Rezygnuje z tego gówna!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćUstka
~vyt / 2022-05-25 09:04
Ocena: 2.50 / 5
widać że usługi dla wybranych są .dla pozostałych już NIE .VIAPLA usługa jest tylko dla wybranych reszta promocji nie ma i nie będzie nic .NEWS 24 sieci kablowe dodają tu NIE > abonenci odejdą do konkurencji gdzie traktowani będą jak partnerzy a nie jak naiwniak który tylko płaci nic niema w zamian .
Zaletycena nie najgorsza
Wadytraktowanie abonentów na gorszych i lepszych to kpiny .
Miejscowośćkalisz
~Edyta / 2022-05-24 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta !!!
Wirtualny robot ma z góry określone regułki które powtarza w kółko, jeśli chcesz zapytać o rzecz która nie jest w "kompetencjach" robota to masz pecha -bo jeśli mówi ,że może Cie połączyć z konsultantem to i tak tego nie robi -musisz tylko wybrać odpowiedż która robotowi odpowiada -to nic ,że jest niezgodna z tym o co tobie chodzi. Można tak do skutku i nie porozumiesz się. Dzwonisz ponownie i sposobem kombinowanym docierasz po czasochłonnej przepychance z robotem do konsultanta ,no ale wtedy okazuje się ,że Konsultant nie jest z tego działu i mówi ,że połączy z odpowiednim działem ale wtedy z powrotem kogo Ci włącza???...Robota który od nowa powtarza swoje utarte regułki...
Tragedia !!Nic nie można załatwić .Wydane pieniądze na reklamę i Pazurę nie pomogą jak tak dział klientów będzie załatwiał Klienta !!!
ZaletyBrak
WadyTRAGICZNY DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
MiejscowośćRzeszów
~Patrycja / 2022-05-24 14:30
Ocena: 2.00 / 5
Lecą w kulki. Umawiają się i nie przychodzą - taka ich dbałość o klienta i jakość usług. To jest bezczelność kazać komuś siedzieć pół dnia w domu i nie przyjść. Kompletny brak szacunku wobec drugiego człowieka i nieszanowanie czyjegoś czasu. Nie wspomnę o częstych awariach...
ZaletyBrak
WadyNieszanowanie cudzego czasu
Częste awarie
MiejscowośćElbląg
~Maciej / 2022-05-24 00:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy możliwy internet dostępny na rynku, internet nie działa kilkanaście razy w ciągu dnia,taka sytuacja powtarza się od wielu miesięcy, nic się nie poprawia a jest nawet gorzej.
MiejscowośćLegnica
~Angelika / 2022-05-24 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Ciągle przerwy w dostepie do intrnetu,a zatem i też telewizji. Od pół roku nie można doprosić się wizyty serwisanta. Zdecydowanie odradzam.
ZaletyBrak
WadyVectra
MiejscowośćPrzychowa
~Anna / 2022-05-23 02:04
Ocena: 1.00 / 5
Lubicie jak wam ktoś wciska pauze co 5 min podczas oglądania to polecam Vectre. Z internetu mozna korzystac jakies 30 min dzienie. Oczywiście na raty i pod warunkiem ze sie załączy.
ZaletyBrak
WadyUporczywe przerwy w dostawie internetu, brak odpowiedzi na zgłoszenia o usterkach.
MiejscowośćStarachowice
~Oli / 2022-05-22 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Wejście na kabel od kablówki w modemie wypadło. Serwisant zabrał modem, zostałem poinformowany, że nie poniosę żadnych kosztów. Po paru miesiącach przyszedł list z wezwaniem do zapłaty 200zł. Wystarczyło przylutować spowrotem wejściówkę, serwisant zabrał sobie modem a ja nagle mam płacić za niego płacić. Oszuści, nie polecam.
MiejscowośćKrosno
~Sandra / 2022-05-21 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,brak profesjonalnej obsługi,wprowadzanie w błąd,telefon od trzech tygodni "nieczynny"bo na zasadzie spychologii nikt nie jest w stanie wytłumaczyć mi dlaczego ludzie dzwoniący do mnie słyszą w słuchawce "wybrany numer nie istnieje". DNO TOTALNE!!!!
ZaletyBRAK
WadyZA MAŁO MIEJSCA NA WYPISANIE WSZYSTKICH
MiejscowośćToruń
~Adam / 2022-05-21 12:51
Ocena: 1.25 / 5
Beznadziejny operator,tydzień temu zmieniłem na innego
ZaletyBrak
WadyBeznadziejny serwis
MiejscowośćWarszawa
~--- / 2022-05-21 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Naciągają na dodatkowe koszty. Próbują wmówić konieczność kar umownych.
Zaletynie
Wadynie polecam
MiejscowośćWawa
~Mariusz / 2022-05-21 00:38
Ocena: 4.25 / 5
Wszystko ok, co do konkurencji Vectra wypada słabo ale i tak wolę ją od UPS Orange neti
ZaletyRozmowa z panią która prowadziła moją sprawę i doprowadziła do końca pozdrawiam panią Wiolę
WadyPrzez 10 lat wszystko do zniesienia
Dziś po kilku małych problemach mam wszystko tak jak chciałem
MiejscowośćWarszawa
~Natalia / 2022-05-20 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam usługi vectry od samego początku problemy związane z podpisaniem umowy, umówienia się z monterem, który przez parę dni przekladal umówione spotkania po czym się nie pojawiał,przywoził uszkodzone dekodery.W końcu kiedy doszło do skutku podłączenie internetu i telewizji nie dało się jej oglądać bo się cięła. Nie miła i opryskliwa obsługa przez telefon z konsultantem, który przełączał mnie na rozmowę z automatycznym komputerem.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z konsultantem oraz monterem nie sprawny sprzęt, wprowadzanie klienta w błąd
MiejscowośćWrocław
~Mariusz / 2022-05-20 15:59
Ocena: 2.25 / 5
Zastanów się za nim zamówisz u nich tv zobacz jak daleko muszą przewód prowadzi jeżeli więc niż 20m to nie zawracaj sobie głowy bo powiedzą że nie mają czasu
ZaletyTelewizja ok
WadyMonterzy są do wymiany jak widzą że jest trochę pracy to mówią że nie da rady że może innym razem zrobią najlepiej przyjść i nic nie robić albo zrobić wszystko za nich a on podłączyć tylko dekoder
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2022-05-20 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarie, zwalają na router/modem a potem po godzinach magicznie samo się naprawia. Awaria w piątek rano serwisant przyjdzie w poniedziałek, co z tego że pracuję zdalnie w weekend i mam ogromne straty. zero informacji
MiejscowośćPoznań
~Maciej / 2022-05-20 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarie, zwalają na router/modem a potem po godzinach magicznie samo się naprawia. Awaria w piątek rano serwisant przyjdzie w poniedziałek, co z tego że pracuję zdalnie w weekend i mam ogromne straty. zero informacji