MiejscowośćWrocław
strona 75 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Mirosław / 2022-06-09 11:12
Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów, -
-
~Małgorzata / 2022-06-08 23:02
Vectra mnie oszukała. Dałam się namówić na przeniesienie usług, zgodziłam się i podpisałam umowę. Przyszedł monter i stwierdził, że nie da się podłączyć. Następnie okazało się, że nie ma sygnału i nic nie da się z tym zrobić. Mimo to obiecali podjechać i naprawić/ położyć kabel . Nie zrobili tego. Po miesiącu złożyłam wypowiedzenie okazało się, że nie ma tak łatwo, naliczyli sobie koszty za podłączenie rutera( który nie był podłączony, bo nie ma kabla, za montera oraz dwa rachunki za internet, którego nie użytkowała . W skrócie Vectra nie podłączyła mi internetu, nie zezwoliła na położenie kabla i nie korzystałam z internetu przez ten czas. Od razu załatwiłam sobie innego operatora. Mimo to dostałam do zapłaty rachunek w cenie prawie 270zł. Zgłosiłam to na reklamacje i odjęli mi 69 zł za jeden miesiąc (naliczyło maj mimo że w marcu złożyłam wypowiedzenie), ale za resztę muszę zapłacić. Zgłosiłam to ponownie i dostałam pismo, że droga reklamacji jest już skończona i wysyłają windykację oraz jeśli jestem nie zadowolona mogę zgłosić to na gov do ministerstwa. Ogólnie oszuści!! Nie dostarczyli nam ani przez sekundy internetu i nabili rachunek za usługi których sami nie zamówiliśmy!!! Kpina. Uważajcie! ZaletyBrakMiejscowośćWrocław -
~niezadowolony / 2022-06-08 11:31
Dużo można pisać, niestety niestety praktyka pokazuje że kontakt z samymi konsultantami niewiele daje, szczególnie jeśli dochodzi do jakiejś usterki, co gorsza ewidentnie leżącej po stronie samej firmy. Już sama rozmowa z konsultantem pokazuje niemoc w rozwiązywaniu problemów. Na samym wstępie konsultant zamiast udawać że jest coś w stanie zrobić powinien na dzień dobry powiedzieć, że może tyle, że nic nie może. Kontakt z kimś powyżej konsultantów jest niestety niemożliwy. Najwyraźniej szefostwo firmy idzie na ilość a nie na jakość. Wystarczyłoby od czasu do czasu zobaczyć jakie jest realne zadowolenie klientów, a nie chować się za plecami konsultantów. Krótko mówiąc żenada. -
~Magda / 2022-06-07 16:17
Nie polecam , mam abonament , wysłałam hurtem smsy i zablokowali mi cały numer i nie wiedza kiedy usuną usterkę . Super firma do ... Jestem bez telefonu a oni maja klienta w dupie! Płace abonament i to nie jeden . Mam nielimitowane smsy a konto zablokowali. Porażka . Nie polecam WadySame wady zero zaletMiejscowośćKatowice -
~Andrzej / 2022-06-07 10:19
To jest jakis dramat a nie telewizja! ju drugi raz umawiaja sie na podlaczenie i znowu ktos czego nie zanaczyl i nie moze przyjsc ! to jest strata czas u nerwów. Mojac szerokim lukiem ten balagan. Ciekawe kiedy ten burdel padnie bo z takim podejsciem to nie maja przyszlosci ! ZaletydramatWadyproblem 2 raz z przyjsciem podlaczyc. Procedury brak bezporrednich kontaktów tylko automaty, sekretarki czas tylko sie traci na gadanie z maszyna aby finalnie podlaczyla mnie do czlowieka co mi powie ze nie da rady nic zrobic!MiejscowośćGdańsk -
~Magdalena / 2022-06-06 22:46
W dniu dzisiejszym został szumnie zapowiedziany Pan Techniczny który miał usunąć usterkę, brak internetu oraz telewizji od 23.05.2022 - niestety chyba zaginął. ZaletyBrakWadyCała firma jest wielka wadąMiejscowośćRybnik -
~VectraMaInternetZAfryki / 2022-06-04 21:05
Przez kilka miesięcy internet działał normalnie ale nagle się znacznie pogorszyło ZaletyBrakWady- 100 pingu w grach
- często traci połączenie
- internet z afkrykiMiejscowośćWarszawa -
~Kraki / 2022-06-04 16:56
Obsługa zarówno w punkcie jak i na infolinii niekompetenta i niezbyt pomocna. Niestety kanały zablokowały się bez powodu - a Pani na infolinii nawet nie próbuje pomóc rozwiązać problemu i prosi żeby zadzownić jeżeli telewizja się nieodblokuje do 48 godzin...
Co do samego podpisana umowy, to w punkcie oferty były dużo mniej korzystne niż na stronie internetowej. Żeby zawrzeć umowę oferowaną na stronie - trzeba było z punktu obsługi klienta dzownić na infolinię (nie można było podpisać jej na miejscu). -
-
~xyh / 2022-06-02 20:15
widać że vectra powiela to samo co POLSAT BOX robi .A VIAPLA dla wybranych tylko szkoda abonenci odejdą Do konkurencji i będzie klapa jak multimedia polska tam też nie szanowano abonenta traktowano jak skarbonkę bez dna .A chyba obaj operatorzy zapominają że konkurencja jest ogromna a oni nie są jedynymi w kraju . Zaletycena stabilnaWadybrak informowania o zmianach i lekceważenie abonenta .rozgraniczanie lepszy gorszy abonent to przykre .Miejscowośćkalisz -
~Piotr / 2022-06-02 00:33
Tragicznie traktują nowych klientów..Choć zdarzyło mi się trafić na uprzejmość.To kwestia jak trafisz.Konsultant nie przedstawił,pełnej oferty,i umowa usługi ,nie są wymarzone.A tak to jestem wmiiarę zadowolony .Telewizja smart rewelacyjna.Internet mobilny działa nawet w lesie za miastem.Łatwe menu i interfejs w aplikacji vectra .Można dobrać usługi,sprawdzić ofertę,zgłosić awarię.,łatwo opłacić fakturę.Polecam Vectrę mimo wszystko ZaletyŁatwy dostęp z aplikacji do usług,faktur.Dobry internet,WadyMało salonów w Polsce,sposób potraktowania to kwestia losowa,albo dno ,albo super.MiejscowośćBiałystok -
~Magdalena / 2022-06-01 23:11
BEZNADZIEJA
Zgłosiłam usterkę w dniu 23.05.2022 do dnia 01.06.2022 nadal istnieje. Zostałam bez internetu który jest mi niezbędny do pracy.
Dział techniczny wtsyla mi e-maile np. Proszę odłączyć wtyczkę i odczekać 2 minuty.
Zgłaszam, że zabieg jest nieskuteczne. Dostaje filmik jak usunąć samodzielnie usterkę. Zgłaszam, że nadal istnieje problem... po czym Dostaje e-mail z zapytaniem... jaki kolor diody mają ma moim sprzęcie. Bryndal prowadząc swoją audycje... "dzwonie do Pana Pani w nietypiwej sprawie, " ma na noc... z obsługą firmy Vectra.ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćRybnik -
~Kamil / 2022-06-01 21:30
Po 3 latach jestem jednego zdania. Vectra to dno. Obsługa klienta na najniższym poziomie. Ciągle usterki. Zglaszasz problem, po kilku dniach ktoś się zainteresuje. A jak już przyjedzie łaskawy technik to oznajmi Ci że to wina poprzedniego ,,montera,, lub to ty coś uszkodziłem. Nie polecam!!!! Mam nadzieję, że ten syf zniknie z rynku!!!! ZaletyBrakWadyOlewanie klientaMiejscowośćKowale -
~Agnieszka / 2022-05-31 16:04
Jestem klientem VECTRY od wielu lat. Sprzęt, za który płacę pamięta Mieszka I i ciągle się zawiesza. Wielokrotnie zgłaszałam konieczność wymiany rutera, ale niestety starzy kliencie nie są atrakcyjni, więc VECTRA nie przewiduje wymiany ruterów nawet po 10 latach. Płace za 150 Mb/s internetu, ale jego wydajność waha się w granicach 30Mb/s. Pytają konsultanta dowiedziałam się, że to dlatego, iż mam WI -FI , a nie kabel. Nie jestem idiotką, rozumiem co do mnie mówią, ale w takim układzie dlaczego wciskając ofertę opowiadają bzdury o prędkości inetrnetu nie informując, że jego wydajność będzie pełna tylko na kablu i tylko dla jednego urządzenia, a więc WI - fi nie będzie wówczas działało.
Co się dzieje w tym kraju, wszyscy wszystkich oszukują, a cwaniactwo stało się sposobem na życie, tragedja.ZaletybrakWadywykorzystywanie i olewanie stałych klientówMiejscowośćŁowicz -
~Ns 88 / 2022-05-30 20:58
Vectra dodała nowa ofertę dla abonentów. Darowy dwu miesieczny dostep do Viaplay. Pytam tylko czemu dla wybranych. Znajomy który ma mniejszy abonament ją otrzymał a ja przy największym możliwymi abonamecie musiałem odejść się smakiem. O co chodzi???. Brawo dla Vectry za docenianie swoich najlepszych klientów. -
~Mateusz / 2022-05-30 19:12
Nie polecam. Internet strasznie się przycina, do tego często traci sygnał WiFi. -
~Elwira / 2022-05-30 17:26
Nie polecam nikomu tej firmy to jest mniej niż zero jeśli chodzi o usługę i podejście do klienta jak zgłosiłam że nie mam zasięgu w domu to Pan mi powiedział żebym sobie kupiła drugi ruter. Zastanawiam się za co ja mam płacić skoro vercta umywa ręce. MiejscowośćMońki -
-
~blade721 / 2022-05-30 11:31
Mi działa wszystko bez problemu. Polecam Smart TV i internet 600mb MiejscowośćOlsztyn -
~Kacper / 2022-05-28 13:36
Nie brać nawet za darmo - router nie zapewni zasięgu wifi w mieszkaniu 55 m. ZaletybrakWadytotalny szajsMiejscowośćPoznań -
~Agnieszka / 2022-05-28 06:31
Najgorsza firma na rynku. Poszczególne działy nie „współpracują” ze sobą. Oddział we Wrocławiu Powstańców Śląskich zatrudnia niewychowane bydło. Osoby bezczelne i nie przyjazne klientom. MiejscowośćWrocław -
~Janusz / 2022-05-27 23:19
Czeste awarie
czas oczekiwania na usuniecie awarii
10 dni -na konrakt tel czekac około 1 godz .
nie grzeczny kontakt z serwisantem w domu
wizyta trwala 30 sekund -nie grzeczny.MiejscowośćGdańsk
strona 75 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »