Po roku chciałam przenieść usługę na nowy adres zamieszkania (Z jednego końca Mokotowa na drugi). W biurze usłyszałam iż firma nie świadczy usług pod nowym adresem . I co teraz?
Miałam trzy rozwiązania: zrobić cesję, zapłacić karę pieniężną za zerwanie umowy w połowie czasu jej trwania albo... zamienić usługi stacjonarne na mobilne. I tu jest haczyk. Bo oferta usług mobilnych jest przedstawiana jako fantastyczna i super tania opcja (w co nie śmiałam wątpić) ale... NA KOLEJNE 24 MIESIĄCE. Czyli nie dość że nie mogę mieć Internetu pod nowym adresem to jeszcze mam być naciągnięta na kolejne miesiące zobowiązań.
Ja jestem w stanie zabulić 700 ziko za zerwanie umowy. Ale są osoby, które nie mogą sobie pozwolić na taki trik, a wyobrażam sobie ile osób straciło na tym prostym fakcie.
Do firmy nic nie mam. Natomiast nie jest uczciwe naciąganie nieświadomych ludzi, koloryzowanie rzeczywistości pracowników firmy w biurach stacjonarnych i na infolinii. Wystarczy czasami posiedzieć w lokalu dłużej i posłuchać co mają do powiedzenia klienci z kolejki i z jakimi problemami przychodzą.
Zalety- Internet działa
Wady- Czasami rozłącza połączenie
MiejscowośćWarszawa
