Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4442 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-05-31 16:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem klientem VECTRY od wielu lat. Sprzęt, za który płacę pamięta Mieszka I i ciągle się zawiesza. Wielokrotnie zgłaszałam konieczność wymiany rutera, ale niestety starzy kliencie nie są atrakcyjni, więc VECTRA nie przewiduje wymiany ruterów nawet po 10 latach. Płace za 150 Mb/s internetu, ale jego wydajność waha się w granicach 30Mb/s. Pytają konsultanta dowiedziałam się, że to dlatego, iż mam WI -FI , a nie kabel. Nie jestem idiotką, rozumiem co do mnie mówią, ale w takim układzie dlaczego wciskając ofertę opowiadają bzdury o prędkości inetrnetu nie informując, że jego wydajność będzie pełna tylko na kablu i tylko dla jednego urządzenia, a więc WI - fi nie będzie wówczas działało.
    Co się dzieje w tym kraju, wszyscy wszystkich oszukują, a cwaniactwo stało się sposobem na życie, tragedja.
    Zaletybrak
    Wadywykorzystywanie i olewanie stałych klientów
    MiejscowośćŁowicz
  • ~Ns 88 / 2022-05-30 20:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra dodała nowa ofertę dla abonentów. Darowy dwu miesieczny dostep do Viaplay. Pytam tylko czemu dla wybranych. Znajomy który ma mniejszy abonament ją otrzymał a ja przy największym możliwymi abonamecie musiałem odejść się smakiem. O co chodzi???. Brawo dla Vectry za docenianie swoich najlepszych klientów.
  • ~Mateusz / 2022-05-30 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Internet strasznie się przycina, do tego często traci sygnał WiFi.
  • ~Elwira / 2022-05-30 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tej firmy to jest mniej niż zero jeśli chodzi o usługę i podejście do klienta jak zgłosiłam że nie mam zasięgu w domu to Pan mi powiedział żebym sobie kupiła drugi ruter. Zastanawiam się za co ja mam płacić skoro vercta umywa ręce.
    MiejscowośćMońki
  • ~blade721 / 2022-05-30 11:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Mi działa wszystko bez problemu. Polecam Smart TV i internet 600mb
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Kacper / 2022-05-28 13:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie brać nawet za darmo - router nie zapewni zasięgu wifi w mieszkaniu 55 m.
    Zaletybrak
    Wadytotalny szajs
    MiejscowośćPoznań
  • ~Agnieszka / 2022-05-28 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. Poszczególne działy nie „współpracują” ze sobą. Oddział we Wrocławiu Powstańców Śląskich zatrudnia niewychowane bydło. Osoby bezczelne i nie przyjazne klientom.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Janusz / 2022-05-27 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Czeste awarie
    czas oczekiwania na usuniecie awarii
    10 dni -na konrakt tel czekac około 1 godz .
    nie grzeczny kontakt z serwisantem w domu
    wizyta trwala 30 sekund -nie grzeczny.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wolfu / 2022-05-26 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    po prostu gówno mozesz miec odpalona jedna rzecz a nadal jest tragicznie
    Zaletynie ma
    MiejscowośćNakło nad Notecią
  • ~UKKILLERS1 / 2022-05-26 21:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to po prostu syf. Gram w grę (World of Tanks) i mnie do bitwy wczytuje za długo. Ciągłe lagi, teleportacje. Nic się nie da zrobić. A umowa mi się kończy za 2 lata... Raz po prostu mi się coś zepsuło to na naprawę czekałem "TYLKO" 7 dni...
    ZaletyK**wa to nie ma zalet poza ceną i telewizją która jest spoko (no ale co można zwalić w telewizji)
    WadyZła obsługa klienta
    Tragiczna jakość internetu
    Naciąganie na kasę
    MiejscowośćLegionowo
  • ~ThinAsPaper / 2022-05-26 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    10m od modemu jestem, i nie mam zasięgu we własnym mieszkaniu, beznadziejne łącze i serwery które wywala co 15 minut
    ZaletyNie istnieją
    Wadytragiczne usługi
  • ~Małgorzata / 2022-05-25 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to jest za syf przez trzy dni bez naprawy a internetu i telewizji ????????????????????
    ZaletyŻadnej
    WadyOlewanie ludzi
    MiejscowośćChełmek
  • ~Markoo / 2022-05-25 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, robot z którym nie idzie się dogadać nie łączy z konsultantem. Ciągle awarie internetu. Dla nowych klientów internet za ta sama cenę o połowę szybszy. Kpina!!! Rezygnuje z tego gówna!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćUstka
  • ~vyt / 2022-05-25 09:04
    Ocena: 2.50 / 5
    widać że usługi dla wybranych są .dla pozostałych już NIE .VIAPLA usługa jest tylko dla wybranych reszta promocji nie ma i nie będzie nic .NEWS 24 sieci kablowe dodają tu NIE > abonenci odejdą do konkurencji gdzie traktowani będą jak partnerzy a nie jak naiwniak który tylko płaci nic niema w zamian .
    Zaletycena nie najgorsza
    Wadytraktowanie abonentów na gorszych i lepszych to kpiny .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Edyta / 2022-05-24 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta !!!
    Wirtualny robot ma z góry określone regułki które powtarza w kółko, jeśli chcesz zapytać o rzecz która nie jest w "kompetencjach" robota to masz pecha -bo jeśli mówi ,że może Cie połączyć z konsultantem to i tak tego nie robi -musisz tylko wybrać odpowiedż która robotowi odpowiada -to nic ,że jest niezgodna z tym o co tobie chodzi. Można tak do skutku i nie porozumiesz się. Dzwonisz ponownie i sposobem kombinowanym docierasz po czasochłonnej przepychance z robotem do konsultanta ,no ale wtedy okazuje się ,że Konsultant nie jest z tego działu i mówi ,że połączy z odpowiednim działem ale wtedy z powrotem kogo Ci włącza???...Robota który od nowa powtarza swoje utarte regułki...
    Tragedia !!Nic nie można załatwić .Wydane pieniądze na reklamę i Pazurę nie pomogą jak tak dział klientów będzie załatwiał Klienta !!!
    ZaletyBrak
    WadyTRAGICZNY DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Patrycja / 2022-05-24 14:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Lecą w kulki. Umawiają się i nie przychodzą - taka ich dbałość o klienta i jakość usług. To jest bezczelność kazać komuś siedzieć pół dnia w domu i nie przyjść. Kompletny brak szacunku wobec drugiego człowieka i nieszanowanie czyjegoś czasu. Nie wspomnę o częstych awariach...
    ZaletyBrak
    WadyNieszanowanie cudzego czasu
    Częste awarie
    MiejscowośćElbląg
  • ~Maciej / 2022-05-24 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy internet dostępny na rynku, internet nie działa kilkanaście razy w ciągu dnia,taka sytuacja powtarza się od wielu miesięcy, nic się nie poprawia a jest nawet gorzej.
    MiejscowośćLegnica
  • ~Angelika / 2022-05-24 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Ciągle przerwy w dostepie do intrnetu,a zatem i też telewizji. Od pół roku nie można doprosić się wizyty serwisanta. Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyVectra
    MiejscowośćPrzychowa
  • ~Anna / 2022-05-23 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Lubicie jak wam ktoś wciska pauze co 5 min podczas oglądania to polecam Vectre. Z internetu mozna korzystac jakies 30 min dzienie. Oczywiście na raty i pod warunkiem ze sie załączy.
    ZaletyBrak
    WadyUporczywe przerwy w dostawie internetu, brak odpowiedzi na zgłoszenia o usterkach.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Oli / 2022-05-22 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wejście na kabel od kablówki w modemie wypadło. Serwisant zabrał modem, zostałem poinformowany, że nie poniosę żadnych kosztów. Po paru miesiącach przyszedł list z wezwaniem do zapłaty 200zł. Wystarczyło przylutować spowrotem wejściówkę, serwisant zabrał sobie modem a ja nagle mam płacić za niego płacić. Oszuści, nie polecam.
    MiejscowośćKrosno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4442
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266