widać obiecywanie to metoda vectra KALISZ .tak samo multimedia polska promowały że od 5 08 2022 będzie dostępna usługa VAIPLA ,oczywiście niema nic . widać że konkurencja proponuje promocje i je spełnia a tu nic tylko obiecanki cacanki .ABONENT postanowi zakończyć w umowę z takim operatorem kablowym który robi skarbonkę z abonenta nic poza tym
Zaletystabilna cena i internet .reszta to rozczarowanie .
Wadybrak wiarygodności .informowanie o zmianach w ofercie programowej brak ?
Miejscowośćkalisz
~Karolina / 2022-08-06 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Marność najbardziej koszmarna tv jaka zmam odpisałam umowę 3 miesiące temu i ciągle pomimo reklamacji nie mogę oglądać tv zanika sygnał a dzwoniąc do punktu infolinii napotykam jakiś laików ludzi którzy nie mają żadnych kompetencji. Nie mam już cierpilwosci do tej tv i pozostaje mi tylko napisać skargę do rzecznika praw konsumenta. Nie polecam place grube pieniądze a ta firma to dno!!!!
~JVECTRA / 2022-08-05 23:21
Ocena: 1.00 / 5
mam wykupione pobieranie 600 mb/s a praktycznie mam 3mb/s telewizja przerywa nie polecam
Zaletybrak
Wadyinternet,telewizja
Miejscowośćtomaszów mazowiecki
~subson / 2022-08-05 11:02
Ocena: 1.75 / 5
myślałem że multimedia to porażka, dopóki nie przeszedłem do vectry - to jest dopiero D.N.O
~Mateusz / 2022-08-05 07:33
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa generalnie leży i wyje. Ograniczają się do ciągłego resetowania routera i modemu TV co zaczyna byś bardzo irytujące. Cięgle zawiesza się sprzęt, mimo zgłoszeń - sprawy zamiatane są pod dywan.
ZaletyPrędkość internetu.
WadyJakość świadczonych usług, tempo ( terminowość) świadczonych usług, podejście do klienta.
MiejscowośćPiła
~Wojciech / 2022-08-04 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma. Najgorszy operator w polsce. Nic nie mozna zalatwic. Internet dramat. Albo przerywa albo wcale go nie ma. Infolinia poraszka. Konsultanci nie kompetentni. Szczerze nie polecem.
ZaletyZadnych zalet. Drogo i tandeta
MiejscowośćWarszawa
~Waldemar / 2022-08-04 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Gówno psa. 50 minut na infolinii. Co 2 dzień awaria internet gwarantowane 300 mb/s jest 15 w dobry razie bo nie ma w cale.telewizje tnie a MMS co 2 dzień otrzymuje a najczęściej komunikat o przedawnieniu wiadomości. Ogólnie lepiej by było kupić gołębia pocztowego. Tańsze, szybsze i mniej awaryjny.
ZaletyBrak
WadyTakie coś ma byt
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Dario / 2022-08-04 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Takie pytanko mam. Chce zrezygnować z umowy która trwa jeszcze rok. Czego mam się spodziewać i jakie pismo napisać? filek1@wp.pl kontakt do mnie
ZaletyXxx
WadySlaby
MiejscowośćTczew
~Andrzej / 2022-08-04 11:20
Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem nt. obsługi online bo byłem w BOK, też problemy, Pani przeprosiła "że awaria". Uśmiechnąłem się ironicznie "proszę o kartkę papieru, napiszę rezygnację a Pani wpisze dane po" i "awaria znikła". Zrezygnowałem z wiadomego powodu. Owszem, jak dotąd w Netii nie zaciął się ani razu, szybszy ale małe "ale" - posługiwanie się Pilotem makabra. W pudełku pseudo instrukcja, w internacie też, wiele godzin prób i błędów. Numeryczne keye po środku i ustaw cóś, drugie kliknięcie włazi się w następne, powrót tylko keyem "wróć" który jest po środku i traf go. Pilot Vectry prosty, intuicyjny, keye numeryczne typowo u góry, dostęp w prost, powrót drugie kliknięcie. Zresztą, znacie kogoś z Netią to sami spróbujcie.
Zaletyprosta, intuicyjna obsługa odbiornika
Wadywolny, zacinający się internat
MiejscowośćWrocław
~Katazhyna Shmihera / 2022-08-04 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne usługi.
Internet stacjonarny zarazem mobilny słabej jakości, jak również obsługa salonu i dział pomocy. Obsługa podaje błędne informacje, wyjaśnienie spraw trwa 5 razy dłużej niż obiecano na początku, a i tak nie zostaje wyjaśniona.
ZaletyŻadnych
MiejscowośćWrocław
~Malin / 2022-08-04 00:27
Ocena: 1.75 / 5
Skończyła mi sie umowa z vectra w pazdzierniku i od tego czasu korzystam bez umowy. Dzwonia do mbie codziennie ale nie odbieram xD ostatnio dostalem sms ze konczy mi sie umowa i zapraszaja po nowa a przeciez umowa skonczyla sie w pazdzierniku xd moje pytanie brzmi czy musze z nimi podpisać nowa umowe ? Czy moge dalej korzystac i placoc z miesiaca na miesiac bez umowy ?
MiejscowośćRuda Śląska
~Konrad / 2022-08-03 21:23
Ocena: 2.25 / 5
Internet bardzo słaby mimo tego że to za mało powiedziane, Wasza firma powinna zostać zrównana z ziemią. Internet ciągle zacina i w ogóle nie działa. NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyWszystko co możliwe
MiejscowośćUstka
~Sobieski / 2022-08-03 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Zabawa na koszt abonenta trwa od miesiąca.Firma tragedia
MiejscowośćLegnica
~Paweł 13 / 2022-08-03 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Brak słów. To jak działa ta firma to jest jakaś komedia. Nikt nic nie wie . Przekierowywanie rozmów z działu do działu a po drodze rozmów z wkurzajacym botem. Tydzień czasu i zero reakcji na problem.
WadyObsługa tragiczna
MiejscowośćRzeszów
~hehexd123 / 2022-08-03 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie widziałem gorszej firmy co chwile urywa łącze bez powodu
~Izabela / 2022-08-02 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Bylam umowiona z technikiem na przeniesienie usług, który się w ogóle nie pojawił. Dodatkowo zero informacji zwrotnej oraz kiedy technik podlaczy internet i TV. ZENADA NIE POLECAM NIKOMU!!! Dodatkowo ciągle awarie..
MiejscowośćWarszawa
~IWONA / 2022-08-02 14:20
Ocena: 1.00 / 5
totalna porazka predkosci interneru i modemu przesyłanie sygnału na telewizor beznadziejne przychodzi technik ze swoim urzadzeniem i twierdzi ze to moja wina ze nie ma dobrego łacza a sposób jego zachowania poprostu daje opinie firmie Vectra.
MiejscowośćWałbrzych
~Anna / 2022-08-02 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Totalny skandal. Pani w obsłudze jest bezczelna! Zażądaliśmy odsłuchania rozmowy telefonicznej i słychać w niej wyraźnie, że rezygnujemy i że przyjmują rezygnacje. Mimo to dalej pobierali pieniądze. Mimo, że Pani słuchała jej razem z nami powiedziała, że trzeba napisać reklamacje. Może zostanie rozpatrzona. Ani przyznania racji, Pani powiedziała że nie będzie przepraszać bo to przecież nie ona mi to zrobiła. Nie polecam. Piszmy oceny. Niech poprawią jakość usług albo znikną z rynku.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGłogów
~Anna / 2022-08-01 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca usług w Polsce - uciekać! Nie miałam wyjscia, musialam wziąć Vectra (tylko ten dostawca osiagalny w okolicy). Gehenna z zamówieniem usługi, koszmar podpisania umowy. Na końcu okazało się że zostałam oszukana (zamiast umowy na 1 rok, wcisnęli mi na 2 lata).
ZaletyNie rozpoznałam
WadyPrzerwy w dostępie do internetu, obsługa klienta zło wcielone (brak kompetencji, chamstwo, niska kultura osobista)
MiejscowośćWarszawa
~Szymon / 2022-08-01 14:11
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam brać internetu ani czegokolwiek od Vectry,ponieważ nie za te pieniądze,oraz internet tak słabo działa,że cały czas się zacina.
Też ujawnie,że Vectra cały czas ma awarie i przez kolejny tydzień nie ma internet jednym słowem niepolecam