MiejscowośćSiedlce
strona 71 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~wab / 2022-06-13 21:23
Czekam na koniec umowy i z wielką ulgą pożegnam się z tą firmą. Wiedzą jak brać pieniądze, niestety za dużymi opłatami nie idzie rzetelność i fachowość. Jeżeli jeszce nie wybraliście tej firmy, nie róbcie tego. Rynek oferuje lepsze oferty. -
-
~Tim / 2022-06-13 18:50
Próba wmówienia kary umownej. Nikomu nie polecam tej sieci. Jestem ciekawy co jeszcze mnie czeka z ich strony.
Konsultantka podczas rozmowy nie zrzuca wszystko na system, od kogo dostałem niby fakturę ? Robot mi ją wysłał ?
Odradzam każdemu !!!MiejscowośćWarszawa -
~jeleń / 2022-06-13 15:04
Najgorsza firma z jaką się spotkałam, zwróciłam sprzęt, a twierdzą, że nie i kazali mi za sprzet zapłącić, sami stosują metodę odbioru sprzętu przez kuriera, zamiast posłać tego gościa, który instalował sprzęt, to by było jasne co zabiera, to tweraz twierdzą, że nie wysłałam wszystkiego, i teraz ja twierdzę, że tak, a oni że nie, jeżeli co drugiego tak załatwia, to mają kasę dla siebie, a kto sie będzie z nimi sądził, co drugi pewnie odpuszcza... Zaletybrak -
~Karol / 2022-06-13 11:57
Najgorsza obsługa klienta z jaką miałem do czynienia. Nie dość, że nie naprawiają tego co zostało zgłoszone, to jeszcze nie informują o tym, że mają cię w d... Zgłaszałem usterkę w telewizji kilkakrotnie i tyle samo razy musiałem dzwonić z pytaniem co się dzieje z moim zgłoszeniem, żeby się dowiedzieć, że nic. Za każdym razem czekanie 40 minut na linii na konsultanta - przemiłego, acz nic nie znaczącego, bo on tylko przekazuje sprawę dalej, a jeśli odpowiedni dział nie potrafi tego naprawić, to przestają się z tobą kontaktować. Oczywiście fakturkę nadal płacisz. Hahaha, straszna banda, unikać jak ognia. Ja wypowiedziałem umowę, zapłaciłem rachunki do końca i oddałem sprzęt, byle nie musieć więcej z nimi rozmawiać. Zaletyzalety istnieją tylko w ich reklamachWadyobsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2022-06-10 15:20
Firma krzak, nie radzi sobie z niczym. Nie podołała z instalacją usługi, po czterogodzinnym oczekiwaniu na technika, przez infolinię dowiedziałem się że wyjechał i będzie. Widocznie zgubił się w wielkim mieście Warszawie. Przy następnej próbie połączenia z konsultantem, uzyskałem tylko połączenie z robotem-idiota.Oczywiscie w następnych dniach nikt nie raczył się odezwać w sprawie następnego terminu instalacji. Aż się boję jak wyglądała by realizacja uslugi jeżeli tak wygląda jej instalacją. Amatorzy na poziomie wczesnych lat 90 ZaletyJeszcze nie dostrzeglemWadyJedna wielkaMiejscowośćWarszawa -
~Omijać szerokim łukiem / 2022-06-10 10:12
Ta firma to złodzieje mówią jedno robią drugie podłączenie i aktywacja miała być za 0zl po czym dostaję rachunek i naliczyli sobie 76zl nigdy więcej z tą firmą nie chcę mieć nic wspólnego ZaletyZadnychWadyWszystko począwszy od infolini po firmęMiejscowośćWarszawa -
~Mirosław / 2022-06-09 11:12
Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów, MiejscowośćWrocław -
~Małgorzata / 2022-06-08 23:02
Vectra mnie oszukała. Dałam się namówić na przeniesienie usług, zgodziłam się i podpisałam umowę. Przyszedł monter i stwierdził, że nie da się podłączyć. Następnie okazało się, że nie ma sygnału i nic nie da się z tym zrobić. Mimo to obiecali podjechać i naprawić/ położyć kabel . Nie zrobili tego. Po miesiącu złożyłam wypowiedzenie okazało się, że nie ma tak łatwo, naliczyli sobie koszty za podłączenie rutera( który nie był podłączony, bo nie ma kabla, za montera oraz dwa rachunki za internet, którego nie użytkowała . W skrócie Vectra nie podłączyła mi internetu, nie zezwoliła na położenie kabla i nie korzystałam z internetu przez ten czas. Od razu załatwiłam sobie innego operatora. Mimo to dostałam do zapłaty rachunek w cenie prawie 270zł. Zgłosiłam to na reklamacje i odjęli mi 69 zł za jeden miesiąc (naliczyło maj mimo że w marcu złożyłam wypowiedzenie), ale za resztę muszę zapłacić. Zgłosiłam to ponownie i dostałam pismo, że droga reklamacji jest już skończona i wysyłają windykację oraz jeśli jestem nie zadowolona mogę zgłosić to na gov do ministerstwa. Ogólnie oszuści!! Nie dostarczyli nam ani przez sekundy internetu i nabili rachunek za usługi których sami nie zamówiliśmy!!! Kpina. Uważajcie! ZaletyBrakMiejscowośćWrocław -
-
~niezadowolony / 2022-06-08 11:31
Dużo można pisać, niestety niestety praktyka pokazuje że kontakt z samymi konsultantami niewiele daje, szczególnie jeśli dochodzi do jakiejś usterki, co gorsza ewidentnie leżącej po stronie samej firmy. Już sama rozmowa z konsultantem pokazuje niemoc w rozwiązywaniu problemów. Na samym wstępie konsultant zamiast udawać że jest coś w stanie zrobić powinien na dzień dobry powiedzieć, że może tyle, że nic nie może. Kontakt z kimś powyżej konsultantów jest niestety niemożliwy. Najwyraźniej szefostwo firmy idzie na ilość a nie na jakość. Wystarczyłoby od czasu do czasu zobaczyć jakie jest realne zadowolenie klientów, a nie chować się za plecami konsultantów. Krótko mówiąc żenada. -
~Magda / 2022-06-07 16:17
Nie polecam , mam abonament , wysłałam hurtem smsy i zablokowali mi cały numer i nie wiedza kiedy usuną usterkę . Super firma do ... Jestem bez telefonu a oni maja klienta w dupie! Płace abonament i to nie jeden . Mam nielimitowane smsy a konto zablokowali. Porażka . Nie polecam WadySame wady zero zaletMiejscowośćKatowice -
~Andrzej / 2022-06-07 10:19
To jest jakis dramat a nie telewizja! ju drugi raz umawiaja sie na podlaczenie i znowu ktos czego nie zanaczyl i nie moze przyjsc ! to jest strata czas u nerwów. Mojac szerokim lukiem ten balagan. Ciekawe kiedy ten burdel padnie bo z takim podejsciem to nie maja przyszlosci ! ZaletydramatWadyproblem 2 raz z przyjsciem podlaczyc. Procedury brak bezporrednich kontaktów tylko automaty, sekretarki czas tylko sie traci na gadanie z maszyna aby finalnie podlaczyla mnie do czlowieka co mi powie ze nie da rady nic zrobic!MiejscowośćGdańsk -
~Magdalena / 2022-06-06 22:46
W dniu dzisiejszym został szumnie zapowiedziany Pan Techniczny który miał usunąć usterkę, brak internetu oraz telewizji od 23.05.2022 - niestety chyba zaginął. ZaletyBrakWadyCała firma jest wielka wadąMiejscowośćRybnik -
~VectraMaInternetZAfryki / 2022-06-04 21:05
Przez kilka miesięcy internet działał normalnie ale nagle się znacznie pogorszyło ZaletyBrakWady- 100 pingu w grach
- często traci połączenie
- internet z afkrykiMiejscowośćWarszawa -
~Kraki / 2022-06-04 16:56
Obsługa zarówno w punkcie jak i na infolinii niekompetenta i niezbyt pomocna. Niestety kanały zablokowały się bez powodu - a Pani na infolinii nawet nie próbuje pomóc rozwiązać problemu i prosi żeby zadzownić jeżeli telewizja się nieodblokuje do 48 godzin...
Co do samego podpisana umowy, to w punkcie oferty były dużo mniej korzystne niż na stronie internetowej. Żeby zawrzeć umowę oferowaną na stronie - trzeba było z punktu obsługi klienta dzownić na infolinię (nie można było podpisać jej na miejscu). -
~xyh / 2022-06-02 20:15
widać że vectra powiela to samo co POLSAT BOX robi .A VIAPLA dla wybranych tylko szkoda abonenci odejdą Do konkurencji i będzie klapa jak multimedia polska tam też nie szanowano abonenta traktowano jak skarbonkę bez dna .A chyba obaj operatorzy zapominają że konkurencja jest ogromna a oni nie są jedynymi w kraju . Zaletycena stabilnaWadybrak informowania o zmianach i lekceważenie abonenta .rozgraniczanie lepszy gorszy abonent to przykre .Miejscowośćkalisz -
~Piotr / 2022-06-02 00:33
Tragicznie traktują nowych klientów..Choć zdarzyło mi się trafić na uprzejmość.To kwestia jak trafisz.Konsultant nie przedstawił,pełnej oferty,i umowa usługi ,nie są wymarzone.A tak to jestem wmiiarę zadowolony .Telewizja smart rewelacyjna.Internet mobilny działa nawet w lesie za miastem.Łatwe menu i interfejs w aplikacji vectra .Można dobrać usługi,sprawdzić ofertę,zgłosić awarię.,łatwo opłacić fakturę.Polecam Vectrę mimo wszystko ZaletyŁatwy dostęp z aplikacji do usług,faktur.Dobry internet,WadyMało salonów w Polsce,sposób potraktowania to kwestia losowa,albo dno ,albo super.MiejscowośćBiałystok -
-
~Magdalena / 2022-06-01 23:11
BEZNADZIEJA
Zgłosiłam usterkę w dniu 23.05.2022 do dnia 01.06.2022 nadal istnieje. Zostałam bez internetu który jest mi niezbędny do pracy.
Dział techniczny wtsyla mi e-maile np. Proszę odłączyć wtyczkę i odczekać 2 minuty.
Zgłaszam, że zabieg jest nieskuteczne. Dostaje filmik jak usunąć samodzielnie usterkę. Zgłaszam, że nadal istnieje problem... po czym Dostaje e-mail z zapytaniem... jaki kolor diody mają ma moim sprzęcie. Bryndal prowadząc swoją audycje... "dzwonie do Pana Pani w nietypiwej sprawie, " ma na noc... z obsługą firmy Vectra.ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćRybnik -
~Kamil / 2022-06-01 21:30
Po 3 latach jestem jednego zdania. Vectra to dno. Obsługa klienta na najniższym poziomie. Ciągle usterki. Zglaszasz problem, po kilku dniach ktoś się zainteresuje. A jak już przyjedzie łaskawy technik to oznajmi Ci że to wina poprzedniego ,,montera,, lub to ty coś uszkodziłem. Nie polecam!!!! Mam nadzieję, że ten syf zniknie z rynku!!!! ZaletyBrakWadyOlewanie klientaMiejscowośćKowale -
~Agnieszka / 2022-05-31 16:04
Jestem klientem VECTRY od wielu lat. Sprzęt, za który płacę pamięta Mieszka I i ciągle się zawiesza. Wielokrotnie zgłaszałam konieczność wymiany rutera, ale niestety starzy kliencie nie są atrakcyjni, więc VECTRA nie przewiduje wymiany ruterów nawet po 10 latach. Płace za 150 Mb/s internetu, ale jego wydajność waha się w granicach 30Mb/s. Pytają konsultanta dowiedziałam się, że to dlatego, iż mam WI -FI , a nie kabel. Nie jestem idiotką, rozumiem co do mnie mówią, ale w takim układzie dlaczego wciskając ofertę opowiadają bzdury o prędkości inetrnetu nie informując, że jego wydajność będzie pełna tylko na kablu i tylko dla jednego urządzenia, a więc WI - fi nie będzie wówczas działało.
Co się dzieje w tym kraju, wszyscy wszystkich oszukują, a cwaniactwo stało się sposobem na życie, tragedja.ZaletybrakWadywykorzystywanie i olewanie stałych klientówMiejscowośćŁowicz -
~Ns 88 / 2022-05-30 20:58
Vectra dodała nowa ofertę dla abonentów. Darowy dwu miesieczny dostep do Viaplay. Pytam tylko czemu dla wybranych. Znajomy który ma mniejszy abonament ją otrzymał a ja przy największym możliwymi abonamecie musiałem odejść się smakiem. O co chodzi???. Brawo dla Vectry za docenianie swoich najlepszych klientów.
strona 71 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »