Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4525 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sonia / 2022-07-23 00:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam obsługę klientów w Świętochłowicach konkretną miła i zawsze chętna do pomocy
    ZaletyBardzo dobrze
    WadyNie mam
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Naprawcie mi to / 2022-07-22 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Nic nie działa.Spieprzony internet.Byby multimedia chodziło jak ta lala...teraz jest dużo większy internet i co z tego jak komputer włączam godzinę przed korzystaniem ponieważ nie ładuje wogole stron...muszę odpinać,podpinać kabel..wasz internet to.....NIE POLECAM,LUDZIE NIE KUPUJCIE.Byl technik od was i mówi że wina komputera.Dziwne że w multi media działało???A teraz komputer?Może nowy kupić?Dacie mi na nowy???Pytam!!!!Koniec umowy i idę od was.
    MiejscowośćToruń
  • ~Kasia / 2022-07-22 19:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem długoletnia klijentka vectra w Słupsku niestety z przyczyn przeprowadzki do innego miejsca niestety tam vectra nie może być strasznie żałuję ale chciałam mocno pochwalić obsługę vectra ponad 10 lat współpracowałam z nimi kiedy tylko poszłam cokolwiek załatwić z uśmiechem na twarzy przyjmowali moje sprawy polecam tylko obsługę vectra w Słupsku myślę że kiedyś do was jeszcze wrócę jesteście wspaniali ludzie i życzę miłych klientów
    ZaletyUsmiech na twarzy miła obsługa w salonie
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Agnieszka / 2022-07-22 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedługo przed końcem umowy zabrali mi kilkanaście programów, ogólnie bardzo słaby Internet, jakość obsługi, gdy coś dzieje się z telewizją lub Internetem każą sobie płacić za przyjście technika.
    ZaletyZero zalet
    WadyOlewanie problemów technicznych u klientów
    MiejscowośćSanok
  • ~Ewa / 2022-07-22 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu tego nie polecam dwa dni tylko miałam więc oddaję najgorsze jest to że ta firma nie dołożyła do umowy formularza o rezygnacji w ciągu dwóch tygodni to jest wielka pomylka
    MiejscowośćModła
  • ~Bogdan / 2022-07-21 12:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Vectra w Szczecinku to porażka. Najpierw handlowiec przedstawia same zalety a potem życie weryfikuje. Pani na infolonii oderwana od rzeczywistości ...
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~Mulan / 2022-07-20 20:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Piszę w lipcu 2022 więc dane zgodne z tym czasem. Podpisałam umowę na dwa lata. Przez pierwszy rok- Internet był, wiadomo czasami zdarzy się jakiś ogólny problem techniczny więc nie mam zastrzeżeń. Co do elektronicznego konta klienta- płaciłam na czas więc ok. Można powiedzieć że ogólnie w porządku.

    Po roku chciałam przenieść usługę na nowy adres zamieszkania (Z jednego końca Mokotowa na drugi). W biurze usłyszałam iż firma nie świadczy usług pod nowym adresem . I co teraz?
    Miałam trzy rozwiązania: zrobić cesję, zapłacić karę pieniężną za zerwanie umowy w połowie czasu jej trwania albo... zamienić usługi stacjonarne na mobilne. I tu jest haczyk. Bo oferta usług mobilnych jest przedstawiana jako fantastyczna i super tania opcja (w co nie śmiałam wątpić) ale... NA KOLEJNE 24 MIESIĄCE. Czyli nie dość że nie mogę mieć Internetu pod nowym adresem to jeszcze mam być naciągnięta na kolejne miesiące zobowiązań.

    Ja jestem w stanie zabulić 700 ziko za zerwanie umowy. Ale są osoby, które nie mogą sobie pozwolić na taki trik, a wyobrażam sobie ile osób straciło na tym prostym fakcie.
    Do firmy nic nie mam. Natomiast nie jest uczciwe naciąganie nieświadomych ludzi, koloryzowanie rzeczywistości pracowników firmy w biurach stacjonarnych i na infolinii. Wystarczy czasami posiedzieć w lokalu dłużej i posłuchać co mają do powiedzenia klienci z kolejki i z jakimi problemami przychodzą.
    Zalety- Internet działa
    Wady- Czasami rozłącza połączenie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ab / 2022-07-20 20:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma porażka, obsługa klienta przekłada z działu na dział, zwrócone urządzenie "nie zauważyli w systemie" i wystawili notę księgowa
    Rozwiązanie jedynie przez sąd
    WadyObsługa, komunikacja
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Iryna / 2022-07-19 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    I agree with very low level of the company evaluation by clients. very expensive, absolutely not client oriented. And take in consideration that if you will move from your premises you will still pay 2 month more for their services - they will close the contract only at the end of calendar month after you request of termination. No any sense to work with them. They are not even option in comparison to mobile offers.
    Zaletyno
    WadyService, contract termination
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Obychamstwowymarło / 2022-07-19 12:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Ich pracownicy którzy się zajmują montażem to buraki którzy wyciągają od ludzi pieniądze. Zapijaczeni alkocholicy którzy nic nie zrobią a domagają się 20 zł .
  • ~nie powiem / 2022-07-18 12:14
    Ocena: 1.50 / 5
    to najgorszy internet ciągle przerywa i to g i nie kupujcie!!!
    Zaletynie ma
    Wadyciągle przerywa i to gówno
    MiejscowośćPoznań
  • ~twoja stara / 2022-07-17 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    internet z ziemniaka który ma podłączone kabelki do niego i wywala cały czas
    Zaletynic
    Wady wszystko
    MiejscowośćLubin
  • ~Kama / 2022-07-15 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Statystycznie co tydzień jest większa bądź mniejsza awaria. Kontakt nie istnieje, a jak się zdarzy to nic z niego nie wynika. Klient jest winny a oni święci. Ich wskazówki są żenujące.
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność, nieskuteczność w usuwaniu awarii na dłużej niż tydzień, brak szacunku dla klienta, ogólnie jest do du*y
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Pati / 2022-07-15 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie nie polecam, telewizja nie działa po założeniu dekodera smart, obsługa nic z tym nie robi juz trzeci dzień a mimo że błąd był zgłoszony. Jeśli chodzi o cenę to bardzo drogo w porównaniu do konkurencji.
  • ~BS / 2022-07-15 09:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamawiałem usługę internetu stacjonarnego w środę, technik miał być umówiony na czwartek - nie zjawił się. Skontaktowałem się z Panią która przyjęła moje zlecenie, która umówiła technika na dziś (15.07). Technik nie zjawił się natomiast w systemie widniała data podłączenia na 19.07. Z usług zrezygnowałem. Oczekiwałem na technika 2 razy, niestety Vectra nie szanuje czasu swoich klientów
    WadyNiesłowność
  • ~Dominika / 2022-07-14 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne, internet to jedno wielkie dno
    Niby nastawili szybszy internet a działa jeszcze gorzej
    WadyZacinający się Internet
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Karolina / 2022-07-14 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś totalna masakra. Brak zrozumienia i empatii. Rezygnując z usługi chciałam oddać sprzęt bo wyjeżdżam A Pani mi mówi że mogę wysłać do nich go in-post. Dowiedziałam się przypadkiem że zawarlam nowa umowę na czas 2 lat. Taniej mnie wyniosło jej zerwanie niż płacenie za byle co. Telewizja co chwilę się wyłącza. Na infolinię dodzwonić się nie można. Internet się zacina cały czas. Dno.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćOlsxtyn
  • ~Siny / 2022-07-13 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra!!! Omijać szerokim łukiem. Kto chociaż raz miał z nimi styczność nigdy więcej nawet zapałek u nich nie kupi. Od prawie dwóch lat płacę za TV i internet ale nie używam bo sie przeprowadziłem w miejsce gdzie nie mogą mi dostarczać swoich usług. Sami sobie przedłużają umowy na następne 2 lata pod byle pretekstem że to niby lepszy abonament lub szybszy internet. Kłamcy i oszuści, nachapać hajcem się nie mogą. Nienawidzę tej firmy.
    WadySami sobie przedłużają umowy na następne 2 lata pod byle pretekstem że to niby lepszy abonament lub szybszy internet.
  • ~Jolanta / 2022-07-13 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepski odbiór fatalna obsługa trudno się do dzwonić zepsuł się im zasilacz 5 rodzin w jednej klatce w bloku odciętych od internetu a oni każą czekać na technika 8 dni porażka a o pieniądze upominają się co do dnia.
    ZaletyZadna
    WadyBardzo duzo
    MiejscowośćKielce
  • ~Anns / 2022-07-13 00:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogłosili awarię na cały dzień - musiałam wziąć wolne bezpłatne w pracy... - kazali "po naprawie" wystąpić z reklamacją - reklamacja odrzucona z racji "braku wystąpienia jakiejkolwiek awarii" - HIT!

    PO PROSTU NIE MAM SŁÓW!!!
    Zalety"Szybki internet" co prawda 600 MB ma 450, ale jest ok
    WadyWiele awarii od których umywają ręce, mała ilość promocji dla stałych klientów, oszukiwanie klientów...
    MiejscowośćŚwiętochłowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306