Witam serdecznie nie polecam nikomu tej zas..... Firmy..
To jest banda oszustów.. 24 lipca złożyłem u nich wypowiedzenie umowy a oni nawet tego nie zatwierdzili naliczyli mi kolejne koszty...
Internet i telewizja miała być za 140 zł miesięcznie a rachunki są ponad 200 zł ...
Dzwoniąc po technika bo spalił mi się ruter stwierdzili że muszę zapłacić za usługę 200 zł choć w umowie jest że ruter do wymiany jest zadarmo...
Nie są terminowi olewają ludzi oszukują na każdym możliwym kroku ten sam internet i tv w Play jest za 60 zł....
Nie polecam nikomu tej zastanej formy
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyOSZUSCI
MiejscowośćZielona Góra
~Tank / 2022-08-12 23:04
Ocena: 1.25 / 5
Jestem klientem Vectry od wielu lat ale ta firma się stacza. Brak lub zanik sygnału co raz częściej. Dziś wywaliło wszystko i na czacie dowiedziałem się, że awaria w całych Suwałkach i szybko naprawią proszą o cierpliwość. Parę tygodni było podobnie. Infolinia to godziny czekania, a zgłoszenie pisemne to dwa dni na odpowiedź sobie zostawiają i tylko porady przesyłają. Tylko jak brak sygnału to co mi z porad. Niestety przedłużyłem umowę do 10.2023 ale już po raz ostatni. Koniec z Vectrą. Omijać bo to moloch marketingowy.
ZaletyJest
WadyTak jak by nie było
MiejscowośćSuwałki
~Adam / 2022-08-12 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia. Cena usługi (sam internet) wyższa o 20 zł od konkurencji, parametry internetu nawet nie zbliżają się do deklarowanych. Najlepsze jest jednak to, że po 4 latach umowy spoźniłem się o 2 dni ze zwrotem sprzętu i miesiąc potem dostałem wezwanie do uiszczenia opłaty za spóźniony zwrot.
Omijajcie to coś z daleka.
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Dora123 / 2022-08-11 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Zawołam umowę 1.08.2022 i do dziś nie udostępnili mojego wykupionego pakietu, a jest już 11.08. Dzwonie codziennie na infolinię i proszę o odblokowanie. Ciągle słyszę ze jest problem, którym właśnie się zajmują i mam czekać 24 godziny, a kanały same mi się odblokują... No to czekam. Dzwonie i znów czekam.....I tak dopiero od 10 dni.
Dziś znów zadzwoniłam, pani znów zaczęła mi wciskać bajki o przyjętym zgłoszeniu i że mam czekać. Poprosiłam o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym. Niestety okazuje się że tam nie ma żadnego kierownika ani dyrektora, a pani konsultantka nie będzie rozmawiała ze mną i przerwała połączenie.
Żałuję że nie poczytałam opini o tej firmie wcześniej, bo na pewno nie podpisałabym z nimi umowy.
WadyŻadnego zainteresowania problemem klienta.
MiejscowośćBytom
~Kam / 2022-08-11 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Po zakończeniu usługi otrzymałam fakture za dwa miesiące do zapłaty, za miesiące w których nawet nie miałam sprzętu(terminowe rozliczenie) i maila o karze za brak zwrotu sprzętu ..miesiąc po jego oddaniu.
Pisałam maile, jednak nikt nie odpisywał, ale przychodziły kolejne maile o opłatach za coś, z czego nie korzystałam, bo nawet nie miałam na czym.
~Były klient, nie wrócę / 2022-08-10 23:22
Ocena: 1.25 / 5
Generują rzekome zadłużenie (zobowiązania sporne) na podstawie kar umownych. Nie idą z tym do sądu tylko miesiącami i latami nękają o zapłatę. Uważam ich za oszustów. Unikać. Kiepski operator, kiepska jakość usług, a na koniec jeszcze nękanie, żeby wyszarpać trochę kasy. Używają metody na niezwrócony router - jakoś teraz potrafią pisać maile i wydzwaniać co tydzień, ale przypomnieć na koniec umowy jakoś nie potrafili ani razu. Dno i metr mułu. Do tego śmiecą cały czas w skrzynkach i na klatce schodowej.
Zaletysame wady
Wadykiepska oferta, kiepska jakość usług
~Karol / 2022-08-10 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie unikajcie tej firmy jak ognia. No chyba, że ktoś ma całe godziny na zgłaszanie problemów, które nigdy nie zostaną rozwiązane. Tak, masochistom gorąco polecam, będziecie z Vectrą szczęśliwi
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Asia / 2022-08-10 19:03
Ocena: 1.25 / 5
Nie ma tygodnia aby nie było internetu w Świętochłowicach, obsługa fatalna, działa automatyczna sekretarka!!, złożyłam reklamacje email bo w tygodniu 30, na 7 dni wtygodniu aż 4 dni nie miałam internetu, i tak co tydzień, jedna wielka TRAGEDIA!!!!!
MiejscowośćŚwiętochłowice
~marus / 2022-08-10 18:27
Ocena: 1.00 / 5
syf nie internet nie działa nic lagi przez 10h pod rząd
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćSłupsk
~Hades / 2022-08-10 13:54
Ocena: 1.50 / 5
Gorąco nie polecam, pierw usługa internet i tv Smart. Internet od 22 ciągle przerywał, zgłaszane ale nic z tym nie było robione więc zmieniłem usługodawcę. Tv Smart zakupiony w promocji przez 2 miesiące musiałem walczyć z nimi aby udostępnili mi dodatkowe funkcje, które były zawarte w promocji. Po wymianie tv Smarta na nowego i zwrocie starego w terminie naliczyli karę za nie zwrócony sprzęt. Czekam tylko na koniec umowy i już do nich nie wrócę.
Coraz gorzej w Jeleniej Górze Zabobrze!!! Niewydolny internet, A obejrzeć coś BEZ ZAKŁÓCEŃ to niemożliwe bez wgl na kanał!!!!!!
Piksele na ekranie to Normalne ale są przerywane emisję lub "drgające " video i fonia. PORAZKA!!!!
ZaletyNie ma
WadyPrzerywany internet, brak stabilności tv
MiejscowośćJelenia Góra
~Karol / 2022-08-09 15:39
Ocena: 3.00 / 5
Internet stacjonarny to dramat, nie ma dnia, ani jednego dnia żeby nie było przerwy, zerwania lub awarii internetu... Vectre mam pewnie ponad 12 lat, ale to co się dzieje teraz od około roku to dramat, nie polecam z czystym sumieniem nikomu.
MiejscowośćRadom
~Niezdecydowana / 2022-08-09 14:07
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Chciała bym się dowiedzieć jak działa Vectra poza miastem??? Po przeczytaniu opinii mam mieszane uczucia i szczeże to jestem zmieszana. Na dniach miałam podpisywać umowę z tą firmą i teraz nie wiem co robić???
~Niezadowolony klient / 2022-08-09 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet z Vectry to dramat, problemy z łączem to standard
~IKA / 2022-08-09 11:40
Ocena: 5.00 / 5
Polecam usługi Vectry.Jeżeli zdarzy się jakaś awaria,wszystko jest szybko usuwane.A pani pracująca w biurze W LUBINIE jest bardzo miła i pomocna.Pozdrawiam
MiejscowośćLUBIN
~Aa / 2022-08-08 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Brak kanałów kodowanych. Temat zgłoszony ponad 3 tygodnie temu i nic, jak nie było programów tak nie ma pomimo zapewnień. Nie polecam!
MiejscowośćWarszawa
~Mieczyk_TV / 2022-08-08 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu w Polsce, nic się nie da zrobić z takim "szczochem", oglądanie tragedia pobieranie tragedia i wiele więcej rzeczy również na poziomie dna. Obsłługa klienta nie wiem czy wgl istnieje takie coś telefony nie pomagają czekanie w kolejce od dwóch lat przedłużone przez COVIDA, którego już nie ma, na lini trzeba czekać średnio 40 minut żeby ktoś odebrał. Po odebraniu oni "pozbywają się problemu zdalnie" bądź twierdzą, że to wina klienta oraz jego sprzętu. Ogólnie nie polecam nikomu.
ZaletyBrak
WadyCała VETRA to jest wada
MiejscowośćPolice
~Y-Run / 2022-08-08 11:02
Ocena: 1.50 / 5
Korzystam z Vectry od kilku lat i aktualnie codziennie Internet wywala mi co 30 minut na jakieś 2 minuty. Internet jest wolny często go nie ma w ogóle. Jest taka tragedia że to szok.
ZaletyBrak
WadyCzęsto wywala
Często go nie ma w ogóle
Jest strasznie wolny
MiejscowośćJelenia Góra
~Rafał / 2022-08-07 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka non stop awarię a dzisiaj już nic nie działa
MiejscowośćToruń
~Adrian / 2022-08-07 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli złodzieje i oszucisci! Okradają ludzi wciskając przestarzały i zacinający się sprzęt, w zaporowych cenach...mieszkanie 45m2 , a wi-fi nie działa w drugim pokoju ... Dzwonię tam i kretynka mi mówi , że wi-fi, to darmowa usługa , na którą nie ma gwarancji...że gwarancja jest "na kablu".. średniowiecze....