do wielkikot. Dokładnie ta sama sytuacja od kilku dni u nas, Vectra przejęła doskonale wcześniej działającego operatora Multimedia we Wrocławiu Wyłączyli kanały. Nam umowa wygasła, nowej nie podpisujemy, bo kiedy trwała umowa, nie przyjeżdżali do nas ze wsparcia technicznego mimo umówionych wizyt, żadnego przepraszam, czy poinformowania, że odwołują umówioną w swoim terminie wizytę, kosztem 15 petentów, których ja odwołałem dla wykonania ich usługi. Obecnie płacimy bez umowy, bo rachunki wystawiają, ale kanały wyłączyli, nie chcą przyjechać do wsparcia technicznego-miasto wojewódzkie, 21 wiek, centrum Europy, żałosne. Gdyby w tak ignorancki sposób lekarze, aparat władzy, administracja traktowali pacjentów i petentów, to wszyscy Polacy by poumierali na cito.Zaletynie ma
Wadyżenujący poziom obsługi infolinii,udają, ze coś robią, brak wsparcia technicznego w przypadku awarii, ignorowanie klienta, internet często rozłącza.
MiejscowośćWrocław