Tragiczna obsługa klienta brak możliwości dodzwonienia się do firmy pod numerem podanym jako kontakt rozmowa z robotem ma ograniczony zakres wypowiedzenie umowy jest niemal niemożliwe jeśli nie dokona się go osobiście na papierze bo dodzwonić się nie da a robót żąda złożenia dyspozycji zamknięcia umowy której można rzekomo dokonać telefonicznie (!) A i zapomniałam dodać. W nagrodę za lojalność dostaje się wyższe ceny niż dla nowych klientów. No i numery na infolinię wszystkie płatne. Mam zamiar zrezygnować jak najszybciej
ZaletyStosunkowo mało awarii
WadyObsługa klienta a raczej jej namiastka, cena dla stałych klientów, brak atrakcyjnej oferty
MiejscowośćRybnik
~Adus / 2022-08-30 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet od zawsze był tragedią, od 10 lat jest z nim problem i sprawa była wielokrotnie zgłaszana, nikt nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, dlatego rozwiązuję umowę.
ZaletyBrak
WadyNie rozwijają się
MiejscowośćLegnica
~Lisu / 2022-08-29 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły problem z połączeniem internetu i telewizji. Odliczam czas do kwietnia aby zakończyć umowę!
ZaletyBrak
WadyDostawca usług nie wywiązuje się z tym co zawarte w umowie Legnica
MiejscowośćLegnica
~Małgorzata / 2022-08-29 22:02
Ocena: 1.00 / 5
internet kompletne dno, chyba ślimak jest od niego szybszy, bez przerwy się zawiesza
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~Gibson / 2022-08-29 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam współpracę z tą firmą krzak, osobiście składam zawiadomienie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Zaletybrak
Wadymają jedną wadę: brak zalet
MiejscowośćGdańsk
~Nie lubie Vectry / 2022-08-28 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Pisze już 5 opinie i nadal nic mam dosyć waszego internetu. Jak ja mam wytrwać te 2 lata do końca umowy mimo tego znając życie i tak będę miał od was inteernet o ile wogóle go będę miał. Mnie czasem ciakawki wy czzytacie te opinie bo wasz internet ciągle maleje, tysiące komentarzy a internet nadal beznadziejny. NIE POLECAM
ZaletyBrak
Wadyuuuuuuuuuu dużo by wymieniać
MiejscowośćUstka
~Xyz / 2022-08-28 19:09
Ocena: 1.25 / 5
Od ponad miesiąca internet zamula nie do wytrzymania, nie ładują się strony, występują skoki pingu. Coraz częściej się nie da przeglądać głupiej stronki z obrazkami, już nie wspominając o oglądaniu filmów lub, o zgrozo, o graniu online... Kontakt z konsultantami mocno ograniczony, jak już się uda połączyć z kimś na czacie, to po wymianie dwóch wiadomości przestają odpisywać i czekają na automatyczne rozłączenie rozmówcy.
Zaletyna ten moment brak
Wadybardzo wolna prędkość uniemożliwiająca robienie czegokolwiek
MiejscowośćWrocław
~Sebastian / 2022-08-28 04:14
Ocena: 1.25 / 5
Ciągle problemy z internetem. Rozłączanie w ciągu dnia, nagle skoki pingu, Średnio raz w tygodniu "awaria" na parę godzin. Na infolinię nie da się praktycznie dodzwonić. Kontakt w sprawie awarii tylko przez internet i odpowiadają w ciągu 48h.... Mieszkanie 50m2 wifi z ich routera nie obejmuje całego mieszkania tylko 1,5pokoju. Nikomu nie polecam.
ZaletyBrak
MiejscowośćBielsko-Biała
~N / 2022-08-26 08:01
Ocena: 1.50 / 5
Porażka, porażka, porażka. Omijać jak najszerszym łukiem tę firmę. Wieczne awarie i problemy z internetem. Aktualnie od wczoraj w domu nie mam internetu w ogóle, nie mam jak pracować, obsługa klienta nic nie wie, "jest awaria". Tyle to i ja wiem bez ich "pomocy". Wifi w domu mi praktycznie nie działa od kilku miesięcy i zamiast wymienić mi modem to twierdzą że oni wifi nie gwarantują, a po kablu działa. Nie polecam. Gdybym miała jakąś alternatywę to już dawno bym tą umowę wypowiedziała. Z gorszym dostawcą internetu nigdy do czynienia nie miałam. DRAMAT
ZaletyBRAK
Wadyciągłe awarie
beznadziejne podejście do klienta
MiejscowośćRuda Śląska
~Nie lubie Vectry / 2022-08-25 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny Internet, wczoraj pisałem też opinie od teraz będę pisał opinie codziennie aż wkońcu to coś zacznie działać, Lepszy internet będę miał jak poprostu rozłącze się od neta i pujde do lasu tam będzie lepszy internet niż od was. Wasza firma powinna byc wyrównana z ziemią. NIE POLECAMMMMM to jeden wielki śmietnik
ZaletyTa Opcja powinna byc usunięta bo nikt tu nic dobrego nie pisze, to powinno byc usunięte jak ta firma
WadyWszystko co się da prędzej samochody będą latały niż ja powiem wsszystkie wady
MiejscowośćUstka
~tom / 2022-08-24 21:52
Ocena: 2.50 / 5
Zadzwonił do mnie jakiś pracownik w celu utrzymania klienta i jak mu powiedziałem , że przechodzę do netii to zamiast porozmawiać ze mną to zaczął szydzić z telewizji internetowej i cytuję: " te dekodery też mamy to jakieś gówno "
i życzył mi miłego wieczoru co za zjeb takiego jeszcze nie spotkałem. Tak pozbywają się klientów he he.
MiejscowośćTczew
~Przemek / 2022-08-23 11:19
Ocena: 1.50 / 5
Vetra wykupiła mutimedie i w tym roku 2022 przejęli siec. Odrazu zaczeły sie problemy z internetem. Wysoki ping nagle spadki prędkości albo rozłączanie do tego pare awari w tygodniu. po paru miesiacach niby cos naprawili na speed tesci internet niby jest ok ping się obniżył ale prawie codziennie nie ma Internetu po parę godzin. Infolinia twierdzi ze jest ok i trzeba wysłac technika co jest bzdura bo to ich oszczędności na technikach. Wcześniej ta siec działa bardzo dobrze i w roku może były z 2/3 przestoje i Internet był stabilny.
ODRADZAM KAZDEMU TE FIRME NAJGORSZY INTERNET JAKI MIALEM W ZYCIU A ZACZYDELEM OD MODEMU W TPSA.
ZaletyŻadne
WadyCałą firma to wada
MiejscowośćGdynia
~Nie lubie Vectry / 2022-08-23 00:01
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, Beznadzieja internet z ziemniaka ciągle zacina czasem nawet rozłącza. Ta firma powinna być z ziemią wyrównana, brak słów do was. BEZNADZIJA
ZaletyTa opcja nie powinna istniec jak nikt nie korzysta
WadyWszystko wad jest więcej niż ziarenek piasku na ziemi
MiejscowośćUstka
~YEBACVECTRE / 2022-08-22 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Yebane dno. W głupim csie skoki pingu +/- 20 do tego stały loss od 1 do 6%. Jesteście bandą nieudaczników którą przerasta takie coś jak stabilne łącze. Nie macie nic wspólnego z takim czymś. Dlatego proponuje w pizd* odsprzedać wszystko i zostawić to w innych rekach moze bedzie lepiej.
Zaletybrak
Wadywszyscy wiedzia
MiejscowośćTCZEW
~Sławek / 2022-08-22 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Dno, dno, dno i jeszcze raz dno. Ludzie zamiast usług tej firmy kupcie chomika przynajmniej coś fajnego będziecie mieli i spokojne nerwy.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćPruszcz Gdański
~nie ujawniam danych / 2022-08-22 18:10
Ocena: 1.00 / 5
mistrzostwo świata w wyłudzaniu pieniędzy , płacę na czas a ciągle windykacje wysyłają wezwania do zapłaty dziwnych kwot , burdel w księgowaniu lub celowe działanie
Zaletyjakie zalety , łobuzerka
Wadyoszustwo
MiejscowośćMława
~Korpat / 2022-08-22 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to porażka jakich mało. Człowiek płaci rachunki za coś czego ciągle nie ma. Ciągły brak internetu i tym samym telewizji to tragedia. Ciągle resetowanie dekodera routera czy telewizora to jest tragedia. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy. Niestety musiałam podpisać z nimi umowę bo w budynku są ivh kable pociągnięte, ale zrobię wszystko żeby wrócić do mojego poprzedniego dostawcy internetu i tv
ZaletyBrak
WadyBrak internetu, żadnej pomocy technicznej, konsultanci tylko mowia i pomagają chwilowo. Totalna porażka
MiejscowośćNowa Ruda
~Tomasz / 2022-08-22 13:46
Ocena: 1.00 / 5
To zwykli oszuści wraz firma dialtone będą cie próbować oszukać nawet po zakończeniu umowy
Zalety Rak
WadyZdolności wyłudzania kasy
MiejscowośćGdańsk
~Mariusz / 2022-08-21 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam, na chwilę wyłączyłem prąd w celu wymiany gniazda, po ponownym włączeniu prądu, internetu już nie ma, pewnie trzeba czekać na obsługę, do poniedziałku, lepiej nic nie majstrujcie przy routerze w weekend
~Robert / 2022-08-21 11:22
Ocena: 2.25 / 5
Od 6 dni nie mam internetu. Konsultanci są bezradni. Vectra informuje, że trwają prace choć tak naprawdę nic się nie dzieje. Z niezależnych źródeł wiem, że technik, który obsługuje nasze osiedle jest na urlopie. Pierwszy raz spotykam się z takim lekceważeniem, a jestem wieloletnim odbiorcą usług Vectra. Nie chodzi oczywiście o urlop,
a o sposób podejścia do awarii. Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za współpracę i poszukać nowego dostawcy internetu.
WadyLekceważące taktowanie klienta indywidualnego - brak zrozumienia powagi sytuacji.
Systemowy brak możliwości podejmowania działań przez konsultantów, którzy powtarzają, że nie mogą nic zrobić.