Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yorg / 2022-08-15 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Częste braki w dostawie internetu. Awarie techniczne. Opłaty w górę bez informowania.
    ZaletyZalety były kiedyś już ich nie ma
    WadyCena i ciągle awarie
  • ~wielkikot / 2022-08-15 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Was o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Jestem abonentem Vecry poniekąd przez przypadek, ponieważ 2 lata temu przejęli Petrusa. Działam na umowie zawartej jeszcze z Petrusem, która przedłużyła się automatycznie. Wielokrotnie próbowano nakłonić mnie do zmiany umowy na korzystniejszą cenowo dla Vectry. W piątek 12 sierpnia, wieczorem zakodowano mi wszystkie "normalne" kanały pozostawiając ogólnodostępne z tv naziemnej. Brak możliwości zgłoszenia przez cały długi weekend tych działań. Infolinia odsyła do BOK, który ma nagraną informację o braku możliwości zgłoszenia usterki, bo mają jakieś przeszkody techniczne. Przez cały weekend pozostałam bez ulubionych programów. W taki oto sposób chcą mnie zmusić do zmiany umowy. Czy miał ktoś z was taki problem ze starą umową? Proszę o info
    MiejscowośćToruń
  • ~Przemek / 2022-08-14 10:34
    Ocena: 1.25 / 5
    1) internet jest tragiczny, do pracy zdalnej lub grania calkowicie odradzam, jedyne co na nim mozna porobic to poczytac internet i zaplacic rachunki
    2) obsluga klienta to jakas kpina, nie wysylaja techników i nie rozwiazuja problemu
    3) najgorszy dostawca na jakiego trafilem i to na dodatek w trzrch lokalizacjach. Dwie w warszawie i jedna w bialymstoku, w kazdym miejscu te same problemy i zero pomocy
    ZaletyBrak
    WadyD r a m a t
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rozczarowana / 2022-08-14 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe awarie i rozłączanie połączenia. Fatalny odbiór niektórych kanałów. W sobotę o godzinie 9:00 zanik tv i internetu. Po telefonie do bok informacja że przewidywany czas naprawy to wtorek godz. 13:00. Zostałam na długi weekend bez tv i internetu. Stanowczo odradzam produkty tej firmy. Szkoda nerwów. Na pewno nie przedłużę z nimi umowy.
    ZaletyWłaściwie niema
    WadyPłacenie za coś czego tam naprawdę nie ma.
    MiejscowośćToruń
  • ~Dora / 2022-08-14 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oprócz PODSTAWY INTERNET który jest poniżej krytyki!!!! - NOTORYCZNE "Zrywanie" programów, obrazu i WYLACZANIE w dzień zwłaszcza nocy całkowicie ( wiele osób ogląda lub nagrywa w nocy!!!!
    Oglądanie Wsteczne emisji ale BEZ MOŻLIWOŚCI PRZYSPIESZANIA, COFANIA. DNO !!!!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadyJAK POWYŻEJ!!!!a NAJWIEKSZA NIKT TEGO NIE CZYTA I NIE WYCIAGA WNIOSKÓW! Widać po braku reakcji i NASZYM coraz gorszym odbiorze tv vectra!!!!!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Lukasz / 2022-08-13 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Place i tylko place zero zadowolenia internetu juz od dłuższego czasu brak lub na chwilę jest porażka wypowiedzenie umowy w lipcu nagle nic w systemie nie zarejestrowany powtórka w sierpniu osobiście zobaczymy co będzie szkoda czasu i kasy na nich
    ZaletyBrak
    WadyOstatnio co tylko możliwe 0 zadowolenia
    MiejscowośćGródków
  • ~Pawel / 2022-08-13 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie nie polecam nikomu tej zas..... Firmy..
    To jest banda oszustów.. 24 lipca złożyłem u nich wypowiedzenie umowy a oni nawet tego nie zatwierdzili naliczyli mi kolejne koszty...
    Internet i telewizja miała być za 140 zł miesięcznie a rachunki są ponad 200 zł ...
    Dzwoniąc po technika bo spalił mi się ruter stwierdzili że muszę zapłacić za usługę 200 zł choć w umowie jest że ruter do wymiany jest zadarmo...
    Nie są terminowi olewają ludzi oszukują na każdym możliwym kroku ten sam internet i tv w Play jest za 60 zł....
    Nie polecam nikomu tej zastanej formy
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyOSZUSCI
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Tank / 2022-08-12 23:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem klientem Vectry od wielu lat ale ta firma się stacza. Brak lub zanik sygnału co raz częściej. Dziś wywaliło wszystko i na czacie dowiedziałem się, że awaria w całych Suwałkach i szybko naprawią proszą o cierpliwość. Parę tygodni było podobnie. Infolinia to godziny czekania, a zgłoszenie pisemne to dwa dni na odpowiedź sobie zostawiają i tylko porady przesyłają. Tylko jak brak sygnału to co mi z porad. Niestety przedłużyłem umowę do 10.2023 ale już po raz ostatni. Koniec z Vectrą. Omijać bo to moloch marketingowy.
    ZaletyJest
    WadyTak jak by nie było
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Adam / 2022-08-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Cena usługi (sam internet) wyższa o 20 zł od konkurencji, parametry internetu nawet nie zbliżają się do deklarowanych. Najlepsze jest jednak to, że po 4 latach umowy spoźniłem się o 2 dni ze zwrotem sprzętu i miesiąc potem dostałem wezwanie do uiszczenia opłaty za spóźniony zwrot.
    Omijajcie to coś z daleka.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Dora123 / 2022-08-11 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Zawołam umowę 1.08.2022 i do dziś nie udostępnili mojego wykupionego pakietu, a jest już 11.08. Dzwonie codziennie na infolinię i proszę o odblokowanie. Ciągle słyszę ze jest problem, którym właśnie się zajmują i mam czekać 24 godziny, a kanały same mi się odblokują... No to czekam. Dzwonie i znów czekam.....I tak dopiero od 10 dni.
    Dziś znów zadzwoniłam, pani znów zaczęła mi wciskać bajki o przyjętym zgłoszeniu i że mam czekać. Poprosiłam o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym. Niestety okazuje się że tam nie ma żadnego kierownika ani dyrektora, a pani konsultantka nie będzie rozmawiała ze mną i przerwała połączenie.
    Żałuję że nie poczytałam opini o tej firmie wcześniej, bo na pewno nie podpisałabym z nimi umowy.
    WadyŻadnego zainteresowania problemem klienta.


    MiejscowośćBytom
  • ~Kam / 2022-08-11 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakończeniu usługi otrzymałam fakture za dwa miesiące do zapłaty, za miesiące w których nawet nie miałam sprzętu(terminowe rozliczenie) i maila o karze za brak zwrotu sprzętu ..miesiąc po jego oddaniu.

    Pisałam maile, jednak nikt nie odpisywał, ale przychodziły kolejne maile o opłatach za coś, z czego nie korzystałam, bo nawet nie miałam na czym.
  • ~Były klient, nie wrócę / 2022-08-10 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Generują rzekome zadłużenie (zobowiązania sporne) na podstawie kar umownych. Nie idą z tym do sądu tylko miesiącami i latami nękają o zapłatę. Uważam ich za oszustów. Unikać. Kiepski operator, kiepska jakość usług, a na koniec jeszcze nękanie, żeby wyszarpać trochę kasy. Używają metody na niezwrócony router - jakoś teraz potrafią pisać maile i wydzwaniać co tydzień, ale przypomnieć na koniec umowy jakoś nie potrafili ani razu. Dno i metr mułu. Do tego śmiecą cały czas w skrzynkach i na klatce schodowej.
    Zaletysame wady
    Wadykiepska oferta, kiepska jakość usług
  • ~Karol / 2022-08-10 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie unikajcie tej firmy jak ognia. No chyba, że ktoś ma całe godziny na zgłaszanie problemów, które nigdy nie zostaną rozwiązane. Tak, masochistom gorąco polecam, będziecie z Vectrą szczęśliwi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Asia / 2022-08-10 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie ma tygodnia aby nie było internetu w Świętochłowicach, obsługa fatalna, działa automatyczna sekretarka!!, złożyłam reklamacje email bo w tygodniu 30, na 7 dni wtygodniu aż 4 dni nie miałam internetu, i tak co tydzień, jedna wielka TRAGEDIA!!!!!
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~marus / 2022-08-10 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    syf nie internet nie działa nic lagi przez 10h pod rząd
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Hades / 2022-08-10 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorąco nie polecam, pierw usługa internet i tv Smart. Internet od 22 ciągle przerywał, zgłaszane ale nic z tym nie było robione więc zmieniłem usługodawcę. Tv Smart zakupiony w promocji przez 2 miesiące musiałem walczyć z nimi aby udostępnili mi dodatkowe funkcje, które były zawarte w promocji. Po wymianie tv Smarta na nowego i zwrocie starego w terminie naliczyli karę za nie zwrócony sprzęt. Czekam tylko na koniec umowy i już do nich nie wrócę.
    WadyOlewka klienta, naliczanie bezpodstawnych kar.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dora / 2022-08-10 00:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Coraz gorzej w Jeleniej Górze Zabobrze!!! Niewydolny internet, A obejrzeć coś BEZ ZAKŁÓCEŃ to niemożliwe bez wgl na kanał!!!!!!
    Piksele na ekranie to Normalne ale są przerywane emisję lub "drgające " video i fonia. PORAZKA!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyPrzerywany internet, brak stabilności tv
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Karol / 2022-08-09 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet stacjonarny to dramat, nie ma dnia, ani jednego dnia żeby nie było przerwy, zerwania lub awarii internetu... Vectre mam pewnie ponad 12 lat, ale to co się dzieje teraz od około roku to dramat, nie polecam z czystym sumieniem nikomu.
    MiejscowośćRadom
  • ~Niezdecydowana / 2022-08-09 14:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Chciała bym się dowiedzieć jak działa Vectra poza miastem??? Po przeczytaniu opinii mam mieszane uczucia i szczeże to jestem zmieszana. Na dniach miałam podpisywać umowę z tą firmą i teraz nie wiem co robić???
  • ~Niezadowolony klient / 2022-08-09 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z Vectry to dramat, problemy z łączem to standard
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4729
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2035
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306