Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dora / 2022-08-10 00:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Coraz gorzej w Jeleniej Górze Zabobrze!!! Niewydolny internet, A obejrzeć coś BEZ ZAKŁÓCEŃ to niemożliwe bez wgl na kanał!!!!!!
    Piksele na ekranie to Normalne ale są przerywane emisję lub "drgające " video i fonia. PORAZKA!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyPrzerywany internet, brak stabilności tv
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Karol / 2022-08-09 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet stacjonarny to dramat, nie ma dnia, ani jednego dnia żeby nie było przerwy, zerwania lub awarii internetu... Vectre mam pewnie ponad 12 lat, ale to co się dzieje teraz od około roku to dramat, nie polecam z czystym sumieniem nikomu.
    MiejscowośćRadom
  • ~Niezdecydowana / 2022-08-09 14:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Chciała bym się dowiedzieć jak działa Vectra poza miastem??? Po przeczytaniu opinii mam mieszane uczucia i szczeże to jestem zmieszana. Na dniach miałam podpisywać umowę z tą firmą i teraz nie wiem co robić???
  • ~Niezadowolony klient / 2022-08-09 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z Vectry to dramat, problemy z łączem to standard
  • ~IKA / 2022-08-09 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam usługi Vectry.Jeżeli zdarzy się jakaś awaria,wszystko jest szybko usuwane.A pani pracująca w biurze W LUBINIE jest bardzo miła i pomocna.Pozdrawiam
    MiejscowośćLUBIN
  • ~Aa / 2022-08-08 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kanałów kodowanych. Temat zgłoszony ponad 3 tygodnie temu i nic, jak nie było programów tak nie ma pomimo zapewnień. Nie polecam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mieczyk_TV / 2022-08-08 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu w Polsce, nic się nie da zrobić z takim "szczochem", oglądanie tragedia pobieranie tragedia i wiele więcej rzeczy również na poziomie dna. Obsłługa klienta nie wiem czy wgl istnieje takie coś telefony nie pomagają czekanie w kolejce od dwóch lat przedłużone przez COVIDA, którego już nie ma, na lini trzeba czekać średnio 40 minut żeby ktoś odebrał. Po odebraniu oni "pozbywają się problemu zdalnie" bądź twierdzą, że to wina klienta oraz jego sprzętu. Ogólnie nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyCała VETRA to jest wada
    MiejscowośćPolice
  • ~Y-Run / 2022-08-08 11:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z Vectry od kilku lat i aktualnie codziennie Internet wywala mi co 30 minut na jakieś 2 minuty. Internet jest wolny często go nie ma w ogóle. Jest taka tragedia że to szok.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsto wywala
    Często go nie ma w ogóle
    Jest strasznie wolny
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Rafał / 2022-08-07 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka non stop awarię a dzisiaj już nic nie działa
    MiejscowośćToruń
  • ~Adrian / 2022-08-07 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje i oszucisci! Okradają ludzi wciskając przestarzały i zacinający się sprzęt, w zaporowych cenach...mieszkanie 45m2 , a wi-fi nie działa w drugim pokoju ... Dzwonię tam i kretynka mi mówi , że wi-fi, to darmowa usługa , na którą nie ma gwarancji...że gwarancja jest "na kablu".. średniowiecze....
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~xyd / 2022-08-07 08:35
    Ocena: 2.50 / 5
    widać obiecywanie to metoda vectra KALISZ .tak samo multimedia polska promowały że od 5 08 2022 będzie dostępna usługa VAIPLA ,oczywiście niema nic . widać że konkurencja proponuje promocje i je spełnia a tu nic tylko obiecanki cacanki .ABONENT postanowi zakończyć w umowę z takim operatorem kablowym który robi skarbonkę z abonenta nic poza tym
    Zaletystabilna cena i internet .reszta to rozczarowanie .
    Wadybrak wiarygodności .informowanie o zmianach w ofercie programowej brak ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~Karolina / 2022-08-06 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Marność najbardziej koszmarna tv jaka zmam odpisałam umowę 3 miesiące temu i ciągle pomimo reklamacji nie mogę oglądać tv zanika sygnał a dzwoniąc do punktu infolinii napotykam jakiś laików ludzi którzy nie mają żadnych kompetencji. Nie mam już cierpilwosci do tej tv i pozostaje mi tylko napisać skargę do rzecznika praw konsumenta. Nie polecam place grube pieniądze a ta firma to dno!!!!
  • ~JVECTRA / 2022-08-05 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    mam wykupione pobieranie 600 mb/s a praktycznie mam 3mb/s telewizja przerywa nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyinternet,telewizja
    Miejscowośćtomaszów mazowiecki
  • ~subson / 2022-08-05 11:02
    Ocena: 1.75 / 5
    myślałem że multimedia to porażka, dopóki nie przeszedłem do vectry - to jest dopiero D.N.O
  • ~Mateusz / 2022-08-05 07:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa generalnie leży i wyje. Ograniczają się do ciągłego resetowania routera i modemu TV co zaczyna byś bardzo irytujące. Cięgle zawiesza się sprzęt, mimo zgłoszeń - sprawy zamiatane są pod dywan.
    ZaletyPrędkość internetu.
    WadyJakość świadczonych usług, tempo ( terminowość) świadczonych usług, podejście do klienta.
    MiejscowośćPiła
  • ~Wojciech / 2022-08-04 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Najgorszy operator w polsce. Nic nie mozna zalatwic. Internet dramat. Albo przerywa albo wcale go nie ma. Infolinia poraszka. Konsultanci nie kompetentni. Szczerze nie polecem.
    ZaletyZadnych zalet. Drogo i tandeta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldemar / 2022-08-04 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno psa. 50 minut na infolinii. Co 2 dzień awaria internet gwarantowane 300 mb/s jest 15 w dobry razie bo nie ma w cale.telewizje tnie a MMS co 2 dzień otrzymuje a najczęściej komunikat o przedawnieniu wiadomości. Ogólnie lepiej by było kupić gołębia pocztowego. Tańsze, szybsze i mniej awaryjny.
    ZaletyBrak
    WadyTakie coś ma byt
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Dario / 2022-08-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie pytanko mam. Chce zrezygnować z umowy która trwa jeszcze rok. Czego mam się spodziewać i jakie pismo napisać? filek1@wp.pl kontakt do mnie
    ZaletyXxx
    WadySlaby
    MiejscowośćTczew
  • ~Andrzej / 2022-08-04 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem nt. obsługi online bo byłem w BOK, też problemy, Pani przeprosiła "że awaria". Uśmiechnąłem się ironicznie "proszę o kartkę papieru, napiszę rezygnację a Pani wpisze dane po" i "awaria znikła". Zrezygnowałem z wiadomego powodu. Owszem, jak dotąd w Netii nie zaciął się ani razu, szybszy ale małe "ale" - posługiwanie się Pilotem makabra. W pudełku pseudo instrukcja, w internacie też, wiele godzin prób i błędów. Numeryczne keye po środku i ustaw cóś, drugie kliknięcie włazi się w następne, powrót tylko keyem "wróć" który jest po środku i traf go. Pilot Vectry prosty, intuicyjny, keye numeryczne typowo u góry, dostęp w prost, powrót drugie kliknięcie. Zresztą, znacie kogoś z Netią to sami spróbujcie.
    Zaletyprosta, intuicyjna obsługa odbiornika
    Wadywolny, zacinający się internat
    MiejscowośćWrocław
  • ~Katazhyna Shmihera / 2022-08-04 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne usługi.
    Internet stacjonarny zarazem mobilny słabej jakości, jak również obsługa salonu i dział pomocy. Obsługa podaje błędne informacje, wyjaśnienie spraw trwa 5 razy dłużej niż obiecano na początku, a i tak nie zostaje wyjaśniona.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266