Najagorszy internet jaki mialem w ciagu miesiaca potrafi wywalic z 3 razy juz internet w macdonaldzie jest lepszy
Zaletynie ma
WadyMale pobieranie, czesto wywala
MiejscowośćBiała Podlaska
~Krzysztof / 2022-08-16 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet to komedia, nie działa, a jak już działa to Prędkość jest niższa niż tp sa 15 lat temu. Najgorszy dostawca usług z jakim miałem styczność.
ZaletyBrak
WadyZa dużo żeby pisać
MiejscowośćGdańsk
~Si / 2022-08-16 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa do dupy udają tylko że coś załatwiają...wiecznie coś nie działa tragedia!!! Nie polecam!!!
MiejscowośćNowogard
~Barbara / 2022-08-16 00:32
Ocena: 2.00 / 5
Ģówno. Poświęce czas zeby napisać, że znowu odcięło internet. Kilka razy w miesiacu brak neta. To jest największe gówno w temacie dostawcy internetu jakie widziałem. Wyj..ać ich z rynku prosze.
ZaletyŻe co?
WadyWszystko. Jakość, szybkość, obsługa techniczna, Wszystko !!!!!
MiejscowośćBielsko-Biała
~Yorg / 2022-08-15 20:23
Ocena: 1.75 / 5
Częste braki w dostawie internetu. Awarie techniczne. Opłaty w górę bez informowania.
ZaletyZalety były kiedyś już ich nie ma
WadyCena i ciągle awarie
~wielkikot / 2022-08-15 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Proszę Was o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Jestem abonentem Vecry poniekąd przez przypadek, ponieważ 2 lata temu przejęli Petrusa. Działam na umowie zawartej jeszcze z Petrusem, która przedłużyła się automatycznie. Wielokrotnie próbowano nakłonić mnie do zmiany umowy na korzystniejszą cenowo dla Vectry. W piątek 12 sierpnia, wieczorem zakodowano mi wszystkie "normalne" kanały pozostawiając ogólnodostępne z tv naziemnej. Brak możliwości zgłoszenia przez cały długi weekend tych działań. Infolinia odsyła do BOK, który ma nagraną informację o braku możliwości zgłoszenia usterki, bo mają jakieś przeszkody techniczne. Przez cały weekend pozostałam bez ulubionych programów. W taki oto sposób chcą mnie zmusić do zmiany umowy. Czy miał ktoś z was taki problem ze starą umową? Proszę o info
MiejscowośćToruń
~Przemek / 2022-08-14 10:34
Ocena: 1.25 / 5
1) internet jest tragiczny, do pracy zdalnej lub grania calkowicie odradzam, jedyne co na nim mozna porobic to poczytac internet i zaplacic rachunki
2) obsluga klienta to jakas kpina, nie wysylaja techników i nie rozwiazuja problemu
3) najgorszy dostawca na jakiego trafilem i to na dodatek w trzrch lokalizacjach. Dwie w warszawie i jedna w bialymstoku, w kazdym miejscu te same problemy i zero pomocy
ZaletyBrak
WadyD r a m a t
MiejscowośćWarszawa
~Rozczarowana / 2022-08-14 08:49
Ocena: 1.75 / 5
Ciągłe awarie i rozłączanie połączenia. Fatalny odbiór niektórych kanałów. W sobotę o godzinie 9:00 zanik tv i internetu. Po telefonie do bok informacja że przewidywany czas naprawy to wtorek godz. 13:00. Zostałam na długi weekend bez tv i internetu. Stanowczo odradzam produkty tej firmy. Szkoda nerwów. Na pewno nie przedłużę z nimi umowy.
ZaletyWłaściwie niema
WadyPłacenie za coś czego tam naprawdę nie ma.
MiejscowośćToruń
~Dora / 2022-08-14 02:28
Ocena: 1.00 / 5
Oprócz PODSTAWY INTERNET który jest poniżej krytyki!!!! - NOTORYCZNE "Zrywanie" programów, obrazu i WYLACZANIE w dzień zwłaszcza nocy całkowicie ( wiele osób ogląda lub nagrywa w nocy!!!!
Oglądanie Wsteczne emisji ale BEZ MOŻLIWOŚCI PRZYSPIESZANIA, COFANIA. DNO !!!!!!
ZaletyŻADNYCH ZALET
WadyJAK POWYŻEJ!!!!a NAJWIEKSZA NIKT TEGO NIE CZYTA I NIE WYCIAGA WNIOSKÓW! Widać po braku reakcji i NASZYM coraz gorszym odbiorze tv vectra!!!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~Lukasz / 2022-08-13 22:22
Ocena: 2.00 / 5
Place i tylko place zero zadowolenia internetu juz od dłuższego czasu brak lub na chwilę jest porażka wypowiedzenie umowy w lipcu nagle nic w systemie nie zarejestrowany powtórka w sierpniu osobiście zobaczymy co będzie szkoda czasu i kasy na nich
ZaletyBrak
WadyOstatnio co tylko możliwe 0 zadowolenia
MiejscowośćGródków
~Pawel / 2022-08-13 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Witam serdecznie nie polecam nikomu tej zas..... Firmy..
To jest banda oszustów.. 24 lipca złożyłem u nich wypowiedzenie umowy a oni nawet tego nie zatwierdzili naliczyli mi kolejne koszty...
Internet i telewizja miała być za 140 zł miesięcznie a rachunki są ponad 200 zł ...
Dzwoniąc po technika bo spalił mi się ruter stwierdzili że muszę zapłacić za usługę 200 zł choć w umowie jest że ruter do wymiany jest zadarmo...
Nie są terminowi olewają ludzi oszukują na każdym możliwym kroku ten sam internet i tv w Play jest za 60 zł....
Nie polecam nikomu tej zastanej formy
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyOSZUSCI
MiejscowośćZielona Góra
~Tank / 2022-08-12 23:04
Ocena: 1.25 / 5
Jestem klientem Vectry od wielu lat ale ta firma się stacza. Brak lub zanik sygnału co raz częściej. Dziś wywaliło wszystko i na czacie dowiedziałem się, że awaria w całych Suwałkach i szybko naprawią proszą o cierpliwość. Parę tygodni było podobnie. Infolinia to godziny czekania, a zgłoszenie pisemne to dwa dni na odpowiedź sobie zostawiają i tylko porady przesyłają. Tylko jak brak sygnału to co mi z porad. Niestety przedłużyłem umowę do 10.2023 ale już po raz ostatni. Koniec z Vectrą. Omijać bo to moloch marketingowy.
ZaletyJest
WadyTak jak by nie było
MiejscowośćSuwałki
~Adam / 2022-08-12 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia. Cena usługi (sam internet) wyższa o 20 zł od konkurencji, parametry internetu nawet nie zbliżają się do deklarowanych. Najlepsze jest jednak to, że po 4 latach umowy spoźniłem się o 2 dni ze zwrotem sprzętu i miesiąc potem dostałem wezwanie do uiszczenia opłaty za spóźniony zwrot.
Omijajcie to coś z daleka.
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Dora123 / 2022-08-11 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Zawołam umowę 1.08.2022 i do dziś nie udostępnili mojego wykupionego pakietu, a jest już 11.08. Dzwonie codziennie na infolinię i proszę o odblokowanie. Ciągle słyszę ze jest problem, którym właśnie się zajmują i mam czekać 24 godziny, a kanały same mi się odblokują... No to czekam. Dzwonie i znów czekam.....I tak dopiero od 10 dni.
Dziś znów zadzwoniłam, pani znów zaczęła mi wciskać bajki o przyjętym zgłoszeniu i że mam czekać. Poprosiłam o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym. Niestety okazuje się że tam nie ma żadnego kierownika ani dyrektora, a pani konsultantka nie będzie rozmawiała ze mną i przerwała połączenie.
Żałuję że nie poczytałam opini o tej firmie wcześniej, bo na pewno nie podpisałabym z nimi umowy.
WadyŻadnego zainteresowania problemem klienta.
MiejscowośćBytom
~Kam / 2022-08-11 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Po zakończeniu usługi otrzymałam fakture za dwa miesiące do zapłaty, za miesiące w których nawet nie miałam sprzętu(terminowe rozliczenie) i maila o karze za brak zwrotu sprzętu ..miesiąc po jego oddaniu.
Pisałam maile, jednak nikt nie odpisywał, ale przychodziły kolejne maile o opłatach za coś, z czego nie korzystałam, bo nawet nie miałam na czym.
~Były klient, nie wrócę / 2022-08-10 23:22
Ocena: 1.25 / 5
Generują rzekome zadłużenie (zobowiązania sporne) na podstawie kar umownych. Nie idą z tym do sądu tylko miesiącami i latami nękają o zapłatę. Uważam ich za oszustów. Unikać. Kiepski operator, kiepska jakość usług, a na koniec jeszcze nękanie, żeby wyszarpać trochę kasy. Używają metody na niezwrócony router - jakoś teraz potrafią pisać maile i wydzwaniać co tydzień, ale przypomnieć na koniec umowy jakoś nie potrafili ani razu. Dno i metr mułu. Do tego śmiecą cały czas w skrzynkach i na klatce schodowej.
Zaletysame wady
Wadykiepska oferta, kiepska jakość usług
~Karol / 2022-08-10 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie unikajcie tej firmy jak ognia. No chyba, że ktoś ma całe godziny na zgłaszanie problemów, które nigdy nie zostaną rozwiązane. Tak, masochistom gorąco polecam, będziecie z Vectrą szczęśliwi
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Asia / 2022-08-10 19:03
Ocena: 1.25 / 5
Nie ma tygodnia aby nie było internetu w Świętochłowicach, obsługa fatalna, działa automatyczna sekretarka!!, złożyłam reklamacje email bo w tygodniu 30, na 7 dni wtygodniu aż 4 dni nie miałam internetu, i tak co tydzień, jedna wielka TRAGEDIA!!!!!
MiejscowośćŚwiętochłowice
~marus / 2022-08-10 18:27
Ocena: 1.00 / 5
syf nie internet nie działa nic lagi przez 10h pod rząd
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćSłupsk
~Hades / 2022-08-10 13:54
Ocena: 1.50 / 5
Gorąco nie polecam, pierw usługa internet i tv Smart. Internet od 22 ciągle przerywał, zgłaszane ale nic z tym nie było robione więc zmieniłem usługodawcę. Tv Smart zakupiony w promocji przez 2 miesiące musiałem walczyć z nimi aby udostępnili mi dodatkowe funkcje, które były zawarte w promocji. Po wymianie tv Smarta na nowego i zwrocie starego w terminie naliczyli karę za nie zwrócony sprzęt. Czekam tylko na koniec umowy i już do nich nie wrócę.